Witam w kolejnym dniu hakowania cyberpunka, dziś zajmiemy się fizyką motoru. Domyślnie motocykl ma tendencję do obracania się wokół osi Z, możemy to skorygować w następujący sposób:
W windowsie główny plik exe otwieramy w Resource Hackerze jako administrator
zamieniamy poniższy kod na hexy (w osobnym pliku resource hackera) i wklejamy zamiast fragmentu z linii 2994 - 3712:
RaycastHit motorbike-direction-z-hit;
if (Physics.Raycast(pos1, (pos3half-pos1).normalized,out motorbike-direction-z-hit, raylength1))
{
string lineHitTag1=motorbike-direction-z-hit.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag1=="motorbike" || lineHitTag1=="мотоцикл")
{
W windowsie główny plik exe otwieramy w Resource Hackerze jako administrator
zamieniamy poniższy kod na hexy (w osobnym pliku resource hackera) i wklejamy zamiast fragmentu z linii 2994 - 3712:
RaycastHit motorbike-direction-z-hit;
if (Physics.Raycast(pos1, (pos3half-pos1).normalized,out motorbike-direction-z-hit, raylength1))
{
string lineHitTag1=motorbike-direction-z-hit.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag1=="motorbike" || lineHitTag1=="мотоцикл")
{
#cyberpunk2077 #cyberpunk