Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko207
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dickkick
dickkick

dickkick

Dołączył 1 rok i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 222
  • Znaleziska 213
  • Mikroblog 9
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

802

Modelki biorą za koncert nawet ponad 89 tysięcy złotych

Modelki biorą za koncert nawet ponad 89 tysięcy złotych

Z naszych podatków. Takie pieniądze za możliwość zobaczenia jak trzy skąpo ubrane kobiety kręcą tyłkami oraz usłyszenia jak wydają dźwięki do autotune

dickkick
z
x.com
dodany: 24.06.2026, 17:43:28
  • 344
  • #
    modelki
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 09:41:24 via Android
  • 2
@RomanKarburator: to wyłącznie koszt występu modelek, bez kosztów organizacji wydarzenia tj techniki scenicznej, nagłośnienia, oświetlenia, firm ochroniarskich itd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:08:40 via Android
  • 10
@memory: tatu nie dostawało pieniędzy z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:11:39 via Android
  • -1
@Jamniki2: nie śpiewają, wyją na autotune do playbacków instrumentalnych i chórkowych i kręcą tyłkami w skąpych strojach. Za nasze pieniądze, z naszych podatków. Martyniuk bierze tyle samo co one (mniej więcej) @Y3ll0w69
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:12:15 via Android
  • 10
@janosikjuraj: my płacimy, podatnicy, to z naszych pieniędzy urzędy miast i domy kultury ich opłacają
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:12:46 via Android
  • 3
@Miszczu_wszystkiego: gratuluje z------a
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:13:07 via Android
  • 2
@jabollus: i bierzesz, bo to z twoich podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:14:12 via Android
  • 1
@RomanKarburator: @projektant_doktorant to wyłącznie koszt występu modelek, bez kosztów organizacji wydarzenia tj techniki scenicznej, nagłośnienia, oświetlenia, firm ochroniarskich itd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:15:41 via Android
  • -3
@kocimietka_BB: piosenki niektóre mają fajne ale co z tego jak na występach jadą na playbackach instrumentalnych oraz playbackach wokalnych chórkach i wyją do autotune czyli programu który czyści fałsze
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:16:43 via Android
  • 9
@Morf: pozwać nie mogą, co najwyżej zgłosić podejrzenie niegospodarności
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:18:08 via Android
  • 0
@KarmaDorje: dlatego trzeba wprowadzić zakaz organizowania finansowania koncertów przez państwo/samorządy z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:19:16 via Android
  • 9
@domingez112: nie ma, to zwyczajne przewalanie kasy podatników. Jakby był popyt to by prywatne podmioty zorganizowały ich koncerty i im płaciły, a nie urzędy miast i domy kultury z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:19:54 via Android
  • 0
@TrzyQn: ok
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:20:38 via Android
  • 0
@LukasUK: tak
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:25:30 via Android
  • -4
@Jamniki2: 1. nie wszyscy wyją na autotune do plejbeków. Są prawdziwi muzycy i wokaliści performujący 100% na żywo. Ale ich rzadko biorą bo nie są z kasty, nie mają pleców znajomości.
2. Tak nie jest od średniowiecza tylko od kilkunastu lat, gdy technologia rozwinęła sie na tyle aby czyściciel fałszy autotune produkował w miarę "wysokiej jakości" dźwięk
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:27:52 via Android
  • 2
@Y3ll0w69: jak sie ludziom podoba to niech se kupią bilety na ich koncert organizowany prywatnie a nie z naszych podatków. No ale jakoś nie słychać żeby ludzie chcieli płacić za bilety na ich koncerty. Ot w klubach jak występują to te kilkaset bilecików sprzedadzą żeby zapełnić salke, to wszystko. I tam jest ich miejsce.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:41:15 via Android
  • 0
prędzej szwagier wójta coby na zapleczu se z nimi fotki jebnąć
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:43:27 via Android
  • 0
@slawek_s: nie, podatnik jest przeciwko wszystkim plejbekom i autotjunom z publicznych pieniędzy tj z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:44:21 via Android
  • 0
@Bisclavret: nie solca, tylko każdego z kilkudziesięciu miast w których rocznie występują
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:45:46 via Android
  • -1
@pankrosnizm: jest dobra odpowiedź na to wszystko - zakaz finansowania z publicznych pieniędzy "artystów" jadących na plejbekach i autotjunach
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:46:21 via Android
  • 0
@siodemkaxx: my za to płacimy, z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:48:06 via Android
  • 1
@voot: nie rozumiesz, poskakać i pobawić sie można za tysiąc złotych, tyle kosztuje wykupienie zaiksu na puszczenie piosenek modelek z pendrajwa, a nie że one przyjadą i puszczą z pendrajwa za 80k
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:49:15 via Android
  • -3
@aspartamowy: modelki to nie muzycy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:50:39 via Android
  • 1
@Y3ll0w69: powtarzam, one nie śpiewają tylko wyją do autotune czyli programu czyszczącego fałsze. A w tle lecą plejbeki wokalne chórkowe
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:51:30 via Android
  • 1
@MamByleJakiNick: nie, problemem jest to że samorządy płacą za plejbek i autotune a nie prawdziwych muzyków i wokalistów/wokalistki
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:53:59 via Android
  • 1
@inflacja_biedaku: jeszcze gdyby śpiewały bez autotune i bez plejbeków wokalnych chórkowych to nic bym nie mówił
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:54:49 via Android
  • 0
@giorgioborgio: tylko z państwowych pieniędzy biorą takie kwoty, jak już występują w jakimś klubie czy prywatnej imprezie to płacą im kilka tysięcy max
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:55:45 via Android
  • 0
@goandwin: nie, tzn że publiczne pieniądze z naszych podatków są przewalane. Wolny rynek byłby gdyby one prywatnie se koncerty organizowały i ci co chcą kupowaliby bilety
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:57:22 via Android
  • 0
@szalony-adrian: że laski które fałszują do autotune i plejbeków wokalnych chórkowych zarabiają taką kasę z moich podatków? Tak, nie mogę tego,zdzierżyć. Niech se prywatnie koncerty organizują i chętni niech kupują bilety na te ich występy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:58:32 via Android
  • 0
@chmiels: nie ma popytu, gdyby był to by organizowały prywatnie koncerty i sprzedawały bilety a nie z naszych podatków samorządy ich pasły
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:58:57 via Android
  • 0
@eSUBA94: amen
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 10:59:41 via Android
  • 0
@ciagletutajjestem5: i z publicznych pieniędzy z naszych podatków mamy ci sponsorować stawianie pitoka?
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:04:17 via Android
  • 0
@szalony-adrian: mogą występować, ale nie za moje pieniądze z moich podatków. Jak sie komuś podobają to niech se zapłaci sam za ich koncert prywatny, bilet niech se kupi
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:06:04 via Android
  • 0
@MamByleJakiNick: no właśnie to by zmieniło, że z naszych podatków pieniądze by szły na ludzi umiejących śpiewać i grać a nie na ludzi dających i oszukujących gawiedź że potrafią poprzez autotune i plejbeki
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:07:27 via Android
  • 0
@Daronk: 90k to jest górna granica typie, za tyle to przyjeżdżają zespoły z hitami składające sie z prawdziwych muzyków Instrumentalistów grających na żywo oraz z prawdziwymi wokalistami/wokalistkami którzy śpiewają bez autotune i bez plejbeków wokalnych chórkowych
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:09:51 via Android
  • 0
@Ka4az: na jakie inne rzeczy? przecież samorządy nie zarabiają wgl na tego typu imprezach, za takie imprezy samorządom wraca sie max 5% inwestycji. Co z tego że dziecko se kupi wate cukrową albo loda. To są grosze, nawet jeśli tych lodów poszłoby kilkadziesiąt tysięcy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:11:13 via Android
  • 0
@szalony-adrian: a no to spoko jak coś ci sie nie podoba i nic z tym nie robisz, to spoko 👍 mnie jak coś sie nie podoba to walczę
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:15:39 via Android
  • 0
@Kudlaty777: nie rozumiesz. Chodzi wyłącznie o ich występy opłacane z naszych podatków. Myślisz że samorządy sie przejmują czy ktoś przychodzi na koncert czy nie? Otóż nie przejmują sie. Po prostu są brane bo jest prikaz z góry. Nawet gdyby przychodziło na te występy 5 emerytów to nadal byłyby brane. A kolejna sprawa to że jakby miasto zamówiło na występ prostytutki co zrobią striptiz do końca to też by była masa
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:16:41 via Android
  • 0
@krzysztof-sobczak: to jest wynagrodzenie wyłącznie dla Modelek. A marylka to przyjeżdża z prawdziwymi muzykami instrumentalistami grającymi na żywo i sama też śpiewa na żywo BEZ AUTOTUNE
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:18:38 via Android
  • 0
@Daronk: muzyka vłodarskiego (bo to on ją im robi) mi sie podoba. Nie podoba mi sie że z moich podatków opłacani są na tak duże kwoty ludzie którzy wyją do autotune i plejbeków wokalnych chórkowych i instrumentalnych
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:21:23 via Android
  • -1
ZAKAZAĆ PRAWA DO OPŁACANIA Z NASZYCH PODATKÓW Z PUBLICZNYCH PIENIĘDZY LUDZI KTÓRZY ŚPIEWAJĄ PRZEZ AUTOTUNE ORAZ WSPOMAGAJĄ SIE PLEJBEKAMI WOKALNYMI CHÓRKOWYMI ORAZ LECĄ Z PLEJBEKÓW INSTRUMENTALNYCH
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:22:18 via Android
  • -1
@Shadowmoses33: niech walą, byle nie za publiczne pieniądze z moich podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:23:18 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: piecze mnie d--a bo z moich podatków opłacają ludzi fałszujących do autotune i plejbeków wokalnych chórkowych i instrumentalnych
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:25:03 via Android
  • 0
@SeverianPL: artystki to osoby które potrafią grać na żywo na jakimś instrumencie lub śpiewać na żywo bez autotune i plejbeków. Modelki nie potrafią
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:27:36 via Android
  • -2
@Daronk: nie, te kwoty które podałem to koszty wyłącznie występu modelek, bez techniki scenicznej, nagłośnienia, oświetlenia, firm ochroniarskich itd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:28:30 via Android
  • 0
@szalony-adrian: prawda, dlatego nie płaczę tylko informuję, i nie tylko na wykopie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:35:26 via Android
  • 1
tak, ale podejrzewa że mają w tym też ukryty biznes, tyle że oczywiście dowodów nie mam na korupcje itp
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:40:11 via Android
  • 0
@Kudlaty777: tak, należy buldupić czyt walczyć z patologią i nagłaśniać. Należy informować ludzi że to co słyszą to oszukaństwo tj plejbeki i autotjuny. I należy zakazać finansowania z publicznych pieniędzy występów opartych o plejbeki i autotune. A ta część ludzi która jest zadowolona i skacze na takich spędach to nie jest 50% podatników, gwarantuję. To nawet nie jest 10% podatników. Gdyby zrobić referendum w tej sprawie to grubo ponad połowa
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:41:43 via Android
  • -3
@Filipterka25: nie, żadne płaku, są tysiące muzyków Instrumentalistów grających na żywo oraz wokalistów/wokalistek śpiewających na żywo bez autotune. Także mają hity. Często biorą o wiele mniejsze pieniądze od plejbekar
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:42:30 via Android
  • 4
@wodah: ale nie za publiczne pieniądze z moich podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:44:20 via Android
  • 0
@icoztego: nie o to chodzi. One wyją do autotune czyli programu który czyści fałsze oraz do plejbeków wokalnych chórkowych i instrumentalnych. I to za takie duże pieniądze. Są tysiące muzyków Instrumentalistów grających na żywo oraz wokalistów/wokalistek śpiewających na żywo bez autotun, także mających hity i często biorących o wiele mniej
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:45:29 via Android
  • 1
@krzysztof-j: oglądać jest co, tyle że wydawanie takich dużych pieniędzy z naszych podatków na oglądanie tego typu sytuacji jest skandalem
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:47:59 via Android
  • 0
@Kapral69: piosenki mają niezłe, ale na występach jadą na playbackach i autotunach. Z publicznych pieniędzy nie powinno sie opłacać ludzi którzy fałszują do autune i jadą na plejbekach
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:51:19 via Android
  • 0
@Filipterka25: cennik większości polskich gwiazd, zespołów, muzyków, wokalistek, wokalistów masz na luxart. Sprawdź se. Za 10k jesteś w stanie zatrudnić profesjonalny zespół z muzykami instrumentalistami oraz trzema zawodowymi wokalistkami którzy wykonają na żywo piosenki modelek tak jak oryginały ich studyjne. I w tej kwocie jeszcze zmieści sie grupa tancerek kręcących tyłkami
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:53:10 via Android
  • 1
@krzysztof-j: kumam, kwestia gustu, mnie z wyglądu sie podobają, ruszają sie też zajebiście, piosenki mają fajne. Ale płacenie z naszych podatków za ich występ autotjunowo plejbekowy prawie 90tys to skandal.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:54:21 via Android
  • 0
@mrreow: 1. nie zarabiają więcej ode mnie (na głowę licząc). 2. Niech sobie zarabiają i miliardy, ale prywatnie, a nie z publicznych pieniędzy z moich podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:56:34 via Android
  • 0
@michalxd21: jeśli ktoś umie śpiewać lub grać to niech zarabia dużo. Nawet z publicznych pieniędzy. Jednak osoby wyjące do autotune plejbeków z publicznych pieniędzy nie powinny dostawać ani grosza
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 11:59:45 via Android
  • 1
@michalxd21: to już inna kwestia, ale też prawda
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:03:30 via Android
  • 2
@ch1nczyk: chyba że z tobą, miss dior, on me, trochę za blisko. Bardzo dobrze zrealizowane popowizny pod kątem studyjnym brzmieniowym. Oczywiście nie przez te dziewczyny to zrobione jest, vłodarski im to skomponował, nagrał i wyprodukował. Chociaż mam wątpliwości czy on to skomponował czy może AI mu to wypluło skomponowało a on później to nagrał osobiście aby była lepsza jakość. Dowodów nie mam oczywiście ale wcześniejsza jego twórczość jest słaba, bardzo
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:08:17 via Android
  • 0
@Y3ll0w69: 1. nie, nie na prawie każdym. Ale na wielu. Nie ma na to mojej zgody by plejbeki leciały za publiczne pieniądze
2. Śpiewanie z autotunem to oszustwo, to oszukiwanie ludzi, nieświadomej gawiedzi. Większość nie śpiewa na autotune. W kraju mamy dziesiątki tysięcy wokalistów/wokalistek umiejących śpiewać czysto bez fałszów, bez użycia autotune. Garstka wyje do autotune. Ale ta garstka to najczęściej znane gwiazdeczki bo mają plecy, znajomości, pieniądze. Czyt: korupcja,
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:09:26 via Android
  • 1
@Y3ll0w69: ale niech sobie wyją do autotune i plejbeków, byle nie za publiczne pieniądze z moich podatków. Antak na prywacie to niech sobie na tym poszukiwaniu zarabiają nawet miliardy. Nie przeszkadza mi to
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:17:26 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: nie radni o tym decydują kogo sie zaprasza a kogo nie. Decydują o tym prezydenci, wójtowi, zastępcy tychże oraz dyrektorzy/zastępcy jednostek samorządowych. I to mnie oburza. Ale posty odnoszące sie do tychże decydentów nie zdobyłyby wgl zainteresowania niczyjego. Oraz nie da sie jednoznacznie wskazać konkretnych osób w konkretnych samorządach odpowiedzialnych za decyzję o zakontraktowaniu konkretnych zespołów. Nie zdobędziesz takiej informacji. Kryją sie wzajemnie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:22:42 via Android
  • 0
@icoztego: samorządy nie dobierają zespołów pod frekwencję. Nie uważam że wiem lepiej. Uważam że nie powinno się finansować z publicznych pieniędzy ludzi lecących na automatach i plejbekach. Idąc twoim tokiem jeśli onlyfansiara jest popularna i zakontraktowanie jej na np striptiz ściągnie rzesze widzów to powinno to być finansowane z publicznych środków? - Nie. I tak samo jest w przypadku opłacania z naszych podatków autotjuniarzy i plejbekarzy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:26:18 via Android
  • -1
@conamirko: 1. prawie wszyscy którzy przychodzą na ich koncerty nie płacą podatków bo są niepełnoletni
2. Grają na narodowym jako jedne z kilkunastu czy kilkudziesięciu zespołów. I to wydarzenie też jest finansowane/współfinansowane przez środki publiczne. Dziękuję, możesz sie rozejść
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:26:45 via Android
  • -1
@Filipterka25: to se sprawdź, wpisz se w google luxart i obczaj
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:27:17 via Android
  • -1
@dowcip: zrobiłem to
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:29:02 via Android
  • 0
@Kudlaty777: gwarantuje że większość nie jest świadoma autotunów i plejbeków. Zdecydowana większość
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:31:52 via Android
  • 1
@voot: metalica gra na żywo, bez plejbeków, i śpiewa też na żywo bez autotune. Pewnie dlatego nie jest opłacania z publicznych pieniędzy xd Z podatków to tylko miernoty ogłupiające suweren są sponsorowane
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:32:36 via Android
  • -2
@Frugos: nie no, ładne są, piosenki mają fajne, ruszają sie fajnie. Ale wgl nie to to chodzi
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:33:39 via Android
  • 0
@conamirko: nie do słuchaczy pretensje, tylko do tych którzy wydają publiczne pieniądze na to, czyli do władz samorządowych/państwowych
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:34:20 via Android
  • 0
@dowcip: nie zawsze burmistrz decyduje, ale tak, mam te zarzuty do decydentów właśnie. Do nikogo innego
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:35:01 via Android
  • 0
@reveil: piosenki mają nawet znane, ale nie o to wgl w tej inbie chodzi
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:37:03 via Android
  • -2
@yahoomlody: chodzi o to że publiczne grube pieniądze z naszych podatków wydaje sie na osoby fałszujące do autotune i plejbeków podczas gdy zawodowi muzycy wokaliści/wokalistki biorą o wiele mniej i często klepią biedę bo nie mają znajomości, pleców, koneksji
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:40:55 via Android
  • 0
@conamirko: 1. zdjęcia i filmiki z ich występów na których widać publiczność
2. Tegoroczny narodowy faktycznie jest finansowany przez prywatę, zwracam honor. Poprzednich edycji nie chce mi sie sprawdzać. Tak czy inaczej, na narodowym będą jednym z wielu pomiotów
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:45:09 via Android
  • 0
@conamirko: nie ma znaczenia, bo przedstawiciele wszystkich frakcji wydają hajsy na plejbeki i autotjuny. Nie wciągniesz mnie w wojenkę po-pis
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 12:46:40 via Android
  • 0
@g-c-m: dokładnie, tak też odpowiadam w niektórych komentarzach. Za 10k można mieć profesjonalny band który wykona zawodowo te ich piosenki i jeszcze do tego w tej kwocie zmieści sie grupa taneczna złożona ze skąpo ubranych tancerek które będą kręcić tyłkami
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 13:16:41 via Android
  • 0
@Filipterka25: co ty pieprzysz xd luxart ma oferty już od niecałych 5tys
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 13:22:14 via Android
  • 0
@Kudlaty777: zatem niech śpiewają z taśm, ale nie z publicznych pieniędzy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 13:23:16 via Android
  • 0
@conamirko: to że protest sie nie odbędzie to wiadomo, nie ten kraj
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 13:54:52 via Android
  • 0
@Filipterka25: ne, dziesiątki zespołów do 5tys

https://cennik-artystow.com/tag/do-5000/
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 13:56:58 via Android
  • -2
@kocimietka_BB: gwarantuje ci że znam sie na muzyce xd tyle tylko mogę powiedzieć. Te 4 kawałki które tu podałem podobają mi sie, jak na obecne czasy w zalewie tego wszędobylskiego syfu - to dobre numery
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 14:01:46 via Android
  • 0
@Kudlaty777: pełna zgoda do wszystkiego co napisałeś, dlatego właśnie edukacja społeczeństwa co to te autotjuny i plejbeki i kto ich używa oraz wytykanie właśnie wywalania publicznych pieniędzy na takowe. Mamy prawo mówić co nam sie nie podoba i co uważamy za niesprawiedliwość/niegospodarność itp itd. I ja to właśnie robię. Jeśli zrobionoby referendum i większość opowiedziałaby sie za tym aby finansować plejbeki i autotjuny z publicznych pieniędzy - zgodziłbym sie z
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 14:04:37 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: napisałem do kogo sapie a ty wciskasz mi że sapie do kogoś innego. A nazywanie czarnego czarnym i białego białym to nie sapanie tylko stwierdzanie faktów. Nie chodzi konkretnie o modelki, chodzi o całe zjawisko sponsorowana z publicznych pieniędzy wszystkich plejbekowców i autotjuniarzy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 14:05:34 via Android
  • 0
@Krupier: robią, ale prawie wszyscy nie za swoje
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:12:52 via Android
  • 0
@Krupier: to z tego że te pieniądze byłyby i tak wydane, tyle że przez osoby które przekazały je owym nieletnim. Więc i podatek byłby także odprowadzony
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:15:22 via Android
  • 0
@wodah: jeśli nie wyrażą zgody to nie możemy bo to niezgodne z prawem 😉
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:17:16 via Android
  • 0
@conamirko: nie "ludzie" tylko "część ludzi". Jednocześnie mam podejrzenie iż ta część to nie stanowi większości uprawnionych do głosowania/podatników
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:19:01 via Android
  • 0
@Kudlaty777: zgadza sie, ale ta druga grupa nie powinna być finansowana z publicznych pieniędzy.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:26:09 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: sprawiedliwie to by było dać wybór podatnikom danego samorządu "kogo chcą" spośród ofert mieszczących sie w budżecie, jednocześnie informując które oferty są czyściochy na żywo a które z autotjunami i/lub plejbekami. Głosowanie. Tak jak w budżetach obywatelskich, budżetach dzielnic itd Koszty takich głosowań byłyby praktycznie zerowe gdyby przeprowadzano je wyłącznie zdalnie np przez mObywatela
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:29:32 via Android
  • 0
@Krupier: podatki na ten koncert zapłacili "ofiarodawcy" środków dla dzieci/młodzieży które brały w nim udział jako publiczność. Upraszczając i generalizując oczywiście.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:31:40 via Android
  • 0
@RozowaZielonka: pudło, i to nawet nie wiesz jakie pudło zaliczyłeś xd Gratuluję pomyślunku iż kluby/prywatni organizatorzy koncertów/biletowanych wydarzeń dają im 80k 🤣
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:34:34 via Android
  • -1
@RozowaZielonka: twierdzisz że do muzyki na żywo granej przez zawodowych muzyków i śpiewanych przez zawodowych wokalistów/wokalistki i to w cenie niebotycznie niższej (za coverbandy np) ludzie nie będą sie bawić? Tylko trza wydać 80k na plejbek i autotune żeby sie bawili? Idąc tym tropem na weselach gdzie grają grajki za kilka tysięcy nikt by sie nie bawił. Sam żeś upośledzony
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 16:38:01 via Android
  • 0
@ty_O: nie no, ładne są, trzeba obiektywnie przyznać że są atrakcyjne wizualnie, fajnie się ruszają/tańczą, mają fajne piosenki chwytliwe. Ale nie powinno sie z tylko z takich powodów wydawać publicznych pieniędzy gdy śpiewają do autotune i plejbeków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 17:21:24 via Android
  • 0
nie mam pracodawcy 😉 a nawet jakbym miał to owszem, to by sie zgadzało, tyle że jest różnica za otrzymanie pieniędzy z tytułu wykonania pracy/usługi/wytworzeniu jakiegoś dobra w szeroko rozumianej gospodarce a otrzymanie środków "za nic" czyli właśnie ofiarodastwo. Tak czy inaczej, głos w takich sprawach powinni mieć wyłącznie podatnicy dosłowni, w prostym i logicznym tego słowa znaczeniu
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 17:44:45 via Android
  • 0
@icoztego: ale ja nie mówię żeby kontraktować zespoły/solistów muzyki klasycznej albo jakiejś innej niszowej. Absolutnie. Uważam wręcz że na takie wydarzenia koniecznym jest zamówienie kogoś popowego mainstreamowrgo znanego itp Ale niech to będzie podmiot który leci na żywo bez plejbeków i autotjunów
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 17:47:12 via Android
  • 0
@walicwasss: to akurat kiepski przykład bo on jest z tej samej "stajni" co one, tj plejbeki uskutecznia i autotune chyba też, chociaż pewności nie mam bo już dawno słyszałem go "na żywo", nie pamiętam
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:09:01 via Android
  • 0
@Jamniki2: prawda, ale wtedy nie byłoby klikalne i nikt by sie o tym nie dowiedział
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:09:47 via Android
  • 0
@Krupier: ja to rozumiem, ale weź to powiedz użytkownikowi @MamByleJakiNick
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:13:46 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: jeśli występ autotjunowo plejbekowy na dniach wypizdowa podoba sie WIĘKSZOŚCI podatników wypizdowa i są oni poinformowani że to występ autotjunowo plejbekowy wraz z wyjaśnieniem co oznaczają te dwa terminy, to także nie widzę problemu. Zdecydowanie nie idealizuję sposobu działania ludzi xd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:15:05 via Android
  • -1
@olaff666: nie no, ładne są
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:16:54 via Android
  • 0
@ty_O: @yahoomlody obiektywnie trzeba powiedzieć że są ładne, nie ma sie tu o co kłócić, i wgl nie tego dotyczy temat
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 19:18:06 via Android
  • -1
@Frugos: ładne są, nie można powiedzieć że nie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 20:22:50 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: bo świadomość jest najważniejsza
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 20:25:33 via Android
  • 0
@MamByleJakiNick: jak nie rozumieją co to jest autotune i/lub plejbek oraz jak nie wiedzą że zakontraktowane gwiazdy takowych używają to wydaje im sie że wszystko jest ok, więc nie będą robić referendów itp
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 20:27:40 via Android
  • -1
@Frugos: mówię tylko o ich wyglądzie. Wiem że takich w polszy jest na pęczki. I nie uważam że z tego powodu należy im dawać hajsy z publicznych pieniędzy. PS. Jakbyś nie zauważył - to ja jestem autorem tych postów XD
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 21:08:14 via Android
  • 0
@Kudlaty777: nie no, dałeś złe przykłady. Na takie imprezy oczywistym jest że wyłącznie popowizna itp. A dając ludziom wybór między autotjunarami plejbekarami za 80 czy 90k (informując ich oczywiście o tym że te lecą na autotjunach i plejbekach oraz tłumacząc co oznaczają owe pojęcia) a np kimś innym popowym znanym jadącym 100% live co kosztuje podobnie, lub niewiele więcej, lub nawet mniej to stwierdzam że pochylili by sie ku drugiej
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
25.06.2026, 22:45:28 via Android
  • 0
@MamByleJakiNick: nie, chodzi o to aby naród był jak najbardziej świadomy. Świadomość jest najważniejsza, a nie różowe okulary na oczach i dawanie sie dymać
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 00:09:09 via Android
  • 0
@ww_o_tak_21: no tak sie składa że moralną to akurat mam/mnie podobni mają xd wiele innych rodzajów wyższości nie mam/nie mamy ale akurat moralną to fchuj tak.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 09:34:06 via Android
  • 0
@Badmojo: kozidrak leci 100% live bez autotune i playbacków, i ma ze sobą zawodowy band instrumentalistów
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 09:34:57 via Android
  • 2
@pawel-toporowicz: też mam podejrzenia że AI mu wypluwa te kompozycje a później on to tylko "kopiuje" tj nagrywa/wbija w daw
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 09:36:08 via Android
  • -1
@cooler_than_hedonism: tak, skolim to dokładnie ta sama sytuacja
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 09:37:31 via Android
  • 0
@Matagombao69: mogą sie dzielić nawet na setkę ludzi, efekt finalny jest taki że widzimy 3 dziewczyny kręcące tyłkami i wydające dźwięki do autotune za 80k lub więcej z naszych podatków
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 10:30:39 via Android
  • 2
@pawel-toporowicz: wszyscy może nie, ale dziwne że vłodar jakoś wcześniej przed 2023 zanim wybuchła moda na ai nic ciekawego oryginalnego dobrego nie stworzył ani raz i nagle takie fajne kawałki od końcówki 2023 zaczął robić modelkom, podejrzane
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 11:59:16 via Android
  • 0
@pawel-toporowicz: vłodar się przyznał że korzysta z ai? 😮 gdzie to znalazłeś? googlowałem to jakiś czas temu i zero info
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 16:28:42 via Android
  • -2
@kocimietka_BB: zdyskwalifikowałeś sie stwierdzeniem że skolim ma lepsze numery od modelek. Człowieku, skolim to ma każdy z kilkuset kawałków taki sam. Ten sam rytm, te same brzmienia, to samo tempo, ta sama instrumentacja/aranżacja, ta sama progresja akordów. I co najgorsze w tym wszystkim - używa tej najbanalniejszej oklepanej niezliczone miliardy razy - °T °Tvi °Tiii °Dvii. I to już od pierwszej piosenki w kółko ten sam
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 16:32:40 via Android
  • -1
@Misio_Pysio1: nepotyzm, korupcja, znajomości, bogata wpływowa rodzina, wykupiony marketing na najwyższym poziomie, i na samym końcu - ludzie debile nieznające sie i niewiedzące że są ruchani w dupe bez lube
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 17:34:19 via Android
  • -1
@kocimietka_BB: między skolimem a modelkami (a dokładniej vłodarskim) jest przepaść
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
12 godz. i 32 min temu via Android
  • 0
@denazyfikacja: tak, znam ten case, to prawda że on mocno "inspiruje" sie innymi, nie tylko w tym jednym konkretnym przypadku ale praktycznie w każdym

1593

Koszt koncertu Blanki w Świnoujściu to ponad 184 tysiące z publicznych pieniędzy

Koszt koncertu Blanki w Świnoujściu to ponad 184 tysiące z publicznych pieniędzy

Na kilka dni przed wydarzeniem sprzedanych było 81 z 962 biletów. Zmieniono zatem na bezpłatne aby Blanka nie występowała przed garstką publiczności. Niewielu chętnych do zapłacenia 60zł za bilet na występ Blanki

dickkick
z
x.com
dodany: 26.06.2026, 13:02:42
  • 253
  • #
    blanka
  • #
    bejba
  • #
    podatki
  • #
    afera
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:20:52 via Android
  • 2
@kam966: oczywista sprawa
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:21:22 via Android
  • 44
@kokos24: w sensie że to dużo? xd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:21:44 via Android
  • 1
@Kowal13: jo
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:29:08 via Android
  • 2
@Tesseract: nie możemy cmoknąć jej w ******, a zapewne niejeden by chciał
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:30:27 via Android
  • -1
@patryk-wuwuw: taka ładna Pani co fajnie sie rusza/tańczy w skąpych strojach
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:32:41 via Android
  • 21
@twister35: jo
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:34:39 via Android
  • -2
@Savicky: jeśli to ma być aluzja że ona niby nieinteligentna to muszę sie nie zgodzić. Jest bardzo inteligentna, dyplomatka zawodowa. To jak rozegrała całą inbę eurowizyjną to majstersztyk. Powinna być premierem
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:35:33 via Android
  • -10
@sebasan: taka ładna Pani co fajnie sie rusza/tańczy w skąpych strojach
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:36:45 via Android
  • 1
@DoktorMorela: powiedziałbym na co to wszystko ale nie chce aby odwiedził mnie seryjny samopujca
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:37:45 via Android
  • -3
@Casuperu: again, to taka ładna Pani co fajnie sie rusza/tańczy w skąpych strojach
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:47:43 via Android
  • -2
@sloniasek: twerkowała to sie nazywa. Ewentualnie kręciła pośladkami vel tyłkiem
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 13:48:50 via Android
  • -1
@Kamaz0: organizatorem był urząd miasta i/lub ośrodek kultury tamtejszy, już nie pamiętam. Tak czy inaczej, pieniądze publiczne
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:40:10 via Android
  • -2
@Demigorgona: tak
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:40:33 via Android
  • -1
@vulcanitu: ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:41:03 via Android
  • 1
@plastus82: Ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:41:23 via Android
  • 1
@PoProstuFarc: poczekaj, nie wszystko na raz xd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:42:03 via Android
  • 0
@eSUBA94: masz jakieś ciekawe informacje publiczne? udostępnij
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:42:23 via Android
  • -3
@RaciczkaEntertainment: ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:43:02 via Android
  • 0
@plusem-wyklety: nie no, oglądać ją to akurat chcemy, tylko z korkami w uszach najlepiej
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:43:50 via Android
  • 0
@andbatros: nie wierzę że za darmo występowała
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:44:09 via Android
  • -1
@DopamineSnake: ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:44:23 via Android
  • -1
@STEFAN_n00b: to ona
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:45:08 via Android
  • -1
@cochese: bo mają takie prawo, dlatego
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:47:28 via Android
  • 1
@pinochet: doczytaj post, najlepiej ze zrozumieniem
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:48:07 via Android
  • -3
@dziupla666: jo
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:50:10 via Android
  • -1
@Cztero0404: popularna tancerka, celebrytka, influenserka, ale nie piosenkarka (jeśli pod pojęciem piosenkarka mamy na myśli wokalistka)
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:53:02 via Android
  • 2
@Cztero0404: mogą przeznaczyć na coś innego, ale nie chcą bo trudniej sie kradnie z innych dziedzin niż "sztuka"
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 15:57:05 via Android
  • 17
@Cztero0404: ja mogę ci napisać dlaczego ona nie jest artystką: ponieważ fałszuje, nie kontroluje głosu, nie posiada techniki wokalnej, umiejętności wokalnych, głębokiej zawodowej barwy, nie ma słuchu, nie posiada wiedzy muzycznej, wydaje dźwięki z gardła przez nos zamiast z przepony, bez podparcia, zero emisji głosu, projekcji dźwięku zero. Coś jeszcze wytłumaczyć?
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 16:01:31 via Android
  • 1
@Cztero0404: wykopki brałyby Blankę w ciemno ale do stosunków płciowych a nie do słuchania jak wydaje dźwięki lub do oglądania, szczególnie za tak duże pieniądze
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 17:34:59 via Android
  • -1
@plusem-wyklety: jeszcze powiedz że nie jest atrakcyjna wizualnie...
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 18:39:00 via Android
  • 1
@jabollus: reszta z publicznych pieniędzy. Proste
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 19:20:43 via Android
  • 5
@Marek_zloty: nepotyzm, kolesiostwo, korupcja. Czyli planeta zwana Ziemią
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 19:20:59 via Android
  • 2
@FrasierCrane: ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 20:20:10 via Android
  • 1
@Marek_zloty: skąd ja to znam... ale jakby któryś z was był synem wójta czy innego radnego to od razu z miejsca gadka byłaby inna, zaraz by sie i budżet znalazł dla was, i studio nagraniowe cobyście własne piosenki wydali
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
26.06.2026, 20:22:09 via Android
  • 0
@EmilioEstevez: napisz po polsku jeszcze raz bom szczerze ciekaw o co biega
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:06:23 via Android
  • -1
@Cztero0404: ano właśnie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:14:15 via Android
  • 0
@Kapuczyno: 1. Przecież jest w poście link w którym na screenie na twitterze jasno napisane że te 180tys to prawdopodobnie za całe wydarzenie a nie gaża zespołu Blanki. Najpierw czytaj ze zrozumieniem.

2. Do 5tys są tysiące zawodowych zespołów coverowych które zagrają dwu/trzygodzinny koncert. Tysiące. I nie tylko coberowych. Zobacz ile tu ich jest na jednej tylko stronce:

https://cennik-artystow.com/tag/do-5000/
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:15:44 via Android
  • 2
@Krazyna: tylko zapytaj osobno o jej gażę a osobno o koszt imprezy tj koszty firm nagłośnieniowych, techniki scenicznej, oświetlenia, ochrony itd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:16:58 via Android
  • 0
@ArnoldZboczek: te 180tys to prawdopodobnie nie gaża blanki tylko koszt całego koncertu z kosztem dla firmy nagłośnieniowej, ochrony itp, ale pewności nie mam, czekam jeszcze na odpowiedź
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:17:59 via Android
  • 1
@skoczowiak: oczywiście że tak. Za przyzwoite pieniądze da sie zorganizować udaną imprezę o dużej frekwencji. Tylko trzeba chcieć
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:20:46 via Android
  • 0
@EmilioEstevez: ok, chyba zaczaiłem bo jeszcze raz mi sie to wyświetliło. Sugerujesz że od obecnej koalicji rządzącej dostałbym kasę albo dużą ilość wyświetleń gdybym wykrył "aferę" pis, tak?
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:26:49 via Android
  • 0
@plusem-wyklety: ano, teraz już lepiej
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:28:35 via Android
  • 0
@ciagletutajjestem5: zapłać se z własnych prywatnych pieniędzy
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:29:29 via Android
  • 0
@panieboczekpandlamniejestesnikim: nie o to w tym przypadku chodzi. Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem post i skriny
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:29:52 via Android
  • -1
@Saturax: ładna Pani
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:31:33 via Android
  • 0
@Pandzia_art: na nią wszędzie jest wstęp wolny bo gdyby trzeba było zapłacić choćby parę złotych to przyszłaby garstka
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 08:53:00 via Android
  • 1
@lubiecie: mogli, na to samo by wyszło xd w kwestii jakości wydarzenia w sensie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 10:00:21 via Android
  • 0
@real_scoria: jak prawie wszyscy którzy są obecnie na topie, a są tam bo marketingowcy z----------ą na nich dzień i noc a oni tych marketingowców opłacają grubymi piniendzmi.
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 10:01:32 via Android
  • 1
@Tarczownik: solo i boys like toys są niezłe, tylko ten "głos"...
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 10:23:25 via Android
  • 1
@lubiecie: myślisz że na skolima by wydali 60zł? nie sądzę. Jak jest za darmo to są tłumy, jakby trza zapłacić to już nie wiem
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 10:39:26 via Android
  • 1
@aniagaska: pieniądze rodziców są kluczem do jej fenomenu
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 12:45:05 via Android
  • 0
@CherryJerry: 🤣 dobre xd ale to że na tyle sie cenią nie oznacza że ktoś ich za tyle bierze, albo że wgl ich ktoś bierze
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 12:46:22 via Android
  • 0
@Saturax: wiadomo że są ładniejsze, ale ona też w topie atrakcyjnych lasek zdecydowanie
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 12:47:03 via Android
  • 0
@Pandzia_art: to był jedyny raz kiedy jej występ był biletowany, chyba
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 15:20:52 via Android
  • 0
@eSUBA94: nie rozumiem, tzn jak to sie ma do mojego komentarza?
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 15:21:43 via Android
  • 1
@g0blacK: 🤣
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 15:22:19 via Android
  • -1
@Boloo2000: budżetowka nie da sie wyrzucić. AI zniszczy tylko prywatne sektory
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 15:22:32 via Android
  • 0
@caboty: skąd wiesz? xd
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
28.06.2026, 12:46:00 via Android
  • 0
@aniagaska: tak

2

Zespół Blanki bierze nieco ponad 49 tysięcy za koncert

Zespół Blanki bierze nieco ponad 49 tysięcy za koncert

Przynajmniej w tych dwóch konkretnych przypadkach. Do tego osobno dochodzi koszt nagłośnienia i tantiem praw autorskich ZAIKS (bo ona wykonuje utwory które komponowali/współkomponowali inni). Czekamy na odpowiedź ze Świnoujścia.

dickkick
z
x.com
dodany: 27.06.2026, 02:36:52
  • 1
  • #
    blanka
  • #
    eurowizja
  • #
    muzyka
  • #
    polityka
  • #
    koncert
  • #
    pieniadze
dickkick
dickkick
dickkick
Autor
27.06.2026, 02:40:59 via Android
  • -1
Ile konkretnie sama Blanka Stajkow (jako osoba, nie jako zespół) z tego dostaje nie wiemy i sie nie dowiemy. Ale taki jest koszt zakontraktowania jej występu z perspektywy podatnika z publicznych pieniędzy samorządów
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4

Przeprosiny dla zespołu Modelki

Przeprosiny dla zespołu Modelki

Przepraszam zespół Modelki za użycie w stosunku do nich słów "dziewuchy" oraz "wyją". Zupełnie niepotrzebnie takowych użyłem. Pragnę oficjalnie zamienić je na "kobiety" oraz "wydają dźwięki". Pozostała treść posta aktualna.

dickkick
z
x.com
dodany: 25.06.2026, 17:00:23
  • 4
  • #
    modelki
  • #
    przeprosiny
binGoldfinger
binGoldfinger
26.02.2023, 21:43:46
  • 21
Ej koledzy, bo ja tak nie śledzę Eurowizji, czy ta Blanka to wygrała jakieś eliminacje i będzie reprezentować?

Bo tak w sumie się składa, że była parę klas niżej w szkole do której chodziłem xD Miała bogatych starych, i pewnego dnia było głośno - zniknęła ze szkoły, bo rodzice ją zaczęli promować na gwiazdę, nawet do USA ją wysłali, a pierwsze nagrania były trochę lokalnym humorem szkolnym. Potem ją wcisnęli do dzień
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dickkick
dickkick
dickkick 11.06.2026, 20:21:19 via Android
  • 0
@binGoldfinger: ej kolego a to prawda że jej matką jest katarzyna foltyńska? O ta cu tu na tym filmiku:

https://youtu.be/tVHCz8VK1Rs?si=040BwfkqgaeDQbX-
  • Odpowiedz
radzioso532
radzioso532
27.03.2026, 21:40:57
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dickkick
dickkick
dickkick 14.04.2026, 12:26:32 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

4630

Zmiótł dziecko z pasów. Policjanci kłamali, że wbiegło.

Zmiótł dziecko z pasów. Policjanci kłamali, że wbiegło.

Zawodowy żołnierz za kierownicą zmiótł dziecko z pasów. Policjanci kłamali w notatce, że dziecko wbiegło poza przejściem. A sędzia zakończyła karę na... grzywnie. Tymczasem jest nagranie monitoringu.

covid_duck
z
brd24.pl
dodany: 26.03.2025, 22:17:15
  • 467
  • #
    policja
  • #
    sadowehistorie
  • #
    wypadek
  • #
    monitoring
  • #
    uklad
dickkick
dickkick
dickkick 27.03.2025, 14:13:12 via Android
  • 1
nietykalna kasta
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

podatnik RP

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 28.03.2025

    Gadżeciarz
  • Rocznica
    od 28.03.2026

    Rocznica
  • Komentator
    od 26.06.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking