Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko188
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
eibhlin_dw
eibhlin_dw

eibhlin_dw

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1457
  • Znaleziska 752
  • Mikroblog 705
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 7
przegro_pisarz
przegro_pisarz
11 godz. i 41 min temu
  • 0
Coś dobrze mi idzie z jedną dziewczyną z Tindera i to jest podejrzane bo ma ładną twarz i jest szczupła. Starsza ode mnie, 30 lat ma.
Profil zweryfikowany i sama zaproponowała przenieść się na inny komunikator. Pierwsza mi napisała, że jest introwertyczką i spoko mi się z nią pisze. Nie wiem jak to rozegrać by było dobrze. Boję się też podawać dane tutaj by zaraz nie znalazł się wykopek, który do niej
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 6 godz. i 22 min temu via Wykop
  • 0
@przegro_pisarz: Chlopie nie gadaj z nim to jakiś mitoman jest. Oni zawsze dostają bany "za niewinność"

Powodzenia z kobitą.
  • Odpowiedz
jbiccc
jbiccc
przedwczoraj, 22:49:10
  • 141
Mirki, potrzebuję zimnego prysznica. 9 lat związku, 2 dzieci (7 lat + 6 miesięcy), wyprowadziła się do matki (28 lat), bo poznała 21-letniego gówniarza który nagle jest bardziej godny zaufania ode mnie, bardziej emocjonalnie ją docenia (śmiechłem), nagle też dowiedziałem się że od wielu lat mnie nie kochała i się do mnie zmuszała. Że potrzebuje sama ze sobą zacząć być szczęśliwa i taka była początkowo proza wyprowadzki, że mnie już nie kocha
  • 135
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 12 godz. i 24 min temu via Wykop
  • 1
@jbiccc: Baba na śmietnik, nie ma o czym gadać.

A Ty OPie skup się teraz na relacjach z dziećmi bo z tego co opowiadasz nie wygląda to dobrze. Co to znaczy ze ojcostwo nie zostało uznane? Córka nosi nazwisko matki? Kogoś trzeba podać w rubryce 'ojciec', wpisała fikcyjne dane? Jeśli masz podejrzenia że dziecko nie jest Twoje zrób test i jeśli jest Twoje to zajmij się budowaniem więzi z nią.
  • Odpowiedz
Isouwa
Isouwa
Isouwa
28.01.2026, 18:08:41
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 28.01.2026, 20:39:25 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 28.01.2026, 21:08:20 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

11

Pokłóciła się z mężem, wysiadła z auta bez kurtki.

Pokłóciła się z mężem, wysiadła z auta bez kurtki.

W okolicach Włodawy (Lubelszczyzna) zakończono poszukiwania. Kobieta nie żyje. Strzeliła focha i się przeliczyła. W komentarzach na FB piszą, że to wina męża xD

Buckshot_00
z
tvn24.pl
dodany: 11.01.2026, 22:06:28
  • 34
  • #
    p0lka
  • #
    foch
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 11.01.2026, 22:36:07 via Wykop
  • -7
Czyli facet zostawia ją pośrodku niczego w środku nocy bez kurtki i telefonu i jest jedyną osobą która ma świadomość w jakiej sytuacji się znalazła i wraca sobie do domu a zaginięcie zgłasza matka następnego dnia.

I ciebie to bawi?
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 11.01.2026, 23:05:22 via Wykop
  • 3
@Ilahinefes: Tak.

Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3


Mógł wezwać służby a nie jechać sobie smacznie chrapusiać nawet jeśli jego żona zwariowała to powinna trafić do szpitala psychiatrycznego a nie umrzeć za
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 11.01.2026, 23:26:02 via Wykop
  • -8
@Ilahinefes: Gdyby facet wyszedł w ten sposób to wychodki by nie pozostawiły suchej nitki na kobiecie (i wyjątkowo mieliby rację).

Nawet jej tej kurtki z tym telefonem przez okno nie wyrzucił jprdl

Żul na przystanku na mrozie też chce spać to śpi, ale masz obowiązek wezwać służby.

Zresztą prokuratura wszczęła śledztwo z artykułu 160kk - narażenia na niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 11.01.2026, 23:57:26 via Wykop
  • -3
@Ilahinefes: Ja bym zaszczanego żula nie zostawiła bez pomocy na mrozie, nie wspominając o partnerze. A już na pewno nie mogłabym spać gdybym go na mrozie zostawiła na jakimś zadupiu bez ciepłych ubrań i telefonu które zabrałabym ze sobą. Nie wiem jak można czegoś takiego bronić.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 12.01.2026, 09:07:52 via Wykop
  • 0
@Hasselblad: W Twoim przypadku przebywanie sam na sam z jakąkolwiek kobietą to wyjątkowo hipotetyczny scenariusz więc nic nikomu nie grozi.

1978

Alimenty na dziecko ze zdrady. W Polsce to możliwe.

W Polsce mężczyzna może płacić alimenty na dziecko, którego nie jest biologicznym ojcem. Nawet, jeśli to efekt zdrady małżeńskiej. Jeśli mężczyzna nie wywiązuje się z obowiązku, grozi mu komornik, odsetki, a nawet kara pozbawienia wolności.

Kowal13
z
prawo.gazetaprawna.pl
dodany: 09.01.2026, 13:42:06
  • 246
  • #
    polska
  • #
    p0lka
  • #
    afera
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    seks
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 09.01.2026, 16:36:17 via Wykop
  • 3
@cepheus: Zapomniałeś zacytować fragment w którym Pan Andrzej sam przyznaje że od początku wiedział że nie jest biologicznym ojcem dzieci, no bo przecież jest bezpłodny, ale świadomie postanowił wychować je jak swoje. Dzieci to nie zabawki, miał rok na to żeby niewierną pipę kopnąć w dupę i posłać do piekła, wtedy nie musiałby nic płacić. Jeśli stwierdził że je wychowa to skutek prawny jest taki sam jak gdyby je adoptował
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 09.01.2026, 23:56:11 via Wykop
  • 0
@robert-kuzba: Rok od momentu gdy dowiedziałeś się o zdradzie a nie od momentu urodzenia dziecka.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.01.2026, 05:25:13 via Wykop
  • 0
@robert-kuzba: Tak. Art 63 kodeks rodzinny i opiekuńczy.

Mąż matki może wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa w ciągu roku od dnia, w którym dowiedział się, że dziecko od niego nie pochodzi, nie później jednak niż do dnia osiągnięcia przez dziecko pełnoletności.


Przestańcie nieprawdę powtarzać bo ludziom szkodzicie wprowadzając ich w błąd
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.01.2026, 08:37:51 via Wykop
  • 0
@cepheus: Dla prokuratury problemem nie są terminy bo przed upływem roku to nie jest sprawa dla proluratury tylko składa się zwykły wniosek do sądu który zleca badania genetyczne.

Przy braku wystąpienia do sądu o zaprzeczenie ojcostwa w ciągu roku od narodzin dzieci, pozostaje wniosek do prokuratury.

Minął ponad rok od narodzin pozostałych dzieci, po prostu mu sie odwidziało jak rozstał się z ich matką. Mógł sobie spokojnie zaprzeczyć ojcostwo od

250

Nic nie zrobiłem, a czeska policja zabrała mi tablice rejestracyjne i unieruchom

Nic nie zrobiłem, a czeska policja zabrała mi tablice rejestracyjne i unieruchom

Zabrano tablice, za niezapłacone mandaty banku. Mógł zaplacic 25k PLN i jechać dalej. Podobno Credit A.

cyborg78
z
youtube.com
dodany: 07.01.2026, 17:57:03
  • 167
  • #
    ciekawehistorie
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 08.01.2026, 18:11:37 via Wykop
  • 2
@osetnik:

W polsze wystarczy powiedzieć, że się nie prowadziło i mandatu niet, bo nie na komu wręczyć


Bzdura. Wtedy wystawiany jest mandat za niewskazanie kierowcy w wysokości dwukrotnosci mandatu jaki przysluguje za to wykroczenie (w przypadku przekroczenia prędkości) nie mniejszy niz 800zl.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 08.01.2026, 18:15:39 via Wykop
  • 3
@franciszekkimono:

Skoro dla ciebie wszystkie samochody lizingowane mają własciciela jako bank, to teraz powiedz, czemu miałoby działać OC przy stłuczce dwóch lizingobiorców z dwóch krańców Polaski. W czechach żaden problem - ten sam właściciel, OC nie obowiązuje


Ubezpieczający nie musi być właścicielem pojazdu. Firma leasingową jest właścicielem (w dowodzie rejestracyjnym) natomiast ubezpieczającym jest "korzystający" czyli leasingobiorca.
jedrzej-gromadowski
jedrzej-gromadowski
jedrzej-gromadowski
09.10.2025, 05:17:23
  • 78
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 138
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 09.10.2025, 17:46:05 via Wykop
  • 1
facet spelniajacy jej kryteria nie bedzie zainteresowany 34-latka


@git_commit: A skąd wiesz w jaką grupę wiekową ona celuje? Jedyne kryterium jakie wymieniła to bycie nieco wyższym od niej
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.10.2025, 08:21:41 via Wykop
  • 0
@git_commit: Skąd pomysł że dziewczyna mająca 25 lat będzie chciała faceta po 40. Zejdź na ziemię.
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.10.2025, 08:45:02 via Wykop
  • 1
@jedrzej-gromadowski: Nie wiem w jakim środowisku się obracasz, ale wśród moich znajomych zdecydowana większość par ma różnicę wieku +/- 3 lata. Mnóstwo młodych chłopaków jest też zauroczonych "gorącymi mamuśkami w ich okolicy", ale mówimy tu o ludziach którzy chcą się wiązać na stałe a nie układach typu sponsoring. Nie wiem co to jest SMV, ale zakładam że ta wartość nie rośnie wprostproporcjonalnie to cofającej się linii włosów. Mężczyźni też się
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.10.2025, 08:58:53 via Wykop
  • 1
@git_commit: Kobitka dosłownie nie napisała żadnego wymagania poza wzrostem, oraz byciem "mądrym, dobrym i wierzącym" cała reszta to Wasze urojenia, więc wybacz, ale nie będę przyjmować rad w kwestii czytania ze zrozumieniem. Nigdzie też nie napisała że w ogóle randkowała przez ten okres. Może była w jednym długim związku który się rozpadł, tego nie wiemy.

z ktorych nie zejdzie i skonczy sama z kotami.


@git_commit: Dlaczego Cię to
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.10.2025, 11:11:50 via Wykop
  • 1
@Mirek224: Właśnie odkryłeś, że ludzie atrakcyjni mają większe powodzenie od tych nieatrakcyjnych?
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 10.10.2025, 11:14:03 via Wykop
  • 0
@git_commit: No to spośród tych zwykłych ludzi, ile znasz par w podobnym wieku a ile z jakąś większą różnica (powiedzmy +10).
  • Odpowiedz
essos
essos
essos
02.10.2025, 21:21:13
  • 3
Czy ktos z was wie gdzie w Polsce są najwieksze szanse na pomyślne wycięcie guzów rakowych z mózgu? Albo ogolnie gdzie są w tyk dobrzy. Jeden z guzów ma 6cm, a reszts nie wiem

Są to przerzuty z wyleczonego rok wcześniej raka płuc u mężczyzny w wieku 70 lat

#rak #onkologia #zdrowie #medycyna #nauka #pytaniedoeksperta
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 02.10.2025, 22:31:31 via Wykop
  • 1
Pytajcie w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie.

Edit: dr Witold Libionka jest też polecanym neurochirurgiem
  • Odpowiedz

767

System kaucyjny, czyli jak wydoić obywatela.

System kaucyjny, czyli jak wydoić obywatela.

Kasa za kaucję trafia na konto operatora, ktory ja zwraca obywatelowi jak uda mu się wystać w kolejce do automatu o ile do niego pojdzie. W interesie operatora jest żeby system był niewydolny, wiec miliony Polaków zostawią w kieszeni zarządu miliony PLN podatków mięcznie. Kto to zaakceptował ? :)

daniel-doe
z
gazetaprawna.pl
dodany: 01.10.2025, 13:00:14
  • 146
  • #
    afera
  • #
    podatki
  • #
    polska
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 01.10.2025, 20:35:30 via Wykop
  • 18
@daniel-doe: Mieszkałeś w DE i nie zorientowałeś się że płacisz kaucję? I gdzie w tej Skandynawii? Szwecja ma również system kaucyjny dla butelek PET, podobnie Norwegia.

2490

Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe a za uchylanie się więzienie

Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe a za uchylanie się więzienie

W Polsce mężczyzna może płacić alimenty na dziecko, którego nie jest biologicznym ojcem. Nawet, jeśli to efekt zdrady małżeńskiej. O co w tym chodzi?

kasia-nowak85
z
prawo.gazetaprawna.pl
dodany: 24.09.2025, 19:18:23
  • 460
  • #
    prawo
  • #
    wiadomosci
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    alimenty
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 25.09.2025, 17:17:30 via Wykop
  • 1
@Lrrr_from_Omicron_Persei_8: Bzdura. Dosłownie jest na to rok i to nie po urodzeniu się dziecka a po dowiedzeniu się o niewierności małżonki/o tym że dziecko może pochodzić od kogoś innego. Jeśli ktoś przez cały rok nie składa takiego wniosku to w świetle prawa tak jakby przysposabiał to dziecko.

Kiedyś w przypadku bezpłodności i męża tak sie załatwiało te sprawy za obopólną zgodą małżonków. Przepisy mają zapobiegać temu, że w przypadku rozstania
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 25.09.2025, 17:27:02 via Wykop
  • 1
@benyowsky: Sam kodeks a artykuły w nim zawarte to nie to samo. Artykuł 63 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego (z którego pochodzi przepis o zaprzeczaniu ojcostwa przez meza matki) był zmieniany bodajże w zeszłym roku.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 30.09.2025, 07:26:25 via Wykop
  • 0
@benyowsky: Nie robi tego, a przynajmniej nie "na stałe" i wręcz podałam Ci artykuł który pozwala na zaprzeczenie ojcostwa przez męża matki przez rok od momentu gdy dowiedział się o niewierności małżonki. Czego jeszcze oczekujesz? Już tu pisałam, jak się dowiadujesz że żona zdradziła to się występuje z wnioskiem o zaprzeczenie ojcostwa i rozwód. Jak ktoś jest jeleniem i wybacza zdradę nie zaprzeczając ojcostwa, to tak jakby te dzieci adoptował
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 30.09.2025, 09:55:48 via Wykop
  • 0
@benyowsky: Każdemu dziecku chcesz robić badania na koszt podatnika? Zrób sobie za swoje, kto Ci broni? Na pewno nie ta ustawa.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 30.09.2025, 12:13:47 via Wykop
  • 0
@benyowsky: Ale tak to właśnie działa, jeśli składa się wniosek do sądu to sąd zleca badania (na wniosek domniemanego ojca który podejrzewa że ojcem nie jest). Chyba, że po rozpoznaniu sprawy okazuje się że "ojciec" od ponad roku wiedział że ojcem nie jest i świadomie postanowił wychować dziecko jak swoje. O ustalenie ojcostwa może też wystąpić biologiczny ojciec niezależnie od tego kiedy mąż matki dowiedział się że dziecko nie jest
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 30.09.2025, 12:37:25 via Wykop
  • 0
@benyowsky: No przeciez dosłownie masz w ustawie co wtedy. Dowiedział się po 10 latach i od dnia jak się dowiedział ma rok na zaprzeczenie ojcostwa. A wiadomo z relacji świadków albo miał badania i wiedział że jest bezpłodny albo żona przedstawia w sądzie wiadomosci z których to wynika.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 01.10.2025, 10:21:35 via Wykop
  • 0
@benyowsky: To ona ma mieć świadków że wiedział jak nie ma to zlecane są badania genetyczne. Tacy jak Ty to by adoptowali dziecko a potem zmienili zdanie po 15tu latach najlepiej. Ha tfu
Bunch
Bunch
28.09.2025, 02:31:43
  • 310
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 254
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 28.09.2025, 21:01:19 via Wykop
  • 2
Jakbyś miał dziewczynę/siostrę/córkę to wiedziałbyś o czym mowa i dlaczego sami mężczyźni tak dbają o ich bezpieczeństwo.


@polakpatriota2137: Otóż to. 9/10 taksówkarzy - zupełnie obcych mi ludzi, czeka aż wejdę do bloku zanim odjadą a typ ma wywalone na bezpieczeństwo laski z którą chce się umówić
  • Odpowiedz

733

To jest prawdziwe piekło mężczyzn!

Pokaż treści 18+

To jest prawdziwe piekło mężczyzn!

W latach 2020-2024 skazano 145 tys. osób za niealimentację w tym 137 TYS. TO MĘŻCZYŹNI a ledwie 7 tys. to kobiety! Stop dyskryminacji systemowej ojców oraz patologicznemu polskiemu prawu rodzinnemu! Sądy zabrały dzieciom ojców ale dały im alimenty...

gerwazy-oko
z
streamable.com
dodany: 25.09.2025, 22:32:06
  • 188
  • #
    alimenty
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    polska
  • #
    p0lka
  • #
    alienacja
  • #
    polityka
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 26.09.2025, 09:12:33 via Wykop
  • 2
Koszt utrzymania dzieci powinien być rozłożony na oboje rodziców. To znaczy że utrzymanie dwojga dzieci kosztuje 9600zł miesięcznie? 4k+4kmojej ex to 8kzł = 1600zł z osiemset plus daje 9600zł.


I tak jest w przypadku opieki naprzemiennej (wnioski o którą w +/- 95% przypadków rozpatrywane są pozytywnie). Nikt nikomu alimentów nie płaci ale też każdy poświęca na wychowanie dzieci tyle samo swojego czasu. Złożyłeś taki wniosek czy oczekujesz że sąd nałoży na rodzica

1958

Kawa w Polsce droższa niż we Włoszech. A będzie jeszcze gorzej

Kawa w Polsce droższa niż we Włoszech. A będzie jeszcze gorzej

Espresso w centrum Warszawy potrafi kosztować już 8-12 zł, cappuccino z kolei nawet 18-20 zł. Tymczasem we włoskiej kawiarni, stojąc przy barze, klient płaci średnio 1-2 euro, czyli dużo mniej niż w Polsce. Różnice te nie wynikają wyłącznie z globalnych cen kawy, ale także z lokalnych kosztów prowad

rybak_fischermann
z
polsatnews.pl
dodany: 25.09.2025, 11:46:06
  • 585
  • #
    kawa
  • #
    polska
  • #
    gastronomia
  • #
    pieniadze
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 26.09.2025, 08:00:56 via Wykop
  • 0
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Uff dobrze że we Włoszech, Hiszpanii czy gdziekolwiek w Europie, gdzie jest tańsza rośnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chad_ze_Stuleja
Chad_ze_Stuleja
31.08.2025, 11:56:05
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 31.08.2025, 18:15:37 via Wykop
  • 1
@Chad_ze_Stuleja: Patrzymy na to samo zdjęcie? I drugie pytanie- zobaczyłes kobiety w szortach i stwierdziłes ze podejdziesz, zrobisz zdjęcie i wrzucisz do neta? Jak Ty funkcjonujesz na co dzien
  • Odpowiedz

263

Uprawomocnił się wyrok ws. Palikota i Jakuba W. Zapłacą gigantyczne kary

Pokaż treści 18+

Uprawomocnił się wyrok ws. Palikota i Jakuba W. Zapłacą gigantyczne kary

Jak przekazał Jan Śpiewak, uprawomocnił się wyrok ws. Janusza Palikota i Jakuba W. Sprawa tyczy reklamowania alkoholu. "Sąd utrzymał w mocy decyzję o nałożeniu wysokich grzywien. Panowie zapłacą w sumie 495, 440 i 335 tysięcy złotych grzywny, licząc wraz z kosztami sądowymi" - czytamy na Instagramie

Car_Roman
z
plotek.pl
dodany: 25.08.2025, 19:33:16
  • 65
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    alkohol
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 26.08.2025, 10:59:01 via Wykop
  • 7
@a5f5c1: To i tak łaskawe podejście. utrata trzymiesięcznej pensji dla kogoś kto zarabia najniższą krajową to często być albo nie być. Kara o wysokości trzymiesięcznej pensja dla Jakuba W. nie zmieni nic w jego życiu.
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 26.08.2025, 13:04:15 via Wykop
  • 0
@nastarkill: Ale ja nie mówię że dla osoby zarabiającej najniższą to byłaby niewłaściwa kara - przecież bardzo łatwo jej uniknąć. Mówię o tym, że taki sam przelicznik dla ludzi zarabiający miliony jest łaskawy i stosując Twoją analogię, mniej da im do myślenia.
Makavlani
Makavlani
24.08.2025, 19:35:40
  • 97
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 24.08.2025, 20:23:21 via Wykop
  • 1
@ryoku88: Fejk, laska jest Brytyjką.
  • Odpowiedz
Varesi
Varesi
23.08.2025, 10:24:39
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 23.08.2025, 10:35:26 via Wykop
  • 1
@Varesi: Jeśli uważasz że tam jest duża roznica wieku przez roznice we wzroscie to zwracam tylko uwagę, że to dwie kobiety. Ta bez makijażu może mieć po prostu takie rysy poza tym kobiety nie mają zarostu więc jeśli stulizują się na mezczyzn to beda wyglądać jak chłopcy.

Ale jeśli jest tak jak to wygląda, to tak, dalej creepy.
  • Odpowiedz
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 23.08.2025, 10:57:57 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

2267

"To jest dramat". Zwrot ws. tablic alimentacyjnych po koszmarnej awanturze

"To jest dramat". Zwrot ws. tablic alimentacyjnych po koszmarnej awanturze

Niedługo trwał żywot tablic alimentacyjnych, którymi pochwaliło się Ministerstwo Sprawiedliwości w mediach społecznościowych

doc-nie-bo
z
next.gazeta.pl
dodany: 25.07.2025, 09:59:27
  • 505
  • #
    alimenty
  • #
    afera
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    polityka
eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 26.07.2025, 07:40:32 via Wykop
  • 1
@Kartoffelpanzerkampfwagen:

Alimenty mają być po połowie od ojca i matki


Ale kto Ci tak powiedział? Sąd uwzględnia też wkład czasowy rodzica przy którym zostaje dziecko. To o czym mówisz (równy podział) znajdzie zastosowanie w opiece naprzemiennej - wtedy nikt nie płaci alimentow i dziecko spedza przy obu rodzicach tyle samo czasu. Ponad 90% wniosków o opiekę naprzemienną jest rozpatrywana pozytywnie, ale tylko kilka procent ojców składa ten wniosek.
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
14.06.2025, 14:01:42
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eibhlin_dw
eibhlin_dw
eibhlin_dw 14.06.2025, 20:39:01 via Wykop
  • 3
@DolaczylDzisiaj: To nawet chyba nie jest fejk, post został dodany zanim media podały informację o tym ataku na dziewczynę w Toruniu
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 13
  • Strona 1 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.10.2024

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking