https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/16hgmqm/unity_wants_108_of_our_gross_revenue/
An Amazing Wizard - trailer mojej gry.
Witam wszystkich! Od kilku lat pracuję nad swoją grą typu roguelite gdzie będziecie w stanie tworzyć swoje zaklęcia. Jest ona zainspirowana głównie przez Dead Cells, Wizard of Legend, Binding of Isaac, Hades oraz wiele innych popularnych gier tego typu.
z- 101
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Niektórzy myślą,
Znalazłem nawet bardzo stare tematy, które założyłem w tym
Dodatkowo jakbyś chciał się przyjrzeć wykresowi z tego artykułu(cały artykuł mocno polecam) od osoby opisującej jak działa Steam, jak reklamować grę, itd to zobaczyłbyś, że faktycznie co roku jest wydawanych coraz więcej gier, ale dalej zdecydowana większość z nich to są gry zrobione na szybko
Dzięki, mam nadzieję, że bedzie w stanie, ale wiadome, że ostatecznie to gracze zadecydują i dlatego chętnie słucham się wszelkiego
@minus273
https://www.youtube.com/watch?v=rGcb8yL0U_s
https://www.youtube.com/watch?v=G5F3aP-Ny-U
https://www.youtube.com/watch?v=pREqmK-vYuY&t=1s
Słyszałem sporo opinii o tym, że Unreal jest dobry do 3D, a Godot to 2D, więc w przypadku zmiany silnika wybrałbym bardziej Godota(który podobno jest bardzo przyjemny i łatwy
Jak coś od
Trochę innych rzeczy z lola też się znajdzie w grze ;)
Ciesze się, że się podoba (。◕‿‿◕。)
Apropo drugiej rzeczy to mówisz tutaj o naprawdę topowych grach, a gdy ktoś robi grę to dosłownie nikt nie jest przewidzieć czy stanie się ona kolejnym światowym hitem (jak np Palworld niedawno się stał). Marketing i zbieranie wishlist jest bardzo ważne, aby zwiększyć szansę zanim wyda się grę. Zgadzam się,