Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko161
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana

Spacja-_-niekontrolowana

Dołączył 3 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 270
  • Znaleziska 265
  • Mikroblog 5
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

450

Prezesi kilku łódzkich spółdzielni zatrzymani. Korupcja przy wymianie wodomierzy

Prezesi kilku łódzkich spółdzielni zatrzymani. Korupcja przy wymianie wodomierzy

13 osób zostało zatrzymanych w sprawie korupcji menadżerskiej. To prezesi kilku łódzkich spółdzielni mieszkaniowych i przedsiębiorcy, odpowiedzialni m.in. za wymianę wodomierzy w mieszkaniach.

Szewczenko
z
rmf24.pl
dodany: 08.07.2024, 08:18:21
  • 65
  • #
    polska
  • #
    lodz
  • #
    spoldzielnia
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 08.07.2024, 11:17:23 via Wykop
  • 5
Ale to jest z jednej strony ciekawy temat. Ktoś wie ile jeden lokal powinien zapłacić za wymianę/legalizację wodomierzy we wspólnocie mieszkaniowej (nie w spółdzielni)? Głównie chodzi mi np o Warszawę. W tamtym tygodniu dostaliśmy rozliczenie czynszu wyższe o 90 zł miesięcznie przez okres 10 miesięcy, podwyżka na wymianę wodomierzy, czyli łączny koszt na lokal: 900 zł. Lokali na naszym osiedlu jest ok 330. Mieszkańcy zastanaiwają się czy to nie jest jakiś przekręt.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 08.07.2024, 14:25:07 via Wykop
  • 0
@nusch: Zarząd wspólnoty określił to jako "fundusz celowy" na wymianę/legalizację liczników. Jest to na podstawie uchwały po zebraniu. Miał on być ustalony na 10 miesięcy, żeby niby "nie walnąć po kieszeni" mieszkańca jednorazowo. Jednakże wydaje mi się, że kwota 900 zł za wymianę wodomierzy dla jednego lokalu jest kosmiczna.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 09.07.2024, 10:07:51 via Wykop
  • 0
@Zbyszek_Bigos: Dzięki za wyjaśnienie :)

2679

Już jutro na Openerze będzie spotkanie z "osobami powstańczymi" XD

Pokaż treści 18+

Już jutro na Openerze będzie spotkanie z "osobami powstańczymi" XD

Kiedy poprawność polityczna wjeżdża za mocno.

klocus
z
wykop.pl
dodany: 05.07.2024, 11:11:29
  • 420
  • #
    opener
  • #
    poprawnoscpolityczna
  • #
    bekazlewactwa
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 05.07.2024, 13:09:44 via Wykop
  • 9
Wczoraj mi się wyświetliło coś takiego jak "osoby klienckie". Dziewczyan, która w tej formie mówiła wyjaśniała to tym, że zwraca się tak do wszystkich, żeby nikogo czasem nie urazić (np osoby niebinarne), bo jest to bardzij uniwersalne niż klient/ka, które sugeruje płeć xD Ciekawe jak takie osoby się tłumaczą tym standardowym ludziom, którzy zostaną urażeni xD A nie... oni nie mogą być urażeni, mają trzymać język za zębami.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

447

Niedługo co czwarty Polak będzie emerytem, a co dziesiąty po "80". Mamy poważny

Niedługo co czwarty Polak będzie emerytem, a co dziesiąty po "80". Mamy poważny

Polska ma poważny problem demograficzny i najwyższa pora sobie to uświadomić. Za 15 lat co czwarty z nas będzie miał wię

starnak
z
businessinsider.com.pl
dodany: 04.07.2024, 07:36:33
  • 388
  • #
    polska
  • #
    demografia
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    statystyka
  • #
    zus
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 04.07.2024, 12:02:54 via Wykop
  • 0
@mam_katar: Dla nich kobiety są odpadem społecznym, nierobami godzinami ślęczącymi na Instagramie, łasymi na przywileje, kasę faceta i socjały. Z takim podejściem mam nadzieję, że nawet nie mieli wpadki i będą dalej siedzieć u mamy w pokoju obok.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 04.07.2024, 12:18:22 via Wykop
  • 1
A jak tam opieka ginekologiczna dla kobiet 20+? Nadal tylko USG, cytologia + badanie tarczycy? Zapisanie Euthyroxu i niech spada do domu? A PCOS się rozwija... hormonów nikt nie sprawdza, przyczyn cykli bezowulacyjnych też (zalecenia typu "zmień dietę" i papa). Poprosisz o skierowanie na dodatkowe badania hormonalne to słyszysz "a po co to pani?".Jak tam ma się wspomaganie ciąży dla kobiet z takimi problemami? Nadal nijak albo jak kobieta p. ginekologa nakieruje
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 04.07.2024, 12:56:54 via Wykop
  • 2
@Togira_Ikonoka: Mojemu mężowi odmówiono wstępu na przedporodową na Inflanckiej. Mogły być wyłącznie rodzące. Rodziłam 12h na oksytocynie, skończyło się na zatrzymaniu akcji porodowej i CC. Byłam tam sama, pielęgniarz przyszedł ze 3x zmienić kroplówkę i sprawdzić KTG i tyle.
Tak się składa, że mam niedoczynność i PCOS z cyklami bezowulacyjnymi, wykryte w 2014 r. 10 lat staraliśmy się o dziecko, nie zabezpieczaliśmy się, nie stosowałam antykoncepcji hormonalnej, lekarze zlali temat

896

Blondyna ciśnie autostradą z telefonem w ręku

Blondyna ciśnie autostradą z telefonem w ręku

Paniusia z Audi: telefon w ręce (!), prędkość po wyprzedzeniu około 180, miganie (przynajmniej na mnie) i siadanie na zderzaku każdego, kto jechał lewym pasem (chwilę ją jeszcze widziałem).

dashcambandit
z
youtube.com
dodany: 02.07.2024, 18:15:35
  • 313
  • #
    polskiedrogi
  • #
    autostradypolska
  • #
    prawojazdy
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 03.07.2024, 11:02:08 via Wykop
  • -1
@Krupier: Są przepisy dotyczące korzystania z chodników, konkretnie przepisy o ruchu pieszym. - ruch na drogach publicznych:

§ 8.
1. Liczba osób idących po chodniku obok siebie w tym samym kierunku powinna być taka, aby nie powodowała utrudnienia ruchu pieszym idącym w kierunku przeciwnym; wymijając pieszych należy - jeżeli to jest potrzebne dla ułatwienia ruchu - zboczyć na prawo.

Tymczasem w miastach stada lezące całą szerokością chodnika lub lewą i
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 04.07.2024, 07:29:16 via Wykop
  • 0
@Krupier: Nie dla niektórych, tylko dla całkiem sporej ilości osób, bo nie raz nawet w pracy rozmawiałam z kolegami na ten temat. I niejeden był o tym artykuł, lub apele policji by poruszać się prawą stroną. Ci co chodzą lewą stroną lub całą szerokością chodnika w grupie rzadko schodzą na prawą utrudniając innym przemieszczanie się. Na pasach jest to bardzo irytujące np przy centrach handlowych, w centrum miasta, czyli tam

593

Polski mężczyzna - to brzmi żałośnie

Pokaż treści 18+

Polski mężczyzna - to brzmi żałośnie

Kim jest dziś przeciętny mężczyzna w Polsce? Tanim zamiennikiem robota produkcyjnego w fabryce? Mięsem armatnim w razie konfliktu zbrojnego? Dojną krową dla banksterów i polityków? Sługą, który w domu ma pracować ciężej niż w pracy, czasami nie mogąc nawet wydawać zarobionych przez siebie pieniędzy?

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 01.07.2024, 14:00:26
  • 214
  • #
    przegryw
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    depresja
  • #
    zwiazki
  • #
    polska
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 10:22:49 via Wykop
  • 1
@Winatuska: Dokładnie. A jakbyś została matką to nie dość, że będziesz mieć wyjęte jakieś 1-3 lata z rozwoju zawodowego, to jeśli pracujesz np w branży kreatywnej to będą ci zabierać najciekawsze długofalowe projekty bo może zaraz pójdziesz na L4 czy coś, bo ci się dziecko pochoruje. Tatowie nie pójdą na takie L4 bo im się nie będzie to kalkulowało, a na kobietę będą w pracy patrzeć nadal krzywo, bo znowu
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 10:50:10 via Wykop
  • -1
@mpnp: A może niech wspólnota majątkowa będzie wspólnota majątkową, do której obie strony wkładają kasę i z niej żyją (opłacają mieszkanie, wydatki na dzieci, choroby, remonty, wakacje itp) bez licytowania się kto ma większą wypłatę pracując tak samo po 8h dziennie skoro chcą przez zycie iść razem, i być w tym zdrowiu i chorobie razem a nie osobno? Może niech przyszli małżonkowie będą w końcu doedukowani, że majątek osobisty nie
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 18:17:11 via Wykop
  • -2
@mpnp: "Jak facet kocha to się podzieli. Jak kobieta kocha to się .... a tutaj już różnie."

W drugą stronę też tak to wygląda. Np od strony faceta: "Co twoje to moje, a co moje to ci nic do tego". Lub "Przecież to ty chciałaś dziecko". Jeszcze się kobieta musi pytać czy z własnej wypłaty może kupić jedno albo drugie. Ale facet to już nie pyta, tylko cyk: jedna gra

1469

Zakaz wstępu dla mężczyzn na festiwal w Świnoujściu

Pokaż treści 18+

Zakaz wstępu dla mężczyzn na festiwal w Świnoujściu

Do godziny 19:00 mężczyźni mają zakaz wstępu na festiwal Wakacyjne Miasto Kobiet. Dodatkowo, po 19:00 mogą udać się na spektakl, ale darmową wejściówkę mogą pobrać tylko w towarzystwie kobiety, oczekując przed wejściem na teren festiwalu

sildenafil
z
wykop.pl
dodany: 30.06.2024, 17:48:13
  • 165
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    swinoujscie
  • #
    logikarozowychpaskow
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 01.07.2024, 10:51:56 via Wykop
  • -7
@leprikon84: Jakieś dowody na poparcie tych przywilejów mógłbyś przedstawić poza wiekiem emerytalnym? Problemów rozwodowych nie wliczam, bo za to odpowiedzialne są obie osoby w związku. Chodzi mi o jakieś standardowe przywileje, standardowej kobiety w normalnym małżeństwie, mającej normalną pracę i normalną rodzinę. Bo póki co jakoś przez 37 lat życia nie doświadczyłam żadnego przywileju będąc kobietą, oprócz przytrzymania drzwi przez mężczyznę (co i tak uważam za niezręczne).
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 01.07.2024, 13:45:39 via Wykop
  • -1
@Kapuczyno: To ja mam chyba jakieś "nienormalne" koleżanki, bo obracam się w środowisku totalnie odmiennym od przedstawionego przez Ciebie. Z całym szacunkiem, ale nie obracam się w środowisku paznokcio-instagramowych lambadziar, ale w środowisku, gdzie dziewczyny pracują jako specjaliści (animacja, grafika 2D, 3D, lub mają doktoraty i wykładają na uczelniach), cześć z nich ogarnia remonty razem z mężami. Ja sama bez problemu w domu mogę ogarnąć podłączanie pralki/zmywarki, przenoszenie gniazd elektrycznych,
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 01.07.2024, 15:05:49 via Wykop
  • -1
@Smietankowa_Przygoda: A sami sobie nie możecie zorganizować skoro "baby organizują babom"?
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 01.07.2024, 15:47:58 via Wykop
  • -1
@JerzyY: Niczego z tego nie doświadczyłam jako kobieta oprócz macierzyńskiego, no ale jak facet zacznie rodzić i karmić to będę chylić czoła i niech na ten macierzyński idzie. Ale nie pójdzie bo mu to UJMIE Z WYPŁATY bardziej niż żonie, więc mu się to nie kalkuluje. Połowa z Twoich "przywilejów" dotyczy jednego tematu, który wcześniej wykluczyłam: związku, który rozwala się z winy obojga, bo zachowanie jednego prowadzi do zachowania drugiego
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 08:37:34 via Wykop
  • -1
@Kapuczyno: Prowadziłam działalność graficzną przez 4 lata, zaczęłam jeszcze na studiach. Zamknęłam ją z prostego względu: więcej papierologii, spotkań niż samej pracy graficznej + trafiłam na jednego klienta, który za zlecenie za 400 zł, które nie obejmowało poprawek był gotów pisać mi smsy z grośbami (że jak nie zrobię poprawek w cenie to... ) i przyjeżdżać pod dom nawet w nocy, potrafił nawet przyjechać pod uczelnię i czekać aż skończę
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 08:50:21 via Wykop
  • -1
@jasparr: No nie chciało ci się przeczytać nawet mojego 1 kometnarza. Heh... to jeszcze raz: poprosiłam wyżej o argumenty dotyczące tego rzekomego uprzywilejowania pracującej wykształconej kobiety, w zdrowym związku, w jakim jestem np ja i w jaki sposób mogę z tych przywilejów korzystać. Na to odpowiedzi nie otrzymałam. Tak, naprodukował się bez sensu (3/4 pisania o systemie rozwodowym, który mnie nie dotyczy i raczej nigdy dotyczyć nie będzie), bo z
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 14:39:20 via Wykop
  • 0
@jasparr: Napisałam pytanie wyraźnie: jakie przywileje ma kobieta wykształcona, pracująca, w stałym związku, z których JA (w tej konkretnej NIE INNEJ sytuacji) mogłabym jako kobieta korzystać? Ze stypendiów nie będę korzystać, mam zawód, specjalizację, nikt się nade mną nie rozczulał na studiach, w pracy również nie mam jakichś specjalnych względów i nie miałam nawet jak zatowarowywałam sklep (dźwigałam towar tak samo jak faceci, w dodatku wychodząc na 3-metrową drabinę). Szkolenia

643

Parada LGBT San Francisco czyli "dobra zabawa i wolność"

Pokaż treści 18+

Parada LGBT San Francisco czyli "dobra zabawa i wolność"

W skrócie- publiczny seks, sikanie jedni na drugich, wszyscy nadzy, a to przy obecności dzieci i nastolatków. Do tego rodzaju "wolności i równouprawnienia" zmierzamy? BTW polecam obejrzeć u niej na kanale filmiki z wczoraj, bo nagrała tych filmików dużo więcej...

przemek-k
z
x.com
dodany: 01.07.2024, 19:16:52
  • 151
  • #
    lgbt
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 02.07.2024, 12:06:33 via Wykop
  • 1
@Jajozjadakure: I to jest właśnie smutne a za razem straszne, w którą stronę to zmierza. Kilka razy pisałam o tym, że znam kilka par i osób homoseksualnych (tak +/ ok 20) i tylko chyba 3 z nich są aktywiszczami ruchów, reszta na marsze przestała chodzić. Ci co chcięli zalegalizować związek wyjechali z kraju i są ze sobą po kilka lat. To są ludzie ok 40-ki, mimo, że są za granicą

2160

Pomysł ucznia rozpętał burzę. Zaproponował testy psychologiczne dla nauczycieli.

Pomysł ucznia rozpętał burzę. Zaproponował testy psychologiczne dla nauczycieli.

Uczeń rzucił pomysł: wprowadźmy testy psychologiczne dla nauczycieli. - Żeby do szkoły nie przychodzili przypadkowi ludzie....

etepetete
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 28.06.2024, 10:10:03
  • 425
  • #
    szkolastandard
  • #
    nauka
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    heheszki
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 11:30:52 via Wykop
  • -5
@Basiura89: Nauczyciele mają 35 dni urlopu, ty 26. Więc fakt, praktycznie tak samo, bo rodzic musi brać wolne wtedy kiedy szkoła nie pracuje (przerwy świąteczne, jakieś dodatkowe dni między majówkami itp). Właściwie te 9 dni pracujących dodatkowych w roku (czyli przawie 2 tyg kalendarzowe) wcale, no normalnie nic a nic nie robi różnicy ;) Na te wszystkie "przerwowe" dni spala ci się właściwie całe 26 dni urlopu, więc nie pojedziesz
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 11:48:07 via Wykop
  • 1
@Basiura89: A na podstawie jakiego przepisu, bo chętnie się dowiem, jako rodzic dziecka, które będzie od września iść do 1 klasy? Pierwsze słyszę o 4 tygodniach dodatkowego urlopu :D Bo póki co wiem tylko o 2 dniach w roku na urlop opiekuńczy, 60 dniach L4 na chore dziecko. Serio jestem bardzo ciekawa, bo pierwszy raz się z czymś takim spotykam, żeby ktoś miał jakieś dodatkowe 4 tyg urlopu :D
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 11:51:55 via Wykop
  • 0
@Oleslaw20: To chyba, że. Nie wiedziałam, wszystko jeszcze przede mną (syn idzie dopiero do 1 klasy). Pamiętam, że w naszej szkole nie było świetlic czynnych w tych dniach, dopiero w klasach gimnazjalnych można było przychodzić do pracowni komputerowej w dni wolne.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 12:17:09 via Wykop
  • 2
@Basiura89: 3+1 to ile? Ja piszę o rodzicach, a ty o kim, o jakim URLOPIE OPIEKUŃCZYM? Nauczyciel na podstawie karty nauczyciela ma 35 dni urlopowych, etatowiec 26. Nie ma jakichś URLOPÓW OPIEKUŃCZYCH powyżej 2 ustawowych dni dodatkowych. I tyle w temacie.
Spacja-_-niekontrolowana - @Basiura89: 3+1 to ile? Ja piszę o rodzicach, a ty o kim, ...

źródło: image

Pobierz
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 12:56:31 via Wykop
  • 1
@Basiura89: Rzeczywiście to jest super urlop, niczym nie różniący się od zwykłego urlopu bezpłatnego, który możesz wziąć nawet w wymiarze 2 tygodni xD A, przepraszam różni się, bo te 5 dni możesz wziąć na osobę w rodzinie, która wymaga opieki lub wsparcia z poważnych względów MEDYCZNYCH. Najpierw doczytaj czego dotyczy.

703

Osiedla z PRL kontra patodeweloperka. Pokazują, jak bardzo obniżyliśmy wymagania

Osiedla z PRL kontra patodeweloperka. Pokazują, jak bardzo obniżyliśmy wymagania

Infrastruktura społeczna dla osiedla, które w PRL zaplanowano na 10 tys. osób, pokazuje jak bardzo obniżono nasze oczekiwania, kiedy o to chodzi. Są dwa przedszkola, dwie szkoły, plac zabaw przychodnia, tramwaje, autobusy, górki saneczkowe i boiska. Choć minusy też oczywiście są. I to niemałe.

CiekawyBlog
z
ciekawy.blog
dodany: 27.06.2024, 16:24:23
  • 174
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    fotohistoria
  • #
    mieszkanie
  • #
    heheszki
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 09:21:29 via Wykop
  • 1
@Baroman: Warszawa ma bardzo fajne tereny na starych osiedlach, dletego my np kupiliśmy mieszkanie na Chomiczówce (rozważaliśmy też Kabaty i Mokotów). Wcześniej mieszkaliśmy na granicy Warszawy (Jabłonna), mimo, że wszędzie był las - fajnie, zielono, to niczego tam innego nie było (do szkoły/przedszkola 40 min piechotą lub autobus co godzinę xD), a wtp działał tam jak... ekhm... nie powiem co.
Spacja-_-niekontrolowana - @Baroman: Warszawa ma bardzo fajne tereny na starych osied...

źródło: image

Pobierz

560

Kładka nad Wisłą zamknięta na 4h, bo miasto wynajęło ją TVN za 11 tys. zł.

Pokaż treści 18+

Kładka nad Wisłą zamknięta na 4h, bo miasto wynajęło ją TVN za 11 tys. zł.

W środę wieczorem warszawiacy nie mogli korzystać z nowej kładki pieszo-rowerowej w Warszawie. Dlaczego?

warszawskienewsy
z
raportwarszawski.pl
dodany: 27.06.2024, 12:52:29
  • 143
  • #
    warszawa
  • #
    trzaskowski
  • #
    topmodel
  • #
    tvn
  • #
    bekazlewactwa
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 28.06.2024, 08:19:05 via Wykop
  • 2
@ZolniezMordoru: Straszne rzeczy, że w "stolycy" coś zamykają na czas wynajmu na kręcenie materiału xD Nasze biuro jest np w otoczeniu jakichś mieszkań wynajmowanych do seriali i ekipy niejednokrotnie walą reflektorami z zewnątrz w okna (i co niby mamy z tym zrobić pracując na kompach przy grafice, oprócz zasłonięcia rolet), zamykając przy okazji okoliczny chodnik i część ulicy.

597

Szokujące sceny w Zielonej Górze. Pies zagryzł psa. Mamy nagranie

Pokaż treści 18+

Szokujące sceny w Zielonej Górze. Pies zagryzł psa. Mamy nagranie

Groza w Zielonej Górze. Bokser zagryzł psa na chodniku. Nie było szans na ratunek. "Nasz Bobi został rozszarpany" - informuje córka właścicielki. Mamy nagranie.

Stolarowy51
z
newslubuski.pl
dodany: 26.06.2024, 18:27:46
  • 290
  • #
    polska
  • #
    pies
  • #
    zielonagora
  • #
    psy
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 27.06.2024, 07:26:25 via Wykop
  • 2
@lenanela: Żeby psiarz... ale policja. Jak pies pogryzł moją babcię to pan policjant skwitował, że "w taki upał nawet weterynarz kagańca by nie zalecił" xD
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 27.06.2024, 07:37:28 via Wykop
  • 0
@lenanela: No wtedy 85-latka o kulach na bank by go użyła ;)

229

Resort przeanalizuje nieobecności. Chodzi o zwolnienia dzieci ze szkoły

Resort przeanalizuje nieobecności. Chodzi o zwolnienia dzieci ze szkoły

Zwolnienia odbywają się na zasadzie, że rodzic napisze, że zwalnia dziecko na tydzień i dziecko nie chodzi do szkoły - zwraca uwagę Barbara Nowacka. Minister edukacji narodowej zapowiada, że resort zamierza pochylić się nad kwestią nieodpowiednio uzasadnionych zwolnień z lekcji.

szyna352
z
polsatnews.pl
dodany: 25.06.2024, 10:11:50
  • 229
  • #
    polska
  • #
    szkola
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 26.06.2024, 11:04:25 via Wykop
  • 1
@Wejd1: Dokładnie. Skoro rodzic ma do wykorzystania rocznie 60 dni L4 opiekuńczego, a dziecko będzie zdrowe przez cały rok i nie korzysta z tych 60 dni, to dlaczego rodzic ma nie móc zabrać dziecka na tydzień na wyjazd, skoro przez cały rok chodziło do szkoły. Mój syn będzie szedł do 1 klasy i w najbliższym roku szkolnym planujemy jak co roku wyjazd tygodniowy nad morze z okazji dnia dziecka. Jeśli
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 26.06.2024, 11:15:21 via Wykop
  • 1
@CheSlaw: Pójdzie do pracy to dopiero się zdziwi ile ta jej frekwencja i sumienność jest warta wśród tych, którzy nic nie robią a mają gadane.

557

Atak psów na siedmioletnią dziewczynkę. Niestety nie przeżyła

Atak psów na siedmioletnią dziewczynkę. Niestety nie przeżyła

Tragedia pod Olsztynem. Znaleziono zwłoki dziecka.

infoodboga
z
tko.pl
dodany: 25.06.2024, 17:25:09
  • 109
  • #
    olsztyn
  • #
    pies
  • #
    psy
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 26.06.2024, 09:36:09 via Wykop
  • 0
@maad: Niezmienia to faktu, że jakieś 30 lat temu np w bloku z 30-ma mieszkaniami może w 3-5 mieszkaniach był pies, a teraz w 3-5 mieszkań może psa nie ma. Panoszenie się części właścicieli psów jest powszechne, bo to przecież psie dzieci (oczywiście właściciele mniejszych psów raczej się nie panoszą, jakoś mogą normalnie prowadzić czworonoga na spacer, panoszenie się widać u pakerkowatyh pańciów z rasami pokroju amstaffów i innych mieszańców
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 26.06.2024, 10:38:58 via Wykop
  • 0
@maad: Zgadzam się w 100%

604

Zboczeniec masturbował się w autobusie w Katowicach. Patrzył na 23-latkę

Zboczeniec masturbował się w autobusie w Katowicach. Patrzył na 23-latkę

Mężczyzna masturbował się w autobusie w Katowicach. Usiadł naprzeciwko młodej dziewczyny. To ten sam, który zaczepiał kobietę przy Dworcu w Katowicach.

DFrost
z
infokatowice.pl
dodany: 16.06.2024, 08:40:32
  • 217
  • #
    mezczyzna
  • #
    masturbacja
  • #
    katowice
  • #
    policja
  • #
    krymianlne
  • #
    zboczeniec
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 17.06.2024, 08:15:02 via Wykop
  • -1
Faceci to jednak mają w tym kierunku coś zryte. Sama miałam sytuację podobną do opisanej, w Lublinie, w 2011. Wynajmowałam wtedy pokój w domkach przy Kraśnickiej. Szłam na egzamin, podjechał gość do przejścia, otworzył okno i pytał jak dojechać do jakiejś ulicy. Podeszłam od strony okna pasażera, żeby mu wytłumaczyć jak dojechać, a ten siedział z rozpiętymi spodniami i sobie robił dobrze. Uciekłam stamtąd jak najszybciej, ale mnie tak wcięło, że nawet
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 17.06.2024, 13:26:23 via Wykop
  • 4
@slums: "Sytuacja nie do zaakceptowania, ale nikomu nie dzieje się krzywda". Mhm... no może trochę ryje psychę ale who cares, nie? Spotykasz się z chłopakiem, po 2 tygodniach chce iść z tobą do łóżka, odmawiasz, a jemu się to nie podoba, wychodzi z tego szarpanina ale who cares? Masz wieczór panieński, przystawia się do ciebie od tyłu obcy narąbany koleś i trąca cię wackiem, ale who cares? Inny koleś, znasz

1524

DPD przerzuca komputer przez plot, niszczy go i bezczelnie odrzuca reklamacje

DPD przerzuca komputer przez plot, niszczy go i bezczelnie odrzuca reklamacje

Drogie Mireczki, przestrzegam Was przed usługami kurierskimi DPD. Dziś, po 27 dniach od zgłoszenia reklamacji łaskawie przyszła wreszcie odpowiedz i aż krew mnie zalała. W skrócie:Złożyłem nowego kompa i stary komputer sprzedałem na Allegro. Na moje nieszczęście sprzęt został wysłan

adwas89
z
wykop.pl
dodany: 13.06.2024, 18:45:34
  • 386
  • #
    dpd
  • #
    kurier
  • #
    allegro
  • #
    prawo
  • #
    reklamacja
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 10:54:11 via Wykop
  • 4
DPD nagminnie nie bierze podpisów od odbiorcy, w większości kurierzy podpisują odbiór randomowymi nazwiskami. Raz mi się zdarzył uczciwy kurier dpd, szkoda, że już nie pracuje w moim rejonie, bo taki kurier to skarb - zawsze dzwonił za ile będzie, brał podpisy i dziwne, że od niego paczki nie były rozpierdzielone. Od jakiegoś roku, odkąd on nie pracuje unikam DPD jak ognia, bo albo paczki są rozwalone, albo porzucają je pod drzwiami.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 10:58:53 via Wykop
  • 0
@RikoDEV: W regulaminie DPD mają zapis, że kurierzy posiadają urządzenie do wzięcia podpisu, który jest potwierdzeniem odbioru. I mają przesyłkę dostarczyć pełnoletniej OSOBIE pod danym adresem, chyba, że ktoś oznaczył opcję z rąk do rąk (więc wyłącznie dla adresata). Nie ma prawa pożucić paczki gdziekolwiek pod płotem, za płotem, u sąsiada, jeśli odbiorca nie wyraził na to zgody. Jeśli nikogo nie ma pod danym adresem maja oznaczyć, że będzie dostarczona
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 15.06.2024, 15:00:39 via Wykop
  • 0
@pcela: Ok, ale nie wiem co to ma wspólnego z moim komentarzem, oprócz zdania " d) doręczenie przesyłki pocztowej adresatowi lub osobie uprawnionej do odbioru w miejscu określonym przez nadawcę lub uzgodnionym z adresatem, w sposób zapewniający rejestrację dnia i godziny doręczenia przesyłki pocztowej". Kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę do człowieka pod wskazanym adresem, a nie pod bramę czy drzwi. Skoro jest to w ustawie i w regulaminie, to jest

518

Prezydent Puław ma trafić za kratki. Chce pokazać absurd wyroku

Prezydent Puław ma trafić za kratki. Chce pokazać absurd wyroku

Sąsiedzi skarżyli się na hałas, więc sąd zakazał korzystania z boiska po lekcjach innym osobom niż uczniowie. Miasto zbu

daniel-krawczyk
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 13.06.2024, 14:32:15
  • 123
  • #
    pawelmaj
  • #
    pulawy
  • #
    sadowehistorie
  • #
    prawo
  • #
    polska
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 10:01:52 via Wykop
  • 3
@pss8888: To ja ci powiem z punktu widzenia puławianki, że wszystkie boiska szkolne w tym mieście były otwarte dla mieszkańców niezależnie od wieku do 22. Obok szkoły nr 9 są boiska, orlik, mieszkańcy bez problemu mogli z nich korzystać nawet w wakacje (nie wiem jak w ostatnich latach bo już tam nie mieszkam, ale jeszcze do ok 2012 można było bezproblemowo korzystać) i stoją bloki z lat 70-tych i nikt
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 10:09:27 via Wykop
  • 15
Najlepsze jest to, że szkoła jest w miernym otoczeniu domków jednorodzinnych, od strony boiska są drzewa i działki rod (lub coś na kształt rod), a problem z tym boiskiem ma tylko JEDEN mieszkaniec, który pobudował się jak już szkoła stała xD
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 14:36:25 via Wykop
  • 6
@Syskiev: Dokładnie. Tu jest tak patologiczna sytuacja, że to właśnie jednemu dziadowi przeszkadza boisko. Nie dość, że przez typa dzieciaki maja problem z korzystania z boiska to jeszcze przez niego postawili ekrany dźwiękochłonne, które innym mieszkańcom ograniczają dostęp światła. Jeszcze przez typa prezydent pójdzie do aresztu, mimo, że UM wywalił kasę na te ekrany, żeby jednemu walniętemu paniczowi było ciszej.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 14:45:07 via Wykop
  • 5
@alex-newsky: Te ekrany zostały postawione, bo właśnie jeden typ, który postawił sobie dom obok szkoły ma problem z boiskiem i on od kilku lat toczy walkę. Nie wiem z jakiego powodu podają liczbę mnogą "mieszkańcy" (może dla niepoznaki) jak chyba wszyscy w Puławach wiedzą od początku tej afery, że chodzi o jedną konkretną upierdliwą osobę.

1198

Biedronka ściga za mema z paletami

Biedronka ściga za mema z paletami

Żarty się skończyły. Usuwam posty z social mediów Seria pt. "Szczere marki - gdyby firmy mówiły tylko prawdę" zostanie wstrzymana. W filmie wyjaśniam, jakie pismo dostałem i co dalej z tym zrobię. Szkoda, bo lubię zabawy z kreatywnym marketingiem. Ale do tego trzeba odrobiny luzu i humoru.

ipkis123
z
youtube.com
dodany: 14.06.2024, 08:35:42
  • 177
  • #
    heheszki
  • #
    biedronka
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 11:11:55 via Wykop
  • 1
A "owad" mógłby zrobić z tego dobry RTM-ik, ale cóż... xD
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

325

Miała 2,5 promila i butelkę wódki. Przyszła odebrać dziecko ze żłobka

Pokaż treści 18+

Miała 2,5 promila i butelkę wódki. Przyszła odebrać dziecko ze żłobka

Opiekunka przyszła odebrać ze żłobka 3-letnie dziecko, mając już pod opieką drugie - półtoraroczne. Problem w tym, że była pijana. Policjanci, którzy interweniowali w tej sprawie znaleźli w jej torebce butelkę wódki.

szyna352
z
rmf24.pl
dodany: 14.06.2024, 05:47:20
  • 133
  • #
    polska
  • #
    alkohol
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 08:48:47 via Wykop
  • 0
@Pan_Slon: Wzorowo nie odróżniasz matki od opiekunki.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 14.06.2024, 09:26:28 via Wykop
  • 1
@Zhai: Ale jak "dopiero teraz to wyszło"? Nie ma informacji od kiedy była opiekunką. Mogła być zatrudniona równie dobrze pół roku wcześniej jak i tydzień wcześniej. Jak wg Ciebie 1,5 roczne i 3 letnie dziecko ma komunikować rodzicom, że pani dziwnie śmierdzi? Przecież dzieci w tym wieku nie do końca potrafią się wysłowić, a jeszcze jak nie maja pojęcia jak smierdzi a-----l to skąd mogą wiedzieć co powiedzieć rodzicowi. Dziecko

458

Prezydent odwołał urzędnika odpowiedzialnego za nowe logo Poznania

Prezydent odwołał urzędnika odpowiedzialnego za nowe logo Poznania

Cezary Tyliński nie jest już pełnomocnikiem Jacka Jaśkowiaka do spraw marki miasta. W połowie maja odpowiadał za wprowadzenie i promocję nowego znaku identyfikacyjnego stolicy Wielkopolski.

rojber_w_laczkach
z
radiopoznan.fm
dodany: 12.06.2024, 09:16:04
  • 96
  • #
    poznan
  • #
    poznanmiastodoznan
  • #
    polska
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 13.06.2024, 10:15:01 via Wykop
  • 1
@Rasteris: Ale zobacz... Takie godło Polski jest herbem kraju, jakoś nie ma problemu w wykorzystywaniu go do celów "marketingowych" - strony www, nawet koszulki piłkarskie itp. Jest do tego odpowiedni BB. Wielu grafików uważa te logotypy miast gmin za kuriozum w branży. Imo nawet jeśli już mają istnieć logotypy miast to ten niestety pod względem proporcji światła do cienia jest lekko mówiąc "ble" i w oczy kłuje.
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 13.06.2024, 10:16:12 via Wykop
  • 0
@przekliniak: zmieńmy kolor na niebieski i będzie nawet zimowy.

448

Demografia w Polsce: nowe dane szokują. Liczba urodzeń w marcu drastycznie spadł

Demografia w Polsce: nowe dane szokują. Liczba urodzeń w marcu drastycznie spadł

Najnowsze dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że sytuacja demograficzna w Polsce nie tylko nie ulega poprawie,

Rafal_Baster
z
forsal.pl
dodany: 12.06.2024, 16:21:22
  • 418
  • #
    polska
  • #
    demografia
  • #
    ludzie
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana
Spacja-_-niekontrolowana 13.06.2024, 09:37:09 via Wykop
  • 2
@Sztywnesutkiszatana: No nie? Niech pompują kasę w ludzi, którzy latami mogą nie spłodzić nowej komórki gospodarczej xD A najlepiej jeszcze niech pompują w bezdzietnego bezrobotnego lub w psie matki. Dobry deal, taki rozwojowo-przyszłościowy xD
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.03.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.08.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking