Mikroblog

Kurde oponiaki zem zamawiał przez ceneo i jutro mają być a jam się zorientował właśnie że jak na ceneo się kliknie kup teraz to przenosi na stronę sklepu i zmienia model opony xDD no dobrze że nie opłacone z góry
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

miałem być może dopomóc przy oglądaniu auta ale w opisie przeczytałem SPRAWNA KLIMATYZACJA (do nabicia) i ja już wiem że nie warto robić nic
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#f1 #f1spam Robert ma już jedno dziecko ale niewiele osób o tym wie. Kiedyś jego podstarzały bezpłodny kolega którego znał od lat, poprosił go o przelecenia jego młodej żony gdy on będzie patrzył. Robert nie dość że nie wiedział że p----------y są dziurawe to jeszcze sprzęt do nagrywania był cały czas włączony. Teraz musi brać najgorsze roboty żeby uzbierać na przelewane po kryjomu alimenty (jako J.) i jeszcze
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Koniec marca tuż tuż, a ja przeczytałem 0 książek. Dosłownie czuję, jak mój mózg cofa się w rozwoju w oparach dopaminy. Wszystkiemu winny Benjamin Netanyahu #przegryw
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#hotelparadise Następnym razem jak będę chujem to się uśmiechnij do mnie, może zadbam o to, żebyś nie miała zapalenia płuc. (a kibicujący lektor brzmi jakby był dokładnie takim samym chujem)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@potatojuice: byc moze jest, być może nie jest, na tyle na ile oglądam to widzę, że Roksi generalnie "nie lubi" i "nie wie". A jako ktoś kto śpi przy otwartym oknie zimą, to w tym przypadku go rozumiem i nie sądze by w tej temperaturze bez klimy myslał o zaliczeniu. chyba że zgonu( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Magda grzecznie powiedziała nowemu, że wolałaby nie zmieniać pary – z postów tutaj czytanych zauważam u ludzi ból d--y o to. Zapomnieliście co powiedziała borderka? "Będziesz miał p--------e ze mną, będę się na tobie mścić więc nawet nie próbuj" i ten ironiczny uśmieszek. Tego nikt nie komentuje? XD Oni wszyscy są siebie warci, chociaż grzybiare ogląda się najciężej – na początku sprawiała wrażenie sympatycznej, teraz za każdym razem jak ją widzę zastanawiam
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zonley: ja jeszcze do dzisiaj miałam do niej sympatię. I rozwaliło mnie, że sama pierwsza leciała do Bartka i wręcz mu groziła, że będzie się na nim mścić jak ją wybierze, a jest wk@&%%ona na Andrzeja, że też poszedł z nim pogadać. Hipokryzja max
  • Odpowiedz
@zonley: Magda i Andrzej zachowanie git, mają prawo walczyć o swoją relację, lubię na nich patrzeć, jeśli ktoś się zachowuje nie fair to Oliwia jak nakręca Bartka na Magdę, albo tobiasz i Weronika, gdzie uważają ze ich para jest święta, wcześniej byli ok ale teraz zs duzo kombinują, moglby rozbić ich pare, a dominiks mogła delikatniej powiedziec o oliwi a nie ze Oliwia cie nie chce, ja bym roxi wzięła
  • Odpowiedz
@michal-panicz: ma ciekawe spojrzenie na to co izrael wyczynia i łatwo odpowiada na pytanie dlaczego nie zależy im na opinii publicznej, a wręcz przeciwnie - że nienawiść skierowana na nich tylko ich umacnia. Tylko trzeba założyć czapkę foliową na czas oglądania i powtarzać sobie po cichu, że to tylko opinia
  • Odpowiedz
@henkgreen: niestety nie, wydaje mi się, że to było z serii secret history. On w wielu materiałach wspomina o izraelu, o jego dzietności o tym jak group cohesiveness i religia dają im pewną przewagę, o projekcie wielkiego izraela. Ale nie pamiętam które to były dokładnie odcinki
  • Odpowiedz
Mamy to. Będzie Enzo. 100% Roberta w małym Kubicy. Plus odrobina Ducha Świętego bo to niepokalane poczęcie. :)


#f1
Gieekaa - Mamy to. Będzie Enzo. 100% Roberta w małym Kubicy. Plus odrobina Ducha Świę...

źródło: enzo

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach