Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko214
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arclex

arclex

Dołączył 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 213
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 212
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 9
mirko_anonim
mirko_anonim
10 godz. i 51 min temu
  • 0
✨️ Jak zapanować nad apetytem i utrzymać zdrową wagę? Ⓘ
Jestem osobą z tendencją do otyłości, kilka lat temu schudłem i od tamtego czasu zachowuję prawidłową masę i otłuszczenie ciała - część czasu w nadwyżce, część w deficycie, część na utrzymaniu w zależności od celu i możliwości. Myślę, że prowadzę się dość dobrze, dieta przez lata wymaksowana pod kątem sytości, czystej michy, objętości, białka i błonnika, nawodnienie, sen uregulowany i regenerujący, w pracy
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 7 godz. i 21 min temu via Wykop
  • 5
@mirko_anonim: nie ma tendencji do tycia. Jest brak jakiejkolwiek samokontroli.
  • Odpowiedz
dziki_borsiu
dziki_borsiu
przedwczoraj, 14:21:25
  • 0
Zacząłem siłkę jakieś 5 miesięcy temu. Do tej pory robiłem FBW 3x w tygodniu, dobrze szło, ale zastanawiam się nad zmianą treningu. Do tej pory robiłem po 1 ćwiczeniu, 3 serie, 8 powrórzeń na każdą partię - klata/plecy/barki/bicek/tricek/nogi, ale mam poczucie, że to trochę już nie wystarcza nawet jak robię to 1 ćwiczenie do upadku.

Co myślicie, zmienić program? Dodać ćwiczenia? Zwiększyć liczbę serii? Myślę, że dałbym radę chodzić 4, może nawet
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex przedwczoraj, 14:53:04 via Wykop
  • 0
@dziki_borsiu: jak progress stoi w miejscu, to najpierw patrzysz na dietę, potem na objętość treningową (w Twoim przypadku, jak to zawsze przy optymalnym fbw XD - zbyt małą objętość).

Na 4 dni masz góra/dół, push/pull albo sensowny split: klatka/plecy/nogi/barki i ręce.
Na 5 dni: klatka i plecy / ręce i barki / nogi / klatka i plecy / ręce i barki, PPL z jednymi nogami albo klatka/plecy/nogi/barki/ręce.

Ja bym się
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 16:33:35 via Wykop
  • 0
@DannyD: nie zajechałbyś się. Ten gejowski trend robienie jak najmniej żeby nie mieć efektów, to się pojawił na przestrzeni 2 lat.

Wiadomo, że wtedy nie robisz każdej serii do zesrania, ani nie robisz 20 serii wyciskania sztangi na 5 powtórzeń. Większość ludzi po prostu chce trenować dla samej idei, a nie dla efektów. Trenowanie dla efektów nie jest przyjemne, a jak ktoś wychodzi uśmiechnięty z treningu, to jest jasny znak,
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 17:00:18 via Wykop
  • 0
@przegro_pisarz: tak jak większość z was, nie musisz nic zmieniać.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 13 godz. i 32 min temu via Wykop
  • 0
@Odbuta: no to może czas rozważyć dwie opcje: przyznać, że FBW się nadaje tylko dla początkujących lub zacząć robić cardio, żeby nie musieć robić 5 minut przerwy pomiędzy seriami.

Dla przykładu, mi treningi zajmują od 50 do 90 minut, razy pięć treningów w tygodniu.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 12 godz. i 30 min temu via Wykop
  • 0
@Odbuta: jak jesteś w stanie w 2 (i kolejnej) serii zrobić tyle samo powtórzeń, z tym samym ciężarem, co w 1, to coś jest nie tak. Poza tym, ilość powtórzeń nie ma większego znaczenia. To, co się liczy, to czy seria była odpowiednio ciężka. Nie ma potrzeby robić 10 minut przerwy tylko po to, aby zrobić jedno powtórzenie więcej, gdy w tym czasie można zrobić 3 serie, które będą w
  • Odpowiedz
KjatanSveisson
KjatanSveisson
przedwczoraj, 18:14:03
  • 1
#mikrokoksy #silownia #pokazforme

Czy redukcja ma sens jeśli wiem że po jej zakończeniu nie zmienię na stałe nawyków żywieniowych? (Powrót do piwka między innymi)
KjatanSveisson - #mikrokoksy #silownia #pokazforme

Czy redukcja ma sens jeśli wiem ż...

źródło: 1000004240

Pobierz

Odpowiedź

  • Ma sens 23.5% (16)
  • Taki se 26.5% (18)
  • Nie ma sensu 50.0% (34)

Oddanych głosów: 68

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex przedwczoraj, 18:32:13 via Wykop
  • 1
@KjatanSveisson: ma sens, ale zachowuj się jak dorosły o strzel sobie nawet 10 piw, ale nie codziennie.
  • Odpowiedz
chojnacc
chojnacc
chojnacc
przedwczoraj, 06:29:34
  • 3
#igrzyskabebzonow #chudnijzwykopem #mikrokoksy

@wykopowy_brukselek wypraszam sobie, bo sie wcale jie nazarlem, a bardzo bym chciał ( ͡° ʖ̯ ͡°)

W tym tygodniu byłem najgorszy, jednak idealnie tu zadziałała sinusoida odchudzania i pokazanie , ze redukcja nie jest liniowa. W zeszłym tygodniu idealnie na pomiar wstrzelilem sie w dołek, a na następny dzień juz wróciły 3 cyferki na wadze. Może wpływ na
chojnacc - #igrzyskabebzonow #chudnijzwykopem #mikrokoksy

@wykopowy_brukselek wypras...

źródło: 1000015251

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex przedwczoraj, 08:34:21 via Wykop
  • 4
@chojnacc: nie wiem jak Wy to sprawdzacie, ale redukcja ma być w miarę liniowa. Jeżeli średnia z tygodnia na tydzień nie spada w praktycznie tym samym tempie, to wina leży po Twojej stronie.

Schodząc poniżej 10% tłuszczu w organizmie, praktycznie do samego końca idzie mi to w zasadzie liniowo (na tyle, na ile się da, bo organizm to też jednak nie jest czysta matematyka), więc nie widzę powodu, dla którego
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 09:52:01 via Wykop
  • 0
@chojnacc: mało prawdopodobne, jeżeli trzymasz ten sam deficyt. Dietetycy na ładnych obrazkach przedstawia Ci wszystko i nie ma w tym nic złego, ale pamiętaj, że oni muszą mieć klientów (a jak o---------z klienta, to go nie utrzymasz). Nie mówię, że zjadłeś 10 kebabów, ale sam wiesz, czy faktycznie nie zrobiłeś odstępstw, czy jednak jakieś się pojawiły. Ja się nie spotkałem z magicznym wzrostem wagi w deficycie.
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 14:15:19 via Wykop
  • 1
@GeraltRedhammer: nie, to oznacza, że patrzę na to, ile jem. Jeżeli codziennie jesz, np. 200/50/400 b/t/w z podobnych źródeł, to nie ma opcji na to, aby waga pokazywała jakieś dziwne rzeczy porównując tydzień do tygodnia. Zero filozofii, tylko trzeba się skupić na robocie, a nie robić wszystko na pół gwizdka a potem tłumaczyć to kreatyną (to nie przytyk do OPa).

Jak 5 tydzień z rzędu jesz tyle samo węgli, to
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 14:57:55 via Wykop
  • 2
@GeraltRedhammer: tak, jem bardzo podobne rzeczy.

5 dni deficyt / 2 dni nadwyżka - bez sensu. Albo redukujesz, albo budujesz, nie ma stania w drzwiach bo potem skończysz na wykopie pytając dlaczego nie ma postępów ani w jedną, ani w drugą. To jest na dobrą sprawę tak, jakbyś po prostu dał dużo mniejszy deficyt dzienny.

Jak jednocześnie tracisz tłuszcz i budujesz mięśnie, to nie ma znaczenia, co zrobisz, bo jesteś
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 15:17:30 via Wykop
  • 3
@GeraltRedhammer: no i Wykop classic: wycieranie gęby badaniami, które dla ludzi, którzy się nimi zasłaniają, mają blisko zerową wartość.

Jedyne (serio), co warto, żebyś z tego wyciągnął, to to, że trening siłowy jest potrzebny do zachowania masy mięśniowej. Większość ludzi musi naprawdę się postarać, żeby stracić zauważalną ilość mięśni (bo to trudne + większość ludzi nie ma takiej masy, żeby było realne ryzyko utraty). Możesz cośtam stracić, ale to nie
  • Odpowiedz
arclex
arclex przedwczoraj, 15:19:01 via Wykop
  • 1
@GeraltRedhammer: chudnij w takim tempie, w jakim jesteś w stanie to utrzymać bez odstępstw od diety. Do 4-5 kg / miesiąc jest bezpiecznie.
  • Odpowiedz
Szatanski_werset
Szatanski_werset
02.02.2026, 13:51:32
  • 9
Czy nie byłoby rozsądne wprowadzić obowiązkowej terapii testosteronem dla młodych ojców oraz zapisu w ustawie, że 20% z 800+ trafia bezpośrednio na suplementy, sterydy i wyposażenie domowej siłowni?

Zastanówmy się nad tym: niedobór snu u świeżo upieczonych ojców obniża poziom testosteronu do historycznych minimów. Organizm leży, psychika leży, plecy bolą. A kiedyś? W czasach jaskiniowych kobieta rodziła dziecko i miała pół plemienia kobiet do pomocy. Mężczyzna tymczasem zalewał formę i szedł na polowanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 02.02.2026, 16:24:47 via Wykop
  • 1
@Szatanski_werset: niezły bait, ale im więcej #przegryw, tym lepiej.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 31.01.2026, 14:12:25
  • 0
W kontraście do filmu z dwoma balonami na Human Protect, poniżej coś, co - w odróżnieniu do tego, co oni opowiadają - może być prawdopodobne w więcej niż 1%.

Druga część w komentarzu, bo jestem zbyt ograniczony, żeby wrzucić dwa zdjęcia. Jestem podwójnie ograniczony, zdjęcia w odwrotnej kolejności, sorry not sorry.

#silownia #sterydy #mikrokoksy #mirkokoksy
arclex - W kontraście do filmu z dwoma balonami na Human Protect, poniżej coś, co - w...

źródło: imageqqq

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex
Autor
31.01.2026, 14:12:45 via Wykop
  • 0
@arclex:
arclex - @arclex:

źródło: qqqq

Pobierz
  • Odpowiedz
arclex
arclex
Autor
31.01.2026, 14:55:58 via Wykop
  • 0
@Kasahara: Nie wiem, czy to na serio piszesz. Tak czy inaczej, prawie 2.5g na cruise przeplatane z prawie 5g (+700 anavar, w każdym przypadku) vs "TRT+" na polskim podwórku.
  • Odpowiedz
arclex
arclex
Autor
31.01.2026, 15:14:58 via Wykop
  • 0
@Kasahara: No fakt, że dbol jest dość archaiczny.

Niekoniecznie chciałem otwierać dyskusję o tych konkretnych blast/cruise, a bardziej zestawić go z idiotami zaniżającymi dawki dziesięciokrotnie, żeby się klikało i żeby gamonie, którzy to oglądają, wierzyli, że oni mają po 110-130kg na "TRT+" (chyba, że w tym plusie mieszczą się właśnie 4g towaru).
  • Odpowiedz
arclex
arclex
Autor
31.01.2026, 18:51:19 via Wykop
  • 0
@Kreation: no bo generalnie tak jest, nie licząc tego, źe nawet do jakiejkolwiek rozbudowy, to ludzie na takim poziomie potrzebują towaru liczonego w gramach.
  • Odpowiedz
arclex
arclex
Autor
31.01.2026, 21:09:15 via Wykop
  • 1
@mandanda: Ronnie to twierdził, że miał negative body fat, o ile pamiętam. Ja patrzę na to trochę inaczej - oni robili to w zupełnie innej epoce. W ich czasach nie było takiego dostępu do wiedzy, dostępu do środków, no generalnie nic nie było. Nie mówię, że zaniżanie dawek było dobre, bo nie, ale kontekst był inny.

Problem, jaki mam z ludźmi teraz, to to, że tylko najbardziej naiwni ludzie będą
  • Odpowiedz
arclex
arclex
Autor
02.02.2026, 07:45:31 via Wykop
  • 0
@KOLEGAMAMY: no ale to jak przyjdzie w dwunastym miesiącu i napisze, że bierze 1g towaru, to skłamie? Dopóki ktoś nie chodzi i nie mówi, że 130kg się zbudowało / się buduje na TRT+, to wtedy jest pajacerka do granic.
  • Odpowiedz
Pan_Slon
Pan_Slon
Pan_Slon
01.02.2026, 13:38:57
  • 2
Niestety nogi raz odpuściłem ale po za tym sumiennie:)

#silownia
Pan_Slon - Niestety nogi raz odpuściłem ale po za tym sumiennie:)

#silownia

źródło: IMG_0161

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 01.02.2026, 20:53:44 via Wykop
  • 1
@Malachitowa_Laka_Morza: @Pan_Slon dużo rozpisek treningowych macie też w Boostcamp.
  • Odpowiedz
Onaaa20
Onaaa20
01.02.2026, 17:21:34
  • 1
Odzyskałbym chęci do życia jakbym wziął #testosteron ?
Nie zależy mi na sylwetce tylko bardziej ogarnięciu swojej głowy i życia.
Chyba lepiej bym wyszedł na tym niż pijąc a-----l prawda?

#przegryw #silownia #mirkokoksy #sterydy #depresja
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 01.02.2026, 20:52:42 via Wykop
  • 1
@Onaaa20: nie weźmiesz testosteronu w takiej dawce, która ma realny wpływ na samopoczucie, a sterydy to nie jest rozwiązanie r---------o życia.
  • Odpowiedz
przegro_pisarz
przegro_pisarz
01.02.2026, 11:23:32
  • 0
Kolokov squat. #mikrokoksy #silownia
przegro_pisarz - Kolokov squat. #mikrokoksy #silownia
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 01.02.2026, 11:28:05 via Wykop
  • 0
@przegro_pisarz: Masz to w planie od dłuższego czasu, czy dodałeś po tym, jak ktoś kilka dni temu dodał na Wykop? Jeżeli to drugie, to miej na uwadze, że to jest overengineering prostego sportu i nie ma z tego żadnych korzyści dla ludzi ćwiczących czysto rekreacyjnie.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 01.02.2026, 12:45:31 via Wykop
  • 1
@znowuzapomnialemhasla: Tylko czy to porównanie ma sens? Nie bardzo. Więcej korzyści takiej osobie przyniesie po prostu zrobienie przysiadu z poprawną (niekoniecznie idealną) techniką, z odpowiednim do jej możliwości ciężarem i bez sztucznego wydłużania jakiejkolwiek fazy ruchu.
  • Odpowiedz
Malachitowa_Laka_Morza
Malachitowa_Laka_Morza
31.01.2026, 21:20:03
  • 0
Warto się bujnąć na nową siłownię tylko po to żeby wypróbować maszynę do hip thrustow? Fajne to to i warto czy sztanga lepsza? #silownia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 31.01.2026, 21:22:06 via Wykop
  • 1
@Malachitowa_Laka_Morza: jak to jakiś Zdrofit i wstawili maszynę od Technogym, to bardziej wygodna niż sztanga. A tak to hip thrust jak hip thrust.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 31.01.2026, 21:37:56 via Wykop
  • 1
@Malachitowa_Laka_Morza: Tak, ułatwia. Maszyny są najbardziej stabilne. Spróbuj jeszcze ze smithem. Masz większą stabilizację. Ewentualnie zamień ławkę na softboxa i dociśnij go do ściany. Sztanga zawsze będzie niezbyt stabilna, ale jeżeli mimo wszystko czujesz, że za bardzo Ci się to gibie i lata, to możesz zmniejszyć ciężar (np. z 90kg na 80kg) i popracować nad kontrolą. Spokojnie, nic się nie stanie, mięśni nie stracisz, siły też nie, nie w tak
  • Odpowiedz
PrzyjaznyMireczek
PrzyjaznyMireczek
PrzyjaznyMireczek
31.01.2026, 15:20:40
  • 0
Ciekawe jaki % rynku siłowni w miastach mają łącznie Medicover i Benefit System (Multisport) w porównaniu do polskich właścicieli. Pomijam pojedyncze siłownie osiedlowe czy malutkie miejscówki typu xxs, w których człowiek czuje się klaustrofobicznie. Chodzi mi o takie których jest kilka pod jednym szyldem, które nie są małe, są dobrze wyposażone i w miarę nowe (lub wyremontowane).

Przykładem było Fitness Platinum - krakowska sieć, której właścicielem był krakowski przedsiębiorca. Niestety Medicover położył
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 31.01.2026, 15:27:48 via Wykop
  • 1
@PrzyjaznyMireczek: Za duży. Benefit to już dostał przynajmniej jedną wysoką karę za krzywe akcje, teraz toczy się (?) kolejne postępowanie. Jakby UOKIK się przyjrzał, to tam by było grubo.

A co do Krakowa - nie "położył łapę" (bo nie ma takich możliwości, mylisz ustroje), tylko człowiek po prostu to sprzedał.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 31.01.2026, 16:12:09 via Wykop
  • 0
@PrzyjaznyMireczek: Chociażby to, że mają w dupie warunki, jakie panują na siłowniach. Ostatnio viralem poszły stories na IG o tym, że na jednej z siłowni w Warszawie był grzyb, a bardzo duża wilgoć od - podobno - półtora roku.
  • Odpowiedz

374

EU Inc. zamiast Spółki z o.o. czy GMBH? Szykuje się realna unijna rewolucja

EU Inc. zamiast Spółki z o.o. czy GMBH? Szykuje się realna unijna rewolucja

Bruksela przygotowuje nowy typ spółki, który ma zatrzymać europejskie firmy na kontynencie i przyciągnąć inwestorów z innych krajów, oferując im możliwość założenia firmy, działającej na takich samych zasadach we wszystkich krajach wspólnoty. Kolejny krok w kierunku federalizacji.

BlogoslawionyTwarozyc
z
pro.rp.pl
dodany: 30.01.2026, 18:22:20
  • 133
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    ekonomia
  • #
    wydarzenia
  • #
    finanse
arclex
arclex 31.01.2026, 15:29:55 via Wykop
  • 1
@scoria: lekko Cię poniosło z tą papierkową robotą. Nie płyńmy na fali oszołomów z YT narzekających, jak to w Polsce jest źle, dla samej idei nabijania wyświetleń na płaczu, jak to w Polsce jest źle (nie jest).
artur-artur-098
artur-artur-098
artur-artur-098
29.01.2026, 18:28:39
  • 1
#redukcja #mikrokoksy #mirkokoksy #keto #highcarb #bieganie

Redukcja - keto czy high carb, jak Wam lepiej podchodzi?

Ogólnie wolę high carb ze względu, że kręcę sporo cardio i 3 treningi siłowe, ale jestem w stanie to poświęcić, bo musze schudnąć 17 kg. Bazowo robię 500 kcal deficytu.

Case
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 29.01.2026, 18:43:02 via Wykop
  • 7
@artur-artur-098: To jest taki poziom zmóżdżenia się nad redukcją, że jedyny sensowny komentarz to: XD.

Miej na uwadze, że 500kcal deficytu to jest 2kg/miesiąc. W Twoim przypadku - jeszcze mniej, bo tego nie utrzymasz (skąd wiem? stąd, że każdy, kto tak się zmóżdża nad tak prostą rzeczą, zapomina o najważniejszym, tj. włożeniu wysiłku).

Keto to nie jest żadna magiczna dieta, a po prostu sposób na wypieprzenie 90% rzeczy, przez które ludzie
  • Odpowiedz
arclex
arclex 29.01.2026, 20:28:40 via Wykop
  • 2
@Poemat: ta, zajebista różnica pomiędzy 2kg, 1.8kg a 2.1kg. Już był jeden oszołom, który się ze mną licytował o to, czy lepiej jeść 1.5g białka, czy 1.6g. Miss me with that gay shit.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 30.01.2026, 07:58:37 via Wykop
  • 0
@Poemat: dalej się produkujcie nad rzeczami, które nie mają znaczenia. Jeszcze Ty to akurat widać, źe coś robisz, ale większość ludzi z takim podejściem wieczne DYEL
  • Odpowiedz
arclex
arclex 30.01.2026, 18:03:21 via Wykop
  • 4
@Poemat: chłopie, nie wiem, czy mam Ci na poważnie odpowiadać, czy Cię olać, ale odpowiem Ci, dlaczego jesteś dla mnie trzecim łbem, na którego poświęciłem o 5 minut za dużo czasu.

Jeżeli mam na myśli deficyt rzędu 500 kcal dziennie, to nie mogę sobie wyobrazić, źe myślałbym o redukcji w skali dnia czy tygodnia, a raczej - przynamniej okresu, w którym ten deficyt trzymam na tym poziomie. Nie interesuje mnie,
  • Odpowiedz
robercik3c
robercik3c
30.01.2026, 12:36:58
  • 0
Mireczki powiedzcie mi, czy to normalne, że na siłowni, saunie co chwile do szatni wbijają panie które sprzątają? Ostatnio na saunie w ciągu 5 minut dosłownie dwa razy były dodawane ręczniki papierowe mimo, że nikt z nich nie korzysta xD akurat wtedy gdy jest największy tłum i wszyscy faceci myją się nago :D Uważacie to za coś normalnego? Zastanawiam się czy jakby szatnie damską sprzątali mężczyźni to czy nie byłoby protestów ¯\(ツ)/¯
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 30.01.2026, 12:47:45 via Wykop
  • 7
@robercik3c: patrząc po tym, że 99% ludzi wygląda jak g---o, to nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że ktokolwiek mógłby wchodzić do szatni, żeby patrzeć na ulanego faceta z kłakami na jajach. No po prostu nie umiem, wybaczcie jeżeli jestem dziwny.

Ale co do szatni kobiet - zgoda. Lewactwo powinno być zakopane.
  • Odpowiedz
4mmc-enjoyer
4mmc-enjoyer
27.01.2026, 00:27:25
  • 5
Serio chce wam się ćwiczyć będąc naturalami? Na samym teściu osiągasz 10x tyle co byś zrobił naturalnie
#silownia #sterydy #mikrokoksy
4mmc-enjoyer - Serio chce wam się ćwiczyć będąc naturalami? Na samym teściu osiągasz ...

źródło: natural

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 27.01.2026, 09:23:55 via Wykop
  • 2
@czerstwy_swierszcz: małym. Bardzo małym. Dużo oczywiście zależy od dawek, ale już dawki rzędu 500-600mg tygodniowo dają bardzo dużą przewagę względem naturalnych możliwości, a nie generują praktycznie żadnych problemów, jeżeli dbasz o zdrowie. Kosztem tego, że faktycznie musisz bardziej dbać o zdrowie i dietę niż ktoś, kto trenuje naturalnie. A jeżeli to robisz, to niemalże pewne, że jesteś w lepszym stanie zdrowotnym niż większość ludzi wokół Ciebie.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 28.01.2026, 19:28:45 via Wykop
  • 0
@Stgx: XD weź ty zobacz, jak oni się trzymają i głupa nie pal.

@mandanda zależy jak na to spojrzysz: jakbyś ćwiczył naturalnie i po prostu dbał o zdrowie, to zapewne nie; jak się porównasz do prosiaka, który 20 lat leci z 30-40% bf i jedyny ruch, jaki ma, to do lodówki i kibla, to jest na to duża szansa. Sam testosteron nie jest jakoś szczególnie szkodliwy, zwłaszcza w małych
  • Odpowiedz
arclex
arclex 29.01.2026, 08:07:31 via Wykop
  • 0
@Stgx: XD Arnold jest wrakiem człowieka. Oni go parę razy ledwo uratowali. Wiem, że ma prawie 80 lat, ale taki stan rzeczy się długo utrzymuje.
  • Odpowiedz
Insuliniarz
Insuliniarz
Insuliniarz
28.01.2026, 13:07:28
  • 0
Czołem

Trenowaliście kiedyś 5/3/1 wendlera? Jakie macie odczucia po tym planie i jak dobieraliscie ćwiczenia akcesoryjne (które, jakie rpe/rir). W necie znalazłem tylko rozpiskę że poza głównym założeniem wendlera jako akcesoria jest Boring But Big w którym robimy np 5x10 65% TM tego samego boju na treningu i zastanawia mnie gdzie np są jakieś podciągania czy ćwiczenia na ramiona.

#silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #trening
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 28.01.2026, 13:39:52 via Wykop
  • 0
@Insuliniarz: jeżeli zadajesz pytania o dobór RIR, to jesteś osobą, która nie powinna zwracać uwagi na RIR.

Polecam 531 BBB, ale w wariancie, że robisz 5x5, 5x3, 5x531, a potem normalnie 5/3/1 a BBB z ciężarem z pierwszej serii (tj. co tydzień rosnącym: 65% TM, 70%TM, 75% TM).

Akcesoria dobierasz wg potrzeb. Jak nie wiesz co wybrać, to dorzucasz rozpiętki, wyciskanie hantli, uginanie nóg/rdl, suwnice/wykroki, a na plecy wiosłowanie i
  • Odpowiedz
arclex
arclex 28.01.2026, 13:43:08 via Wykop
  • 0
@Insuliniarz https://www.jimwendler.com/blogs/jimwendler-com/boring-but-big-beefcake-training
  • Odpowiedz
Dominsiemaelo
Dominsiemaelo
Dominsiemaelo
27.01.2026, 17:31:20
  • 0
#silownia Siemka pisze z pytaniem otóż wykonuję trening push pull legs 5 razy w tygodniu i teraz pytanie na treningu push wykonuje 6 ćwiczeń:
-3 na klatę góra środek i rozpiętki
-po jednym bok barku, górka barku
- jedno na triceps
Trening pull:
-3 na plecy (podciąganie,wiosło,i jakieś ściąganie)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 27.01.2026, 17:59:49 via Wykop
  • 0
@Dominsiemaelo: jak robisz 18 serii w skali tygodnia na grupę, do upadku, to na pewno wystarczy. Czy będą efekty - zależy od diety w takim samym stopniu.

Zmieniasz dopiero jak coś przestaje działać i wtedy tylko to, co przestaje działać, a nie wszystko.

Ale generalnie to im więcej, tym lepiej, przy czym ogranicza Cię czas, życie, jedzenie, stawy i ścięgna i regeneracja. Jeden będzie mógł zrobić 5-8 serii dwa razy
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking