Mikroblog
gorące
@staryhuop0 musisz więcej alkoholu pic
@staryhuop0: zrób badania. To może zależeć od stanu twojego zdrowia. Być może pora na zmianę diety i nawyków w życiu
ja i moje kury jebiemy pro c-dur y
@Cybek-Mariankomanek: I-roc to Ty?
@nie-musze69: q-rak
- 13
- 15
#koty
źródło: HEGyydRXkAAjGAc
Pobierz- 11
@Kulfonix: A ja dziś byłem pod paczkomatem i o mały włos nie popuściłem w gacie...
- 14
źródło: 1000002769
Pobierz
źródło: temp_file5374268864748601466
Pobierzjak można napisać tekst na białej kartce żółtym markerem (╯︵╰,)
@denazyfikacja: to nie marker
- 13
źródło: 1000045306
Pobierz- 11
#przegryw dobranoc
źródło: 1773066293254
Pobierz@Bright_: wyśpij sie
- 11
wysmarkałem dziś prawie 1.5 rolki papieru toaletowego i na tym etapie to już się poddałem już wszystko rzucam na podłogę ciężko przejść ale to nie szkodzi
@KladzSie: się zmieni smark chusteczki w fap chusteczki
“Pukam”, jasny c--j ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@WIbracyjny: ja myślę, że obaj
@WIbracyjny: Niczyporuk nie wysłał paczki z gównem
źródło: temp_file6450104961825958644
Pobierz@PlikCookie: @BiednyZaToGlupi A był widoczny na meczu Cracovii
źródło: 1000007400
Pobierz
źródło: 1000046466
Pobierz- 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 12
@Kokolaj-Brzdac-Trynkiewski: można po polsku?
@Kokolaj-Brzdac-Trynkiewski: ocho zielonka się szarogęsi niczym król a jeno zielonką jest
- 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@onogero: Dziadziuś, ja wiem, że ty na Czikę cięty, tylko twoją "opinią" nikt się nie przejmuje. Ty zawsze byłeś kopany przez wszystkich na tagu jeszcze na Wulkanizatorze - nie bez powodu. Więcej mi tu nie śmieć. Podjedz resztki chlebusia, uwal się na kojo i do spania. Wróci Bogutek z bana, to sobie znów pogaworzycie.
@Kubraczek_i_kozaczki: matko bosko jaki długaśny wpis cziki, ciekawe czy ktoś przeczytał caly xD
Ale komentarze pod nowym gniotem małpy są przepracowywane na bieżąco ( ͡° ͜ʖ ͡°) #raportzpanstwasrodka
KU CZCI KASHTANA, NIECH WIELKA BĘDZIE ChRL!!!!!
#f1
#f1
źródło: 1547549951_ucwnn6_fb_plus
Pobierz@Logistyk_z_Cadillaca: @UsmiechnietyAnon ale on sie nie udziela na zadnym praktycznie. Ja mam go w znajomych i czasem napisze mu jak ma tu bana
- 13
@serio_serio: peace was never an option
#f1 dobra ale ile dostał?
- 13
źródło: polish_save
Pobierz@jacas: ja jebe to juz 26 dni? XDD
@vladi_putin: wytrzymajmy jeszcze ~800
źródło: G0BowFWWwAANveN
Pobierz- 13
źródło: Screenshot_20260326-080103~2
PobierzNajnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy

jmuhha +46
W sumie jeździł ktoś z was na kolonie za dzieciaka? Co tam się robiło? Pamiętacie jakieś większe odpały?
źródło: 1000025978
PobierzMam odłożone na wkład własny x zł. Chciałbym mieć wkład własny x+40k, aby kupić mieszkanie o takim metrażu jak potrzebuję. Niestety sytuacja tak się skomplikowała że jak w tym momencie nie wezmę kredytu to mogę go nie dostać przez kolejny rok. Czy mogę zrobić tak że na wniosku wpisze wkład własny x+40k, ale pomiędzy otrzymaniem decyzji, a wpłaceniem wkładu wlasnego wezmę kredyt gotówkowy na 40k? Czy jest takie okno czasowe w którym















































źródło: 1000005350
Pobierz