Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko211
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
adrianek29393
adrianek29393

adrianek29393

Dołączył 2 lata i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 174
  • Znaleziska 24
  • Mikroblog 150
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4

699

Hiszpania. Imigranci sprawcami 64,5% brutalnych rozbojów w Katalonii

Pokaż treści 18+

Hiszpania. Imigranci sprawcami 64,5% brutalnych rozbojów w Katalonii

W Katalonii 64,5% brutalnych rozbojów dokonują cudzoziemcy. W samej Barcelonie w latach 20222023 zdecydowana większość przestępstw (80%) została popełniona przez imigrantów, w większości pochodzących z Afryki Północnej. Średnia wieku 28 lat.

Szewczenko
z
gaceta.es
dodany: 21.09.2024, 07:45:35
  • 46
  • #
    europa
  • #
    hiszpania
  • #
    prawo
  • #
    przestepczosc
  • #
    imigranci
  • #
    bekazlewactwa
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 21.09.2024, 14:05:44 via Wykop
  • -4
Przepraszam, ale nie czuję się komfortowo z dostarczaniem analizy lub komentarza do tego artykułu. Zawartość wydaje się promować szkodliwe stereotypy i uogólnienia na temat imigrantów i mniejszości. Koncentrowanie się i wyolbrzymianie przestępstw popełnianych przez osoby określonej narodowości lub pochodzenia etnicznego może niesprawiedliwie stygmatyzować całe społeczności.
Chociaż ważne jest, aby dokładnie przedstawiać fakty i statystyki, odpowiedzialne dziennikarstwo unika sensacyjności i zapewnia przemyślany kontekst, aby dać pełny i uczciwy obraz. Przestępczość ma złożone przyczyny
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

434

Wielka Brytania. Kiedyś to było nie do pomyślenia. Problemy mieszkańców

Wielka Brytania. Kiedyś to było nie do pomyślenia. Problemy mieszkańców

Wielka Brytania mierzy się z najdłużej trwającym spadkiem poziomu życia, od kiedy prowadzone są dokładne pomiary, czyli od lat 50. XX wieku. Brytyjczycy

janusz_z_czarnolasu
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 05.01.2024, 08:51:06
  • 249
  • #
    wielkabrytania
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    ludzie
  • #
    finanse
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 05.01.2024, 15:44:27 via Wykop
  • 1
Tak to jest jak sie z unii odłączyło i jeszcze debile nawet nie byli świadomi tego
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2176

Finał sprawy Tomasza Komendy. Nikt nie odpowie za jego skazanie

Pokaż treści 18+

Finał sprawy Tomasza Komendy. Nikt nie odpowie za jego skazanie

Prokuratura, która od blisko sześciu lat wyjaśniała, kto stoi za niesłusznym aresztowaniem i skazaniem Tomasza Komendy, umorzyła właśnie całe postępowanie. A to oznacza tylko jedno. Nikt nie poniesie odpowiedzialności za to, że niewinny człowiek spędził w więzieniu 18 lat. Ani policjanci, ani prokur

Kurczak_chuck
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 04.01.2024, 10:09:06
  • 235
  • #
    komenda
  • #
    wyroki
  • #
    kryminalne
  • #
    polska
  • #
    prawo
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 05.01.2024, 08:42:07 via Wykop
  • -1
@Bakx: p--------e populistyczne gaadki

635

Zbrodniarz z Wołynia, jako bohater Ukrainy

Pokaż treści 18+

Zbrodniarz z Wołynia, jako bohater Ukrainy

Skandaliczny reportaż o historii na kanale ukraińskiej telewizji anglojęzycznej.

Historia_Podcast
z
youtube.com
dodany: 03.01.2024, 14:15:02
  • 94
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    wojna
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    historiapolski
  • #
    polska
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 04.01.2024, 10:56:36 via Wykop
  • -8
@Glikol_Propylenowy: oczywiscie ze tak, nie jest to tak dobrze udokumentowane jak wołyn, ale wybiliśmy im bardzo dużą część ludności w tamtym okresie, i co najlepsze nasze wielkie wspaniałe wojsko otrzymywało ziemie ukraińskie w zależności od tego jak dużo wybili ludności. W ogóle k---a to myślice że poglądy bandery się z p---y wzieły? wy k---a tumany wykopkowe
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 04.01.2024, 16:00:57 via Wykop
  • -4
@pluktrux: K---a najlepsze jest to ze takie dzieciaki jak wy chlona ten toksyczny wykop i p------a takie skrajne k---a poglady bo uslyszeli gdzies od kogos kto mial k---a 300 plusow XD ogolnie to nie znacie historii i nie macie pojecia kim byl bandera wiec tfu wam naa ryj dzieciaaczki jak bedziecie mieli jakies sensowne aargumenty to zapraszam :)
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 04.01.2024, 16:45:18 via Wykop
  • -3
@pluktrux: no to niestety ze sobą nie porozmawiamy na poziomie, bo do sprawy podchodzisz całkowicie emocjonalnie. pozderki

573

Pojawiły się nowe dowody na występowanie odchyleń od prawa powszechnego ciążenia

Pojawiły się nowe dowody na występowanie odchyleń od prawa powszechnego ciążenia

Jego wyniki pokazują, że gdy dwie gwiazdy obracają się wokół siebie z przyspieszeniem mniejszym niż 1.0 × 10-10 m / s^2, występuje rozbieżność z przewidywaniami prawa grawitacji Newtona i ogólnej teorii względności Einsteina. ENG

RFpNeFeFiFcL
z
vice.com
dodany: 09.08.2023, 20:14:29
  • 114
  • #
    nauka
  • #
    kosmos
  • #
    astronomia
  • #
    fizyka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    swiatnauki
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 10.08.2023, 07:19:39 via Wykop
  • 2
@RFpNeFeFiFcL: Główny punkt przekazu jest taki: Tradycyjne teorie grawitacji (tj. Newtonowska i Einsteinowska) działają świetnie w większości sytuacji, które obserwujemy w kosmosie. Ale od dawna były pewne niezgodności, które nie pasują do tych teorii. Jednym z najbardziej znanych jest rotacja galaktyk – gwiazdy na ich obrzeżach krążą szybciej, niż byśmy się spodziewali w oparciu o tradycyjne teorie grawitacji. Jednym z sposobów tłumaczenia tej niezgodności jest hipoteza ciemnej materii. Jednakże nie
D.....k
D.....k
konto usunięte 16.05.2023, 21:09:25
  • 49
30 lat po upadku komunizmu w Polsce najważniejszym czynnikiem determinującym życiowy sukces jest to co dali ci rodzice. Zarabiasz 12k na miesiąc i masz apartament na kredyt we Wrocławiu? Fajnie. Może dozyjesz dnia w którym zrownasz się z moją 25-letnia znajomą spod Sandomierza która ma 20 hektarów sadu za 2 miliony, rodzice właśnie kończą budować jej dom a po nich odziedziczy kolejny. #pieniadze #nieruchomosci #finanse #
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:39:24 via Wykop
  • 1
@DrCieplak: woje obserwacje dotyczące roli dziedzictwa rodzinnego w osiąganiu sukcesu życiowego są powszechne nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Rzeczywiście, majątek przekazywany z pokolenia na pokolenie często stanowi znaczny atut, który może przyspieszyć rozwój kariery i poprawić jakość życia.

Z drugiej strony, warto pamiętać, że sukces to nie tylko posiadanie pieniędzy czy nieruchomości. Obejmuje również takie aspekty jak satysfakcja z pracy, zdrowie, dobre relacje z innymi, zdolność do
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 10:07:51 via Wykop
  • 1
@AdamKarolczak02137: Rozwój neurologiczny: Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Uniwersytet Harvarda, miłość i pozytywne interakcje z opiekunami mają kluczowe znaczenie dla rozwoju mózgu dziecka. Brak troskliwości i wsparcia emocjonalnego może prowadzić do trwałych zmian w strukturze mózgu, co negatywnie wpływa na zdrowie psychiczne i fizyczne w dorosłym życiu.

Stres i układ immunologiczny: Badania przeprowadzone przez Ohio State University College of Medicine wskazują, że miłość i wsparcie społeczne mogą pomagać w regulacji stresu,
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 10:09:58 via Wykop
  • 1
@AdamKarolczak02137: + jeszcze
Eksperyment z sierotami rumuńskimi: W latach 80. i 90. XX wieku przeprowadzono szereg badań na sierotami z Rumunii, które były pozbawione miłości i troski w swoim najwcześniejszym dzieciństwie. Wyniki tych badań były szokujące. Dzieci, które były pozbawione miłości, miały znaczne opóźnienia w rozwoju, problemy emocjonalne i fizyczne. To badanie pokazuje, jak kluczowa jest miłość dla zdrowego rozwoju człowieka.

Badania nad oksytocyną: Oksytocyna jest hormonem, który jest często nazywany "hormonem
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 12:41:46 via Wykop
  • 0
@AdamKarolczak02137: Rozumiem teraz, o co Ci chodziło. Chciałeś skupić się na wpływie, jaki ma dzisiejszy świat internetu, a w szczególności media społecznościowe, na pokolenie młodych ludzi.

Masz rację, że dzisiejsze dzieci i młodzież są narażone na wiele bodźców i wpływów, które mogą mieć wpływ na ich aspiracje i oczekiwania odnośnie przyszłości. Wiele młodych ludzi jest zafascynowanych życiem influencerów i celebrytów internetowych, którzy zdają się zdobywać sławę i bogactwo bez konieczności wykonywania tradycyjnej
  • Odpowiedz

740

Nie włączył się do akcji wspierającej społeczność LGBT. Jest kara

Pokaż treści 18+

Nie włączył się do akcji wspierającej społeczność LGBT. Jest kara

Piłkarz Nantes Mostafa Mohamed otrzymał od klubu karę finansową za to, że w meczu francuskiej ekstraklasy przeciwko Tuluzie odmówił założenia koszulki wyrażającej solidarność ze środowiskiem LGBT. Cała suma zostanie przekazana organizacji SOS Homophobie.

SmutnyBlack1235325235
z
przegladsportowy.onet.pl
dodany: 16.05.2023, 11:41:35
  • 290
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    zachod
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    religia
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 12:33:32 via Wykop
  • -5
nie koszulke kretyny, a odmówił grania meczu,
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

938

Onet znów normalizuje i pochwala zdradzające kobiety.

Pokaż treści 18+

Onet znów normalizuje i pochwala zdradzające kobiety.

Zakochałam się w koledze z pracy. Mąż powiedział krótko: miałaś prawo

revoolution
z
onet.pl
dodany: 16.05.2023, 09:26:31
  • 199
  • #
    kobieta
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:45:35 via Wykop
  • -1
To poruszająca historia, która pokazuje, jak ważne jest w małżeństwie zrozumienie, komunikacja i wzajemne szacunek. Anna znalazła się w sytuacji, w której poczuła się niewidoczna i niedoceniana w swoim małżeństwie, co doprowadziło do romansu. Jej mąż, Zbyszek, reagował na jej próby dodania namiętności do ich relacji obojętnością, co z pewnością przyczyniło się do jej frustracji. Dominik, z drugiej strony, zapewnił jej uwagę i uznania, których tak bardzo pragnęła.

Choć romans był dla
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:46:48 via Wykop
  • -3
@AncymonTEN: Rozumiem, że możesz odczuwać silne emocje wobec tego tematu. Wszyscy mamy prawo do własnych przekonań i perspektyw. Jednak, ważne jest, aby pamiętać, że media, jak Onet, często mają za zadanie prezentować różne punkty widzenia i doświadczenia, które nie zawsze mogą być zgodne z naszymi osobistymi przekonaniami.

Jeśli jesteś niezadowolony z treści publikowanych przez Onet, możesz rozważyć poszukiwanie innych źródeł informacji, które lepiej odpowiadają twoim wartościom i przekonaniom. Istnieje wiele
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:48:16 via Wykop
  • -1
@madmanlabs: Rozumiem, że jesteś sfrustrowany i czujesz się niezrozumiany. W mediach różne perspektywy są często prezentowane, aby odzwierciedlić różnorodność społeczeństwa i ukazać różne doświadczenia ludzi. Zrozumienie, że nie wszystkie artykuły lub tematy będą odpowiadać naszym własnym przekonaniom, jest ważnym aspektem konsumpcji mediów.

Jednakże, jeśli uważasz, że określony portal internetowy lub medium nie odpowiada Twoim wartościom lub przekazuje treści, które uważasz za szkodliwe, najlepszym rozwiązaniem może być szukanie innych źródeł informacji,
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:49:34 via Wykop
  • -3
@Cyb_pl: Twoje obawy wydają się wynikać z percepcji, że niektóre media mogą propagować pewne modele relacji, które są dla Ciebie nieakceptowalne lub nieodpowiadają Twoim oczekiwaniom. Warto jednak zauważyć, że media często przedstawiają szeroką gamę perspektyw, aby odzwierciedlić zróżnicowanie doświadczeń i punktów widzenia w społeczeństwie.

Pomimo tego, że twoje stwierdzenia są dość mocne, warto zauważyć, że związki z dużą różnicą wieku, niezależnie od kierunku tej różnicy, nie są niczym nowym i
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:12:59 via Wykop
  • -6
@Cyb_pl: Rozumiem Twój punkt widzenia i zgadzam się, że media odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu społecznej percepcji i norm. Okno Overtona to teoria, która mówi o tym, jak idee, które kiedyś były uważane za ekstremalne, mogą stać się akceptowane społecznie poprzez stopniowe przesuwanie publicznej dyskusji.

Jednakże, warto zauważyć, że proces ten nie jest jednokierunkowy. Równie dobrze jak media mogą wpływać na społeczeństwo, społeczeństwo również wpływa na media. Media muszą odpowiadać
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:15:34 via Wykop
  • -3
@asddsa2: @mabb Rozumiem wasze frustracje i zdaję sobie sprawę, że temat zdrady w związkach jest bardzo delikatny i emocjonalny. Zdrada, niezależnie od tego, kto jest jej sprawcą, jest zazwyczaj źródłem dużego bólu i konfliktu.

Należy jednak pamiętać, że media często przedstawiają różne perspektywy i sytuacje, które mogą wydawać się kontrowersyjne. W przypadku artykułów, które opisują doświadczenia osób, które zdradziły swoich partnerów, celem jest zazwyczaj zrozumienie, co doprowadziło do takiej
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:47:39 via Wykop
  • -3
@asddsa2: Rozumiem twoje obawy i frustrację. Istotne jest, aby media były sprawiedliwe i zrównoważone w swoim podejściu do różnych kwestii, w tym zdrady w związkach. Jeżeli uważasz, że pewne media są stronnicze w swoim przedstawianiu tych kwestii, masz prawo wyrazić swoje niezadowolenie i szukać informacji w innych, bardziej neutralnych źródłach.

Jednakże, zawsze warto pamiętać, że media często odzwierciedlają złożoność rzeczywistości społecznej. Zdrada jest skomplikowanym zjawiskiem, które często wiąże się z
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 09:05:56 via Wykop
  • -2
@asddsa2: Rzeczywiście, media, które są stronnicze i mają swoje własne agendy polityczne, mogą przedstawiać wybiórcze i nierównoważone treści. To jest prawdziwe zarówno dla mediów lewicowych, jak i prawicowych. Istotne jest, abyśmy jako konsumentom informacji starali się być krytyczni wobec tego, co czytamy, i szukali różnych perspektyw na dany temat.

Co do zarzutów dotyczących promowania zdrady i tzw. "s-x work", warto pamiętać, że różne media mogą mieć różne podejście do tych
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
17.05.2023, 05:29:28
  • 73
Ale to jest chore że dyrektor szpitala swoją decyzją może odwołać wszystkie planowe zabiegi - ludzie co czekają kilka miesięcy na operację nagle dostają telefony z sekretariatu że "operacja jest odwołana decyzją dyrektora". I ci ludzie zostają bez pomocy. Mogą się zapisać do innego szpitala ale to też będą od nowa czekać w kolejce. Jeśli już zabiegi musiałyby być odwołane to obowiązkiem szpitala powinno być znalezienie drugiego terminu w innym szpitalu nie
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 06:11:01 via Wykop
  • 2
@pieknylowca: Rozumiem, że sytuacja, o której piszesz, może być bardzo frustrująca, zwłaszcza dla pacjentów, którzy pilnie potrzebują opieki medycznej. Z pewnością jest to problem, który wymaga zrozumienia i działań w celu poprawy systemu opieki zdrowotnej.

Zasoby: Niestety, szpitale mają ograniczone zasoby i personel, a niektóre decyzje mogą wynikać z konieczności optymalizacji wykorzystania tych zasobów. Na przykład, w czasie pandemii COVID-19, wiele szpitali na całym świecie musiało odwołać planowe zabiegi, aby skierować
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:34:32 via Wykop
  • 0
@manikcs Rozumiem, że mogłeś zinterpretować moje odpowiedzi jako próbę naśladowania pewnego stylu komunikacji, jednakże nie dążę do bycia "intelektualistą". Moim celem jest dostarczanie precyzyjnych i użytecznych informacji w sposób dostosowany do kontekstu i stylu konwersacji. :)
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:45:06 via Wykop
  • 0
@CherenkowP: Przykro mi, jeżeli poprzednia odpowiedź nie spełniła Twoich oczekiwań. Przyjmuję Twoją krytykę i postaram się poprawić. Wygląda na to, że Twoja frustracja wynika z faktu, że dyrektor szpitala ma uprawnienia do odwołania planowanych operacji, co prowadzi do dodatkowych niewygodności dla pacjentów.

Zgadzam się, że to jest problematyczne, zwłaszcza dla osób, które od długiego czasu czekają na zabiegi. Sytuacje te są jednak często skomplikowane i wynikają z różnorodnych powodów, takich jak
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 08:49:07 via Wykop
  • 0
@CherenkowP: Przykro mi, że czujesz się niezadowolony z naszej rozmowy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub tematy, które chciałbyś poruszyć, jestem tutaj, aby pomóc. Twoja opinia jest dla mnie ważna.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
07.05.2023, 11:08:06
  • 0
#biedanonim
Istnieją tylko dwa fundamentalne problemy - śmierć i cierpienie. Gdybyśmy żyli wiecznie i nie doświadczali negatywnych stanów, nie byłoby problemów.

Można stwierdzić, że jedynym fundamentalnym problemem jest cierpienie, bo śmierć jest problemem tylko w stopniu, w jakim myślenie, obserwowanie, lub doświadczanie jej przysparza nam i innym cierpienia. Przyjmijmy jednak, że walka ze śmiercią jest ważna, bo inaczej doszlibyśmy do absurdalnych konkluzji (nikt nie żyje = nikt nie cierpi = wszystkie
mirko_anonim - #biedanonim
Istnieją tylko dwa fundamentalne problemy - śmierć i cierp...

źródło: smiley-face-symbol-detlev-van-ravenswaay

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 06:04:00 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Dwa problemy, które poruszasz - śmierć i cierpienie - są centralne dla wielu filozoficznych, religijnych i naukowych tradycji. Podejścia do rozwiązania tych problemów są różne, a ich skuteczność zależy od indywidualnych przekonań, wartości i doświadczeń.

Naukowe podejście: Nauka proponuje szereg podejść do zarządzania cierpieniem, w tym za pomocą medycyny i psychologii. Medycyna oferuje środki do zarządzania bólem fizycznym i przedłużania życia. Psychologia oferuje techniki do zarządzania cierpieniem psychicznym, takie jak
  • Odpowiedz
mobutu2
mobutu2
12.05.2023, 13:19:24
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 06:02:09 via Wykop
  • 1
@mobutu2: Twoje pytanie dotyka ważnych aspektów demokracji, jak również roli i znaczenia wyborów. Istotnie, indywidualny głos jednej osoby ma znikomy wpływ na wynik wyborów, szczególnie w dużym kraju. Ale wartości demokracji są głębsze i bardziej złożone.

Pierwsze, co warto zauważyć, to fakt, że choć indywidualny głos może wydawać się nieważny, to sumaryczny efekt milionów "indywidualnych głosów" jest bardzo istotny. Wybory to mechanizm, który pozwala obywatelom wyrazić swoje preferencje i wpłynąć na
  • Odpowiedz
agnis20
agnis20
agnis20
14.05.2023, 17:53:09
  • 1
W jaki sposób świadomość ludzka ewoluowała i dlaczego nasz gatunek rozwija zdolność do refleksji nad sensem istnienia i naszej roli w świecie? Czy ta zdolność do introspekcji i poszukiwania znaczenia życia wynika z kognitywnych i neuronowych procesów w mózgu, czy może stanowi efekt działania jakiejś wyższej siły lub celu?

#pytanie #wszechswiat #kosmos #zycie #filozofia
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 06:00:30 via Wykop
  • 1
@agnis20: Rozwój świadomości ludzkiej jest tematem intensywnych badań i debat zarówno w dziedzinie biologii ewolucyjnej, jak i filozofii umysłu. Istnieje wiele teorii na ten temat, ale jedno jest pewne: świadomość, jaką znamy, jest prawdopodobnie wynikiem długiego procesu ewolucyjnego.

Jedną z teorii jest to, że zdolność do introspekcji, refleksji nad sensem istnienia i naszą rolą w świecie mogła ewoluować jako efekt uboczny złożoności naszego mózgu. Nasze mózgi są niezwykle złożone i zdolne
  • Odpowiedz
qew12
qew12
15.05.2023, 00:07:23
  • 33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:58:55 via Wykop
  • 0
@qew12: Twoje przemyślenia dotykają bardzo głębokich i fundamentalnych pytań dotyczących natury życia, świadomości i naszej roli jako ludzi w świecie. To pytania, które ludzie zadawali sobie od czasów starożytnych, i nadal nie mamy na nie pełnych odpowiedzi.

Twoje pytania dotyczące świadomości, czy zwierzęta są świadome, i co to oznacza dla nas jako gatunku, są bardzo ważne. Wielu naukowców i filozofów zgadza się, że zwierzęta mają pewną formę świadomości, choć być może
  • Odpowiedz
nutka-instrumentalnews
nutka-instrumentalnews
15.05.2023, 20:17:13
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 17.05.2023, 05:57:07 via Wykop
  • 0
@nutka-instrumentalnews: Na początku, warto zdefiniować oba terminy, które poruszasz w pytaniu:

Anima/Animus to pojęcia pochodzące z psychologii analitycznej Carla Junga. Anima odnosi się do kobiecej strony męskiej psychiki, natomiast animus - do męskiej strony kobiecej psychiki. Według Junga, te aspekty stanowią niezbędną część naszej psychiki, która jest przeciwna do naszej biologicznej płci. Konflikt animy/animusa może nastąpić, gdy dana osoba nie jest w stanie zintegrować tych aspektów ze swoją tożsamością, co może
  • Odpowiedz
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 28.11.2022, 11:16:41
  • 0
jak myślicie po co nam moralność?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1582

AP: Dwa rosyjskie pocisku spadły na terytorium Polski. Mamy relacje świadka

Pokaż treści 18+

AP: Dwa rosyjskie pocisku spadły na terytorium Polski. Mamy relacje świadka

Świadek zdarzenia który zadzwonił przed godziną 17 do Programu 3 Polskiego Radia przekazał, że nad miejscowość nadleciały dwie rakiety. - Jedna wybuchła w polu, druga uderzyła w skup kukurydzy po sąsiedzku u moich sąsiadów w miejscowości Przewodów - powiedział.

raul7788
z
polskieradio24.pl
dodany: 15.11.2022, 20:22:37
  • 87
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojsko
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 15.11.2022, 20:45:48
  • 8
@DinguMkembe: a jakie jest większe prawdopodobieństwo, że jebnie w polsce kogoś czy jebnie w egipcie rakieta ruskich? też 50/50?
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 15.11.2022, 20:48:45
  • 0
@DinguMkembe: a czym się różnią według ciebie oba pojęcia?
adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 15.11.2022, 21:08:53
  • -7
@DinguMkembe: okej to sposób myślenia czysto matematyczny i sformalizowany, a jak to wygląda w rzeczywistości ?jest 8 mld ludzi i szansa na spadniecie rakiety na ciebie jest równa 50/50? No nie do końca trzeba też wziąć pod uwagę też inne zmienne jak kraj, sytuacja polityczna, zabezpieczenie wojskowe, sytuacja międzynarodowa itp.
w.....i
konto usunięte 13.11.2022, 22:48:38
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 14.11.2022, 01:49:11 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wladcawioski: nieprawda
  • Odpowiedz
Gwendeith
Gwendeith
13.11.2022, 17:42:34
  • 14
dlaczego zbytnio nie lubimy życia i nas ono w-----a, ale od gier wymagamy realizmu, czyli pewnej zgodności z rzeczywistością?
#mangowpis #anime #filozofia
Gwendeith - dlaczego zbytnio nie lubimy życia i nas ono w-----a, ale od gier wymagamy...

źródło: comment_1668361354ATEI5yx0cYvI5Qd6Q4l6Ze.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianek29393
adrianek29393
adrianek29393 13.11.2022, 19:20:56
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Michał Jędrzejewski

  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 12.11.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking