Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dwa i pół roku temu zwolniłem się z pracy, zainwestowałem wszystkie oszczędności i założyłem małe studio game dev. Premiera mojej gry już w tym miesiącu. Zadawajcie pytania, na wszystko odpowiem.
Będę bardzo bardzo wdzięczny, za dodanie gry do listy życzeń. Tak na prawdę dzięki ilości liczby życzeń udało mi się rzucić pracę i podjąć to ryzyko. Link do gry: https://store.steampowered.com/app/1933840/Moon_Mystery/
AMA. Założyłem małe studio gamedev. W tym miesiącu wychodzi nasza pierwsza gra.
Dwa i pół roku temu zwolniłem się z pracy, zainwestowałem wszystkie oszczędności i założyłem małe studio game dev. Premiera naszej 1 gry już w tym miesiącu. Zadawajcie pytania, na wszystko odpowiem.
mikimiki1618 z- #
- #
- #
- #
- 446
- Odpowiedz
Komentarze (446)
najlepsze
- trailer ma strasznie glosna muzyke, w ogole nie slychac goscia wypowiedzi pod koniec,
- wydawca nie pomaga z marketingiem? screenshoty na steamie macie no conajmniej nierowne, zeby nie powiedziec, ze wiekszosc jest slaba i niewiele pokazuje, albo gdzies motion blur kluje w oczy, albo niska jakosc tla, jak tu: https://shared.akamai.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/1933840/ss_dcf52feae3038c5e67470bf752e3f0b084b812f7.1920x1080.jpg?t=1727708419 Ogolnie no slabo są wykadrowane, popros chociaz jakiegos znajomego fotografa,
Czy jak wrzucasz cyklicznie info na wykop to jeszcze w tym samym czasie na inne media? bo widzę piki na wishliście w tych momentach :)
Jeżeli też programujesz przy tej grze to również szacun za umiejętności.
To jest pierwszy krok dzięki któremu zostajesz zauważony przez media i content creatorów, którzy chcąc zwiększyć swoje zasięgi zaczynają promować Twoją grę. Mając taką grę przyciągasz również sporą liczbę wydawców, którzy są chętni włożyć spory hajs w projekt bo wiedzą, że na 95% bardzo dobrze się on sprzeda.
Samemu można też pisać maile do różnych youtuberów, streamerów i media, ale z racji tego, że dziennie wychodzi 40-50+ gier na samym Steamie to musisz przyjść z naprawdę dobrą grą, aby oni byli zainteresowani zrobieniem materiału, a najczęściej i tak będą chcieli hajs za zrobienie
2. W jaki poziom sprzedaży celujecie, żeby gra się Wam zwróciła? Co jeśli nie przekroczycie tego progu?
@LiczbaPi: 1. Od wydawcy, na samym początku sam inwestowałem swoje oszczędności, teraz się skończyły
2. Hmm, dobrze byłoby sprzedać 100k+. Jeżeli sprzedamy poniżej 50k, to raczej zamknięcie studia.