Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko232
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

daro1
daro1

daro1

Dołączył 9 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3544
  • Znaleziska 265
  • Mikroblog 3279
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1
  • Dodane (166)
  • Komentowane (2033)
  • Plusowane (1080)
daro1
daro1
daro1 29.05.2023, 15:21:07
  • 3
Redpill i blackpill to tylko czyste teoretyzowanie. To tylko pua stawia na jakieś aktywne działania. Przekleństwem przegrywa który nigdy w życiu nie miał kobiety a w porę sobie takiej nie znalazł, mówimy tu o granicy 25 roku życia co się wiąże na ogół z końcem studiów jest to że nie ma żadnego doświadczenia, nikogo nie miał, nie wie jak to jest być w związku, przez lata był sam i jakby przyszło co
  • Mirasthrope
  • nowytujestem
  • Timer_555
  • 12
tenconiemusialnicrobic
tenconiemusialnicrobic
tenconiemusialnicrobic
29.05.2023, 15:25:26 via Wykop
  • 6
@daro1: ok puasoski
  • RyouNarushima
  • kerdian
  • konto usunięte
  • swango
  • Masterpolska94
  • +1 innych
RyouNarushima
RyouNarushima
RyouNarushima
29.05.2023, 15:29:38 via Wykop
  • 3
@daro1: Pierwsze 1000 podejść to tylko rozgrzewka

RyouNarushima - @daro1: Pierwsze 1000 podejść to tylko rozgrzewka
SPOILER
  • tenconiemusialnicrobic
  • superTERKA
  • konto usunięte
daro1
daro1
daro1 20.05.2023, 13:16:39
  • 0
Wyobraźcie sobie że jesteście w takiej oto sytuacji. Przegryw sub5 albo normie, bez umiejętności społecznych, bez kasy który nigdy nie miał kobiety. Na ulicy, w galerii, w klubie czy gdziekolwiek indziej ale w realu spotykacie bardzo piękną nieznajomą kobietę, która jest na tyle otwarta że jasno komunikuje Wam, że chciała by z Wami stworzyć związek na całe życie i szuka chłopaka. Albo bez wahania zgadza się żeby się z Wami umówić na

Co zrobisz gdy piękna nieznajoma z grubej rury zaproponuje Ci randkę?

  • zgodzę się bez wahania 23.2% (19)
  • najpierw skorzystam z porad redpill/pua 3.7% (3)
  • najpierw skorzystam z porad znajomych 1.2% (1)
  • nie zgodzę się, śmierdzi to wałem na kilometr 42.7% (35)
  • nie zgodzę się, to niemożliwe bym miał powodzenie 19.5% (16)
  • w ogóle nie interesują mnie randki z nieznajomymi 9.8% (8)

Oddanych głosów: 82

  • 6
Vanset123
Vanset123
Vanset123
20.05.2023, 14:02:23 via Wykop
  • 6
@daro1: zacząłbym szukać ukrytej kamery
  • przegryw162cm
  • evertoniarz
  • Anonimowymiro
  • gituwa
  • Sekra13
  • +1 innych
Jutuba_z_Krakowa
Jutuba_z_Krakowa
Jutuba_z_Krakowa
20.05.2023, 17:40:00 via Wykop
  • 1
Co w takiej sytuacji zrobicie?


@daro1: jedyne, co przychodzi na myśl to "wstawaj, zesrałeś się".
  • Anonimowymiro
daro1
daro1
daro1 16.05.2023, 19:00:52
  • 2
Wyniki mojej ostatniej sondy pokazały że najwięcej ludzi którzy głosowali nie byłoby w stanie wytrzymać więcej niż 5 odrzuceń, nieudanych prób wejścia w związek, uznając że dalsze próby podchodzenia nie są warte zachodu a przynajmniej tak zadeklarowali. No to teraz kolejna sonda. Temat ciągłych odrzuceń jest tym bardziej paskudny jeśli to się dzieje po kolei za każdym podejściem bez choćby jednego sukcesu a puasi mówią żeby się tym nie przejmować. Tymczasem ktoś

Po ilu nieudanych próbach z kobietami uznasz że coś jest nie tak?

  • po pierwszej 12.0% (13)
  • po dwóch 2.8% (3)
  • po trzech 9.3% (10)
  • po pięciu 17.6% (19)
  • po dziesięciu lub więcej 15.7% (17)
  • będę próbował do skutku 9.3% (10)
  • nie zamierzam niczego próbować 33.3% (36)

Oddanych głosów: 108

  • puchtek
  • PonuryKos123
  • 9
Pozytywny_gosc
Pozytywny_gosc
Pozytywny_gosc
16.05.2023, 19:10:21 via Wykop
  • 3
@daro1: a szury PUA mówią, że każdy facet powinien zagadać do ok 1000 kobiet, mistrzowie PUA mają 2-3% skuteczności czyli na 100 kobiet aż 2-3 pójdą do łożka, czyli trzeba przyjąć tylko 970-980 odrzuceń. W przypadku zwykłego podrywacza skuteczność zagadywania creepy na ulicach to z 1% czyli na 100 lasek aż 99 odrzuceń i 1 da z litości. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ
  • komuch92
  • norman-odyniec
  • JaanJuris
itsoverforme32445
itsoverforme32445
itsoverforme32445
16.05.2023, 20:05:52 via Android
  • 1
@daro1 Ja może powiem tak
Załóżmy że uprawianie seksu i wejście w związek z kobietą to sukces. Tak więc czysta statystyka:
Laska zagaduje do mnie- *100% skuteczności*
Próba badawcza: moja jedyna ex
Ja zagaduje do laski- *0% skuteczności*
Próba badawcza: ok. 100 kobiet, jeszcze więcej do których napisałem jak jeszcze bawiłem się w #badoo i niezliczona ilość tych z nastoletnich lat

Wnioski wyciągnijcie sami
  • PonuryKos123
daro1
daro1
daro1 10.05.2023, 05:49:07
  • 0
Pytanie do tych ludzi którzy przegrali życie. Z iloma kobietami w ciągu całego swojego życia próbowaliście coś żeby wejść w związek zanim na dobre daliście sobie spokój uznając że nie jest to już warte zachodu? Z tego co pamiętam to ja w realu próbowałem wejść w związek chyba z pięcioma kobietami a przez internet na Badoo tylko z jedną. Wszystkie to były moje koleżanki, nie próbowałem z ani jedną nieznajomą. Przed 18

Z iloma kobietami próbowałeś wejść w związek po czym dałeś sobie spokój?

  • jeszcze nie próbowałem 17.7% (37)
  • nie próbowałem i nie zamierzam 9.1% (19)
  • tylko z jedną 16.3% (34)
  • do pięciu 25.8% (54)
  • do dziesięciu 10.5% (22)
  • więcej niż dziesięć 9.6% (20)
  • nadal próbuję i nie zamierzam się poddawać 11.0% (23)

Oddanych głosów: 209

  • 22
t.....r
t.....r
konto usunięte 10.05.2023, 06:46:21 via Wykop
  • 24
@Vedar: #!$%@?, dlatego mam cie na czarno

Ci co nie próbują nie robią tego bo nie mają szans i okazji. Nie próbują bo LASKI nie dają im okazji i szansy. Bo dla nich oni nie istnieją. Zaproszenia na wyjście nie są akceptowane. Zrozum te różnice.

Ale ty oski pewnie jesteś to nie rozumiesz. Puknij się w to puste czoło.
  • daro1
  • Malenaa
  • awkaaoda
  • solek
  • Einniw
  • +19 innych
daro1
daro1
daro1 10.05.2023, 06:46:30 via Wykop
  • 9
@Vedar: A ileż można próbować jak coś ciągle nie wychodzi? W nieskończoność nie można, zależnie od psychiki to gdzieś jest jakaś granica.
  • majo174
  • harold97
  • martinZz
  • Kantor_wymiany_mysli_i_wrazen
  • Alcoholic_Desacrator
  • +4 innych
daro1
daro1
daro1 06.05.2023, 11:19:33
  • 13
W głowie się nie mieści co potrafi ten Chat GPT. Wszedłem na stronę demo bez logowania, bo już nawet taka jest i padłem z wrażenia. Nawet pod Kohana Framework w PHP czy tam Knockout.js w HTML i JavaScript a nawet DELPHI czy Lazarus potrafi generować całkiem sensowne kody jak na moje wieloletnie doświadczenie z w/w technologiami. Wykosi programistów jak nic albo będą pracować za miskę ryżu. Jak to się stanie? A no
  • Volantie
  • Towarzysz_Obywatel
  • Kurczak2022
  • Lepper3001
  • interpenetrate
  • +8 innych
  • 47
haha123
haha123
haha123
06.05.2023, 11:21:51 via Wykop
  • 79
@daro1: eldorado w IT się kończy, odcinek 2137.
  • Krisu122
  • Veni
  • ksiezycoweNieruchy
  • Jurix
  • WyjmijKija
  • +74 innych
hellfirehe
hellfirehe
hellfirehe
06.05.2023, 11:49:06 via Wykop
  • 59
@daro1: stary... To jeszcze nic...
Pamiętasz jak IT się skończyło i zapotrzebowanie na programistów wielokrotnie spadło jak pojawiły się języki wysokiego poziomu takie jak Algol czy Fortran?

Wcześniej żeby napisać program to trzeba było znać biegle architekturę komputera, jego ISA, zeszyt zapisany projektem programu, na końcu jeszcze kartę trzeba było zadziurkowac, a debugowanie to dopiero był miód.

A potem wymyślili taki Algol gdzie sobie można było pisać "prawie po angielsku" i
  • haha123
  • obieq
  • MakaryChopin
  • Oskariat
  • mlbeast
  • +54 innych
daro1
daro1
daro1 04.05.2023, 08:10:42
  • 1
#pua #redpill #blackpill #przegryw

Co może bardziej zniszczyć psychikę przegrywa?

  • Podchodzenie do kobiet i bycie ciągle odrzucanym 53.4% (62)
  • Nic nie robienie ze świadomością bycia bez szans 32.8% (38)
  • Nie znam odpowiedzi 13.8% (16)

Oddanych głosów: 116

  • mirek3838838
daro1
daro1
daro1 01.05.2023, 10:02:31
  • 13
Agepill to jest na prawdę mega paskudna sprawa. Lada chwila skończę 44 lata, ostatni fizyczny kontakt z kobietą, ostatnią randkę miałem jeszcze w połowie lutego zeszłego roku. Od tej pory absolutny game over, ponieważ to była już jakby to powiedzieć pewnie już ostatnia opcja na rynku matrymonialnym. Koleżanka była w wieku 36 lat a teraz już ma dziecko. Wieloletnie przyzwyczajenie do samotności nie jest wcale lepsze niż najbrzydszy ryj i najniższy wzrost.
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Masterpolska94
  • konto usunięte
  • awkaaoda
  • +8 innych
  • 13
razem
razem
razem
01.05.2023, 10:05:33 via Wykop
  • 3
@daro1: idzie się przyzwyczaić do samotności
  • heartheroar
  • konto usunięte
  • 1229
sqlserver
sqlserver
sqlserver
01.05.2023, 15:45:04 via Wykop
  • 1
Jak ktoś nie potrafi tego oddzielić


@daro1: ja zupełnie nie potrafię, bo jestem kompletnie nieefektywny, bo nienawidzę tej pracy i się do niej nie nadaję, a robię to tylko dlatego, że mojej matki kompletnie nie obchodziło do czego się nadaję a do czego nie, bo cały świat ma tak się kręcić jak ona o tym zadecyduje.
  • myk-myk-myk
daro1
daro1
daro1 28.04.2023, 06:12:10
  • 0
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ludzie którzy nie potrafią flirtować, są nieśmiali albo kuleją w relacjach interpersonalnych za główną przyczynę swoich niepowodzeń z kobietami mogą obwiniać te właśnie czynniki. Ludzie którzy nie mają pracy, nie mają siana albo są z długami za brak powodzenia z kobietami mogą obwiniać w dużej mierze te właśnie czynniki. Ludzie mieszkający gdzieś w pipidówie, na wsi, w wieku 30+ za główną przyczynę tego że są singlami

Co według Ciebie jest główną przyczyną braku kobiety w Twoim życiu?

  • wygląd, wzrost, sylwetka 38.1% (53)
  • brak skilli miękkich, nie umiem flirtować 26.6% (37)
  • brak pracy, brak siana, długi 5.8% (8)
  • brak wolnych kobiet, blokady dostępu 5.0% (7)
  • jestem za stary 0.7% (1)
  • za duża konkurencja 4.3% (6)
  • szukam w nieodpowiednich miejscach 2.9% (4)
  • czynniki losowe 5.8% (8)
  • nie umiem odpowiedzieć 2.9% (4)
  • inne 7.9% (11)

Oddanych głosów: 139

  • 5
Propagidator
Propagidator
Propagidator
28.04.2023, 06:57:32 via Wykop
  • 1
Masz odpowiedz mordko: https://wykop.pl/link/7084949/dzien-z-zycia-spermiarza
  • rutkovzki
anonanonimowy321
anonanonimowy321
anonanonimowy321
28.04.2023, 07:07:26 via Wykop
  • 5
@daro1: Przegryw to najczęściej mieszania różnych negatywnych cech a nie tylko jednej.
  • ukryty_matematyk
  • Pikolo51
  • slabart12
  • biceps35
  • JaanJuris
daro1
daro1
daro1 23.04.2023, 12:40:05
  • 1
Nie pojmuję następujących rzeczy.

1. Na podstawie jakich kryteriów uważacie się za gości 2/10, 3/10 bo niby na tagu blackpill większość to są ludzie brzydcy?
2. Na podstawie jakich kryteriów uważacie że ktoś jest chadem 8/10, 9/10 a nie zwykłym normikiem 4/10-6/10?
3. Na podstawie jakich kryteriów i jakich dowodów uważacie że nie macie powodzenia u #rozowepaski akurat przez to że jesteście mniej niż chadlite czyli 7/10 i uważacie że nawet zwykły
  • 1011
  • 14
olaf_wolominski
olaf_wolominski
olaf_wolominski
23.04.2023, 12:46:54 via Wykop
  • 4
@daro1: Wystarczy znać wzrost i wszystko jasne
  • konto usunięte
  • 21kremuwkarz37
  • 02044
  • norman-odyniec
Elterchet
Elterchet
Elterchet
23.04.2023, 13:26:16 via Wykop
  • 3
@daro1: Czy jeżeli od dziecka wszyscy mówią że jestem brzydki, kobiety każą mi #!$%@?ć, nawet się do nich nie odzywać to już wystarczający powód?
  • konto usunięte
  • Glock17
  • Timer_555
daro1
daro1
daro1 18.04.2023, 13:23:55
  • 3
Ostrzegam wszystkich pasjonatów forografii którym marzy się robienie zdjęć w podczerwieni, ultrafiolecie czy full spectrum przed jakimikolwiek samodzielnymi próbami konwersji swoich lustrzanek, bezlusterkowców, kompaktów, na bazie tutoriali na Youtube, bo ktoś chce przyoszczędzić na kosztach konwersji które oscylują gdzieś w okolicach 1500-2000 zł w profesjonalnych serwisach a nie opłaca się bo ktoś ma DSLR za jakieś 150 zł za samo body. Co prawda udało mi się dostać do matrycy, wywalić filtr odcinający
  • paczelok
  • eugeniusz_geniusz
  • Korda
  • 3
daro1
daro1
daro1 18.04.2023, 14:30:39 via Wykop
  • 1
@paczelok: Bo to bardzo trudna robota.
  • Anakee
paczelok
paczelok
paczelok
18.04.2023, 14:32:10 via Wykop
  • 0
@daro1: Wiem bo bawię się w przerabianie rzeczy zdaję sobie sprawę że jest jakiś procent szansy na całkowite zepsucie urządzenia
daro1
daro1
daro1 13.04.2023, 06:50:36
  • 0
Jest coś czego ja nie rozumiem. Masturbacja to jest temat tabu i nikt się tak na prawdę do tego nie przyznaje, choć statystyki mówią że większość wali ale nikt się nie przyznaje z obawy że będzie wyśmianym przez swoich kolegów i koleżanki. To po co Youtuberzy nagrywają filmy zachęcające do nofapu w których to próbują nofap challenge i chwalą się wynikami skoro ich koledzy i koleżanki (i nie tylko koledzy i koleżanki)
  • 11
ArmageddonPrzeciwBladziom
ArmageddonPrzeciwBladziom
ArmageddonPrzeciwBladziom
13.04.2023, 06:55:18 via Wykop
  • 6
@daro1: Nofap jest szkodliwy dla psychiki chłopskiej, ponieważ długotrwałe nagromadzenie napięcia może doprowadzić do tego, że każda byle bździągwa zaczyna się chłopom podobać i wywoływać u nich podniecenia albo nawet feelsy. Ciągłe napięcie znacznie utrudnia też koncentrację. I ogólnie prowadzi do wzrostu ryzyka zachowań spermiarskich. A nie ma nic gorszego dla chłopa, niż stanie się petentem wobec p0lek bestialskich.
  • Vacheron
  • Sadomason
  • konto usunięte
  • mysliciel-z-internetu
  • noonchodzewsciekly
  • +1 innych
ArmageddonPrzeciwBladziom
ArmageddonPrzeciwBladziom
ArmageddonPrzeciwBladziom
13.04.2023, 14:27:26 via Wykop
  • 2
xdd tak tak...


@Piter2222: mnie zwalenie bucefała pozwala wieczorem zasnąć jak muszę wcześnie wstać do roboty, podobnie jak pomaga mi zasnąć w dzień, kiedy mam nadmiar energii, a wiem, że będę musiał wstać na nockę. Tak że dla mnie nofap to jakaś 0skarkowa fanaberia. 0ski może sobie pozwolić na nofap, bo normalnie może zakisić kindybała w julczych czeluściach, kiedy chce.
  • noonchodzewsciekly
  • konto usunięte
daro1
daro1
daro1 05.04.2023, 06:32:12
  • 1
Tak się przyglądam zmianom jakie zaszły w PHP 8.2 vs 8.1 i widzę że tu dalej jak w lesie, nie wiem w jakim kierunku to idzie bo tak to wygląda jakby były to zmiany kompletnie chaotyczne i wprowadzają co chcą. Na ten przykład weźmy to co może być wywoływane w calluserfunc czy calluserfuncarray, utf8decode albo parę innych rzeczy opisanych jako deprecated lub backward incompatibile changes. I
  • thority
  • 26
datester
datester
datester
05.04.2023, 08:02:37 via Wykop
  • 5
php to od dawna jezyk dla licealistow


@bin-bash: no, to znajdź programistę PHP, któremu będziesz płacić jak licealiście XD
  • seanconnery
  • xpawel115
  • user-not-found
  • lojawyk
  • y0da
seanconnery
seanconnery
seanconnery
05.04.2023, 12:01:59 via Android
  • 4
@daro1 piszesz, że dalej jak w lesie, a wrzucasz pliki po ftp i zmieniasz wersję phpa w htaccessie xD no nie wiem kto tu jest w lesie
  • zakopiak
  • Jacek12
  • lojawyk
  • anteniusz
daro1
daro1
daro1 03.04.2023, 04:56:26
  • 5
Co by się stało gdyby taki przegryw 1-3/10 za odpowiednią kasę skorzystał z oferty jakiejś kliniki urody, salonu piękności, gdzie po takiej metamorfozie stałby się chadem 7-9/10 i nagle miałby sygnały zainteresowania u płci przeciwnej? Absolutnie nic. Przez lata nauczony i utrzymywany w przekonaniu że nie ma żadnych szans u żadnej różowej aż tu nagle się okazuje że jest dokładnie przeciwnie? Żadnych doświadczeń, żadnych kontaktów intymnych z płcią przeciwną bo nigdy nie
  • maly_karakan
  • timbo_descant
  • Obronca_Przegrywow
  • Kremuwczan
  • analboss
  • 26
Niski_Manlet
Niski_Manlet
Niski_Manlet
03.04.2023, 05:04:05 via Wykop
  • 31
1-3/10 za odpowiednią kasę skorzystał z oferty jakiejś kliniki urody, salonu piękności, gdzie po takiej metamorfozie stałby się chadem 7-9/10


@daro1: Nie da się w żaden sposób przeskoczyć tylu poziomów
  • anonanonimowy321
  • Kuba04
  • LP2137
  • konto usunięte
  • LubieDiscoPolo
  • +26 innych
drylu09
drylu09
drylu09
03.04.2023, 06:58:28 via Wykop
  • 5
@daro1: po prostu daj sobie pokroić całą twarz ryzykując prawie kalectwo bro
  • konto usunięte
  • kerdian
  • Jerry664
  • marazmus
  • luuki322
daro1
daro1
daro1 21.03.2023, 16:21:36
  • 0
Jak Chat GPT radzi sobie obecnie z zadaniami rekrutacyjnymi dla Juniorów wymyślanych przez rekruterów technicznych albo takim Codility? Tak się zastanawiam ile może być obecnie warte sprawdzanie umiejętności programisty który dostanie coś do napisania a większość jeśli nie całość roboty wykona za niego AI? Coś widziałem na Youtube, jakaś gra i AI całkiem nieźle sobie radzi z generowaniem kodów JavaScript. Ciekawe jak teraz rekruterzy techniczni a już tym bardziej takie Codility może
  • 9
Distrust
Distrust
Distrust
22.03.2023, 17:25:10 via Wykop
  • 2
@daro1: Od tego jest live-coding. Każę kandydatowi udostępnić ekran ze swojego IDE i widzę jak pisze kod. Zadanie mega banalne, a póki co znakomita większość nie radzi sobie bez mojej pomocy, co tylko potwierdza, że nie korzystają (jeszcze) z AI.

A jeśli chodzi o zadania do zrobienia poza spotkaniem, to dla mnie takie coś jest bez sensu, bo równie dobrze rozwiązanie mógł napisać jego kolega.
  • joolekk
  • Ulyssos
Ulyssos
Ulyssos
Ulyssos
23.03.2023, 09:38:01 via Wykop
  • 0
@Distrust: z ciekawości, jakie zadanie rzucasz na interview? Możesz walnąć na PV jak chcesz, ale jestem ciekaw. U mnie na juniorka to było np bugfixowanie jakiegoś w miarę prostego kodu do inline kalkulatora, a potem rekurencyjne sumowanie wartości o jakimś kluczu w obiekcie opakowanym w obiekt itd aż do 6-7 poziomu abstrakcji czy coś.
daro1
daro1
daro1 01.03.2023, 18:11:27
  • 3
Szlak już człowieka trafia jak nie może znaleźć żadnej fajnej pracy a tylko musi się zadowalać zleceniami za które klienci czasem płacą jak chcą. Gdzie nie spojrzę na ogłoszenia na takich portalach jak nofluffjobs, justjoin.it to w PHP wszędzie tylko ten Symfony, czasem trafi się Laravel ale nie tak często. I teraz niech jakiś junior który dopiero co liznął Symfony albo Laravel i słabo się w tym czuje, bo opanowanie tego nie
  • villager
  • xpawel115
  • BornToDie69
  • 27
yelm
yelm
yelm
01.03.2023, 18:32:37 via Wykop
  • 28
@daro1: Ale czekaj płaczesz ze coś trzeba umieć żeby dostać prace? Masz dwa proste frameworki z których trzeba jako tako opanować jeden to chyba nie jest jakieś super trudne?

@cppguy Kiedyś to były czasy, teraz już nie ma czasów XD
  • Anakee
  • zibizz1
  • DoubleAxxis
  • chlop784
  • ziolowow
  • +23 innych
LuckyLuke_2776
LuckyLuke_2776
LuckyLuke_2776
01.03.2023, 20:06:02 via Wykop
  • 9
@WyjmijKija: <ziew> By ci go PHP pod pachę #!$%@?ł byś myślał, że targasz dywan ( ͡° ͜ʖ ͡°) taka prawda. co niby lepsze do weba? Node i JS? ( ͡° ͜ʖ ͡°) najszybsze API webowe duże obecnie śmigają na PHP i w JS to co najwyżej można sobie trzasnąć froncik. wiele platform wybiera jedynie garstkę języków do wspierania i wciąż jest w nich
  • tos-1_buratino
  • jskan
  • eternalmarcos
  • zdzisiek-bula
  • Jacek12
  • +4 innych
daro1
daro1
daro1 28.02.2023, 13:59:12
  • 0
Jest jedna bezsporna i niezaprzeczalna prawda objawiona. Żaden chad samym tylko swoim wyglądem nie wyżywi swojego dziecka kiedy będzie głodne, nie kupi mu ubrań, nie kupi mu lekarstw kiedy będzie chore, nie zapewni mu bytu chyba że mówimy o zawodach w których to wygląd ma pierwszorzędne znaczenie ale to ze względu na jego proces starzenia się nie będzie trwać wiecznie. Jeśli nawet dzięki swojemu wyglądowi będzie w stanie zarabiać jakąś całkiem sensowną
  • 12
Zoodiak
Zoodiak
Zoodiak
28.02.2023, 14:06:14 via Wykop
  • 17
cope
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • dobrychlopakzsenegalu
  • RyouNarushima
  • MedrzecInternetu
  • +12 innych
RyouNarushima
RyouNarushima
RyouNarushima
28.02.2023, 14:47:17 via Wykop
  • 10
@daro1: Takiego copium na tagu jeszcze nie czytałem
  • slabart12
  • dobrychlopakzsenegalu
  • konto usunięte
  • Sadomason
  • SugarSugarSugar
  • +5 innych
daro1
daro1
daro1 25.02.2023, 12:11:45
  • 5
Według mnie nie istnieje żadna konkretna przyczyna przez którą ktoś jest przegrywem i nie może znaleźć sobie dziewczyny i nie istnieje żaden konkretny czynnik dzięki któremu ktoś mógłby znaleźć sobie dziewczynę i mieć szczęśliwą rodzinę. Za proste by to było gdyby było inaczej. Nie utrzymałby się żaden biznes matrymonialny, żadna szkoła uwodzenia, żaden salon piękności a i kliniki prawdopodobnie też cienko by przędły. Dawno bym już miał piękną żonę i już dorosłe
  • slabart12
  • Nostrian
  • Intellectually_superior
  • Pivoo
  • Yaneq
  • 26
Archaniol_bo_rzyga_bryje
Archaniol_bo_rzyga_bryje
Archaniol_bo_rzyga_bryje
25.02.2023, 12:25:21 via Wykop
  • 6
@daro1: #cope
  • RecessedPrettyboy
  • dobrychlopakzsenegalu
  • CloudSpanner
  • konto usunięte
  • trablach
  • +1 innych
RyouNarushima
RyouNarushima
RyouNarushima
25.02.2023, 13:47:44 via Wykop
  • 6
@daro1: Najpierw piszesz, że kobiety były tobą zainteresowane, a potem żalisz się, że nigdy nie byłeś w związku, bo nie miałeś szansy.
I podaj wzrost i mordę to ci wytłumaczę.
  • dobrychlopakzsenegalu
  • mirkiikrim
  • gnomol
  • Skrzat5241
  • marazmus
  • +1 innych
daro1
daro1
daro1 24.02.2023, 08:15:27
  • 1
W dwóch moich projektach w PHP opartych na Koseven wdrożyłem CQRS i to w dość prosty sposób w prostych CRUD-ach i jedyne co mogę powiedzieć to to że ma to same zalety, nie widzę wad (jak na rozmiar tych aplikacji) i zbytniej komplikacji kodu, tylko nie wiem czy to podejście które zastosowałem jest do końca prawidłowe. Tak jak przeglądałem niektóre tutoriale i kody na github temu poświęcone, realizacja w PHP wygląda tak.
  • ujdzie
  • 26
veranoo
veranoo
veranoo
24.02.2023, 08:52:12 via Wykop
  • 4
@arsen-zujew: A kto pamięta jeszcze codeigniter-a? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • eternalmarcos
  • ujdzie
  • LuckyLuke_2776
  • adam-fischer-547727
Serghio
Serghio
Serghio
24.02.2023, 11:27:02 via Wykop
  • 4
@daro1: Powiedziałbym tak - jak zawsze wszystko zależy od konkretnego przypadku architektury aplikacji i konkretnych potrzeb.

Czasami opieranie wszystkiego, zwłaszcza CRUD encji o CQRS nie ma sensu, a najchętniej darowałbym sobie używanie encyklopedycznego "Query" (mowa oczywiście tylko o języku PHP), gdy mamy jednocześnie używamy ORM.

Może opowiem, w jaki sposób ja tego używam.

Używam CQRS w frameworku Symfony w postaci dodatku Symfony Messenger i świetnie się sprawdza, gdy jakieś działanie chcę
  • nowiutki
  • JulianCarax
  • daro1
  • programista30k
daro1
daro1
daro1 11.02.2023, 11:22:15
  • 1
Patrzcie co chatbot myśli na temat tego co się tutaj wypisuje na tagach blackpill i przegryw. Jestem programistą więc podejrzewam jak tak na prawdę działają ale jak się AI rozwinie to z psychologiami i kołczami relacji damsko męskich będzie cieniutko. Bot nie ciągnie w dół jak społeczność tutaj a tylko podnosi na duchu, przy czym widzę że raczej nie neguje blackpill ale potrafi myśleć (cokolwiek by to nie znaczyło bo podejrzewam że
Pobierz daro1 - Patrzcie co chatbot myśli na temat tego co się tutaj wypisuje na tagach black...
źródło: elizabot
  • konto usunięte
  • 3
t.....r
t.....r
konto usunięte 11.02.2023, 11:35:13 via Wykop
  • 7
@daro1: zaraz lewaki wgrają update, żeby AI #!$%@?ło inceli i przegrywów i się skończy... ehh
  • konto usunięte
  • Ark00
  • konto usunięte
  • heartheroar
  • cienki137
  • +2 innych
slabart12
slabart12
slabart12
11.02.2023, 13:05:21 via Wykop
  • 2
@daro1: My mother divorced me? Cos tu nie gra
  • PonuryKos123
  • roleta_ciagnik
daro1
daro1
daro1 23.01.2023, 06:23:44
  • 6
Ale mnie denerwuje to puasowe gadanie o sukcesach z kobietami. Jak jednemu napisałem że nie każdy może zostać dobrym podrywaczem bo z tym to trzeba się urodzić to otrzymałem odpowiedź że głupoty gadam, bo to są umiejętności które można tylko nabyć. No to napisałem coś dla przykładu o introwertykach i ekstrawertykach. A on mi napisał że wielu ekstrawertyków ma problemy z kobietami a są introwertycy którzy odnoszą sukcesy. W to akurat uwierzę.
  • Aniol_Ognia
  • Glikol_Propylenowy
  • RyouNarushima
  • slabart12
  • jskan
  • +1 innych
  • 21
wmw987
wmw987
wmw987
23.01.2023, 06:29:27 via Android
  • 2
@daro1
Gdybyś więcej robił a mniej pisał takich pierdół i filozofował na temat tego czemu to nie ma sensu bo jesteś gorszy to byś mógł mieć lepsze osiągnięcia z kobietami

#realitypill
  • HotlineBling
  • Defined
Jin
Jin
Jin
23.01.2023, 11:02:43 via Wykop
  • 1
@userrrr:

Nawet pozytywnie mnie zaskoczyłeś, ale Twoja definicja jest jednak za szeroka - opisałeś osobę popularną. Oczywiście, bycie popularnym znacznie ułatwia podryw ale nie jest równoznaczne z byciem podrywaczem - wystarczy, że ktoś taki nie lata za babami i już podrywaczem nie jest.
Podrywacz to właśnie ktoś kto lata za babami - z jakimiś sukcesami (bez nich to po prostu creep). Wiele cech potrzebnych do poderwania/uwiedzenia kobiety można zwyczajnie udawać i
  • konto usunięte
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Strona 2 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 03.01.2021

    Mikroblogger
  • Gadżeciarz
    od 10.08.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl