Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko157
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
galek

galek

Dołączył 16 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4308
  • Znaleziska 27
  • Mikroblog 4281
  • Obserwujący 12
  • Obserwowane 18
mirko_anonim
mirko_anonim
25.01.2026, 10:34:12
  • 3
✨️ Przyszłość demografii w Polsce: co nas czeka? Ⓘ
Ludzie lekceważą demografię bo nie zdają sobie sprawy z konsekwencji tego. Takie proste myślenie że przecież będzie tak samo jak teraz tylko tańsze mieszkania a pracodawcy będą błagać nas o pracę. Otóż nie, nadejdą bardzo kiepskie czasy. To co teraz jest normą to za 10-30 lat będzie czymś niespotykanym. Na pewno będzie problem ze znalezieniem lekarza specjalisty, mniej policji więc bardziej niebezpiecznie, mniej pracowników
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 12:34:26 via Android
  • 29
@mirko_anonim: tak róbmy dzieci aby mial Ci kto dowozić jedzenie i naprawiać dom xD
  • Odpowiedz
ForestDruid
ForestDruid
ForestDruid
25.01.2026, 07:27:53
  • 3
Po prostu nie mogę uwierzyć jakimi ignorantami jesteście. Właśnie czytam na wykopie o pseudo-badaniu że połowa Polaków nie ma oszczędności na więcej niż 3 miesiące życia i od razu "hurr durr nieodpowiedzialni ludzie decydują się na dzieci". Czy wy naprawdę nie wiecie że dobrobyt dzisiaj nie bierze się z pracy? I nie ma znaczenia ile zarabiasz?
Dam wam jeden przykład. Para robotnik+kosmetyczka z dwójką dzieci. Za dużo z tej roboty nie wyciągają
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 25.01.2026, 11:44:58 via Android
  • 2
@garrincha94: antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne xD
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 11:57:35 via Android
  • 1
@ForestDruid: ej masz rację AI się myli i te badania są z d&#*y

Bonznasz Waldka który zna Mirka i on powiedział że na jego wsi To dzieci zębami drewniane gwoździe prostują
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:08:58 via Android
  • 1
@garrincha94: jaki zamach przeprowadziłem? XD
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:16:57 via Android
  • 1
@garrincha94:

Znasz zasady języka polskiego ?

Znasz zasady logiki ?

Napisałeś że antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne ja jestem antynatalista więc pytam jaki zamach mam na koncie ?
  • Odpowiedz
galek
galek 25.01.2026, 12:33:10 via Android
  • 1
Ojoj napisałeś że antynatalisci mają na koncie zamachy terrorystyczne bo ktoś kiedyś coś zrobil.

Miliardy natalistow mordowały ludzi więc natalisci mają na koncie morderstwa xD

Twoje argumenty są żałosne, może dotrą do jakiegoś 12 lataka ale na więcej bym nie liczył
  • Odpowiedz
galek
galek 24.01.2026, 13:23:20
  • 16
Czy osoby które nie mają oszczędności na najbliższe 3 miesiące jeśli zostałyby bez pracy powinny mieć dzieci ?

#antynatalizm #dzieci
galek - Czy osoby które nie mają oszczędności na najbliższe 3 miesiące jeśli zostałyb...

źródło: 1000006581

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
24.01.2026, 14:11:49 via Android
  • 20
@garrincha94: jak dla mnie aroganckie i potworne jest sprowadzanie nowego życia do biedy
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu
21.01.2026, 12:02:36
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 22.01.2026, 14:52:41 via Android
  • 0
@Pieszczoszek_Czyscioszek: argument braku zgody jest pierwotnym i koronnym argumentem w mojej ocenie.

Jednak nie wyklucza on innych argumentów
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 14:56:57 via Android
  • 0
@archubuntu: nie.

Argument braku zgody nie czyni niedopuszczalnym leczenia dzieci itp.

Ludzie powinni działać zawsze tak aby minimalizować
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 16:08:45 via Android
  • 2
@Hmrogrz: nawet nie wiem jak ta głupotę skomentować.

W argumencie zgody chodzi o to że podejmujesz decyzję o zaistnieniu innej jednostki bez jej zgody. Przemyśl to
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 16:12:09 via Android
  • 1
Jest koronny bo jako człowiek nie masz prawa decydować o innym człowieku.

Jeśli ktoś zdecyduje się na eutanazję to nie masz prawa mu tego zabraniać

Ale.jesli ktoś zasłabnie to go ratujesz bo zakładasz ze ta osoba chce żyć.
  • Odpowiedz
galek
galek 22.01.2026, 17:25:52 via Android
  • 1
@Pieszczoszek_Czyscioszek: w skrócie. Nie istnieje coś takiego jak autonomia człowieka nienarodzonego. Po prostu ty podejmujesz decyzję za którą on będzie płacił
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 11:16:44 via Android
  • 0
@Crocetto: @niebieskatrytytka jeśli nie ma podmiotu od którego możemy uzyskać zgodę to tym bardziej nie powinniśmy podejmować działań.

Czy wy twierdzicie ze jak ktoś nie może zaprzeczyć to można mu coś narzucić xD
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 13:41:32 via Android
  • 2
@Hmrogrz: przeczytaj to co napisałeś zastanów się i przemysl

Nie, nie i jezcze raz nie

Nie musimy podejmować żadnych decyzji w kwestii tego czy sprowadzimy kogoś na
  • Odpowiedz
galek
galek 23.01.2026, 17:16:23 via Android
  • 0
@niebieskatrytytka: A czy nieprzytomny stracił przytomność z własnej woli xD jeśli nie to zakładamy że chce być przytomny
  • Odpowiedz
Peklowanie24h
Peklowanie24h
23.01.2026, 01:13:21
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek 23.01.2026, 11:18:04 via Android
  • 10
@Peklowanie24h: ale zaraz natalisci Ci powiedzą że dzieci lubią chodzić do szkoły, dorośli do pracy o ogólnie jest wszystko super
  • Odpowiedz
galek
galek 21.01.2026, 17:33:57
  • 14
#antynatalizm

Nataliści twierdzą, że prokreacja jest uzasadniona bo większość ludzi deklaruje ze jest zadowolona z tego że żyje.

Mam więc pytanie do natalistow:

Mamy 100 dzieci. Czy wysłalibyście je na wycieczkę trwająca 1 tydzień wiedząc że 60 z pośród tych dzieci będzie się dobrze bawić i odczuwać radość przez tydzień podczas gdy 40 z nich przez tydzień by miało zły czas i cierpiało?
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
21.01.2026, 18:34:25 via Android
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
21.01.2026, 20:43:53 via Android
  • 11
@P_i_o_t_R: temat poruszany 10000000 razy na tagu

Instynkt przetrwania, strach, troska o najbliższych

Czy uświadomicie sobie ze decyzja o zakonczeniubzycia to nie decyzja o wyrzuceniu butów.?
  • Odpowiedz
galek
galek 20.01.2026, 16:56:53
  • 10
#antynatalizm

Uwielbiam logikę życzeniowa natalistów.
Zamiast patrzeć w dane i sprawdzić że zaledwie kilka procent ludzi zatrudnia innych ludzi. To lepiej napisać że można.

Oczywiście ja teoretycznie też mogę wygrać 100 milionów złotych i polecieć w kosmos..
galek - #antynatalizm 

Uwielbiam logikę życzeniowa natalistów.
Zamiast patrzeć w dan...

źródło: 1000006479

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
20.01.2026, 17:08:02 via Android
  • 4
@ev3r: A ja mogę mieć zdanie że kogoś trzeba wysłać na wojnę na 1 linie bo ma 1 % że przeżyje. Za ostatni wyraz w moim kierunku poszło zgłoszenie
  • Odpowiedz
Devilus
Devilus
20.01.2026, 20:31:45 via Wykop
  • 2
@galek:
Dane są lewackie, prawdziwy klucz do sukcesu to chłopski rozum, myślenie życzeniowe i przeszacowywanie własnego wpływu na otaczającą rzeczywistości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
galek
galek 16.01.2026, 20:38:45
  • 13
#tinder #blackpill #redpill #logikarozowychpaskow #zwiazki

Piszę to z perspektywy ok faceta lvl 40

Rzeczywiście porównując sytuację matrymonialną obecną z tą która było 20 lat temu da się zauważyć że oczekiwania kobiet są dużo wyższe.

Jednak
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SonidoStark
SonidoStark
16.01.2026, 21:04:14 via Wykop
  • 23
Samą morda i wzrostem dużo nie ugrasz na dłuższą metę jak jesteś zwykłym debilem


Zbyt dużo widziałem przypadków, gdzie ten debil z wysokim testosteronem miał kobiet na pęczki. Wspominałem kiedyś, że przy jednej sprawie rozwodowej dziołcha rozwodziła się z mężem z jego winy (bo ją bił i zdradzał), znalazła beciaka, ten zapłacił za jej sprawę rozwodową (naszej kancy), a ta ostatecznie wróciła do męża i kopnęła beciaka w dupę? Autentyczna sprawa z
  • Odpowiedz
HrabiaTruposz
HrabiaTruposz
16.01.2026, 21:12:55 via Wykop
  • 18
Natomiast nie możnabylo powiedzieć w towarzystwie nawet męskim negatywnego odnośnie kobiet. Faceci by cię wyśmiali i zjedli nie mówiąc o kobietach.


@galek: Oj tak, do tego nieustanne p---------e o tym że Polki najwspanialsze i najpiękniejsze na świecie. To właśnie ten mit o zajebistości naszych witaminek i traktowanie ich jak święte krowy doprowadziły do tego co widzimy obecnie. Choć coraz więcej młodych mężczyzn dostrzega, że te nasze kobietki wcale takie super
  • Odpowiedz
galek
galek 16.01.2026, 18:56:22
  • 24
#antynatalizm

Każdy człowiek który chce się uważać za człowieka który ceni wolność powinien być skrajnie wyczulony na to że jeśli stworzy nowego człowieka który będzie MUSIAŁ np

- chodzić do szkoły

-
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
16.01.2026, 19:06:44 via Android
  • 9
@gorzki99: dokładnie o tym pisze. Tworząc człowieka zmuszasz go do pozyskania jedzenia. Musi w to włożyć pewna pracę.

Tobie wydaje się to absurdalne ale wyobraź sobie że ja kazałbym Ci np codziennie kilka godzin przytulać się do drzewa bo tylko dzięki temu unikniesz cierpienia. Czy powinienem Cie do tego zmuszać?
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
16.01.2026, 19:20:36 via Android
  • 17
@gorzki99: czy ty masz 15 lat czy IQ 15

Postawienie komuś wyboru albo robisz X albo będziesz cierpiał to nie jest wolny wybór

Jakby Ci ktoś przystawił pistolet dl głowy i kazał coś zrobić to też nazwał byś to wolnym wyborem ?
  • Odpowiedz

1245

Polska przekaże Ukrainie wszystkie myśliwce MiG-29

Pokaż treści 18+

Polska przekaże Ukrainie wszystkie myśliwce MiG-29

Polski rząd ostatecznie wyśle Siłom Powietrznym Ukrainy kolejne myśliwce MiG-29. Ukraina w zamian za samoloty udostępni naszej armii najnowsze technologie dronowe.

Drzepetto
z
geekweek.interia.pl
dodany: 15.01.2026, 18:48:01
  • 349
  • #
    polityka
  • #
    wojna
  • #
    militaria
  • #
    informacje
  • #
    polska
  • #
    ukraina
galek
galek 16.01.2026, 13:53:20 via Android
  • 4
Czy ktoś wie co dokładnie kryje się pod stwierdzieniem know-how odnośnie dronow ? Bo to bardzo ogólne stwierdzenie
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

galek
galek 16.01.2026, 15:02:56 via Android
  • 0
Ale jaja nie wytrzymie
galek
galek 16.01.2026, 15:31:59 via Android
  • 2
Rozumiem co oznacza słowo know-how ale czy są gdzieś jakieś konkrety? Jaka to technologia itp
galek
galek 16.01.2026, 14:57:41
  • 17
#antynatalizm

Zauważyłem że natalisci mają kolejny koronny argument dlaczego ludzie mają więcej przyjemności noz cierpienia:

"Bo jak by mieli więcej cierpienia niż przyjemności to by się zabili"

XD
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Henson_
Henson_
16.01.2026, 15:30:47 via Wykop
  • 10
@galek: szkoda ze nikt z natalistów nie wpadł na pomysł ze człowiek ma bardzo silne mechanizmy obronne i nie da się od tak zrobić magika wbrew pozorom naprawde trzeba miec mega odwage
  • Odpowiedz
Kremufka2137
Kremufka2137
16.01.2026, 16:12:46 via Android
  • 13
@galek: krótko mówiąc - cope.
Długo mówiąc - patrzenie na życie przez różowe okulary, racjonalizacja bo ich kruche ego nie może znieść tego, że życie jest zazwyczaj pozbawione sensu, oszczędne w przyjemności, za to wypełnione pracą której nie chcą wykonywać, obowiązkami pozbawionymi satysfakcji, powtarzalnością, a w końcu nawet walką o przetrwanie i mozolnym grindem. Jasne, nie mamy tak źle jak dzieci w Afryce, ale czy to już oznacza, że mamy
  • Odpowiedz
galek
galek 14.01.2026, 21:07:37
  • 24
#antynatalizm

Wszyscy narzekają teraz na wskaźnik demograficzny ale zobaczmy czym tzw. Boom demograficzny czyli wysoki wskaźnik urodzin w danych rocznikak skutkuje dla osób w nim urodzonych:

1. Duża konkurencją na rynku pracy - zobaczmy co się stało w pokoleniu obecnych 30 latków. Wszyscy poszli na studia i weszli na rynek pracy w tym samym czasie. Raj dla pracodawców nie muszą rywalizować wynagrodzeniem bo zawsze się ktoś znajdzie.

2.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....a
s.....a
konto usunięte 14.01.2026, 21:16:01 via CyciX
  • 13
wysoki boom demograficzny = niska płaca bo konkurencja, drogie mieszkania bo popyt, raj dla banków i pracodawców. Generalnie racja, urodzenie się w rokach boomu to przegrana dla jednostki
  • Odpowiedz
666-666
666-666
15.01.2026, 18:19:01 via Wykop
  • 10
@galek: Mnie najbardziej śmieszy jak wykopki piszą o kobietach wykonujących "bullshit job" w korporacji, że lepiej by było, gdyby zamiast tego zajęły się rodzeniem dzieci. No świetnie, czyli zamiast wykonywać bezsensowną robotę to trzeba robić innych ludzi do wykonywania bezsensownej roboty i harowaniu całe życie na to, żeby bank mógł wypuścić nowe pieniądze na rynek, a deweloper zarobić na wybudowaniu klity na końcu miasta?
  • Odpowiedz
galek
galek 12.01.2026, 20:47:03
  • 6
#antynatalizm #praca

Na tagu antynatalizm często spotykam się z głosami że ludzie lubią swoją pracę

Zapytałem gpt dlaczego ludzie lubią swoją pracę i dostałem ponizsza odpowiedź.

Zastanówmy
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
12.01.2026, 21:01:46 via Android
  • 3
@gorzki99: tak wiedziałem że teraz wszyscy będą pisać że oczywiście są w 1 części. 99.9 % osób jest w 1 części
  • Odpowiedz
jegertilbake
jegertilbake
12.01.2026, 23:52:15 via Wykop
  • 5
@galek: Jedyna obiektywna metoda, żeby sprawdzić czy ktos realnie lubi swoja prace to jakby mial dostać wypłatę niezaleznie od tego czy ją wykonuje czy nie. Gwarantuję, ze 99% by mialo w------e a na pewno nie chodzilo by tak często jak wtedy gdy muszą
  • Odpowiedz
galek
galek 12.01.2026, 17:22:57
  • 50
#antynatalizm #dzieci #praca

Natalisci czy nie przeraża was fakt że dziecko które zrobicie w swoim życiu będzie musiało głównie pracować?
galek - #antynatalizm #dzieci #praca 

Natalisci czy nie przeraża was fakt że dziecko...

źródło: 1000005831

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

idee_salcefixe
idee_salcefixe
12.01.2026, 18:33:37 via Wykop
  • 58
jest to szczerze przerażające i szczerze smutne
  • Odpowiedz
SzarakGieldowy
SzarakGieldowy
12.01.2026, 19:02:04 via iOS
  • 22
@galek: a wiesz, że swoją pracę można lubić? Poważnie
  • Odpowiedz
galek
galek 09.01.2026, 15:40:36
  • 19
#antynatalizm

Bardzo często w dyskusji z natalismtami pojawią się argument; "ja lubię swoją prace"

Skoro natalisci twierdzą że lubią swoją pracę to mam postulat.

Niech
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
09.01.2026, 16:47:25 via Wykop
  • 11
@galek: Też jestem za tym. Jak ktoś twierdzi, że lubi swoją pracę to niech robi po 10 godzin dziennie, a mi da wcześniej wyjść z tego piekła. W sumie chyba każda praca to piekło, niezależnie czy z----------z fizycznie czy 'wygodnie siedzisz na dupie' od 8 do 16.
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
09.01.2026, 17:24:39 via Android
  • 11
@666-666: jak ograniczonym człowiekiem trzeba być żeby nie widzieć tragizmu w poświęcaniu 10h dziennie z dojazdami na pracę. Tym ludziom nie żal tego czasu bo samodzielnie pewnie nie zlalezly by zainteresowań
  • Odpowiedz
galek
galek 06.01.2026, 22:16:11
  • 20
Chyba zarówno natalisci jak i antynatalisci zgodzą się że życie jest niesprawiedliwe.

Dlaczego więc natalisci chcą sprowadzać dziecko do niesprawiedliwego świata?

#antynatalizm
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RandyBobandy
RandyBobandy
06.01.2026, 22:18:22 via Wypiek
  • 20
@galek Bo są chorzy psychicznie/chcą się zemścić na swoich dzieciach.
  • Odpowiedz
YuiDiscover
YuiDiscover
YuiDiscover
07.01.2026, 04:34:00 via Wykop
  • 11
@LeoXIV: Proces oparty na losowych wydarzeniach dotyczących istot żywych, które w ich wyniku zostają bez ich zgody i potrzeby zmuszone do życia i postawione przed konsekwencjami tych wydarzeń, nie może mieć nic wspólnego z jakąkolwiek uczciwością, jaką sugeruje słowo sprawiedliwość. Twierdzenie, że taki proces się nie charakteryzuje, to urojenie.
  • Odpowiedz
galek
galek 04.01.2026, 20:02:26
  • 20
Kocham logikę natalistow

Poinformowałem nataliste że 70% dzieci doświadcza stresu w szkole.

Natalista stwierdził: no tak jest problem trzeba to rozwiązać, edukować dzieci, rodziców, nauczycieli... itp

Oczywiście
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....j
D.....j
konto usunięte 04.01.2026, 20:18:29 via Wykop
  • 9
@galek: w głowie natalisty jest tylko jedno

niewiele
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
04.01.2026, 22:13:12 via Android
  • 8
@SpokojnyPan: typowo.Januszowskie wyśmiewanie poważnego problemu. Jesteś ćwierć inteligentem
  • Odpowiedz
galek
galek 04.01.2026, 17:16:10
  • 2
AI powiedziało mi że szansa na to że pierwsza randka doprowadzi do stałego związku wynosi 5%

To jest takie prawdobodobienstwo jak wyrzucenie 3 razy z rzędu na kostce tej samej liczby.

Jak kobiety mogą oczekiwać że faceci będą inicjować rozmowę, zapraszać, planować randki, płacić itp jeśli mają 95% szans na porażkę?

#tinder #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskipaskow #blackpill
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

heniek_8
heniek_8
04.01.2026, 17:40:55 via Wykop
  • 7
To jest takie prawdobodobienstwo jak wyrzucenie 3 razy z rzędu na kostce tej samej liczby.


@galek: 2.78% że wyrzucisz 3x to samo

Jak kobiety mogą oczekiwać że faceci będą inicjować rozmowę, zapraszać, planować randki, płacić itp jeśli mają 95% szans na porażkę?


chcą żeby inicjowali tacy którzy nie mają szans na porażkę
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
04.01.2026, 17:41:35 via Android
  • 1
Ok to w tym aspekcie mnie ai oszukało
  • Odpowiedz
galek
galek 04.01.2026, 16:19:52
  • 56
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mamracjewieszotym
mamracjewieszotym
04.01.2026, 17:34:26 via Wykop
  • 54
@galek: natalisci, rozpłodowcy to podli ludzie. Oni w ogóle o tym nie myślą o tym co będzie z dzieckiem. Oni chcą zapełnić swoją pustkę więc oddają się prokreacji.
  • Odpowiedz
D.....j
D.....j
konto usunięte 04.01.2026, 17:42:46 via Wykop
  • 43
@mamracjewieszotym: jak to nie myślą? dzieci mają być ich darmowymi służącymi przez całe życie, a jak nie, to na bruk
  • Odpowiedz
galek
galek 28.12.2025, 17:25:09
  • 31
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....a
A.....a
konto usunięte 28.12.2025, 17:32:39 via Wypiek
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
cichy-spokojny-grzeczny
cichy-spokojny-grzeczny
28.12.2025, 17:37:11 via Wykop
  • 35
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
  • Strona 4 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.12.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.03.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking