Korzystając z końca pracy po 3 godzinach w #pracazdalna trzeba wyjść z mojego 380×500cm łóżka. Wygrzebać się z pościeli jako, że już 12 godzina minęła i rozpocząć weekend wybierając się po jakieś duperele do Versace Collection i Prady.

Jak pomyślę o tym, że robol podczas przerwy na pracy zdalnej leży spocony w małym łóżku w bloku z lat 90, to jest dla mnie inny świat.

Dzięki Ci Panie Bożu za miejsce w
Korzystając z pół godzinnej przerwy w #pracazdalna wszedłem do mojego 180×200cm łóżka i się zagrzebałem w pościeli.

Jak pomyślę o tym, że robol podczas przerwy stoi przy zakładowej wiacie na palarni w brudnym kombinezonie i pali jakiego Viceroya na wietrze to to jakiś inny świat.

Dzięki Ci Panie Bożu za pracę zdalną.

Wrócenie na studia i rozwój zawodowy to najlepsza decyzja w moim żyćku.
#przegryw #robpill #pracbaza #januszebiznesu #kolchoz #januszex
BlackpillRAW - Korzystając z pół godzinnej przerwy w #pracazdalna wszedłem do mojego ...

źródło: temp_file1247074800944134599

Pobierz
Ja pierd%le...
W #pracbaza #januszex zrobiłem jedną rzecz. Dobrze to wykonałem ale mogłem w tym samym czasie zrobić więcej sztuk. No fakt, mój błąd, nie pomyślałem. Przyszedł gościu, lizodup i z ryjem do mnie a później poszedł po brygadzistę żeby to pokazać xD
Hej wykopki. Zwolniłem się z Januszexu (mobbing i naruszenie nietykalności cielesnej w pracy) jestem na zwolnieniu lekarskim. Które ma ciąg od złożenia wypowiedzenia. Dziś zostało ono przedłużone a końcem dzisiejszego miesiąca wygasa stosunek pracy. Czy muszę iść z wydrukiem E Zwolnienia do ZUSu koniecznie dzis jeśli chce pobierać zasiłek chorobowy? Czy wystarczy powiadomić pracodawcę i ZUS z ciągłości zwolnienia będzie go wypłacał? Pozdrawiam #pracbaza #januszex #l4 #pytanie
Eh, muszę to zrobić. Ten januszex mnie dobija. Obiecują podwyżkę od 5 lat i nic. Przychodzę dzisiaj z wypowiedzeniem umowy. Zobaczymy co szef na to powie. Jestem aktualnie jedyną osobą na dziale która bez niczyjej pomocy da sobie radę, bo reszta to nowe osoby. Miałem je uczyć, ale wali mnie to. Obieram od razu cały mój urlop i wypadam z tego gówna zwanym firmą. Po 16 opiszę wam co i jak.
#
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#kolchoz #pracbaza #januszex

Jezu, już nie wytrzymuję, serio. Obawiam się dnia, w którym po prostu z nerwów komuś #!$%@?ę w pracy w pysk.
Porwałem się na pracę na produkcji, tzn. nie pracuję przy taśmie, ale poszedłem na inżynierkę związaną z produkcją. I jezu, pluję sobie w brodę, #!$%@?ć idzie w tym środowisku.
Ogólnie klimat tej pracy - brud, kurz, smród, oleje, smary, podłogi #!$%@?, kable wszędzie, urządzenia porozstawiane bez
@mirko_anonim: nie jest aż tak źle, ja pracuję na budowie jako inżynier, praca za 6k bez płatnych nadgodzin, często praca po 13/14h przez 5 dni w tygodniu. Też praca przy wysokich poziomach hałasu, cały czas picie, do tej pory nie dostałem telefonu i komputera, wszystko muszę robić na prywatnym sprzęcie, ale mimo tego i tak w tym tygodniu składam wypowiedzenie, jak to jest firmą rodzinną to nie ma się co przejmować,
Siema Mirki.
Sprawa wygląda następująco - u mnie w pracy jest laska która ma nieco zbyt bliskie relacje z szefem i przez nią z firmy wyleciały już dwie osoby mimo pracowania ponad normę. Nie wiem czy ma z nim romans czy może ma jakiegoś haka na niego, ale jeśli ona kogoś nie polubi to taka osoba może się pożegnać z pracą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I teraz pytanie
No młody, kładziesz bloczek na bloczek, byle było, trochę kleju pomiędzy. Na sztukę, byle było. Tynk zwiążę.
Później w niedalekiej przyszłości dawaj Jaruś bruzdownice, tu piękna bruzda będzie na schodowe, krzyżowe, na lampy, 20 przewodów ino pójdzie, tnij tnij, a ty andzelek weź no esdeesa i no wykuj to, ale nie bierz najmniejszego na aku, weź no nie maxa tylko plusa, tak żeby 4dźuli miało. A zaraz po was uczyń strzeli osadzakiem
TrzyGwiazdkiNaPagonie - No młody, kładziesz bloczek na bloczek, byle było, trochę kle...

źródło: 20240228_105136

Pobierz
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ale ja nie lubię szukać pracy.... Wszędzie ogłoszenia z d*py typu:

Czołowy lider branży XYZ z dynamicznie rozwijającym się zespołem, zatrudni na stanowisko XYZ

Wymagania:
"Obowiązkowo 3 lata doświadczenia, komunikatywny język angielski w mowie i piśmie (inny język będzie atutem), wykształcenie średnie/wyższe, znajomość 10 oprogramowań, prawo jazdy kategoria B - BEZWZGLĘDNIE STATUS STUDENTA!"

Oferujemy:
- stabilną pracę na umowę zlecenie
- atrakcyjne wynagrodzenie 4200 BRUTTO
- opiekuna
@thority: w moim pierdziszewie policja z panem wójtem wczoraj namawiała żeby jechać skm/koleją mazowiecką bo będą ronda poblokowane dzis na drodze do wawki. No i git.

Dziś rano jedziemy z żoną na skm a tu barykada 2km od stacji. Pytam WTF, okazuje się że policja obawia się zablokowania parkingu p&r przez zbyt dużą frekwencje więc postanowili nikogo w pobliże tego parkingu nie dopuszczać ¯\(ツ)/¯

Dobrze że jestem spokojnym człowiekiem bo bym
@alberto81: zawsze chodzi o podstawę. Przecież nie będą każdego pracownika mierzyć, czy jak wejdzie na rusztowanie to będzie miał ponad 3 metry. Jeden ma 160cm - "dobra ty bez badań, a ty dwumetrowy na badania bo wystajesz powyżej normy."
"Pracą na wysokości w rozumieniu rozporządzenia jest praca wykonywana na powierzchni znajdującej się na wysokości co najmniej 1,0 m nad poziomem podłogi lub ziemi."
https://ciekawecv.pl/blog/praca-na-wysokosci/