Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko122
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Erpe1
Erpe1

Erpe1

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1569
  • Znaleziska 1559
  • Mikroblog 10
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 2

5

Ukraina: Seria skandali korupcyjnych wśród władz

Pokaż treści 18+

Ukraina: Seria skandali korupcyjnych wśród władz

Afery te kompromitowały obóz władzy w oczach społeczeństwa i armii, a także Zachodu. To bardzo duży problem dla Ukrainy - podkreślają eksperci. Najgłośniejszym echem odbiła się sprawa wiceministra którego zatrzymano, kiedy odbierał 400 tysięcy dolarów łapówki.

Erpe1
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 02.02.2023, 13:17:08
  • 0
  • #
    zelenski
  • #
    wojna
  • #
    korupcja
  • #
    kijow
  • #
    lapowki
  • #
    afera

24

Kukiz: W Polsce mamy mnóstwo ciemnoty, ludzie nie rozróżniają Sejmu od Rządu

Pokaż treści 18+

Kukiz: W Polsce mamy mnóstwo ciemnoty, ludzie nie rozróżniają Sejmu od Rządu

Przegrałem wiele rzeczy, bo w 2015 przyszedłem z wielką wiarą, że Polacy są ludem świadomym, wiedzą, że chcą demokracji i zdają sobie sprawę, że w PL jest tylko demokracja połowiczna, będą chcieli referendów, będą chcieli zmiany sposobu wyboru posłów – komentuje w Gość Radia ZET.

Erpe1
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 31.01.2023, 16:38:29
  • 51
  • #
    kukiz
  • #
    kukiz15
  • #
    sejm
  • #
    wybory
  • #
    wybory2023
  • #
    polityka
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:01:36 via Wykop
  • -1
@Blackorange: on pokładał nadzieje w tym Narodzie, i ten go zawiódł jak już nie jednego...

Zresztą dobrze, że po 8 latach w polityce odkrył, że ludzie to ciemna masa
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:03:09 via Wykop
  • -4
@hansschrodinger: chyba mówi o takich jak ty, którzy rzeczy o których on mówi nie rozumieją
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:06:55 via Wykop
  • 16
Paweł Kukiz i jego historia jest wybitnym przykładem tego, jak polskie społeczeństwo jest krótkowzroczne, ma słomiany zapał, kompletnie nie ogarnia polityki, a przede wszystkim nie interesuje się własnym państwem.

W Polsce mamy kompletny brak społeczeństwa obywatelskiego, kompletny brak świadomości narodowej, propaństwowej.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:08:14 via Wykop
  • -2
Polaka najbardziej interesuje to by miał dużo we własnym portfelu. Polska, wspólnota narodowa go nie interesuje.

Polacy od lat łykają medialny przekaz, raz jednej raz drugiej politycznej strony. Brak samodzielnego myślenia ani propolskiego myślenia.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:08:52 via Wykop
  • -2
@Blackorange: Przecież mówi to samo od 2015 roku.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:09:31 via Wykop
  • -1
@buli24: W Twoim wpisie nie ma żadnej logiki.

Zresztą, przecież w wywiadzie mówi, że ma tego dosyć i mu się to nie opłaca.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:12:50 via Wykop
  • 0
@PajonkPafnucy: Szkoda, że dopiero po 8 latach odkrył, że w Polsce żeby coś znaczyć w polityce trzeba mieć partię, kasę i MEDIA. Inaczej zniszczą Cię i ośmieszą w każdej możliwej okazji.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:15:07 via Wykop
  • -3
@Jariii: Widzę, że powtarzasz medialny przekaz pewnej grupy mediów, a potem będziesz wmawiał, że myślisz samodzielnie. xD
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:17:03 via Wykop
  • -1
@hansschrodinger: Kukiz to naiwniak, który myślał, że coś może zmienić.

To było wiadome, że media go zniszczą przy każdej możliwej okazji. Polskie społeczeństwo po odpowiedniej medialnej obróbce potrafi nienawidzić za to, że ktoś butów nie wyczyścił...
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:33:11 via Wykop
  • 0
@Erpe1: To media mówią im koko mają kochać, a kogo nienawidzić.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:35:49 via Wykop
  • -3
@Krupier: przecież on działał przeciwko obecnemu systemowi wyborczemu w Polsce, więc co mu zarzucasz xD

Nie mieszaj tematów... zresztą może też nie rozróżniasz Sejmu od rządu...
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:39:23 via Wykop
  • -3
@Krupier: bo walczył przeciwko obecnemu systemowi wyborczemu, a zagłosował za ustawą antyterrorystyczną?

Przecież to kompletnie niezwiązane ze sobą tematy.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:42:14 via Wykop
  • -3
@Rasteris: przecież zasady tych JOW były rozpisane, wystarczy poszukać - to że nie przebiły się do mediów to chyba oczywiste
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 21:44:07 via Wykop
  • 1
@hansschrodinger: do TVP, TVN, itd. Mało już jest obiektywnych, rzetelnych mediów.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 21:46:10 via Wykop
  • 0
@hansschrodinger: daj spokó, większość unijnych statystyk pokazuje, że Polska w ostatnich latach była jednym z najszybciej rozwijajacych się krajów
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 21:47:43 via Wykop
  • 0
@Snuq: Nic dodać, nic ująć.

A potem się dziwią, że w Ameryce synonim Polaka to głupek.

302

250 km/h pociągiem z Warszawy do Wilna, Pragi czy Budapesztu. Oto plany

250 km/h pociągiem z Warszawy do Wilna, Pragi czy Budapesztu. Oto plany

Kolejowi inwestorzy z Polski, Czech, Litwy, Łotwy i Estonii podpisali porozumienie o współpracy. To element układanki związanej z powstaniem Centralnego Portu Komunikacyjnego. "Mamy ambicję, by stworzyć wspólną ofertę, rozkłady jazdy i zapewnić identyczny standard podróży" — mówi w

rybak_fischermann
z
businessinsider.com.pl
dodany: 31.01.2023, 07:20:06
  • 93
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    pociagi
  • #
    kolej
  • #
    transport
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:43:16 via Wykop
  • -4
@SixFeetDeep: Przecież na budowę tych torów CPK jest finansowanie z UE.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:43:50 via Wykop
  • 1
@Chris_Karczynski: Polacy tak lubią. Bez planów, ma być teraz, na już. xD
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:46:02 via Wykop
  • -5
@Mordall: Tak jak PO rozkradła pieniądze na eletrownie atomową to nikt nie rozkradnie.

https://i.pl/miliony-zlotych-na-elektrownie-atomowe-ktore-nie-powstaly-tak-rzadzilo-popsl/ar/c1-17005387
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:57:31 via Wykop
  • -6
@mmm00mmm: nie mam czasu na niepoważne rozmowy...
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 21:41:59 via Wykop
  • 0
@Tank1991: z okolicznych wiosek i miasteczek - tak dużo tridniej o dobrą prace niż w Warszawie

355

182 miliony złotych wydano na polskie elektrownie atomowe, które nie powstały

182 miliony złotych wydano na polskie elektrownie atomowe, które nie powstały

Na rzekome przygotowania do atomizacji polskiej energii w latach 2009 - 2014 wydano ponad 182 mln zł. Jak zapowiadano, pierwszy blok jądrowy miał ruszyć około 2024 rok. Nie powstały fundamenty ani plany choćby jednej elektrowni!

Erpe1
z
i.pl
dodany: 31.01.2023, 17:50:22
  • 143
  • #
    elektrownia
  • #
    atom
  • #
    elektrowniajadrowa
  • #
    polityka
  • #
    tusk
  • #
    energetyka
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:52:51 via Wykop
  • -7
W 2012 roku Aleksander Grad zrezygnował z mandatu poselskiego PO, rada nadzorcza PGE powołała go na prezesa spółek PGE EJ i PGE EJ 1. Obie spółki miały przygotować i realizować budowę pierwszej elektrowni atomowej w Polsce, a prezes Grad, otrzymał wynagrodzenie w wysokości 55 tys. zł miesięcznie.

Podobne wynagrodzenia otrzymało jeszcze dwoje wiceprezesów obu spółek.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 17:56:47 via Wykop
  • -1
@alexmich: Boję się powrotu Donalda Tuska do władzy.

Jak mawiał o Tusku Aleksander Kwaśniewski na nagraniach z afery taśmowej: „Na czele tego półrządu stoi facet, który jest wyjątkowo mściwy. Jest rudy i mściwy”.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:12:28 via Wykop
  • -6
@pannkracy: przynajmniej już zaplanowano i podpisano dokumenty
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:14:02 via Wykop
  • -7
@pannkracy: a co to ma do tego, że rząd Donalda Tuska tam przepalił nie wiadomo na co 182 miliony złotych?
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:15:44 via Wykop
  • -20
@Danuel: Przypomnę, że Tusk jest szefem największej opozycyjnej partii, który chce wrócić do władzy.

To chyba normalne, że przypomina się o poczynaniach każdego polityka. Nieważne czy rządzi teraz czy kilka lat temu.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:17:59 via Wykop
  • -22
@Danuel: Rozumiem, że nie wolno krytykować bardzo złego rządu Tuska,a jedyną partią do krytyki jest PIS?

Rozumiem, że polskie społeczeństwo to ciemnota, ale można krytykować zarówno Tuska jak i Kaczyńskiego. Chyba, że komuś fanatyzm odebrał rozum.

W tym kraju są też inne partie.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:31:51 via Wykop
  • -9
@pannkracy: Nie, PIS nie zajmował się elektrownią atomową na początku swoich rzadów, więc nie mów o 8 latach
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 21:39:29 via Wykop
  • -9
@szef_foliarzy: bo chcieli budować węglową, skoro Polska ma tyle węgla, kilka lat później okazało się że Unia Europejska drastycznie została przeciwnikiem węgla i to się już Polsce nie opłaca

Dlaczego każesz mi tylko pytać o czasy PIS? Dlaczego nie można wypominać okradania za czasów PO?

Prawda jest taka, że obie partie wyciągały z tego kasę dla swoich ludzi o obie trzeba krytykować.

25

Kwaśniewski o Tusku: „Jest wyjątkowo mściwy. Rudy i mściwy”

Kwaśniewski o Tusku: „Jest wyjątkowo mściwy. Rudy i mściwy”

Aleksander Kwaśniewski w rozmowie z Ryszardem Kaliszem w restauracji Sowa i Przyjaciele nie miał zbyt dobrego zdania o ówczesnym wówczas premierze Donaldzie Tusku. Ocenił go jako wyjątkowo mściwą osobę. Z kolei Ryszard Kalisz nazwał obecnego przewodniczącego PO „kanalią”.

Erpe1
z
solidaryzm.eu
dodany: 31.01.2023, 18:00:20
  • 24
  • #
    tusk
  • #
    kwasniewski
  • #
    polityka
  • #
    po
  • #
    platformaobywatelska
  • #
    wybory2023
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:27:52 via Wykop
  • -1
@Anty_kacap: Też racja. Jakby innych partii w tym kraju nie było. Skurczybyk dobry jest w bajerowaniu młodych.

Bo o betonie, który tkwi przy nim od lat to szkoda się wypowiadać.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:28:48 via Wykop
  • -4
@ruinator: haha, dawno takich mocnych głupot nie czytałem
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:30:14 via Wykop
  • -6
@pannkracy: Rozumiem, że dla ciebie poza tvn24, gazeta.pl, tok fm, newsweek, onet, i tym podobnymi nie ma innych mediów.

Żal mi takich ludzi.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 18:37:10 via Wykop
  • -3
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: a nie może być jeden i drugi zły?
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 19:54:54 via Wykop
  • -1
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: Jak na Unię Europejską mamy dość mały dług.

https://obserwatorgospodarczy.pl/2022/12/16/dlug-publiczny-w-polsce-spada-i-jest-nizszy-niz-przed-wprowadzeniem-500/
https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-resort-finansow-zadluzenie-polski-bylo-znacznie-nizsze-niz-s,nId,6552510

https://twitter.com/MF_GOV_PL/status/1617563246017523713?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1617563249729482753%7Ctwgr%5Ebdb39cfad38e81694e303646f2da96f5e8d62b9d%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fbiznes.interia.pl%2Fgospodarka%2Fnews-resort-finansow-zadluzenie-polski-bylo-znacznie-nizsze-niz-snId6552510
Erpe1 - @mlotektouniwersalnaodpowiedz:  Jak na Unię Europejską mamy dość mały dług.

...

źródło: FnK86pfXkAEWw0f

Pobierz
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 21:35:11 via Wykop
  • 0
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: Eurostat nie jest głupi i te dane uwzględniają dług poza budżetem

308

Transparency International: Węgry najbardziej skorumpowane w UE

Transparency International: Węgry najbardziej skorumpowane w UE

Węgry są najbardziej skorumpowanym krajem Unii - wynika z najnowszego rankingu organizacji Transparency International, która corocznie bada uczciwość i przejrzystość wydatkowania środków publicznych na całym świecie. W najnowszym zestawieniu Węgry uzyskały 77 miejsce na świecie z wynikiem 42/99 pkt

konto usunięte
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 31.01.2023, 17:14:10
  • 60
  • #
    europa
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    wegry
  • #
    korupcja
  • #
    transparencyinternational
  • #
    swiat
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:51:08 via Wykop
  • 11
@she-wolf1993: A najbardziej skorumpowany kraj w Europie to UKRAINA.

Ale nie wolno o tym mówić jest.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 18:21:06 via Wykop
  • 1
@beconase: Pamiętam takie nagranie gdy obaj byli premierami. jak na konferencji prasowej Tusk z Orbanem tak bardzo sobie prawili czułe słówka jacy to z nich kumple, że obaj lubią grać w piłkę itd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale minęło kilka lat i ciemny lud wszystko kupi.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 18:22:38 via Wykop
  • 0
@RafiRK: Ukraina nie jest konserwatywna. To kraj poradziecki, ateistyczny, rozwiązły seksualnie, bez większych podstaw moralnych. Tam liczy się pieniądz. Ale nie wolno o tym mówić.

874

Podaj zarobki albo spadaj. Młodzi z pokolenia Z dyktują warunki rekruterom

Podaj zarobki albo spadaj. Młodzi z pokolenia Z dyktują warunki rekruterom

Pokolenie Z może mocno zmienić warunki panujące na rynku pracy. 85 proc. z przedstawicieli tej generacji nawet nie zaaplikuje na ofertę pracy, jeśli nie będzie ona przedstawiała przedziału wynagrodzenia – wynika z ankiety Adobe.

janusz_z_czarnolasu
z
300gospodarka.pl
dodany: 31.01.2023, 12:21:27
  • 386
  • #
    praca
  • #
    pracbaza
  • #
    rynekpracy
  • #
    pieniadze
  • #
    wynagrodzenie
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 15:38:44 via Wykop
  • 497
@Yurakamisa: Najzabawniejsze jest to, że widełek najbardziej nie chcą podawać największe korporacje, które jak tylko mogą głośno dbają o lepszy świat, lepsze jutro, wspierają równość, wolność, tęczową tolerancję, lansują się wspierając WOŚP, oferują owocowe środy itp.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:20:35 via Wykop
  • 213
@leanback: Może wreszcie czas by polska gospodarka przestała polegać na taniej sile roboczej?

Jakoś w niektórych krajach, np. Wielkiej Brytanii podaje się widełki i nie ma problemu. Oznacza to, że MOŻNA.

A u nas dramat i rozpacz, bo się ktoś dowie.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:24:03 via Wykop
  • 4
@s---k: To nie jest żaden problem, żeby pensja była taka sama, a różnice w efektywności pracownika może być pokryta poprzez premię...
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:25:21 via Wykop
  • 7
@jfrost: zakończyło by to tą patologię
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:28:04 via Wykop
  • 7
@s---k: No to kwestia zmiany i dostosowania systemu wynagradzania pracowników. Podstawa podobna, a efektywność i jakość pracy wynagradzana w postaci premii.

Myślę, że biznes/HRy bez większego problemu coś wykombinują.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 31.01.2023, 17:29:11 via Wykop
  • 0
@lomppl1: wtedy z góry będę wiedział, że minimalne widełki są ponizej moich zainteresować więc olewam

3

Kukiz: nie wykluczam, że spór Hołowni i reszty opozycji jest reżyserowany

Nie wykluczam, że spór między liderem Polski 2050 Szymonem Hołownią a resztą opozycją jest w dużej mierze reżyserowany - ocenił w rozmowie z PAP lider Kukiz'15-Demokracja Bezpośrednia Paweł Kukiz. Jak dodał, nie wyklucza, że Hołownia znajdzie się na wspólnych listach z Donaldem Tuskiem.

Erpe1
z
pap.pl
dodany: 31.01.2023, 15:21:27
  • 5
  • #
    kukiz
  • #
    kukiz15
  • #
    wybory
  • #
    sejm
  • #
    opozycja
  • #
    polityka
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 15:31:19 via Wykop
  • -1
@najciemniej: on nie jest politykiem, on wciąż jest naiwniakiem wierzącym w to, że sam coś może zmienić w kraju w którym społeczeństwo nie ogarnia podstaw polityki tylko powtarza co co mu powiedzą w mediach lub rozkmini na chłopski rozum.

27

Juszczenko: "Polacy go nie docenili. Światły prezydent, patrzył ponad horyzont"

Pokaż treści 18+

Juszczenko: "Polacy go nie docenili. Światły prezydent, patrzył ponad horyzont"

Były prezydent Ukrainy w latach 2005-2010, w wywiadzie dla ukraińskiego portalu Gordonua.com mówił, że Polacy nie docenili należycie prof. Lecha Kaczyńskiego. Spotykali się ponad 30 razy. Na pytanie o udział Rosjan w śmierci Lecha Kaczyńskiego odparł, że „jest o tym przekonany”.

Erpe1
z
wprost.pl
dodany: 30.01.2023, 22:06:55
  • 9
  • #
    juszczenko
  • #
    lechkaczynski
  • #
    ukraina
  • #
    historia
  • #
    polska
  • #
    polityka
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 15:03:20 via Wykop
  • -2
@Lizbona: oo widzę chamstwo typowe dla pewnej opcji politycznej...
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
31.01.2023, 15:04:08 via Wykop
  • -4
@Szczuja: ale to nie jest wątek o Tusku i jego kampanii nienawiści

448

Próby samobójcze dzieci i młodzieży. Padł rekord.

Pokaż treści 18+

Próby samobójcze dzieci i młodzieży. Padł rekord.

Gwałtownie rośnie liczba prób samobójczych dzieci i młodzieży. W ubiegłym roku było ich 2031 - ponad dwa razy więcej niż w 2020 roku. Polska zabija.

konto usunięte
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 30.01.2023, 13:16:06
  • 86
  • #
    polska
  • #
    przegryw
  • #
    depresja
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    nauka
Erpe1
Erpe1
Erpe1 30.01.2023, 17:12:13 via Wykop
  • 4
Wśród współczesnej młodzieży bardzo popularna jest skrajnie lewicowa ideologia, konsumpcjonizm, hedonizm i brak zasad. Niestety często ludzie, którzy są zafiksowani w tej ideologii mają problemu psychiczne. Powiązanie jest ewidentne.

Konserwatywni ludzie mają bardziej poukładany świat, dlatego rzadziej mają problemy tej natury.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1 30.01.2023, 18:46:49 via Wykop
  • 2
@Tzebullaque: nie tylko, psychikę też niszczą
Erpe1
Erpe1
Erpe1 30.01.2023, 22:08:18 via Wykop
  • -2
@ZaQ_1: liberalna lewica to łączy - ale we współczesnej lewicy niestety jest brak logiki

2

Trudno stracić na oszczędzaniu w PPK

Trudno stracić na oszczędzaniu w PPK

Od 0,4 proc. do 36 proc. zarobiły w ciągu trzech lat fundusze PPK dla swoich klientów. Zasady funkcjonowania programu sprawiają, że na rachunkach oszczędzających na emeryturę jest przynajmniej 80 proc. więcej środków, niż te osoby wpłaciły same.

Erpe1
z
serwisy.gazetaprawna.pl
dodany: 30.01.2023, 17:08:11
  • 10
  • #
    ppk
  • #
    gielda
  • #
    gpw
  • #
    emerytura
  • #
    fundusze
  • #
    oszczedzanie
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
30.01.2023, 17:14:00 via Wykop
  • 0
Z cyklu: rzeczywistość kontra polityczne opinie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
30.01.2023, 18:51:18 via Wykop
  • 1
@Krupier: @marnynick @KrowkaAtomowka Niestety wiele ludzi w Polsce nadal nie ogarnęło, że w odróżnieniu od kradzieży OFE przez rząd Donalda Tuska, PPK nie da się tak ukraść.

To są całkiem inne zasady, a podobne program z sukcesem działają w zachodnich europejskich krajach od dziesięcioleci.
I nie chodzi tu o wiek emerytalny tylko możesz wypłacić po 60tce lub na mieszkanie...

273

Wypowiedź J. Kaczyńskiego o Rosji i słynna reakcja Sikorskiego - wrzesień 2010r.

Pokaż treści 18+

Wypowiedź J. Kaczyńskiego o Rosji i słynna reakcja Sikorskiego - wrzesień 2010r.

Materiał "Wiadomości" z 30.09.2010r. Przypomnijmy sobie jak wyglądała sytuacja w Polsce ponad 12 lat temu... i co uważał polski rząd.

Erpe1
z
streamable.com
dodany: 24.01.2023, 08:39:39
  • 116
  • #
    kaczynski
  • #
    sikorski
  • #
    tusk
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    polityka
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 08:49:20 via Wykop
  • 16
@PozorVlak: A co to ma do tego, że stawiali razem z bratem bardzo trafną diagnozę na temat groźnego i bagatelizowanego przez Europę imperializmu Rosji?
Tu rząd Donalda Tuska poległ razem z kreatorem tej prorosyjskiej polityki resetu - Radkiem Sikorskim.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 08:59:30 via Wykop
  • -14
@mango2018: jakie to są te sowieckie standardy? Proszę o poważne przykłady, a nie te nadmuchane i oklepane propagandą.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 09:12:53 via Wykop
  • -10
@mango2018: xD ale takie same przykłady można znaleźć na czasy rządów PO.

jak telewizja publiczna działała przed kampanią wyborczą w 2015 roku to wielu tutaj jeszcze pamięta tą krytykę i kpiny z PIS i pozytywy o PO (Tadla, Kraśko, Olejnik i ekipa), podsłuchy, hmmm afera taśmowa ci pokazała ilu wtedy się podsłuchiwało,

a o prześladowaniu opozycji to masz tysiące materiałów, pamiętasz też te 200 tysięczne protesty w Warszawie? - musiały
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 09:25:52 via Wykop
  • -8
@Art_of_War: ten tzw. przemysł pogardy to była niezwykle skuteczna taktyka niszczenia konserwatywnej opozycji przez rząd Donalda Tuska i powiązane największe media (najbardziej znane z nich to: TVN, TVP, ONET, NEWSWEEK, WYBORCZA, GAZETA.PL, POLITYKA i wiele innych).
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 09:38:38 via Wykop
  • -14
@mango2018: Ok, ale jakby sam od tego zacząłeś.

Czy jest gorzej? Poza patologiami myślę, że większości elementów jest lepiej. Państwo ma jakieś idee strategiczne, plany rozwoju, a nie jak w rządzie Tuska z którego szydzono, że zajmują się jedynie administrowaniem państwem, bez żadnych strategii rozwoju kraju. Jedyną strategią było utrzymanie się u władzy i krytyka PIS.

Mamy teraz jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek w Europie, jesteśmy w czołówce jeśli
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 09:43:56 via Wykop
  • -4
@MrCALVIN: Po prostu śledziłem wtedy bardzo intensywnie politykę i dobrze to pamiętam.

Młodszym, którzy nie pamiętają powiem tylko, że teraz w polskiej polityce jest nuda, nic się nie dzieje w porównaniu do tamtych czasów wielu protestów, o których można się było dowiedzieć tylko w internecie na facebooku, blogach lub mniej znanych stronach. Pamiętacie ACTA jak nawet w małych miasteczkach były duże protesty 10 lat temu? Te duże opozycyjne manifestacje w
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 10:03:08 via Wykop
  • -8
@mango2018: eh skoro nie wiesz po co sa thinkthanki, analizy, plany i strategia rozwoju kraju, a twoja postawa to CO Z TEGO MAM to nie ma co dyskutować ( ͡º ͜ʖ͡º)

A co do inflacji i niskich płac to sorry, ale to wynika z naszej historii i położenia. Mamy tu to samo co w innych krajach Europy Wschodniej które wyzwoliły się spod ZSRR. Tego tak
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 10:08:03 via Wykop
  • -8
@mango2018: strategia ma to do siebie, że jest planem na wiele lat.

I tak, pandemia i wojna dużo w tym namieszały.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:33:25 via Wykop
  • -2
@Yahoo_: ten list do braci Rosjan był spowodowany tym, że była kampania wyborcza po Smoleńsku a Tusk ze swoją ekipą straszyli Polaków, że PIS tak nienawidzi Rosji i będzie chciał z nimi wojny po Smoleńsku. PIS i Kaczyński przekonywali, że nie mają nic do samych Rosjan a jedynie chodzi o rosyjskie władze i dlatego nagrali taki film.

Obecnie filmik używany przez zwolenników PO do manipulacji.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:38:53 via Wykop
  • 3
@chilon: Straszne głupoty piszesz, mówiąc łagodnie.

Kaczyńskim nie przeszkadzało ciągniecie gazu itp. od Rosji? Przecież zawsze najbardziej głosili o tym żeby się dywersyfikować od Rosji, budować gazoport itd.
Kaczyński nikogo nie puszczał. Samolot był rządowy, czyli własnością polskiego rządu, używany od jakichś 20 lat.

A krytyka Kaczyńskich na temat Rosji dotyczyła tego, że to państwo imperialne, mające apetyt na innych. Mówił to Lech Kaczyński w przemówieniach na temat Rosji jak
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:41:12 via Wykop
  • 1
@Fly_agaric: Pamiętam, że nagrali ten filmik po Smoleńsku, bo Tusk, PO i przychylne media straszyły Polaków, że Kaczyński jak wygra będzie chciał wojny z Rosją bo ich nienawidzi. W odpowiedzi PIS przekonywał, że do samych Rosjan nic nie mają, a jedynie krytykują władze Rosji.

Szkoda, że dziennikarze jak i wyborcy mają pamięć wiewiórki...
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:44:27 via Wykop
  • -9
@mateopoznan: Na pewno kiedyś było to bardziej delikatne.

Zauważ, że mamy tu wypowiedź Kaczyńskiego, a potem wycinki samych krytycznych wypowiedzi. Obecnie w TVP czy TVN widzimy tą metodę manipulacji w dużo bardziej nachalnej wersji.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:48:10 via Wykop
  • 5
@dqdq1: Tak, po Smoleńsku, gdy przez miesiąc jeździł prawie codziennie na pogrzeby znajomych.

Nie zmienia to faktu, że wypowiedź Sikorskiego jest niezwykle chamska i pełna pogardy - zresztą to u niego częste.
Nie sądzę by naśmiewanie się z ludzi którzy biorą leki było odpowiednie dla poważnego człowieka, tym bardziej na stanowisku ministra spraw zagranicznych.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 15:12:59 via Wykop
  • 1
@chilon: Mój drogi, jak to nie jest tworem PIS skoro pisowski rząd go zapoczątkował? Wcześniej nie było politycznej decyzji o budowie.

https://www.pb.pl/marcinkiewicz-rzad-zdecydowal-o-budowie-gazoportu-293546
https://pl.wikipedia.org/wiki/Terminal_LNG_w_%C5%9Awinouj%C5%9Bciu#cite_note-2

https://www.gospodarkamorska.pl/kaczynski-gazoport-w-swinoujsciu-to-zasluga-rzadow-pis-63523
„Gazoport został zaplanowany, wymyślony, można powiedzieć za naszych rządów, później trwała niesłychanie powolna budowa i nie wiem, kiedy by się skończyła, gdyby nie zmiana rządów. Myśmy to skończyli i uruchomili” – skomentował te słowa prezes PiS.

336

Stoltenberg: NATO powinno pomóc pokonać Rosję na polu bitwy

Pokaż treści 18+

Stoltenberg: NATO powinno pomóc pokonać Rosję na polu bitwy

"Stoltenberg: NATO powinno pomóc pokonać Rosję na polu bitwy - RMF24.pl - ​"Powinniśmy pomóc Ukrainie odnieść zwycięstwo na polu bitwy i stworzyć warunki do zakończenia wojny przy stole negocjacyjnym na jej warunkach" - powiedział sekretarz generalny NATO"

paramedix
z
rmf24.pl
dodany: 24.01.2023, 06:59:45
  • 59
  • #
    wojna
  • #
    nato
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    ruskimir
  • #
    polska
Erpe1
Erpe1
Erpe1 24.01.2023, 15:07:41 via Wykop
  • 3
@Erravi: Wszystko wskazuje na to, że Rosja nie zatrzyma się doóki nie osiągnie celu, będą atakować do ostatniej kropli z krwi. A Zachód też nie będzie chciał oddać Ukrainy.

Jeśli Ukraina nie będzie mogła dać sobie rady, to ta wojna przerodzi się w coś większego...

Jak Rosja może powstrzymać wsparcie wojskowe dla Ukrainy? Niszcząc szlaki wsparcia czyli Polskę...
Przypomnę, że to my jesteśmy najbliżej, my mamy dużą granicę z Białorusią,

261

Witold Jurasz, były dyplomata: Polska nie może, niestety, ufać Niemcom

Pokaż treści 18+

Witold Jurasz, były dyplomata: Polska nie może, niestety, ufać Niemcom

Za każdym razem, gdy mowa jest o pomocy dla Ukrainy, Niemcy robią to niechętnie, z opóźnieniem i bardzo wyraźnie, wręcz ostentacyjnie hamletyzując. Nie ulega też niestety wątpliwości, że na samym początku wojny Berlin w zasadzie czekał na klęskę Ukrainy.

Erpe1
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 23.01.2023, 18:39:49
  • 44
  • #
    polska
  • #
    niemcy
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    polityka
  • #
    rosja
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
23.01.2023, 18:41:52 via Wykop
  • 80
"Gdyby to Berlin lub Paryż decydowały o polityce Zachodu wobec Ukrainy, w Kijowie dziś rządziłby rosyjski namiestnik, a państwa bałtyckie oraz Polska zadawałyby sobie pytanie, czy będą kolejnym celem agresji Rosji. Gdyby Ukraina padła po kilku dniach walki, niemal na pewno wprowadzono by jakieś sankcje przeciwko Rosji, ale Berlin byłby hamulcowym tego procesu."
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
23.01.2023, 18:42:17 via Wykop
  • 41
"Musimy w końcu wyciągnąć z takiej, a nie innej niemieckiej polityki wnioski. W Polsce mamy z tym niestety zasadniczy problem – jedna strona naszej sceny politycznej wniosków nie chce wyciągać w ogóle, a druga wyciąga wnioski histeryczne."
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
23.01.2023, 19:04:10 via Wykop
  • 12
"Dialogu z Niemcami, którego — bo nie jest w stanie, nie chce i nie potrafi – prowadzić polska prawica, nie można też powierzyć tzw. liberalnym elitom. Nie jest prawdą, że pisanie w niemieckich mediach o narastającej w Polsce quasi autorytarnej atmosferze, której dowodem jest choćby uczynienie z tak zwanych mediów publicznych rządowej szczujni, jest w jakikolwiek sposób niepatriotyczne. Nie jest niepatriotyczne mówienie o homofobii uprawianej przez polskie władze. Zasada, iż polskie brudy
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
23.01.2023, 19:13:34 via Wykop
  • 50
@Erpe1: Patrząc na niektóre komentarze i zakopy dam tu tylko cytat do przemyślenia.
Erpe1 - @Erpe1: Patrząc na niektóre komentarze i zakopy dam tu tylko cytat do przemyś...

źródło: pic582sudski-wystrzegajcie-sie-agentur

Pobierz
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 08:58:12 via Wykop
  • 2
@mike100: I sam autor tekstu właśnie nad tym ubolewa.

"Musimy w końcu wyciągnąć z takiej, a nie innej niemieckiej polityki wnioski. W Polsce mamy z tym niestety zasadniczy problem – jedna strona naszej sceny politycznej wniosków nie chce wyciągać w ogóle, a druga wyciąga wnioski histeryczne."
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
24.01.2023, 14:59:20 via Wykop
  • 0
@Gjbgghbhhjj: PIS prowadzi antyniemiecką politykę raczej tylko wewnątrz Polski, bo duża część Polaków widzi w Niemcach wroga i ma poczucie krzywdy. To opłacalne w nadchodzącej kampanii wyborczej.

1127

Rosjanie szpiegują na Bałtyku? Podejrzana aktywność u morskich granic Polski

Pokaż treści 18+

Rosjanie szpiegują na Bałtyku? Podejrzana aktywność u morskich granic Polski

W ostatnich tygodniach mediach żyją historią rzekomo hiszpańskich nurków szukających w styczniową noc bursztynu nieopodal Naftoportu w Gdańsku. To nie jedyna podejrzana aktywność nad Bałtykiem w ostatnim czasie.

Biznesalert
z
biznesalert.pl
dodany: 24.01.2023, 08:33:34
  • 83
  • #
    energetyka
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    polska
Erpe1
Erpe1
Erpe1 24.01.2023, 08:53:11 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

331

Wypowiedź Sikorskiego podbija rosyjskie media. Zacharowa: Nie było oficjalnego

Pokaż treści 18+

Wypowiedź Sikorskiego podbija rosyjskie media. Zacharowa: Nie było oficjalnego

Słowa Radosława Sikorskiego o tym, że partia rządząca mogła myśleć w pewnym momencie o rozbiorze Ukrainy, odbiły się szerokim echem nie tylko w Polsce. Wypowiedź dotarła aż do Moskwy, gdzie została wykorzystana przez tamtejsze prokremlowskie media w swojej propagandzie.

konto usunięte
z
onet.pl
dodany: 23.01.2023, 18:49:40
  • 152
  • #
    4konserwy
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    polityka
Erpe1
Erpe1
Erpe1 23.01.2023, 19:10:00 via Wykop
  • 65
@redneck-pl:
Erpe1 - @redneck-pl:

źródło: pic582sudski-wystrzegajcie-sie-agentur

Pobierz
Erpe1
Erpe1
Erpe1 24.01.2023, 08:29:19 via Wykop
  • 0
@oydamoydam: daj linka

12

Mentzen: Dlaczego my się mamy rozbroić, a nie Amerykanie czy Niemcy?

Pokaż treści 18+

Mentzen: Dlaczego my się mamy rozbroić, a nie Amerykanie czy Niemcy?

- W przypadku ataku Rosji na Polskę będziemy mieli mniejsze możliwości obrony. Dlatego powinniśmy zabiegać o to, żeby na wschód szło przede wszystkim uzbrojenie państw zachodnich - mówił o przekazaniu czołgów Ukrainie w "Gościu Wydarzeń" prezes partii Nowa Nadzieja Sławomir Mentzen.

Erpe1
z
polsatnews.pl
dodany: 19.01.2023, 21:27:46
  • 17
  • #
    mentzen
  • #
    polityka
  • #
    rosja
  • #
    polska
  • #
    wojsko
  • #
    bezpieczenstwonarodowe
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
19.01.2023, 21:33:27 via Wykop
  • 4
@niecodziennyszczon: ale tu akurat ma rację

4

81 nowych wagonów wzmocniło flotę PKP Intercity

81 nowych wagonów wzmocniło flotę PKP Intercity

PKP Intercity odebrało ostatnie z 81 wagonów, które dla przewoźnika wyprodukowała poznańska Spółka H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych. Tym samym zrealizowana została cała, warta blisko 700 mln zł brutto umowa. Z większości z 81 nowoczesnych wagonów korzystają już pasażerowie w

Erpe1
z
youtube.com
dodany: 19.01.2023, 17:33:52
  • 3
  • #
    polska
  • #
    pkp
  • #
    intercity
  • #
    kolej
  • #
    pociagi
  • #
    cegielski
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
19.01.2023, 19:32:22 via Wykop
  • 0
@Danuel: tylko jeśli ktoś jedzie pierwszą klasą i kupuje na ostatnią chwilę

48

Artykuł z 2013 roku: ile ludzie z PO na państwowym muszą wpłacać na partię

Artykuł z 2013 roku: ile ludzie z PO na państwowym muszą wpłacać na partię

"Platforma, która obsadziła swoimi ludźmi większość urzędów centralnych, jak i samorządowych ma możliwość wyciśnięcia z nich o wiele większej gotówki niż pozostałe partie.(...) Pamiętamy z przeszłości sztuczki z wielotysięcznymi darowiznami od studentów na kampanię wyborczą "

Erpe1
z
money.pl
dodany: 14.01.2023, 16:01:36
  • 16
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    pieniadze
  • #
    tusk
  • #
    pis
  • #
    politycy
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
14.01.2023, 20:37:50
  • -4
@volodia: ale to są tak samo ludzie związani z partią tylko papierka członkostwa nie podpisali
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
14.01.2023, 20:39:03
  • 0
@thampel5: dlatego mówię, że tak jest od dawna, niezależnie która partia rządzi. Wykopki jednak wolą łykać populizmy.
Erpe1
Erpe1
Erpe1
Autor
15.01.2023, 14:07:04
  • 0
@majk90: praktycznie własnie tak to jest

325

Francuska telewizja: Polska uczy Zachód odwagi wobec Putina.

Pokaż treści 18+

Francuska telewizja: Polska uczy Zachód odwagi wobec Putina.

Polska odgrywa "główną rolę" w kształtowaniu stanowiska Zachodu wobec Rosji i Ukrainy. Tak twierdzi renomowana francuska stacja telewizyjna LCI, podkreślając, że nasz kraj najbardziej pomaga Ukrainie i w pewnym sensie uczy Zachód odwagi wobec Władimira Putina.

KsyzPhobos
z
rmf24.pl
dodany: 14.01.2023, 21:18:26
  • 88
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    swiat
  • #
    francja
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:39:38
  • 1
@Jariii: Polska albo uczy odwagi, albo z szabelką kładzie swoją głowę pod topór, gdy inni stoją z daleka.

Zobaczymy...
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:40:49
  • -1
@Art_of_War: etam bardziej wyglądasz na ukraińska agenturę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:42:14
  • 2
@Koniasz: dobrze powiedziałeś z tym jak uczyliśmy Europę odwagi wobec Hitlera.

I jak wtedy skończyliśmy..
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:44:23
  • -1
@Quartzy: zauwazyłem, że ostatnio wsyscy zieloni piszą same proukraińskie komentarze w tematach na temat Bandery. Mi to wygląda na ukraińską akcje propagandową. Pamiętajcie, że ukraińska agentura działa dobrze w kraju w ktorym sa ich miliony i znają język.
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:45:02
  • -2


@stefan_1971: pięknie napisane
Erpe1
Erpe1
Erpe1 15.01.2023, 01:46:09
  • 3
@Renesans: akurat jakieś 35% Polaków przepada za rządem polskim
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
  • Strona 4 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 07.03.2023

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 21.11.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.04.2025

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking