Witam wszystkich!
Od kilku lat pracuję nad swoją grą typu roguelite gdzie głównym motywem jest tworzenie zaklęć. Jest ona zainspirowana głównie przez Dead Cells, Wizard of Legend, Binding of Isaac, Hades oraz wiele innych popularnych gier tego typu jak np Risk of Rain, Enter the Gungeon, Neon Abyss, Noita, Skul: The Hero Slayer czy Astral Ascent.
Dzisiaj wrzuciłem na youtube jej nowy trailer. Mam nadzieję, że się spodoba!
Jest ona tworzona niemalże tylko i wyłącznie przeze mnie, więc chętnie odpowiem na wszelkie pytania! Poza mną nad grą pracuje 1 grafik z Wenezueli.
Jeśli gra się podoba to zapraszam również do dodania jej do wishlisty (listy życzeń). Bardzo by mi to pomogło! Będzie mi również bardzo miło jeśli zagracie i zostawicie jakikolwiek feedback (negatywny jest zawsze najlepszy, abym wiedział co powinienem poprawić, na czym się skupić, itd).
Link do gry na Steamie - https://store.steampowered.com/app/1372660/An_Amazing_Wizard/
Na Steamie jest dostępne darmowe demko gry!
Premiera gry już niedługo i chwilę po jej wydaniu zrobię #rozdajo , aby rozdać trochę kluczy osobom wykopującym.
#gry #pcmasterrace #steam #gamedev #linux
Komentarze (132)
najlepsze
ja bym odrobinę zmniejszył pixel arty i pokminił nad paletą barw
btw czy osoba programistyczna jest napewno Woke?
Sam często mam mieszane uczucia po samym obejrzeniu traileru gier i patrze na opinie (głównie negatywne) i ewentualnie jakieś gameplaye na youtube.
Co było najtrudniejsze do wykonania (do fazy pierwszej grywalnej wersji)?
Pracujesz nad grą w formie całego etatu czy po godzinach?
Jak udało Ci się pozyskać wydawcę?
1. Silnik - Unity
2. Dość ciekawym wyzwaniem było na pewno stworzenie algorytmu generowania poziomów i stworzenie systemu, aby wszystko co jest poza ekranem było nieaktywne. Poświęciłem też jakieś 2 miesiące, aby poruszanie się postaci było naprawdę płynne.
3. Pracuje nad nią po godzinach. Na codzień pracuję jako programista Java i jestem wynajmowany dla Oracle, a grze poświęcam 4-7 godzin dziennie po pracy.
4. Wydawcy sami do mnie pisali
A jak oceniasz ogółlnie tutorial i wprowadzenie w grę? Część osób mi pisała, że wprowadzam gracza w zbyt dużo mechanik jednocześnie, ale niestety nikt mi nie podaje nic konkretnego jak mogę to lepiej
Sama narracja tutorialu też trochę tak nielogicznie zbudowana: grzybowa dziewczyna: - robisz na mnie takie wrażenie, że nauczę cię jak się wiąże sznurówki.. Czyli
Cieszę się, że się podoba! Ogólnie na Steamie można dodawać gry do tak zwanej listy życzeń (taki zielony guzik) dzięki czemu dostaje
W przyszłości będą porty na PS4, PS5, XBoxa i Nintendo Switcha jeszcze
Release do Early Accessu planuje na przestrzeni kwietnia / maja tego roku.
Niestety nie wiem czy to jest możliwe zrobić specjalną promkę dla kogokolwiek, szczególnie, że nie mogę sprzedawać gry poza oficjalnymi sklepami (bo nie pozwala mi na to kontrakt z wydawcą).
Ogólnie na pewno planuje zrobić jakieś #rozdajo przy premierze dla osób wykopujących i postaram się, aby cena w Polsce była odpowiednio dobra.
Dodatkowo każdy spell / b--ń / artefakt ma swój poziom rzadkości (Normalny / Rzadki / Bardzo Rzadki / Legendarny) i
Było ich aż 3 bo 1 z nich robił bardzo fajne spokojne soundtracki i