Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

rmweb

rmweb

Dołączył 7 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5586
  • Znaleziska 3735
  • Mikroblog 1851
  • Obserwujący 19
  • Obserwowane 33
rmweb
rmweb 21.03.2023, 09:29:01
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rmweb
rmweb 19.03.2023, 19:47:17
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rmweb
rmweb
Autor
19.03.2023, 20:00:07 via Wykop
  • 0
@thorgoth: masz swoje zdanie i ja to szanuję. Zgadzamy się w tym, że jedna lista to nieporozumienie. Nie rozumiem tylko kto popiera pomysł tej całej jednej listy, bo podobno z sondaży wynika, że większość to popiera, ale to, czego Tusk nie chce widzieć, to tego, że 30% (nie pamiętam dokładnie) nie popiera i chyba zakłada, że oni i tak zagłosują albo przynajmniej wstrzymają się od głosowania, ale może się przeliczyć.
  • Odpowiedz
rmweb
rmweb
Autor
19.03.2023, 20:11:09 via Wykop
  • 0
@johny-kalesonny gdyby to nie było na serio, to bym nie usuwał twojego komentarza. Nie pisz mi tu więcej takich pierdół.
  • Odpowiedz
rmweb
rmweb
Autor
19.03.2023, 23:31:55 via Wykop
  • 0
@Lutekcjusz: Wieloma czynnikami: (1) Nie lubię Tuska bardziej niż Kaczyńskiego (2) PO to jest konserwatywny liberalizm, a to oznacza, że jest połączeniem neoliberalnej ekonomii z konserwatyzmem w kwestiach społecznych, czyli teza, że PiS to miększe konserwy wcale nie jest oczywista, zwłaszcza że Tusk jest bezwzględnym populistą i już to wyraźniej zaznaczył, że jak nie będzie jednej listy to on normalnie i tak zrobi jedną listę na zasadzie, że ukradnie innym
  • Odpowiedz
K.....6
konto usunięte 18.03.2023, 08:49:54
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rmweb
rmweb 18.03.2023, 10:43:30 via Wykop
  • 0
Porównanie Kukiza z Hołownią jest nietrafione. Kukiz to była inna estetyka, taka trochę nacjonalizm, trochę anarchizm, trochę wolny rynek, kompletna sprzeczność, ale trzeba to podkreślić, że Kukiz pojawił się znikąd i zeżarł poparcie Korwinowi i Ruchowi Narodowemu. Nie jest to głupie rozwiązanie, żeby wyciągnąć z szafy kolejnego choleryka, przebrać za anarchistę (a może przydałaby się partia ideowo anarchistyczna) i ukraść Konfederacji część głosów. Z drugiej strony Konfederacji głosy może odebrać koalicja Wolnościowcy
  • Odpowiedz
rmweb
rmweb 17.03.2023, 23:43:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....e
m.....e
konto usunięte 17.03.2023, 15:29:51
  • 51
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rmweb
rmweb 17.03.2023, 16:47:53 via Wykop
  • 1
@mmafame: Miej ty trochę uczciwości i dodaj, że w tym sondażu dla "Faktów" lewica zawsze miała niskie poparcie, bo TVN to są libkowe media, a poza tym, w tym najnowszym sondażu dla "Faktów" (xD) lewicy nawet urosło o 1% i odbili się od podwójnego dna (1), co jest mocnym sygnałem technicznym, a jeśli weźmiemy średnią wszystkich sondaży, to lewica ma 8,5% i dogania Hołownię (2).

Chciałbym jeszcze zauważyć jedną rzecz,
  • Odpowiedz

577

14-latkowie upokorzyli nauczycielkę. "Panią chyba sutki pieką"

Pokaż treści 18+

14-latkowie upokorzyli nauczycielkę. "Panią chyba sutki pieką"

"Wypier*****!", "Niech pani mnie nie wkur***", "Masz psyche podejść do niej i jej beknąć?", "Ona się was boi?". Takie niewybredne komentarze padały z ust 14-latków podczas lekcji matematyki transmitowanej

WP_Kobieta
z
kobieta.wp.pl
dodany: 16.03.2023, 19:06:01
  • 220
  • #
    szkola
  • #
    edukacja
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
  • #
    nauczycielka
  • #
    patologia
rmweb
rmweb 16.03.2023, 21:57:26 via Wykop
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rmweb
rmweb 17.03.2023, 09:46:04 via Wykop
  • -2
@Lambo994: Pokrętna logika. Wobec nikogo nie można stosować przemocy, ale wobec dzieci to już można, bo dzieci normalnie są niżej w hierarchii niż pies xD Ale to nic nie da i tak, bo nauczysz dzieci zamordyzmu i zemsty jedynie, a jak będziesz już stary i słaby, to oni zdepczą twoje zasady i poderżną ci gardło, bo tak ich wychowałeś.
rmweb
rmweb 17.03.2023, 10:34:10 via Wykop
  • -3
@Lambo994: Bronic się pojedynczym zdaniem to każden jeden potrafi, ale cała twoja wypowiedź ma takie tezy: (1) wobec nikogo w tym dzieci nie można stosować przemocy (2) dzieci należy podporządkować dorosłym i umieści je niżej w hierarchii społecznej, czyli należy stosować wobec nich p-----c. Twoja wypowiedź więc brzmi następująco: wobec dzieci nie można stosować przemocy, ale można stosować wobec dzieci p-----c. Poza tym używasz nienawistnego języka tj. małolaty, "łebki" -
rmweb
rmweb 17.03.2023, 11:17:28 via Wykop
  • -2
@Lambo994: Widzisz, ja przynajmniej nazywam rzeczy po imieniu. Jeśli wiem, że istnieje pojęcie przemocy symbolicznej i przemocy psychologicznej, no to będę się taką wiedzą posługiwać. I tak samo, na podstawie wiedzy (można mi zarzucić, że to wiedza książkowa) stwierdzam, że jeśli ktoś krytykuje instytucje kościoła i uważa, że kościół ma się nie mieszać w życie ludzi, to jest wtedy antyklerykałem, ale definicja antyklerykalizmu nic nie mówi o konserwatyzmie, dlatego istnieją

426

Agresja współczesnych kobiet - skąd się bierze?

Pokaż treści 18+

Agresja współczesnych kobiet - skąd się bierze?

Zaczepiają, biją, krzyczą za kółkiem, knują, mataczą, źle traktują partnerów, są mściwe. Eksperci zwracają uwagę na falę agresji wśród współczesnych kobiet w różnym wieku.

freedomseeker
z
kobieta.wp.pl
dodany: 16.03.2023, 13:34:09
  • 159
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    karyna
  • #
    psychologia
  • #
    socjologia
  • #
    kryminalistyka
rmweb
rmweb 16.03.2023, 16:08:39 via Wykop
  • 1
To jest artykuł z 2015, jednak trzeba przyznać, że w tamtych czasach agresywne typiary w szkołach nie były niczym rzadkim. Z jednej strony równouprawnienie w patriarchacie polega na tym, że promuje się "męskie", agresywne, rynkowe, oparte na zysku i dążeniu do dominacji i rywalizacji wzorce, więc ludziom o oportunistycznym nastawieniu, w tym również kobietom, po prostu tak się bardziej "opłaca" i to jest taki cynizm i wyścig szczurów, w którym kobiety również
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rmweb
rmweb 16.03.2023, 19:30:34 via Wykop
  • 1
@Awela1989: Każdy, kto ogląda rajdy lub wyścigi wie, że agresywna jazda wcale nie polega na tym, że się drze mordę, naciska klakson, łamie przepisy i rozpycha łokciami. Paradoksalnie, agresywna jazda polega na wewnętrznym opanowaniu, czyli na tym, że kierowca potrafi, kiedy trzeba, przycisnąć, by nadgonić lub zdystansować, ale zachowując jednocześnie kontrolę i spokój, a kiedy nie ma takiej potrzeby, odpuszcza, żeby oszczędzać przewagę, samochód, paliwo, opony, redukować ryzyko. Na tym

446

Fiskus zmienia zdanie. Chce większego podatku od informatyków

Fiskus zmienia zdanie. Chce większego podatku od informatyków

Jeśli robisz coś związanego z oprogramowaniem, nie masz już prawa do 8,5 proc. ryczałtu.

RzeczpospolitaPRAWO
z
rp.pl
dodany: 15.03.2023, 06:46:15
  • 264
  • #
    polska
  • #
    podatki
  • #
    informatyka
rmweb
rmweb 15.03.2023, 07:57:18 via Wykop
  • 68
@dondonu: Tak, już widzę jak programiści uciekają z kraju, bo im podatek podniosą o kilka procent. Poza tym "informatyk", którego działalność jest związana z wytwarzaniem oprogramowania, czyli programista, płaci 12%, chyba że se IP BOX-a zrobi.

447

Lewica poparła projekt wyższego wieku emerytalnego dla mężczyzn

Pokaż treści 18+

Lewica poparła projekt wyższego wieku emerytalnego dla mężczyzn

Prezydencki projekt zakłada emeryturę stażową po 35 latach pracy dla kobiet i 40 latach dla meżczyzn. Kluby Lewicy i PO, które w programie mają zapisany równy wiek emerytalny, głosowały przeciwko odrzuceniu ustawy w pierwszym czytaniu

sildenafil
z
sejm.gov.pl
dodany: 14.03.2023, 08:43:50
  • 86
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    gospodarka
  • #
    lewackalogika
  • #
    polityka
rmweb
rmweb 14.03.2023, 12:02:27 via Wykop
  • -8
Przecież to jest głosowanie z dnia 15-12-2021 r., a poza tym, o co ta afera, jeśli dzięki emeryturom stażowym można przejść wcześniej niż normalnie na emeryturę?
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rmweb
rmweb 14.03.2023, 12:26:04 via Wykop
  • -6
Powiem nawet więcej, dzięki temu można wcześnie przejść na emeryturę, a inwestując w spółki i fundusze pasywne ETF typu dywidendowego, oprócz emerytury można żyć z samych dywidend, a jak się jeszcze dodatkowo konto IKE ma, to dodatkowe dywidendy są i nawet podatku nie trzeba płacić. To o co ta cała afera? Że można krócej pracować? Że wasze matki i ojcowie nie będą musieli tyrać do śmierci? O to macie ból d--y?

4

Dziewczynki nadzieją na polityczną zmianę. Poza niewinność, poza bunt - OKO.pres

Dziewczynki nadzieją na polityczną zmianę. Poza niewinność, poza bunt - OKO.pres

Współczesne dziewczynki mogą się wpisać w rolę bezbronnej niewinności, spełniając oczekiwania patriarchalnego otoczenia, lub też rewolucjonistki, spełniając oczekiwania feministycznych matek. Co jednak mają do powiedzenia same o sobie? Co dla nich jest ważne? pyta Agata Sikora

rmweb
z
oko.press
dodany: 12.03.2023, 15:40:35
  • 6
  • #
    feminizm
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    filozofia
  • #
    antykapitalizm
rmweb
rmweb
Autor
12.03.2023, 15:42:12 via Wykop
  • -2
Między zaskorupiałym, tak przezroczystym, że aż niewinnym status quo, a rozmachem obalającej patriarchat rewolucji rozciągają się wszak połacie słabo zagospodarowanej przez mainstreamową wyobraźnię ziemi niczyjej. Takiej, na której toczą się chałupnicze małe eksperymenty, nieśmiałe, zabawowe przesunięcia znaczeń. Takie, w której społeczeństwo nie tyle „jest”, co nieustannie „się staje” – i naprawdę nie wiadomo jak się skończy.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

6

Mamy cudowny lek na wyciągnięcie ręki

Pokaż treści 18+

Mamy cudowny lek na wyciągnięcie ręki

Obcowanie z naturą wpływa na nasze ciało i umysł w różnorodny sposób, np. wzmacnia odporność, obniża ciśnienie krwi, a do tego redukuje stres i pobudza do kreatywnego myślenia. Stajemy się także bardziej empatyczni. Osoby z zieleńszych podwórek w jednym z badań okazały się być bardziej...

rmweb
z
dzikiezycie.pl
dodany: 11.03.2023, 10:49:14
  • 2
  • #
    zdrowie
  • #
    natura
  • #
    przyroda
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    psychologia
rmweb
rmweb
Autor
11.03.2023, 11:05:52 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4

Czy mieszkanie i komputer są towarami?

Czy mieszkanie i komputer są towarami?

Wbrew intuicji nie są towarami. To są przedmioty, które...

rmweb
z
wykop.pl
dodany: 05.03.2023, 17:19:16
  • 39
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    nieruchomosci
  • #
    ciekawostki
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 17:56:37 via Wykop
  • 1
@paw1470: Prawo jest zbiorem przepisów regulujących życie ludzkie. Prawo to nie jest mieszkanie, ale istnieje coś takiego jak prawo do mieszkania w Deklaracji Praw Człowieka, a w Międzynarodowym Pakcie Praw Gospodarczych, Socjalnych i Kulturalnych ONZ napisane jest:

prawo każdego do odpowiedniego poziomu życia dla niego samego i jego rodziny, włączając w to wyżywienie, odzież i mieszkanie […]
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 18:34:38 via Wykop
  • -4
@neo78: Brak argumentów. Towary to są na rynku. W naturze są tylko przedmioty.
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 19:05:24 via Wykop
  • -2
@lobo: Argumentujesz, że będzie w czasie przyszłym, a pytanie dotyczy teraźniejszości, tego czy jest. Kiedy mieszkanie jest jedynie lokatą kapitału, to nie spełnia już funkcji mieszkania, chyba że rzeczywiście ludzie tam mieszkają, jednak kiedy nikt nie nie mieszka w twojej lokacie kapitału, to ona nie jest to już mieszkaniem, tylko lokatą kapitału.
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 19:20:51 via Wykop
  • 0
@lobo: Trzeba przyznać, że masz rację w tym, że przedmiot będący lokatą kapitału nie jest bezużyteczny. Ma jakąś funkcję, ale jednak jest to temat poboczny, bo pytanie nie dotyczyło lokat. Jednak sam przyznajesz, że taki przedmiot nie spełnia funkcji mieszkania, nie jest więc już mieszaniem. Kiedy mój samochód stoi w garażu lub na parkingu, dla mnie jest wtedy bezużyteczny. Użyteczność jest w momencie używania, nie jest cechą, którą jest stała.
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 19:43:11 via Wykop
  • 0
@lobo: Nie jest mieszkaniem, bo nie spełnia funkcji mieszkania. Mieszkanie nie jest formą ani nie jest też rolą, bo rola to inaczej persona lub osoba i to pojęcie oznacza ogrywanie pewnych schematów w społeczeństwie lub też zbiór cech, jakie inni ludzie przypsują danemu człowiekowi, jednak persona jest iluzją, to nie jest prawdziwa natura człowieka. Natomiast wartość to nie jest użyteczność, wartości to są ideały np. piękno, dobro, wolność, równość itd.
rmweb
rmweb
Autor
05.03.2023, 20:23:13 via Wykop
  • 0
@lobo: Jeśli posiadam dwa mieszkania i tylko jednego używam, to tylko jedno jest dla mnie użyteczne.

Masz rację, rola może również być udziałem i można to nawet odnieść do tego przedmiotu, który jest lokatą kapitału w formie budynku. W dalszym ciągu można powiedzieć, że ten przedmiot mógłby brać udział w czymś bardziej przydatnym ludziom, a nawet nieludziom.

Wartość może być również kwotą, po ile wycenia się przedmiot, tylko że co to
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 09:08:04 via Wykop
  • 0
@lobo: Nie chcę dowieść, ja już dowiodłem, że mieszkanie i komputer nie są towarami. A przy okazji dowiodłem, że niezamieszkany przez nikogo budynek nie jest mieszkaniem, bo przeznaczeniem mieszkania jest zamieszkiwanie w nim. Sam zresztą napisałeś, że przeznaczeniem takiego budynku, w którym nikt nie mieszka, może być po prostu lokowanie kapitału i wychodzi na to, że to jest w niektórych przypadkach jedyne przeznaczenie.

Kiedy pytałem o wartość w sensie materialnym,
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 14:37:02 via Wykop
  • 0
@lobo: No ma jakieś znaczenie słowo mieszkanie. Mogę nawet zacytować ze słownika:

mieszkanie - pomieszczenie przeznaczone do mieszkania

mieszkanie «pomieszczenie, w którym się
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 14:48:51 via Wykop
  • 0
@lobo: Gdybym pytał o to ludzi na ulicy i na tej podstawie wyciągał wnioski statystyczne, to byłby to jedynie społeczny dowód słuszności. Przeznaczenie do mieszkania oznacza, że to miejsce ma służyć do zamieszkiwania w nim. Jeśli budynek nie służy do zamieszkiwania, a jest wyłącznie lokatą kapitału, to nie jest mieszkaniem.
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:13:23 via Wykop
  • 0
@lobo: Słownik mówi, że mieszkanie jest przeznaczone do mieszkania. Dlatego przedmiot, który jest lokatą kapitału i nikt w nim nie mieszka, ani nikt nie może mieszkać, bo właściciel nie zezwala, bo jedynym przeznaczeniem tego przedmiotu jest spekulacja na wartości materialnej przedmiotu, nie jest mieszkaniem, bo ma inne przeznaczenie.
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:26:11 via Wykop
  • 0
@lobo: Nie prawda, bo jeśli budujesz lub kupujesz lokal i nie zezwalasz nikomu w nim mieszkać, to on nie jest przeznaczony do mieszkania, bo wykluczasz taką możliwość, żeby ten lokal mógł być używany w celu mieszkalnym, czyli ten lokal nie jest mieszkaniem. To, czym będzie przedmiot, jest zupełnie czymś innym niż to, czym jest aktualnie. Przedmioty ulegają zmianom, w przeszłości ten przedmiot mógł mieć zupełnie inną formę i z pewnością
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:40:46 via Wykop
  • 0
@lobo: Realny przedmiot nie jest założeniem. Jeśli mówimy o realnych przedmiotach, to tylko o takich, które istnieją tu i teraz i które ulegają procesom przemiany, a ta przemiana może prowadzić do zupełnie innej formy i do zupełnie innego celu niż sobie ktoś założył. I oczywiście, że są ludzie, którzy kupują lokale tylko po to, żeby spekulować i one stoją nieużytkowane przez żadnych mieszkańców, ale ich wartość wyrażona w pieniądzach podlega
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:42:31 via Wykop
  • 0
@lobo: Mniej więcej tak jak napisałem w dyskusji ;p
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:48:00 via Wykop
  • 0
@lobo: Swojej marce powiedziałbym tak: Patrz matko, żydy nakupowały lokali i nikt w nich nie może mieszkać, to jest zaiste przedmiot spekulacji, na co to, komu potrzebne? - Rację masz, złodziejstwo to jest zwykłe, odrzekła matka.
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 15:57:28 via Wykop
  • 0
@lobo: No właśnie w tym problem, że lokal podobno jest przeznaczony do mieszkania, ale co to za lokal, w którym nikt nie może mieszkać. Wychodzi jednak na to, że takie coś nie może być lokalem. A co do ostatniego pytania, to przecież nic takiego nie kupowałem, a nawet gdyby kupował, to w momencie kupowania jest to towarem, a dopiero potem może stać się mieszkaniem.
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 16:08:03 via Wykop
  • 0
@lobo: Co za głupoty wygadujesz. Nie inwestuję w takie aktywna (a może raczej pasywa) i dlatego moje potrzeby to tylko jedno mieszkanie, w którym bym po prostu mieszkał. Ludzi, którzy kupują budynki, żeby na nich spekulować, po prostu nie rozumiem. Od tego są instrumenty finansowe. Myślałem, że pytasz o to, jak bym powiedział, że inni kupują w celach, takich jak już wspomniałem wcześniej.
rmweb
rmweb
Autor
06.03.2023, 18:50:57 via Wykop
  • 0
@lobo: Można sobie wyobrazić, że zrobiłem coś, czego normalnie bym nie zrobił, bo nie jestem spekulantem rynku nieruchomości. Powiedzmy, że to się wydarzyło - została nabyta przeze mnie nieruchomość, która w momencie dokonywania transakcji była towarem, jednak postanowiłem, że od teraz będzie przedmiotem spekulacyjnej gry. Postanowiłem, że nikt nie będzie w niej mieszkać, a jej przeznaczeniem będzie osiągnięcie zysku na różnicy ceny zakupu i sprzedaży. W tym momencie ten przedmiot

422

Czy Uniwersytet SWPS promuje prostytucję?

Pokaż treści 18+

Czy Uniwersytet SWPS promuje prostytucję?

Wybielanie obrazu prostytucji można znaleźć nie tylko w mass mediach ale i w działaniach aktywistów operujących pod szyldem poważnych instytucji akademickich.

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 04.03.2023, 19:42:02
  • 146
  • #
    uczelnia
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    prostytucja
  • #
    kultura
rmweb
rmweb 04.03.2023, 22:53:17 via Wykop
  • -27
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rmweb
rmweb 05.03.2023, 13:25:47 via Wykop
  • -3
@quner: Mnie to w ogóle nie szokuje, że ktoś może wypowiadać się dobrze na temat prostytucji. Dla każdego dobro oznacza coś innego. Jeden może lubić taką pracę, inny nie. Jeden będzie korzystać z takich usług i będzie sobie cenić takie "dobro" w sensie rynkowym, a inny powie, że to nie jest dobre, bo to niemoralne i nie będzie korzystać.

389

Pracownicy pokolenia "Z" nie mają za grosz pokory...

Pracownicy pokolenia "Z" nie mają za grosz pokory...

Pokolenie Z jest leniwe, roszczeniowe i nie chce pracować tyle co my uważają millenialsi. Zdaniem ekspertów tylko to ostatnie jest prawdą. Pozostałe zarzuty wynikają z tego, że starsi chcą narzucić "zetkom" zasady, na których sami się zawodowo wychowywali. A w przypadku tego pokolenia to nie działa.

janusz_z_czarnolasu
z
money.pl
dodany: 05.03.2023, 08:59:12
  • 490
  • #
    usa
  • #
    praca
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
  • #
    firma
  • #
    ciekawostki
rmweb
rmweb 05.03.2023, 12:11:10 via Wykop
  • 43
Ja jestem millenialsem i pracuję dla przyjemności. Kiedy praca przestaje mi pasować, to ją po prostu zmieniam. Uważam, że jeśli praca nie wciąga, to nie ma sensu pracować ponad miarę. Można tak robić, kiedy ma się tzw. "flow", ale w innym przypadku nie ma to sensu i lepiej sobie odpoczywać, zamiast się przepracowywać. Trzeba mieć właściwy "work-life balance". Stereotypy na temat pokoleń są szkodliwe, bo każdy człowiek jest inny. Nie jesteśmy pokoleniami,
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

25

Czy gust muzyczny świadczy o Twojej inteligencji?

Czy gust muzyczny świadczy o Twojej inteligencji?

Rap, muzyka klasyczna, jazz, czy świadczy o Twojej inteligencji?

paniejareczku
z
youtube.com
dodany: 04.03.2023, 18:38:46
  • 13
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    muzyka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    rozrywka
rmweb
rmweb 05.03.2023, 00:33:54 via Wykop
  • 0
Mnie się podobają pieśni religijno-hipisowskie np. mantra Om Asato Ma Sadgamaya, a podobno amerykańscy naukowcy pedzieli, że inteligencja koreluje z ateizmem, więc resztę sami sobie dopowiedzcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.youtube.com/watch?v=6jSSmsBItJ8
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rmweb
rmweb 04.03.2023, 21:27:46
  • 1
Czy mieszkanie i komputer są towarami?

Wbrew intuicji nie są towarami. To są przedmioty, które z punktu widzenia ludzi pełnią określone funkcje użytkowe. Towarami stają się przygodnie w momencie dokonywania transakcji na rynku, ale towar nie jest domyślnym statusem ontologicznym przedmiotów. Towar jest tylko funkcją tymczasową potrzebną do dokonywania transakcji. W istocie przedmioty przez większość swojego istnienia nie są towarami. Gdyby przedmioty zawsze były towarami, to byłyby zawsze dostępne na sprzedaż.

Przykładowo, komputer, który
rmweb - Czy mieszkanie i komputer są towarami?

Wbrew intuicji nie są towarami. To są...

źródło: Koszary_Pstraze

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

348

Na polskiej prowincji dzieci się nie rodzą. Czy czekają nas domy po złotówce?

Na polskiej prowincji dzieci się nie rodzą. Czy czekają nas domy po złotówce?

Prawdziwy wymiar katastrofy demograficznej właśnie ma miejsce na wsiach i miasteczkach. Nie brakuje dziś gmin, w których na jedne narodziny przypada aż kilkanaście zgonów.

konto usunięte
z
salon24.pl
dodany: 02.03.2023, 16:53:19
  • 205
  • #
    demografia
  • #
    gospodarka
  • #
    nieruchomosci
  • #
    wies
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
rmweb
rmweb 03.03.2023, 14:13:18 via Wykop
  • 0
Nie wierzę w takie ceny, ale jak będą, to chętnie kupię, bo i tak pracuję zdalnie, a dla mnie lepiej na wsi niż w mieście.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

207

Rząd chce zrobić z młodych mężczyzn magistrów bo Polki gardzą "robolami"?

Pokaż treści 18+

Rząd chce zrobić z młodych mężczyzn magistrów bo Polki gardzą "robolami"?

Od polskich mężczyzn wymaga się coraz więcej. Rządowa ekspertka od demografii twierdzi, że Polacy powinni być lepiej wykształceni, aby byli atrakcyjną partią dla "młodych, pięknych, bardzo dobrze wykształconych młodych Polek". Dlatego rząd planuje zwiększyć odsetek mężczyzn na polskich uczelniach.

konto usunięte
z
salon24.pl
dodany: 02.03.2023, 09:56:30
  • 179
  • #
    przegryw
  • #
    polityka
  • #
    demografia
  • #
    bekazpisu
  • #
    studia
  • #
    robpill
rmweb
rmweb 02.03.2023, 11:22:16 via Wykop
  • 1
Bzdury to są. Po prostu neurotypy wiążą się z innymi neurotypami. Jeśli nie jesteś neurotypem, to nie pomogą ani wykształcenie, ani umiejętności, ani pieniądze, bo neurotypy nieogarniają innych ludzi (problem podwójnej empatii). Jeśli nie jesteś neurotypem to musisz nawiązywać znajomości z nieneurotypami. Proste rozwiązanie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25
  • Strona 20 z 25
  • >
  • Jestem aspołecznym programistą z wykopu XD Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą na stronie: zlecenia.rmweb.pl.
  • https://zlecenia.rmweb.pl

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 24.06.2024

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 15.07.2021

    Komentator
  • Król Wykopaliska
    od 31.10.2021

    Król Wykopaliska
  • Rocznica
    od 12.10.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 12.05.2021

    Mikroblogger
  • Koder
    od 07.03.2023

    Koder
  • Kałasznikow
    od 22.01.2024

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl