Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
daro1

daro1

Dołączył 12 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4567
  • Znaleziska 322
  • Mikroblog 4245
  • Obserwujący 9
  • Obserwowane 1
daro1
daro1 25.03.2026, 06:30:58
  • 2
Jeżeli tak się poskłada do kupy te wszystkie wypociny na tagu #pua tych użytkowników, którzy to opisują jak to wszystko wygląda w praktyce, bo podchodzili do kobiet i przy tym założy że nie jest to trolling ani też nie zalatuje jakimś LLM-em, to wychodzi na to że całe PUA to jedna wielka ściema. A zwłaszcza jeśli się przedtem zaufało jakiemuś guru i wywaliło jakieś 10 koła, bo z tego co
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1
Autor
25.03.2026, 10:54:45 via Wykop
  • 0
@PowiatowyBanan: Temat który jest raczej pomijany, od początku trzeba mieć u kobiet powodzenie. Ciężko żeby ktoś kto go nigdy nie miał i zaliczał tylko zlewki miał pozytywne nastawienie i teraz odnosił sukcesy próbując gdzie indziej czyli na ulicy. Trzeba mieć gruntowną wiedzę jak działa psychika kobiet, jak do nich podejść a nie udawać pewnego siebie samca alfa, o czym też pieprzą bez przerwy guru uwodzenia. Kto ma u kobiet powodzenie
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
25.03.2026, 15:19:11 via Wykop
  • 0
@PowiatowyBanan: Wyobraź sobie że kiedyś mój kolega niskiego wzrostu potrafił zbajerować niejedną kobietę. Jak to się działo, nie mam bladego pojęcia. Ja tu mówię o odpowiednim zachowaniu i znajomości tego jak funkcjonuje psychika kobiet, bo bez tego to można tylko próbować na ślepo, po omacku i człowiek szybko się zniechęci. Zresztą sam próbowałem już kiedyś. Ona była na nie a innym gościom się udawało. Ja choćbym miał stanąć na głowie,
  • Odpowiedz
matysbest
matysbest
23.03.2026, 11:26:56
  • 0
#programowanie #programista15k #wordpress #pracait Siemanko. Tworzę stronę Wordpress firmie fotowoltaicznej. Jest to taka strona single page z opisem usług, kontakt itd. takie podstawowe informacje bez żadnych skomplikowanych rzeczy. Ile powinienem wziąć kasy za taką stronę?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 23.03.2026, 13:54:58 via Wykop
  • 0
@matysbest: Maksymalnie 500 zł.
  • Odpowiedz
daro1
daro1 21.03.2026, 16:40:04
  • 0
Co jeżeli obecna sytuacja z cenami paliw to tylko jedna wielka bańka spekulacyjna? Dziś tankowałem benzynę po 7,19/l, ropa nie wiem po ile była. Ale widziałem gościa który przede mną tankował ropę do dużych karnistrów. Kampania w mediach że będzie tylko drożej. Niech tankują dalej ropę na zapas, to na pewno będzie coraz lepiej. Coś mi się wydaje że się przesiądę na rower a benzyniakiem będę jeździł tylko wtedy kiedy muszę. Kto
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
21.03.2026, 17:19:49 via Android
  • 3
@daro1: cena dla detalu to najmniejszy problem, nic nie znaczący. Nie wiem ile wy jeździcie ale 100-200zl więcej na paliwo mc to nic w porównaniu do wzrostu kosztow transportu w gospodarce
  • Odpowiedz
wladyslaw-krakowski
wladyslaw-krakowski
22.03.2026, 13:06:56 via Wykop
  • 2
@daro1: Ok, dostawcy w marketach będą przywozić 24 tony dziennie na rowerach a budowy będą realizowane przez koparki napędzane siłą mięśni. Tak pokonamy tych podłych spekulantów.
  • Odpowiedz
PinezkaSwiata
PinezkaSwiata
20.03.2026, 22:15:40
  • 4
- Staraj się o pracę w IT
- napisz że umiesz sql na poziomie szkolnym (?)
- php
- coś z Java script

Ja nie wiem, czy ludzie czasami żyją pod kamieniem albo w szałasie ostatnie 2-3 lata, ale z drugiej strony w IT? No to normalne że każdy codziennie używa Internetu a większość zapytań czy optymalizacji sql dzisiaj deleguje się AI
PinezkaSwiata - - Staraj się o pracę w IT
- napisz że umiesz sql na poziomie szkolnym...

źródło: 4466

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 21.03.2026, 06:18:16 via Wykop
  • 0
@PinezkaSwiata: Przeglądając to portfolio to przykro mi o tym pisać, nie ma żadnych szans na pracę. Najgorsze jest to, że prawdziwe doświadczenie można zdobyć tylko w pracy. Pisząc własne aplikacje nie da się podskoczyć wyżej niż do pewnego poziomu. Owszem, dziś z Chatem GPT będzie znacznie łatwiej ale to wciąż za mało.
  • Odpowiedz
Sakon72
Sakon72
19.03.2026, 07:57:37
  • 3
Mirki, mam pytanie do ludzi, którzy siedzą w temacie i nie chcą od razu pisać, że cała scena PUA to jeden wielki scam.
Kogo z polskiej sceny PUA / social skills / randkowej realnie polecacie, jeśli ktoś jest totalnie opóźniony społecznie i chce ogarnąć podstawy kontaktu z kobietami? Nie chodzi mi o kolejnego gościa od motywacyjnych haseł, tylko o kogoś, kto faktycznie daje konkrety i nie wciska od razu pakietu za kilka tysięcy.
Interesuje
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 19.03.2026, 10:27:59 via Wykop
  • 1
@Sakon72: Analizując działalność ludzi ze sceny PUA, przede wszystkim guru uwodzenia to można dojść do wniosku, że wszyscy plotą te same głupoty i nie da się znaleźć ani jednego, który by przeszkolił tak, żeby znaleźć sobie kobietę na całe życie. Bo zakładam że o taką Ci chodzi. Gdyby było inaczej i ich porady były skuteczne, to nie przetrwałby ani jeden tego typu biznes. Może z jakiejś starej szkoły ale to
  • Odpowiedz
daro1
daro1 19.03.2026, 11:41:34 via Wykop
  • 1
@czescmampytanie: Gdyby tak było to te biznesy trwałyby pewnie po kilka lat, po czym by się zwinęli, rozpoczynając nową działalność. Ale trenerzy uwodzenia działają wiele lat. Na mój łeb jest to uzależnianie od siebie klientów, dosprzedając im kolejne kursy. Bo całej prawdy jak podrywać od razu nie powiedzą.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
19.03.2026, 05:55:04
  • 22
✨️ Trudności w zatrudnianiu programistów w IT: Czy to naprawdę problem rynku? Ⓘ
Tyle słyszę o tym jak ciężko znaleźć pracę w IT, tymczasem szukamy do mojego zespołu 2-3 programistów od ponad roku.
Podam statystyki jak to wygląda mniej więcej z perspektywy Team Leadera, który przeprowadza rozmowy techniczne.

1. Na rozmowę zaprosiliśmy przez ten czas ok. 40 osób.
2. Ok. połowa z nich ewidentnie nakłamała w CV, najlepsze że niektórzy zapomnieli o tym i gdy opowiadali
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 19.03.2026, 08:27:14 via Wykop
  • 2
@mirko_anonim: To jest bez znaczenia jaki jest poziom programistów. Jak jest tych czterdziestu a tylko dwa miejsca pracy to tylko dwóch dostanie pracę, reszta dalej na bezrobociu. A pracę chce mieć każdy. Jest taka opcja, że wielu kandydatów podchodzi olewczo do rekrutacji, bo wiedzą że są zwykłym kretynizmem i że szanse na pracę i tak są bliskie zeru. Jak się rekrutuje seniora, to zadania testowe w stylu pętle, SQL są
  • Odpowiedz
BlackpillMonster
BlackpillMonster
18.03.2026, 23:11:10
  • 6
#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat #kryzysit
BlackpillMonster - #programista15k #programowanie #pracait #korposwiat #kryzysit

źródło: amzxh5

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 19.03.2026, 05:42:10 via Wykop
  • 1
@PinezkaSwiata: Chillują na bezrobociu :)
  • Odpowiedz
Deprarept
Deprarept
Deprarept
16.03.2026, 23:43:25
  • 0
Cześć Mirki!
Gdzie i jak najlepiej znaleźć programistę do wykonania zlecenia oraz późniejszej współpracy przy projekcie? Useme? Grupki na facebooku? Jak później wybrać tego odpowiedniego programistę? Na co zwracać uwagę? Czego unikać, a co pomoże w dobrym wyborze? Zakładając, że mam projekt, ale niekoniecznie od razu chcę rozsyłać kompletny opis całego projektu każdemu kto się zgłosi (z wiadomych przyczyn) - jak opisać projekt? Nie mam większych wymagań co do sposobu wykonania.
Co
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 17.03.2026, 07:43:11 via Wykop
  • 1
@Deprarept: Da się ich znaleźć nawet tutaj. Tylko weź pod uwagę, że ci najlepsi to albo mogą nie być dostępni i nie mieć czasu, albo też nie mieć ochoty na to żeby startować do realizacji zlecenia, uznając że nie jest to warte zachodu. Na grupach Facebooka jest taka sytuacja, że na każde zlecenie jakie się tam pojawi startuje z 50 chętnych a inni nawet się nie ujawniają, bo przebić się
  • Odpowiedz
daro1
daro1 15.03.2026, 07:12:19
  • 34
Próbuję sobie wyobrazić, bo nigdy nie byłem w takiej sytuacji jak tutaj, jak wielkim wyzwaniem może być perspektywa utrzymania rodziny i jak wielkim stresem może być utrata pracy przez programistę, który zachłysnął się kasą i myślał że wszystko będzie super, jednak rzeczywistość okazała się brutalna. Jeżeli ktokolwiek teraz szuka pracy jako programista a ma problemy takie jak tutaj to na prawdę współczuję.

#programista15k #pracait
daro1 - Próbuję sobie wyobrazić, bo nigdy nie byłem w takiej sytuacji jak tutaj, jak ...

źródło: b2b_stress

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1
Autor
15.03.2026, 08:34:02 via Wykop
  • 2
@ViniciusZunior: To trzeba robić tak, żeby się wyrabiać z taskami. Wydaje mi się że to jednak jest pryszcz, w porównaniu z ewentualną utratą pracy. Dopóki ma się kasę to dobrze.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
15.03.2026, 10:30:35 via Wykop
  • 0
@Noct: A co ma do tego jakość kodu?
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
15.03.2026, 13:33:48 via Wykop
  • 1
@ziomgaltestowy: No z czysto racjonalnego punktu widzenia to masz rację ale gdyby tak ludzie myśleli to by się nawet w pary nie łączyli, bo nie byłoby sensu. A kredyt to akurat zrozumiem, bo mieszkanie potrzebne ale rzeczywiście nie ponad stan. Jakby na to nie patrzeć jest to paskudna, niestabilna branża. Trzeba oszczędzać i zaciskać pasa ile wlezie.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
17.03.2026, 06:26:26 via Wykop
  • 0
@real_scoria: Jak nie umie zarządzać pieniędzmi to tak. Poza tym nie wiem czy bierzesz pod uwagę to że po 20 latach będąc nagle zwolnionym można mieć bardzo poważne problemy ze znalezieniem pracy.
  • Odpowiedz
rav2
rav2
16.03.2026, 11:15:44
  • 9
Obserwując obecną rekrutację w IT mam wrażenie, że zaczyna ona przypominać Tindera...

Rekruterzy mówią dziś dokładnie to samo, co często można usłyszeć od kobiet na Tinderze:
„nie ma dobrych kandydatów”.

Problem w tym, że jeszcze 3–5 lat temu dokładnie ten sam poziom doświadczenia nikomu nie przeszkadzał.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 16.03.2026, 11:43:26 via Wykop
  • 0
@rav2: Paraliż decyzyjny, mówi Ci to coś? Optymalnie jak jest trzech kandydatów na jakieś stanowisko, to z powodzeniem można wybrać najlepszego a nie trzydziestu a co dopiero mówić trzystu. Taka jest sytuacja na portalach z pracą i zdaje się że jest to dokładnie w interesie portali z pracą a także w interesie HR, którzy będą wciskać że bez nich ani rusz.
  • Odpowiedz
karetpoker
karetpoker
karetpoker
13.03.2026, 11:56:46
  • 1
#pracait #programista15k #programowanie #korposwiat #pracbaza

O co chodzi z tymi ogłoszeniami w IT? Chcę zmienić branżę na IT. Od trzech miesięcy szukam pracy jako Junior frontend Developer, nie dostałem ani jednej niezautomatyzowanej odpowiedzi na CV. Portfolio mam dopracowane. Dostaję tylko zwrotkę "dziękujemy za udział w rekrutacji" i cisza.

O co tu chodzi? To są jakieś lewe ogłoszenia? Wyłudzanie danych? Złożyłem jakieś 100
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 13.03.2026, 15:37:36 via Wykop
  • 0
@karetpoker: Daj sobie spokój, nie ma co się kopać z koniem. Dochodzę do podobnych wniosków, bo też trochę CV wysłałem i cisza. Wygląda na to, że nikt nikogo nie potrzebuje a same ogłoszenia to fejki. Możliwe że wystawiane nawet przez same portale z pracą, tylko po to żeby pokazać że coś się dzieje.
  • Odpowiedz
daro1
daro1 13.03.2026, 11:17:23
  • 15
Smutna rzeczywistość Juniora, któremu sprzedano kłamstwo o eldorado w IT na drogim kursie programowania albo prestiżowy kierunek informatyczny na prestiżowej uczelni okazał się kompletnym nieporozumieniem. Teraz Junior wysyła setki CV i nikt nie odpowiada. Pracuje nad swoją stroną portfolio i nikt jej nawet nie odwiedza. Skoro seniorzy z wieloletnim doświadczeniem mają problemy z pracą to co dopiero mówić o Juniorach. Nie warto dziś wchodzić w programowanie. Na prawdę nie warto.

#programista15k
daro1 - Smutna rzeczywistość Juniora, któremu sprzedano kłamstwo o eldorado w IT na d...

źródło: junior_developer

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1
Autor
13.03.2026, 13:45:01 via Wykop
  • 0
@BreathDeath: Powiedz mi ilu z tych którzy co roku kończą informatykę dostaje pracę w wyuczonym zawodzie? Bo kilku najlepszych i najbardziej ogarniętych w jednej firmie jakoś mnie nie przekonuje. Co do prestiżowych uczelni w Polsce to prawdę mówiąc nie wiem która na to zasługuje.
  • Odpowiedz
Sakon72
Sakon72
11.03.2026, 15:53:55
  • 6
Mirki, mam historię z wczoraj, która mnie trochę dobiła, ale jednocześnie dała mocny materiał do przemyśleń.
Spotkałem się na p--o z kumplem ze szkolenia wojskowego. Gość to klasyczny gigachad: prawie 2 metry wzrostu, szerokie bary, siłownia od lat, ogólnie sylwetka jak z okładki fitness. Jak staliśmy razem przy barze, to wyglądało to trochę jak mem before / after.
Rozmowa zeszła na temat tych moich podejść w galerii i tekstów, które próbowałem używać. Pokazałem mu
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 12.03.2026, 07:50:16 via Wykop
  • 1
@Sakon72: Nie, goście którzy odnoszą takie sukcesy nie walą gotowymi tekstami, udając kogoś kim nie są tylko dobrze wiedzą jak podejść i mają doświadczenie. Jeśli myślisz że tu chodzi tylko o wygląd, czego wcale nie neguję to jesteś w błędzie.
  • Odpowiedz
daro1
daro1 11.03.2026, 05:36:53
  • 19
Jest coś z czym spotkałem się ostatnio na linkedin a także wcześniej w innych miejscach w sieci i tak prawdę mówiąc to jestem tym przerażony. Mianowicie tym, że są ludzie którzy szukając pracy zgadzają się na robienie zadań próbnych, za które rzecz jasna nie otrzymają złamanego grosza i żadnej gwarancji na pracę i jeszcze sami twierdzą że tak trzeba. Kiedy to próbowałem na różne sposoby przekonywać, żeby nie godzić się na takie
daro1 - Jest coś z czym spotkałem się ostatnio na linkedin a także wcześniej w innych...

źródło: work_for_free

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 05:57:48 via Wykop
  • 1
@Prawdziwy_Oponiarz: Właśnie o to chodzi, że tego typu patologia może dotyczyć w znacznej części Juniorów. Co to znaczy proste zadanie? Pamiętaj że realizacja może zająć Juniorowi nawet cały dzień albo i więcej.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 07:32:00 via Wykop
  • 3
@KwasowyProktolog10kJava: I to ma być powodem żeby robić jak frajer zadania dla firmy za darmo? Poza tym seniora to już inaczej się powinno rekrutować.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 07:33:40 via Wykop
  • 0
@TripleICZ: Oczywiście że jest niewiele wart, bo trudno oczekiwać żeby Junior miał jakąś większą wiedzę. Problem polega jednak na tym, że gdyby Juniorowi zapłacić to zupełnie inaczej pracowałby nad zadaniem rekrutacyjnym niż za darmo. Po prostu by się bardziej przyłożył. A resztę nauczyłby się w pracy.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 07:35:12 via Wykop
  • 0
@mikrokokos: Nawet to powinno być za kasę, bo z AI to też trzeba umieć korzystać a to też jakaś praca :)
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 07:51:32 via Wykop
  • 0
@TripleICZ: Nie, wybrałbym może tylko kilku najbardziej rokujących a to da się ocenić. Policz sobie ile firmy mogą na tym zaoszczędzić, zakładając chociażby 200 zł na jakiejś umowie o dzieło i 12% podatku, jak by to mieli zlecić tym 60 kandydatom i jeszcze przeskaluj to na kolejne 60 takich firm. Wyjdą niezłe sumki, w tym te które powinny trafić w formie podatku.
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 10:10:01 via Wykop
  • 0
@TripleICZ: Da się ich wyłowić po ich własnych projektach, o ile są faktycznie ciekawe a nie prezentują jakiś kolejny kalkulator. Mają potencjał, tylko też często nie potrafią się sprzedać. Generalnie w tego typu rekrutacjach, gdzie daje się kandydatom jakieś zadania do zrobienia jest pewien problem. To może być wykorzystane później w firmie albo prace mogą być tym inspirowane, kandydat się poświęci i co? Będzie się później ciągał po sądach? Miałem
  • Odpowiedz
daro1
daro1
Autor
11.03.2026, 14:11:49 via Wykop
  • 0
@TripleICZ: Dadzą Ci dla przykładu implementację jakiegoś chata, parser jakiegoś pliku, wyciąganie jakichś informacji, integrację z jakimś API. Nawet jeśli nie posłuży to w projekcie komercyjnym to z całą pewnością mogą się czymś zainspirować. Nie bądź naiwny. Zgłasza się stu kandydatów i dają wszystkim do rozwiązania to samo zadanie. Z całą pewnością da się też wyłowić parę perełek którzy za obietnicę pracy będą pracować a na koniec i tak jej
  • Odpowiedz
card_man
card_man
card_man
09.03.2026, 21:25:20
  • 2
Co sięstało z tym kanałem bezrobotny w IT bo nie moge go znalezć?

#programista15k
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 10.03.2026, 05:21:37 via Wykop
  • 0
@card_man: Podobno dostał bana.
  • Odpowiedz
Sakon72
Sakon72
07.03.2026, 15:59:51
  • 3
Wyszedłem w końcu z długów (tych po kursach PUA, które kiedyś opisywałem). Trochę pomogło szkolenie wojskowe, trochę praca i pomoc rodziny. Finansowo w końcu jestem na prostszej drodze, ale niestety w temacie relacji dalej ściana.
Ostatnio próbowałem jeszcze raz działania w terenie, tym razem w galerii handlowej, żeby zobaczyć czy coś się zmieniło. No i niestety wyszło jak zwykle.
Przykład 1
Podchodzę do dziewczyny przy sklepie z butami i mówię:
„hej, zobaczyłem cię z drugiego końca
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 08.03.2026, 08:02:53 via Wykop
  • 0
@Sakon72: Hipergamia nie ma tu nic do rzeczy. W Polsce nie podrywa się na ulicy ani w galeriach handlowych i nie przeskoczysz tego! Choćbyś walił nie wiadomo jakimi tekstami to nie przeskoczysz mentalności, bo tu nie o atrakcyjność chodzi a o brak zaufania do osoby nieznajomej. Sorry ale taka jest rzeczywistość. Drugi poważny problem, którego Ty nie widzisz to taki, że jak akwizytor próbowałeś z butami wchodzić w życie lasek
  • Odpowiedz
daro1
daro1 06.03.2026, 09:43:06
  • 8
#programista15k #pracait #kamilprogramista
daro1 - #programista15k #pracait #kamilprogramista

źródło: b2b_resource

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksiega_dusz
Ksiega_dusz
06.03.2026, 09:44:18 via Wykop
  • 1
@daro1: kapitalizm w pigułce, musisz to przełknąć myszko
  • Odpowiedz
ugjja
ugjja
ugjja
02.03.2026, 20:20:42
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 05.03.2026, 06:04:44 via Wykop
  • 0
@ugjja: Tylko zastanawiam się jaką można mieć zabawę z interakcji z ludźmi których się kompletnie nie zna i zaczepia na ulicy? Nie miej złudzeń, targetem trenerów uwodzenia są desperaci, którzy nigdy w życiu nie mieli kobiety albo coś im nie wyszło. Jaką korzyść będzie miał desperat z interakcji z których nic nie wynika a chciałby się mieć życiową partnerkę? Zapewniam Cię że wcale nie chodzi tutaj o zaliczanie jak najwięcej
  • Odpowiedz
sildenafil
sildenafil
01.03.2026, 19:26:29
  • 13
Gdyby ktoś się zastanawiał skąd się biorą zasądzone alimenty przewyższające zarobki mężczyzny.

Szczególnie ma to znaczenie w przypadku zwolnienia z pracy lub podjęcia innej pracy, poza wyuczonym zawodem.

Kolejny raz państwo polskie mówi wam wprost: nie miejcie dzieci.

#alimenty #dyskryminacjamezczyzn #finanse #it #programista15k #programista25k #prawo #polska
sildenafil - Gdyby ktoś się zastanawiał skąd się biorą zasądzone alimenty przewyższaj...

źródło: IMG_3918

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

daro1
daro1 02.03.2026, 05:35:47 via Wykop
  • 0
@sildenafil: Za bardzo śmierdzi redpillem. To nie takie głupie, bo byle cwaniak mógłby coś kombinować i argumentować że jest dziadostwo w branży a głodnemu dziecku tego nie da się wytłumaczyć. Będzie zmuszać do szukania lepszej pracy. Sorry ale to nie sztuka zrobić dziecko, tylko później trzeba je utrzymać. Nie zakłada się, że będzie się płacić alimenty, więc to żaden argument, że będzie zniechęcać do posiadania dzieci. Podejrzewam że niektóre banki
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 19
  • Strona 1 z 19
  • >
  • http://www.dariuszrorat.ugu.pl
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.02.2026

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 03.01.2021

    Mikroblogger
  • Gadżeciarz
    od 10.08.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking