Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Lowca90
Lowca90

Lowca90

Dołączył 4 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2699
  • Znaleziska 232
  • Mikroblog 2467
  • Obserwujący 106
  • Obserwowane 2
Lowca90
Lowca90
Lowca90 19.10.2025, 08:27:57
  • 65
Gdy ktoś się mnie pyta jaka podłoga jest najładniejsza to odpowiadam, że deska. Im większa tym lepszą. I o ile deski o szerokości 18 czy 20 cm długie do 2.50 metra są dość często spotykane o tyle taki materiał to rarytas tylko dla najbogatszych. Deska produkowana przez Polską firmę, robiona na indywidualne zamówienie gdzie dobieramy sobie kolor, wielkość i klasę drewna. Od jutra rozpoczynam montaż deski szerokiej na 28 cm i długiej
Lowca90 - Gdy ktoś się mnie pyta jaka podłoga jest najładniejsza to odpowiadam, że de...

źródło: temp_file1321279186332275641

Pobierz
  • 108
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:28:41 via Android
  • 3
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file8840302213879619360

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:29:20 via Android
  • 2
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file6394971064792067167

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:29:53 via Android
  • 1
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file6192589726439733852

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:36:58 via Android
  • 1
@zimowyporanek to lewa strona ktora jest klejona do podłogi ( ͡° ͜ʖ ͡°) bexxie to wyglądać mniej więcej tak
Lowca90 - @zimowyporanek to lewa strona ktora jest klejona do podłogi ( ͡° ͜ʖ ͡°) bex...

źródło: temp_file1537654651702184724

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:39:24 via Android
  • 1
@totem_lesnych_ludzi nie idą:) zdecydowanie łatwiej uklada się deski krótsze. Wystarczy 1 osoba, przy takim długim towarze niezbędne są minimum 2 osoby do cięcia, noszenia czy montażu oraz z każdą deską trzeba się obchodzić jak z jajkiem żeby jej nie połamać czy nie uszkodzić przy przenoszeniu uderzając o sufit albo ścianę
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 08:42:56 via Android
  • 4
@zimowyporanek deska warstowa, na górze obług drewniany 4mm na dole sklejka. Teraz 9.5/10 montazy to podlogi wartwowe wykończone fabrycznie. Lepiej znoszą ogrzewanie podłogowe i są tańsze w zakupie niż lite drewno które po montażu szlifować i zabezpieczyć olejem czy lakierem.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 09:05:50 via Android
  • 4
@zimowyporanek panele podłogowe to jednak inna klasa niż podlogi drewnianej a porównywanie jej z taką deska nie ma najmniejszego sensu. Ale spróbuję kiedyś klientów przekonać że zamiast wydawać równowartość mieszkania na podłogę niech kupią sobie panele po 25 ziko ( ͡° ͜ʖ ͡°) to trochę jakby w salonie paganiego sprzedawca namawiał klienta na zakup daci bo przecież jednym i drugim dupe przewieziesz więc po co przepłacać XD
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 09:44:53 via Android
  • 4
@Rachey będę w listopadzie montował od tego samego producenta prawie 500 m2 w jednym z warszawskich apartamentów to wrzucę zdjęcia. Jodełka klasyczna szer 25 dlugosc 100 więc też kawałek ładnej deski. Tylko zupełnie inny kolor bo jakiś ciemny brąz czy tam czerń
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 09:46:40 via Android
  • 2
@stanleymorison nie bronie tylko pokazuje że można swoje własne m urządzić trochę inaczej niż standardowy katalog z ikea plus panele po 49 ziko z promocji z castoramy.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 09:59:46 via Android
  • 2
@zimowyporanek to jest deska sosonowa a to jest deska dębowa wartswa. Jedno i drugie można położyć na podłogę ale dziwnym trafem większość ludzi woli deski wsrtwowe dębowe. Tutaj zdjęcie z innej inwestycji deski od tego producenta może lepiej zobrazuje wielkosc tych desek
Lowca90 - @zimowyporanek to jest deska sosonowa a to jest deska dębowa wartswa. Jedno...

źródło: temp_file3928539389362168644

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:39:38 via Android
  • 0
@AdministratorDanychOsobowych normalnie jak każdą inną deskę
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:41:28 via Android
  • 0
@dafto nie nie masz, lity materiał dużo bardziej pracuje niż warstwowy. 30 czy 40 lat spokoju to mogłeś mieć na starych lakierach ktore sprawiały że podloga dębowa miała odcień ciemno żółty czy pomarańczowy wręcz. Lakier ten był twardy bo zawierał formadechydy teraz są zakaźne bo wyszło że są rakotwórcze
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:42:38 via Android
  • 1
@deni28s a po co mówić? Ludzie robią to dla siebie bo im się podoba a nie żeby się chwalić że dali 500 koła za podłogę
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:43:01 via Android
  • 0
@kubako dokładnie tak
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:46:06 via Android
  • 0
@Rachey płyta mpf bedzie dużo lepsza bo jest gęstsza i stabilniejsza niż OSB. My dajemy minimum 22 mm a najlepiej 25 mm. Legary najlepiej z klejonego drewna i ok 35 cm przerwy między legarami. Jedna ekipa odemnie właśnie robiła taką w kamienicy to mogę Ci na priv podesłać pare zdjęć jak mi chłopaki wysla.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 10:49:58 via Android
  • 0
@dafto nie zauważysz żadnej roznicy wykładowej między deska lita a wartwową. 18 lat zajmuje sie podłogami i do tej pory nie potrafię odróżnić zamntowanej deski wartwowej od litej

Tutaj wlasciele zdecydowali się na olej
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 12:17:55 via Android
  • 0
@_komentator_ to znajdź mi 6 metrowe deski z litego dębu w klasie super select a później przy montażu daj gwarancję że nie będzie pracować i się nie powygina i że nie porobią się szpary przy ogrzewaniu podłogowym. Nikt Ci takiego materiału nie dostarczy ale internetowe anonimy wiedzą więcej niż człowiek który 18 lat zajmuje sie podłogami I zrobił kilkaset podlog od tych najtańszych po super premium
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 13:35:29 via Android
  • 0
@zibizz1 a oo co ludzie kupują torebki prady? Powinieneś co ludzie kupując Ferrari albo jachty? Tak standardowe deski są jak najbardziej spoko ale te towar mimo że warteowy to trochę inna liga
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 14:45:55 via Android
  • 0
@DieJoana sa takie zajebistej jakości że u wlasciela Barlinka kładłem deskę innej firmy XD
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 15:52:37 via Android
  • 0
@MamCieNaHita deski wartwowe mają taki sam.opor cieplny jak panele tej samej grubości i większy niż plytki. U siebie mam deskę wartwowa na ogrzewaniu podłogowym I sprawdza się zajebiscie. Plytki mam w kuchni i łazience na dole. W głównej łazience mam deskę z teaku na ogrzewaniu podłogowym I też sprawdza się świetnie
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 15:54:03 via Android
  • 0
@Kontestator jak jest wszystko zrobione zgodnie ze sztuką (przygotowanie podłoża, szlif mleczka, grunt i odpowiedni klej) to nic nie skrzypi nawet po kilku latach
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 15:54:56 via Android
  • 0
@editores przy lakierowanym wystarczy unikać piachu a o olej czy olejowosk trzeba dbać
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 16:05:02 via Android
  • 1
@JanTrajbal2 niech jadą to nie moje deski ja jestem tylko wykonawcą. Chciałem pokazać materiał jaki trudno spotkać i na jaki większość ludzi nie może sobie pozwolić. To, że dla większości ludzi panele sa najlepsze to żadne odkrycie.

Nie popadający też w skrajności bo dojdziemy do wniosku że najlepiej jeść tanie parówki bo na końcu i tak gowno z tego :)
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 16:08:23 via Android
  • 0
@editores fajnie i się cieszę tylko wyobraz sobie, że większość moich klientów od dbania o takie rzeczy jak dom, ogród i podlogi ma ludzi. Dostają zalecenia pielęgnacyjne i wszystko wygląda jak świeżo po montażu
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 16:09:29 via Android
  • 0
@chanoja bzdury odpowiadasz. Nie wyczujesz żadnej roznicy między deska lita a wartwowa po przyklejeniu
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 16:15:08 via Android
  • 0
@zibizz1 problem z deskami takiej długości jest taki że zostało mało drzew z których można wykonać taki materiał. Pomników przyrody nikt nie będzie wycinał. Stąd wysoką cena. Do tego trzeba mieć maszyny odpowiedniej wielkości
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 19:31:07 via Android
  • 1
@Heroina340 proszę przykładowy cennik z jednej z fabryk z którą współpracuje. Niestety drewno zrobiło się masakryczne drogie
Lowca90 - @Heroina340 proszę przykładowy cennik z jednej z fabryk z którą współpracuj...

źródło: temp_file727818452208047883

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
19.10.2025, 19:36:01 via Android
  • 0
@_komentator_ łap aktualny cennik z jednej z fabryk z którą współpracuję. Deski szerokiej na 18 i długie na 220 cm w pierwszej klasie, wykończone fabrycznie kosztują 529 zł za m2. Na pewno za 100 czy 200 zł więcej chłopaki na stolarni zrobią Ci deski długie na 6 metrów, dadzą gwarancję a Ty jako wykonawca się pod tym podpiszesz XD
Lowca90 - @komentator łap aktualny cennik z jednej z fabryk z którą współpracuję. Des...

źródło: temp_file6361022259865378811

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 18.10.2025, 10:42:56
  • 1
#motoryzacja mirki potrzebuję porady. Jestem posiadaczem Toyoty proace i już mam dość tego samochody. Wieczne problemy z dpfem doprowadzają mnie do szaleństwa. Szukam czegoś nowego i moją uwagę przykuł ford transit custom plug in ze skrzynia evct. Czy jest to rozsądny wybór? Jak sprawuje się skrzynia bezstopnia z załadowaną paką?

#motoryzacja #transport #samochody
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
18.10.2025, 21:26:35 via Wykop
  • 0
@Lowca90: W-------l ten DPF u jakiegoś speca i się nie przejmuj.
  • Odpowiedz
trzaichlac69
trzaichlac69
trzaichlac69
19.10.2025, 18:28:16 via Wykop
  • 0
@Lowca90: płynie w powietrzu
  • Odpowiedz
chomikgumiok
chomikgumiok
18.10.2025, 08:34:37
  • 1
#dom #budowadomu #remontujzwykopem

Mircy, pomału zabieram się za nakładki drewniane na schody betonowe. Niestety na piętrze nie mam w wylewce wcięcia na ostatni stopień. Co gorsza ułożyłem też już panele na równi z końcem wylewki. Nie wiem czy tak to zostawić i rtlio jakaś listwą wykończyć czy jednak wyciąć panele i dacnjakis cieńszy stopień albo podkuc w wylewce. Może ktoś coś doradzić?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 18.10.2025, 08:59:28 via Android
  • 6
@chomikgumiok najlepiej zrobić tzw noski.
Lowca90 - @chomikgumiok  najlepiej zrobić tzw noski.

źródło: temp_file8828004411855454811

Pobierz
  • Odpowiedz
nieznamniepamietam
nieznamniepamietam
nieznamniepamietam
10.10.2025, 05:09:35
  • 1
Czy renowacja - cyklinowanie 35letniej podlogi sosnowej - deski ze szczelinami do 1cm jest mozliwa, ma sens? Nalezaloby wczesniej czyms uzupelnic te szczeliny, dobic gwozdzie. Czy mozna jakos te gwozdzie dobijac na zasadzie mloda pneumatycznego aby nie bylo mkcnych uderzen? Ponizej jeest wyremontowane pomieszczenie.
Szczeliny z tego co wiem sie poszerza, wyrownuje i wbija listewki?

#dom #remont #diy #majsterkowanie #budujzwykopem #remontujzwykopem
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 10.10.2025, 07:45:35 via Android
  • 2
@nieznamniepamietam @Vhredny
Sosna to wredny materiał do szlifowania. Jest miękka i żywiczna przez co szybko zalepia papiery. Żeby wyszedł ładny szlif potrzeba trochę wprawy i więcej narzędzi niż cykliniarka i flex (nie nadaje się to do szlifowania drewna). Żadnych gwoździ nie wyciągasz tylko dobijasz przed szlifem żeby nie uszkodzić bębna w cykliniarce (najdroższa część maszyny). Podloga na legarach bita na gwoździe mocno pracuje dlatego wypelnienie szczelin musi być elastyczne. Żywica
Lowca90 - @nieznamniepamietam  @Vhredny 
Sosna to wredny materiał do szlifowania. Jes...

źródło: temp_file177642925653432676

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 05.10.2025, 07:36:47
  • 557
Drewno a zwłaszcza dębina jest niezwykle wdzięcznym materiałem w obróbce i pięknie wygląda w wielu kolorach. Inwestorzy chcieli unowocześnić i rozjaśnić klatkę schodową w swoim domu. Jako, ze schody byĺy poprawnie zamontowane i oprócz sĺabego wyglądu brazowej lakierobejcy nic im nie było, uznałem że nie ma sensu kłaść nowych a istniejące wystarczy odnowić. Za różnice w cenie lepiej jechać na dobre wakacje.

Po rozmowach zaproponowałem przemalowanie słupków, tralek i podstopni na biało
Lowca90 - Drewno a zwłaszcza dębina jest niezwykle wdzięcznym materiałem w obróbce i ...

źródło: temp_file6995216154987791269

Pobierz
  • 123
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 07:37:23 via Android
  • 34
@Lowca90 proszę nie zwracać uwagi na mistrza 2 planu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lowca90 - @Lowca90 proszę nie zwracać uwagi na mistrza 2 planu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: temp_file911219251173480402

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 07:37:34 via Android
  • 25
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file887465487381595926

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 07:37:54 via Android
  • 220
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file5594516890533462039

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 07:38:33 via Android
  • 38
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file6945003131558750967

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 08:17:45 via Android
  • 0
@Prawdziwy_Oponiarz tak.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 08:18:47 via Android
  • 7
@orbitowski jeśli malujesz na kolor kryjący nie trzeba ich dokładnie szlifować. Wystarczy bardzo porządnie zmatować a później usunąć kurz przed malowaniem.
Jeśli chcesz kolor naturalny to pozostaje szlif i cyklinka ręczna. Ja się nie bawię w takie rzeczy bo koszt szlifowania przewyższa koszt nowych
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 08:52:09 via Android
  • 0
@Prawdziwy_Oponiarz
Spoko pomysł
Pomysł z frezem też dobry
Przed klejeniem płytek rozmiarz sobie cale schody żeby podstopień z płytek był schowany w trepie na max 15 mm i staraj się pion utrzymać to Ci się ładnie wszystko zgra
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 08:54:02 via Android
  • 4
@ThinkBackwards około 25 tysięcy z balustradą i cokołami
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 08:55:50 via Android
  • 4
@Pitzonik lata doświadczenia. Widziałem setki domów i mieszkań i na bazie tego wyczuwam co chce klient uzyskać
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:02:33 via Android
  • 68
@Plp_ po 20 latach wystrój może się znudzić. Nie dziwię się ludziom, że chcą zmiany zwłaszcza że klatka schodowa jest od północy i była wizualnie "ciężka "
Lowca90 - @Plp_ po 20 latach wystrój może się znudzić. Nie dziwię się ludziom, że chc...

źródło: temp_file5097418095159434850

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:06:25 via Android
  • 9
@Sprus wszystko u klienta na zamontowanych. Trepy to szlif papierami od 40 do 120 za pomocą festool rotex 150 i 90. Na schody poszedł podkład exoblock a później 3 razy lakier ceramic star od berger seidle
Biały to efekt 4 wartw farby do drewna
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:08:45 via Android
  • 0
@Adicts oczywiście że jest. Możesz to zrobić samemu albo komuś zlecić i schody będą jak nowe. Oby tylko były lite a nie z obłogu
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:12:14 via Android
  • 5
@Sprus a dziękuję staram się żeby było dobrze. Inwestorzy też byli zachwyceni efektem końcowym i już mój numer przekazali swoim znajomym a ja mam kolejnych klientów. I tak to się kręci :)
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:14:24 via Android
  • 28
@Plp_ pracujac z klientami muszę się dostosować do ich wizji. U Ciebie bym zrobił tak jak chcesz ale skoro oni chcieli mieć białe podstopnie to mają
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:14:45 via Android
  • 1
@Adicts do zrobienia. Jak jesteś z okolic warszawy to pisz priv
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:26:07 via Android
  • 0
@Chael lampki byly. Nie dotykam się do elektryki :)
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:41:23 via Android
  • 12
@Czarny_Klakier użyj oleju albo olejowosku. Masz tu przykład różnych kolorów na sośnie

w na sośnie
Lowca90 - @Czarny_Klakier użyj oleju albo olejowosku. Masz tu przykład różnych koloró...

źródło: temp_file5933867365980083653

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 09:44:42 via Android
  • 5
@interpenetrate i tu Cię zaskoczę bo nie będą brudne gdyż po farbie jest nałożona warstwa lakieru właśnie w celu łatwego czyszczenia
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 10:45:29 via Android
  • 8
@conamirko jestem tylko wykonawcą usługi którego zadaniem jest dopasować się w gust I oczekiwania klienta. Nikomu poza inwestorem efekt nie musi się podobać. Liczbę realizacji które nie są w moim guście mogę liczyć w dziesiątkach. A co o tej realizacji sądzi inwestor widać na załączonym obrazku
Lowca90 - @conamirko jestem tylko wykonawcą usługi którego zadaniem jest dopasować si...

źródło: temp_file5989837576078054520

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
05.10.2025, 11:02:44 via Android
  • 1
@johny-kowalski zrób próbkę w mało widocznym miejscu. Poczekaj aż farba dobrze wyschnie i spróbuj ją zdrapać. Jak się będzie trzymać to jest ok jak się nie będzie trzymać to trzeba szukać jakiegoś gruntu. Moim zdaniem powinno się trzymać
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 05:12:21 via Android
  • 1
@scoria różnie, zależy czego klient sobie życzy. Korzystam głównie z produktów od berger seidle Osmo ma bardzo długi czas utwardzania bo pomiędzy 21 a 28 dni wg instrukcji
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 05:12:49 via Android
  • 1
@necropoleis wycinam w stopniach
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 05:14:46 via Android
  • 0
@ultraknur3001 wszystko zależy od schodów czy proste czy zabiegowe ale można przyjąć że od 3 do 6 dni zajmuje mi złożenie kompletu schodów z barierkami
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 05:24:16 via Android
  • 1
@wredny_bombelek użyj lakierobejcy na dwor. Malujesz wtedy raz na 3 lata. Przy oleju/olejowosku trzeba malować co roku
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 06:22:12 via Android
  • 0
@jaras2 Warszawa i okolice ale terminy u mnie to przyszły rok najwcześniej
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
06.10.2025, 16:30:29 via Android
  • 0
@ksiak @boryspo to jest jedną z najbardziej bezsensownych dyskusji jakie spotkałem na tym portalu XD pytanie było jakimi narzędziami byl wykonany szlif to napisałem. Pracuje zawodowo to używam profesionalnych narzędzi dla zawodowców.

Mam masę wszelkiego rodzaju elektronarzędzi. U mnie nie mają lekko czy to przy układaniu czy przy szlifowaniu. Szybkość pracy, łatwość obsługi oraz precyzja cięcia sprawiają że festool ma jedne z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku. Weźmy taką ukośnice
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 04.10.2025, 19:30:22
  • 11
Dupę grzeję po powrocie z dworu

#koty
Lowca90 - Dupę grzeję po powrocie z dworu

#Koty

źródło: temp_file3954603474616858215

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
04.10.2025, 19:49:43 via Android
  • 5
@Mega_Smieszek kocham. Kotka wzięta z lokalnej pomocy dla zwierząt za adopcję odwdzięcza się ie tylko możliwością głaskania ale i regularnym dostarczaniem złowionych myszy i nornic ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
nomundo
nomundo
26.09.2025, 17:04:43
  • 0
#remontujzwykopem
Dzień dobry Wykopki, 3 tygodnie temu wylano u mnie na chacie (bliźniak) wylewkę betonowa. Jak myślicie, bezpiecznie na polowe listopada umawiać podłogi? Zwykłe laminaty z jakaś wodoodpornoscia (berry alloc). Klejone, nie plywajace. Chciałbym na grudzień mieć rozkładana kuchnie i tak spinam terminy xd
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 26.09.2025, 18:07:36 via Android
  • 0
@nomundo albo ekipach od paneli albo ktoś ogarnięty (np jakiś parkieciarz z okolicy) musi Ci przed montażem zmierzyć wilgotność wylewki. Normal pod panele to max 2% wilgotności metodą cm lub 1.8% przy ogrzewaniu podłogowym. Inaczej to wróżenie z fusów
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 21.09.2025, 07:47:35
  • 61
Jestem w trakcie jednej z ciekawszych realizacji w życiu. Sam nie wiem czy mi się to podoba. Patrząc na wizualizację podłoga pasuje do reszty wystroju apartamentu. Pierwszy raz w życiu kładę taki wzór. Romby, kwadraty i trapezy z włoskiej pracowników dżepetto parkietto dębetto, projekt apartamentu też robili włosi. Deska dębowa wartswowa. Jest mnóstwo zabawy i pasowania do grzejników, kamienia czy ram okiennych. Wzór jest świetnie wyrobiony w fabryce co pozowla go ładnie
Lowca90 - Jestem w trakcie jednej z ciekawszych realizacji w życiu. Sam nie wiem czy ...

źródło: temp_file2017098344801671466

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 07:48:04 via Android
  • 1
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file3039233107054046308

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 07:49:01 via Android
  • 2
@Lowca90 pokój do jogi gdzie oprócz wzór jest łączony z klasyczną deską podłogową
Lowca90 - @Lowca90 pokój do jogi gdzie oprócz wzór jest łączony z klasyczną deską pod...

źródło: temp_file1877110605172019087

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 07:50:01 via Android
  • 1
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file6787697502480278447

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 07:50:40 via Android
  • 1
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file3954079918092612578

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 08:11:44 via Android
  • 6
@Bpnn tutaj się zgadzam, ale jestem tylko wykonawcą i mam zrobić tak jak jest w projekcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 08:12:26 via Android
  • 0
@niecodziennyszczon parkiet a właściwie to deska wartwowa, 4mm obłogu z dębu na sklejce sosnowej
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 08:20:52 via Android
  • 1
@penkroff deska jest fabrycznie wykończona olejem w efekcie surowego drewna.
Nie powiem jest zabawy żeby to ładnie wyglądało. Dla mnie to.ciekawe wyzwanie zawodowe i jakiś sprawdzian umiejętności i cierpliwości. Najwięcej czasu zajmuje pasowanie ale efekt conajmniej zadowalający
Lowca90 - @penkroff deska jest fabrycznie wykończona olejem w efekcie surowego drewna...

źródło: temp_file2382486412653402732

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 08:38:04 via Android
  • 0
@Bpnn liczbę realizacji, które nie są w moim guście mogę liczyć w setkach. Jednak to nie mi ma się podobać a inwestorowi. Ludzie mają różne gusta, moim zadaniem jest wykonać zlecenie zgodnie z ich oczekiwaniem. Co jest nawet ciekawe bo nie robi się ciągle tego samego.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 09:52:13 via Android
  • 0
@AstroBoy tak, tam są zabezpieczone na czas prac grzejniki kanałowe podłogowe
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 09:54:02 via Android
  • 0
@penkroff płacą za metry a kwestia czystości układania to kwestia wprawy. Teraz 9 na 10 moich montaży to deski gotowe fabrycznie wykończone i trzeba dbać o czystość montażu. Są oczywiście czyściki gdy ubrudzi się ręce albo deski i z nich korzystam
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 09:55:39 via Android
  • 1
@johny-kowalski po odbiorze podloga jest zabezpieczena specjalną matą i płytą hdf. Sposób sprawdzony na dziesiątkach większych inwestycji gdzie po moich montażach przewijają się tysiące ludzi. Tutaj zostało pomalować sufity i zrobić zabudowy ścian a zabudów nie zrobią bez podłogi
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 13:15:37 via Android
  • 0
@AstroBoy nie kładłem więc się nie wypowiem
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 13:15:57 via Android
  • 1
@tmp1 grzejniki kanałowe podłogowe
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
21.09.2025, 13:19:51 via Android
  • 1
@interpenetrate tutaj inwestor pochodzi z Azji, jest biznesmenem mającym za partnerkę Polkę. Nikt biedny nie kupuje 400 metrów w Warszawie na 3 piętrach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Skowyrny_Johnny
Skowyrny_Johnny
21.09.2025, 07:38:34
  • 1
Mireczki jaki podkład pod panele winylowe polecacie żeby nie zbankrutować? Widzę że rozstrzał cenowy jest od 10 zł nawet do 250zl za metr, a na kilkudziesięciu metrach jednak robi to różnice. Będę sam pierwszy raz układał to w mieszkaniu. #remontujzwykopem #podloga #panele
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 21.09.2025, 08:03:17 via Android
  • 1
@Skowyrny_Johnny tylko i wyłącznie na klej. Są stabilniejsze, ryzyko wyłamania zamka nie istnieje i nie masz pogłosu przy chodzeniu
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 21.09.2025, 08:58:40 via Android
  • 1
@Skowyrny_Johnny tak można montować je na klej. Jest sporo poradników na YouTube. Najważniejsze jest przygotowanie podłoża, niezależnie czy na klej czy na pływająca ma być równe jak stół. Wg zaleceń dopuszczalne odchylenie do 2 mm na 2 metrach ale z mojego doświadczenia na pływająca to za dużo. Jest trochę trudniej bo na kleju nie przesuniesz panela więc bardzo ważne jest odpowiednio zacząć
  • Odpowiedz
PodniebnyMurzyn
PodniebnyMurzyn
11.09.2025, 18:59:03
  • 3
Nosz k. mać, różowy przed chwilą załatwił mi podłogę (spadł jej klucz francuski). Kompletnie sie na tym nie znam, da się to jakoś wyciągnąć/naprawić bez wyjmowania połowy podłogi?
#majsterkowanie #remontujzwykopem
PodniebnyMurzyn - Nosz k. mać, różowy przed chwilą załatwił mi podłogę (spadł jej klu...

źródło: image_picker_6863E8E6-FE8A-494B-9FCA-B6BC04706E08-83734-00000AA28D5D45D4

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 11.09.2025, 19:09:14 via Android
  • 5
@PodniebnyMurzyn https://allegro.pl/oferta/wosk-miekki-wypelniacz-do-naprawy-drewna-dab-jasny-12132400877

Dobierz kolor wosku, wgniotke oklej taśma, nałóż go górką a później ściągnij nadmiar czymś równym i twardym
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 11.09.2025, 19:30:38 via Android
  • 1
Będzie dobrze to malutki ubytek. Naprawiłem tak setki wgniotów.
  • Odpowiedz
Skowyrny_Johnny
Skowyrny_Johnny
05.09.2025, 05:07:48
  • 0
Czy ułożenie paneli winylowych o wzorze jodełki jest rzeczywiście takie trudne gdybym chciał to robić sam pierwszy raz? Rozmawiam ze znajomymi i każdy odradza zdecydowanie. Firmy podobno za jodełkę biorą 3 razy więcej niż za zwykły wzór i nie bardzo chcą to układać.
Prawda to czy brać śmiało? #remontujzwykopem #remont #podloga
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 05.09.2025, 05:59:01 via Android
  • 0
@Skowyrny_Johnny jest trudniej ale jak masz dużo czasu to dasz radę. Najważniejsze to odpowiednio przygotować podłoże, trzeba wylać wylewkę samopoziomujacą i ma być idealnie równo i gładko. I dobrze wymierzyć wzór
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 05.09.2025, 06:30:22 via Android
  • 0
@Skowyrny_Johnny jak układasz na pływająca to może wystarczyć, jeśli kleisz konieczny jest samopoziom. Tak czy siak sprawdź wylewkę bardzo dokładnie żebyś nie miał problemu w przyszłości z wyłamującym się i zamkami.
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 05.09.2025, 07:56:36 via Android
  • 2
@appmstt wg normy dopuszczalne nierówności to 2 mm na 2 metrach pod łatą. Z doświadczenia wiem jednak, że to za dużo. Najgorsze są górki które trzeba zeszlifować i dołki które trzeba uzupełnić. Jeśli jest płaszczyzna to nie ma sensu się spuszczać nad poziomem. A winyle radzę kleić niż układać na pływająco więc trzeba robić samopoziom. Przykleiłem ich trochę w życiu i osobiście nie wiem czym się ludzie zachwycają, jedyna zaletą to
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 05.09.2025, 14:01:33 via Android
  • 1
@appmstt tak gruntujesz, może być ceresit ct 17. Samopoziom lejesz od 3 do 30 mm, jednak żeby się dobrze trzymał polecam wylać ok 10 mm. Kerakol, Webber, mira. Obecne wylewki w przeważającej większości spełniają normy. Tak czy siak niezależnie czy kleisz drewno czy winyle samopoziom musisz przeszlifować żeby zebrać "mleczko" z wierzchu i zagruntować gruntem dobranym do kleju. Przy samopoziomie ważne jest pilnowanie proporcji wody do masy suchej. Na piętrze to
  • Odpowiedz
czwartafaza
czwartafaza
czwartafaza
01.09.2025, 23:40:19
  • 1
Mircy potrzebuje rady. Czym wyrównać posadzkę pod klejone deski? Potrzebuje zatrzeć to na gładko. Małe nierówności, niewielkie lekkie dołki (do 1-2mm), jakieś mocniejsze porowatości.

Samopoziom odpada, nie mogę czekać aż wyschnie i nie mogę podnieść posadzki. Poza tym minimum 1mm jest Atlas SMS 15, a miejscami to nie będzie 1mm, bo lecę od 2mm do zera.

Najchętniej to bym to wyrównał klejem do płytek, ale to amatorka totalna.

Jest
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 02.09.2025, 07:24:15 via Android
  • 0
@czwartafaza większość nierówności wyrownujesz szlifując posadzkę przed gruntowaniem. Jak Ci zostają doły to wklejasz na ten sam klej co parkiet taką matę.
https://braftech.pl/szczegolyProduktu.php?src=google&item=1422&kat=98&gad_source=1&gad_campaignid=17329781994&gclid=CjwKCAjwq9rFBhAIEiwAGVAZP8Z-BtqGqXysxqkleC6ntjZHHvt24GtBurcqINRLgH1pTgcJD1M5aRoCt7YQAvD_BwE

Wszelkiego rodzaju masy a zwłaszcza atlas SMS nie zdadzą egzaminu na tak niewielkich nierównościach. Klej do płytek pod deskę też się nie nadaję
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 24.08.2025, 08:07:20
  • 14
Rozjaśnienia podłogi z drewna egzotycznego w tym przypadku iroko. Iroko jest drewnem o ciepłej brązowo-złocistej barwie, które z czasem pod wpływem promieni UV ciemnieje i staje się ciemno brązowe. Klienci mają mocno ograniczony dopływ słońca do salonu i po roku czasu od wprowadzenia stwierdzili, że jest im za ciemno. Pierwszy raz szlifowaliśmy tą podłogę jakieś 15 lat temu i ją rozjaśnialiśmy. W zeszłym roku inwestorka zleciła pielęgnację tej podlogi komuś kto miał
Lowca90 - Rozjaśnienia podłogi z drewna egzotycznego w tym przypadku iroko. Iroko jes...

źródło: temp_file1125922257104100887

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
24.08.2025, 08:10:03 via Android
  • 2
@Lowca90
Lowca90 - @Lowca90

źródło: temp_file1917164931323572470

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
24.08.2025, 08:28:50 via Android
  • 8
@Smarek37 na szczęście drewno to nie panele i istnieje możliwość regeneracji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 20.08.2025, 05:15:31
  • 8
Piękne ma barwy ten palisander. Z czasem pod wpływem promieni słonecznych kolory poszczególnych desek się wyrównają jednak teraz prosto po szlfie są przepiękne. Rzadko spotykany materialem, kładłem go może że 3 razy w życiu. Teraz moda na podłogi egzotyczne minęła i wszędzie tylko dąb warstwowy w różnych odcieniach.

#remontujzwykopem #remont #budujzwykopem
Lowca90 - Piękne ma barwy ten palisander. Z czasem pod wpływem promieni słonecznych k...

źródło: temp_file2434830374220997937

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
20.08.2025, 08:55:27 via Android
  • 1
@pietryna123 wyglad to kwestia gustu jeden lubi bmw drugi Mercedesa.
Jak się boisz wgniotow w desce to może rozwiązaniem być deska rustikalana? Ewentualne wgnioty łatwo zamaskować przy odrobinie wosku.
U siebie w domu mam deskę wartwową szerokości 18 cm i długości 220 cm na ogrzewaniu podłogowym i nic się z tym nie dzieje. W zimie chodzą nawilżacze powietrza a woda w ogrzewaniu ustawiona na 28 stopni. W domu komfortowe 23 stopnie,
Lowca90 - @pietryna123 wyglad to kwestia gustu jeden lubi bmw drugi Mercedesa.
Jak si...

źródło: temp_file2867864704744930872

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
20.08.2025, 09:35:04 via Android
  • 1
@pietryna123 płytka nigdy nie będzie tak dobrze wyglądać jak drewno i zawsze bedzie tylko imitacją drewna.

Co do ogrzewania to u mnie wyglada to tak że w sierpniu przychodzi serwisant, czyści piec i go ustawia. Ja go tylko włączam i wyłączam i nie robię żadnych zmian ustawień, temperatur inaczej mówiąc nie dotykam się. Mieszkam 8 rok i system działa zajebiście. Nie wiem skąd masz takie wyliczenia ale deski kleje od 18
Lowca90 - @pietryna123 płytka nigdy nie będzie tak dobrze wyglądać jak drewno i zawsz...

źródło: temp_file8561626019729802151

Pobierz
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 07.08.2025, 08:02:07
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T3sla
T3sla
07.08.2025, 08:05:32 via Android
  • 0
@Lowca90 ale piękny schodzący schabowy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
  • Odpowiedz
Lowca90
Lowca90
Lowca90 27.07.2025, 10:02:45
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90 26.07.2025, 06:18:27
  • 51
A grzejnik kanałowy w podłodze przy jodełce drewnianej obrabiam tak. Masa cierpliwości i bardzo dokładna praca żeby wyszło ładnie, wzór był przedłużony i złączyć się po dwóch stronach grzejnika bez większych problemów. Do połączenia między rama grzejnika a parkietem używam kitu do drewna w kolorze

#remontujzwykopem #remont #budujzwykopem
Lowca90 - A grzejnik kanałowy w podłodze przy jodełce drewnianej obrabiam tak. Masa c...

źródło: temp_file2639931602796086445

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
26.07.2025, 07:05:43 via Android
  • 27
@chanoja dzięki, staram się żeby było ładnie I estetycznie. To wielka zaleta podlog z drewna że wszelkie łączenia z płytkami można wykonać estetycznie na jednej wysokości bez żadnych listw jak przy panelach
Lowca90 - @chanoja dzięki,  staram się żeby było ładnie I estetycznie. To wielka zale...

źródło: temp_file2160216829644132479

Pobierz
  • Odpowiedz
Piotrek00
Piotrek00
26.07.2025, 08:21:34 via Wykop
  • 12
@koko_jumbo_i_do_przodu: robiąc panele pływajaco, nie na klej, nie możesz wypełniać dylatacji korkiem czy silikonem, musi być listwa. Wiem, że to teoria, robi się różnie, czasami nic się nie dzieje, ale jest to niezgodne ze sztuką i w razie problemów jakichkolwiek z panelami producent na pewno nie uzna reklamacji.
  • Odpowiedz

2789

Fabryka na Ukrainie, podatki w Luksemburgu, ale za odbudowę zapłacą Polacy?

Nie wiem czy słyszeliście o ostatniej dyskusji na temat tego czy słusznie polski podatnik zapłaci za odbudowę fabryki firmy Barlinek zbombardowanej na Ukrainie w wyniku ataku Rosjan. Dla mnie osobiście jest to skandal. Nie widziałem żeby ktoś to tutaj wykopywał a wykop próbę dodania tego tematu Wyko

koralgol44
z
wykop.pl
dodany: 22.07.2025, 04:40:03
  • 132
  • #
    rozdawnictwo
  • #
    ukraina
  • #
    odklejenie
Lowca90
Lowca90
Lowca90 22.07.2025, 10:36:46 via Android
  • 1
@sztywnykocur ma też skromny domek w jednej z podwarszawskich nieruchomości
Lowca90
Lowca90
Lowca90 16.07.2025, 07:37:21
  • 3
Czy warto robic pielęgnację fabrycznie lakierowanej podlogi drewnianej? Tak. Niezależnie czy podloga jest wykończona olejem, olejowoskiem czy lakierem po montażu należy zrobić pielęgnację całościową żeby zabezpieczyć mikroszczeliny przed wodą. Inaczej deska podczas mycia będzie ciągnęła wodę co będzie skutkować nieestetycznymi ciemnymi liniami na łączeniu desek których nie usunie cyklinowanie. Jestem po odbiorze 15 letniej podłogi lakierowanej fabrycznie po cyklinowaniu i zostałem zwyzywany od partaczy którzy nie potrafią cyklinowania a właścicielka będzie wzywać
Lowca90 - Czy warto robic pielęgnację fabrycznie lakierowanej podlogi drewnianej? Tak...

źródło: temp_file3317381602001995055

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lowca90
Lowca90
Lowca90
Autor
16.07.2025, 07:57:56 via Android
  • 2
@Smarek37 w tym przypadku nie ja układałem więc to nie moja sprawa jak było. Jak klient u mnie kupuje podłogę z montażem to pierwsza pielęgnacja jest wliczona w cenę usługi. Jak pracuję na materiale inwestora jest on informowany o potrzebie pielęgnacji i jej koszcie, a w warunkach odbioru prac jest zaznaczona odpowiednią rubryka
  • Odpowiedz
Erk700
Erk700
16.07.2025, 18:36:47 via Wykop
  • 0
@Lowca90: Czy warto na panelach drewnianych?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.09.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.02.2024

    Gadżeciarz
  • VIP
    od 18.01.2026

    VIP
  • Mikroblogger
    od 17.01.2026

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking