Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko212
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
villog
villog

villog

Dołączył 9 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5207
  • Znaleziska 1713
  • Mikroblog 3494
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 0

586

Wiktora nie ma od 6 dni. Naprawdę boimy się o jego życie

Wiktora nie ma od 6 dni. Naprawdę boimy się o jego życie

Zaginął syn mojej koleżanki. Może ktoś z wykopków coś widział lub słyszał. Proszę rozglądajcie się po okolicy, rodzina i znajomi bardzo się martwią.

amerciak
z
swidnica24.pl
dodany: 06.03.2026, 12:59:39
  • 72
  • #
    zaginieni
  • #
    alert
  • #
    swidnica
  • #
    dzieci
villog
villog
villog 06.03.2026, 23:09:16 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

383

Mentzen ostro o pomyśle Nawrockiego. "Nie ma czegoś takiego jak darmowy pieniądz

Mentzen ostro o pomyśle Nawrockiego. "Nie ma czegoś takiego jak darmowy pieniądz

Prezydent Karol Nawrocki i szef NBP Adam Glapiński przedstawili koncepcję "polskiego SAFE 0 proc." - krajowej alternatywy dla unijnego programu SAFE. Program ten miałby wykorzystać fundusze Narodowego Banku Polskiego. Pomysł skomentował już mocno Sławomir Mentzen z Konfederacji.

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 06.03.2026, 08:54:28
  • 126
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    safe
  • #
    pieniadze
  • #
    nawrocki
villog
villog
villog 06.03.2026, 21:48:50 via Wykop
  • 1
@FreeSheep: Fajne zestawienie, ale gwoli rzetelności skoro w punkcie 5. (obligacje) napisałeś o ryzyku wzrostu oprocentowania, to w punkcie 6. (SAFE) też powinienieś wspomnieć o ryzyku kursowym (bo to w Euro) i możliwych (przy zmianie władzy hehe) konsekwencjach wynikających z mechanizmu warunkowości.

612

Europejski portfel tożsamości cyfrowej zmierza do mObywatela

Europejski portfel tożsamości cyfrowej zmierza do mObywatela

Europejski portfel tożsamości cyfrowej z końcem 2026 r. Integracja z mObywatelem. Każda transakcja: zakupy, praca, logowanie do internetu, tylko za pośrednictwem cyfrowego ID z biometryką. Dlatego zaczynają od ograniczenia social mediów dla dzieci.

H100
z
gov.pl
dodany: 05.03.2026, 07:47:26
  • 258
  • #
    cyfroweid
  • #
    mobywatel
  • #
    wefid
  • #
    koniecinternetu
  • #
    koniecwolnosci
villog
villog
villog 05.03.2026, 21:07:30 via Wykop
  • 0
Akurat europejski portfel tożsamości ma z założenia poziomy wyższą prywatność niż polskie rozwiązania typu mDowód.


@wkplogin: xD. Sęk w tym że nasze polskie rozwiązanie jest właściwie używane głównie wtedy, jeśli musisz się uwierzytelnić przed jakims organem państwowym czy tam instytucją która i tak te Twoje dane posiada. Więc o zagrożeniu dla prywatności nie ma raczej w takiej sytuacji mowy.

Natomiast wprowadzająć EUID równolegle wprowadzają wymogi prawne użycia tego rozwiązania
villog
villog
villog 05.03.2026, 21:59:41 via Wykop
  • 0
@wkplogin:

EU nie ma nic do powiedzenia w sprawie gdzie to będzie stosowane, przynajmniej póki co

Pfff jasne. Np wspomniany wymóg weryfikacji wieku wziął się przecież z powietrza i wcale nie wynika z unijnego DSA.

Nigdy nie byłeś anonimowy wobec żadnej firmy. Jak sklep czy google wymaga od ciebie podania telefonu żeby mieć konto, to
villog
villog
villog 05.03.2026, 23:00:18 via Wykop
  • 2
@wkplogin:

Równie dobrze jakby EUDI nie istniało DSA wymagałaby stworzenie takich weryfikacji przez państwa w inny sposób. Znacznie mniej przejrzysty, dowolny i losowy.

Przecież za inicjatywą wprowadzenia DSA jak i wprowadzenia obowiązkowej weryfikacji wieku, najpierw przy użyciu EU Age Verification App, a później przez EUID jak już zostanie wdrożone, stoi właśnie UE. Więc jak możesz twierdzić że "EU nie ma nic do powiedzenia w sprawie gdzie to będzie stosowane"?
To UE
villog
villog
villog 05.03.2026, 23:31:08 via Wykop
  • 1
@wkplogin:

Czy ty człowieku rozumiesz że na papierze jest napisane jak ma być w kodzie napisane a kod ma być z wymagania prawnego dostępny publicznie?

Rozumiem, ale...

to się da sprawdzić w 5 sekund że ktoś w c---a w ten
villog
villog
villog 05.03.2026, 23:57:22 via Wykop
  • 1
@wkplogin: Mam jeszcze prośbę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wyjaśnij (najlepiej daj linka ze szczegółami) na czym opierasz to Twoje stwierdzenie z poprzedniego posta:

Z każdym serwisem komunikujesz się innym identyfikatorem i państwo nie ma o tym bladego pojęcia. Państwo nie zna tego identyfikatora, a nawet jakby znało nie jest w stanie powiązać tego z twoimi danymi które certyfikowało.


Chodzi mi o techniczne szczegóły rozwiązania, które gwarantuje
villog
villog
villog 06.03.2026, 00:42:39 via Wykop
  • 1
@wkplogin:

Mistrzu, to wynika z samej architektury EUID. Z samych jej podstaw. Przeczytaj te podstawy. Nie ma żadnego jednego linku który ci to powie (a nawet jakby istniał, to mógłby ci skłamać).

To nie ma oficjalnej specyfikacji określającej techniczne szczegóły takiego rozwiązania? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć.

To da się wyczytać z założeń. Które są akurat
villog
villog
villog 06.03.2026, 12:31:36 via Wykop
  • 1
Czy uważasz że nie powinniśmy mieć własnego systemu umożliwiającego potwierdzenie tożsamości w usługach prywatnych?


@gl0wa: Uważam, że powinniśmy mieć własny system. Ale jednocześnie uważam że pod żadnym pozorem konieczność użycia takiego systemu w usługach prywatnych nie powinna być wymagane prawnie.
A na to się niestety zanosi: masz już zapowiedziany obowiązek weryfikacji wieku (wynikający z unijnego DSA) na stronach p---o (który chcą rozszerzyć na socjale), próba forsowania przez Francję i Niemcy
villog
villog
villog 06.03.2026, 13:15:08 via Wykop
  • 1
@wkplogin: Ale ja nigdzie nie napisałem że "w EUID są wymagania gdzie ma zostać użyte", tylko że (zacytuję sam siebie)

sam fakt istnienia takiego ogólnowspólnotowego, łatwego i powszechnie używanego (poza jakimiś "dinozaurami" i tak niekorzystającymi z internetu, kto dziś nie ma spartfona?) oficjalnego narzędzia będzie skutkował chęcią wprowadzenia obowiązku jego użycia w nowych zastosowaniach przez cyfrowych zamordystów


I przysłuchując się wypowiedziom zarówno "europejskiej wierchuszki" jak i polityków państw zachodniej UE
villog
villog
villog 06.03.2026, 14:40:54 via Wykop
  • 0
@gl0wa:

podaj źródło do dokumentów które rzekomo wymaga użycia tego od prywatnych firm

Nie podam ci źródła bo to jest moja spekulacja. Ale biorąc pod uwagę fakt, że zachodni oficjele chcą kontrolować poczynania obywateli w internecie (ograniczenia wiekowe, identyfikacja prawdziwymi danymi pod pozorem wspomnianej przez Ciebie walki z "zewnętrznym zagrożeniem dla naszej demokracji", chat control pod pozorem "ochrony dzieci"), mam prawo mieć uzasadnione obawy, że w przyszłości wspomniane rozwiązanie może stać
villog
villog
villog 06.03.2026, 15:10:47 via Wykop
  • 1
@wkplogin: Uważam, że powinniśmy wreszcie zdecydować czy faktycznie chcemy demokracji (której fundamentem jest przecież swoboda wyrażania swoich poglądów bez obaw przed represjami, a tu kluczowa jest właśnie prywatność i względna anonimowość) i "bierzemy na klatę" możliwe konsekwencje (wspomniane przez Ciebie zagrożenie jakiejś grubej inby wywołanej przez "wywrotowców"). Czy może w obawie przed naszym bezpieczeństwem, wprowadzimy jednak ten "system totalnej przejrzystości". Bo jeśli zdecydujemy się na drugi wariant, to proszę miejmy

362

5 marca: niepracujący Ukraińcy mogą dostać rachunek za leczenie na NFZ.

5 marca: niepracujący Ukraińcy mogą dostać rachunek za leczenie na NFZ.

Dotąd większość uchodźców miała POZ/specjalistów/badania i hospitalizacje bezpłatnie, a od 5 marca zostaje to tylko dla wybranych. Jeśli nie ma składki/ubezpieczenia zostaje prywatnie albo dobrowolny NFZ.

Pan_od_Internetu
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 04.03.2026, 14:49:44
  • 65
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    ukraina
  • #
    nfz
  • #
    uchodzcyzukrainy
  • #
    uchodzcy
villog
villog
villog 05.03.2026, 13:31:30 via Wykop
  • -4
Tak powinno być od początku,


@PustynnyDuch: No nie przesadzajmy. W pierwszym roku od rozpoczęcia wojny (a przynajmniej przez jej pierwsze miesiące) benefity dla rzeczywistych (w przeciwieństwie do nachodźców) uchodźców wojennych to jak najbardziej normalna sprawa. Zwłaszcza że na początku raczej nie było wiadomo do końca jak rozwinie się sytuacja i czy władza na Ukrainie nie zostanie obalona.

Ale po ustabilizowaniu się sytuacji na froncie, gdzie przez większość czasu tylko część
villog
villog
villog 05.03.2026, 13:40:19 via Wykop
  • 3
Kolejny naprawiony błąd po poprzednikach.


@romusmily2: Po ponad 2 latach od objęcia rządów xD.

Nie uważasz że to normalne, że na początku wojny (luty 2022), gdzie Ukraińcy masowo uciekali do nas i innych krajów często pozostawiając swój dobytek, większa pomoc dla uchodźców była bardziej potrzebna?
villog
villog
villog 05.03.2026, 13:49:19 via Wykop
  • 0
Co to w ogóle za oksymoron -płatne świadczenie z NFZu


@mihau-de: Dlaczego oksymoron? Przecież możesz się dobrowolnie (prywatnie) ubezpieczyć w NFZcie. Składkę płacisz wtedy bezpośrednio z własnej kieszeni.

580

Limit 15+ dla social mediów w Polsce. Rząd szykuje przepisy.

Limit 15+ dla social mediów w Polsce. Rząd szykuje przepisy.

Państwo chce prostego nie ma wieku = nie ma dostępu: social media tylko dla 15+. Projekt ma ruszyć legislacyjnie teraz, a obowiązywać od 2027.

Pan_od_Internetu
z
businessinsider.com.pl
dodany: 27.02.2026, 10:50:26
  • 301
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    technologia
  • #
    internet
  • #
    dzieci
villog
villog
villog 27.02.2026, 22:56:10 via Wykop
  • 6
w kraju w ktorym kupiono pegazusa do walki z terroryzmem a uzyto do walki politycznej z opozycja


@niko444: I w kraju, w którym do emerytki wypisującej w internecie jakieś brzydkie rzeczy na pupilka władzy (w czerwonych okularach), przychodzi zastępca komendanta żeby ją zatrzymać :)
villog
villog
villog 27.02.2026, 23:02:59 via Wykop
  • 3
POMYŚLCIE O DZIECIACH


@TheChosen1: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
villog - >POMYŚLCIE O DZIECIACH

@TheChosen1: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: 4116ed50c843569cc40a62aa4ccd3a88

Pobierz

334

Elita w akcji. Ukraina kontratakuje i wyzwala kolejne miejscowości

Pokaż treści 18+

Elita w akcji. Ukraina kontratakuje i wyzwala kolejne miejscowości

Na odcinku frontu w południowo-wschodniej Ukrainie nastąpiła zmiana

starnak
z
rmf24.pl
dodany: 23.02.2026, 13:27:08
  • 78
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    wydarzenia
  • #
    kontrofensywa
villog
villog
villog 23.02.2026, 23:57:17 via Wykop
  • 14
Co na to ekspert?


@Barakun91: Spokojnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
villog - >Co na to ekspert?

@Barakun91: Spokojnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1666107413zR7ZBnonn6mw0dPi4XzgZH

Pobierz

532

Hindusi zaleją polski rynek pracy? Nowa umowa UE

Hindusi zaleją polski rynek pracy? Nowa umowa UE

Porozumienie zakłada wprowadzenie procedur umożliwiających większą mobilność zawodową pracowników Indii i UE. Krótkoterminowe delegacje, transfery wewnątrzkorporacyjne oraz współpraca projektowa staną się łatwiej dostępne, zwłaszcza w sektorach takich jak IT, inżynieria czy doradztwo.

Anakee
z
bankier.pl
dodany: 23.02.2026, 09:12:09
  • 142
  • #
    programista15k
  • #
    programista25k
  • #
    pracait
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
  • #
    praca
villog
villog
villog 23.02.2026, 23:53:12 via Wykop
  • 5
Papka informacyjna


@WesolyLudwiczek: Papka? Jak w ogóle możesz tak mówić! Przecież to TVN - cała prawda, całą dobę xD

273

Krótko o Paragonie i oprogramowaniu szpiegującym Graphite

Krótko o Paragonie i oprogramowaniu szpiegującym Graphite

Krótki materiał o Izraelskiej firmie Paragon, która produkuje szpiegowskie oprogramowanie i jak współpracują z Amerykanami ale nie tylko.

arecki66
z
youtube.com
dodany: 23.02.2026, 08:18:09
  • 18
  • #
    stanyzjednoczone
  • #
    ciekawostki
  • #
    izrael
  • #
    szpiegostwo
  • #
    technologia
villog
villog
villog 23.02.2026, 15:16:31 via Wykop
  • 0
Natomiast w krajach gdzie politycy nie maja kregoslupa moralnego, to wykorzystuje sie do przesladowania oponentow politycznych


@Dorodny_Wieprz: Czyli pewnie właściwie wszędzie, tylko jeszcze o nie wszystkich przypadkach wiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przedstawiciele "władzy" to raczej jedna z ostatnich grup społecznych, po której można by spodziewać się jakiejś wyższości moralnej xD
villog
villog
villog 23.02.2026, 15:49:20 via Wykop
  • 0
@Dorodny_Wieprz:

ma skomplikowana strukture administracyjna ze nie da sie wymienic wszystkich w ramach czystek po wyborach.

No może faktycznie z politykami w USA byłby pewien problem. Ale np. z niewygodnymi dziennikarzami już by pewnie przeszło, bo raczej nikt by o nich specjalnie kopii nie kruszył.
Nawiasem mówiąc, w filmiku z tego znaleziska jest właśnie o szpiegowaniu dziennikarzy nieprzychylnych rządowi Giorgii

308

Jedno konto na osobę i obowiązek weryfikacji. Macron pokazuje przyszłość interne

Jedno konto na osobę i obowiązek weryfikacji. Macron pokazuje przyszłość interne

Macron, Merz i von der Leyen chcą głębokiej przebudowy zasad funkcjonowania mediów społecznościowych w Europie. Każda osoba będzie posiadać tylko jedno konto internetowe, które będzie jego oficjalnym pod nazwiskiem. Bez aliasów, nicków i bez anonimowości.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 17.02.2026, 16:36:25
  • 175
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    wiadomosci
  • #
    informacje
  • #
    europa
  • #
    polityka
villog
villog
villog 18.02.2026, 08:41:04 via Wykop
  • 1
mylisz z Rosją i usa


@tomekruslan: W USA ograniczają wolność słowa? Nasz śliniący się dyplomatołek chyba się z Tobą nie zgodzi. Z tego art.:

Sikorski wystąpił w ostatnim sobotnim panelu dyskusyjnym w Monachium [...] Zaznaczył, że podobne „cywilizacyjne” różnice istnieją w postrzeganiu wolności słowa, która w Ameryce jest niemal nieograniczona.
villog
villog
villog 18.02.2026, 08:49:24 via Wykop
  • 2
google czy Apple wie o tobie więcej już teraz niz polski rząd czy unia europejska


@tubkas12: Google czy Apple za "nieprawomyślne" poglądy nie wsadzi mnie do więzienia (jestem Polakiem i mieszkam w Polsce). A zamordyści z rządu czy UE niestety już tak.
villog
villog
villog 18.02.2026, 08:52:31 via Wykop
  • 5
Polska:

- nie wiem czy nie jesteśmy krajem gdzie jest największa wolność słowa, albo czy nie jest jesteśmy w topce. Ludzie tutaj wyzywaja wszystko i wszystkich a szczególnie władze i nikt nic nie robi.


@tubkas12: A jak jakaś stara baba naskrobie coś o pewnym resortowym dziecku w czerwonych okularach, to z własnej inicjatywy (jeszcze przed formalnym złożeniem zawiadomienia przez samego zainteresowanego) zastępca komendanta idzie ją zatrzymać. Faktycznie, wolność po wuju
villog
villog
villog 18.02.2026, 08:54:23 via Wykop
  • 1
połowa wykopu by miała zawiasy za nazywanie Nawrockiego "snusem", "kibolem" czy "gangusem".


@callver34: Nie zapominaj o drugiej połowie robiącej memy z pewnym znanym ("żółtym" hehe) świętym Kościoła Katolickiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
villog
villog
villog 18.02.2026, 08:59:53 via Wykop
  • 2
większość głupiego plebsu bedzie za głupia i leniwa na nauke, więc wybierze niewolnictwo


@263473: Ale ta "niegłupia" mniejsza część nie będzie w stanie niczego zmienić, bo w naszym ustroju decyduje większość.

I to właśnie pokazuje skalę niebezpieczeństwa całkowitego kontrolowania narracji przez władze. Niby mamy demokrację i to my decydujemy, ale decyzje podejmujemy na podstawie informacji, a ta będzie ograniczana i w odpowiedni sposób kształtowana. Z rzeczywistej demokracji pozostanie jedynie wydmuszka.
villog
villog
villog 18.02.2026, 09:03:57 via Wykop
  • 0
myślenie, że uda się scentralizować


@preseed42: Oczywiście, że można centralizować. Techniczny aspekt to jedno, ale nie zapominaj, że UE/rządy uchwalają prawo. Więc obejścia ewentualnych blokad mogą zwyczajnie stać się nielegalne. Jak myślisz, ile osób będzie ryzykować konflikt z prawem żeby sobie "poklikać" anonimowo?
villog
villog
villog 18.02.2026, 09:12:29 via Wykop
  • 1
@Marco_Inaros: Tylko, że te deepfaki były (słabo bo słabo, ale były) oznaczone. A robienie z tego wielkiej afery (podobnie jak te zdjęcia "rozebranych" polityków w bikini na X'ie) jest monim zdaniem celowym działaniem żeby stosownie ukierunkować społeczeństwo tak, aby samo chciało sobie nałożyć kaganiec.
villog
villog
villog 18.02.2026, 10:09:43 via Wykop
  • 1
@tubkas12: O tym, że w tych wielkich serwisach człowiek gada z botami i bez "dojść" praktycznie nie jest wstanie skutecznie się odwołać to wiem. Ale to raczej nie wynika z rzeczywistej chęci rugowania innych poglądów z przestrzeni publicznej, tylko jest spowodowane redukcją kosztów.

Głównymi "poglądami" politycznymi i światopoglądowymi korporacji jest chęć jak najbardziej bezproblemowego zarobienia jak największych pieniędzy. ( ͡° ͜ʖ ͡°) A jeśli korpo banują
villog
villog
villog 19.02.2026, 07:02:36 via Wykop
  • 1
Ta wasza ostoja wolności ma w swojej historii mnóstwo zamordystycznych praktyk


@tomekruslan: Może i ma, ale w swojej wypowiedzi skupiasz się na cenzurowaniu wypowiedzi polityków przez jakieś wielkie koncerny medialne. A te praktyki i tak są niczym w porównaniu z wsadzaniem zwykłych ludzi do więzienia za komentarze w internecie w takim UK czy Niemczech. Chyba jednak jest różnica w ściągnięciu niewygodnego programu z anteny przez prywatny podmiot, a ściganiu "nieprawomyślnego"

593

Co po wojnie? Polska policja szykuje się na najgorsze

Co po wojnie? Polska policja szykuje się na najgorsze

Wzrost przestępczości z użyciem broni wykorzystywanej wcześniej na froncie oraz zaangażowanie w działalność przestępczą byłych ukraińskich żołnierzy - to wyzwania po zakończeniu wojny w Ukrainie, na które już dziś przygotowuje się polska policja.

Epikur
z
rmf24.pl
dodany: 17.02.2026, 14:14:39
  • 203
  • #
    policja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
villog
villog
villog 18.02.2026, 09:15:39 via Wykop
  • -1
Piątej Kolumny: dywersantów, kolaborantów, agentów wpływu. Krótko mówiąc kogoś takiego jak ty.


@psscp: Czyżbyś sugerował, że @ostatni_lantianin jest Ukraińcem czy tam Białorusinem, bo to chyba oni zajmowali się ostatnio aktami dywersji w naszym kraju? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
villog
villog
villog 18.02.2026, 13:15:09 via Wykop
  • 2
Ukraińców wynajmuje się do takiej roboty żeby ich potem zdemaskować żeby potem takie mariusze jak ty pisały takie komentarze


@psscp: Wiadomo, biedni Ukraińcy. Nie mają własnej woli - Putin kazał, to robią. Nie mają też własnej świadomości - nie wiedzą, że działają na szkodę ważnego sojusznika, który ofiarnie wsparł Ukrainę zarówno pomocą militarną (sprzęt) jak i socjalną (tam na Ukrainie i w Polsce). Normalnie niewinni niczym dzieci.

Nie można oceniać

288

Ukraina uderza w rosyjski Iskander na Krymie. Szczegóły tajnej operacji SSO

Pokaż treści 18+

Ukraina uderza w rosyjski Iskander na Krymie. Szczegóły tajnej operacji SSO

Siły Operacji Specjalnych (SSO) Ukrainy przeprowadziły skuteczne ataki na okupowanym Krymie oraz w obwodzie zaporoskim, niszcząc kompleks rakietowy Iskander i punkt pilotowania dronów elitarnej jednostki rosyjskiej Rubikon.

Portal_Obronny
z
portalobronny.se.pl
dodany: 17.02.2026, 11:37:16
  • 21
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
villog
villog
villog 18.02.2026, 09:35:09 via Wykop
  • 0
Ale nam to nie jest na rękę bo to kraj agresywnie do nas nastawiony


@Gjbgghbhhjj: Nie przesadzajmy z tą wrogością, raczej nieprzyjaźnie nastawiony.
villog
villog
villog 18.02.2026, 09:54:11 via Wykop
  • 0
Tak samo wrogo nastawiony jak Polska do Niemiec


@Gjbgghbhhjj: No bez przesady. Polacy nie mordowali na masową skalę niemieckiej ludności cywlinej, a nasza administracja tego nie wybiela mówiąc, że w sumie to nam się należało.

A niestety ze strony obecnych władz Ukrainy (i ich przedstawicieli u nas) słowa wypowiedziane właśnie w takim ujęciu padają. Więc według mnie jak najbardziej można określić Ukrainę (z jej aktualną administracją) jako państwo tam

529

Rząd Wielkiej Brytanii chce wiedzieć, kto korzysta z VPN. Usługi tylko z dowodem

Rząd Wielkiej Brytanii chce wiedzieć, kto korzysta z VPN. Usługi tylko z dowodem

Szef rządu Keir Starmer potwierdził prace nad utrudnianiem omijania istniejących blokad wieku. Wdrożenie nowej polityki wymagałoby od dostawców VPN stworzenia systemów sprawdzających, kto próbuje zestawić połączenie.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 16.02.2026, 17:32:27
  • 132
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    wiadomosci
  • #
    informacje
  • #
    polityka
villog
villog
villog 17.02.2026, 09:56:49 via Wykop
  • -1
@R187: Miło że uświadamiasz, że także po prawej stronie są zamordyści chcący ograniczać swobodę w internecie. Ale powiedzmy sobie szczerze, planowany unijny wymóg weryfikacji wieku to raczej nie jest zasługa Bosaka (i tej inicjatywy, którą wspiera) tylko prędzej inicjatywa sił lewicowo-liberalnych, bo takie dominują w strukturach europejskich.

Co oczywiście nie zmienia faktu, że ludzie chcący "zaglądać innym do d--y" znajdują się na całym spektrum polityczno-światopoglądowym.

I nie oszukujmy się,
villog
villog
villog 17.02.2026, 09:59:12 via Wykop
  • 2
Czas na europejski prebunking


@awres: zgodnie z wartościami Talmudu ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
villog - >Czas na europejski prebunking

@awres: zgodnie z wartościami Talmudu ( ͡~ ͜...

źródło: images

Pobierz

809

Transwestyta zabił 9 osób w kanadyjskiej szkole

Pokaż treści 18+

Opis zbędny :D

NPC2137
z
x.com
dodany: 11.02.2026, 16:07:54
  • 209
  • #
    bekazlgbt
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    heheszki
villog
villog
villog 11.02.2026, 20:12:24 via Wykop
  • 6
Wiesz że trans nie jest zboczeniem?


@Eskim0s: Zależy jaki trans. Transwestytyzm o podłożu stricte seksualnym jest parafilią seksualną, a te okeśla się potocznym słowem "zboczenie".
villog
villog
villog 12.02.2026, 10:37:29 via Wykop
  • -1
Jak czytam sobie wykop, to tutaj widzę dużo bardziej odklejone osoby i potrzebujące pomocy, niż koleś, który jednak w głowie ma że jest kobietą i taki się powinien urodzić. Fest go musieli gnoić w szkole, że się odpalił zabierając ze sobą 10 osób


@pasta_alla_carbonara: Jeśli ofiarami w sumie dorosłego człowieka (18 lat) były dzieci: trzy 12-letnie uczennice, dwóch uczniów (12 i 13 lat) oraz przyrodni 11-letni brat, to chyba nie chodziło

601

Ostatni taki sklep z częściami AGD

Ostatni taki sklep z częściami AGD

Nie wyrzucajcie - naprawiajcie! Takie miejsca wymierają, a te którym udało się przetrwać, muszą walczyć o przetrwanie. Sklep z częściami AGD przy Aleja Zygmunta Krasińskiego 11c w Krakowie to miejsce gdzie można kupić części do odkurzaczy, pralek, piekarników, lodówek, zmywarek i wielu innych urządz

polskapress84
z
youtube.com
dodany: 10.02.2026, 17:00:13
  • 93
  • #
    pasja
  • #
    pasjonaci
  • #
    czesciagd
  • #
    krakow
  • #
    agd
villog
villog
villog 10.02.2026, 22:58:38 via Wykop
  • 7
te wszystkie które podajecie w komentarzach nie są takie tylko podobne


@nawrotkatv: tamte są po prostu przedostatnie

487

Agencja Wywiadu wiedziała, że poleca Ministerstwu Zdrowia oszusta

Agencja Wywiadu wiedziała, że poleca Ministerstwu Zdrowia oszusta

Handlarz bronią Andrzej Izdebski, który podczas pandemii wyłudził z Ministerstwa Zdrowia pieniądze za respiratory...

CipakKrulRzycia
z
onet.pl
dodany: 04.02.2026, 15:07:06
  • 40
  • #
    bekazpisu
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
villog
villog
villog 04.02.2026, 22:37:40 via Wykop
  • 1
@Wielka-Polska-Betonowa: Ładnie razem wyglądają ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
GreeenOne
GreeenOne
GreeenOne
04.02.2026, 20:13:01
  • 308
Jeśli myślisz, że marnujesz kasę na głupoty to pomyśl o tym gościu który spuścił w kiblu 50 tysięcy

#devops #programista #hosting #chmura #ovh #aws #kasa #pieniadze #programista15k #programowanie #backend #frontend #technologia #serwer #pracait #korposwiat #naukaprogramowania #it
GreeenOne - Jeśli myślisz, że marnujesz kasę na głupoty to pomyśl o tym gościu który ...

źródło: Screenshot 2026-02-04 at 21.10.58

Pobierz
  • 100
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

villog
villog
villog 04.02.2026, 20:59:38 via Wykop
  • 57
Pfff, z takim podejściem do klienta ze strony europejskiego OVH życzę powodzenia w technologicznym uniezależnianiu się od dostawców z USA. Krzyżyk na drogę (╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Odpowiedz
villog
villog
villog 04.02.2026, 21:08:54 via Wykop
  • 29
Ktoś usłyszał hasełko "chmura" zrobił klik klik, na pewno nie poustawiał limitów, a teraz firma ma typowi zwracać pieniądze bo facet stwierdził że rachunek jest za wysoki i mu się nie podoba? To jest poważne?


@tubkas12: Jeśli to jest pierwsze przewinienie nienowego klienta, to jak najbardziej prokonsumenckim zachowaniem byłoby przymknięcie oka. Mogliby przynajmniej umorzyć część kwoty.

Przecież jakie rzeczywiste koszty poniosła firma, skoro to była jakaś wirtualka, zasoby nie zostały
  • Odpowiedz
villog
villog
villog 04.02.2026, 21:18:49 via Wykop
  • 11
@tubkas12: Tylko widzisz, chmura już jest popularna, a z tego co piszą inni wykopowicze, konkurencja obecnie jest w stanie zachować się bardziej po ludzku.

No nic, niech wieść się niesie. Najwyżej potencjalny klient bardziej się zastanowi czy nie lepiej skorzystać z oferty konkurencji.

  • Odpowiedz
villog
villog
villog 04.02.2026, 21:43:15 via Wykop
  • 0
@tubkas12: Ładna kwota, tylko to chyba deczko inny przypadek bo ktoś tam napisał że cena była bandwidth więc chyba faktycznie zużył te dane.

OP zużycia zasobów za dużego nie miał (wspomniał o 1-2 h), a zapłacił głównie za "gotowość" przez ~1 miesiąc.
  • Odpowiedz
villog
villog
villog 04.02.2026, 22:14:27 via Wykop
  • 8
@tubkas12: Dzięki za poświęcenie czasu, ale nie musisz mi tłumaczyć tego co wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W pierwszym swoim poście w tym wątku stwierdziłem jedynie, że jeśli konkurencja (z USA) potrafi wybaczyć takie "szkolne" błędy (opierając się na tym co wcześniej pisały wykopki), a OVH twardo obstaje przy swoim, to jest to wizerunkowo szkodliwe dla OVH i może mieć wpływ na decyzje potencjalnych klientów.

A
  • Odpowiedz

1393

20 lat temu mówiła o kręgu Epsteina. Zniszczyli ją i trafiła do psychiatryka

Pokaż treści 18+

20 lat temu mówiła o kręgu Epsteina. Zniszczyli ją i trafiła do psychiatryka

Karen Mulder była gwiazdą wybiegów lat 90. Po wywiadzie, w którym oskarżyła mężczyzn z kręgu Epsteina o nadużycia seksualne, zniknęła z pierwszych stron gazet. W jej relacji padały nazwiska ludzi o bardzo silnej pozycji: wspomniała księcia Alberta z Monako oraz osoby związane z potężnymi agencjami m

sub_zero_1
z
kobieta.wp.pl
dodany: 04.02.2026, 13:34:11
  • 207
  • #
    epstein
  • #
    trump
  • #
    afera
  • #
    pedofilia
  • #
    polityka
  • #
    kryminalne
villog
villog
villog 04.02.2026, 19:43:12 via Wykop
  • 2
bo nadużycia seksualne zdarzają się ludziom cały czas


@jueun: Podobnie jak fałszywe oskarżenia o te nadużycia. Gdyby Pan (specjalnie z dużej) taksówkarz z Ukrainy z niedawnego znaleziska nie miał nagrań na swoją obronę (lub zostałyby one skutecznie zniszczone) to dziś zapewne siedziałby w areszcie.

Dowód ma być wiarygodny, a nie - zgłoszenie po 20 latach, słowo przeciwko słowu ale przecież #believeallwomen, więc facet do pierdla.

729

Zakaz dostępu do social mediów dla najmłodszych w kraju UE. Musk grzmi i grozi

Zakaz dostępu do social mediów dla najmłodszych w kraju UE. Musk grzmi i grozi

Hiszpania wprowadzi zakaz dostępu do sieci społecznościowych dla osób poniżej 16. roku życia - zapowiedział premier Pedro Sanchez. Tym samym kraj dołączy do Australii, gdzie podobne ograniczenia już weszły w życie. Nad zmianą przepisów pracuje też Parlament Europejski. Na deklarację Madrytu zareagow

sub_zero_1
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 03.02.2026, 19:21:52
  • 294
  • #
    socialmedia
  • #
    internet
  • #
    prawo
  • #
    dzieci
  • #
    ue
  • #
    wydarzenia
villog
villog
villog 04.02.2026, 18:50:00 via Wykop
  • 0
żeby mogli głosować musieliby być, obywatelami a oni mają dostać zezwolenie na pobyt


@Piotrek7231: Co jest pierwszym krokiem do późniejszego nadania obywatelstwa, bo przecież nie można się ubiegać o obywatelstwo przebywając w kraju nielegalnie.
villog
villog
villog 04.02.2026, 19:07:25 via Wykop
  • -1
@krebul: Tak, ten sam. I jak Ci się ten przebrzydły Musk i jego "X" nie podoba, to możesz sobie iść na inny serwis. Do wyboru, do koloru.

A jak rząd (czy tam UE) weźmie za mordę wszystkie serwisy i zmusi do wprowadzenia określonych rozwiązań, które nie będą Ci się podobać, to gdzie sobie wtedy pójdziesz?

Podobnie z moderacją treści. Jak dane medium cenzuruje Twoje wpisy, to idziesz na inne. A

355

Tusk powołuje zespół do sprawy Epsteina. "Do zbadania są polskie wątki"

Tusk powołuje zespół do sprawy Epsteina. "Do zbadania są polskie wątki"

- Zdecydowaliśmy o powołaniu zespołu analitycznego i być może rozpoczęciu śledztwa w związku ze skandalem w USA

etepetete
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 03.02.2026, 11:24:52
  • 163
  • #
    afera
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wydarzenia
  • #
    epstein
  • #
    usa
villog
villog
villog 03.02.2026, 20:03:57 via Wykop
  • 5
Z tą weryfikacją może to nie taki głupi pomysł


@Ranger: Skoro to taki niegłupi pomysł, to najlepiej zacznij od siebie i wyślij do Białka skan dowodu z prośbą żeby Ci nick na Wykopie zmienił z "Ranger" na ImięNazwisko. Przecież nie masz nic do ukrycia, prawda?

villog
villog
villog 03.02.2026, 20:08:43 via Wykop
  • 4
coby kumple się dorobili


@ibilon: Musi do tej komisji koniecznie wstawić trzech swoich najlepszych ludzi: Jońskiego, Szczerbę i Brejzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
villog
villog
villog 03.02.2026, 20:12:05 via Wykop
  • 0
Zbadają dokładnie każdą z 3 mln stron


@robobat: zbada jakieś ~930 tys. bo tyle głosów dostał #pdk

380

Indie wygrały z Polską. Firma przenosi pracę i zwalnia grupowo

Indie wygrały z Polską. Firma przenosi pracę i zwalnia grupowo

Firma Aptiv ogłosiła zwolnienia w Polsce. Pracę może stracić około 11 proc. pracowników. Redukcja etatów jest efektem przeniesienia części kompetencji do Indii.

VoxClamantisInDeserto
z
pulshr.pl
dodany: 30.01.2026, 20:27:22
  • 107
  • #
    polska
  • #
    indie
  • #
    wydarzenia
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    praca
villog
villog
villog 31.01.2026, 23:18:48 via Wykop
  • 5
Konsumenci w Europie powinni bojkotować wszystkie firmy, które zatrudniają hindusów


@c_loud: A o ostatniej umowie UE - Indie słyszałeś? Teraz to dopiero rozpocznie się inwazja, zwłaszcza w IT bo to już nie będzie tylko "najtańszy" pracownik do prostych prac.

Pewnie trzeba będzie bojkotować każdą firmę bo trudno będzie znaleźć taką, która ich nie zatrudnia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 14
  • Strona 1 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.10.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.02.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking