Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko218
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mymymym666

mymymym666

Dołączył 5 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2084
  • Znaleziska 1294
  • Mikroblog 790
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 5
limitless93
limitless93
22.05.2024, 06:40:35
  • 522
Twoja dziewczyna wymienia pikantne wiadomości z żonatym typem z pracy.
Kończysz związek.
Informujesz żonę tego gościa co się odwala czy nie?
#kiciochpyta #zwiazki #rozowepaski
  • 515
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mymymym666
mymymym666 22.05.2024, 15:17:13 via Wykop
  • 2
@limitless93: Niech sobie sami radzą, ja dbałbym tylko o siebie w tej trudnej sytuacji - imo po co się jeszcze dodatkowo babrać w emocjach drugiej pary - zaraz będziesz dealować z jakimiś pretensjami, rozkminiać to, zastanawiać się. Po co Ci to. To ich sprawa.
  • Odpowiedz

700

"Alkoholizm, to jest rak duszy"

Pokaż treści 18+

"Alkoholizm, to jest rak duszy"

Cyt: "Rozmawiając z Marcinem miałem wrażenie obcowania z bardzo wartościową osobą i przeraża mnie, jak wiele alkohol zabrał temu człowiekowi i jak dużo straciliśmy, jako społeczeństwo. Polecam."

riDEr
z
youtube.com
dodany: 15.05.2024, 19:56:43
  • 330
  • #
    alkoholizm
mymymym666
mymymym666 16.05.2024, 19:22:53 via Wykop
  • 1
@Zara_wracam:

Alkoholizm, albo raczej predyspozycja do uzależnień to moim zdaniem jakaś wada w mózgu i to wrodzona.


Jezu. Jeśli takie jest powszechne pojęcie o uzależnieniach, czy alkoholizmie to w sumie nie dziwię się, że ludzie tyle chleją. Zerowa wiedza, brak edukacji w tej kwestii, tkwienie w błędnych przekonaniach i mamy społeczeństwo ćpunów i alkoholików myślących "mnie to nie dotyczy". Naprawdę temat jest mocno zbadany i wystarczy trochę poczytać, żeby
mymymym666
mymymym666 16.05.2024, 19:28:51 via Wykop
  • 0
@doker0:

że lakoholizm to jest objaw a nie chorobwa


źle ci się wydaje, jest to choroba. To że powstała wskutek prób samoleczenia, nie zmienia tego faktu. Można mieć dwie choroby, a nawet i więcej.
mymymym666
mymymym666 16.05.2024, 19:29:51 via Wykop
  • 0
@greg_nowacky: Po czym niby? Jak na moje to cierpi głównie na alkoholizm.
mymymym666
mymymym666 17.05.2024, 07:56:46 via Wykop
  • 0
@bartlomiej-tudryk: jest wielu ludzi, którzy mają z-----e rzeczy we łbie/życiu i nie popadają w uzależnienia. Według medycznych definicji uzależnienie/alkoholizm to CHOROBA, która ma swoje spektrum i objawy. Oczywiście, że współwystępuje z innymi chorobami/zaburzeniami, ale to nie czyni z uzależnienia objawu.

Addiction is defined as a disease by most medical associations, including the American Medical Association and the American Society of Addiction Medicine.


Like diabetes, cancer, and heart disease, addiction is
mymymym666
mymymym666 17.05.2024, 08:02:20 via Wykop
  • 2
@Przypadkowy:
1. No i jakie to geny? Bo najwyraźniej wiesz coś więcej od naukowców, którzy badają temat. Podziel się swoimi rewolucyjnymi wnioskami. Chyba, że powtarzasz chłopkowo-roztropkowe zasłyszane gdzieś od kogoś bzdety?
2. Co dokładnie w tym, co napisałem, jest bzdurą?
mymymym666
mymymym666 17.05.2024, 08:19:09 via Wykop
  • 1
@Przypadkowy:

Wszystko. Cały komentarz jest głupi.


XD Wszystko, czyli nie umiesz nawet uargumentować. A teraz, co do tekstu wyplutego z chat gpt (doskonały wybór źródła wiedzy naukowej,
mymymym666
mymymym666 17.05.2024, 13:03:20 via Wykop
  • 1
Po pierwsze, nie masz żadnego dowodu na to, ze to jest "powszechne pojęcie o uzależnieniach". Raczej nie jest.


@Przypadkowy: rozumiesz znaczenie słowa "jeśli"? ja w przeciwieństwie do ciebie ważę słowa i wiem, co piszę. To jest tryb warunkowy - jeżeli ktoś uważa, że uzależnienie to "wada mózgu i do tego wrodzona" to jest zwykłym ignorantem.

nawet gdyby tak było, to jaki związek to pojęcie miałoby z faktem, że ludzie "tyle
mymymym666
mymymym666 18.05.2024, 09:12:23 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: no ja nie dyskutuje z faktami i opieram się na dostępnych badaniach prowadzonych przez ludzi, którzy wiedzą na ten temat więcej niż ty i ja. powodzenia w świecie chłopskoroztropkowstwa, wróżę ci w nim wielką karierę
mymymym666
mymymym666 18.05.2024, 19:38:53 via Wykop
  • 1
@Przypadkowy: Napisałeś, że jest gen odpowiedzialny za alkoholizm, co jest kompletną bzdurą i wyśmiewam ten idiotyzm dalej.
mymymym666
mymymym666 18.05.2024, 19:42:04 via Wykop
  • 1
@wykop14
@nekosa

znam osoby, którym wieloletnie palenie rozwaliło układ radości i motywacji. Bez tego żyją jak mumie. Jedna osoba rzuciła półtora roku temu, ale nie ma radości z życia, problemy ze snem, itd.


