Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Bipolar-

Bipolar-

Dołączył 8 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3412
  • Znaleziska 213
  • Mikroblog 3199
  • Obserwujący 24
  • Obserwowane 6
zxc21
zxc21
zxc21
14.07.2026, 12:12:33
  • 46
Dzisiaj @Bipolar- po paru tygodniach przerwy popełnił wpis w którym to mówi zapłakany, że nigdy takiej nagonki nie widział, że nie radzą z nią sobie psychicznie.
https://wykop.pl/wpis/86924525/coraz-wiecej-moich-kolegow-i-kolezanek-nie-radzi-s

Odkąd żyje, to nie widziałem jeszcze nigdy takiej zorganizowanej i masowej nagonki na jakąś grupę ludzi

Biedactwo, zapomniało już jak od co najmniej kilku miesięcy darło łacha, z programistów i całego sektora IT, że AI ich wytnie z rynku, że nie poszedł w informatykę zarabiać 30k po
@Bipolar- +40
Coraz więcej moich kolegów i koleżanek nie radzi sobie psychicznie z tą nagonką. Większość z nas dopiero niedawno odebrała PWZ, a cierpimy za grzechy starszych kolegów. Tak, system jest patologiczny i wymaga głębokiej reformy i wyeliminowania pola do nadużyć, ale to co obecnie się dzieje to przesada. Odkąd
więcej
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:14:34 via Wykop
  • 0
Biedactwo, zapomniało już jak od co najmniej kilku miesięcy darło łacha, z programistów i całego sektora IT, że AI ich wytnie z rynku, że nie poszedł w informatykę zarabiać 30k po inżynierce, zamiast tego czytał książkę z biologii, żeby dostać się na Trudne, powtarzam Trudne studia.


@zxc21: Pokaż mi gdzie ja niby darłem łacha z programistów? Bo te wpisy z tym, że wolałbym być informatykiem są autentyczne i szczere. Gdzie ty
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:17:48 via Wykop
  • 0
Dzisiaj @Bipolar- po paru tygodniach przerwy popełnił wpis w którym to mówi zapłakany, że nigdy takiej nagonki nie widział, że nie radzą z nią sobie psychicznie.


@zxc21: No bo nie widziałem, pokaż mi drugą taką nagonkę na jakąkolwiek grupę, żeby od 2 miesięcy codziennie cały portal był zasrany tylko jednym tematem. Codziennie 10 znalezisk z płomieniem na temat lekarzy, wszystkie wpisy w gorących na temat lekarzy. Pokaż mi drugą
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:20:45 via Wykop
  • 2
I dlatego ciągle słyszymy o lekarzach jebiących po 72h na dobę? To jest ta wystarczająca ilość?


@Emble: To jakiś zwykły oszust i złodziej, który powinien siedzieć za kratami. Spójrz na liczbę lekarzy na 1000 mieszkańców i jak będzie ona rosła przy tylu studentach ile mamy obecnie. Jeśli dorzucisz więcej miejsc na studia DZISIAJ, to lekarze z nich będą dopiero za 7-10 lat, a za 7-10 lat przy takich liczbach jak
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:39:12 via Wykop
  • 0
@zxc21: Ale ja serio wolałbym być programistą, a nie lekarzem, to nie jest żadne robienie sobie żartów z programistów xD Czemu tak ciężko ci w to uwierzyć?

Nagłaśnianie patologii to jedno - to jak najbardziej popieram, ale w szumie informacji nagłaśnianie też jest dużo fejków. Na przykład tutaj sam jednego nagłośniłeś, bo ten tekst "żaden rząd nie wygrał z lekarzami" to był wyrwany z kontekstu po pierwsze, a po drugie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:46:56 via Wykop
  • 0
TO DROGA WOLNA, CO CI ZAKAZUJE ZOSTAĆ PROGRAMISTĄ.


@zxc21: Pisałem o tym w postach, które sam podlinkowałeś przecież. Jednak powtórzę: to że jestem już za stary i nie mam siły kolejne kilka lat siedzieć po 12h dziennie i zakuwać teraz programowania, żeby stać się fachowcem
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 12:49:28 via Wykop
  • 0
@zxc21:

a nie postował g---o wpisy o tym, że programiści sie chwalili ile to zarabiali, a teraz są bezrobotni.


Nigdy nie dodałem takiego wpisu, ponieważ ja uważam że programiści mają się bardzo dobrze na rynku pracy, a narracja o końcu eldorado, to sztucznie wykreowana narracja pod eliminowanie konkurencji. Nie wiem gościu wymyślasz sobie jakieś rzeczy, których nigdy nie było
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:04:46 via Wykop
  • 0
@elgebar: Ja mam wolne aktualnie, a lekarze to zwykli ludzie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:09:29 via Wykop
  • 0
Prywatne praktyki lekarskie może wreszcie zaczęłyby się prześcigać jakością i ceną


@Emble: Przecież się prześcigają wystarczy wejść na znanylekarz. Rozumiem, że dopóki 50% lekarzy nie będzie bezrobotnych a pozostałe 50% będzie oferowało usługi w zakresie cen od 10 do 50zł, to nie będziecie usatysfakcjonowani?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:24:45 via Wykop
  • 1
A dlaczego mamy korzystać z prywatnej opieki zdrowotnej, skoro i tak 1000zł każdego miesiąca idzie z mojej wypłaty na ubezpieczenie zdrowotne.


@zxc21: Ale to pretensje chyba powinieneś mieć tutaj do polityków, a nie do lekarzy
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:26:50 via Wykop
  • 0
@adrianna-: A skąd wiadomo, że to w ogóle lekarz pisał? Jeśli pod jakaś opinią w internecie nie podpisuje się nikt imieniem i nazwiskiem to nie powinnaś zakładać, że to lekarz.

Ale jeśli to lekarz, no to potępiam takie zachowanie, co więcej mam zrobić?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:39:25 via Wykop
  • 0
@adrianna-: Aha no to zwykły przygłup odklejony, co mam ci powiedzieć. W każdej grupie zawodowej są przecież tacy ludzie. I właśnie na tym polega nagonka na lekarzy, że wyszukuje się takich rodzynków, a potem przedstawia narracje "patrzcie jacy oni WSZYSCY są, wywieźmy ich na taczkach".
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 13:43:01 via Wykop
  • 1
@Emble: Jakość sama się nie obroni, co pokazują wszystkie inne branże. Zawsze wygrywa cwaniactwo i znajomości. Nieograniczone dopuszczenie ludzi do zawodu lekarza dopuści tylko więcej cwaniaków i chamów niż "dobrych ludzi", co długoterminowo wyjdzie pacjentom na gorsze.

Jak się w to głębiej zajrzy, to potem się okazuje, że te największe cwaniaki i chamy to właśnie tacy "nadmiarowo dopuszczeni do zawodu". Patrz Kacprzyk (prywatny łazarski), Jędrzejewski (lekarski wojskowy dla patusów od
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 20:55:51 via Wykop
  • 0
@pgt-371: w jaką specjalizacje nie wejdę to widzę ceny zaczynające się od 200 złotych, a ile ktoś sobie więcej zawoła to już jego sprawa i tego kto chce chodzić do tych drogich. Za paznokcie kobiety płacą co 2-3 tygodnie 200zł, ale za lekarza 200zł raz na kilka lat to skandal - klasyk. Fryzjer 500zł, hydraulik wymienić uszczelke pod zlewem 700zł, mechanik 700zł, ale lekarz?? 200zł?? SKANDAL!
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 20:57:28 via Wykop
  • 0
A czy nie jest patologią fakt iż w Polsce kupa ludzi po studiach się przebranżawia ? Żeby nie było sam jestem w trakcie przebranżawiania , co prawda nie skończyłem studiów inżynierskich tylko takie z zakresu nauk społecznych, fakt nie jakieś wybitnie trudne, ale też nie specjalnie łatwe i to co się dzieje w branży to patologia.


@pgt-371: Oczywiście, że to jest patologia i koledzy co się przebranżawiają zazdroszczą lekarzom, że
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 21:06:13 via Wykop
  • 0
Gdzie masz fryzjera męskiego za 500?


@pgt-371: Mówie o damskim
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 21:16:18 via Wykop
  • 0
hydraulika do samej uszczelki znajdziesz i za 200-300.


@pgt-371: oj nie wiem, to chyba trzeba mieć sąsiada hydraulika po znajomości. "Komu by się chciało dla 200-300zł fatygować autem i wstawać z kanapy"
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- przedwczoraj, 14:06:11 via Wykop
  • 0
@oporniak: Ale co w tym niezrozumiałego? Pracuje tyle godzin, żeby sobie podwyższyć wypłatę, bo gdybym pracował 160h jak większość ludzi, to bym miał taką pensję, że po odliczeniu wynajmu mieszkania i kosztów życia nic bym nawet nie odkładał albo jakieś grosze
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 14:56:51
  • 7
Najgorsze z tej całej afery jest to, że głównie stare pierdziele 50+ się nakradli milionów, oni już mogą iść na dożywotnią emeryturę. Z resztą nawet nie będą musieli, bo nic im nie zrobią. A my młodzi mamy zniszczone całe kariery, po mimo że niczym nie zawiniliśmy, to nas będą teraz całe pokolenia nienawidzić (i słusznie za to co doktory 40+ nawywijały), to my teraz będziemy się bić o każdego pacjenta i o
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 15:04:52 via Wykop
  • 2
W sensie że możecie zarabiać tylko 40 tys na jednym etacie. Faktycznie zniszczone kariery ლ(ಠ_ಠ ლ)


@PaczoGluten: Tu nie chodzi o pieniądze tylko o to, że już zawsze będę przez ludzi postrzegany jako złodziej i oszust. Medycyna to praca z drugim człowiekiem, relacja pacjent-lekarz to fundament. Ciężko będzie nawiązać dobrą relacje jeśli obraz lekarzy w społeczeństwie będzie taki jak teraz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 16:34:06 via Wykop
  • 1
. Policjanci przykładowo też nie mają dobrej opinii wśród społeczeństwa. Takie ryzyko zawodowe.


@ja_jesio_ne: a jednak nie widziałem nigdy, żeby wykop non-stop od 2 miesięcy był zaspamowany w całości znaleziskami i wpisami o policjantach, nie widziałem również żeby wszystkie telewizje zgodnie jak jeden mąż od dwóch miesięcy jechały po policjantach. Nie widziałem również jak żyje takiej historii, żeby społeczeństwo razem ze znienawidzonymi politykami przypuściło wspólny atak na jakaś grupę ludzi.
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 17:36:48 via Wykop
  • 1
@ja_jesio_ne: przesada z tym parasolem ochronnym, lekarze od zawsze byli j----i mniej lub bardziej, szczegolnie przez młodych i zdrowych. Starsi ludzie jedynie szacunek do lekarzy mieli (ciekawe dlaczego), ale od całej reszty to zawsze bylo negatywne nastawienie czuć.

Jak sobie nia radzisz, to dlaczego nie idziesz do psychiatry?


A skąd wiesz, że nie ide albo nie chodzę już od dawna?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:00:37 via Wykop
  • 1
co? Od kiedy? xD Nikt bardziej nie j---ł lekarzy niż stare baby.


@ja_jesio_ne: No to od starszych pań i panów zawsze był dobry feedback, a od młodych wrogość itd. Przecież to nie emeryci rozpętali nagonke tylko młodzi, zdrowi programiści - z tego portalu z resztą
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:10:07 via Wykop
  • 1
@ja_jesio_ne: Nie odkleiłem się, afere rozkręciło pare osób stąd z programistycznych tagów, które od kilku lat regularnie postowały tu i na twitterze materiały kompromitujące lekarzy, sami się tym przechwalali. Wcześniej też rozkręcili na deweloperów nagonkę na cały kraj, to te same osoby
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:11:50 via Wykop
  • 1
No nic. Smutne to jest, że ktoś, kto ma leczyć innych ma tak duże problemy. Nie wyobrażam sobie iść do lekarza z depresją, jeśli lekarz jest w gorszym stanie ode mnie xD


@ja_jesio_ne: Jeśli umie zachować się profesjonalnie i odłożyć swoje problemy na bok i udzielić rzetelnej i merytorycznej porady/leczenia, to czemu nie? Lekarze, to normalni ludzie jak wszyscy inni i też mamy swoje problemy tak jak inni
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:30:08 via Wykop
  • 1
naprawdę w tej całej aferze was ma być żal? No chyba nie k---a, żal to jest tych wszystkich emerytów, którzy dawali do koperty/kupowali czekoladki i inne gówna dla pani doktur, a tymczasem kasta po prostu okradała Polaków dzień w dzień z ich składek. Wszyscy ludzie zmuszeni do płacenia za prywatne wizyty, bo na nfz terminy są kosmiczne mają prawo czuć się zwyczajnie okradzeni, wydymani. Największa beka i tak jej z pani doktur
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:35:21 via Wykop
  • 0
jakieś dowody, czy jesteś na etapie foliowej czapeczki?


@ja_jesio_ne: tak, poscrolluj sobie profile takich użytkowników jak @tomasztomasz1234 @ly000 @BlackpillMonster @Ksiega_dusz @p0melo, @adrianna- to na szybko, było ich więcej ale nie pamietam teraz tych wszystkich nicków a nie chce mi sie szukać w moich starszych wpisach
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 18:45:54 via Wykop
  • 1
co mówią jak wychodzą z gabinetów ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@ogurkiszony75: nie przyjmuje w gabinecie, bo nie lecze zdrowych ludzi, tylko chorych, napisalem ci wyzej, koniec tematu. Dla was młodych cała medycyna zaczyna się i kończy w gabinecie POZ, bo jesteście zdrowi. Moi pacjenci wjeżdżają do szpitala bez kolejki, bo są w ciężkim stanie, a nie przychodzą do prywatnego gabinetu, nikt mi nie daje nic w
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:43:02 via Wykop
  • 0
@ogurkiszony75: Dobra rodzice to są z bombelkami przewrażliwieni i muszą z wszystkim łazić do profesorów, a zwykły pediatra w ich lokalnej przychodni mógłby to ogarnąć, a z diagnostyką obrazową to wiem, że ejst problem np. z rezonansem ale w jakich to sytuacjach, nie wiem jak ktoś sobie rozwali więzadła w kolanie? Rozumiem, że mogłoby być szybciej, ale rezonans to całkiem nowa zabawka i nie ma jeszcze aż tak dużo specjalistów,
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:44:39 via Wykop
  • 1
@ogurkiszony75: oj tak słynna przegroda nosowa, coś co każdemu można zoperować jak się uprze, a 99% tej operacji wcale nie potrzebuje, no ciekawe dlaczego akurat na przegrode nosową są takie kolejki. Dlaczego to zawsze jest przegroda nosowa, a nigdy na przykład stentowanie naczyń wieńcowych albo ostry brzuch? Dlaczego? Bo tak jak mówie, poważne choroby są leczone od ręki i bardzo dobrze, a ludzie co sobie chodzą po luxmedach z pracy
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:49:43 via Wykop
  • 0
nawet osoby z branży piszą @Bipolar- że się odkleja, a on i tak coraz bardziej się odkleja. Jeszcze jakiejś wdzięczności oczekuje, jakby łaskę robił xD


@ja_jesio_ne: Kto niby z branży mi pisze, że się odklejam, ty jesteś z branży?

Podałem wyżej przykład policjantów. Co chwilę są jakieś dramy i co? I jakoś policjanci muszą żyć z tym, że nie są lubiani przez społeczeństwo.


To co chwile też były dramy
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:51:22 via Wykop
  • 1
XDDDDDDDDD przeciez to ci mądrzy lekarze wystawiają skierowanie, skoro nie jest potrzebna konsultacja specjalisty, to po co wystawiają skierowanie?


@ogurkiszony75: Żeby mieć was z głowy xD bo potem ich obsmarujecie w internecie że nie dali skierowania i nie wypisali recepty na antybiotyk
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:51:54 via Wykop
  • 0
acy pediatrzy, którzy by "ogarniali" problem zamiast specjalistów? Wymiękam XDD


@ogurkiszony75: Pediatra to specjalista od leczenia dzieci, bo chyba o tym nie wiesz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 20:53:48 via Wykop
  • 1
Minus zawodu lekarza jest taki, że w zasadzie do trzydziestki musisz dokładać do interesu. Pewnie dopiero około 40 zaczyna się mocno przeganiać resztę przeciętniaków z innych branż.


@ja_jesio_ne: No dokładnie tak jest, i to są te złote góry lekarskie. Teraz może i do 30tki będzie trzeba dokładać do interesu, ale za to po 40tce nadal będzie trzeba dokładać do interesu, a jeszcze przy okazji czytać w internecie i słuchać od
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 21:03:47 via Wykop
  • 1
nie, nie wiem czym się zajmuje pediatra, dzięki za info xD


@ogurkiszony75: To czego nie rozumiesz w zdaniu, że wszyscy rodzice muszą ze swoimi bombelkami chodzić do profesorów kardiologii i nefrologii, a większość ich problemów mógłby rozwiązać zwykły pediatra w POZ pod domem, ale przecież według rodziców "ona się nie zna"

Pamiętam jak prof. Pediatrii i Gastroenterologii dziecięcej na zajęciach śmiał się, że 90% jego prywatnych wizyt to przychodzą rodzice
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 21:11:00 via Wykop
  • 0
taki wybrałeś kierunek. Co zrobiłeś, żeby to zmienić?


@ja_jesio_ne: No pisze na wykopie, że nie zarabiam 100 tysięcy i nie biore łapówek, tylko że zarabiam 10 tysięcy, ale nikt mi nie wierzy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 21:14:50 via Wykop
  • 0
Znam też grzechy i głównym jest właśnie to, że liczycie na odkucie się. Zapomina się o istocie zawodu. Kasa kasą, ale możliwość leczenia. Często wykonywania specjalistycznych operacji to chyba istota tego zawodu


@ja_jesio_ne: tak to prawda, ale po prostu w-----a mnie gdzie nie pójde słuchanie i czytanie, że zarabiam miliony, dyżuruje w 5 szpitalach i, że jestem złem tego świata
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 21:21:48 via Wykop
  • 0
ja Ci akurat wierzę


@ja_jesio_ne: dzięki, doceniam

Po prostu swoją aktywnością na wykopie ocieplasz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 13.07.2026, 22:16:45
  • 40
Coraz więcej moich kolegów i koleżanek nie radzi sobie psychicznie z tą nagonką. Większość z nas dopiero niedawno odebrała PWZ, a cierpimy za grzechy starszych kolegów. Tak, system jest patologiczny i wymaga głębokiej reformy i wyeliminowania pola do nadużyć, ale to co obecnie się dzieje to przesada. Odkąd żyje, to nie widziałem jeszcze nigdy takiej zorganizowanej i masowej nagonki na jakąś grupę ludzi

#lekarski #lekarz #medycyna
  • 83
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
13.07.2026, 22:23:36 via Wykop
  • 1
@f-kekonia: to się nigdy nie skończy
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
13.07.2026, 23:09:13 via Wykop
  • 6
Taka prawda, ale co zrobisz jak lekarze przez ostatnie 40 lat pacjentów traktowali gorzej niż bydło w oborze, a teraz się okazało że im państwo za ich olewanie milion płaci?


@PaczoGluten: Myślę, że większość lekarzy jednak nie olewała pacjentów i traktowała ich tak jak należy i dobrze wykonywała swoją pracę

No powiedz uczciwie czy nagonka nie jest zasłużona?


Na taką nagonkę, to może zasłużył Kacprzyk, a nie wszyscy lekarze
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:10:42 via Wykop
  • 0
@zxc21: ja od zawsze pisałem, że wyjściowo nic nie miałem do programistów i zawsze sobie myślałem "spoko że ziomki mają fajne życie, spoko prace i że im się układa". Dopiero jak przysrali się do lekarzy, to zacząłem punktować ich hipokryzje i kłamstwa
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:11:46 via Wykop
  • 0
siedzisz na utkanej


@zxc21: bo za duzo tego szamba się wylewa, choćbym 12h dziennie miał tu siedziec to nie odpisze wszystkim, z resztą nie chce mi się 100 razy dziennie tych samych kłamstw odkłamywać, bo to i tak do nikogo nie dociera, przed kacprzykiem jeszcze miało to taki sens, ale teraz poszła taka manipulacja w eter że już z prawdą do nikogo nie dotre, to mi się odechciało

Dopóki było
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:23:13 via Wykop
  • 0
ościu całe społeczeństwo "przysrywa się" do lekarzy, idąc tym tokiem rozumowania powinieneś nienawidzić, każdego jednego pacjenta, który do ciebie przyjdzie, bo ktoś z jego otoczenia na pewno nazwał kiedyś lekarza konowałem.


@zxc21: Całe społeczeństwo to się przysrało dopiero od afery z Kacprzykiem, a pewna szajka programistów to ten portal i twittera sprawami lekarskimi z-------a od paru lat i w końcu udało im się rozkręcić nagonkę na cały kraj
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:24:23 via Wykop
  • 0
A dziwisz sie? Sam ten system broniłeś, chociażby wtedy kiedy pisałeś o tym aby nie zwiększać limitów na kierunek lekarski. Więc to twoje "bronienie prawdy" i że do ludzi nie dotrze nie ma sensu, więc nie musisz udawać Zorra lekarzy. Sam ten system bezpośrednio wspierałeś, a dodatkowo dolewałeś programistą oliwy do ognia. Więc nie dziw się, że powstaje 1000 wpisów/5min.


@zxc21: Bo zwiększanie liczby miejsc na studiach lekarskich nie poprawi
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:41:35 via Wykop
  • 0
Limity na studia, nie służą niczemu innemu jak utrzymaniu prestiżu zawodu.


@zxc21: Nie ma czegoś takiego jak limity na studia tak jak ty to rozumiesz, to zwykła manipulacja. Gdyby istniały "LIMITY" to w ostatnich 10 latach nie potroiłaby się liczba uczelni na których można studiować lekarski oraz liczba miejsc na studiach lekarskich nie zwiększyłaby się dwukrotnie.

Wyjaśnij mi na czym polegają te limity o których mówisz wobec takiej sytuacji gdzie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:45:02 via Wykop
  • 0
Oczywiście, że poprawi. Mi różnicy nie zrobi czy pójdę do lekarza, który zdał cienszką mature z biologii na 95%, czy na 80%.


@zxc21: Patrz, a potem wychodzi że największą patole i chamstwo to odwalają lekarze, którzy zdali maturę na 40-50%, a dostali się na lekarski po znajomości. Patrz Kacprzyk --> Prywatny Łazarski, Jędrzejewski --> Wojskowy lekarski
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:55:01 via Wykop
  • 0
a na ten moment wyboru nie ma.


@zxc21: Oczywiście, że jest wybór tak samo jest pełno lekarzy, którzy oferują prywatne wizyty za 200-250zł, a wy wrzuciliście jedną odklejoną co mówi że 1000zł to cena za lata nauki i wyrzeczeń i bijecie chochoła że wszyscy lekarze wołają sobie 1000zł za wizytę
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 12:56:01 via Wykop
  • 0
Skoro tych limitów rzekomo nie ma, to dlaczego uczelnie prywatne nie mogą tak łatwo utworzyć kierunków lekarskich (nie mówie tutaj o kadrze/sprzęcie,


@zxc21: Może dlatego, że te prywatne uczelnie chcą otwierać kierunek lekarski nie mając w swojej bazie nawet jednego szpitala i chcą uczyć medycyny z prezentacji w PowerPoincie?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 13:01:42 via Wykop
  • 0
Ale mam nadzieję że jakiś nieduży strajk rezydentów już zaliczony?


@banan5005: Ostatni protest rezydentów to był jak ja jeszcze nawet studentem nie byłem, bo wtedy rezydenci faktycznie mieli fatalne warunki. Odkąd PiS wprowadził ustawę o minimalnych zarobkach to nikt nie protestował. Kolejna manipulacja sugerująca jakoby młodzi lekarze ciągle jakieś protesty organizowali, co jest nieprawdą
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 13:03:11 via Wykop
  • 0
@Piter71: Nagonka nagonce nierówna. No bo na kogo niby była taka nagonka? Na nauczycieli? Przecież to tylko TVPis jakieś głupoty publikował, poparcia w społeczeństwie to nie miało żadnego i skończyła się ta "nagonka" szybciej niż zaczęła
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 16:04:54 via Wykop
  • 0
Czy istnieje inna grupa ludzi, która tak ostentacyjnie łamie prawo, kradnie i traktuje wszystkich innych ludzi jak robactwo, a dodatkowo nie ponosi praktycznie żadnych konsekwencji?

Przesada

Która inna grupa społeczna odpowiada za 7-23 tysięcy zgonów rocznie w wyniku błędów/zaniechania/lenistwa?

Przesada. Jakieś dane?

Która
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 17:08:23 via Wykop
  • 0
Tak? Np. 2017 rok - 5678 sprawy zgłoszone do prokuratory dotyczące błędów lekarskich, przy czym tylko 7% zakończyło się aktem oskarżenia lub wnioskiem o dobrowolne poddanie się karze. To są realne konsekwencje przy zaniedbaniach skutkujących np. śmiercią pacjenta?


@nelisa: Skąd wiesz jakich zaniedbań dotyczyły te sprawy? Może tylko 7% sie skończyło, bo w pozostałych sąd nie dostrzegł błędów czy zaniechań?

asne, na szczęście, trafiają się takie oświecone jednostki, które krzewią samą prawdę
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 14.07.2026, 10:54:50
  • 0
#konowalposting #medycyna #lekarski #lekarz #lekarz100k

Czytam internetowe komentarze i przecieram oczy ze zdumienia. Według niektórych opinii, lekarze potrafią być na dyżurze w państwowym szpitalu i JEDNOCZEŚNIE przyjmować pacjentów w prywatnej przychodni. 🕰️

Czas wyjaśnić, jak to wygląda w prawdziwym życiu:
Tak, pracujemy w wielu miejscach. Ja sam miałem kiedyś kontrakty w 4-5 placówkach naraz. Ale prawda jest taka, że to my sami układamy swoje grafiki
Bipolar- - #konowalposting #medycyna #lekarski #lekarz #lekarz100k

Czytam internetow...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 11:05:51 via Wykop
  • 0
@luji: Tak w środowisku jest bardzo dużo czarnych owiec i oszustów, ale to wciąż mniejszość. Nie ulegaj krzywdzącej narracji.
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
14.07.2026, 11:30:43 via Wykop
  • 0
dyrektorzy sie godzą, bo to przede wszystkim nie są pieniądze szpitali, ale państwowe, każdą studnie pieniędzy zasypuje NFZ. dlatego sky is the limit...a złodziejstwo i patologia powszechne.


@san-san: Gdyby tak było, to dyrektorzy mieliby kompletnie w------e w budżet szpitala, a jednak nie mają tylko walczą o to, zeby szpital nie był zadłużony. Stąd np. te chore pensje niektórych specjalistów
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 13.07.2026, 21:16:01
  • 3
Cały świat zmniejsza kosztowną produkcje lekarzy, a zwiększa produkcje pracowników niższego szczebla jak pielęgniarki, opiekunowie medyczni itd., bo cały świat już wie że przyszłość medycyny to AI i rezygnuje z drogiego kształcenia lekarzy, bo to się nie opłaca, a polusy się obudziły w 2026, że im lekarzy brakuje i teraz będą więcej lekarzy kształcić xD

Po co więcej lekarzy skoro prace większości lekarzy może obecnie zastąpić AI, a potrzeba ludzi, którzy będą
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PaczoGluten
PaczoGluten
PaczoGluten
13.07.2026, 21:53:55 via Wykop
  • 8
@Bipolar-: O ile dobrze rozumiem to lekarz może wykonywać pracę pielęgniarki - oczywiście jego majestatycznosc się nie znizy, ale teoretycznie może.

Z kolei pielęgniarka nie może wykonywać tego co lekarz.

Nawet jezeli studia lekarskie są droższe to lepiej ich mieć więcej niż mniej żeby stawki trzymać w normie.

A że pielęgniarki/mgr farmacji powinni mieć zwiększone uprawnienia (o ile chcą) to też jest dobry pomysł warty realizacji.
  • Odpowiedz
warsaw
warsaw
warsaw
13.07.2026, 22:29:17 via Wykop
  • 8
@Bipolar-: Kto rezygnuje ze kształcenia lekarzy - który kraj?
  • Odpowiedz
ivan777
ivan777
27.06.2026, 18:16:11
  • 0
Mirasy, jechać do #lekarz z takimi ustawieniami? #medycyna #szpital
ivan777 - Mirasy, jechać do #lekarz z takimi ustawieniami? #medycyna #szpital

źródło: IMG_0628

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 27.06.2026, 18:51:24 via Wykop
  • 0
@ivan777: Nie jesteś zółty? Jak to twoje to mozesz miec ostre zapalenie trzustki i to chyba z zastojem żółci także poważna sprawa. Nie boli cię brzuch? Na sor
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 16.06.2026, 12:04:53
  • 17
Warto zauważyć, że Dawid Kacprzyk kończył prywatną uczelnie Łazarskiego. Dostrzegam pewną tendencje, że te afery najczęściej dotyczą osób, które dostały się na studia przed 2002. rokiem albo kończyły prywatne uczelnie

Moje morale do obrony tego zawodu spadło do zera. Niech to wszystko zaorają w p---u i zrobią z lekarzy niewolników. Ja i tak cierpie całe życie, więc dla mnie to bez różnicy, ale będę się cieszył, że takie Dawidy Kacprzyki i inne
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 12:10:03 via Wykop
  • 18
@borsuk123: Pierwsza uczciwa rekrutacja na studia lekarskie została przeprowadzona. Wcześniej na studia dostawały się głównie osoby, które miały znajomości w PRL, czyste kolesiostwo. Dlatego lekarze 50+ to często takie cymbały, że masz wrażenie że gadasz z małpą z 70 IQ i z bitym chamem, któremu słoma z butów wystaje
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
23.06.2026, 13:59:30 via Wykop
  • 0
@nabotoksowanejulczysko: Płaczku z Łazarskiego mi w odróżnieniu do ciebie chciało się uczyć i studiowałem na państwowej uczelni, a nie na prywatnej dla takich ułomków z bogatymi rodzicami jak ty xD
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 20.06.2026, 16:52:37
  • 6
Dopóki nie poznałem trzech programistów seniorów, to moje oczekiwania co do zarobków jako LEKARZ SPECJALISTA wynosiły 20 TYSIĘCY. Ale jak poznałem tych trzech sprytnych seniorów, którzy potrafią w overemployment, no to uznałem że nie może być takiej dysproporcji między owymi programistami, a mną jako lekarz specjalista. Żadna z tych 3 osób nie ma wykształcenia wyższego + pracują w pełni ZDALNIE.
Zdaje sobie sprawe, że te 3 osoby to SUFIT i większość SENIORÓW robi
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
20.06.2026, 17:06:52 via Wykop
  • 1
Druga kwestia to cos sie tak uczepil tych porgramistow? Nie widzisz roznicy PRYWATNE pieniadze i PUBLICZNE?


@dlugijohn: Nie widze różnicy, ponieważ taka jest konsekwencja posiadania publicznej służby zdrowia. Nikomu nie wolno z publicznych pieniędzy dobrze zarabiać?

Nie bylo do wkucia na studiach i nie kumasz roznicy?


A z tym wkuwaniem na studiach to wyhamuj, bo nie rozumiem po co takie przytyki. Co jest wkuwaniem a co nie jest?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
20.06.2026, 17:07:46 via Wykop
  • 1
Kolega wlasnie wrzucil poste ze jako rezydent zarabia w Danii wlasnie okolo 21k


@dlugijohn: No to dużo więcej niż rezydent w Polsce
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
20.06.2026, 21:10:48 via Wykop
  • 0
Nigdzie nie jest się niemile widzianym.


@matt___: No nie wiem ja mam wrażenie że od paru lat trwa jedno wielkie polowanie na czarownice w kontekście lekarzy. A ostatni tydzień to już apogeum nienawiści narodu
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
22.06.2026, 21:38:55 via Wykop
  • 0
@peoplearestrange: a ty byles kiedys w danii i widziales jak programista50k grzecznie oddaje połowe na uopie czy jeszcze nie zarobiles z 3 etatów na b2b?

Mieliscie dojezdzac tłuste koty, a zrobiliscie nagonke na wszystkich, a najwieksza krzywde młodym lekarzom i tym co dopiero studiują/idą na studia. Boomerzy co kręcą wałki na 100k+ dalej będą kręcić i sie smieja
  • Odpowiedz
IntruDroid
IntruDroid
IntruDroid
20.06.2026, 20:09:06
  • 107
Współczuję tym rodzicom którzy zbierają na chore dzieci a później mają do czynienia z lekarzami zarabiającymi 300k na miesiąc. #rodzice #dzieci #lekarz100k #konowalposting
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 20.06.2026, 20:23:56 via Wykop
  • 19
@elena-mary: ale zdajesz sobie sprawę, że jak masz serio poważny problem na SOR to nie czekasz? W poczekalni czekają ludzie z niskim priorytetem po wstępnej ocenie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 20.06.2026, 21:22:53 via Wykop
  • 1
@wrth: ale przecież tutaj nie czekał na pomoc tylko chyba nie udało się zdiagnozować przyczyny(?), więcej z artykułu nie wynika
  • Odpowiedz
RenoJackson
RenoJackson
19.06.2026, 06:22:07
  • 92
Największym kuriozum tej całej akcji jest dla mnie to, że grupą zawodową, która najbardziej zesrała się o lekarzy są programiści. Bo nie ma co się oszukiwać, to programiści są odpowiedzialni za wywołanie całej tej nagonki. Intensywnie na to pracowali od 2-3 lat i wreszcie im się udało. Siedzą takie typy jak @BlackpillMonster @ly000 @p0melo @Ksiega_dusz @git_commit @peoplearestrange i inni na home-office, mają jeden z najlepszych zawodów
RenoJackson - Największym kuriozum tej całej akcji jest dla mnie to, że grupą zawodow...

źródło: image

Pobierz
  • 145
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 19.06.2026, 06:54:55 via Wykop
  • 3
@RenoJackson:
Bipolar- - @RenoJackson:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 19.06.2026, 07:07:52 via Wykop
  • 5
aha czyli skoro jeden kradnie to drugi też powinien? Co to w ogóle za logika?


@5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0: Nie, po prostu programiści, to straszni hipokryci, którzy sami "pracują" nawet 460h w miesiącu, bo robią overemployment, z czego realnie popracują może 50, a zarzucają to lekarzom

A na takie wałki, że ktoś jest wpisany na dyżur i pobiera za to kase, to może sobie pozwolić mało kto, bo to trzeba mieć takie plecy
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 19.06.2026, 07:15:25 via Wykop
  • 5
No i piętnowanie oszustów, którzy biorą kasę, a nie wykonują swojej pracy.


@BreathDeath: Uwierz mi, że to naprawdę margines, żeby robić coś takiego to trzeba mieć jakieś niesamowite plecy w szpitalu, bo na sporej części dyżurów to w ogóle jest tylko 1 lekarz, więc ktoś wtedy musi przychodzić za tego lekarza, którego nie ma, bo gdyby nie było żadnego lekarza na dyżurze i coś by się stało, to odrazu by
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 21:43:22
  • 4
A może to jednak nie jest takie proste i zero-jedynkowe jak się wam wszystkim wydaje i dlatego żaden rząd od 36 lat nie potrafił nic sensownego z tym zrobić? Wy byście chcieli wszystko na już, a to potrzeba systemowych i dużych reform, na których PEŁNY efekt trzeba poczekać 20-30 lat. Jak chcesz mieć lekarzy NA JUŻ to tylko import wykwalifikowanej kadry z za granicy, ale oni tu nie przyjadą - jak myslisz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
17.06.2026, 22:58:13 via Wykop
  • 0
@Das_Ungeheuer_von_Danzig: To prawda dlatego popieram jawność zarobków w publicznej służbie zdrowia
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
18.06.2026, 22:17:20 via Wykop
  • 0
@xfin: Obiecuje ci ze ta "bilokacja" to nie jest norma. PRzyznaje ci ze to patologia i nalezy to zwalczyć. Co do dyżurów 3x8 to są po prostu trudniejsze logistycznie do zorganizowania niz 1x24h

A co do miejsc w szpitalu, to tak jak pisalem, nie mamy nawet gdzie w spokoju omowic pacjenta, stoimy albo na korytarzu albo w 10 osob + 5-6 lekarzy w pokoju lekarskim 10m2
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 16.06.2026, 12:46:41
  • 538
Jako uczciwy lekarz jestem za NATYCHMIASTOWYM WPROWADZENIEM W PEŁNI JAWNYCH ZAROBKÓW I SYSTEMEM EWIDENCJI CZASU PRACY. Ja pracuje uczciwie i wielu moich kolegów również, a przez takie warcholstwo po PRYWATNYCH UCZELNIACH jak Dawid Kacprzyk obrywa nam sie rykoszetem.

Dość bronienia się nawzajem. Czas pozbyć się czarnych owiec z zawodu, które niszczą nam PR

Tylko prawda nas wyzwoli

#konowalposting #lekarz100k #lekarski #medycyna #lekarz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 14:32:03 via Wykop
  • 1
@Mexiii: tak, a co?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 14:59:11 via Wykop
  • 10
@yousouyou: @ggs-hg mam protestować i donosić na własnych przełożonych? Sorry, ale za mały żuczek ze mnie. Nic bym nie ugrał, a bym sobie wszystkie drzwi pozamykał w zawodzie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 14:59:31 via Wykop
  • 1
@kobiaszu: spoko, tyle ludzi mnie tu wyzywa że nawet nie pamiętam
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 19:07:53 via Wykop
  • 1
@ZanZani: Przeważnie około tyle, jeden lekarz wykopek wrzucał swoje payslipy. Tyle zarabia uczciwy lekarz rezydent, który nie wali w c---a

https://wykop.pl/wpis/83197689/wykopki-lekarze-zaraz-po-stazu-na-ktory-nie-musza-
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
16.06.2026, 21:11:05 via Wykop
  • 3
I do tego znosimy limity na ilość rezydentów oraz na studia medyczne? prawda? prawda??


@duzo-jem-paczkow: no jak postawicie dodatkowe szpitale, zeby bylo gdzie sie szkolić to spoko, ale jak macie upychać 20 rezydentów na jednym oddziale i zaden z nich sie nie kształci to nie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
18.06.2026, 22:15:50 via Wykop
  • 0
Z jednej strony jeden lekarz na 3 szpitale


@duzo-jem-paczkow: no ale to patologia, oszustwo, łamanie prawa, nie mozna tego przyjmować jako norme. Po prostu w obecnych ośrodkach klinicznych nie ma fizycznie miejsca na więcej studentów, trzeba nowe stworzyc z jakichs istniejacych (przeksztalcic je, doinwestowac) albo kompletnie nowe od zera postawić.
  • Odpowiedz
Lekarz_7k
Lekarz_7k
17.06.2026, 14:40:37
  • 222
Najgorsze jest to, że teraz nikt mi nie uwierzy że serio 300h w pracy siedze, tylko każdy będzie myślał że to oszustwo jest. Wystarczy, że mam 6-7 dyżurów w miesiącu.

Co w takiej sytuacji może zrobić zwykły lekarz, który normalnie pracuje i nie robi żadnych wałków i nie zarabia setek tysięcy? Jestem obecnie stawiany na równi z takimi Dawidkami i traktowany jak najgorsze ścierwo i pasożyt, którego najlepiej zabić

#konowal100k
  • 192
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 14:48:49 via Wykop
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 14:56:35 via Wykop
  • 12
@WolnyBLN: Piwsko na ławce w parku chlejesz żulu i do tego tylko się nadajesz
Bipolar- - @WolnyBLN: Piwsko na ławce w parku chlejesz żulu i do tego tylko się nadaj...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
IksdeHeheh
IksdeHeheh
17.06.2026, 11:26:24
  • 30
Coś się źle zestarzało
#medycyna #lekarski #przegryw #pracait #pracbaza #praca #studia #studbaza #programowanie #programista15k #konowalposting #konowal100k #lekarz100k
IksdeHeheh - Coś się źle zestarzało 
#medycyna #lekarski #przegryw #pracait #pracbaza...

źródło: IMG_2163

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 11:32:25 via Wykop
  • 5
@IksdeHeheh: ale co sie źle zestarzało? Bo znaleźliście paru oszustów i wałkarzy wśród 200 tysięcy lekarzy w tym kraju i na podstawie tego wyciągneliście wniosek, że wszyscy zarabiają setki tysięcy? Caly czas wolałbym być programistą
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 11:44:45 via Wykop
  • 1
@johann_10: ty Johanku idź tam patostreamy oglądać
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 11:50:10 via Wykop
  • 0
tfw myślenie że jak zdałeś dobrze maturę oznacza że masz jakiś ogromny potencjał


@neet_supremacy: no tak ja wiem, wszyscy gdyby tylko chcieli to by tak zdali albo jeszcze lepiej
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:14:31 via Wykop
  • 1
@Widelec_: ale co obrażasz Panie senior software developer z 15 letnim doświadczeniem? Tacy jak ty to mogą 480h w miesiącu robić nie wychodząc z domu, także lekarz się chowa
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:23:16 via Wykop
  • 3
@IksdeHeheh: Stawki dla seniora w zagranicznych kontraktorniach to 10k$/miesiąc. Bez wychodzenia z domu

jak się zapisać na bootcamp lekarski


Normalnie zdajesz mature i bzikasz. 8 lat na utrzymaniu matki, potem 5-6 lat rezydentury za 60zl/h, ogarniety dev zdąży w tym czasie na emeryture przejść
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:39:15 via Wykop
  • 2
@IksdeHeheh: a dlaczego ten nie ma miliona w wieku 30 lat tylko 60zl/h? Chirurg. Co źle zrobił?

https://wykop.pl/wpis/83197689/wykopki-lekarze-zaraz-po-stazu-na-ktory-nie-musza-

To są realne zarobki większości lekarzy na rezydenturze. Nie mówie że są złe, ale do setek tysięcy czy milionów daleko

Jeżeli wy sobie zarobki obliczacie na podstawie osób, które są złodziejami, oszustami i łamią prawo, to może ja zaczne porównywać zarobki programistów do typków którzy hackują giełdy kryptowalut?
Bipolar- - @IksdeHeheh: a dlaczego ten nie ma miliona w wieku 30 lat tylko 60zl/h? Ch...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:43:42 via Wykop
  • 0
podeślesz te oferty 10k$ XD?


@IksdeHeheh: Sami rekruterzy piszą do moich kumpli. Oni regularnie chodzą na rozmowy o prace i jak jakiś etat im odpadnie, bo na przykład robi się za dużo roboty na nim to już zaraz mają następny nagrany
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:46:22 via Wykop
  • 1
tak, było jestem tym 10k$ XD


@IksdeHeheh: moze ty po WSB jestes to do ciebie nie pisza, nie wiem ale sie domyślam xD więcej nauki programowania, a mniej szkalowania lekarzy na wykopie. Nigdy nie zrozumiem co wam ci lekarze zrobili, że się tak na nich uwzieliscie. Bo cala ta afera i nagonka trwająca od 2-3 lat zostala rozkręcona w 100% przez programistów stąd. Kompleksy?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:50:33 via Wykop
  • 0
@IksdeHeheh: no nie mam znajomosci, zeby mi dyrektor podpisywal fikcyjne dyżury w czasie gdy jestem w telewizji albo na wiecu Trzaskowskiego to prawda. Albo jak ten drugi co jest prezesem dwóch szpitali i sam się w nich zatrudnia. Totalnie perspektywa każdego z 200 tysięcy lekarzy w tym kraju przecież
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 12:58:10 via Wykop
  • 1
@IksdeHeheh: No tutaj pewnie żadne, zgadzam się, ale te stawki powoli spadają i jest to anomalia. Za 5 lat ci co nie poszli na rezydenture tylko do POZu zostaną na lodzie, bo nie będą mieli specjalizacji, a stawki w POZ spadną, bo z kazdym rokiem rośnie liczba lekarzy.

Ja sam tych POZeciarzy bym pogonił, nie powinni tyle zarabiać i nie uważam, że to sprawiedliwe. Sam chodze w-------y że ja z---------m
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 13:41:24 via Wykop
  • 0
@elofrytki: Czemu mnie obrażasz?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 14:21:25 via Wykop
  • 1
@okoski: jaki wał? jak masz 8 dyżurów 24h w miesiącu to już samo to daje ci 192h, my tak musimy dymać
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 14:51:58 via Wykop
  • 1
co to za robota dyżur 24h


@okoski: czasem bywa spokojniejszy, a czasem bywa taki że przez cały dyżur nie masz chwili wytchnienia, bo a to coś z pacjentem na oddziale się dzieje, a to zaraz jakieś nowe przyjęcie pani Leokadii we wstrząsie septycznym i sie baw lekarzu.
  • Odpowiedz
Lukardio
Lukardio
17.06.2026, 13:26:42
  • 12
#lekarski #lekarz #konowalposting #bekazpodludzi #heheszki #lekarz
Lukardio - #lekarski #lekarz #konowalposting #bekazpodludzi #heheszki #lekarz

źródło: obraz

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 13:29:22 via Wykop
  • 9
@Lukardio: W szpitalu pracuje ok. 230 lekarzy. 69 000 000/230/12 = 25 000

25 tysiecy miesiecznie na lekarza, SKANDALICZNE ZAROBKI
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 13:53:04 via Wykop
  • 2
@Lukardio: no to skoro były takie asy co tyle zarobiły to musieli byc tez pechowcy co zarobili 10x mniej zeby wszystko sie sumowalo do 69 milionów
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 14:22:27 via Wykop
  • 0
a ile godzin wychodzi na 1 lekarza? bo może tak wychodzić że tylko pracują 5h w tygodniu (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


@17loginbylzajety: tak wszyscy lekarze pracują 5h w tygodniu, a szpital pusty stoi
  • Odpowiedz
ProfesorWilczurOfficial
ProfesorWilczurOfficial
ProfesorWilczurOfficial
17.06.2026, 13:13:06
  • 1
#medycyna #lekarz #zdrowie #nfz

Wiem że Ameryki nie odkryłem tym moim wysrywem ale tak sobie myślę że to jest tragedia z tym limitem przyjęć na studia medyczne. Tylu chętnych i nie są przyjęci bo limit. Wiadomo może w trakcie część by odpadła ale chyba lepiej finansować studia takim ludziom niż na mało sensownych kierunkach. Ale nie bo komuś się to nie podoba. A lekarzy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 17.06.2026, 13:21:58 via Wykop
  • 4
@ProfesorWilczurOfficial: Ale co wy macie z tymi limitami koleś? Na każde studia jest jakiś limit, bo tak jak samochód może pomieścić maksymalnie 5 osób, to szpital też ma jakąś pojemność na nowych studentów. I tak obecnie przez naciąganie tego do granic wytrzymałości c---a się da nauczyć na studiach, bo jest nas tak dużo, że w osiem osób chodzimy jednego pacjenta zbadać, albo obserwować plecy chirurga na bloku operacyjnym.

Na zajęciach
Bipolar- - @ProfesorWilczurOfficial: Ale co wy macie z tymi limitami koleś? Na każde ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
DoktorMorela
DoktorMorela
DoktorMorela
16.06.2026, 21:53:47
  • 1
Wykopek krzyczy ze więcej lekarzy, wolny rynek zweryfikuje, produkować w opór, lekarze konowały, nic nie wiedzą czym idzie do typa co bierz 500zl ale nie wiadomo czy to prawda bo nie chce pokazać kto to
#lekarz #lekarze #lekarz100k
DoktorMorela - Wykopek krzyczy ze więcej lekarzy, wolny rynek zweryfikuje, produkować...

źródło: Screenshot_20260616_235126_Samsung Browser

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 16.06.2026, 22:07:21 via Wykop
  • 1
@DoktorMorela: a jeszcze twierdzi, że to sprawa onkologiczna, to przecież normalnie karta DiLO i jesteś obsłużony przez NFZ jak książe bez kolejki. Sami finansują tych konowałów, bo muszą się leczyć u profesorów wszyscy, a potem jęczą. To jakaś forma syndromu sztokholmskiego?
  • Odpowiedz
mkorsov
mkorsov
mkorsov
16.06.2026, 20:51:15
  • 4
Uff, załapałem się na ostanie wolne miejsce w poniedziałkowej rundzie za 2 tygodnie. 500 ziko za 10 minut konsultacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#lekarz #lekarz100k
mkorsov - Uff, załapałem się na ostanie wolne miejsce w poniedziałkowej rundzie za 2 ...

źródło: 1000005241

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 16.06.2026, 21:10:14 via Wykop
  • 0
@mkorsov: daj namiar kto to, znajde ci taniej
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16
  • Strona 1 z 16
  • >
  • d

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.04.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.04.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.08.2022

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 26.06.2023

    Kałasznikow
  • Komentator
    od 17.06.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking