Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
alider

alider

Dołączył 8 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 989
  • Znaleziska 988
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2

538

W Łodzi jak w Ameryce. Sprzedanie mieszkania nie wystarczy na spłatę kredytu

Pokaż treści 18+

W Łodzi jak w Ameryce. Sprzedanie mieszkania nie wystarczy na spłatę kredytu

W Łodzi jak w Ameryce. Sprzedanie mieszkania może już nie wystarczyć na spłatę kredytu. Zjawisko negative equity jest dobrze znane z historii - to właśnie ono było jednym z czynników napędzających kryzys finansowy w 2008 roku w Stanach Zjednoczonych

MilionerPrzed30
z
bezprawnik.pl
dodany: 28.02.2025, 10:36:39
  • 204
  • #
    nieruchomosci
  • #
    polska
  • #
    lodz
  • #
    finanse
alider
alider 01.03.2025, 13:45:47 via Android
  • 1
@Taaatko tylko mała różnica jest że kupując dla siebie na 100% będziesz mieszkał. Kupując inwestycyjne już niekoniecznie. Nie wiem jakie są statystyki ale znam przypadki posiadania mieszkań bez najemców bo ludzie nie chcą się w to bawić i wystarczy im zysk ze wzrostu nieruchomości.

721

Skazują ludzi na elektryki, a sami wybierają 2,2-tonowe benzynowe SUV-y

Skazują ludzi na elektryki, a sami wybierają 2,2-tonowe benzynowe SUV-y

Rząd Norwegii bardzo by chciał, aby w 2025 roku ludzie kupowali wyłącznie elektryki i żeby wskaźnik ich sprzedaży wyniósł 100%.

motofilm
z
motofilm.pl
dodany: 23.02.2025, 17:56:23
  • 90
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    volvo
alider
alider 24.02.2025, 07:51:23 via Android
  • -1
@Pwado w moim przypadku wygoda i przyjemność jazdy, a dodatkowo niskie koszty jazdy. Oczywiście mam teraz drugie auto spalinowe. W moim przypadku już wiem że przynajmniej jedno auto będzie elektryczne. Zbyt fajnie się tym jeździ.
alider
alider 24.02.2025, 09:41:30 via Android
  • -1
@Pwado
1. W domu, 99% lądowan. PV mam już wiele lat, ale prąd idzie na inne cele: dom i ogrzewanie. Może kiedyś rozbuduje.
2. Nie, w życiu tyle może się wydarzyć że myślenie o tym co zrobię z autem za 6 czy 8 lat mija się z celem. Auta spalinowe po 8 latach też są warte max 1/3 nowego, a biorąc pod uwagę wszystkie koszty, paliwa, serwisu to nawet jeśli elektryczne

519

Wodorowy autobus jeździ na tankowanie 70 km do Niemiec.

Wodorowy autobus jeździ na tankowanie 70 km do Niemiec.

Mercedes-Benz O530 C2 eCitaro FuelCELL

konto usunięte
z
phototrans.pl
dodany: 20.02.2025, 17:58:29
  • 148
  • #
    motoryzacja
alider
alider 21.02.2025, 05:02:12 via Android
  • 33
@TuRezyser to nie jest żaden zielony ład ale debilizm włodarzy. Sami wpadli na ten genialny pomysł i go realizują. Powinno się ich rozliczyć i powinni płacić odszkodowanie z prywatnej kasy za rażące niedbalstwo bo jak inaczej nazwać takie zakupy. Już od lat wiadomo że wodór nie ma przyszłości w transporcie. Jakoś inne miasta nie rzucają się na wodór. Nawet Tokio z tego rezygnuje.
alider
alider 21.02.2025, 07:35:34 via Android
  • 0
@Cztero0404 Jest mnóstwo publikacji, również naukowych. Jak umiesz obsługiwać google to znajdziesz. Ale powiem Ci więcej, wystarczy odrobina szarych komórek, trochę wiedzę (naprawdę niewiele) aby samemu na to wpaść. To jest nazbyt oczywiste. Niestety wodór ma mocne lobby i wielu włodarzy udaje się przekupić.
alider
alider 21.02.2025, 08:06:38 via Wykop
  • -1
@Cztero0404: Ok, robi sie tak. Otwierasz przegladarke internetowa (np. Chrome, slyszales?). Tam u gory jest takie wolne miejsce i mozna cos wpisac, to wpisz tam "http://google.com". Nastepnie dostaniesz strone z kolejnym polem do wpisania. Wpisz tam "Hydrogen transport bad idea" i kliknij przycisk obok. Dostaniesz dziesiatki linkow, ktore Ci wyjasnia dlaczego to jest zla idea i dlaczego tak bardzo jest promowana.

Dasz rade, trzymam kciuki. Natomiast jakbys nie

341

Analizy Pekao: "W tym roku czeka nas korekta cen na rynku nieruchomości

Analizy Pekao: "W tym roku czeka nas korekta cen na rynku nieruchomości

W tym roku czeka nas korekta cen na rynku nieruchomości (start w 2Q: -0,9% kw/kw) Spadki obejmą cztery kwartały, skumulowany wzrost cen do 4Q26 wyniesie ledwo 0,5% Pęknięcie bańki? Nie. Cykliczna korektaSkutek wysokich stóp, efektu bazy i obecnej ekspansji podaży 1/6

Bolxx454
z
x.com
dodany: 17.02.2025, 20:24:17
  • 87
  • #
    nieruchomosci
  • #
    inwestycje
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
alider
alider 18.02.2025, 19:24:54 via Wykop
  • 0
@Melloniuszz mimo wszystko rynek nieruchomości to również wypadkową podaży i popytu. Warto pamiętać że od 20 lat na tym rynku działa wyż demograficzny. 20 lat temu kupowali dla siebie, teraz kupują jako inwestycję. To wszystko się kręci bo jest, a przynajmniej był popyt, duży popyt i słaba podaż. Perspektywa następnych 20 lat wygląda już trochę inaczej. Jeśli nie zaczniemy na masę sprowadzać ludzi do Polski, popyt będzie spadał. Ludzie trzymają puste

215

Oto plan Trumpa dla Ukrainy. Kijów zapłaci więcej niż Niemcy po II wojnie świato

Oto plan Trumpa dla Ukrainy. Kijów zapłaci więcej niż Niemcy po II wojnie świato

Brytyjski "Telegraph" ujawnia szokujące szczegóły umowy, którą Stany Zjednoczone "zaproponowały" Ukrainie

RMF24
z
rmf24.pl
dodany: 18.02.2025, 07:00:23
  • 234
  • #
    donaldtrump
  • #
    wojnawukrainie
  • #
    polityka
alider
alider 18.02.2025, 11:51:30 via Android
  • 3
@Pawcio_Racoon przecież Niemcy to był zachód. Chwilowo trochę za bardzo im odwaliło, zostali sprowadzeni do parteru i wrócili na swoje miejsce.

371

Nasze dzieci będą żyć w 20 mln

Nasze dzieci będą żyć w 20 mln

Jeśli nic się nie zmieni, to nasze dzieci i wnuki będą żyć już nie w blisko 40-, ale w niespełna 20 milionowej Polsce

rybak_fischermann
z
businessinsider.com.pl
dodany: 18.02.2025, 05:54:31
  • 316
  • #
    polska
  • #
    demografia
  • #
    dzieci
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
alider
alider 18.02.2025, 11:41:44 via Android
  • 0
@Isalski problem nie tyle jest wielkość kraju (chociaż to też nie konca prawda) a to że nasz kraj będzie stale się kurczył. 20mln to nie jest żaden limit, tylko chwilowa wartość. Żebyśmy przestali się kurczyć kobiety muszą zacząć rodzić dzieci, średnio 2x tyle co teraz.

2031

Jak oszukać rządowy program pierwsze klucze? Bardzo prosto. Poniżej pr... (@szcz

Jak oszukać rządowy program pierwsze klucze? Bardzo prosto. Poniżej pr... (@szcz

Po pierwsze, bardzo was proszę o wykopywanie tego tekstu niech informacyjnie niesie się dalej.

szczurczyk
z
wykop.pl
dodany: 15.02.2025, 05:58:16
  • 81
  • #
    kredyt
  • #
    nieruchomosci
  • #
    tusk
  • #
    mieszkania
  • #
    rynekwtorny
  • #
    mieszkanie
alider
alider 15.02.2025, 20:38:17 via Android
  • 0
@Olsea Mieszkania po świeżym remoncie nie kupuje się tak samo jak nie kupuje się używanego auta po świeżym remoncie silnika czy konserwacji podwozia. Nikt na sprzedaż nie robi dobrze, tylko tanio.
jonasz68
jonasz68
jonasz68
15.02.2025, 12:24:21
  • 360
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 117
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alider
alider 15.02.2025, 19:24:36 via Wykop
  • 5
@LaurenceFass: dokladnie tak bedzie. Wielu moich znajomych przyjechalo na studia do Warszawy, znalezli dobra prace, druga polowke, kupili mieszkanie, ale po kilku latach kupili dzialke w okolicznych miasteczkach/wsiach i wybudowali dom. Czyli niby przeniesli sie z malego miasteczka do innego malego miasteczka, ale juz blisko duzego miasta. Maja lokalnie mala spolecznosc w ktorej zyja i duze miasto, ktore zapewnia im spory rynek pracy. Maja wybor dzialania na obu.

Duze miasta
  • Odpowiedz

465

Zaskakujące dane NBP. Rekordowo niskie ceny mieszkań z drugiej ręki [ANALIZA]

Zaskakujące dane NBP. Rekordowo niskie ceny mieszkań z drugiej ręki [ANALIZA]

W ostatnich miesiącach 2024 r. mieszkania na rynku wtórnym w największych miastach Polski potaniały najbardziej od dekady

rybak_fischermann
z
money.pl
dodany: 14.02.2025, 05:57:04
  • 92
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
alider
alider 15.02.2025, 06:24:43 via Wykop
  • 0
@Dorodny_Wieprz: Podbite zostana ceny conajwyzej lokali wzglednie nowych, kilkuletnich. Tutaj moze byc nawet tak ze takie 5-letnie mieszkanie moze byc drozsze niz odpowiednie nowe. Nie dosc ze kupujacy kupi je z doplata to jeszcze wykonczone. To by oznaczalo ze warto kupowac tez nowe, bo beda dobrze trzymyaly cene, ale to ryzykowna teza.

Te stare z wielkiej plyty nadal beda wzglednie tanialy. One po prostu juz nie sa atrakcyjne w oczach

1646

Mimo, że nowy program dopłat ma objąć rynek wtórny, zyskają też deweloperzy

"Żadna złotówka z tego programu nie popłynie do deweloperów" deklaruje Krzysztof Paszyk w kontekście zapowiedzi nowego programu dopłat do kredytów . Czy ma rację? Oczywiście, że nie. Program nie obejmie mieszkań z rynku pierwotnego. Nie znaczy to, że deweloperzy na nim nie skorzystają.

Jankowalski715
z
x.com
dodany: 13.02.2025, 14:34:09
  • 67
  • #
    nieruchomosci
  • #
    budownictwo
  • #
    polityka
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    finanse
alider
alider 13.02.2025, 18:07:31 via Wykop
  • -1
@too_late_to_be_true: Ceny uzywek sa sporo nizsze niz nowych. Do tego w nowych musisz wrzucic na start 2k/metr zeby zamieszkac. Nawet jesli ceny uzywek wzrosna to nie na tyle aby zblizyc sie do nowych i aby sprzedac stare i kupic nowe, trzeba bedzie nadal sporo dolozyc.

258

Wipler: Z Putinem w ten czy inny sposób wszyscy współpracują

Pokaż treści 18+

Wipler: Z Putinem w ten czy inny sposób wszyscy współpracują

"Z Putinem w ten czy inny sposób wszyscy współpracują (...) Prędzej czy później wrócimy do momentu, w którym będziemy musieli jakoś normalizować te stosunki (z Rosją - przyp. red.)" - mówił w Porannej rozmowie w RMF FM Przemysław Wipler z Konfederacji.

RMF24
z
rmf24.pl
dodany: 12.02.2025, 08:16:35
  • 216
  • #
    konfederacja
  • #
    wipler
  • #
    wojnawukrainie
  • #
    putin
  • #
    rosja
alider
alider 13.02.2025, 06:00:28 via Wykop
  • -5
@fliso: Jakbys na geografii nie spal to bys wiedzial, ze ruskie sa sasiadem (i to przyjaznym) jednej z najwiekszych i najszybciej rozwijajacych sie gospodarek swiata. Nie ma najmniejszych szans ich cofnac, a wrecz odwrotnie. Rozwijaja sie teraz duzo szybciej niz my. Wiesz kiedy ruskie byly najslabsze? Gdy sie otworzyly na zachod. Sankcje na ruskich to tylko propagandowa zagrywka.

357

Porodówki znikają z mapy. "Oddziały zamykają się same"

Pokaż treści 18+

Porodówki znikają z mapy. "Oddziały zamykają się same"

"Gazeta podaje, że od końca 2017 r. do końca lipca 2023 r. zamknięto w Polsce 22 oddziały porodowe. "Choć projekt ustawy o restrukturyzacji szpitali, który minister zdrowia Izabela Leszczyna postanowiła poddać rewizji, zakładał likwidację oddziałów odbierających mniej niż 400 porodów..."

paramedix
z
rmf24.pl
dodany: 12.02.2025, 05:48:23
  • 322
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    dzieci
  • #
    dziecko
  • #
    ciaza
alider
alider 12.02.2025, 11:14:07 via Wykop
  • 2
@Makarow: Wyz to jeden z 2 problemow. Nawet bez niego jest kupa jesli dzietnosc jest 1.0. Przy aktualnym poziomie medycyny, ktory pozwala duzemu procentowi ludzi dozyc sedziwego wieku jest problem duzej ilosc emerytow do utrzymania w stosunku do pracujacych. Wyz tylko ten problem poteguje. Bedzie coraz gorzej, dramat bedzie ok 2050 roku, ale pozniej nie bedzie wcale dobrze.

465

Dramat we Włocławku. Liczba urodzeń w 2024 roku spadła o następne 25%.

Dramat we Włocławku. Liczba urodzeń w 2024 roku spadła o następne 25%.

Zjazd liczby urodzeń z 1033 w 2023 do 767 w 2024. Mowa o niemałym 100 tys. powiatowym mieście.

tenteranto
z
ddwloclawek.pl
dodany: 08.02.2025, 13:00:43
  • 302
  • #
    wloclawek
  • #
    kujawskopomorskie
  • #
    demografia
  • #
    polskapowiatowa
  • #
    polskapoznegokapitalizmu
  • #
    gospodarka
alider
alider 09.02.2025, 06:44:08 via Android
  • -3
@Mis_ zwraca się każdego dnia gdy patrzysz na swoje dzieciaki i spędzasz z nim chociaż kilka minut. Gdy dzieciak zrobi swoje pierwsze kroki, wypowie Twoje imię, nauczysz go jazdy na rowerze, samochodem i dziesiątki, setki, tysiące innych drobnych rzeczy. Dzieci to największa inwestycja i osiągnięcie faceta z możliwych. Reszta to dodatki. Dzieci im starszemu tym mniej nas potrzebują i bardziej żyją w swoim świecie, swojego pokolenia, ALE jest nie zawalisz kompletnie
alider
alider 09.02.2025, 07:00:09 via Android
  • -5
@knurku Młodzi nie są be, ale po prostu głupi i leniwi. Dali sobie wmówić że jakieś puste latanie po świecie jest ciekawsze niż wracanie do domu w którym będzie na ciebie czekał mały brzdąc. A czy dziecko będzie na starości opiekowało się swoimi rodzicami to kwestia przede wszystkim tego jakie wartości mu przekażesz. Ja nie mieszkam zexsZe swoją mama, ale gdy tylko straci samodzielność, na pewno dostanie ode mnie jakąś formę

669

6 tys. zł rocznie za mieszkanie, 10 tys. zł za dom? Podatek katastralny?

6 tys. zł rocznie za mieszkanie, 10 tys. zł za dom? Podatek katastralny?

Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) zaleca Polsce wprowadzenie podatku katastralnego, co mogło by oznaczać

koyto
z
msn.com
dodany: 08.02.2025, 08:52:35
  • 438
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    podatki
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
alider
alider 08.02.2025, 12:48:38 via Android
  • 1
@mati1990 wszystko sprawdza się do relacji popyt-podaz. Wystawiasz 2 z 5 na wynajem i tak robi wielu. Rośnie podaz. Do tego dochodzą nowe budowane ostatnio w dużej ilości. I teraz pytanie czy na pewno znajdzie się chętny żeby wynająć po tej zawyżonej cenie. Kastralny i brak dopłat mocno by rynkiem wstrząsnął. Raz że podaż byłaby sporą, a dwa chętnych do "inwestowania" w nieruchomości byłoby mniej, czyli mniejszy popyt. Dlatego go nie

44

Fatalny stan rynku nieruchomości. Brakuje 5 milionów mieszkań, wynika z raportu

Przez 20 lat w Polsce brakowało 2 mln mieszkań, oszukiwali nas, zamiast budować wyburzyli 3 mln. Paszyk pomóż!

moderacja_spadnie_z_rowerka
z
fxmag.pl
dodany: 07.02.2025, 12:05:36
  • 37
  • #
    mieszkanie
  • #
    kredyt0procent
  • #
    nieruchomosci
  • #
    koalicjadeweloperska
alider
alider 08.02.2025, 06:08:32 via Android
  • 0
@PogromcaPatusow jedno drugiego nie wyklucza, tylko trzeba dodać, że chodzi o mieszkania w których młodzi chcą mieszkać. Będzie coraz więcej mieszkań, osiedli, miast, województw, a nawet państw (działa na każdym poziomie) gdzie młodzi nie będą chcieli mieszkać, mimo niskiej ceny i będą szukali w rejonach atrakcyjnych, gdzie mieszkań zawsze będzie brakowało i ceny będą wysokie.
alider
alider 08.02.2025, 12:35:25 via Android
  • 0
@vilv88 pojęcie niskie jest relatywne, ale nie ma co patrzeć na to byli kiedyś tylko porównywać ceny mieszkań teraz. Nawet w dużych miastach są miejsca i to całkiem dobre lokacje gdzie stare mieszkania są tańsze niż nowe i to sporo. I tak zawsze będzie. Wbrew pozorom, mieszkania to towar który się "zużywa" i nie mówię o wykończeniu. To co dzisiaj, teraz jest nowe, super, to za 30 lat może już być

537

W Polsce nie brakuje mieszkań - Luka mieszkaniowa nie istnieje

W Polsce nie brakuje mieszkań - Luka mieszkaniowa nie istnieje

Tymczasem od lat powtarza się, że nad Wisłą brakuje 1,5-2 mln mieszkań

PIAN--A_A--KTYWNA
z
money.pl
dodany: 04.02.2025, 11:21:17
  • 186
  • #
    nieruchomosci
alider
alider 05.02.2025, 07:43:33 via Android
  • 2
@Aster1981 Dokładnie. Młodzi chcą do nowych, ładnych mieszkań na ładnych osiedlach. Te stare, nawet w dobrych lokalizacjach odpychają i będą coraz mniej wartościowe i pożądane. Co gorsza, nie da się ich już w pełni "naprawić", bo o ile pewne rzeczy można odświeżyć to parkingów podziemnych nie da rady zrobić, a mieszkanie bez tego to lipa i wie to jazdy kto taki garaż miał.
Stare mieszkania będą coraz tańsze, nowe będą trzymały

500

Ceny mieszkań zamarły. Potwierdza się pozytywna prognoza

Ceny mieszkań zamarły. Potwierdza się pozytywna prognoza

Ceny mieszkań zamarły. Potwierdza się pozytywna prognoza

PIAN--A_A--KTYWNA
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 04.02.2025, 07:38:50
  • 158
  • #
    nieruchomosci
alider
alider 04.02.2025, 17:32:36 via Android
  • 1
@neo78 tyle że mieszkanie mieszkaniu nierowne, ani metr metrowi. Ludzie chcą nowych, ładnych mieszkań w zadbanej okolicy. Jest ciągła migracja ze starego budownictwa do nowego, więc popyt na nowe mieszkania w dobrej okolicy zawsze będzie duży. Stare mieszkania, na starych osiedlach niestety będą traciły na atrakcyjności. Dzisiaj dla mnie w przypadku mieszkania brak miejsca postojowego w garażu podziemnym jest nieakceptowalny. Ostatnio byłem na osiedlu wybudowanym raptem 20lat temu, które wtedy mi
alider
alider 04.02.2025, 17:54:02 via Android
  • 0
@neo78 te po dziadkach to zazwyczaj stare i mało atrakcyjne mimo dobrych lokalizacji. Niby mieszkanie możesz wyremontować, ale parkingu podziemnego już nie zrobisz. Klatka schodowa nawet po odświeżeniu zawsze będzie przypominałem poprzednia epokę.

Średnia cena metra coraz mniej będzie użyteczna.

Ja też w bloku nie mieszkam. Mam dom pod miastem na 2ha działce i nie wyobrażam sobie życia w tym samym budynku z obcemu ludźmi bez własnej ziemi. Ale gdym musiał

513

Koniec hossy na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce?

Koniec hossy na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce?

Obszerna analiza. Łącznie z rozprawieniem się z tematem "w top5 nie spadnie, bo wszyscy będą chcieli mieszkać w mieście". Tldr: obecne tempo produkcji mieszkań (~200k/rocznie) jest nie do utrzymania, w długim terminie nie ma szans na utrzymanie wzrostów cen, które miały miejsce przez ostatnie 10 lat

rzzz
z
robertditrych.substack.com
dodany: 01.01.2025, 12:14:55
  • 275
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gospodarka
  • #
    imigranci
  • #
    inwestycje
alider
alider 02.01.2025, 05:30:37 via Android
  • 36
@nowekonto997885667 nie wiem skąd macie te dane. Na Ursynowie mieszkania które teraz kosztują 20k, 3-4 lata temu kosztowały już 14k. Poniżej 10k były ale 10 lat temu.
alider
alider 02.01.2025, 06:11:17 via Android
  • 6
@Dlkvv będzie coraz większa polaryzacja cen. Ceny w dobrych lokalizacjach nie będą spadać i pewnie będą delikatnie rosły, natomiast te gorsze lokalizacje czeka korekta. Zawsze znajdą się chętni i bogaci co chcą mieszkać/mieć mieszkanie blisko innych bogatych w atrakcyjnym miejscu. Nie zawsze jest to samo centrum miasta.
alider
alider 02.01.2025, 06:22:04 via Android
  • 43
@pyszniarz Ma, tylko z pewnym opóźnieniem. Wiadomo że w pierwszej kolejności na ubytku populacji sierpnia małe miasteczka i wsie oddalone powyżej 50km od większych miast. Ludzie z nich migrują do dużych miast. Jednak z czasem i tam braknie ludzi którzy dalej mogą migrować. Same duże miasta i praca biurowa nie utrzymają kraju. To że istnieje jakieś biuro w Warszawie wynika z tego że w terenie są zakłady produkcyjne tej firmy. Potrzebujemy
alider
alider 02.01.2025, 07:55:44 via Android
  • -2
@apryjom ciężko określić na którym etapie wewnętrznej migracji jesteśmy. Wydaje mi się jednak że jest jeszcze spory potencjał i odpływ ludzi z dalszych terenów do miast nadal będzie trwał. Głównym kryterium jest dostępna praca - wynagrodzenie, oraz możliwości prowadzenia biznesu względem kosztów życia oraz jego przyjemności. Nadal jest tak, a przynajmniej takie wrażenie, że życie w dużym mieście jest lżejsze, przyjemniejsze mimo że trzeba mieszkać na dużo mniejsze powierzchni z dużym
alider
alider 02.01.2025, 08:21:02 via Android
  • 0
@apryjom nie muszą kupować, ale będą klientem do najmu, więc ktoś inny z kasą kupi aby zarobić. Nawet bez wzrostu cen nieruchomości najem może być bardziej opłacalny niż lokata, szczególnie przy większej skali.
alider
alider 02.01.2025, 09:07:25 via Android
  • 0
@alex-newsky zgadza się, ale ten rodzaj pracy lubi niskie stawki i też będzie się kurczył właśnie ze względu na automatyzację.
alider
alider 02.01.2025, 09:21:16 via Android
  • 2
@wokeulski bo bogaci ludzie chcą mieszkać obok bogatych ludzi. Będą ekskluzywne dzielnice/rejony z wysokimi cenami i reszta często z dużo niższymi. Może być tak że w odległości 10km będziesz miał mieszkania co różnią się cena wielokrotnie.
alider
alider 02.01.2025, 13:04:36 via Android
  • 0
@scyzzor bo dobre lokalizacje nie są tak podatne na banki rynkowe. W tych lokalizacjach jest zawsze jakiś popyt i ceny są powyżej sredniej i zewnętrze stymulację nie mają dużegi wpływu. BK2 podniósł ceny głównie w tańszych lokalizacjach, często ponad ich realna rynkowa wartość. Ludzie w szale zakupowym są w stanie brać wszystko co jest dostepne, byle kupic. I jeśli dochodzi do korekt to właśnie te gorsze lokalizacje w pierwszej kolejności obrywają

420

"Mamy zwykły dom, piekarnik, lodówkę i czajnik, a dostajemy w tyłek"

"Mamy zwykły dom, piekarnik, lodówkę i czajnik, a dostajemy w tyłek"

Miało być taniej,wyszło jak zwykle.

turek117
z
tvn24.pl
dodany: 24.11.2024, 12:03:38
  • 216
  • #
    energia
  • #
    fotowoltaika
  • #
    rachunkizaprad
alider
alider 25.11.2024, 11:05:21 via Android
  • 1
@bachus trochę przesadziłeś, chociaż nie wiem jaki to dom i ilu mieszkańców. 110kwh/miesięcy to raczej w mieszkaniu. W domu to raczej 2-3 razy tyle, ale i tak to nie dramat.

9

Ukraina mówi, że nie będzie żadnych układów ziemi za pokój. Putin ma inną wizję

Pokaż treści 18+

Ukraina mówi, że nie będzie żadnych układów ziemi za pokój. Putin ma inną wizję

Minister spraw zagranicznych A. Sybiha powiedział, że Ukraina nie akceptuje żadnych umów typu ziemia za pokój stwierdzając, że Kreml stara się przestraszyć Zachód. Putin natomiast ma stawiać sprawę jasno, jest gotowy na negocjacje, ale nie odda ziem już zajęty, a także nie chce by Ukraina w NATO

Super_Express
z
portalobronny.se.pl
dodany: 20.11.2024, 12:38:37
  • 5
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
alider
alider 20.11.2024, 16:52:47 via Android
  • 0
@Blackorange akurat UE, nigdy nie było na tej liście.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 2 z 6
  • >

Adam Lider

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.07.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.10.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 20.10.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking