Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko259
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

daro1
daro1

daro1

Dołączył 10 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3857
  • Znaleziska 270
  • Mikroblog 3587
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1
  • Dodane (186)
  • Komentowane (2262)
  • Plusowane (1139)
daro1
daro1
daro1 08.01.2023, 09:35:58
  • 2
Cały tag blackpill stał się jednym wielkim syfem nie dlatego żeby blackpill był jakoś specjalnie toksyczny a przez całą okołoblackpillową twórczość i własne jego interpretacje. Bo jak można nazwać dziesiątki jak nie setki wysrywów przedstawiających jakieś różowe które poleciały na jakiegoś Chada, prezentujące na zdjęciu jakieś dziecko, sugerujące że tylko Chad ma prawo do reprodukcji a każdy nawet nie Sub5 ale zwykły Normie już nie ma? Dziesiątki jak nie setki wysrywów dziennie
  • 26
  • Odpowiedz
BlackpillNaCalego
BlackpillNaCalego
BlackpillNaCalego
08.01.2023, 09:56:00
  • 10
@daro1: co to za bełkot xD nie ma tu kobiet? No ciekawe czemu xd a to , że tylko Chady mają szansę na reprodukcję to totalna bzdura i kolejna manipulacja z waszej strony i nawet nie chce mi się dalej czytać tych wypocin
  • Odpowiedz
Zly_CzlowiekXD
Zly_CzlowiekXD
Zly_CzlowiekXD
08.01.2023, 10:28:04
  • 8
@daro1: nie, może lepiej pisać że jak redpillowcy - masz mordę 3/10i 165 cm? To pajacuj przed laskami bro! Na pewno jakaś ciebie pokocha! Uwierz mi że lepiej żeby młody narybek już ogarniał blackpilla bo skutki jego zażywania i tak są mniejsze niż skutki ciągłego dostawania psychicznego od normictwa i kobiet czyli ghostowania, olewania, czy wręcz szydzenia w ich stronę mimo że się starali i wychodzili z strefy komfortu. ( ͡
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 22.12.2022, 16:05:45
  • 1
Na ile w skali od 1 do 10 byście ocenili typiarę przedstawioną na zdjęciu? Założyłem konto na Badoo przechodząc wcześniej operację zmiany płci przy użyciu Face App, wstawiając tam swojego 40-letniego ryja sprzed kilku lat. Zobaczymy co spermiarze zaczną pisać (i już się nawet boję bo nie wiem co im odpisać), o ile tacy w ogóle będą. Czy typiara wygląda faktycznie na 30 lat to nie wiem, pewnie pomyliłem się +/- kilka
daro1 - Na ile w skali od 1 do 10 byście ocenili typiarę przedstawioną na zdjęciu? Za...

źródło: comment_167172472196RnTi6RhotRf4VmoRRvTX.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
defuser
defuser
defuser
22.12.2022, 16:11:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@daro1: Mamy Cię ( ͡º ͜ʖ͡º)
defuser - @daro1: Mamy Cię ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: comment_1671725475PWyhGfYoih4eHczXCvIAo0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
choochoomotherfucker
choochoomotherfucker
choochoomotherfucker
22.12.2022, 16:37:56
  • 10
Ile to ja kobiet bez makijażu na Badoo widziałem to nie idzie zliczyć.


@daro1:
choochoomotherfucker - > Ile to ja kobiet bez makijażu na Badoo widziałem to nie idzi...

źródło: comment_1671727072hkto7jOsFqa8OQ9uGfIY6k.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 06.12.2022, 17:25:27
  • 10
W głowie się nie mieści jak paskudna jest sytuacja na rynku matrymonialnym. Zupełnie przypadkowo wyświetliła mi się na Facebooku jakaś grupa z ogłoszeniami matrymonialnymi z województwa lubelskiego ale mnie wyświetliły się ogłoszenia z okolic Krasnegostawu. Przeciętnie jakieś 80% ogłoszeń jest od mężczyzn i praktycznie żadnej odpowiedzi w komentarzach, jakieś 20% ogłoszeń matrymonialnych jest od kobiet, na każde jakieś min. 15-20 zgłoszeń. Ogłoszenia ludzi najczęściej w wieku 25-30+. W przypadku kobiet, nawet na
  • 13
  • Odpowiedz
kamil8871
kamil8871
kamil8871
06.12.2022, 20:28:34
  • 4
@Lucjusz7: Puknij sie w głowe. Nie spotkałem jeszcze kobiety która na serio by kogoś chciała . W jakich czasach żyjesz? Na portalach tysiące facetów piszą że kogoś szukają i zero odzewu
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1
Autor
07.12.2022, 08:18:10
  • 2
@Lucjusz7: Człowieku jak nie masz znajomości i układów a do tego nie jesteś jeszcze osobą towarzyską to możesz sobie próbować. Pewnie niemało z tych ludzi tam na tej grupie, przynajmniej w okolicach Krasnegostawu mieszka na wsi. Krasnystaw to małe miasto, pierwszym miejscem gdzie można by szukać w tych okolicach jest Lublin. Chociaż i w Krasnym dało by się kogoś znaleźć. Jak się mieszka na wsi, trzeba mieć rzecz jasna hajs na
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 20.11.2022, 17:11:48
  • 1
Wyjaśnijcie mi jedną rzecz. Jakie znaczenie na rynku matrymonialnym który charakteryzuje się tym że wszystkie najlepsze kandydatki na żony szybko z niego znikają, wiążąc się z kimś ma to czy ktoś jest chadem, czy też po przeciwnej stronie incelem z brzydką mordą, niskim wzrostem i zakolami? Przecież takie zajęte dziewczyny są już co do zasady dla nikogo niedostępne. Wybrały już swoich chłopaków i nie interesują ich jakieś przelotne relacje z chadami, bo
  • 18
  • Odpowiedz
o.....i
o.....i
konto usunięte 20.11.2022, 17:19:21
  • 7
@daro1: Nie rozumiem trochę istoty problemu poruszanego w tym wpisie.

Jakie znaczenie na rynku matrymonialnym który charakteryzuje się tym że wszystkie najlepsze kandydatki na żony szybko z niego znikają

Przecież takie zajęte dziewczyny są już co do zasady dla nikogo niedostępne


W wieku rozpłodowym jest o wiele więcej mężczyzn niż kobiet i rodzi się coraz mniej dzieci które mogłyby stanowić młodsze partnerki dla mężczyzn urodzonych wcześniej tak jak było do tej
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1
Autor
22.11.2022, 12:22:49
  • 1
@Wazdusciel: Nie wiem czy to blackpill bo jak za starych dobrych czasów startowałem do kilku koleżanek to moi rywale wcale nie byli jakoś atrakcyjniejsi fizycznie ode mnie. Wszyscy byliśmy średniakami a chada to ja chyba nawet nie spotkałem. A w każdym razie nie przypominam sobie żeby taki był moim rywalem. Raczej kwestia szczęścia i przypadków losowych. Teraz pewnie w większych miastach różowe mają tak dużo kandydatów w realu że faktycznie tylko
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 19.11.2022, 18:41:00
  • 0
Jak mnie wnerwia ten brak kompatybilności wstecznej w PHP. Właśnie piszę nową stronę www opartą na Koseven, najnowsza wersja z github, przystosowanym przez programistów już do PHP 8 i lokalnie mam tą wersję PHP i wszystko gra. Tymczasem wcześniejsze projekty na starszych wersjach Koseven przystosowane do PHP7 już na PHP 8 nie działają. Wrzucając nowy projekt na Koseven pod PHP 8 na testowy serwer ze starszą wersją PHP musiałem wrzucić pliki z
  • 27
  • Odpowiedz
Saly
Saly
Saly
19.11.2022, 18:49:31
  • 4
@Malkof: w C++ masz zamrożone ABI, zmiany w języku zazwyczaj polegają na tym, że coś się nie kompiluje co jest super proste do naprawy. Dużo większym problemem nie jest sam język co same framworki/liby, które mogą korzystać z niewspieranych ficzerów.

Taka np. Java: na papierze idealny język do upgradowania: prosty kompilator i bajtkod, mało zmian w kolejnych wersjach, runtime wspiera stare jak i nowe wersje w taki sam sposób, jednym słowem:
  • Odpowiedz
MQs
MQs
MQs
19.11.2022, 19:43:10
  • 3
@daro1: Kod używający ficzerów z nowej wersji nigdy nie będzie działał na starej i nie ma to nic wspólnego z kompatybilnością wsteczną (BC dotyczy języka, którego nowa wersja obsługuje stary kod). Poza tym BC w php łamane jest tam gdzie ma to sens, a i tak robią to za wolno moim zdaniem.

Na przykład niedawno ktoś od Symfony się zesrał, że jakaś funkcja (unserialize chyba) mogłaby konsekwentnie rzucać wyjątkami, a oni
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 10.11.2022, 16:50:57
  • 1
Na czym polega problem z podejściem że dobre geny i jakiś ryj chada to przepustka do sukcesów z kobietami i że chad nie musi nawet podrywać i nawet nie mieć zasobów w stylu dużo hajsu albo dobrą pracę. Mianowicie chad z atrakcyjnym ryjem może zapewnić co najwyżej wrażenia podczas zabaw w stylu ONS/FWB ale jak jest gołodupcem i do tego nie ma jeszcze umiejętności społecznych albo jest uzależniony od tego pompowania dopaminy
  • 7
  • Odpowiedz
Kapitan_dpa
Kapitan_dpa
Kapitan_dpa
10.11.2022, 17:06:55
  • 2
@daro1: ale copium, brzydki facet nie zaleznie jak zaradny to i tak nie jest brany przez kobiety pod uwagę bo je obrzydza i kobieta nie bierze pod uwagę takich ludzi bo jej dziecko miało by ciężko przez jego słabe geny
  • Odpowiedz
CloudSpanner
CloudSpanner
CloudSpanner
10.11.2022, 17:17:19
  • 3
@daro1: Wszystkie cechy charakteru czy zaradność (mierzona w USD/EUR) mają znaczenie dopiero jeśli przechodzisz przez filtr wyglądu. W przeciwnym wypadku jesteś tylko beciakiem lub beta bankomatem.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 20.10.2022, 08:03:57
  • 3
Przepychanki na linii blackpill-redpill są zabawne. Obie strony co do zasady mają rację, mając na uwadze wypowiedzi najbardziej znanych tu użytkowników po obu stronach barykady. Jednak analizując dokładniej wypowiedzi tych przegrywów uważających się za brzydkich albo takich którzy przejechali się chociażby na #pua można mieć wrażenie jakby czarna pigułka była jakimś ostatnim stadium bezsensownego poszukiwania #rozowepaski i zarazem bezskutecznych prób wejścia into #seks #zwiazki gdzie na samym końcu nie ma już nic.
  • 3
  • Odpowiedz
czescmampytanie
czescmampytanie
czescmampytanie
20.10.2022, 09:09:56
  • 3

Komentarz usunięty przez autora

navaare
navaare
navaare
20.10.2022, 12:09:09
  • 0
W końcu 1/110 szans na dopasowanie to duży skok w porównaniu do 1/370.

@daro1: IMHO za mało żeby nauczyć się flirtować i otrzymywać skuteczny progress lepiej z tym iść do Latino/SEAMaxxing i tam taki skok będzie dużo bardziej widoczny, przekładający się na zainteresowanie związkowe a nie zabawiacza czasu
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 10.10.2022, 12:07:39
  • 0
Wrzucam tutaj jeden teledysk który nie wiem czy dobrze zobrazuje sytuację na dzisiejszych dyskotekach. Pewna liczba dość atrakcyjnych i umięśnionych mężczyzn i tylko kilka atrakcyjnych kobiet ale mężczyzn jest o wiele więcej. Nie liczyłem dokładnie. I tutaj pytanie do ekspertów blackpill a także redpill i pua. Gdyby założyć że finalnie te dziewczyny miałyby sobie na koniec zabawy kogoś wybrać, których mężczyzn by wybrały? Słucham mądrych. Całkiem prawdopodobne że artysta choć o wiele
  • 6
  • Odpowiedz
21374201
21374201
21374201
10.10.2022, 12:35:11
  • 2
@daro1: co wy macie z tym tańcem to gówno daje, ale co spotykam kogoś kto oglądał gówno kołczow gada o tym że taniec w klubach jest ważny, albo się zapisuje na lekcje tańca xd. Ale to prawda lasek w klubach jest mało, a zwłaszcza tych dobrych.
  • Odpowiedz
nastawniak
nastawniak
nastawniak
10.10.2022, 14:15:49
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

daro1
daro1
daro1 18.09.2022, 18:08:51
  • 4
Taki przykładowy scenariusz. Gość średniej urody jakieś 5-6/10, 1.80 cm wzrostu więc wysoki, typowy introwertyk, nieśmiały, zaczepiany w szkole, do tego uczący się w klasie w której nie ma żadnej dziewczyny. Dobre wyniki w nauce. W wieku 18 lat poznaje dziewczynę, szybko się w niej #!$%@? i nie widzi poza nią świata. Nie interesuje go żadne zaliczanie Panienek, chce do końca życia być z tą jedną w której się zakochał. Ta jednak
  • 4
  • Odpowiedz
Slavcel
Slavcel
Slavcel
18.09.2022, 19:04:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@daro1:

To jest nadal opis zwykłego failed normie, któremu podobają się wyłącznie kobiety na tyle atrakcyjne, że jego własna atrakcyjność jest niewystarczająca. Przerost ambicji nad możliwościami.

Mentalcel to osoba z poważnymi zaburzeniami psychicznymi, a wy rzucacie tym terminem na lewo i prawo.
  • Odpowiedz
Skrzat5241
Skrzat5241
Skrzat5241
18.09.2022, 19:34:30
  • 4
@daro1:

1.80 cm wzrostu więc wysoki

Pomijając pomyłkę - wysoki 180 cm XD
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 16.09.2022, 05:20:48
  • 3
Krótka analiza tego co się dzieje na tym tagu. Celowo nie taguję na inne ponieważ dotyczy to tylko blackpill. Kilku najbardziej rozpoznawalnych i liczących się użytkowników produkuje tu jakieś posty z własną okołoblackpillową twórczością a reszta łyka to jak pelikany i jeszcze przyklaskuje. Jest bardziej niż prawdopodobne że niektórzy z nich nie są przegrywami a mają swoje dziewczyny albo nie mają z nimi problemów i do tego są całkiem atrakcyjni. A wpisy
  • 8
  • Odpowiedz
szczepan-szczypawa
szczepan-szczypawa
szczepan-szczypawa
16.09.2022, 05:27:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@daro1:

na Tinderze i Badoo to na bezpłatnych kontach właściwie nic nie można zdziałać.


#!$%@? jaki cope. Załóż konto z ryjem 8/10 i będziesz miał 100 par w mniej niż godzinę.
  • Odpowiedz
serniczek_z_rodzynkami
serniczek_z_rodzynkami
serniczek_z_rodzynkami
16.09.2022, 05:48:45
  • 4
@daro1:

Wartościowa esencja blackpill może zostać wykorzystana do poprawy swojej atrakcyjności i szans u różowych


Od tego jest TheRedPill.

Blackpill to nic innego "black hole".

looksmaxing a na portalach randkowych także swoje umiejętności w zakresie fotografii


Po #!$%@??

Dochodzi do spotkania, kończy się ono w 30 minut i pozdro, para usunięta albo masz permanentnego bloka.

Jak ma się ryj niczym zestrzelony Iskander to co chcesz tutaj lookmaxować?
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 07.09.2022, 13:21:02
  • 0
Gdzie można kupić jakiś dobry zamiennik akumulatora Canon NB-2LH 720mAh do Canon EOS 350D? Kupiłem jakiś tani zamiennik za 24 zł, niestety chyba trafiła mi się wadliwa sztuka albo ładowarka Canon CB-2LWE jest niekompatybilna. Woltomierz wskazuje 0V między + i - akumulatora a przy próbie naładowania czerwona dioda świeci przez sekundę i gaśnie. Oryginalny akumulator który dostałem z aparatem wystarcza jeszcze na zrobienie nieco ponad 200 zdjęć a powinno być ok 600
  • 4
  • Odpowiedz
ebson
ebson
ebson
07.09.2022, 14:30:43
  • 0
@daro1: na każdej aukcji allegro jest napisane że do zamienników potrzeba ładowarki bo oryginalna nie działa z podrobionymi bateriami
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1
Autor
07.09.2022, 14:39:40
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

daro1
daro1
daro1 03.09.2022, 15:21:19
  • 0
Tylko dwie grupy mężczyzn w moim mniemaniu hejtuje samotne matki, bo mają ku temu realne powody. Pierwsza grupa to mężczyźni którzy zostali odrzuceni podczas zalotów na rzecz jakiegoś chada, badboya, potencjalnie lepszego w mniemaniu różowej gościa za to że byli nudni i przeciętni. Druga grupa to taka którym się nie powiodło i przejechali się na takich związkach a teraz wylewają swoje żale. Pozostali którzy mają negatywne zdanie najprawdopodobniej tylko powielają to co
  • 10
  • Odpowiedz
harold97
harold97
harold97
03.09.2022, 15:25:35
  • 16
@daro1: a bierz sobie te samotne matki jak są takie wspaniałe, ile chcesz ale nie wciskaj na siłe tego innym porządnym ludziom XD
  • Odpowiedz
W.....l
W.....l
konto usunięte 03.09.2022, 15:54:43
  • 5
@harold97: przeciętne laski odrzucają przeciętnych gości hipergamia mówi ci to coś a co do samotnych matek to jak ktoś się nie szanuje swoich genów to wtedy za takimi lata
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 01.09.2022, 10:59:17
  • 0
Co Mirki zaproponują mężczyźnie 30, 40+ skoro według wielu tutaj związek z samotną matką absolutnie nie wchodzi w grę? Słucham tych mądrali co odradzają tego typu związki z Paniami z dzieckiem, bo to w ich mniemaniu tylko same kłopoty. Rynek matrymonialny jest taki jaki jest a goście po trzydziestce a tym bardziej czterdziestce mają pozamiatane bo nie mogą przebierać tak jak goście w przedziale 20-30 a nawet niżej. Ze świecą szukać jeszcze
  • 19
  • Odpowiedz
SamaSame
SamaSame
SamaSame
01.09.2022, 11:10:40 via Android
  • 4
@daro1 poszukaj takiej która ma już prawie odchowane dzieci, 16-18 lat nie zobaczysz różnicy prawie jak by nie miała dzieci.
  • Odpowiedz
V.....q
V.....q
konto usunięte 01.09.2022, 11:35:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@daro1: wytłumacz mi jedno. Babka zrobiła sobie z jakimś facetem dzieciaka, później ty wchodzisz w związek z nią. Co z jej z poprzednim facetem, ona przestanie o nim myśleć jako ojcu jej dziecka? Interesowałeś się czymś takim, jak zjawisko wdowa po alfie? Czemu ktoś ma ratować jej życie? Wolałbym być samotny niż być z taką osobą. Ty wchodząc z nią w związek wiele ryzykujesz, ona niewiele. Zauważ że wybrała sobie wcześniej
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 03.07.2022, 04:15:29
  • 0
Znalazłem ciekawy serwis w internecie a jest nim prettyscale.com na który to wrzuciłem kilka swoich zdjęć zrobionych różnymi aparatami, smartfonem jak i aparatem kompaktowym i wyszło mi że jestem jakieś 7/10 (średni wynik 70%) a dotychczas myślałem że jestem tylko jakieś 5/10. Ustawia się tam odpowiednie linie wskazujące na charakterystyczne punkty na twarzy. Założę się że gdybym wrzucił swoje zdjęcia do oceny jakiejś społeczności w internecie a nie specjalistycznemu oprogramowaniu badającym geometrię
  • 14
  • Odpowiedz
viciu03
viciu03
viciu03
03.07.2022, 04:38:37
  • 9
@daro1: ja mam niby 89% a w życiu dziewczyny nie dotknąłem xddd
  • Odpowiedz
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
03.07.2022, 06:09:23
  • 4
@daro1: Kolejna gówno strona. Wyszło mi na niej 85%, jakoś Feedback kobiet nie potwierdza tego wyniku...
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 02.07.2022, 15:21:23
  • 2
Czy autyzm, zespół Aspergera albo inne zaburzenia psychiczne kwalifikują się pod blackpill jeśli mają jakieś podłoże genetyczne i czy atrakcyjnego chada te zaburzenia mogą skutecznie wyeliminować z rynku matrymonialnego? Co komu po atrakcyjnej szczęce jeśli ma tego typu zaburzenia na podłożu genetycznym i w zasadzie utrudniają lub nawet uniemożliwiają kontakty z kobietami?

#blackpill #przegryw #rozowepaski #niebieskiepaski
  • 18
  • Odpowiedz
M.....1
M.....1
konto usunięte 02.07.2022, 15:40:53
  • 2
@daro1: Asperger i autyzm i chłopa = over na rynku świń, co potwierdzają badania naukowe
  • Odpowiedz
BlackpillNaCalego
BlackpillNaCalego
BlackpillNaCalego
02.07.2022, 16:24:14
  • 2
@daro1: nie, co najwyżej jakiemuś normikowi 7/10. Czad może mieć autyzm, chodzić w osranych gaciach a i tak bio waginy będą wskakiwać mu na bolca
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 13.06.2022, 08:04:10
  • 5
Nie ma sensu wtłaczać nikomu do głów ani nawet próbować uzasadniać swojego nieszczęścia jakimiś słabymi genami i brzydkim lub co najwyżej przeciętnym wyglądem. To wszystko służy tylko Chadom. To oni wykorzystując swoje atuty mogą przebierać w Panienkach. Rewolucja seksualna, demografia, media społecznościowe, portale randkowe zrobiły swoje. To są główne przyczyny problemów ze znalezieniem drugiej połówki a nie jakieś słabe geny. Dla tych którzy nie mogą sobie znaleźć drugiej połowy to gadanie jest
  • 11
  • Odpowiedz
W.....l
W.....l
konto usunięte 13.06.2022, 08:10:49
  • 8
@daro1: ale głupoty wątpię że przegryw jest jakakolwiek konkurencja dla Chada jeśli takie rzeczy jak słabe geny mają dla ciebie małe znaczenie to poprosi nic nie rozumiesz
  • Odpowiedz
Skrzat5241
Skrzat5241
Skrzat5241
13.06.2022, 08:45:25
  • 3
@daro1: gadka w stylu "po prostu bądź pewny siebie, bro"
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 11.06.2022, 04:44:29
  • 42
Jakim trzeba być naiwniakiem żeby zapraszać kompletnie nieznajomą laskę poznaną na portalu randkowym na randkę, do jakiejś drogiej restauracji czy innych tego typu miejsc? Zastanawia mnie ile na tym Tinderze jest lasek, które jeśli już się zdecydują z kimś spotkać, to tylko po to żeby się nażreć do syta i do tego jeszcze jakimś ekskluzywnym żarciem? Przecież tak można w nieskończoność, mając na uwadze ile tam jest facetów którzy prawdopodobnie nawet mają
  • 28
  • Odpowiedz
N.....y
N.....y
konto usunięte 11.06.2022, 07:01:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@daro1: między innymi dlatego powstał Projekt Klaudiusz.
  • Odpowiedz
e.....m
e.....m
konto usunięte 11.06.2022, 10:09:42
  • 4
@daro1: kiedyś spotykałem się z laską z Tindera i pamiętam jak mi mówiła, że jej współlokatorka "idzie dzisiaj na siódmą kolację z rzędu" - oczywiście każda z innym, dzień po dniu ;) I żeby nie było, z każdego z tych kolesi miała bekę i już idąc wiedziała, że nic nie będzie tylko chciała się najeść. Więc tak, takie rzeczy się dzieją
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 09.06.2022, 08:54:59
  • 5
Dużo ludzi kompletnie odklejonych od rzeczywistości albo żyjących w jakimś Matrixie pisze coś o Chadach, że to są ludzie którzy ze względu na swoją atrakcyjność mają tylko raj, bo mogą przebierać w #rozowepaski a nawet nie bierze pod uwagę tego, że w dalszej perspektywie to może być ich przekleństwo. To nawet da się dość prosto wyjaśnić. Będąc jeszcze młodym można szaleć ale ile tak można, skoro z wiekiem to jak wiadomo libido
  • 19
  • Odpowiedz
zuchtomek
zuchtomek
zuchtomek
09.06.2022, 08:59:11
  • 10
@daro1: xD
Nie jestem żadnym pillowcem, ale coś nie poszło z logiką.
Oczywiście, że Chad tak jak przegryw może mieć #!$%@?ą psychę czy inne problemy, ale analogicznie

- możesz być głupi, ale mieć bogatych rodziców i dostatnie życie
- możesz być głupi, a do tego biedny

Mimo wszystko wolałbym być głupi i bogaty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
A.....r
A.....r
konto usunięte 09.06.2022, 13:17:53
  • 0
@oskar_oskarewicz: Najwidoczniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 04.06.2022, 18:49:22
  • 5
Nie rozumiem jednej rzeczy. Gdzie Wy widzicie problem w tym że na rynku matrymonialnym kobiety są hipergamiczne i wybierają jakichś Chadów skoro tych ludzi jest nie więcej niż 3%, drugie 3% to ludzie skrajnie nieatrakcyjni a najwięcej ludzi na świecie jest w przedziale +/- 2 odchylenia standardowe czyli ok. 95%? Najczęściej na rynku matrymonialnym powinni być ludzie w przedziale +/- 1 odchylenie standardowe czyli ok. 68%. Oczywiście dotyczy to obu płci. I
daro1 - Nie rozumiem jednej rzeczy. Gdzie Wy widzicie problem w tym że na rynku matry...

źródło: comment_1654367345Em7EtQQbDu45AWXLw5VZfB.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
Mezomorfix
Mezomorfix
Mezomorfix
04.06.2022, 18:55:39
  • 22
@daro1:
Chodzi o 20% najatrakcyjniejszych mężczyzn w otoczeniu kobiety.
Więc na odciętej od świata wsi taki Andrzej czy Wiesiek może mieć branie bo ma 175cm wzrostu i jest najwyzszy z całej wsi.
Gdy laska się wybije z tej wioski to na niego nie spojrzy.
To jest taki uproszczony przykład.
  • Odpowiedz
77023
77023
77023
04.06.2022, 19:08:43
  • 20
@daro1: problem jest taki, że coraz więcej różowych poznaje partnerów przez internet, a tam dużo łatwiej o kontakt z chadem niż w życiu codziennym.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1 31.05.2022, 16:57:10
  • 0
Z jednej strony to redpillowcy czy im podobni mówią wszędzie o hipergamii kobiet, że niby to rynek matrymonialny jest rozregulowany, powołując się często na Tindera a z drugiej strony tak jakby sami promowali poligamiczny model samca alfa i zabawy a nie poważne relacje, nie zwracając nawet uwagi na to że to właśnie to może w dużej mierze powodować hipergamię. Tłumaczą to naturą i jakimiś strategiami reprodukcyjnymi. Gdzie tu logika?

Wszędzie gdzie tylko
  • 9
  • Odpowiedz
AlienFromWenus
AlienFromWenus
AlienFromWenus
31.05.2022, 17:17:26
  • 1
@daro1: bo wiesz, dla przegrywów każda kobieta jest taka sama, tylko oni wyjątkowe płatki śniegu niedocenione przez kobiety ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale jest jedną kwestia - ja nie rozumiem intencji ślubu. Myślę że można mieć poważny związek i nie brać ślubu. To kwestia mentalności, dojrzałości, a nie papierka, który ma być bo tak. Jak ktoś chce ślub, to jak najbardziej, a ślub "bo co ludzie powiedzą"
  • Odpowiedz
daro1
daro1
daro1
Autor
01.06.2022, 03:55:42
  • 0
@Eluno: No już po czterdziestce. Serio młode różowe co bez problemu znajdą sobie kogoś w realu będą siedzieć na Tinderze a do tego jeszcze promować się na Instagramie? Po prostu nie dam sobie wcisnąć głupot bo często redpillowcy powołują się na Tindera żeby poprzeć swoje tezy a to inny świat.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • Strona 4 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.02.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 03.01.2021

    Mikroblogger
  • Gadżeciarz
    od 10.08.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl