@PanProgramista: Zgadzam się, ale 3 noce to jednak długo. Nie myślałeś, żeby ktoś przyszedł napełnić niskie i wyczyścić kuwetę? Są usługi petsiterow. Ja na 2 dni dokładam 2 kuwetę, bo koty nie lubią robić do brudnej. Co on je? Tylko sucha? Kot powinien jeść więcej mokrej niż suchej. Sucha to tylko dodatek. Sama sucha będzie zabójcza dla kotka.
#monitoring #budujzwykopem

Potrzebuję do monitoringu domowego 5-6 kamer, najlepiej po PoE. Takich kamer żeby w razie W było faktycznie coś widać, ale też bez szaleństw cenowo - taka średnia półka z w miare dobrą jakością. Wszystko podpięte pod internet, żebym mógł sobie oglądać ze smartfona, a później mógł sobie podłączyć do TV. Jak samą instalację i konfigurację jestem w stanie samemu ogarnąć, tak o podzespołach nie mam zielonego pojęcia.
Jest tu jakiś
Mirki, przy okazji zapytania janusza który chce na telefonach służbowych zamontować pracownikom aplikacje śledzące, przypomniała mi się historia jaka była w mojej byłej firmie.

Zamontowali nam w firmie monitoring. Szef wcześniej zrobił zebranie i poopowiadał jak to jest to konieczne bo sprzęt drogi niedawno kupił (pojawiły się np. fajne spawarki kilka miesięcy wcześniej). Powiedział, że w sumie o ile się boi o kradzież, to w zasadzie by nie chciał montować monitoringu, ale
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zorannio: u nas na dworze jest #!$%@? kamer full HD na każdym rogu, w nocy kilka razy ochrona przyjeżdża i sprawdzają z zewnątrz czy jest oki.
W środku po 1 kamerze na hale, tak raczej dla picu, widać że ktoś tam chodzi i tyle ;).
Bezprzewodowa fotowoltaiczna kamera IP Xiaomi IMILAB EC4. Kolorowy obraz w nocy. Funkcja alarmu.
https://youtu.be/pzF1nwy0ms8

IMILAB EC4 jest nowoczesna, dobrze zbudowana kamerą służąca do domowego monitoringu. Kamera oferuje wysoka rozdzielczość, szerokie pole widzenia, diodę LED do podświetlania w nocy, Kolorowy obraz w nocy, dwukierunkowa komunikacje dźwiękową, funkcję alarmu i możliwość zapisu na karcie pamięci w HUB’ie lub w chmurze. Kamera może działać całkowicie bezprzewodowo, a dzięki panelowi fotowoltaicznemu nie będzie potrzeby jej częstego
źródło: comment_1644086832aUURR9PKGWNCthGqASmfNi.jpg