Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Humbaq
Humbaq

Humbaq

Dołączył 11 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2488
  • Znaleziska 1222
  • Mikroblog 1266
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 11

36

Dr Repetowicz o Bartosiaku: chińska propaganda w służbie dezintegracji NATO

Dr Repetowicz o Bartosiaku: chińska propaganda w służbie dezintegracji NATO

Komentarz analityczny, który oburzył Strategy & Future

winokobietyiwykop
z
disinfodigest.pl
dodany: 19.04.2025, 14:27:01
  • 21
  • #
    bartosiak
  • #
    chiny
  • #
    nato
  • #
    strategia
  • #
    geostrategia
  • #
    repetowicz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 20.04.2025, 08:13:44 via Wykop
  • 0
@telewizyjny_dym:

sezonowa zupa znaczeń z hasłami-zaklęciami

Dobrze opisałeś swoją wypowiedź XD Czysta mowa woda:

raz mówią tak,
Marysiabaton
Marysiabaton
Marysiabaton
17.04.2025, 13:09:48
  • 706
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 117
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 17.04.2025, 19:14:30 via Wykop
  • 0
@Marysiabaton: Dwa światy, dwa systemy, dwie filozofie życia.
Humbaq - @Marysiabaton: Dwa światy, dwa systemy, dwie filozofie życia.

źródło: obraz

Pobierz
  • Odpowiedz
Drezno619
Drezno619
14.04.2025, 19:07:25
  • 173
#debata Jezu jakie słuchanie Stanowskiego jest męczące, chce wyjść na pseudointelektualistę a jest nudny i bezbarwny jak flaki z olejem
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 15.04.2025, 06:41:33 via Wykop
  • 2
#debata Jezu jakie słuchanie Stanowskiego jest męczące, chce wyjść na pseudointelektualistę a jest nudny i bezbarwny jak flaki z olejem


@Drezno619: 141 plusów, 7 komentarzy XD wszystko jasne

Tak swoją drogą o co chodzi z "chce wyjść na pseudointelektualiste"? Co to ma niby znaczyć? Czyli według ciebie Stanowski chce wyjść na osobę, która pozoruje bycie intelektualistą? I w opozycji do pseudointelektualizmu jest bycie "nudnym i bezbarwnym jak flaki
  • Odpowiedz
nat_soc
nat_soc
12.04.2025, 09:54:08
  • 1113
#heheszki #humorobrazkowy #debata
nat_soc - #heheszki #humorobrazkowy #debata

źródło: 8bc45d97cb9f2ed37f54ad3c1b278c1c65012d3846bcdc964c59b9e34526c614

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.04.2025, 11:32:52 via Wykop
  • 66
@nat_soc: @elita1001 Mnie najbardziej szokuje w tym wszystkim, że jednak są ludzie, którzy na poważnie komentują udział Stanowskiego w debacie - mówiąc, że przegrał debatę XD Gość prowadzi sobie kanał na youtube, dostał się do telewizji publicznej na debatę prezydencką, wczorajszy live z debat na KZ był nr 1 pod kątem oglądalności na całym youtube, a jakieś szaraczki z wykopu oceniają, że on przegrał XD Jeżeli on cokolwiek przegrał
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.04.2025, 12:10:34 via Android
  • 6
@chico_lachowski Tak, osiąganie założonych celów i zarabianie na tym dużego hajsu - nazwałbym to wygraną. Osiągnięcie statusu kandydata na prezydenta i udział w debacie transmitowanej we wszystkich main streamowych mediach jako youtuber - również. Choć jeżeli uważasz przeciwnie, podziel się swoimi niezwykłymi dokonaniami w życiu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.04.2025, 12:20:51 via Wykop
  • 28
@chico_lachowski: Ad hitlerum w dyskusji o Stanowskim, genialne XD

Tak swoją drogą - masz jakąś jednostkę chorobową, która uniemożliwia ci przeczytanie całej wypowiedzi? Widzę, że po raz drugi wycinasz trzy słowa i traktujesz to jako całość wypowiedzi. Pomogę ci:

Tak, osiąganie założonych celów i zarabianie na tym dużego hajsu - nazwałbym to
  • Odpowiedz
Partyzant91
Partyzant91
Partyzant91
12.04.2025, 09:10:52
  • 297
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.04.2025, 11:26:32 via Wykop
  • 1
@Partyzant91: Zupełnie bez znaczenia. Trzaskowski walczy tylko o to, aby Nawrocki dostał się do II tury - wykluczenie z debaty Mentzena było dla niego największym sukcesem tej debaty. Jakieś przepływy skrajnie lewicowego elektoratu do Biejat nie wpłyną w żaden sposób na szanse Trzaskowskiego - a wiadomo, że w drugiej turze z Nawrockim/Mentzenem elektorat lewicy zrobi wszystko by wygrał Trzaskowski.
  • Odpowiedz
Rad-X
Rad-X
11.04.2025, 17:42:12
  • 342
narazie największym przegranym tej debaty to Stanowski xD
#debata
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.04.2025, 23:32:18 via Wykop
  • 4
@Rad-X: Stanowski robi sobie content do kanału zero, rzuca hasła o budowaniu 6 elektrowni jądrowych w pół roku i elektrowniach jądrowych w co drugiej gminie. Jakim trzeba być durniem, żeby analizować jego postulaty i sam udział w debacie na poważnie xD
  • Odpowiedz

1279

Brutalny atak na aktywistkę. Jej twarz zalała się krwią

Pokaż treści 18+

Brutalny atak na aktywistkę. Jej twarz zalała się krwią

Katolicka aktywistka pro-life oraz dziennikarka Savannah Craven Antao została zaatakowana przez zwolenniczkę aborcji podczas ulicznego wywiadu w nowojorskiej dzielnicy Harlem.

konkarne
z
o2.pl
dodany: 05.04.2025, 16:49:27
  • 255
  • #
    usa
  • #
    wydarzenia
  • #
    aborcja
  • #
    pieklokobiet
  • #
    kryminalne
  • #
    ciekawostki
Humbaq
Humbaq
Humbaq 06.04.2025, 10:11:28 via Android
  • 14
@R187 Czyli jak stracisz przytomność, to w momencie braku świadomości (świadomości niższej niż na poziomie szczura) można cię r------ć
Humbaq
Humbaq
Humbaq 06.04.2025, 11:03:34 via Wykop
  • 2
@R187:

Fałszywa analogia bo jak stracisz przytomność to nie zmienia to faktu, że ją wcześniej miałeś, a taki płód jej nigdy nie miał i jak się zrobi aborcję to nigdy jej mieć nie będzie, więc nie można stracić czegoś czego nie ma


Aha, czyli nie patrzymy pod kątem autotelicznej wartości życia, tylko racjonalnej, która liczy się tylko o ile zaistnieje. W takim razie nie rozumiem jakie znaczenie ma to, że miałeś
Humbaq
Humbaq
Humbaq 06.04.2025, 13:15:13 via Wykop
  • 0
Świadomość nie bierze się z powietrza i fizyczne ułożenie atomów i innych cząstek czy stanów kwantowych prowadzące do tego że ta świadomość działa istnieje w osobie nieprzytomnej w jej mózgu nawet jak jest nieprzytomna. Gdyby nie istniało to niemożliwe byłoby odzyskanie przytomności przez kogokolwiek a skoro ludzie tracą i odzyskują przytomność, to tak to musi działać.


@R187: Może istnieje, a może nie istnieje - tak jak napisałem, jakie znaczenie ma czy
N.....m
N.....m
konto usunięte 31.03.2025, 14:22:37
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 31.03.2025, 15:53:40 via Wykop
  • 0
moja reakcja na te znalezisko


@ff99plpowrot: moja reakcja na twoją polszczyznę
Humbaq - >moja reakcja na te znalezisko

@ff99plpowrot: moja reakcja na twoją polszcz...

źródło: 5501cd24c9ff5_o_original

Pobierz
  • Odpowiedz

597

Legendarny bar znika. Właścicielka miała dość fanów youtubera

Legendarny bar znika. Właścicielka miała dość fanów youtubera

Przez ostatnie pół roku jego fani Książula szturmowali lokal, który znajduje się w urzędzie dzielnicy Żoliborz w Warszawie. Właścicielka wielokrotnie narzekała na tłumy i mnóstwo pracy. Teraz postanowiła zamknąć biznes.

ntdc
z
businessinsider.com.pl
dodany: 29.03.2025, 13:56:48
  • 399
  • #
    ksiazulo
  • #
    wojek
  • #
    gastronomia
  • #
    jedzenie
  • #
    biznes
  • #
    youtube
Humbaq
Humbaq
Humbaq 30.03.2025, 09:20:42 via Wykop
  • 2
Miała do wyboru:

0. Zwiększyć ceny (oczywiście w granicach rozsądku, bo to bar mleczny, więc jednak przedsiębiorstwo z misją społeczną)

1. Wydawać taką samą ilość posiłków jak dotychczas

2.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 30.03.2025, 10:49:56 via Wykop
  • -2
Bar mleczny musi mieć niskie ceny, to wynika z uwarunkowań prawnych.


@KubaGrom: Ok, a wiec nie w granicach rozsądku, a w granicach przepisów. Cena posiłku musi mieć stawkę narzutu nieprzekraczającą 45% wartości zakupionych produktów. Nie wiem czy w tym barze mlecznym mieli jeszcze jakąś przestrzeń na to - jezeli nie, to mogli zrobić każdą rzecz z pozostałych trzech punktów.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 30.03.2025, 11:52:57 via Android
  • -1
@KubaGrom W tym rzecz - nawet biorąc pod uwagę, że właścicielka nie chciała skalować działalności, to obwinianie youtubera za uwalenie baru jest absurdalne. To był jej wybór, że postanowiła nie dostosować się do zwiększenia obrotu, a tak jak napisałem - mogła to zrobić nawet nie musząc mocniej kiwnąć palcem i utrzymać status quo własnego nakładu pracy. Zamiast tego postanowiła całkowicie zamknąć działalność i obwinić za to youtubera
mamracjewieszotym
mamracjewieszotym
23.03.2025, 08:43:59
  • 61
#antynatalizm #childfree jestem teraz u brata i jego żony i dziecka. Nie widzieliśmy się z pół roku. Dwulatek bardzo niegrzeczny robi niesamowity r--------l w domu czy gdziekolwiek. Nie wiem czy nie ma też jakiegoś autyzmu. Rodzice zmęczeni ale pracują i jakoś niby dają radę ale wyrzeczenia są ogromne. Jak sobie pomyślę że miałbym przez coś takiego przechodzić to codziennie dziękuję Bogu że dawno temu postanowiłem nie mieć dzieci.
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 09:19:30 via Wykop
  • 0
A oni mają jeszcze drugie w drodze. Ja pierdziele ... Ciężko mi to zrozumieć


@mamracjewieszotym: Tak jak większość antynatali, zrozumiesz na starość - gdy zostaniesz sam jak palec, bez rodziny zainteresowanej Twoją gasnącą egzystencją :)
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 10:50:44 via Android
  • 1
@PurpleHaze Typ nie rozumie sensu posiadania dzieci. To czego niby oczekujesz - pogłaskania po główce i zapewnienia, że brak dzieci to świetny pomysł? XD
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 11:08:49 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 11:09:56 via Android
  • 0
@choochoomotherfucker Słyszałem. I co z tego? Logika na zasadzie - ludzie tracą pracę, więc po co w ogóle starać się i szukać pracy XD co za mentalne dzieciaki
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 11:12:16 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 11:17:23 via Android
  • 0
@PurpleHaze
Tutaj podkreślam negatyw:

zrozumiesz na starość - gdy zostaniesz sam jak palec, bez rodziny zainteresowanej Twoją gasnącą egzystencją :)


Czy mam powiększyć czcionkę, żeby było widoczne?
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 11:41:01 via Android
  • 1
@choochoomotherfucker

Przecież to porównanie nie ma sensu, pracę trzeba mieć, bo trzeba mieć za co żyć. A dziecko nie jest niezbędne do życia, zwłaszcza kiedy ktoś go nie chce z jakiegoś powodu mieć albo uważa, że nie nadaje się na rodzica.


Nie, nie trzeba mieć pracy, żeby żyć. Można kraść, żyć z zasiłku albo żyć na koszt partnera.
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 09:00:53 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 17:59:54 via Wykop
  • 0
@kopawdupeswiniom: O, odezwał się adorator tego, który dowiedział się na własnej skórze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Macie tę samą jednostkę chorobową czy to po prostu incydentalna sympatia? :)
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 18:20:20 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 18:40:44 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 20:00:31 via Wykop
  • 0
Jeśli ktoś nie jest NPCem, czy innym prymitywem to w pewnym momencie swojej zbędnej egzystencji zda sobie sprawę co do właściwości rzeczywistości i stąd wyciągnie odpowiednie wnioski.


@kopawdupeswiniom:

Właściwości rzeczywistości moga być rozmaite, a nawet sprzeczne. W zależności od badanej dziedziny - fizyki, etyki lub szerzej filozofii, socjologii, itd. To są dziedziny ludzkiej myśli. Wyciąganie z którejkolwiek z nich wniosków na temat sensu życia lub prokreacji jest samo w sobie błędnym
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 20:47:56 via Wykop
  • 0
@kopawdupeswiniom:

Jest jedna rzeczywistość, to co piszesz to sztuczny, urojony podział.


Brawo, dokładnie o tym pisałem - dziedziny ludzkiej myśli nie mogą być narzędziem do poznania sensu rzeczywistości, ponieważ są jedynie jej fantomowym, subiektywnym ujęciem na pulpicie barier ludzkiego intelektu. Tymi barierami są oczywiście prymitywne narzędzia, jak metodologia/logika/język i ludzka percepcja. Zauważ przy tym, że jasno stwierdziłem, że realny sens istnienia może być jedynie autoteliczny. A więc - albo go
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 21:09:39 via Wykop
  • 0
Obiektywne właściwości rzeczywistości są jasne, jest ona tylko i wyłącznie szkodliwa dla czujących ( a więc posiadających układ nerwowy) organizmów żywych.


@kopawdupeswiniom: Byłyby jasne, gdybyś miał jakikolwiek dostęp do obiektywności i gdyby nie wszystkie powody, które wyżej wymieniłem. W skrócie - nie są jasne, mogą być co najwyżej intersubiektywne, tak jak pomiędzy tobą, a twoim alter ego "efilistą".

Defetyzm ewolucyjny?

"Ewolucja" dzieje się bo może, nic więcej, nie ma tu żadnego celu więc
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 22:09:36 via Wykop
  • 0
@kopawdupeswiniom:

Są szkodliwe dla czujących organizmów żywych, a więc posiadających układ nerwowy, takie są obiektywne fakty.


Możesz jedynie stwierdzić, że właściwości rzeczywistości są odczuwalne dla czujących organizmów żywych posiadających układ nerwowy. To czy są szkodliwe w tych odczuciach, a już z pewnością to, czy przeważająca, istotna lub nieistotna ich część jest szkodliwa, to już twoja
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 24.03.2025, 22:16:08 via Wykop
  • 0
A czy przyjąłeś założenie, że dzieci nie będą ciągle mieszkać z rodzicami i im pomagać, bo będą mieć swoje życie albo też ich zachowanie w przyszłości nie będzie "zgodne" z przyjętym planem?


@kowalzmetina: Tak, dlatego to w rękach rodziców jest wychowanie dzieci. Nigdzie nie napisałem, że posiadanie dzieci to gwarancja ich obecności na starość. Natomiast jeżeli mam obstawać za wyborami ludzi, to zawsze będę wspierał te, które dają szansę na
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 25.03.2025, 11:26:31 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 25.03.2025, 13:30:11 via Wykop
  • 0
Jakiej logiki? Pokrętnej. Względnie złe było dla ciebie nieodczuwanie korzyści w 1789 roku?


@kopawdupeswiniom: Owszem, pokrętnej - ten diagram jest stworzony pod określoną tezę. Jeżeli brak bólu w 1789 roku jest według tego diagramu dla mnie dobry, to znaczy, że nieodczuwanie korzyści w 1789 roku powinno być dla mnie złe. Jeżeli zaś przyjmiemy dla którejkolwiek z powyższych opcji, że potencjalny ból/korzyść jest nieistotna, bo i tak nie istnieję w 1789 roku,
  • Odpowiedz

457

Anomalie pogodowe zimy 1680 roku. "Takie były gorąca, że trzeba było nosić letni

Anomalie pogodowe zimy 1680 roku. "Takie były gorąca, że trzeba było nosić letni

W ostatnim czasie przyzwyczailiśmy się do łagodnych zim. Żadna jednak nie była tak ciepła, by zasiewanie pól rozpocząć już w styczniu, a w lutym chodzić w letnich ubraniach. Takie właśnie anomalie dotknęły Polskę w XVII wieku, o czym pisał najpopularniejszy polski pamiętnikarz Jan Chryzostom Pasek.

awres
z
polskieradio24.pl
dodany: 22.03.2025, 07:02:29
  • 158
  • #
    polska
  • #
    rolnictwo
  • #
    ciekawostki
  • #
    klimat
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
Humbaq
Humbaq
Humbaq 22.03.2025, 09:32:30 via Wykop
  • -5
SZahmat naókowcy i klimatolodzy
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 22.03.2025, 22:45:15 via Wykop
  • 0
@Reinspired: Fascynujące ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Czyli studiuję klimatologię i potem wysyłają mi co miesiąc hajs, żebym nie mówił o fałszowaniu badań, których metodologię i wyniki jestem w stanie ocenić jako osoba kierunkowo wykształcona? Jak to działa, powiedz więcej, brzmi jak dobry biznes
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 10:29:40 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: To ty mi powiedz. Rozumiem, że naukowcy pracujący w stacjach badawczych i stacjach pomiarowych, którzy później zapoznają się z wynikami prac naukowych również są opłacani, aby nie wspominać o fabrykowaniu danych? Czy w takim razie również modele klimatu tworzone przez fizyków są dziełem globalnego spisku i do tej pory żaden naukowiec lub zespół badawczy nie odważył się zrefutować obecnego stanowiska nauki?

To musi być świetny interes, wystarczy zapisać się
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 10:47:19 via Android
  • 0
@Nieszkodnik Tak, piszę na poważnie i nadal czekam na cień cienia dowodu na "klimatyczny spiseg nauki". Skoro było sporo znanych naukowców, którzy się odważyli, to z pewnością nie powinieneś mieć problemu z wymienieniem choćby kilku. Ja niestety mam problem i jakoś nie mogę odszukać ( ͡° ʖ̯ ͡°) Czekam w takim razie na przykłady badań, w których znani odważni naukowcy obalili współcześnie uznawane modele klimatu lub zrefutowali
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 10:56:03 via Android
  • 0
@Nieszkodnik Zabrakło w twojej odpowiedzi kluczowego elementu - przykładu naukowców, na których się powołujesz :) Zamiast tego pojawiło się tylko ad personam, typowe. I wszystko jasne ( ͡º ͜ʖ͡º)
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 12:17:33 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: Z przyjemnością ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Richard Lindzen

Specjalizacja: meteorologia i dynamika atmosfery (MIT).
Stanowisko: Twierdzi, że wpływ CO₂ jest
Humbaq
Humbaq
Humbaq 23.03.2025, 18:46:44 via Wykop
  • 0
i co, wiedziałeś o nich wcześniej?

@Nieszkodnik:
Tak, o niektórych z nich słyszałem. Jeżeli natomiast przeczytasz to co napisałem pod ich nazwiskami, to dowiesz się dlaczego nikt z tej listy nie zaprezentował nic wartościowego w dyskursie klimatycznym.

Przecież "nikt nie protestuje przeciwko konsensusowi", co nie?

Ty to piszesz, nie ja ( ͡° ͜ʖ
B3diSoprano
B3diSoprano
21.03.2025, 13:18:24
  • 228
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 295
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 21.03.2025, 15:31:01 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

594

Zachwycanie się "sztuką" współczesną takie właśnie jest.

Pokaż treści 18+

Zachwycanie się "sztuką" współczesną takie właśnie jest.

Czy wy też nie rozumiecie tego fenomenu? Były przypadki gdzie ktoś postawił jakiś losowy przedmiot w galerii a potężni pasjonaci sztuki się tym zachwycały XD

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 20.03.2025, 02:43:45
  • 109
  • #
    sztuka
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    rozkminy
Humbaq
Humbaq
Humbaq 21.03.2025, 08:16:19 via Wykop
  • 1
@banzi:

i właśnie to jest najlepsza definicja sztuki nowoczesnej


I właśnie to jest dowód na to, że tacy pospolici ludzie, jak w filmiku OPa, najbardziej zaciekli krytycy sztuki, nie odróżniają nawet sztuki nowoczesnej od sztuki współczesnej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Humbaq
Humbaq
Humbaq 21.03.2025, 13:41:55 via Wykop
  • 1
@uciuuu: Na pewno się żywo interesują - jak im ktoś podstawi pod nos jakieś landschafty Boba Rossa albo scenki batalistyczne Kossaka, to będą piać z zachwytu nad walorami artystycznymi prawdziwej, "nienowoczesnej" sztuki :)

459

Dorosły z objawami błonicy. Narażonych nawet 500 osób.

Dorosły z objawami błonicy. Narażonych nawet 500 osób.

Pacjent hospitalizowany w szpitalu we Wrocławiu ma objawy błonicy. Dorosły miał kontakt z zakażonym sześciolatkiem.

kocha_to_poczeka
z
polsatnews.pl
dodany: 19.03.2025, 11:13:49
  • 170
  • #
    polska
  • #
    choroby
Humbaq
Humbaq
Humbaq 20.03.2025, 08:25:20 via Wykop
  • -6
@bloodysparrow:

i to wszytsko przez dwoje przygłupich rodziców


I to wszystko przez troje wyborców Konfederacji
Humbaq
Humbaq
Humbaq 20.03.2025, 15:45:19 via Android
  • 0
@hacerking Ale z ciebie poważny i mądry człowiek
Humbaq
Humbaq
Humbaq 20.03.2025, 16:45:45 via Wykop
  • -1
@Kot_w_butach7:

Pytanie jest zasadne. Czy zaszczepienie nie powoduje nabycie odporności, a więc zagrożone są jedynie osoby niezaszczepione?


Jest zasadne dla ludzi, którzy nic nie wiedzą o działaniu szczepień. W skrócie, nie - żadne szczepienie nie daje gwarancji odporności (czyli brak szans na rozwój patogenu w organizmie albo wystąpienie objawów); nie - żadne szczepienie nie uodparnia 100% zaszczepionej populacji; tak - szczepienia ograniczają rozprzestrzenianie się patogenu w całej populacji wprost proporcjonalnie

387

Miliony na powikłania poszczepienne po pandemii COVID

Miliony na powikłania poszczepienne po pandemii COVID

Ponad 5 milionów na wypłaty odszkodowań po szczepieniach.To tylko przypadki które zostały zgłoszone i przyjęte do analizy do tej pory .Większosć ludzi nie zgłaszała bo lekarze twierdzili że zawał czy wylew dzień po to zbieg okoliczności.

lewakompekadu
z
businessinsider.com.pl
dodany: 10.03.2025, 19:29:13
  • 203
  • #
    covid
  • #
    covid19
  • #
    pandemia
  • #
    polska
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 11:08:47 via Wykop
  • 1
Świadczenia trafiły do 265 osób, u których stwierdzono różnego rodzaju powikłania po przyjęciu szczepionek.

Łącznie, co najmniej jedną dawką, zaszczepiono 22 876 625 osób. Liczba osób w pełni zaszczepionych: 22 648 068 czyli (59,2 proc. populacji).


Szury jak zwykle chwalą się intelektem na poziomie szympansa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 11:09:46 via Wykop
  • -1
@lucyana1964:

Świadczenia trafiły do 265 osób, u których stwierdzono różnego rodzaju powikłania po przyjęciu szczepionek.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 11:14:27 via Wykop
  • -1
@Brudne_Mysli: 0,012 promila XD Taak, na pewno w kolejce jeszcze czekają miliardy ludzi po odszkodowania - no przecież muszą, żeby wasza szurska teoria się spinała XD Co za odklejenie
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 11:31:04 via Wykop
  • 1
@formac88: Nie, nie wiem, bo taki szympans nie jest w stanie nawet zbudować wypowiedzi argumentującej swoje stanowisko. Na pewno nie dowiem się tego od szurów, których poziom debaty zatrzymuje się na histerycznej podniecie artykułami, z których nie wynika nic ponadnormatywnego (ale przynajmniej tytuł znaleziska jest chwytliwy! monkey brain on) Teraz spójrzmy na fakty:

Częstość występowania NOP zależy od rodzaju szczepionki. W Polsce NOP są zgłaszane średnio z częstością 0,05% dla wykonanych
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 13:16:51 via Wykop
  • 2
@lucyana1964:

Częstość występowania NOP zależy od rodzaju szczepionki. W Polsce NOP są zgłaszane średnio z częstością 0,05% dla wykonanych szczepień podawanych w ramach Programu Szczepień Ochronnych oraz 0,04% szczepień przeciw COVID-19.


W sumie nie ma znaczenia jak mały promil wypłaconych odszkodowań stanowi część wszystkich zaszczepionych. Nawet liczba zgłoszeń NOPów po szczepionce covidowej jest mniejsza od średniej po pospolitych szczepieniach.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.03.2025, 08:22:59 via Wykop
  • 0
te 0,05 procent to zgloszone powiklania od WSZYSTKICH szczepien? Na odre, zapalenie watroby, meningokoki, polio , krztusiec, ospe, gruzlice i wiele innych, a 0,04 proc TYLKO na COVID?


@lucyana1964: Tak, 0,05% to średnia zgłoszeń NOP od typowych szczepień, a 0,04% to średnia dla szczepionki covid.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.03.2025, 08:49:03 via Wykop
  • 0
@lucyana1964: Co xD Chyba rozumiesz jak działa średnia? Tłumacząc na prosty język: statystycznie przypadki zgłoszonych NOPów dla pospolitych szczepionek (np. na odre, polio itd.) stanowią 0,05% wszystkich szczepień. Tak samo, przypadki NOPów zgłoszonych dla szczepionek COVID wynosi 0,04% wszystkich szczepień.

Jaki więc wynik byłby dobry dla tej szczepionki, skoro wynik poniżej średniej uważasz za troche kiepski?
Humbaq
Humbaq
Humbaq 12.03.2025, 11:58:15 via Wykop
  • 0
@lucyana1964: To że masz ćwieka w głowie i nie przekona Cię nic, co nie pokrywa się z odgórnym założeniem, to już wyłącznie Twój problem ¯\(ツ)/¯ Przedstawiłem Ci statystyki GISu, jeżeli masz lepsze źródła informacji, na których opierasz swoje niedowierzanie, to je przedstaw. Ale wiadomo, że nie masz i podejrzewam, że tak jak większość szuro-pelikanów znalezisko OPa zrobiło niesamowite wrażenie. Wypłacono odszkodowania dla 0,012 promila zaszczepionych na covid XDD

594

Chcecie katastralny? Proszę to nas czeka.

Chcecie katastralny? Proszę to nas czeka.

W odpowiedzi na zaspamowanie całego wykopu walką o nowy podatek, ciekawe kto posmarował ( ~ ʖ )

NaMoment
z
youtube.com
dodany: 10.03.2025, 18:31:44
  • 778
  • #
    podatki
  • #
    podatek
  • #
    podatekkatastralny
  • #
    nieruchomosci
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 12:56:14 via Wykop
  • -3
ci co teraz maja 10 mieszkań będą ich mieli 30ci, a ci co wynajmują będą wynajmować dalej, tylko za wyższą kwotę. Jak sądzisz, kto płaci za te wszystkie podatki? Podpowiem ci - Klient końcowy :(


@Cyb_pl: To powiedz - kto jest klientem końcowym w setkach tysięcy pustostanów, które rentierskie pasożyty społeczne chomikują jako inwestycje? Podatek katastralny nie ma służyć zmniejszeniu cen za wynajem, a ukróceniu praktyki trzymania pustych mieszkań odłogiem
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 13:43:31 via Wykop
  • 0
@Cyb_pl:

Naprawdę wierzysz ze w Polsce stoją setki tysięcy pustostanów?


Według statystyk GUSu z 2021 r liczbę pustostanów określono na ok. 1.8 mln. I oczywiście, że to nie oznacza trzymania każdego z tych mieszkań poza rynkiem w celach inwestycyjnych - dlatego w sposób niedookreślony zaniżam tę statystykę i w ostrożnościowym scenariuszu można przynajmniej określić tę liczbę na choćby kilkaset tysięcy. Nawet jeżeli w najbardziej optymistycznym założeniu jest to kilkadziesiąt tysięcy -
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 14:22:37 via Wykop
  • 0
No to jak do kosztu wynajmu dorzucimy teraz te 500-840 zł miesięcznie to niewątpliwie więcej Polaków będzie stać na mieszkania, prawda? Bo wcale ten koszt nie zostanie przerzucony na wynajmujących, nie no skąd.


@Cyb_pl: Ale ja już przyznałem rację, że koszt będzie przerzucany (chyba miałeś na myśli najemców). Z tym że:
1) podatek katastralny planowo miałby być od trzeciej nieruchomości, czyli mówimy o podatku, który nie będzie obejmował co do zasady
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 14:49:59 via Wykop
  • -2
A VAT 23% był tylko na 3 lata. Naprawdę wierzysz w ten kit? A w świętego Mikołaja też wierzysz?

To może napisz nam tutaj, ile obietnic wyborczych wykonali już politycy rządzący, bo przecież obiecywali zrobić to w 100 dni któe juz dawno minęły?


@Cyb_pl: Świetna mentalność - czyli nie róbmy, nie zmieniajmy nic, bo i tak politycy nie dotrzymają słowa. No nie powiem, z takim podejściem i postawą wyborców, to byśmy
o__0
o__0
o__0
11.03.2025, 09:27:37
  • 227
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 10:49:17 via Wykop
  • 0
@AfterPartyBarty:

z ciekawości dlaczego ze wsi? Na wsi ludzie właśnie bardziej ogarnięci i chętni do pracy, sprzątania i ogarniania.


Zostawianie butów/śmieci przed drzwiami - wiejski i nowobogacki obyczaj.
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 12:31:40 via Wykop
  • 0
buty a zostawianie smieci nie ma ze soba nic wspolnego, w pierwszym przypadku ludzie uprzejmi, w drugim lleniwi


@AfterPartyBarty: Może jeżeli uważasz, że cokolwiek kulturalnego jest w zdejmowaniu butów i "uprzejmym" upiększaniu przestrzeni wspólnej w domach/blokach wystawą swoich butów. Te dwa zjawiska mają dużo ze sobą wspólnego na gruncie kultury osobistej i dobrego wychowania. Po prostu stanowią przejaw pewnego nieułożonego zdziczenia, nieucywilizowania, które z oczywistych powodów jest częstsze u rodzin
  • Odpowiedz
Humbaq
Humbaq
Humbaq 11.03.2025, 13:13:42 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

635

Ekspert: "Sytuacja NFZ to katastrofa. W drugiej połowie roku można gasić światło

Ekspert: "Sytuacja NFZ to katastrofa. W drugiej połowie roku można gasić światło

Ekspert w rozmowie z Onetem ostrzega, że w najbliższym czasie dojdzie do "załamania sytuacji chorych, którego nie widział jeszcze ten system", a za część problemu odpowiadają wynagrodzenia lekarzy, z których niektórzy "zarabiają zbyt dużo". W którymś momencie trzeba powiedzieć stop zaznacza.

airaG
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 10.03.2025, 07:31:10
  • 312
  • #
    lekarze
  • #
    nfz
  • #
    szpital
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
Humbaq
Humbaq
Humbaq 10.03.2025, 14:04:00 via Wykop
  • 1
@demimka:

Nikt nie szanuje izb lekarskich, łącznie z samymi lekarzami, bo to instytucja, która jedyne co może to wyrazić zaniepokojenie i pisać kredą po betonie. Może czas zacząć obwiniać tego, kto faktycznie podejmuje tę decyzję, czyli RZĄD?


Skąd takie przypuszczenia? Przecież NIL w sposób bardzo proaktywny (czyt. lobbing) uczestniczy nie tylko w konsultacjach każdego projektu rozporządzenia Ministra Zdrowia ws. limitu przyjęć na studia na kierunkach lekarskim i lekarsko-dentystycznym, ale przedstawia

508

Lokator nie płaci za mieszkanie? Wezwij fachowca

Lokator nie płaci za mieszkanie? Wezwij fachowca

Jak mówi w rozmowie spec od usuwania nielegalnych lokatorów: "Batalie w sądzie o eksmisję trwają kilka lat i przez ten czas właściciel lokalu sam płaci za czynsz, prąd i gaz".

infoodboga
z
tko.pl
dodany: 09.03.2025, 11:11:54
  • 249
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
Humbaq
Humbaq
Humbaq 10.03.2025, 12:19:03 via Wykop
  • -4
@NieWiemWiecSieWypowiem:

Dlaczego, jak wynajmę samochód na tydzień i go nie oddam, to będę miał sprawę karną, a przy wynajmie mieszkania to nie działa.


Ponieważ prawo do mieszkania jest prawem człowieka i zapisane jest w naszej konstytucji. Prawo do samochodu - nie. Tak że jest spora różnica między pozbawieniem człowieka dachu nad głową, a pozbawieniem
Humbaq
Humbaq
Humbaq 10.03.2025, 12:27:41 via Wykop
  • -3
Wiele mieszkań stoi puste bo właściciele boją wynajmować ponieważ dziadowskie prawo broni patologię.


@thedi1957: I mają jeszcze czelność nazywać najemców pasożytami? Przecież to są dopiero pasożyty społeczne, którym rynek nieruchomości pomylił się z rynkiem kapitałowym - chomikowanie mieszkań inwestycyjnych to o wiele większa i brzemienna w skutkach patologia, niż jakiekolwiek przypadki nieuczciwych najemców.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 10.03.2025, 13:44:03 via Wykop
  • 0
@Kapitan_Wie_Wszystko:

to czemu woda i jedzenie nie są za darmo i za ich kradzież idziesz do pudła?

Za kradzież wody i jedzenia idziesz do pudła? Ciekawe xd Jeżeli robisz zorganizowany napad na hurtownię to może i tak. Ale w jakim uniwersum za kradzież ze sklepu bułek, jajek, masła i wody pójdziesz do pierdla? Na pewno nie w Polsce - nie bez powodu mamy tak skontruowane prawo, że za nielegalne zaspokojenie

655

Litwa wycofa się z Konwencji o zakazie użycia amunicji kasetowej

Pokaż treści 18+

Litwa wycofa się z Konwencji o zakazie użycia amunicji kasetowej

Litwa w czwartek (6 marca) formalnie wycofała się z Konwencji o zakazie użycia amunicji kasetowej, która zabrania nabywania, wykorzystywania i produkcji tego typu uzbrojenia. Kraj był stroną porozumienia przez 14 lat.

Portal_Obronny
z
portalobronny.se.pl
dodany: 06.03.2025, 09:06:50
  • 83
  • #
    litwa
  • #
    amunicja
  • #
    wojna
  • #
    militaria
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 12:51:33 via Wykop
  • -2
@jeanpaul:

mozesz mi wyjasnic co zmienia fakt podpisania i wycofania sie poza gestami PR i dobrym samopoczuciu przy podpisywaniu


Wiarygodność państwa w stosunkach międzynarodowych - całkiem istotna kwestia. Dlatego kraje pokroju naszego albo Litwy nie mają komfortu podcierania sobie tyłka umowami międzynarodowymi.
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 13:31:52 via Wykop
  • 0
podpisanie i wypowiedzenie to wlasnie podtarcie sobie tylka tym papierem bo najwyrazniej nie mial zadnej wartosci. No moze poza samozadowoleniem podpisujacych.


@jeanpaul: W jakim sensie wypowiedzenie zgodnie z prawem umowy jest podtarciem sobie nią tyłka? Umowa ma to do siebie, że oprócz praw i obowiązków określa albo czas obowiązywania albo sposób jej wypowiedzenia, więc wypowiadając ją, postępujesz zgodnie z umową. Zresztą, musisz to rozumieć - jak zawierasz umowę o pracę,
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 14:08:16 via Wykop
  • 0
@jeanpaul:

Podpisujac umowe o nie stosowanie jakies tam broni, podpisujesz ja z podobnie myslacymi krajami, wskzujac w zasadzie jedynie na swoje intencje.


Nie, to co opisujesz można nazwać listem intencyjnym albo jakąś umową przedwstępną. A my mówimy o konkretnej umowie - Konwencja o zakazie użycia amunicji kasetowej nie sprowadza się do intencji, tylko jasno wskazuje jakie są zobowiązania i zakazy dla stron ratyfikujących
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 15:22:39 via Wykop
  • 0
@jeanpaul: Czyli generalnie się zgadzamy, ale uważasz, że skoro życie/polityka często sprowadza się do prawa dżungli, to powinniśmy darować sobie te umowne konwenanse i porozumienia oparte na zaufaniu partnerskim, a jedynie polegać na brutal power. I tu się nie zgadzam, zresztą taki paradygmat byłby katastrofalny dla Polski i innych małych/średnich państw. Warto respektować idee porzadku światowego opartego w dużej mierze o soft power, bo właśnie dzięki temu żyliśmy w niemal
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 16:20:56 via Wykop
  • 0
@jeanpaul:

tak, a jesli to tylko zeby maskowac brutal power.

Brutal power mają tylko państwa posiadające b--ń jądrową. Kiepską taktyką jest maskowanie czegoś czego nie masz i każdy o tym wie.

Polska nie jest
Humbaq
Humbaq
Humbaq 07.03.2025, 18:07:06 via Wykop
  • 0
nie zwrociles na maly niuans,, pisalem bowiem:

a jesli to tylko zeby maskowac brutal power.

Nie pisalem o tym kto ma maskowac.


@jeanpaul: W takim razie nie zwróciłeś uwagi, że odpowiedziałeś na "powinniśmy darować sobie te umowne konwenanse" - więc chyba jasne, że przy "my" mam na myśli Polskę
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Strona 2 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.09.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 24.03.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking