Witam Mircy, chciałbym się wam pochwalić oficjalnie swoją grą, którą tworzę od prawie 6 miesięcy. Walter Adventure - to gra w stylu PixelArt 2D z elementami gry przygodowej i rozbudową swojej postaci.

Gra w swojej mechanice jest dość prosta, rodzimy się na kolejnych poziomach, gdzie naszym celem jest przejście na każdy kolejny, na każdym poziomie znajdują się wszelakiej maści pułapki, przeszkody i przeciwnicy, którzy mają za zadanie nam to utrudnić, tak abyśmy poziomu nie ukończyli.

Przeciwnicy są najróżniejszych typów, od latających, czyhających pod sufitami, przez zwykłych chodzących czy nawet duchów znikających i pojawiających się w innym miejscu.
Każdego z przeciwnik można pokonać w podobny sposób, po prostu skacząc im na głowę.

W grze dostępne są także ulepszenia, skille pasywne i aktywne dla ułatwienia nam gry. Każdy element w grze kosztuje odpowiednią ilośc gemów, które znaleźć można na każdej mapie.

Możemy wybrać sobie spośród 3 skilli głównych, takich jak Fireball, Dash czy Shield, zależnie od naszego trybu gry.
Jak i wybrać nowego skina z unikalnymi umiejętnościami, każde odblokowanie skórki pozwala dobrać drugą umiejętność, która działa przez cały czas jej noszenia.

Oraz oczywiście można ulepszyć samą postać, aktualnie podnieść można limit żyć z 2 dostępnych na początku gry do maksymalnie 10, dodatkowe życia poukrywane są na mapie, warto wspomnieć, że istnieje w grze skórka, która potrafi nam dodawać +1 życie za każdym ukończonym poziomem i może to przekroczyć maksymalny limit poziomów

Komentarze (104)
najlepsze
To się już wysycił, przesycił, przejadł, przeżarł i zwrócił, tak ze 20 razy.
Po prostu wszystkie te gry w tym stylu sprawiają wrażenie wyklepanych w "game dev simulator", gdzie tylko zmienia się treść a reszta pikselozy i schematów pozostaje ta sama.
@tellet: Tylko jak celujesz w hype-trending. Pixelart w dalszym ciągu ma masę fanów, tak samo, jak masę fanów mają np. gry z gatunku Visual Novel. Twoje podejście byłoby prawidłowe przy tworzeniu gry dla inwestorów, gdzie finansowy spike jest ważniejszy od stabilnego długotrwałego dochodu. Rynek gier jest tak olbrzymi, że nawet celując w niszę możesz bardzo dużo ugrać,
@MePix: xddd nie zauwazyles ze rynek gier jest wlasnie w kryzysie?
@tiritto: ale takie pixel art 2d platformowki to nie jest nisza. takich gier na steamie jest tysiace
źródło: ea35e3ecae9f372be95adf98c503f7cc
Pobierzźródło: 0e5776d9a18af616c3364be9f78959cd
PobierzMega szacun za to, że wytrzymałeś te pół roku developmentu – wiem z własnego doświadczenia, że tworzenie gry (nawet stosunkowo „prostej” 2D) to ogrom pracy: kod, grafika, mechaniki, balans, testowanie... Super, że robisz coś własnego, gratuluję!
Walter White Adventure.
Po drugie samemu tworzę side-scrollera po pracy, więc pozwól, że dam trochę feedbacku z tego co widzę na szybko i rzuca się w oczy od samego początku (skupiając się jedynie na rzeczach, które w moim odczuciu mogą wymagać poprawy):
1) Nie wiem czy to jest kwestia nagrania, ale dzwięk skoku wydaje mi
a co do mniejszego hitboxa to zdecydowanie racja. Tutaj fajnie opisane: https://www.ohsat.com/post/hitboxes/
źródło: image
PobierzTaki był zamysł filmu tutaj mniej więcej, żeby zebrać jakieś opinie
Co do poziomów już szukam czegoś do nauki.
BO mimo wszystko map robić nie lubię, za to o wiele bardziej lubię programować, dlatego jest tyle pułapek, przeciwników i całej reszty.
- level design jest bardzo słaby według mnie, takie korytarze ślepe, długie puste tunele bez pomysłu, gdzie idziesz i zbierasz punkty, no popracowałbym nad tym trochę
- główny bohater porusza się dość anemicznie jak na życiowego platformera
Podziemia - pierwsze 5 poziomów jest w tym stylu, od 6 poziomu lecisz już w zamku, który jest już bardziej "wypełniony" w szczegóły
A zrobiłbym rozdajo, bo to darmowa reklama z setkami plusów i widocznością ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc jak chcesz mogę Cię zawołać żebyś se pograł