Newag odpowiada! Oskarża konkurenta o wynajęcie hakerów
Po doniesieniach Onetu, jakoby w pociągach nowosądeckiego Newag hakerzy wykryli specjalne oprogramowanie, które wyłączało pociągi i tworzyło fikcyjną awarię, którą mogli naprawić tylko serwisanci Newagu, kurs akcji spółki drastycznie spadł. Sprawa może być jednak ciekawsza, niż nam się wydaje.
z- 172
- #
- #
- #
- #
- #
"Nie tylko we Wrocławiu
Informacja o tym, że w serwisie SPS udało się naprawić “popsute” składy Newagu szybko trafiła także do innych serwisów. Okazało się, że jest to dość popularny problem. We Wrocławiu analizowali 13 Impulsów, ale psuły się także te jeżdżące w Kolejach Mazowieckich (jedna sztuka), w Opolu dwa, w Krakowie 4, jeden w Zielonej Górze, cztery w Szczecinie, a także jeden w
Masz też tam wprost napisane że podobne problemy wystapiły u innych przewoźników a opracowany przez wynajetych specjalistów sposób odpalania pomógł i tam, a mimo to idziesz w zaparte.
"na razie wiemy że SPS nie potrafił ich uruchomić..."
"ale wiesz że jak serwis weźmie kilka pojazdów których nie umie uruchomić to jest to wina serwisu a nie przewoźnika czy też producenta?"
" to powtarzało się w serwisach SPS, oni mają kilka filii w których wykonują serwisy P3-2. Koleje Mazowieckie nie miały problemów z serwisami P3, nie słyszałem o problemach z serwisami P4. Ciekawe czemu