Bardzo wiele jest takich osób. Zespół amotywacyjny to klasyk przy regularnym zażywaniu marihuany - okropny objaw, który niszczy jakość życia i o którym mówi się zdecydowanie za mało w kontekście "cudowności" zioła. Osobom, które rzuciły, zazwyczaj to
mymymym666
mymymym666 18.05.2024, 19:51:03 via Wykop
  • 0
@steppenwolf12: No właśnie najprawdopodobniej nie jest tak, że "lubisz", tylko jesteś uzależniony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mymymym666
mymymym666 19.05.2024, 11:40:41 via Wykop
  • 1
@Przypadkowy: Napisanie, że alkoholizm czy predyspozycje do uzależnień (dwie różne rzeczy btw) to wrodzona wada mózgu, albo, że istnieje gen odpowiedzialny za alkoholizm to głupoty, które nie zasługują na nic więcej niż wyśmianie i świadczy o nieumiejętności czytania ze zrozumieniem. A i tak zrobiłem to rzeczowo i łagodnie. Istnieją geny, które mają wpływ na predyspozycje, ale nie determinują niczego, jak to wynikało z waszych (dwóch) komentarzy.
Goronco
Goronco
17.05.2024, 11:46:35
  • 611
7 lat temu zostałem niemal zmuszony do zostania chrzestnym. Szantaże, awantury rodzinne i ataki ze wszystkich stron, bo to przecież ja robię problem i odmawiam maluszkowi. Niestety, uciąłem się. A może i stety ( ͡º ͜ʖ͡º)

Gówniarz to syn mojej ciotki, archetypu takiej która prosi o rozmowę z kierowbijien przy kasie. Nie wchodząc w szczegóły, jestem niemal pewny że już od jakiegoś czasu wylicza sobie ile zarabiam w #it
Goronco - 7 lat temu zostałem niemal zmuszony do zostania chrzestnym. Szantaże, awant...

źródło: temp_file3005467395982742201

Pobierz
  • 151
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mymymym666
mymymym666 18.05.2024, 09:59:00 via Wykop
  • 0
@Goronco a nie pomyślałeś, że możesz po prostu nie przyjechać? bo z tego co piszesz wygląda na to, że jesteś dalej pod przymusem rodziny
  • Odpowiedz

376

Tajemnice Świadków Jehowy (Lektor PL)

Tajemnice Świadków Jehowy (Lektor PL)

Film dokumentalny z 2023 r. produkcji francuskiej, wyreżyserowany przez Vincenta Néquache. Film przedstawia mechanizmy funkcjonowania Świadków Jehowy, religijnej wspólnoty działającej niczym sekta.

Senior_Mordino
z
youtube.com
dodany: 15.05.2024, 03:26:40
  • 100
  • #
    religia
  • #
    swiadkowiejehowy
  • #
    dokument
mymymym666
mymymym666 16.05.2024, 19:50:31 via Wykop
  • 0
ŚJ, jeśli byłeś ochrzczony


@Trolkien: Tylko tam się nie chrzci dzieci jak w katolicyzmie

495

Stany Zjednoczone nie wierzą w ludobójstwo w Strefie Gazy

Pokaż treści 18+

Stany Zjednoczone nie wierzą w ludobójstwo w Strefie Gazy

"Nie wierzymy, że to, co dzieje się w Strefie Gazy, jest ludobójstwem. Uważamy, że Izrael może i musi zrobić więcej, aby zapewnić ochronę i dobrobyt niewinnych cywilów."

LamajHarma
z
independent.co.uk
dodany: 14.05.2024, 18:46:18
  • 95
  • #
    swiat
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    usa
  • #
    biden
  • #
    wojna
mymymym666
mymymym666 15.05.2024, 12:04:31 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1163

Szpieg/zdrajca Polski z sinym okiem i złamaną lewą ręką obwożony po BY jak małpa

Szpieg/zdrajca Polski z sinym okiem i złamaną lewą ręką obwożony po BY jak małpa

Lewa ręka ledwo zmieściła się mu w rękaw kurtki, a sama dłoń wygląda na nieruchomą i bardzo opuchniętą. Dodatkowo mocno pudrowana twarz z prześwitującym sinym kolorem . Czy Tomasz Szmydt już wybierał się na tamten świat? Ile mu dajecie czasu na wypadnięcie przez zamknięte okno?

ZionOfel
z
streamable.com
dodany: 10.05.2024, 22:30:27
  • 402
  • #
    zdrada
  • #
    szpiegostwo
  • #
    agent
  • #
    bialorus
  • #
    ruskimir
  • #
    polska
mymymym666
mymymym666 11.05.2024, 17:09:00 via Wykop
  • 2
mocno naciągane wnioski z tego nagrania XD jak coś to prawą rękę też ma nieruchomą. a tu zdjęcie zdrajcy jeszcze z Polski, wygląda na to, że białoruskie służby już tutaj go tłukły ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a dla kontekstu wypowiedź byłego szefa ABW na ten temat

https://www.wprost.pl/kraj/11684206/tomasz-szmydt-zostal-pobity-byly-szef-abw-rozwiewa-watpliwosci.html
mymymym666 - mocno naciągane wnioski z tego nagrania XD jak coś to prawą rękę też ma ...

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

738

Holandia wyrzucona z Eurowizji

Holandia wyrzucona z Eurowizji

Holenderski artysta Joost Klein nie weźmie udziału w wielkim finale Konkursu Piosenki Eurowizji.

Smash
z
onet.pl
dodany: 11.05.2024, 11:01:29
  • 116
  • #
    muzyka
  • #
    eurowizja
  • #
    holandia
  • #
    skandal
mymymym666
mymymym666 11.05.2024, 14:59:18 via Wykop
  • -6
@JestemTuByDrwicZLewakow: akurat to także zabieg medyczny, myślę że spora część wykopowych stulejarzy mogła się o tym przekonać XD
mymymym666
mymymym666 11.05.2024, 16:56:11 via Wykop
  • -1
skrócić swojego Długiego Johna


@bobsonjones: naplet nie wlicza się długości penisa

myślę, że nikt kto w jowialny sposób nazywa beznapletkowcami pewne
mymymym666
mymymym666 11.05.2024, 17:06:50 via Wykop
  • -1
@JestemTuByDrwicZLewakow: jak zwykłe to ok

383

Mężczyźni zdecydowanie częściej popełniają samobójstwo.

Pokaż treści 18+

Mężczyźni zdecydowanie częściej popełniają samobójstwo.

We wszystkich krajach ujętych w zestawieniu OECD odsetek mężczyzn odbierających sobie życie jest wyższy niż w przypadku kobiet.

Bobito
z
forsal.pl
dodany: 09.05.2024, 20:47:22
  • 132
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    przegryw
  • #
    depresja
  • #
    zaburzeniaosobowosci
  • #
    zdrowie
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 08:26:07 via Wykop
  • 6
@zegarmistrz-swiatla: Ja mam terapeutkę z NFZ (jestem typem) i jest naprawdę zajebista. W c--j mi pomogła i pomaga dalej. Polecam nie sugerować się przekonaniami z memów, czy z opowieści innych, którzy powielają czyjeś przekonania, a nawet nie sięgnęli po pomoc. Nie jest to łatwe i miłe, ale da się. Odstawcie chlanie i ćpanie, jak jest z wami bardzo źle, to najpierw psychiatra, a potem terapia. Tak jak mówię, da się
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 08:30:34 via Wykop
  • 1
@Frugos: Zawsze można się rozstać, co polecam. Oczyszcza łeb i pozwala zyskać przestrzeń, żeby zadbać o WŁASNE potrzeby.
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 08:32:52 via Wykop
  • -3
To znaczy facet nie widzi poza nią życia


@AncymonTEN: No właśnie tu jest problem i mówię to jako chłop. Dopóki uzależniasz swoje samopoczucie od innych i nie bierzesz za nie odpowiedzialności to trudno być zadowolonym z siebie, mieć poczucie sprawczości i pewności siebie na tyle, żeby się realizować. O własny mózg i emocje trzeba dbać tak samo jak o ciało. Nikt tego za nas nie zrobi.
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 14:21:44 via Wykop
  • -2
@konsument: Niewykluczone, ale nie jestem jedyny. Jeśli masz np. towarzyszące przy tym uzależnienie (bardzo częsty przypadek), to lecisz na terapię uzależnień (która wiadomo, że nie skupia się wyłącznie na uzależnieniu, jest holistyczna). Polecam chociaż spróbować, bo naprawdę są dobrzy specjaliści. Jeśli miałeś problematyczne dzieciństwo leć na terapię dla DDA, również jest "za darmo" - dostaje się indywidualnego terapeutę i grupę. Trzeba wyjść, poszukać opcji, spróbować. Nie podpasuje ci terapeutą, poproś

1181

Eksperci ONZ przerażeni masowymi grobami w Strefie Gazy

Pokaż treści 18+

Eksperci ONZ przerażeni masowymi grobami w Strefie Gazy

W szpitalach Nasser i Al Shifa odkryto ponad 390 ciał, w tym kobiet i dzieci, a wiele z nich według doniesień nosi ślady tortur i doraźnych egzekucji, a także potencjalne przypadki pochówku żywcem twierdzą eksperci ONZ.

Griev
z
ohchr.org
dodany: 10.05.2024, 07:56:53
  • 113
  • #
    israel
  • #
    gaza
  • #
    palestyna
  • #
    onz
  • #
    genewa
  • #
    wojna
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 10:25:58 via Wykop
  • 26
@DinguMkembe: Armia i wojna mają niewiele wspólnego z humanitaryzmem, ale dane i statystyki są po stronie Rosji. https://www.statista.com/statistics/1293492/ukraine-war-casualties/
https://www.oxfam.org/en/press-releases/daily-death-rate-gaza-higher-any-other-major-21st-century-conflict-oxfam
mymymym666 - @DinguMkembe: Armia i wojna mają niewiele wspólnego z humanitaryzmem, al...

źródło: Zrzut ekranu 2024-05-10 122543

Pobierz
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 10:33:32 via Wykop
  • 12
@qebeq: Warto w tym momencie też przypomnieć chiński plan budowy Jedwabnego Szlaku, który umożliwiłby Chinom bardzo szeroko zakrojoną współpracę ekonomiczną z Europą tworząc tym samym gigantyczny problem dla interesów ekonomicznych USA. Co ciekawe, lądowy szlak miał przebiegać przez Ukrainę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wojna w Europie jest na rękę Amerykanom, na razie w kontekście przecięcia szlaku, a jak to się nie powiedzie to wywołania konfliktu, który zdestabilizuje ogromny rynek
mymymym666 - @qebeq: Warto w tym momencie też przypomnieć chiński plan budowy Jedwabn...

źródło: Zrzut ekranu 2024-05-10 123218

Pobierz

517

Dyskusja w polsatnews na temat bk2/0%

Dyskusja w polsatnews na temat bk2/0%

Od 2 min. Pisowiec w teamie z plaformersem powtarzają to samo magiczne zaklęcie: "bo to chodzi o pomoc młodym polskim rodzinom". xD

rzzz
z
polsatnews.pl
dodany: 09.05.2024, 15:50:30
  • 118
  • #
    nieruchomosci
  • #
    polityka
  • #
    bk2procent
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    mns
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 19:45:27 via Wykop
  • 16
obie partie po same kule załadowane w kieszenie deweloperów, rządzą nami kolejno:
1. USA
2. Izrael
3. Zagraniczny kapitał
4. Lobbyści - w tym deweloperzy

Pod nich tworzone jest prawo i dlatego Polska jest p--------ą kolonią, w której się na nas, niewolnikach, zarabia. Tfu na to państwo i te zakłamane politykierskie mordy.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 21:43:00 via Wykop
  • 2
@alex-newsky: No bo może irytuje cię prawda, że demokracja jest wtedy, kiedy masz pieniądze, a scena polityczna właśnie z tego względu zabetonowana i ograniczona do tych samych mord. Politycy są zależni od tych, którzy ich finansują po to, by realizowali ich interesy. Na kogo chcesz głosować? Kto nie jest w kieszeni korporacji, banków i deweloperów i ma szansę cokolwiek zmienić przy tym układzie?
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 21:43:41 via Wykop
  • 6
@Jankowalski715: Szkoda, że innych obietnic z takim zapałem nie realizują. To też daje do myślenia.
mymymym666
mymymym666 10.05.2024, 07:51:26 via Wykop
  • 1
@alex-newsky: Jesteśmy kolonią. Wystarczy spojrzeć na sposób opodatkowania zagranicznych korporacji i lekkość z jaką pozwala im się wyprowadzać (optymalizować) podatki.

Deweloperzy to nie jest polski kapitał. Zagraniczne fundusze inwestycyjne budują w Warszawie (i nie tylko) całe osiedla. Mają tutaj totalne eldorado kosztem Polaków. Czym to się różni od wyprzedaży ziemi obcemu państwu?

https://www.warszawskidziennik.pl/artykul/1348,udzial-lokalnego-kapitalu-w-polskim-rynku-nieruchomosci-wciaz-jest-znikomy-nowe-regulacje-prawne-moglyby-to-zmienic Udział krajowego kapitału w rynku nieruchomości w Polsce wynosi

269

Wilki opanowały wieś pod Szczecinem. "Całe watahy chodzą"

Wilki opanowały wieś pod Szczecinem. "Całe watahy chodzą"

Lokalne media donoszą, że w podszczecińskiej miejscowości Brzózki mogły osiedlić się wilki. Sołtys wsi mówi o całych watahach

rybak_fischermann
z
polsatnews.pl
dodany: 09.05.2024, 12:10:25
  • 133
  • #
    szczecin
  • #
    wilk
  • #
    wilki
  • #
    zwierzeta
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 21:56:48 via Wykop
  • 0
@wiesniakzdziuryzabitejdeskami: Zgadzam się. Regulacja gatunku kłusowników i myśliwych.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 22:19:50 via Wykop
  • 0
@wiesniakzdziuryzabitejdeskami: Dlaczego tak bardzo lubisz zabijać? Sprawia ci to przyjemność?
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 22:32:52 via Wykop
  • -1
@wiesniakzdziuryzabitejdeskami: Już nie udawaj takiego zatroskanego o sarenki żrąc przy tym zwłoki krów i kur ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tania manipulacja. Ingerencja człowieka w naturę i przyrodę zawsze kończy się jej degradacją. Natura sobie radziła bez człowieka i sobie poradzi. Sarenki również.

207

Amerykański generał alarmuje. ws. Ukrainy. Potrzebna zmiana strategii

Pokaż treści 18+

Amerykański generał alarmuje. ws. Ukrainy. Potrzebna zmiana strategii

Obecna pomoc oferowana Ukrainie przez Zachód nie wystarczy do zwycięstwa w wojnie z Rosją - twierdzi emerytowany amerykański generał Mark T. Kimmitt. Jego zdaniem Kijów musi dostawać więcej broni, ta musi być jednak uwolniona od ograniczeń związanych z jej użyciem.

raul7788
z
polsatnews.pl
dodany: 08.05.2024, 17:13:17
  • 69
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojsko
  • #
    usa
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 22:26:29 via Wykop
  • 0
@GryzeKisiel: Problem nie polega na tym, CZY dostarczać b--ń. Problem polega na tym, że ta b--ń nie rośnie za darmo na drzewach, a USA woli wspierać Izrael i Tajwan. Możliwości produkcyjne nie są nieskończone. Dodatkowo, ktoś jeszcze tę b--ń musi obsługiwać, sama b--ń nie wygrywa wojny.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 22:28:32 via Wykop
  • 0
@Elchupacabrone: Zbrojnie nie wygrają, niestety. Będą musieli negocjować. Pytanie ile do tego czasu jeszcze ludzi zginie, ile zachodniego sprzętu i pieniędzy zostanie przepalone i ile infrastruktury zostanie.

273

Ukraiński parlament odwołał ministra rolnictwa. Ma poważne zarzuty

Pokaż treści 18+

Ukraiński parlament odwołał ministra rolnictwa. Ma poważne zarzuty

Parlament Ukrainy odwołał ministra rolnictwa Mykołę Solskiego, który pod koniec kwietnia złożył rezygnację ze stanowiska w związku z zarzutami o nielegalne nabycie gruntów państwowych wartych ok. 7 mln dolarów. Solski trafił do aresztu, ale został zwolniony po wpłaceniu kaucji w wysokości 75,7 mln h

szyna352
z
rmf24.pl
dodany: 09.05.2024, 09:19:38
  • 45
  • #
    ukraina
  • #
    rolnictwo
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 21:59:39 via Wykop
  • 3
Sami nie są w stanie rozwiązać własnych problemów z powszechnym złodziejstwem, korupcją i współpracą na dwa fronty. A potem płacz, że zachód nie chce przysyłać wszystkiego, co sobie zażyczą.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 22:01:13 via Wykop
  • 0
@xkajteqx: za bogaty jest, poślą w jego miejsce 100 chłopaków z łapanki

565

Stack Overflow masowo banuje użytkowników za bunt. Sprzedali dane do ChatGPT

Stack Overflow masowo banuje użytkowników za bunt. Sprzedali dane do ChatGPT

Stack Overflow, legendarny internetowy portal dla programistów, podpisał umowę z OpenAI na przekazywanie odpowiedzi użytkowników do szkolenia ChatGPT. Użytkownicy w proteście edytują swoje popularne odpowiedzi, dodając informację o sprzeciwie. W odpowiedzi ich konta są banowane.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 09.05.2024, 14:20:07
  • 159
  • #
    ciekawostki
  • #
    programowanie
  • #
    informatyka
  • #
    komputery
  • #
    technologia
  • #
    internet
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 21:48:27 via Wykop
  • 12
@Hmrogrz: jak ktoś siedzi w internecie od 10-15-20 lat to musi widzieć gołym okiem, jak gigantyczny jest zjazd jakości produkowanych treści od kiedy ta przestrzeń się tak skomercjonalizowała. Martwy internet dzieje się już teraz, monopol Google, teraz AI tylko ten proces przyspieszają. To jest jeden wielki bazar gówna, a żeby znaleźć wartościowe informacje to trzeba to g---o przebierać i przebierać.

191

Nie będzie wojsk NATO w Ukrainie. W lipcu ma zostać ogłoszona deklaracja

Pokaż treści 18+

Nie będzie wojsk NATO w Ukrainie. W lipcu ma zostać ogłoszona deklaracja

Kraje NATO zamierzają jednoznacznie odmówić wysłania swoich wojsk na Ukrainę - twierdzi włoski dziennik "Corriere della Sera". Stosowne zapisy mają pojawić się w dokumencie, który zostanie przyjęty w czasie lipcowego szczytu Sojuszu Północnoatlantyckiego w Waszyngtonie.

janusz_z_czarnolasu
z
rmf24.pl
dodany: 08.05.2024, 16:35:31
  • 201
  • #
    nato
  • #
    ukraina
  • #
    wojsko
  • #
    wojna
  • #
    usa
  • #
    polityka
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:14:22 via Wykop
  • 0
@Yurusenai: Nie będzie konfliktu NATO - Rosja. Wschodnia Ukraina zostanie zajęta przez Rosję i dojdzie do negocjacji pokojowych, albo zamrożenia konfliktu. Potencjalny konflikt NATO - Rosja to tylko straszak wykorzystywany przez obie strony. Oficjalny konflikt między NATO i Rosją to ryzyko wojny nuklearnej. Za dużo mają wzajemnych interesów i pieniędzy, żeby się na to zdecydować. No chyba, że wykorzystają m.in. Polskę i kraje bałtyckie, żeby prowadzić między sobą proxy war,
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:18:42 via Wykop
  • -15
@antiarmia89: obie formy są poprawne, znawco
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:25:25 via Wykop
  • -4
@Dorodny_Wieprz: To jest narracja dla owieczek, gdyby chcieli ją wysłać to by wysłali. Putin wie z czym się wiąże użycie broni nuklearnej, nie jest debilem, jak niektórzy uważają. Zachód wysłał Ukrainie wszystko, czego chciała pod kontrofensywę. Jakie były jej efekty wszyscy wiemy. Rosja z każdym kolejnym miesiącem trwania tej wojny przeważa szalę zwycięstwa na swoją stronę, niestety. Bo po prostu jest militarnie i demograficznie znacznie silniejszym państwem. Całej Ukrainy nie
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:26:41 via Wykop
  • -1
@Time-traveler: Dokładnie, tak się tworzy niepewność wroga. Raz mówisz to, a raz coś innego. Albo mówisz jedno, a robisz drugie.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:28:34 via Wykop
  • -8
@666wykopek666: obie formy są poprawne wykopku https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/W-Ukrainie-czy-na-Ukrainie;21778.html
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:30:15 via Wykop
  • 1
@janusz_z_czarnolasu: minusują cię, ale co do meritum masz rację, choć nie rozumiem o co ci chodzi z poprawnością językową i polityczną https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/W-Ukrainie-czy-na-Ukrainie;21778.html
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:32:22 via Wykop
  • -1
@matti-nn: W taki, że są znacznie silniejsi niż Ukraina, która jest zależna w znacznej mierze od ich wsparcia.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:35:59 via Wykop
  • -1
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Bo w przypadku, gdyby wojna rozszerzyła się na tereny Polski i krajów bałtyckich, to kraje zachodnie niewiele tracą. Mogą sobie żyć dalej tak, jak żyli. W przeciwieństwie do nas. Jesteśmy zależni od tego, co sobie mocarstwa wynegocjują.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:45:25 via Wykop
  • 0
@matti-nn: Przy założeniu, że UK mówi swoim głosem, a nie jest jednym z głosów np. USA. Oni z jednej strony wysyła b--ń, a z drugiej to są dla nich ogromne koszty i finansowe i wewnętrzne. Poza tym OP nie napisał o wymuszaniu pokoju, tylko o sytuacji odwrotnej, czyli zachęcaniu do dalszej walki. Zełeński w swoich propozycjach pokojowych np. wycofał się już planów dołączenia do NATO.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 09:11:28 via Wykop
  • 0
@Aleale2: Po co im zachodnia Ukraina, gdzie ludność jest na maksa antyrosyjska i prozachodnia. Żeby tłumić ciągle powstania i się nieustannie tłuc? Nie jest to logiczne z perspektywy interesów mocarstwa, a i bardzo kosztowne.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 09:13:16 via Wykop
  • 1
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Myślę, że z perspektywy USA - tak.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 09:23:08 via Wykop
  • 0
@Aleale2: No ale tu wchodzi w grę mocarstwowa logika i rozgrywki między mocarstwami, które z naszej perspektywy wcale nie muszą się wydawać logiczne. Nie musisz mi wierzyć, możesz poczytać/posłuchać specjalistów i wyrobić sobie własne zdanie
¯\(ツ)/¯
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 11:38:30 via Wykop
  • 0
@janusz_z_czarnolasu: zgadzam się, ale to chyba nie kwestia samych wykopków, tylko ludzi w ogóle
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 11:45:13 via Wykop
  • 0
@Aleale2: Ale to nie jest moja logika. Chciałbym, żeby było inaczej, ale nie jest. Posłuchaj jak mówią o tym, Ci którzy zjedli zęby na polityce międzynarodowej, czy polityce mocarstwowej. Powtarzam - to nie jest moja logika i nie uznaję jej za słuszną. Ale ona jest i państwa kierują się wyłącznie własnymi interesami.
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 16:52:07 via Wykop
  • 0
USA nie pozwoli na traktat pokojowy z utratą Ukrainy, bo bedzie to ich wizerunkowa klęska, a Putin zacznie stawiać kolejne żądania wobec NATO i UE. To osłabi rolę USA i sprowokuje do uruchomienia programów nuklearnych w wielu krajach. Jednocześnie Putin nie może ponieść klęski wizerunkowej i wycofać się z Ukrainy, pomimo iż Rosji udało się przyciągnąć Chiny i nastawić przeciwko USA.


@Yurusenai: To wszystko zależy od tego, jak się potoczy wojna
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 17:06:02 via Wykop
  • -1
@szczebrzeszyn09: "W Ukrainie" jest w użyciu od jakiegoś XVII wieku, więc kieruj pretensje do Jana III Sobieskiego

319

Zalamanie frontu, czy atak Bialorusi na UA spowoduja militarne reakcje NATO

Pokaż treści 18+

Zalamanie frontu, czy atak Bialorusi na UA spowoduja militarne reakcje NATO

NATO określiło "czerwone linie", których przekroczenie przez Rosję spowoduje reakcję Sojuszu. Wniosek NATO jest taki , że Ukraina nie może przegrać, a Sojusz Północnotlantycki jest gotowy do bezpośredniej interwencji w przypadku ataku Bialorusi na UA, badz duzego zalamania frontu jak i testu paktu.

Dorodny_Wieprz
z
rp.pl
dodany: 05.05.2024, 15:18:36
  • 247
  • #
    wojsko
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 20:42:33 via Wykop
  • 0
wskich, gdyby Ukraina padła, to mimo, że nie jest czlonkiem NATO, mógłby to być początek końca sojuszu


@CzaryMarek: niby dlaczego?
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 21:11:15 via Wykop
  • -2
Dlaczego w przypadku Rosji nie było interwencji? Już tłumaczę, bo chyba nie wiesz.


Przecież chłop zadał pytanie retoryczne.

Teraz Zachód wpakował tyle kasy i sprzętu, żeby Ukrainę utrzymać przy życiu


@Blataxus: Tylko że niestety i tak prędzej wykrwawi się Ukraina. To już jest wojna na wyniszczenie i nie ma broni do oddania Ukrainie w takiej liczbie, której Rosjanie sobie nie wyprodukują. Co z tego, że jest gorsza niż zachodni sprzęt
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 21:12:13 via Wykop
  • 0
@tester3443: Amerykanie mu nie pozwolą
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 21:15:58 via Wykop
  • -2
@Plemus: https://www.youtube.com/watch?v=eP-LyGsiPcc
Polecam na poszerzenie horyzontu i ostudzenie husarskich zapędów. Łatwo manipulować emocjonalnie strasząc nieprzewidywalnym Putinem, ale jak się okazuje, gra na najwyższych szczeblach jest dość przewidywalna.
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 21:18:54 via Wykop
  • -1
@WojowniczyKamil: No popatrz, a specjalista jednak uważa trochę inaczej https://www.youtube.com/watch?v=eP-LyGsiPcc
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 11:42:34 via Wykop
  • 0
@CzaryMarek:

Ukrainie wystarczy tylko wysłać odpowiednią ilość sprzętu, a byliby w stanie odbić Krym i NAWET TEGO, zachód nie jest gotów zrobić.


Ale przecież dostarczono im praktycznie wszystko, czego chcieli pod kontrofensywę. I niestety, spełzła ona na niczym. To nie jest tylko kwestia sprzętu, ktoś go jeszcze musi obsługiwać. Ukraina nie ma takiej demografii, jak Rosja i takich zdolności produkcyjnych, jak Rosja. Dla zachodu, w tym dla nas - to
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 17:01:15 via Wykop
  • 0
Nie żartuj, nawet sami generałowie USA mówili, że dostali tyle, że nie ma szans na skuteczną kontrofensywę.


@CzaryMarek: Zrobiłem krótki research i nie znalazłem nic, co potwierdzałoby zarówno moją, jak i Twoją tezę. Więc przyjmuję, że jest tak jak mówisz. Niemniej trochę daje to do myślenia na temat tego, jak bardzo USA zależy na obronie strefy wpływów w Ukrainie. Podzielą ją sobie z Rosją i zdaje się, że od początku

394

Ofensywa agentury Rosji w Polsce. Czas działać

Pokaż treści 18+

Ofensywa agentury Rosji w Polsce. Czas działać

Agentura wpływu Rosji w Polsce jest w ofensywie, a to skutek osłabienia naszej determinacji wskazuje ekspert zajmujący się badaniem prokremlowskich operacji informacyjno-psychologicznych. W tej domenie powinniśmy przejść do bardziej aktywnych działań.

svenskapolzga
z
cyberdefence24.pl
dodany: 08.05.2024, 10:14:35
  • 88
  • #
    rosja
  • #
    cyberbezpieczenstwo
  • #
    dezinformacja
mymymym666
mymymym666 09.05.2024, 08:07:52 via Wykop
  • 0
@Pawelkolega: W Konstytucji Federacji Rosyjskiej nie piszą, że Rosja jest państwem socjalistycznym, uznają się za demokrację.
mymymym666 - @Pawelkolega: W Konstytucji Federacji Rosyjskiej nie piszą, że Rosja jes...

źródło: Zrzut ekranu 2024-05-09 100403

Pobierz

754

Psylocybina skutecznie redukuje objawy depresji już po jednej lub dwóch dawkach

Pokaż treści 18+

Psylocybina skutecznie redukuje objawy depresji już po jednej lub dwóch dawkach

Psylocybina zawarta w grzybach psychodelicznych może mieć znaczące właściwości antydepresyjne, skutecznie redukując objawy depresji już po jednym lub dwóch dawkach, przy minimalnych efektach ubocznych - wskazują ostatnie badania opublikowane w maju 2024 roku na łamach prestiżowego czasopisma BMJ.

420smoker
z
psyloshop.pl
dodany: 05.05.2024, 15:34:48
  • 237
  • #
    psylocybina
  • #
    psychodeliki
  • #
    grzybki
  • #
    psylocybycontent
  • #
    depresja
  • #
    narkotykizawszespoko
mymymym666
mymymym666 05.05.2024, 23:30:21 via Wykop
  • -4
Mylisz chęci z potrzebami opacznie rozumiejąc uzależnienie, to że zjesz jakiegoś batonika codziennie bo ci smakuje nie znaczy że jesteś uzależniony, jesteś uzależniony gdy ci ciężko nie myśleć o czymś gdy tego nie masz.


@obk: To jest generalnie problem uzależnienia, że myli się chęci z potrzebami. W----------e codzienne batoników nie jest jakieś super zdrowe, cukier mocno uzależnia. Tak po prostu działa ludzki mózg, a jak ktoś ma predyspozycje biologiczno-społeczne to
mymymym666
mymymym666 05.05.2024, 23:46:21 via Wykop
  • -2
@obk: No świetnie, ale ja się nie sprzeczam o definicje, ale o bias uzależnionego, który nawet nie wie, że musi, bo uważa, że robi to, bo chce.

Jesteś ćpunem wykopu?


A słyszał o uzależnieniu od neta i social mediów? Ja akurat nie jestem, chociaż i tak wolałbym zminimalizować, żeby nie musieć dyskutować z takimi porównaniami na poziomie nastolatka odkrywającego istnienie dragów i tłumaczącego mamie, że też jest ćpunką, bo pije
mymymym666
mymymym666 05.05.2024, 23:48:15 via Wykop
  • -2
@programista15cm:

głód nie jest wyznacznikiem uzależnienia

nigdzie nie napisałem, że jest, odniosłem się do porównania w wypowiedzi przedmówcy
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 07:39:36 via Wykop
  • -1
@obk: jedno proste pytanie: czemu wmawiasz mi coś, czego nie napisałem? Ja wskazałem Ci tylko, że mechanizmy uzależnieniowe są po prostu bardziej złożone niż Twoja definicja z Wikipedii i tyle, a ty wrzucasz koślawo przepisaną definicję i mówisz, że olewam badania i fakty XD

Jakie badania i jakie fakty? Bo nie przytoczyłeś żadnych.

Poza tym pieklisz się, jakby ktoś obraził Twojego bożka. Efekty działania psylocybiny są krótkotrwałe, tj. zresztą każdego narkotyku,
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 10:23:56 via Wykop
  • -1
@programista15cm: a tam, ja nie podchodzę do tego jakoś szczególnie emocjonalnie, każdy robi to, co uważa dla siebie za stosowne. Natomiast po prostu z samej definicji uzależnienia niewiele wynika, to jest złożony problem, a samo uzależnienie ma przecież swoje fazy i etapy. Ludzie skupiają się zazwyczaj na tej finalnej, z niewiedzy i dla własnego komfortu ćpania/chlania. Już nie wspominam o nagminnych przypadkach osób uzależnionych, które mają depresję i lecą do
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 10:29:08 via Wykop
  • 0
@deviator: przecież nie napisał, że jest wyimaginowana, po prostu najskuteczniejszym sposobem leczenia jest psychoterapia i często, żeby w ogóle ją zacząć i kontynuować potrzebna jest farmakologia, ale ona ma tylko wspierać proces terapeutyczny. Wymaga to czasu, motywacji, pracy i, niestety, pieniędzy. Ale ludzie są wychowywani w kulturze natychmiastowych, szybkich efektów, które mają to do siebie, że jak szybko się pojawiają, tak szybko znikają.
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 10:32:02 via Wykop
  • 3
@kakodyl: są to albo rzadkie przypadki, albo zmiany w mózgu powstałe w wyniku długoletniego ćpania i chlania - w tym drugim nie sądzę, żeby grzybki były dobrym pomysłem na leczenie, może tylko na redukcję szkód. Żeby to stwierdzić potrzebne są badania i wywiad, nie sądzę, żeby większość używała grzybów w takim celu (potwierdzonym badaniami, a nie własnym pomysłem). Jestem za legalizacją, ale też za edukacją i większą świadomością dotyczącą uzależnienia
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 10:33:53 via Wykop
  • 4
@Djoki: lol
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 10:35:15 via Wykop
  • 1
@Adam_Prosty: ale żeby być ćpunem/alkunem nie musisz być bezdomnym bejem - to jest mniejszość. Większość to uzależnieni wysoko funkcjonujący
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:41:12 via Wykop
  • 1
@dafto: w dyskusji nie pojawił się temat dawki terapeutycznej, nie rozmawialiśmy jeszcze pewnie o dziesiątkach innych tematów, co to za argument
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:41:35 via Wykop
  • 1
@obk: ale czemu dokładnie zaprzeczyłem? Bo na razie to mam wrażenie, że dyskutujesz z jakimś wyimaginowanym interlokutorem. Poza tym strasznie się emocjonujesz, może to głody? XDDD Meliski się napij
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:43:50 via Wykop
  • 1
@Adam_Prosty:

lemingi z zerową wiedzą o psychodelikach nie boją się scenariusza z wysoko funkcjonującym uzależnieniem


oni po prostu nie wiedzą, że jest jakaś różnica, dzięki czemu mogą sobie chlać co piąteczek bez żadnych sygnałów alarmowych, że marnują życie i
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 13:41:37 via Wykop
  • 2
@deviator:

Ludziom, którym zostało kilka miesięcy lub nawet tygodni życia w strachu chcesz zarzucać, że nastawiają się na zbyt szybkie i zbyt krótkoterminowe efekty? Może tak... spróbuj pomyśleć jeszcze raz?


Może ty spróbuj przeczytać załączony artykuł. Bo autor pisze o depresji w znaczeniu ogólnym, bez podziału na fazę choroby. No chyba, że wzmiankowane 300 milionów osób z depresją to osoby w stanie terminalnym. Depresja potrafi utrudnić funkcjonowanie, ale w znacznej
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 13:45:06 via Wykop
  • 1
@bylem_bordo: N-------i nie pomogły? Na pewno kłamiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 17:17:50 via Wykop
  • 0
Naukowcy zauważyli, że psylocybina może być szczególnie pomocna w przypadkach depresji wtórnej związanej z chorobami somatycznymi, takimi jak rak czy choroby autoimmunologiczne, gdzie tradycyjne metody leczenia często są niewystarczające.


@deviator: Ok, racja, przeoczyłem ten malutki fragmencik. Natomiast artykuł tylko wspomina o tych przypadkach, a całość odnosi się do "depresji dotykającej nawet 300 milionów osób na świecie" - taki jest jego generalny wydźwięk. Tak samo OP (o nicku w ogóle nieświadczącym o
mymymym666
mymymym666 07.05.2024, 17:35:10 via Wykop
  • 0
@deviator: A gdzie ja napisałem, że ktoś czegoś nie powinien? To już sobie ty dopowiedziałeś i trochę dyskutujesz sam ze sobą :) Ja podałem pewien kontekst. I jest to moje zdanie - nie traktuję tego jak prawdy objawionej. Z dystansem podchodzę do tak wczesnych badań, bo finalnie i tak ktoś na tym zarabia i nie jesteśmy to my. Tu zawsze dochodzi też kwestia ryzyka związanego z konkretnymi środkami.

1050

Trwa ludobójstwo w Kongo, świat milczy i nie podejmuje działań

Pokaż treści 18+

Trwa ludobójstwo w Kongo, świat milczy i nie podejmuje działań

Ponad 10 mln zabitych, 500 tys. zgwałconych kobiet, naruszenie terytorium narodowego Demokratycznej Republiki Konga

d3n3b
z
dorzeczy.pl
dodany: 06.05.2024, 05:19:03
  • 233
  • #
    afryka
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
  • #
    kongo
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 17:41:52 via Wykop
  • -3
@v01dtec: to jest tzw. "demokratyczny" kolonializm ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zachodnia Europa i USA całe swoje majątki budowały na wyzysku państw kolonialnych, potem sobie podzielili Afrykę od linijki, zapominając o tym, że jest tam tyle plemion, że wzajemne wyrzynanie się było w wielu przypadkach nieuniknione. To samo brytyjczycy przecież zrobili z Palestyną.

473

Kiedy "indywidualizm" wejdzie za grubo....

Pokaż treści 18+

Kiedy "indywidualizm" wejdzie za grubo....

Problem zachodniego świata polega na tym, że w swoim dążeniu do skrajnej tolerancji wszelkiej odmienności zaakceptował społecznie upublicznianie swojego wewnętrznego koszmaru przez ludzi ewidentnie chorych psychicznie.

zetzet
z
x.com
dodany: 05.05.2024, 19:33:31
  • 237
  • #
    piercing
  • #
    tatuaze
  • #
    skaryfikacja
  • #
    podludzie
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:55:13 via Wykop
  • 2
@arkadiusz-kowalewski:

Widocznie do prymitywizmu wracamy... ¯\(ツ)/¯


A kiedyś z niego wyszliśmy?
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:56:02 via Wykop
  • 3
@Kearnage: supermutant 100%, moje pierwsze skojarzenie (ʘ‿ʘ)
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:56:23 via Wykop
  • 6
@al-fatima: XD
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 11:57:59 via Wykop
  • 0
@randomuser360: myślę, że jednak są istotniejsze sprawy do krytykowania w tym systemie, niż jakaś nieszkodliwa mniejszość, która okalecza swoje ciało z różnych pobudek
mymymym666
mymymym666 06.05.2024, 17:37:15 via Wykop
  • 0
@randomuser360: Tak, jest tyle problemów, że musi istnieć jakaś skala problematyczności i należy je priorytetyzować oraz nie dawać odwracać swojej uwagi bzdetami, a już zwłaszcza wyciągać z tego jakieś poronione, polityczne i ideologiczne wnioski - bo to, że ktoś sobie wszczepi implant, czy wsadzi piórko w dupę, jest naprawdę czwartorzędne i niewiele z tego wynika dla obrazu i losów świata - ale to, tak jak mówisz, charakterystyka wykopu i mediów
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.06.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 30.04.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking