Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko222
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
galek

galek

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4094
  • Znaleziska 26
  • Mikroblog 4068
  • Obserwujący 12
  • Obserwowane 17
Akuzativ94
Akuzativ94
wczoraj, 12:35:51
  • 3
Zycie jest piekne a tag #antynatalizm istnieje bez sensu. Mozna pograc, pocwiczyc, poprzytulac sie, poruchac, dobrze pojesc, wypić, wycpac, pospacerowac, smiac sie, pozwiedzać, pocalowac. Mozna tak wymieniac. Zycie jest piekne, dopóki jestem. Dajcie spokoj, w dupach sie wam od dobrobytu przewraca
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 11 godz. i 4 min temu via Android
  • 0
@Akuzativ94: A jak ja mam tylko kilka godzin na zwykle spacerowanie w ciągu tygodnia bo muszę pracować ciężko i ogarniać życie?

To co i tak jest super ?
  • Odpowiedz
galek
galek 29.01.2026, 22:34:16
  • 23
To że w życiu w większości ludziennie mogą robić tego co chcą tylko to co muszą to potężny deal breaker dla prokreacja

Tylko proszę natalisci nie mówicie mi że dzieci marzą o tym aby chodzić do szkoły a dorośli pracować w supermarketach, budowach, śmieciarkach, korporacjach, januszexach...

#antynatalizm
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tang_ping
tang_ping
29.01.2026, 23:23:40 via Wykop
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mr-dawid
mr-dawid
30.01.2026, 00:49:04 via Android
  • 17
@galek tylko bezrobotni mają czas na takie przemyślenia. Znalazłbyś se jakąś porządną pracę w kołchozie u pana janusza, to później po takiej dniówce nie miałbyś czasu ani tym bardziej sił na takie przemyślenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Henson_
Henson_
29.01.2026, 16:59:10
  • 39
Wychodzę z założenia, że ludzie, którzy są zadowoleni z życia, po prostu kopiują albo zagłuszają swoje emocje, że życie jest beznadziejne, albo po prostu są zbudowani tak, że nie rozmyślają nad rzeczami psychologicznymi i filozoficznymi i żyją tu i teraz. No bo ja nie wierzę, że da się być zadowolonym z tego życia, nie okłamując się. Przeraża mnie to, że większość swojego życia chodzimy do pracy i powtarzamy podobne czynności dzień w
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 29.01.2026, 19:53:41 via Android
  • 11
@Henson_: tak masz rację. Życie w którym przez większość czasu robimy to co MUSIMY a nie to co chcemy jest z logicznego sensu bezsensowne i złe.

Ale natalisci powiedzą że ludzie lubią to co robią.

A jak nie lubią to mogą nie robić i być menelami lub się z...ć
  • Odpowiedz
galek
galek 28.01.2026, 21:50:09
  • 21
#antynatalizm

Uświadomiłem sobie ze świat jest super, no może poza;

Chorobami, śmiercią, wojnami, wypadkami, przestępstwami, katosteofami klimatycznymi, wypadkami drogowymi, koniecznością szkoły, koniecznością pracy, rozczarowaniem, depresja... itd

A poza tym to super xD
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mr-dawid
mr-dawid
30.01.2026, 00:54:25 via Android
  • 7
@galek jak nie pasuje, to zawsze można się wylogować (argument natalistów kończący każdą dyskusję)
  • Odpowiedz
pare-lat-zycia-nie-zylem
pare-lat-zycia-nie-zylem
28.01.2026, 21:01:52
  • 13
Zaczynam coraz bardziej rozumiec punkt widzenia Świętej pamięci Adama lanzy
Męczy mnie społeczeństwo zindoktrynowane kulturowo, chociazby takie zwyczaje jak witanie się z ludzmi z którymi w ogóle nie gadam (to taki prosty przykład, wierzchołek góry lodowej)

Albo to, że nieakceptowalne społecznie jest rzadkie mycie się (ja nie kania)
Kult z-----------a niczym wiezniowie łagrów w kamieniolomach, kapitalizm ktory jak nie zarabiasz dużo to obwinia cie, że niewystarczająco mocno tryhardujesz itp itd

To
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 28.01.2026, 21:47:20 via Android
  • 3
@pare-lat-zycia-nie-zylem: natalisci Ci powiedzą że wszystko jest super
  • Odpowiedz
Elec
Elec
28.01.2026, 06:29:09
  • 19
#antynatalizm dawno nie było
Elec - #antynatalizm dawno nie było

źródło: comment_1582982541xo25MfLezo64XyWCu3JwTz

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 28.01.2026, 12:20:08 via Android
  • 5
Odpowiem jak natalisci:

Mama zapisała Ci na piłkę bo większość lubi grać w piłkę.

A jak nie to łatwo możesz przestać grać.

Tylko w życiu nie jest łatwo przestać grać
  • Odpowiedz
jegertilbake
jegertilbake
27.01.2026, 13:13:56
  • 34
Wielu głupich rzeczy dowiedziałem się na tagu #antynatalizm od natalistów mając konto na wykopie prawie 10 lat.

Natomiast o tym, że instynkt przetrwania nie przeszkadza "czlowiekowi, ktoremu naprawde nie chce sie zyc" w popelnieniu samobojstwa slysze pierwszy raz.

Wiem, ze "nie podoba ci sie zycie to sie zabij" to klasyk wsrod retardow, ale oni serio mysla, ze to jak klikanie "wyloguj" w grze jak ci sie skonczy ochota grac xD
jegertilbake - Wielu głupich rzeczy dowiedziałem się na tagu #antynatalizm od natalis...

źródło: 4444

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 27.01.2026, 21:08:30 via Android
  • 2
@jegertilbake: stosują skrot myślowy i tyle.

Źle to się zabij

I cyk porą na CSa
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 11:27:20
  • 7
#antynatalizm #dzieci

W tej całej dyskusji między natalistami a antynatalistami trzeba sobie odpowiedzieć na jednak kluczową kwestie

1. Świat jest dobrym miejscem i przeważa na nim szczęście - rodzenie dzieci jest moralnie dobre

2. Świat jest złym miejscem i przewaza na nim cierpienie - rodzenie dzieci jest moralnie zle
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
23.01.2026, 11:47:47 via Android
  • 6
@login0654: np złem byłoby gdyby ktoś bez pytania wbił ci igłę w oko

Fajnie rozważać kwestie cierpienia z wygodnej kanapy prawda ?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
23.01.2026, 12:22:28 via Android
  • 2
@proszebardzo2: czy ode mnie zależy to.ze jak złamie nogę to.mie boli i czuje się źle

Czy jak ktoś ma złamana nogę i będzie myślał optymistycznie to przestanie ona go boleć?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
27.01.2026, 21:06:26 via Android
  • 2
@proszebardzo2: ale jak w GTA dostaniesz kulkę to nie krwawisz xD ty tak na serio ?
  • Odpowiedz
mr-dawid
mr-dawid
25.01.2026, 18:18:42
  • 75
#przegryw #antynatalizm #zalesie #nieruchomosci #s----------e #przemyslenia #przemysleniazdupy

W pierwszych latach życia mieszkałem z rodzicami u dziadków, bo ci nie pomyśleli nawet o tym, że ich dzieci potrzebują odrobiny prywatności. Teraz moi rówieśnicy z okazji ukończenia studiów otrzymują mieszkania w prezencie, a ja co najwyżej mogę skoczyć do osiedlowej żabki po paczkę czipsów paprykowych. Mam żal do swoich rodziców, że byli
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 18:21:23 via Android
  • 53
Ale natalisci Ci powiedzą że ludzie lubią swoją pracę także czekają Cie lata szczęścia i radości
  • Odpowiedz
lepsze_liceum
lepsze_liceum
25.01.2026, 14:58:20
  • 8
Dziwnie wyobrazić sobie nieistnienie, mimo że nie było nas może nawet przez nieskończoność zanim zaistnieliśmy.
#przegryw #przemyslenia #przemysleniazdupy #antynatalizm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 15:13:25 via Android
  • 9
@lepsze_liceum: mi się bardzo dobrze wyobraża nieistnienie i jak o tym pomyślę to cieszę się że nie istniałem w czasach niewolnictwa, wojen głodu itp.
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 17:59:58 via Android
  • 5
@mr-dawid: no niestety się wydarzyła i co.jest mega zastanawiające dla mnie po takim doświadczeniu ludzie zaczęli się rozmnaża w szybkim tempie.

Bo oczywiście jak coś się stalo i się zakończyło to się nie powtórzy nigdy:D
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 11:52:24
  • 23
#antynatalizm

Zostaliśmy terrorystami xD
galek - #antynatalizm 

Zostaliśmy terrorystami xD

źródło: 1000006716

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:03:21 via Android
  • 13
@garrincha94: kiedyś katolicy palili ateistow na stosach

Czyli wszyscy którzy chodzą do kościoła są mordercami xD
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:04:16 via Android
  • 3
Jesteś tak zapalczywy w swojej walce z prawdą że już popadasz w absurd
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:07:02 via Android
  • 11
@666-666: ile bomb dziś podłożyłeś?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:12:54 via Android
  • 3
@garrincha94: napisałeś że antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne.

Ja jestem antynatalista i pytam się jaki.zamach terrorystyczny mam na koncie ?

Posługujesz się językiem w sposób tak komiczny i błędny logicznie że to.jest wręcz śmieszne
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:23:14 via Android
  • 1
@garrincha94: kierowcy którzy jeżdżą za szybko tak ale czy wszyscy kierowcy ? :)

Antynatalizm nie ma nic wspólnego z podkładaniem bomb. To że jakiś idoota to zrobił to nie znaczy że ma to coś wspólnego z antynatalizmem.

Brakuje Ci argumentów to chcesz antynatalistom przypiąć łatkę torrerystow xD

Mega tani chwyt dzidciaku
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
25.01.2026, 12:42:56 via Android
  • 2
@666-666: kurde ja dziś jescze niczego.nie wysadziłem:(
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
25.01.2026, 10:34:12
  • 3
✨️ Przyszłość demografii w Polsce: co nas czeka? Ⓘ
Ludzie lekceważą demografię bo nie zdają sobie sprawy z konsekwencji tego. Takie proste myślenie że przecież będzie tak samo jak teraz tylko tańsze mieszkania a pracodawcy będą błagać nas o pracę. Otóż nie, nadejdą bardzo kiepskie czasy. To co teraz jest normą to za 10-30 lat będzie czymś niespotykanym. Na pewno będzie problem ze znalezieniem lekarza specjalisty, mniej policji więc bardziej niebezpiecznie, mniej pracowników
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 12:34:26 via Android
  • 27
@mirko_anonim: tak róbmy dzieci aby mial Ci kto dowozić jedzenie i naprawiać dom xD
  • Odpowiedz
ForestDruid
ForestDruid
ForestDruid
25.01.2026, 07:27:53
  • 3
Po prostu nie mogę uwierzyć jakimi ignorantami jesteście. Właśnie czytam na wykopie o pseudo-badaniu że połowa Polaków nie ma oszczędności na więcej niż 3 miesiące życia i od razu "hurr durr nieodpowiedzialni ludzie decydują się na dzieci". Czy wy naprawdę nie wiecie że dobrobyt dzisiaj nie bierze się z pracy? I nie ma znaczenia ile zarabiasz?
Dam wam jeden przykład. Para robotnik+kosmetyczka z dwójką dzieci. Za dużo z tej roboty nie wyciągają
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 11:44:58 via Android
  • 2
@garrincha94: antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne xD
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 11:57:35 via Android
  • 1
@ForestDruid: ej masz rację AI się myli i te badania są z d&#*y

Bonznasz Waldka który zna Mirka i on powiedział że na jego wsi To dzieci zębami drewniane gwoździe prostują
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:08:58 via Android
  • 1
@garrincha94: jaki zamach przeprowadziłem? XD
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:16:57 via Android
  • 1
@garrincha94:

Znasz zasady języka polskiego ?

Znasz zasady logiki ?

Napisałeś że antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne ja jestem antynatalista więc pytam jaki zamach mam na koncie ?
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:33:10 via Android
  • 1
Ojoj napisałeś że antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne bo ktoś kiedyś coś zrobil.

Miliardy natalistow mordowały ludzi więc natalisci mają na koncie morderstwa xD

Twoje argumenty są żałosne, może dotrą do jakiegoś 12 lataka ale na więcej bym nie liczył
  • Odpowiedz
galek
galek 24.01.2026, 13:23:20
  • 16
Czy osoby które nie mają oszczędności na najbliższe 3 miesiące jeśli zostałyby bez pracy powinny mieć dzieci ?

#antynatalizm #dzieci
galek - Czy osoby które nie mają oszczędności na najbliższe 3 miesiące jeśli zostałyb...

źródło: 1000006581

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
24.01.2026, 14:11:49 via Android
  • 18
@garrincha94: jak dla mnie aroganckie i potworne jest sprowadzanie nowego życia do biedy
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu
21.01.2026, 12:02:36
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 21.01.2026, 16:49:01 via Android
  • 2
@voov100: z czego wywodzisz istnienie jakiegokolwiek dogmatu ?
  • Odpowiedz
galek
galek 21.01.2026, 16:57:12 via Android
  • 2
@archubuntu: bo @swiadomy_anakolut totalnie wykazał że nie wiesz czym jest antynatalizm.

Piszesz o instynktach które ma osoba żyjąca i starasz się je wartościować.

Antynatalizm zaklada że nie należy sprowadzać ludzi na ten świat bo zmuszamy je do zaspokajania
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 14:52:41 via Android
  • 0
@Pieszczoszek_Czyscioszek: argument braku zgody jest pierwotnym i koronnym argumentem w mojej ocenie.

Jednak nie wyklucza on innych argumentów
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 14:56:57 via Android
  • 0
@archubuntu: nie.

Argument braku zgody nie czyni niedopuszczalnym leczenia dzieci itp.

Ludzie powinni działać zawsze tak aby minimalizować
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 16:08:45 via Android
  • 2
@Hmrogrz: nawet nie wiem jak ta głupotę skomentować.

W argumencie zgody chodzi o to że podejmujesz decyzję o zaistnieniu innej jednostki bez jej zgody. Przemyśl to
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 16:12:09 via Android
  • 1
Jest koronny bo jako człowiek nie masz prawa decydować o innym człowieku.

Jeśli ktoś zdecyduje się na eutanazję to nie masz prawa mu tego zabraniać

Ale.jesli ktoś zasłabnie to go ratujesz bo zakładasz ze ta osoba chce żyć.
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 17:25:52 via Android
  • 1
@Pieszczoszek_Czyscioszek: w skrócie. Nie istnieje coś takiego jak autonomia człowieka nienarodzonego. Po prostu ty podejmujesz decyzję za którą on będzie płacił
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 11:16:44 via Android
  • 0
@Crocetto: @niebieskatrytytka jeśli nie ma podmiotu od którego możemy uzyskać zgodę to tym bardziej nie powinniśmy podejmować działań.

Czy wy twierdzicie ze jak ktoś nie może zaprzeczyć to można mu coś narzucić xD
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 13:41:32 via Android
  • 2
@Hmrogrz: przeczytaj to co napisałeś zastanów się i przemysl

Nie, nie i jezcze raz nie

Nie musimy podejmować żadnych decyzji w kwestii tego czy sprowadzimy kogoś na
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 17:16:23 via Android
  • 0
@niebieskatrytytka: A czy nieprzytomny stracił przytomność z własnej woli xD jeśli nie to zakładamy że chce być przytomny
  • Odpowiedz
Peklowanie24h
Peklowanie24h
Peklowanie24h
23.01.2026, 01:13:21
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 23.01.2026, 11:18:04 via Android
  • 10
@Peklowanie24h: ale zaraz natalisci Ci powiedzą że dzieci lubią chodzić do szkoły, dorośli do pracy o ogólnie jest wszystko super
  • Odpowiedz
galek
galek 21.01.2026, 17:33:57
  • 14
#antynatalizm

Nataliści twierdzą, że prokreacja jest uzasadniona bo większość ludzi deklaruje ze jest zadowolona z tego że żyje.

Mam więc pytanie do natalistow:

Mamy 100 dzieci. Czy wysłalibyście je na wycieczkę trwająca 1 tydzień wiedząc że 60 z pośród tych dzieci będzie się dobrze bawić i odczuwać radość przez tydzień podczas gdy 40 z nich przez tydzień by miało zły czas i cierpiało?
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
21.01.2026, 17:46:53 via Android
  • 4
@Hmrogrz: no jasne dlatego przedstawiłem sytuację w której wynik jest wiadomy przed wydarzeniem.
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 17:59:01 via Android
  • 2
@Qullion: no pzostawilem takie pytanie i jest ono swoistym uproszczeniem. Wszystkie założenia są w nim zawarte.

Odpowiedź może być tak lub nie
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:01:28 via Android
  • 5
@P_i_o_t_R: nie prawda.

Moi rodzice się rozmnożyli a ja wyznaje antynatalizm
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:02:56 via Android
  • 3
@Qullion: te 40 dzieci nie będzie zadowolone z tego że pojechało na tą wycieczkę
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:30:33 via Android
  • 3
@Qullion: typowe argumentowanie natalisty.

Moje pytanie jest skończone i wiadomo co zakłada. Pojęcia takie jak radość i cierpienie są definiowalne i ich definicja jest np w słowniku.

Ty sobie sam dopisujesz swoją definicje cierpienia i
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:34:25 via Android
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:47:19 via Android
  • 6
@Qullion: A skąd wiesz ze to twoje dzieci będą się bawić świetnie w przyszłości?

Czu twoje dzieci chodzą do szkoły?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 19:04:47 via Android
  • 2
@Qullion: co oznacza dobry start?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 19:08:47 via Android
  • 5
@Paradox3p: nie wiesz co jest złego w cierpieniu ?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 20:43:53 via Android
  • 11
@P_i_o_t_R: temat poruszany 10000000 razy na tagu

Instynkt przetrwania, strach, troska o najbliższych

Czy uświadomicie sobie ze decyzja o zakonczeniubzycia to nie decyzja o wyrzuceniu butów.?
  • Odpowiedz
galek
galek 20.01.2026, 16:56:53
  • 10
#antynatalizm

Uwielbiam logikę życzeniowa natalistów.
Zamiast patrzeć w dane i sprawdzić że zaledwie kilka procent ludzi zatrudnia innych ludzi. To lepiej napisać że można.

Oczywiście ja teoretycznie też mogę wygrać 100 milionów złotych i polecieć w kosmos..
galek - #antynatalizm 

Uwielbiam logikę życzeniowa natalistów.
Zamiast patrzeć w dan...

źródło: 1000006479

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
20.01.2026, 17:08:02 via Android
  • 4
@ev3r: A ja mogę mieć zdanie że kogoś trzeba wysłać na wojnę na 1 linie bo ma 1 % że przeżyje. Za ostatni wyraz w moim kierunku poszło zgłoszenie
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
19.01.2026, 15:06:47
  • 2
✨️ Kiedy jest najlepszy czas na posiadanie dzieci w Polsce? Ⓘ
#demografia #dzieci #polska
Czy dla Polaków są jakieś idealne czasy na posiadanie dziecka? Odkąd pamiętam to zawsze mówili że "teraz nie są dobre czasy" i tak co rok xD. Pomyślcie sobie że dzisiaj ludzie mają po 26 lat na karku gdzie w 2000 roku zapowiadali koniec świata, była pluskwa milenijna i teorie spiskowe na pełnej a średnia
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 19.01.2026, 19:30:09 via Android
  • 5
@mirko_anonim: ok mam zrobić dziecko aby mogło iść na 20 lat do szkoły gdzie będzie się stresowało nauka aby później mogło spędzić 40 lat w pracy?

Jeśli urodzi się zdrowe system zrobi z niego niewolnika
  • Odpowiedz
galek
galek 20.01.2026, 13:48:00 via Android
  • 1
@mirko_anonim: może ale nie musi ile jest osób które dają prace innym ?

Patrz w statystyki a na podstawie ich wyciągaj wnioski a nie sobie coś założysz z dooopy
  • Odpowiedz
Xvenowski
Xvenowski
Xvenowski
18.01.2026, 18:42:37
  • 29
#antynatalizm #przegryw #pracbaza #neet W sumie to wyrąbane w to życie. Dajcie mi rok neetu na moich warunkach a potem niech się dzieje co chce xd

Życie jest wtedy, gdy jesteś neet, masz kasę i nikt ci d--y nie truje. Pół życie jest wtedy gdy masz względnie ok pracę. Brak życia jest wtedy, gdy masz pracę zła, która pochłania twe zasoby psychiczne i fizyczne.
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 18.01.2026, 18:47:27 via Android
  • 12
Na szczęście natalisci twierdzą że ludzie lubią swoją pracę więc jest super
  • Odpowiedz
galek
galek 19.01.2026, 07:56:23 via Android
  • 3
@garrincha94: tak bo twoje dziecko może też jej nie lubić
  • Odpowiedz
galek
galek 19.01.2026, 11:59:41 via Android
  • 4
Tobie oczywiście się uda tak ukształtować dziecko i tak mu daradzic.

A może lepszy byłby świat aby nie trzeba było by go kształtować i doradzać tylko robiłoby to na co ma ochotę?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 13
  • Strona 1 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.12.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.03.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking