Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arclex

arclex

Dołączył 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 213
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 212
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 9
hasek34
hasek34
27.01.2026, 11:37:52
  • 0
#silownia kochani, co zrobić gdy triceps blokuje mój trening klatki ? jest zbyt zpompowany i nie czuje efektywnego progresu na klatce ... #mikrokoksy

fakt mam silny triceps, technicznie robie okej ale może jeszcze szerszy chwyt próbować.
klatke robie z barkami
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 27.01.2026, 11:46:18 via Wykop
  • 0
@hasek34: a w czym dokładnie problem?
  • Odpowiedz
arclex
arclex 27.01.2026, 12:09:40 via Wykop
  • 0
@hasek34: to, że triceps pompujesz bardziej nie oznacza, że klatka wykonuje za mało pracy. Ja bym się nie bawił w szerszy chwyt. Jeżeli chcesz, dodaj inne ćwiczenie: rozpiętki (hantle, linki, maszyna), wyciskanie hantli i będzie git.
  • Odpowiedz
picasssss1
picasssss1
26.01.2026, 22:50:06
  • 0
Pewnie kiedyś zadałem to pytanie ale nie chce mi się szukać. Czy istnieje dysproporcja w jakims akceptowalnym przedziale w wyciskaniu sztangi i hantlami na ławce?

Tj wyciskam teraz 110 X6 więc powinienem machać tyle samo hantlem 55kg na łapę? Wiem że w wyciskaniu hantlami stabilizacja ramion ma duże znaczenie ale raczej wydaje mi się to trudniejsze.

#silownia #mikrokoksy
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 23:05:55 via Wykop
  • 1
@picasssss1: Nie ma czegoś takiego jak akceptowalny przedział. Nigdy w życiu nie wyciśniesz hantlami tyle, co na sztandze. Powód jest prosty - nieporównywalnie większa stabilizacja, gdy trzymasz kij. Jak już, to patrzyłbym na to tak: (ciężar na kiju - 20kg) / 2. Tylko to też jest z d--y, bo jak nie używasz hantli, to wyciskając 100kg raczej nie machniesz 40kg. Inna rzecz, że jeżeli robisz 100 kg x 5 na
  • Odpowiedz
arclex
arclex 26.01.2026, 23:19:26 via Wykop
  • 0
@picasssss1: Możesz sobie wejść na jakieś strony typu symmetricstrength czy strengthlevel i tam popatrzeć po wadze. Nie wiem, na ile to ma odwzorowanie w rzeczywistości, bo ja jestem w stanie zrobić 120kg x ~10, ale hantli 60kg nie zarzucę nawet na lekkim skosie, więc nawet jakbym miał siłę na wyciśnięcie, to nadgarstki mi siądą zanim zrobię pierwsze powtórzenie.
  • Odpowiedz
mandanda
mandanda
mandanda
26.01.2026, 21:04:23
  • 3
TRT XDDD

Terapia Zastępcza Trenbolonem.

#sterydy #silownia
mandanda - TRT XDDD

Terapia Zastępcza Trenbolonem. 

#sterydy #silownia

źródło: IMG_6249

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 21:17:13 via Wykop
  • 0
@mandanda: każdy, kto siedzi trochę dłużej w temacie, to wie i wierzy w te trzy rzeczy: że pierwszego grama nie wliczasz, że Cbum nie brał trenu i że można stać na scenie Olympii z gramem towaru w sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°).

A swoją drogą, to ten chłop może być na 500/300, nawet nie musi kłamać. Raz, że do utrzymania wystarczy dużo mniej niż do zbudowania,
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
26.01.2026, 17:27:57
  • 0
✨️ Jakie są najlepsze metody treningowe w FBW Sakera? Ⓘ
Robię FBW Sakera, czy rzeczywiście trzeba robić tak dużo serii a tak mało powtórzeń? Zdecydowanie zamiast 5 serii po 5 powietrzen wolałbym 3 serie po 8/10, ale też nie chce za bardzo kombinować bo się nie znam, proszę o pomoc ekspertów #mirkokoksy #mikrokoksy #silownia

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 18:33:43 via Wykop
  • 0
@Yakuza123: to jest droga donikąd. Jak jest stagnacja, to dokładasz objętości, a najlepiej - kalorii.
  • Odpowiedz
kacpervfr
kacpervfr
26.01.2026, 16:22:00
  • 55
Podniosłem na płaskiej swoją wagę, zawrotne 75kg, a potem 3x 70
Ostatnim razem na maksach było 60 xd
#silownia #mikrokoksy #mirkokoksy
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 16:46:30 via Wykop
  • 2
@HADESP2K: fajnie, ale tyle to mój stary wyciskał nad głowę w 1980 roku (jest z 72).
  • Odpowiedz
Kasahara
Kasahara
26.01.2026, 13:44:27
  • 3
10 serii po 3 - 45 sekund przerw. Pełna intencja i dynamika.
100 kg + 42 kg z gum. Podejrzewam, że macham tym szybciej niż większość pustą sztangą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bo wiecie trzeba byś skocznym i szybkim jak nasz mistrz - Adam Małysz

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #fullborsukworkout
Kasahara - 10 serii po 3 - 45 sekund przerw. Pełna intencja i dynamika. 
100 kg + 42 ...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 13:47:00 via Wykop
  • 4
@Kasahara: czekam aż zaraz Ci ktoś powie, że to overkill i nieoptymalne.
  • Odpowiedz
Gusmag
Gusmag
25.01.2026, 22:12:54
  • 1
#silownia
Jakoś 80kilo na blacie, 177cm, 3-4x push pull legs + 3,4 cardio + spacery i postanowiłem polecieć kcal 2400 dnt i 2600 dt.
Po paru dniach czułem się w-------e osłabiony i miałem problemy ze snem. Kolejny dzień wilczy apetyt i zrobiłem cheat day.
Ogólnie redu od dłuższego czasu.
Wracam od jutra na jakieś wyższe kalorie bo jest grubo, no i przede wszystkim bo waga stoi.

Ktoś miał podobne odczucia
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 26.01.2026, 12:17:54 via Wykop
  • 0
@Gusmag: Dżi Izi, napisz jak to ogólnie wygląda, jaki to jest deficyt. Jeżeli nie srasz po krzakach, tylko ciśniesz ostro, to może być faktycznie psycha jak @Saprofit pisze. Jeżeli to jest jednorazowe, to ja bym się tym nie przejmował, każdemu się czasem wrotki odpinają. Problem jest wtedy, kiedy taki stan rzeczy się utrzymuje dłuższy czas / często powtarza.
  • Odpowiedz
Pan_Szeryf
Pan_Szeryf
24.01.2026, 20:29:02
  • 1
"Bierzesz środki w pokaźnej ilości (w tym tren), z----------z na siłowni ale i tak masz idealne zdrowie bo wiesz co robisz" - the bloodwork

#mikrokoksy #mirkokoksy #sterydy
Pan_Szeryf - "Bierzesz środki w pokaźnej ilości (w tym tren), z----------z na siłowni...

źródło: bloodwork

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 24.01.2026, 22:15:57 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: takie gadanie jest bez sensu, jeżeli nie podasz dawek. Mało kto będzie miał problemy na 100-200mg trenu. Większość osób może całym rokiem lecieć umiejętnie dobrane 1,5g. No, może 1g, ale to już naprawdę mówimy o permablasting.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 09:06:12 via Wykop
  • 1
@Pan_Szeryf: robienie tajemnicy z wbijania przy jednoczesnym chwaleniu się normalnymi wynikami krwi XD, nie wiem w sumie czego się spodziewałem. Żyj tam w swoim przekonaniu, że 100 trenu i 1,5g total to duże ilości, bo zapewne w tym się mieścisz +-.

Większość ludzi nie dba o zdrowie, więc to nietrafiony argument.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 15:39:01 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: gościu:
1. Pokazujesz wycinek badań i kozaczysz, równie dobrze mógłbyś brać 250mg total;
2. Robisz tajemnicę z tego, ile wbijasz, jednocześnie chwaląc się, że sporo; tak jakbyś odkrył jakąś tajemnicę - jeżeli tak, to nie odkryłeś XD
3. Na wypunktowanie twojego idola reagujesz fikolkiem jak paraolimpijczyk;
4. Wyniki w normie = nic specjalnego, to o to chodzi. Zwłaszcza nie znając dawek;
5. Kolejny raz robisz fikołka, bo liczyłeś na poklask ludzi, którzy nie
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 15:58:26 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: no, leżysz i kwiczysz. W zasadzie po tym co napisałeś w 2, to już generalnie nie ma co zbierać, ale co do:

3. Chłop powiedział DOSŁOWNIE, że nie ma zauważalnej różnicy pomiędzy AAS mg do mg -> Ty robisz fikołka, że trzeba go dłużej śledzić (XD)

7. Ta, 200 kg nie wycisnę najprawdopodobniej nigdy w życiu, ale 200kg (albo przysiad, dl) przez prosiaka robiącego 1/4 ruchu jest tak imponujące,
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 16:11:02 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: bez sztucznego rozwadniania krwi i mając w sobie więcej niż twój mocarny stack przez dużo dłuższy okres. Wyobraź sobie, co by było, gdybym wypił litr wody przed pobraniem.
arclex - @Pan_Szeryf: bez sztucznego rozwadniania krwi i mając w sobie więcej niż twó...

źródło: IMG_4769

Pobierz
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 16:34:59 via Wykop
  • 3
@Pan_Szeryf: Czaję. Tylko nadal - wiesz, ilu było takich, co się naczytali, a nie mieli nic na poparcie tego, że to, co robią, działa? Nie będziesz pierwszym, ani jedynym/ostatnim. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o grono tych, którym się nie udało. No, ale nie mam interesu w tym, żeby Ci się nie udało, więc trzymam kciuki.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
25.01.2026, 10:37:37
  • 0
✨️ Jak zacząć treningi na siłowni z trenerem personalnym? Ⓘ
Chciałbym się zapisać na siłownię do trenera personalnego, przynajmniej na samym początku, żeby pokazał mi co i jak. Do tej pory nie miałem żadnego doświadczenia z siłownią, jedynie ćwiczenia kalisteniczne w domu.

Jestem co drugi tydzień w wyjazdach służbowych, więc nie jestem w stanie chodzić na siłownię co tydzień, lecz co drugi tydzień, gdy jestem na miejscu. Ma coś takiego sens, czy lepiej
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 25.01.2026, 10:40:58 via Wykop
  • 6
@mirko_anonim: Podchodzisz do gościa, zagadujesz go jak kobietę, która Ci się podoba, tylko zamiast pytania o Netflix and chill pytasz o trening personalny, a on Ci wszystko mówi, bo z tego żyje. Ewentualnie pytasz na recepcji o treningi personalne.

Trenując co drugi tydzień (tylko, żeby to nie było 1-2 raz w tygodniu co dwa tygodnie XD) możesz zrobić niezły progress, chociaż zawodów nie wygrasz. Masz plus taki, że faktycznie możesz
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 16:17:07 via Wykop
  • 0
@Lewusx: może nieprecyzyjnie. Może zrobić więcej niż obecne trendy, tj. 6 serii i się zregeneruje. Parę lat temu każdy mówił o robieniu 20 serii tygodniowo na partie, nic się nie zmieniło, a ludzie nagle się boją robić sensowną objętość, bo łatwiej się pytać, czemu nie ma progresu, ale to na marginesie i w oderwaniu od OPa.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
23.01.2026, 09:31:30
  • 1
✨️ Jak skutecznie podrywać dziewczyny na siłowni? Ⓘ
Jak podrywać na siłowni?
Bardzo podobają mi się dziewczyny, panie(wiek bez znaczenia od 16 do 40) na siłowni a jestem na nofapie i bardziej przez to zwracam na nie uwagę. Tylko nie mam doświadczenia z dziewczynami to nie wiem co mówić by je zaliczyć, poderwać cokolwiek. Nawet nie wiem co się robi z kobietami. Mam 24 lata.

Studiuję a siłownia blisko uczelni to dużo młodych ładnych się
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 23.01.2026, 11:10:13 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: jak naturalnie masz trudności, to polecam tren. Nie będziesz miał takich problemów.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 24.01.2026, 22:14:53 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: nie, ale sterydy (szczególnie z tej grupy) u wielu osób powodują, że w pewnym sensie wiele rzeczy przestaje Cię obchodzić/przestajesz się przejmować wieloma rzeczami, co jest najbardziej odczuwalne właśnie wtedy, kiedy boisz się zagadać do laski. Każdy normalny człowiek z kilometra widzi, gdy inna osoba jest obsrana i przez to nie chca nawiązywać kontaktu.

Piszę to trochę pół żartem, ale też pół serio.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 25.01.2026, 12:25:46 via Wykop
  • 1
@przegro_pisarz: tak, w pewnym sensie i dużym uproszczeniu, ale to było pisane pół żartem. Jakbyś Ty, mający ewidentnie jakieś problemy, zaczął (nad)używać sterydów (zwłaszcza - używać trenu lub środków z tej grupy), to by Cię psychicznie zmiotło z planszy.
  • Odpowiedz
ama_tor
ama_tor
24.01.2026, 18:39:16
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 24.01.2026, 22:17:55 via Wykop
  • 0
@ama_tor: dokładnie jak @Lewusx mówi.

Dorzuć normalne ćwiczenie na klatę do drugiego treningu, bez pajacowania.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
23.01.2026, 09:32:26
  • 0
✨️ Frustracja w diecie pudełkowej: Jak zrzucić zbędne kilogramy? Ⓘ
Mirki,
to już kolejne moje podejście do diety, tym razem dieta pudełkowa sportowa. 2000 kcal (nawet Fitatu podaję +/- takie wartości makro), 170-190 g białka, legitnie, faktycznie głownie mięcho, ryba, skyr bez żadnych dziwnych puddingów. + dobijam 200-300 kcal, przy założeniu, że jest jakaś niepewność liczenia kcal przez dostawce. Cel zrzucenie nadmiarowego BF% przez które czuję naprawdę obrzydzenie do własnego ciała. Sumarycznie dziennie
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 23.01.2026, 11:59:16 via Wykop
  • 0
@Lewusx: tak z czystej ciekawości - jak często masz takie magiczne przypadki, że „jem mało i nie chudnę, słowo daje”?
  • Odpowiedz
WyZeJaOlkoholikAjaNiePije
WyZeJaOlkoholikAjaNiePije
21.01.2026, 23:44:16
  • 0
Mirki, zrzucilem ponad 30 kg w ostatnich 5 miesiacach, bez diety, jadlem tylko tluszcze i bialka, malo co wegli. Mozna powiedziec, ze glodzilem sie troche, ale to za sprawa leku Moujaro. Nie chodzilem na silownie, jednak najwiekszym problemem jest odstajacy brzuch, jakie cwiczenia oprocz kardio moge wykonywac aby zlikwidowac tluszcz na brzuchu?

#silownia #sport #odchudzanie
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 22.01.2026, 08:34:48 via Wykop
  • 0
@Catmmando: nic mu nie zostanie, to jest tłuszcz.

A co do ćwiczeń: wstawanie od stołu i odpychanie talerza.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 22.01.2026, 12:11:23 via Wykop
  • 0
@Catmmando: weź sobie wrzuć w tłumacza, co to znaczy „skinny” i „fat” i przestań z siebie pośmiewisko robić. Żyj tam dalej w swoim świecie, w którym nie da się mieć 8-10% tłuszczu bo wykopek mówi, że brzuch zostanie.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 22.01.2026, 22:19:50 via Wykop
  • 0
@WyZeJaOlkoholikAjaNiePije: z takim podejściem to nic nie zrzucisz, urosną Ci jeszcze większe c---i, przestanie stawać i będziesz miał więcej pryszczy niż 15 latek.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 23.01.2026, 07:33:37 via Wykop
  • 0
@WyZeJaOlkoholikAjaNiePije: poczekaj aż odkryjesz, że na siłownię się nie chodzi po to, żeby tłuszcz spalać.
  • Odpowiedz
DevSharingan
DevSharingan
DevSharingan
21.01.2026, 08:50:44
  • 0
Hej, mireczkowie trenujący! Pytanie o peptydy BPC-157, TB-500 i nie tylko.

Coraz częściej myślę o włączeniu peptydów do swojej rutyny, głównie dla lepszej regeneracji i poprawy samopoczucia. Ostatnio ciało zaczęło się buntować, kolana, lędźwie, a nawet barki dają o sobie znać praktycznie codziennie, co mocno utrudnia treningi i zwykłe funkcjonowanie.

Do tych, którzy mieli doświadczenie:
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 21.01.2026, 10:44:54 via Wykop
  • 0
@DevSharingan: BPC i TB pomagają na lekkie kontuzje. Od poważniejszych rzeczy są fizjo.

Ale tak, oba działają.

Tylko injekcyjnie. Niby jest jakiś sens stosowania BPC oralnie, ale to nie w celu regeneracji drobnych
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 15:01:11 via Wykop
  • 0
@DevSharingan: Nie. GHK trochę pomaga na skórę, ale to nie jest spektakularny efekt (chociaż jakiś jest). Nie ma peptydów, które w zauważalny sposób pomogą w budowie masy.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 21:38:31 via Wykop
  • 0
@DevSharingan: c---a a nie robotę. Czego ludzie nie zrobią, żeby tylko nie brać GH. CJC + ipa to jest stack dla dzieci z TikToka. GH w dawce 3iu nie da Ci żadnych efektów, które zauważysz, nie mówiąc już o takich rzeczach, jak ipamorelin. Tesamorelin niby cośtam może zdziałać, ale to głównie na tłuszcz, w określonych warunkach, ale jak chcesz spalić tłuszcz, to wrzucasz SLU w odpowiedniej dawce, albo BAM15 i
  • Odpowiedz
sauron-saga
sauron-saga
18.01.2026, 18:01:08
  • 0
#silownia
czym sobie wzmocniliście rotatory? mam problem z bolącym lewym barkiem, suchy jestem, chodzę na siłkę ale szerokim nadchwytem podciągnąć jeszcze na gumie pojawia się ból barku podchodzący pod pachę. Jedna fizjo powiedziała bym usg zrobił i sprawdził obrąbek stawowy, zacząłem ćwiczyć z gumami i mineło... marty ciąg robię - nie boli, ławeczka skośna i prosta wyciskanie - nie boli. Robię te podciąganie i czuję że mi chyba coś przestawia
sauron-saga - #silownia 
czym sobie wzmocniliście rotatory? mam problem z bolącym lew...

źródło: 133886220-attractive-sportsman-rear-view-masculine-strong-back-athlete-posing-from-behind-showing-perfect

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 18.01.2026, 18:15:28 via Wykop
  • 1
@sauron-saga: Z tymi podciąganiami i bólem to brzmi jak bark, który walczy o to, żeby nie wypaść, mówiąc prostym językiem. Założę się, że jakbyś pod obciązeniem znalazł się w pozycji, w której ramiona są delikatnie za głową, to ten bark by wypadł. Idź do lepszego fizjo, bo tam jest jakieś uszkodzenie (nie mówię, że poważne), trzeba ustalić, co jest nie tak. Na Wykopie to masz specjalistów od nierobienia progressu i
  • Odpowiedz
arclex
arclex 18.01.2026, 18:24:57 via Wykop
  • 0
@sauron-saga: Nie wiem, stary, nie umiem Ci odpowiedzieć, co tam może być. Ja 8 lat temu upadłem dość mocno na bark, też nic z tym nie miałem, a potem w 2024 mi wypadł, w 2025 też mi wypadł, tylko na tyle lekko, że sam sobie go wstawiłem po kilkunastu sekundach. U mnie to był problem wyłącznie z mobilnością przez pracę siedzącą przed komputerem i przez brak ruchów nad głową, przy
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 21:36:38 via Wykop
  • 0
@sauron-saga: ciekawe, oby pomogło.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
19.01.2026, 13:26:06
  • 0
✨️ Jak kontrolować efekty uboczne stosowania cypionatu? Ⓘ
Pany, 9 tydzień na cypionacie 300mg/week. Początkowo biłem po 150 w poniedziałki i czwartki, ale przerzuciłem się na podskórne ED bo wydaje mi się, że mniej odczuwam wahanie tego stężenia.Dodatkowo e3d 400 IU hCG. Ciśnienie w normie, dopiero z tydzień temu zacząłem czuć, że suty zaczynają być bardziej tkliwe, na plecach wychodzić syfy, a libido coraz mniejsze. Zrobiłem badania i prezentują się następująco:
Hemoglobina: 15,7g/dL
Hematokryt: 46,5%
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 19.01.2026, 15:40:17 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: 6.25 dwa razy w tygodniu. Do tego Nolva/Ralox. Zrób badania za tydzień. Żeby na 300 mieć skutki uboczne, to chyba coś nie tak zrobiłeś na jakimś etapie. Pierwszy raz widzę ponad 80 e2 na tak małej dawce.
Prolaktyna na 99% wyższa przez e2.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 19.01.2026, 18:29:10 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: no nie wiem, musiałeś przegrać loterię z aromatyzowaniem (ma to jakieś plusy, jak kiedyś się zdecydujesz na sensowną dawkę) bo takiego e2 to bym się spodziewał raczej po kimś, kto bije 500 rozbite na 2 razy, ale tego nie zmienisz. 15% bf to też troche dużo jak na początek, ale teraz to po ptakach.

Z tym wbijaniem podskórnie to różnie bywa. Jak mogłeś w ogóle odczuwać wahania długiego estra
  • Odpowiedz
arclex
arclex 19.01.2026, 19:34:41 via Wykop
  • 0
@Saprofit: No tak, generalnie damskie sposoby z reguły powodują różne reakcje, ale są też ludzie, którzy mają mniej problemów z e2 przy wbijaniu podskórnie, przez wolne wchłanianie. Co nie zmienia faktu, że jak przy tak śmiesznej dawce ma problemy, to równie dobrze mógłby wbijać 2-3 razy i brać AI. To jest w sumie przykład, dlaczego zabwa w 200-300 nie ma najmniejszego sensu - zero korzyści, 100% problemów. ( ͡°
  • Odpowiedz
arclex
arclex 19.01.2026, 22:19:04 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim:

Ad 1. Jeżeli mocno aromatyzujesz, to masz plus taki, że jeżeli w przyszłości przestaniesz stać w drzwiach, to będziesz mógł dorzucić drugi środek o bardzo niskim ryzyku (eq/primo/mast) w normalnej dawce, nie martwiąc się o to, że zbijesz e2 za bardzo, bez jednoczesnego podkręcania testosteronu do wysokich dawek. A jak pytasz o to, co to jest sensowna dawka, to na start od 500mg test w górę. Przy takiej dawce,
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 12:21:14 via Wykop
  • 1
@PodniebnyMurzyn: moja, ale to jest magia zdjęcia, docięcia, turbo nabicia, 12 serii na biceps i triceps, pompy takiej, że nie za bardzo mogłem bardziej wyprostować rękę i 50mg tbol, a chwilę potem złapał mnie taki skurcz, że myślałem, że się przewrócę. Teraz 750 test / 600 primo, 6-8iu gh. 11 lat, ale na środkach krótko.

A, i tego, że zawsze ręce miały priorytet.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 12:36:13 via Wykop
  • 2
@PodniebnyMurzyn: sterydy są zajebiste. Jeżeli ktoś lubi trening, lubi taki styl życia (nawet nie mówię, że trzeba żyć jak mnich, ale jest różnica względem zwykłych osób) i chce docisnąć bardziej albo mieć trochę łatwiej, to spoko opcja. Tylko nie 250-400 mg tygodniowo, bo to nie jest żaden zauważalny boost, a problemy i tak możesz mieć. Nawet wczoraj był chłop co wbijał codziennie, tygodniowo 300, a miał początki ginekomastii. Licz się
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 13:24:16 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: bo mało kto jest w stanie dbać o nawodnienie tak, żeby my HCT nie wskoczyło na 52+ przy EQ, w dodatku trudniej zapanować nad obniżeniem e2. Mast jest bardziej agresywny, jeżeli chodzi o wątrobę/lipidy, a w dodatku średnio się nadaje do budowania.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 13:29:06 via Wykop
  • 0
@mandanda: jeden duży influencer coś głupiego p--------e i inni powtarzają. To tak jak z trendami treningowymi teraz: mniej, lżej, z g---o efektami, najlepiej fbw.

I paradoksalnie tak jest, że większa dawka = mniejsze ryzyko problemów.

Przy 300 łatwo o crash e2, przy 500 już trudniej chociażby.

Jeżeli 500 podniesie Ci ciśnienie, to 300 też. Jezeli masz mieć pryszcze, to i przy 250 będziesz miał. A 500 to naprawdę jest mała
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 13:41:32 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: jakby mnie polskie źródła interesowały, to bym teraz pisał posty z pytaniami, czy to dobrze że decę wbijam codziennie.

Nawodnienie to jest top priority, jak wbijasz cokolwiek, a i widzę, że wybiórczo czytasz to, co piszę.

Nie porównuj zbijania e2 primą do zbijania e2 EQ chociażby przez długość estra. Plus raczej się nie spotkałem z tym, żeby EQ zbijało lżej niż
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 14:15:07 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: wstawka o primo z d--y, podczas gdy to mast jest jedynie po to, aby jeszcze lepiej wyglądać na 8% bf, ewentualnie żeby zwiększyć ładunek. Primo jest po prostu idealnym środkiem, po środku (między mast a EQ).

Mast lada moment będzie w podobnej cenie do primo (z drugiej strony, primo prawie nie ma), bo Chiny zatrzymują prawie całość surowca.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 15:40:37 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: spoko. Jeden lubi wyglądać, drugi czytać badania, nie uważam tego za coś złego. Podziel się jeszcze z jakimiś pro, bo może nie wiedzą, że zamiast pizgać 600mg trenu powinni wrzucić 1,5g masteronu. Już jest jeden oszołom na amerykańskim YT, który da sobie rękę uciąć za mast - widzę luke na polskim rynku.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 15:45:49 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: tak, ale nie spodziewaj się niewiadomo jakiego peaku po wbijaniu codziennie i takich dawek.

Tamox i nolva to to samo. 20mg dziennie, do dwóch tygodni powinno ustąpić. Potem jeszcze przez parę dni, zanim przestaniesz. Ja wychodzę z założenia, że z takimi rzeczami better safe than sorry, jakby sama kontrola e2 nie wystarczyła.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 15:51:21 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: nie mam pojęcia gościu, w pale mam trójbój, a trójboistów podwójnie. Przysiadów ze sztangą nie robiłem pewnie od 2021, martwego ciagu to pewnie od pandemii.

Lubisz czytać badania, to czytaj. Jakby to miało jakikolwiek sens, to ludzie by to robili.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 20:19:39 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: naukowy świrze, a wpływ eq na nerki? To chyba tylko na zwierzętach było badane, ale still
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 10:51:58 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: musisz mieć duże kompleksy, jak na każdym kroku zakładasz, że ktoś chce Cię podejść.

Ale jak chcesz ragebait, to trzymaj:

Czyli podsumowując, EQ jest w sumie środkiem pozbawionym negatywnych skutków, bo są zbyt proste od zniwelowania żeby się nimi przejmować, a Cbum i każdy ciężki niepotrzebnie wbija tren, bo mógłby wbić więcej masteronu, bo John Jewett mówi, że nie zauważył różnicy pomiędzy poszczególnymi środkami, jeżeli chodzi o nową tkankę
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 11:32:23 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: przytaczam to, co powiedział człowiek, na którego się powołujesz.

Jeżeli środek X (powiedzmy, że mast) ma lżejsze skutki uboczne niż środek Y (powiedzmy, że npp), a jednocześnie - zdaniem JJ - nie ma aż tak dużej różnicy w budowaniu, to logiczna konsekwencja jest, że nie ma po co stosować npp, jak można wbić więcej masteronu.

Z co do powagi - umiarkowaną, nie spinaj się przesadnie w internecie.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 21.01.2026, 12:48:20 via Wykop
  • 0
@Pan_Szeryf: właśnie dlatego nie przepadam za takimi treściami. Wolę obejrzeć Vig Steva niż człowieka, którego trzeba śledzić 5 lat, żeby wiedzieć, co miał na myśli. Bo to, o czym ja pisałem, odnosiło się wprost do słów, których użył.
  • Odpowiedz
starebaby-i-wino
starebaby-i-wino
20.01.2026, 14:47:18
  • 0
Siema.

Mam sobie w makro 2600kcal, 180bialka 80 tłuszczy i 285wegli

Bedzie dobrze jak np bede jadl 2550/175/85/275? Takie różnice wąchania po 10g np? Czy to juz mocne odstępstwa od normy?
#silownia #silownia #trenujzwykopem
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 20.01.2026, 14:55:44 via Wykop
  • 2
@starebaby-i-wino: 50 w jedną albo w drugą bez różnicy, ale jak chcesz jeść średnio 2600, to w skali tygodnia ma być średnio 2600.
  • Odpowiedz
arclex
arclex 20.01.2026, 20:24:11 via Wykop
  • 1
@starebaby-i-wino: bez różnicy. Tylko mówię: nie przesadź. 10g białka albo węgli w te czy w tamtą nic nie zmieni, zwłaszcza jeżeli średnia tygodniowa się będzie zgadzała.
  • Odpowiedz
Lewusx
Lewusx
20.01.2026, 14:20:19
  • 196
Życiowa waga, 127,5kg, dawno mnie tu nie było, mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie.

Wzrost 176cm, uprzedzam pytanie.
Staż już prawie 13 lat.
Zawodnik pro, nie robię tego hobbystycznie, żyje z tego.

Pozdrawiam
Lewusx - Życiowa waga, 127,5kg, dawno mnie tu nie było, mam nadzieję, że nie zapomnie...

źródło: IMG_2781

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arclex
arclex 20.01.2026, 14:43:57 via Wykop
  • 6
@ppooii: lepszy pieniądz jest z klikania na komputerze i działalności online; budujesz jakąkolwiek markę, 300/miesiac * 50 klientów i pracujesz 10h tygodniowo. Treningi to już opcjonalnie.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 2 z 5
  • >

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking