Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
konsument

konsument

Dołączył 14 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 17628
  • Znaleziska 8810
  • Mikroblog 8818
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 5

598

Kryzys psychiczny wśród Polaków. Najczęściej cierpią trzydziestolatkowie

Kryzys psychiczny wśród Polaków. Najczęściej cierpią trzydziestolatkowie

Ciekawe czemu trzydziestolatkowie! Czyżby ceny nieruchów miały w tym swój udział?

MakiawelicznyAltruista
z
pulshr.pl
dodany: 12.11.2025, 08:45:07
  • 331
  • #
    przegryw
  • #
    depresja
  • #
    nieruchomosci
  • #
    psychologia
  • #
    psychiatria
konsument
konsument 12.11.2025, 11:15:36 via Wykop
  • 1
Bo po prostu nie dożywają 40-stki, stąd ten spadek.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mirko_anonim
mirko_anonim
10.11.2025, 22:33:00
  • 2
✨️ Ceny nieruchomości: Czy inwestycje są nadal opłacalne? Ⓘ
Czyli jednak ci wszyscy którzy traktowali #nieruchomosci jako inwestycje mieli racje? Od zwykłych januszy przez influencerów, sportowców, polityków żeby lokować wszystko w mieszkania. Ujawnianane ceny transakcyjne nikogo nie wzruszyły i karawana jedzie dalej. Nadal aktualne jest stwierdzenie żeby kupować teraz i nie zastanawiać się bo teraz jest najtaniej a ceny będą zawsze rosły więc nie da się stracić. Inaczej mówiąc nie ma
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 11.11.2025, 08:03:25 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Wygląda jakby ceny ofertowe wróciły do 2023. Czy załóżmy, że kupiłeś 2 lata temu, to masz z tego 0. W tym czasie głupie obligacje dały 10% i to na rękę. Jak kupiłeś w 2024 to jesteś na minusie. Jak w 2019 - 2022 to może a się zastanawiać, zależy co z gotówką robiłeś.
Ogólnie ciężko było przewidzieć, że pójdzie takie pompowanie publicznej kasy w banki, w normalnym systemie społeczno-ekonimicsnym
  • Odpowiedz

362

Polska armia wezwie każdego, nawet jeśli od dawna mieszka zagranicą

Polska armia wezwie każdego, nawet jeśli od dawna mieszka zagranicą

W razie wybuchu wojny Wojsko Polskie będzie mogło wezwać każdego dorosłego obywatela, jeśli uzna to za konieczne niezależnie od miejsca zamieszkania i długości pobytu za granicą. Umożliwia to znowelizowana ustawa o obronie ojczyzny. Dla tych, którzy odmówią, przewidziano dotkliwe sankcje.

Xing77
z
wiadomosci.dziennik.pl
dodany: 09.11.2025, 05:48:20
  • 393
  • #
    emigracja
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    wojsko
  • #
    polska
  • #
    swiat
konsument
konsument 10.11.2025, 13:53:25 via Wykop
  • 1
@odysjestem: Zera z tym drugim nie są w stanie z Węgier ściągnąć, to jak niby mają tony ludzi z innych krajów sprowadzać na siłę? :)
konsument
konsument 10.11.2025, 13:55:23 via Wykop
  • 0
W XIX wieku rodowici Polacy mieli takie mądre powiedzenie "Czyja pańszczyzna, tego ojczyzna". Tyle w temacie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

50

Wielka akcja służb w Niemczech. Wzięli na cel islamistyczne grupy

Wielka akcja służb w Niemczech. Wzięli na cel islamistyczne grupy

Niemieckie służby prowadzą przeszukania w budynkach należących do islamistycznych organizacji. Wcześniej minister Alexander Dobrindt zakazał działalności grupy Muslim Interaktiv. "Zareagujemy z całą surowością prawa na każdego, kto agresywnie nawołuje do utworzenia kalifatu na naszych ulicach"

Metris
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 05.11.2025, 08:46:03
  • 13
  • #
    niemcy
  • #
    imigranci
  • #
    islam
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    bekazlewactwa
konsument
konsument 06.11.2025, 08:42:25 via Wykop
  • 1
@kanis-sapiens: Się okaże. Duńczycy wydaje się, że się jakoś ogarnęli. Szwecja też chyba zaczęła ogarniać kuwetę.
jmuhha
jmuhha
06.11.2025, 06:21:34
  • 55
Pomyślcie, że wasi rówieśnicy którzy dostali mieszkanie od starych są od was jakieś 600k do przodu xDDDD ale przecież każdy jest kowalem swojego losu c'nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nieruchomosci
jmuhha - Pomyślcie, że wasi rówieśnicy którzy dostali mieszkanie od starych są od was...

źródło: 1000021634

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 06.11.2025, 07:19:56 via Wykop
  • 0
@jmuhha: I nic mi do tego. Chyba, że dostali kasę z pieniędzy publicznych - wtedy mela na ryj tym, co im dali.
  • Odpowiedz
fff112
fff112
04.11.2025, 13:28:49
  • 1
#nieruchomosci #spadkowicze
Siema, miałem zablokowany tag dłuższy czas bo za dużo tego było, chciałem zapytać czy już są te spadki i bańka pękła?

Spadły chociaż ceny do poziomów z 2021 roku kiedy jak zaczynałem budowę? Bo byli tu tacy co mówili, żeby poczekać i kredytu nie brać bo ta bańka zaraz pęknie i już za pół roku ceny polecą o 30% lub o połowę :))
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 04.11.2025, 13:41:13 via Wykop
  • 1
@GomiGomi: Materiały do budowy domu potaniały. Ekipy też jakby bardziej dostępne.
  • Odpowiedz
Stanri
Stanri
Stanri
03.11.2025, 16:53:56
  • 1
#nieruchomosci
Zastanawia mnie co trzeba mieć w głowie. Ogłoszenie wisi 600 dni a jakiś geniusz wpadł na pomysł aby podbić ceną o 100 000 zł. Jaka szkoła bansu i lansu uczy takich technik? Chyba, że planuje na black friday dać promocję i się może ludzie rzucą. Pośrednicy to są ludzie, którzy jadąc na rowerze będą wkładać sobie dwa kije w koła. Jeden z przodu i drugi z tyłu.
Stanri - #nieruchomosci 
Zastanawia mnie co trzeba mieć w głowie. Ogłoszenie wisi 600...

źródło: obraz_2025-11-03_174831046

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 04.11.2025, 08:28:17 via Wykop
  • 0
@Stanri: Liczy się do statystyki. Nie wiem jak z mieszkaniami, ja tak kiedyś celowo podbiałem na jednym portalu aut używanych. Tzn. zrobiłem automat, za to mi zapłacili.
  • Odpowiedz
jedmar
jedmar
jedmar
03.11.2025, 12:50:01
  • 5457
XD XD XD

Made my day

#nieruchomosci
jedmar - XD XD XD

Made my day

#nieruchomosci

źródło: temp_file192326899250057255

Pobierz
  • 86
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 03.11.2025, 14:36:16 via Wykop
  • 15
@jedmar: Brak instalacji elektrycznej - pozwala obniżyć rachunki za prąd.
  • Odpowiedz
prostymirek
prostymirek
01.11.2025, 13:50:28
  • 1
#nieruchomosci
prostymirek - #nieruchomosci

źródło: 1

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 02.11.2025, 10:44:23 via Wykop
  • 0
@prostymirek: Ale oni naganiają na kruszce, giełdę czy waluty, bo z tytułu to nie wynika?
  • Odpowiedz
luke-mat
luke-mat
luke-mat
01.11.2025, 20:19:51
  • 4
Islandczyków p%@ało bardziej niż Polaków
Taka 74 m2 buda stoi koło 1mln złotych.
Coś, co przypomina budynki mieszkalne w Polsce za 1mln, tam stoi 10-20mln xD
#islandia #nieruchomosci
luke-mat - Islandczyków p%@ało bardziej niż Polaków
Taka 74 m2 buda stoi koło 1mln zł...

źródło: image

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 02.11.2025, 10:42:09 via Wykop
  • 1
@luke-mat: W Warszawie za tyle miałbyś z 42, może 43 m2 z widokiem na blok, ewentualnie jedną z arterii. Pewnie dlatego Islandczyk za tyje sprzedaje, żeby go było na te 42 m2 w Warszawie, do której chce się przeprowadzić stać.
  • Odpowiedz

10

W 3 kwartale 2025 ceny transakcyjne mieszkań nadal spadały

W 3 kwartale 2025 ceny transakcyjne mieszkań nadal spadały

Spadki cen transakcyjnych rok do roku we wszystkich miastach top 5: od -2,8% (Wrocław) do -9,7% (Kraków) wg danych pośrednika Metrohouse

ossprime
z
propertynews.pl
dodany: 31.10.2025, 07:45:38
  • 8
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gielda
  • #
    inwestycje
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    mieszkanie
konsument
konsument 31.10.2025, 10:50:08 via Wykop
  • 1
@Janexpol: Dokładnie tak samo nie było nic jak pisali o wzrostach, ale wtedy jaki był zachwyt.

1780

Wchodzi w życie podatek węglowy: Polacy zapłacą więcej, ale planeta odetchnie XD

Wchodzi w życie podatek węglowy: Polacy zapłacą więcej, ale planeta odetchnie XD

Rząd przyjął projekt ustawy, który wprowadza do polskiego prawa nowe przepisy dotyczące emisji dwutlenku węgla (CO).

PIAN--A_A--KTYWNA
z
forsal.pl
dodany: 30.10.2025, 07:55:17
  • 325
  • #
    ekologia
  • #
    podatki
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
konsument
konsument 30.10.2025, 10:58:33 via Wykop
  • 8
@masz_fajne_donice: To jest problem, bo rośliny też oddychają i emitują CO2… Będzie podatek od lasu i kwiatka w doniczce?
konsument
konsument 30.10.2025, 16:41:34 via Wykop
  • 5
@masz_fajne_donice: Ale wiesz, że może tak być i że może tak nie być?
konsument
konsument 30.10.2025, 18:12:29 via Wykop
  • 5
@masz_fajne_donice: Cieszę się, że się na poważnie zainteresowałeś tematem. Dzięki temu możesz się dowiedzieć, że rośliny w pewnych warunkach są poniżej punktu kompensacyjnego dwutlenku węgla i wcale nie jest to takie rzadkie zjawisko. Wystarczy że są odpowiednio zacienione jak np. w lasach tropikalnych na dolnych poziomach. Albo w warunkach suszy. Albo jak jest zbyt wysoka temperatura. Albo jak zbyt niska. Albo przy braku wystarczającej ilości składników odżywczych. Albo przy defoliacji
konsument
konsument 30.10.2025, 18:31:28 via Wykop
  • 4
@masz_fajne_donice: Nie, nie będzie. Przy nadużywaniu pestycydów masz najpierw fazę wzrostu, gdzie pobierany jest tlen, a potem defoliację, gdzie pobierany jest tlen.
Ja wiem, że dużo można zarzucić współczesnemu środowisku akademickiemu. Ale żeby od razu kadrę dydaktyczną SGGW, szczególnie tę część zajmującą się biochemią nazywać ograniczonymi umysłowo i sugerować jakieś anatomicznie wątpliwe źródło pochodzenia materiałów przedmiotu…
konsument
konsument 30.10.2025, 23:11:57 via Wykop
  • 5
@masz_fajne_donice: Twoja odpowiedź jest pięknym przykładem, że niektórzy powinni mieć wybór: LLMy i RAGi, albo prawa wyborcze; nigdy jednocześnie.
Ty myślisz dlaczego różnego rodzaju nasiona, bulwy itp. transportuje się zagazowane, w środowisku beztlenowym?
Ale OK, zapytałem AI żeby to skomentował. Proszę bardzo, nawet źródło dorzucił:

Faza przedfotosyntetyczna – oddychanie, nie fotosynteza

Zanim siewka rozwinie pierwsze liście zdolne do fotosyntezy, cała jej energia metaboliczna pochodzi z oddychania komórkowego — a więc z procesów katabolicznych, które
konsument
konsument 30.10.2025, 23:32:57 via Wykop
  • 2
@masz_fajne_donice: Po pierwsze zadałem kłam twoim aberracjom dotyczącym brakowi zapotrzebowania na tlen rośliny w fazie wzrostu. To istotne, bo treść jest publicznie dostępna i jeszcze ktoś w te brednie uwierzy. Mogłeś przeprosić, nie skorzystałeś; każdy wnioski dotyczące twojego poziomu może wyciągnąć sam.
Po drugie, w dalszej fazie zjawisko negatywnego balansu tlenowego (czy też CO2, kwestia znaku) może jak najbardziej dalej występować, aż do obumarcia rośliny. Ja byłem akurat najbliżej upraw rolniczych,
konsument
konsument 31.10.2025, 00:06:31 via Wykop
  • 3
@masz_fajne_donice: To się nazywa synergia, kiedy równocześnie występujące zjawiska powodują zwielokrotnienie efektu. Tutaj mamy niezłe combo - twoją głupotę, twój upór (również głupi), twoje mocno ograniczone pojmowanie otaczającego cię świata, co w całości daje bezrozumnego jak na dzisiejsze standardy analfabetę.
Jakbyś wyszedł poza tytuł artykułu, którego jak widać nie zrozumiałeś, to byś na 4 stronie znalazł jakie warunki temperaturowe i wilgotności gleby muszą być spełnione, żeby dobowy bilans był negatywny.

341

Mieszkania za grosze? Eksperci wieszczą pogrom cen nieruchomości

Mieszkania za grosze? Eksperci wieszczą pogrom cen nieruchomości

Zdaniem ekspertów sporą zmianę na rynku mieszkaniowym spowoduje kryzys demograficzny. Za dwie dekady będziemy krajem milionów pustostanów sprzedawanych nawet za symbolicznego złotego

PIAN--A_A--KTYWNA
z
pch24.pl
dodany: 27.10.2025, 08:15:58
  • 254
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
konsument
konsument 27.10.2025, 17:25:04 via Wykop
  • 0
Ceny w małych miasteczkach zawsze były 2-3 razy niższe niż w dużych miastach, a jednak się wyludniają.


@gundis25: Właśnie problem jest taki, że nie bardzo. Powiedziałbym, że są na tyle porównywalne z dyskontem jakości życia, że to żadna zachęta. Natomiast jak działka min 20 ar + dom 200 m2, w którym można faktycznie zamieszkać będzie za 100k PLN, a 40 m2 w mieście w bloku na blokowisku za ponad 1
konsument
konsument 27.10.2025, 17:26:40 via Wykop
  • 0
@tomasz-aleksander-barania: Bo są za drogie. Podeślij taki dom do zamieszkania bez remontu, no może do minimalnego odświeżenia (bez robienia izolacji, elektryki, ogrzewania czy podciągania wody lub kanalizacji) na działce minimum 1500 m2 tak w cenie do 100 tys PLN to poważnie przemyślę.

2430

Flippowanie uznane za działalość gospodarczą:)

Flippowanie uznane za działalość gospodarczą:)

NSA orzekł, że zakup mieszkań wymagających remontu, ich naprawa przy niewielkich nakładach oraz szybka odsprzedaż z zyskiem stanowi prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu nieruchomościami.

elsajko
z
domiporta.pl
dodany: 25.10.2025, 09:14:00
  • 254
  • #
    flipmieszkania
  • #
    nieruchomosci
  • #
    inwestycje
konsument
konsument 25.10.2025, 12:48:45 via Wykop
  • -11
@Papinian: A jednak, mowa o Polsce, więc jednak jest. Może jeszcze niedługo dochód z wynajmu miałby być opodatkowany i oskładkowany jak dochód z innych źródeł, co?!
konsument
konsument 25.10.2025, 12:49:58 via Wykop
  • 0
@Brut_all: Zakładasz, że jakikolwiek remont był na fakturę.
konsument
konsument 26.10.2025, 09:55:57 via Wykop
  • 0
@KlausSchwab2: Dokładnie o to chodziło. I jeszcze napisał "oskładkowany". Na UoP 32% + ZUS + NFZ + rentowy + fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych. Na wynajmie 12.5% i to by było na tyle.
konsument
konsument 26.10.2025, 09:59:01 via Wykop
  • 0
@HabaHabaZutZut @Syfilis: Ile wynosi składka zdrowotna przy wynajmowaniu komuś mieszkań? A ile się płaci ubezpieczenia emerytalno-społecznego? Ile rentowego? A od dochodu z wynajmu trzeba zapłacić 32%, tak?
konsument
konsument 26.10.2025, 16:09:43 via Wykop
  • 0
Wynajem ma określone limity u jest opodatkowany ryczałtem.


@HabaHabaZutZut: I to jest ten problem, że jest opodatkowany niżej niż UoP. Albo inaczej, że UoP jest opodatkowana (i oskładowana) wyżej. Innymi słowy jeżeli ma być podatek dochodowy, do jeden od dochodu niezależnie od źródła. Prosto, przejrzyście, bez nie wiadomo z jakiego powodu preferencji (ale można się domyślać).
konsument
konsument 26.10.2025, 20:01:29 via Wykop
  • 0
Natomiast jakbyś chciał jeden sposób opodatkowania wszystkich dochodów to przy sprzedaży chałupy byś musiał 32% zapłacić - uważasz że to ma sens?


@HabaHabaZutZut: 32% od zysku? Czemu nie. W Niemczech tak to właśnie działa, na zasadzie takiej że wlicza się zysk do dochodu; tak w dużym skrócie.
konsument
konsument 26.10.2025, 21:56:07 via Wykop
  • 1
@HabaHabaZutZut: Tak, do 10 lat. I zależy to od zysku - jak nie sprzedaż drożej, to nie masz dochodu i nie płacisz podatku. Także uważam, że jednolite opodatkowanie ma sens, żeby nie było preferencji, z których zazwyczaj korzystają ci których stać na taki wybór, a ci których nie stać płacą najwyższe daniny. I nie upierałbym się przy 32%, może być 10%. Lepiej, może to być wartość bezwzględna - każdy obywatel

23

Koszt mieszkania

Koszt mieszkania

W 2015 para zarabiająca średnią krajową każdy, na mieszkanie 60m w Poznaniu musiała pracować 48 miesięcy, albo płacić raty wynoszące 16% ich budżetu. W 2025 na to samo mieszkanie musieliby już pracować 53 miesiące, o 5 więcej, albo płacić raty wynoszące 38% dochodu. Wysokość rat wzrosła 5-krotnie...

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 26.10.2025, 06:30:48
  • 22
  • #
    nieruchomosci
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    ciekawostki
konsument
konsument 26.10.2025, 16:03:33 via Wykop
  • 2
@Lufio: Ale zdajesz sobie sprawę, że jak zarobki i ceny stoją w miejscu to można wtedy uzbierać, a jak rosną to może być tak, że i przez całe życie nie uda się odłożyć?
Zasadniczo to "ceny wzrosły jak zarobki" to jest wierutna bzdura do manipulacji półgłówkami, żeby uzasadnić czemu mają na innych za****dalać do śmierci, bo to co zarobili kwartał czy rok temu już ma dużo mniejszą wartość. Tylko te

574

Kolejna nastolatka nie żyje. Powiesiła się prawdopodobnie przez hejt.

Kolejna nastolatka nie żyje. Powiesiła się prawdopodobnie przez hejt.

Do tragedii doszło we wtorek w jednym z mieszkań w Strzegomiu.

Zelu06
z
walbrzych.naszemiasto.pl
dodany: 25.10.2025, 13:18:48
  • 171
  • #
    smierc
  • #
    nastolatki
  • #
    hejt
  • #
    samobojstwo
  • #
    polska
konsument
konsument 26.10.2025, 10:08:08 via Wykop
  • 3
@Anomalocaracid: Przy depresji też można by próbować - żyjesz w opresyjnym ekonomicznie systemie, który ma dla ciebie podatki, a w zamian robisz bez wolnego żeby zapłacić landlordowi za możliwość przespania nocy pomiędzy zmianami pod dachem, reszta idzie na jedzenie. W tym czasie landlord płaci wielokrotnie niższe podatki, ale w zamian dostaje dopłaty do kredytu, gwarancję wkładu z państwowego banku, dopłatę do nowego samochodu elektrycznego, dopłatę do nowego roweru elektrycznego, dotację
sforce
sforce
25.10.2025, 06:29:37
  • 1
#nieruchomosci #gielda mając przykładowo 1 mln pln na inwestycje kupujecie DWIE kawalerki w Warszawie czy rozkładacie to w dobre spółki z GPW, SP500, REITy i obligacje?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 25.10.2025, 12:54:15 via Wykop
  • 1
@analboss: Każdy lewar jest tak samo bezpieczny. Ja się uprzesz to i obligacje możesz lewarować.
  • Odpowiedz
konsument
konsument 26.10.2025, 09:53:21 via Wykop
  • 0
@Czekolatka: Chociażby.
  • Odpowiedz
analboss
analboss
25.10.2025, 08:52:01
  • 9
#nieruchomosci

Spotkaliście się już z agresją sprzedających?
analboss - #nieruchomosci 

Spotkaliście się już z agresją sprzedających?

źródło: desperado

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konsument
konsument 25.10.2025, 12:53:05 via Wykop
  • 4
@analboss: Po poprzedniej bańce potrafili sprzedawać po kilka lat i jakoś nie było agresji. Co się porobiło z tymi ludźmi.
  • Odpowiedz

357

"Wszyscy jadą do miast wojewódzkich" - czyli niesamowita centralizacja Polski

"Wszyscy jadą do miast wojewódzkich" - czyli niesamowita centralizacja Polski

Artykuł podkreśla bardzo silną i wręcz niesamowitą centralizację kraju większość osób wybiera przeprowadzkę do miast wojewódzkich, które przyciągają mieszkańców mniejszych miejscowości i coraz mocniej dominują nad swoim zapleczem regionalnym.

snorli12
z
kartografia-ekstremalna.pl
dodany: 24.10.2025, 09:17:31
  • 326
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    krakow
  • #
    lublin
  • #
    bialystok
  • #
    warszawa
konsument
konsument 25.10.2025, 08:57:34 via Wykop
  • 2
Na suszęście w Polsce jest rząd, który co prawda co kilka lat się zmienia, ale zawsze dzięki tonie pieniędzy z podatków odpowiedzialnie dba o zrównoważony rozwój całego kraju.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 21
  • Strona 1 z 21
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.02.2022

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 28.10.2020

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 07.06.2025

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia