Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko169
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
galek

galek

Dołączył 16 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4272
  • Znaleziska 27
  • Mikroblog 4245
  • Obserwujący 12
  • Obserwowane 17
UnderThePressure
UnderThePressure
21.02.2026, 11:49:50
  • 3
#antynatalizm
UnderThePressure - #antynatalizm
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 21.02.2026, 12:00:51 via Android
  • 4
Przecież natalisci piszą że ludzie lubią szkole i pracę więc o co chodzi ?
  • Odpowiedz
galek
galek 21.02.2026, 20:28:22 via Android
  • 1
@mr-dawid: A jak się zwie ten kawałek?
  • Odpowiedz
PaczeIokinka
PaczeIokinka
20.02.2026, 20:27:38
  • 1
Problem z dzietnoscią? Wystarczy założyć tag anty antynatalizm i będzie dobrze tylko trzeba go odpowiednio poprowadzić #antynatalizm
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 21.02.2026, 07:24:26 via Android
  • 1
@PaczeIokinka: i codziennie byłyby tam argumenty merytorycznej typu:

Antynatalizm to sekta
To przegrywy z depresja

I kto będzie pracował na nasze emerytury ?
  • Odpowiedz
galek
galek 21.02.2026, 08:10:43 via Android
  • 1
@PaczeIokinka: załóż ale poszerz przekaz o jakieś merytorycznej argumenty
  • Odpowiedz
ziomgaltestowy
ziomgaltestowy
19.02.2026, 20:39:22
  • 10
Nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym. Antynatalizm - największe dno dna głupoty ludzkiej

#antynatalizm #bekazantynatalistow #humorobrazkowy #heheszki
ziomgaltestowy - Nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym. Antynatalizm - największ...

źródło: image

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 19.02.2026, 20:42:01 via Android
  • 21
Bardzo śmieszny mem, bardzo śmieszny
  • Odpowiedz
galek
galek 19.02.2026, 22:40:21 via Android
  • 9
@gaz_wieprzowy: A po co ludzie ogólnie mają się rozmnażac ? Podaj mi powód
  • Odpowiedz
galek
galek 20.02.2026, 12:22:09 via Android
  • 8
@ziomgaltestowy: Ludzie przez setki tysięcy lat też się zabijają na przykład

Co to za argument że ludzie coś robią? XD
  • Odpowiedz
scout-scout
scout-scout
19.02.2026, 15:52:09
  • 3
Takie przemyślenia mnie naszły odnośnie szczęścia i tego jak obecnie jest ono pojmowane, oraz tego czemu niektórzy reagują bardzo negatywnie na założenia antynatalizmu i uważają że warto obdarowywać innych (następne pokolenia) tym szczęściem ("radością życia").

Moim zdaniem szczęście to coś co w obecnych czasach zostało tak bardzo wypaczone że obecnie trudno dostrzec o co w nim naprawdę chodzi.

Żyjemy w czasach w których coraz bardziej jest forsowana wizja szczęścia i spełnienia w której
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 19.02.2026, 15:59:02 via Android
  • 14
Ludzie negatywnie reagują na założenia antynatalizmu dlatego że:

1. Nie rozumieją tego konceptu, odnoszą wszystko do ludzinjuz żyjących. Stąd odpowiedzi że trzeba podejmować w życiu ryzyko itp.

2. Traktują to jakonzamach na swoją wolność. "To moja sprawa czy będę miał dzieci czy nie"

3.
  • Odpowiedz
galek
galek 20.02.2026, 01:04:24 via Android
  • 2
@scout-scout: nie ile antynatalistow doznało nieszczęścia tylko

Ile dzieci wstaję wcześniej niż zegar biologiczny im nakazuje.

Sorry ale jak ludzie nie widzą w tym problemu ze dzieci wstają za wcześnie co przekłada się na ich
  • Odpowiedz
galek
galek 19.02.2026, 19:52:02
  • 16
Na podstawie tej grafiki można można wysnuć dwa ciekawe wnioski

1. Szacuje się że około 10% profili na tinder jest fałszywa a i tak są to ostrożne szacunki. Kobiety nie potrafią odróżnić realnego życia od fikcji - tak napewno ten przystojny milioner na fotce z porsche siedziałby na tinder gadając z 30 letnia Beatka pracująca w urzędzie.

2. Kobiety ewolucyjnie nie potrafią wybrać partnera gdyż nie potrafią odczytać swojego miejsca w hierarchii. dlatego też
galek - Na podstawie tej grafiki można można wysnuć dwa ciekawe wnioski

1. Szacuje s...

źródło: 1000008093

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
19.02.2026, 20:24:23 via Android
  • 23
@lord-nihilus: jasne ale nieumiejętność realistycznego spojrzenia na świat rzeczywisty bardzo slabo świadczy o całości kondycji psychicznej.

Takie myślenie jest typowe dla dzieci. Natomiast kobiety są w swojej masie główna siła chodząca na wybory.

Jak mam żyć w kraju w którym widzę że większość wyborców nie potrafi trzeźwo spojrzeć na rzeczywistość
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 21:31:27 via Android
  • 5
@Fala_Magnezu: tak ale to co się odbywa to właśnie gra na emocjach.

Jest zero merytoryki. Czyli brak osadzenia w realnym świecie
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 21:36:56 via Android
  • 4
@Fala_Magnezu: jeśli ludzie xhcieliby merytoryki i tego wymagali od polityków to bylobybto dostarczone.

Jak ludzie oczekują szopki to to dostają.

Zresztą sądzę że kobiety w 99% w polityce obchodzą prawa kobiet szczególnie aborcyjne. Reszta ma mniejsze znaczenie
  • Odpowiedz
galek
galek 19.02.2026, 16:01:29
  • 9
#antynatalizm #dzieci

Argument za tym że społeczeństwo ma dobrostan dziecini nastolatków głębo w dooooopie

https://mamadu.pl/155819,nastolatki-nie-wysypiaja-sie-bo-zaczynaja-za-wczesnie-lekcje

Może być udowodnione naukowo że poranne wstawanie jest niekorzystne zdrowotnie dla nastolatków natomiast system przecież się nie nagnie po to aby dzieci były zdrowsze bo to może przeszkodzić w pracy rodzicom
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
19.02.2026, 17:50:35 via Android
  • 6
@666-666: tak tylko to jest jeden z tematów pokazujących jak czcze są zapewnienia.

"Zrobię wszystko co w mojej mocy aby moje dziecko było szczęśliwe"

A później szkoła no i się tłumaczy dziecku i sobie ze tak trzeba.

Natalisci nie mają argumentów kiedy następuje przejście z teorii do praktyki
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 18:50:46 via Android
  • 5
@Ranger: tak ale w przypadku nastolatków mamy do czynienia z przesunięciem zegara biologicznego.

Co społeczeństwo zupełnie ignoruje.
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 21:10:45
  • 21
Jeśli ktoś przekona mnie ze w życiu jest więcej szczęścia, radości oraz przyjemności niż nieszczęścia, smutku i cierpienia to przemyśle zostanie natalistą

#antynatalizm
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:26:07 via Android
  • 3
@user182: A jak cierpienie powoduje smierc ??

Np rak.

Czy np złamana ręką prowadzi też do przyjemności?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:26:27 via Android
  • 1
@atteint: ciebie interesuje bo piszesz pod tagiem i mi odpowiadasz
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:27:24 via Android
  • 3
Po ich komentarzach widzę że myślą o cierpieniu jakono hipotetycznej dalekiej możliwości. W sumie jak.mialem 20 lat też tak.myslalem
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:40:28 via Android
  • 2
@user182: idąc ta logika należy bić ludzi any docenili chwilę kiedy ich się nie bije
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:42:46 via Android
  • 3
@WybitnyDamian: no to typowe dla natalistow normikow.

Typowa ignorancja. Liczy się tylko to co uważa dana jednostka a inne poglądy to bełkot
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:56:43 via Android
  • 3
@garrincha94: jeśli nie możesz zagwarantować na 100% że dziecko będzie szczęśliwe, radosne i doświadczało sukcesów to lepiej nie sprowadzaj na świat takiego dziecka
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 21:58:13 via Android
  • 1
Czy jakiś natalista może się odnieść do mojego postu.

Typowe takie - unikać odpowiedzi na postawione pytania tylko snuć swoją narracje
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 22:01:48 via Android
  • 2
@atteint: czyli na tagu antynatalizm nie mogę rozmawiać o antynatalizmie bo Zciebie to nie obchodzi xD
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 22:06:58 via Android
  • 2
@garrincha94: tak jak wyginie będzie lepiej.

To znajdź mi chociaż 1 osobę niech mi przedstawi konkrety
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 22:16:55 via Android
  • 1
@garrincha94: czyli nie potrafisz zagwarantować że twoje dziecko będzie szczęśliwe?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
18.02.2026, 22:24:53 via Android
  • 4
@garrincha94: to nie grają w ruletkę czyimś życiem
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 07:43:37 via Android
  • 0
@garrincha94: tak. Jak dostanie ciężka chorobę lub ucierpi w wypadku to będzie w 100% zależne od niego
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 07:48:43 via Android
  • 0
@Urajah: nigdy nie słyszałem o jakiejś cywilizacji antynatalistow.

Zresztą gdyby to co piszesz było prawda to czego to ma dowodzić
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 08:28:23 via Android
  • 0
@garrincha94: 50 procent naszego szczęścia zależy od genów na które nie mamy wpływu.

Już samo to falsyfikuje twoje twierdzenie.

Poza tym jest milion czynników zewnętrznych które mogą na nie wpłynąć
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 08:49:53 via Android
  • 0
@madero: jakim cudem znalazłeś się na tym tagu ?

Ja pisze z perspektywy dziecka. O to chodzi w antynatalizmie
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 09:00:31 via Android
  • 0
@madero: jesteś botem ?

To jakiś losowy wysryw słów?

Czyli przed urodzeniem dziecka nienmozna przewidzieć jaka będzie miał
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 09:13:46 via Android
  • 0
@madero: wiem ciężko coś zrozumieć z tego co jest na tagu jeśli nie rozumiesz założeń antynatalizmu.

Czyli nie wiesz o czym piszesz. Idź poczytaj
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 10:11:31 via Android
  • 0
@madero: poczytaj czym jest antynatalizm. Później pisz na tagi
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 14:56:21 via Android
  • 0
@Urajah: @Urajah niestety się zgadzam

Ale gejtsa nie znam
  • Odpowiedz
galek
galek 19.02.2026, 07:55:32
  • 30
#antynatalizm

Mamy 2026 rok, dostęp do wiedzy, czas na myślenie, a wykopki natalistyczne rozumują na poziomie boomera z lat 60 XX wieku...

Dla natalisty wygodnym jest myślenie że jeśli jakiś człowiek w tym jego dziecko chce być szczęśliwym to będzie...

Fakt
galek - #antynatalizm 

Mamy 2026 rok, dostęp do wiedzy, czas na myślenie, a wykopki ...

źródło: 1000008057

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
19.02.2026, 10:02:13 via Android
  • 2
@majkkali: proszę możesz się doedukowac
galek - @majkkali: proszę możesz się doedukowac

źródło: 1000008062

Pobierz
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 13:59:44 via Android
  • 4
@majkkali: xDDD

Przecież to precyzyjne odniesienie do badań naukowych

https://scispace.com/pdf/happiness-is-a-stochastic-phenomenon-3irr8bmbat.pdf

Też chcesz je zanegować?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 14:00:55 via Android
  • 7
@Leniek: natalisci uważają takie przypadki za bardzo mało prawdopodobne do póki im się nie przytrafia
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
19.02.2026, 14:03:22 via Android
  • 4
@majkkali: po co wchodzisz w dyskusje jak nawet nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia faktów które podałem tylko piszesz ze to bzdura bo

Ty tak twierdzisz xD
  • Odpowiedz
HoroLive
HoroLive
19.02.2026, 08:03:48
  • 29
Wczoraj @choochoomotherfucker się zesrała, że matka, która notabene jest bogata, ma środki, męża, ale niestety zachorowała na raka płuc IV stadium, zrobiła sobie dziecko lub tam dwoje. Zesrała się bezdzietna polka, której nie podoba się to, że ktoś chciałby czegoś w życiu doświadczyć, zesrała się o to, bo może zazdrości męża i że ma dla kogo żyć taka osoba. Kobieta, która urodziła te dzieci mimo raka, osiągnęła więcej niż Ty, nawet
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 19.02.2026, 08:30:28 via Android
  • 25
@HoroLive: jest argumentum ad samochodem

Oznaką że osoba postujaca pod tagiem antynatalizm nie ma o tym bladego pojęcia
  • Odpowiedz
andrzej_to_sigiemka
andrzej_to_sigiemka
18.02.2026, 18:03:42
  • 41
Nataliści to jednak są samolubne zwierzęta bez sumienia.
P0lka ma raka płuc z przerzutami w 4 stadium, zostało jej max 5 lat życia i jedyne o czym myśli to żeby spłodzić kaszojada, który z dużą dozą prawdopodobieństwa urodziłby się zdeformowany.
Już pomijam fakt, że w ogóle się nie zastanowiła jaką traumą obarczyłaby to dziecko, które musiałoby się wychowywać bez matki.
Często natale tutaj piszą, że dobrze, że nie chcemy się rozmnażać zapominając jednocześnie, że to
andrzejtosigiemka - Nataliści to jednak są samolubne zwierzęta bez sumienia.
P0lka ma...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 18.02.2026, 20:12:59 via Android
  • 15
@thorgoth:

1. czy trzeba mieć depresję aby dostrzec że świąt jest miejscem w którym może się przydazyc nieszczęście

2. Istnienie depresji tylko potwierdza zasadność antynatalizmu tak jak istnienie miliona innych chorób- aby zanegować antynatalizm musiałbyś zlikwidować te choroby i dopiero argumentować za słusznością
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 21:04:39 via Android
  • 7
@thorgoth: jak czytam twoje fikołki logiczne to aż się śmieję

1.Tak fakt możliwości wystąpienia nieszczęścia takiego jak trwała choroba niosąca człowiekowi cierpienie powinna skutkować tym że tego dziecka nie robimy. W imię czego chcesz ryzykować kogoś życiem?

2. Zagrożenia nie są potencjalne. Każdy człowiek w trakcie swojego życia na coś zachoruje wielu będzie cierpieć i umrze z tego
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 21:06:04 via Android
  • 8
@thorgoth: zresztą jesteś mistrzem w odchodzeniu od oryginalnego problemu.

Op wrzucił tu konkretny przypadek a ty już nawijasz o depresji i siedzeniu w piwnicy. Masz jedna śpiewkę do wszystkiego xD
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 21:50:35 via Android
  • 4
@thorgoth: wiem że ciężko ci to pojąć ale żyjące organizmy maja pewne zaprogramowane odruchy.

Np lek przed smi..ą. ,

Natalizm zresztą nie ma nic wspólnego z tym co piszesz bo ma on zapobiec cierpieniu danej jednostki. Ostatecznie też zapewni brak ogólnego cierpienia.
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 21:51:22 via Android
  • 2
@thorgoth: dlaczego kłamiesz ze pisze jednego posta ? Piszę posty w podobnej tematyce
  • Odpowiedz
galek
galek 18.02.2026, 22:12:33 via Android
  • 3
@thorgoth: co ma wola życia do antynatalizmu?

Przecież to wbudowany mechanizm do zapewnienia przetrwania gatunku.
  • Odpowiedz
jegertilbake
jegertilbake
17.02.2026, 11:57:18
  • 591
Sprzedaż czasu liniowo za pieniądze to niewolnictwo z dodatkowymi krokami

Wczoraj pojawił się wpis na tagu #antynatalizm odnośnie braku chęci do pracy przez jednego ziomka. Oczywiście jak to na wykopie skoro OP wyraża swoje stanowisko to trzeba mu zaprzeczyć, choćby pisał najbardziej oczywiste rzeczy. Jednak w pewnym momencie zauważyłem, że chyba niektórzy piszą na poważnie swoje wysrywy tak więc wyjaśniam kilka prostych faktów, które umknęły tym osobom:

1) Żyjemy w systemie
jegertilbake - Sprzedaż czasu liniowo za pieniądze to niewolnictwo z dodatkowymi krok...

źródło: image-50

Pobierz
  • 287
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 17.02.2026, 14:25:25 via Android
  • 1
@thorgoth: napisałeś:

Tak, kapitalizm to sprzedawanie swojego czasu, natomiast czy możliwy jest ustrój który tego uniknie?

Czyli potwierdziłeś zasadność antynatalizmu.

Dalej napisałeś że istnieje coś takiego jak wolna wola. Serio ?
  • Odpowiedz
galek
galek 17.02.2026, 14:31:49 via Android
  • 4
@Chimn3y: przecież to co napisał @jegertilbake to oczywiste oczywistość.

Daj ludziom dochód gwarantowany 15k miesięcznie i zobaczymy ile z tych osób by pracowało
  • Odpowiedz
galek
galek 17.02.2026, 14:33:32 via Android
  • 0
@jegertilbake: widzę że dużo osób jako kontrargument piszę

"Zawsze tak.bylo"

"Tak.juz jest"

I cyk temat rozwiązany
  • Odpowiedz
galek
galek 17.02.2026, 14:42:06 via Android
  • 1
@thorgoth: napisałeś że żaden system nie zapewnia tego aby nie sprzedawać swojego czasu.

Później napisałeś o zagrożeniach

Dwukrotnie więc potwierdziłeś zasadność antynatalizmu.

Jeśli sprzedaż czasu jest czymś powszechnym a zagrożenia są częste to nie można robić dzieci i liczyć że jakimś cudem tego unikną
  • Odpowiedz
telegazeciarz
telegazeciarz
15.02.2026, 11:55:10
  • 285
J----e, męczące życie. Ja nie wiem, k---a, jak można chodzić do pracy po 8 godzin dziennie i decydować się na dziecko, wiedząc, że będzie je czekać to samo. Ale to jest s-----------o, ja p------e. Eh, no nic. Trzeba się cieszyć jeszcze resztką weekendu, bo jutro znowu trzeba robić jakieś badziewie, żeby mieć co do gara włożyć.

#antynatalizm #pracbaza #zalesie #gorzkiezale
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 15.02.2026, 17:20:16 via Android
  • 2
@telegazeciarz: ale przecież natalisci twierdzą że ludzie lubią pracować
  • Odpowiedz
galek
galek 15.02.2026, 17:51:47 via Android
  • 12
@jegertilbake: bardzo mądry wpis ale natalisci działają na takim wyparciu że twierdzą że dzieci lubią chodzić do szkoły xD
  • Odpowiedz
galek
galek 15.02.2026, 17:54:15 via Android
  • 1
@phantom-love: ty możesz nie postrzegać ale jak zrobisz dziecko to ono może postrzegać
  • Odpowiedz
galek
galek 15.02.2026, 18:41:32 via Android
  • 2
@Marysiabaton: jak ja pomysle ile czasu i energii w życiu poświęciłem na pracę to mnie strzela coś
  • Odpowiedz
Zznwwkyg
Zznwwkyg
14.02.2026, 02:45:48
  • 1
#przegryw #antynatalizm
Czy antynatalizm to następny krok w ewolucji czy jednak błąd ewolucji?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 14.02.2026, 10:40:59 via Android
  • 7
@Zznwwkyg: zależy kogo zapytasz.

Jeśli natalisci podają argumenty za rozrodem to są to argumenty dotyczące ich lub społeczeństwa.

Jeśli słyszę w mainstreamie że trzeba mieć dzieci bo ktoś musi pracować to niewiele się to różni od niewolnictwa
  • Odpowiedz
galek
galek 12.02.2026, 19:47:12
  • 14
#antynatalizm

Zderzenie teorii z rzeczywistym cierpieniem

https://wykop.pl/wpis/84967981/zaorane-0-0-czarnyhumor-sprawadlareportera-heheszk
@josedra52 +2702
Zaorane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#czarnyhumor #sprawadlareportera #heheszki
więcej
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Urynowyurynator
Urynowyurynator
Urynowyurynator
11.02.2026, 19:33:48
  • 44
Każdy kto sprowadza na ten świat kolejnego niewolnika, który będzie musiał najpierw zakuwać jakieś g---o w szkole, potem na studiach, a potem płaszczyć się przed szanownym Januszem, żeby dostać pracę i j---ć do śmierci, jest dla mnie zwyrodnialcem bez uczuć.

#antynatalizm
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 12.02.2026, 14:48:43 via Android
  • 5
@Urynowyurynator: przecież natalisci twierdzą że dzieci lubią lszkole a dorośli pracę ..
  • Odpowiedz
Akuzativ94
Akuzativ94
04.02.2026, 12:35:51
  • 3
Zycie jest piekne a tag #antynatalizm istnieje bez sensu. Mozna pograc, pocwiczyc, poprzytulac sie, poruchac, dobrze pojesc, wypić, wycpac, pospacerowac, smiac sie, pozwiedzać, pocalowac. Mozna tak wymieniac. Zycie jest piekne, dopóki jestem. Dajcie spokoj, w dupach sie wam od dobrobytu przewraca
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 05.02.2026, 11:16:36 via Android
  • 1
@Akuzativ94: A jak ja mam tylko kilka godzin na zwykle spacerowanie w ciągu tygodnia bo muszę pracować ciężko i ogarniać życie?

To co i tak jest super ?
  • Odpowiedz
galek
galek 29.01.2026, 22:34:16
  • 29
To że w życiu w większości ludziennie mogą robić tego co chcą tylko to co muszą to potężny deal breaker dla prokreacja

Tylko proszę natalisci nie mówicie mi że dzieci marzą o tym aby chodzić do szkoły a dorośli pracować w supermarketach, budowach, śmieciarkach, korporacjach, januszexach...

#antynatalizm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tang_ping
tang_ping
29.01.2026, 23:23:40 via Wykop
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mr-dawid
mr-dawid
30.01.2026, 00:49:04 via Android
  • 23
@galek tylko bezrobotni mają czas na takie przemyślenia. Znalazłbyś se jakąś porządną pracę w kołchozie u pana janusza, to później po takiej dniówce nie miałbyś czasu ani tym bardziej sił na takie przemyślenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Henson_
Henson_
29.01.2026, 16:59:10
  • 43
Wychodzę z założenia, że ludzie, którzy są zadowoleni z życia, po prostu kopiują albo zagłuszają swoje emocje, że życie jest beznadziejne, albo po prostu są zbudowani tak, że nie rozmyślają nad rzeczami psychologicznymi i filozoficznymi i żyją tu i teraz. No bo ja nie wierzę, że da się być zadowolonym z tego życia, nie okłamując się. Przeraża mnie to, że większość swojego życia chodzimy do pracy i powtarzamy podobne czynności dzień w
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 29.01.2026, 19:53:41 via Android
  • 14
@Henson_: tak masz rację. Życie w którym przez większość czasu robimy to co MUSIMY a nie to co chcemy jest z logicznego sensu bezsensowne i złe.

Ale natalisci powiedzą że ludzie lubią to co robią.

A jak nie lubią to mogą nie robić i być menelami lub się z...ć
  • Odpowiedz
galek
galek 28.01.2026, 21:50:09
  • 22
#antynatalizm

Uświadomiłem sobie ze świat jest super, no może poza;

Chorobami, śmiercią, wojnami, wypadkami, przestępstwami, katosteofami klimatycznymi, wypadkami drogowymi, koniecznością szkoły, koniecznością pracy, rozczarowaniem, depresja... itd

A poza tym to super xD
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mr-dawid
mr-dawid
30.01.2026, 00:54:25 via Android
  • 8
@galek jak nie pasuje, to zawsze można się wylogować (argument natalistów kończący każdą dyskusję)
  • Odpowiedz
p.....m
p.....m
konto usunięte 28.01.2026, 21:01:52
  • 13
Zaczynam coraz bardziej rozumiec punkt widzenia Świętej pamięci Adama lanzy
Męczy mnie społeczeństwo zindoktrynowane kulturowo, chociazby takie zwyczaje jak witanie się z ludzmi z którymi w ogóle nie gadam (to taki prosty przykład, wierzchołek góry lodowej)

Albo to, że nieakceptowalne społecznie jest rzadkie mycie się (ja nie kania)
Kult z-----------a niczym wiezniowie łagrów w kamieniolomach, kapitalizm ktory jak nie zarabiasz dużo to obwinia cie, że niewystarczająco mocno tryhardujesz itp itd

To
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 28.01.2026, 21:47:20 via Android
  • 4
@pare-lat-zycia-nie-zylem: natalisci Ci powiedzą że wszystko jest super
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
  • Strona 2 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.12.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.03.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking