@fat-cartman: Gość wpisuje się pod oglądających, a patrząc na komentarze pod filmami różnych youtuberów zajmujących się motoryzacją, to wiedza ludzi jest znikoma. Coś jak Bart TV czy jak to się zwało. Potem produkują komentarze o tym, że lit jest rzadki, że sieć nie wytrzyma, że elektryki palą się częściej niż spalinowe.
@FunkyMonkeyy: Stellantis z Bielska szybko nie odejdzie, tym bardziej, ze zaczęli tam produkcję Jeepa Avengera, a niedługo zaczną robić małą Alfę i Fiata. Koszta pracy w Polsce cały czas rosną, wydatki na R&D mamy bardzo niskie i jeśli nic się nie zmieni, to z czasem dużo firm bazujących na niskich kosztach się spakuje i pożegna, a my zostaniemy z świadomością, że nie robiliśmy nic ponad ściąganie zagranicznych firm bazujących na tym,
@Chrystus: Mi smakują te ich śniadania, szczególnie bekon mają bardzo dobry. Do tego gromada świetnych serów. Schodząc na temat kobiet, to może mi się gust zmienił, ale mam wrażenie, że w ostatnich latach Polki się bardzo opuściły jeśli chodzi o dbanie o siebie i poczucie gustu. Kiedyś jak się do Polski przyjeżdżało zza granicy, to jednak było widać jakąś naturalność kobiet, a teraz nie dość, że otyłość jest coraz popularniejsza, to
@Cogito-sum: Tak, lewicowcy dali im spróbować dragi i przez to zostali narkomanami XD Ja ebie… Narkotyki w US są bardzo popularne. Spacerując jedną z głównych ulic miasta w dzień(Ocean drive w Miami chociażby), czy sącząc drinka w drogiej restauracji również w dzień, masz bardzo duże szanse, że dostaniesz pytanie czy chcesz coś więcej. Tak, podchodzi babka na ulicy podczas twojego spaceru z rodziną lub kelner w restauracji i pyta czy chcesz
@KochanekAdmina: Złodzieje wyczaili, że w klapie, blisko świateł jest wiązka. Tną na przykład szlifierką kątową dziurę i gotowe. To jak z Mazdami 6 i bodaj otwarciem samochodu przez dostanie się pod maskę. Natomiast akcja z Kią jest taka jak piszesz, choć tam z powodu braku tych regulacji Koreańczycy po prostu polecieli w uja dla cięcia kosztów, z czego zresztą są nie tylko tam znani. Amerykanie mawiają, że Kie są na 100
@bakcyl777: Trochę przekolorowałeś. F150 głównie sprzedaje się z V6, a w najcięższej wersji (nie liczę HD) ma około 2600 kg masy własnej, a pali około 20 litrów w jeździe miejskiej. F150 z 3.5 Ecoboost w zimie na autostradzie spali jakieś 12 litrów. Pickupy wciąż nie są tam objęte podatkiem ekologicznym stąd mają atrakcyjne ceny. Część SUVów chyba też. W USA bardziej skupiają się na dwutlenku węgla niż na cząstkach stałych, więc
@Wolfman91: To wszystko już było wcześniej. Chociażby starożytny Rzym i seks między żołnierzami, albo orgie na imprezach. Sam Kaligula był powalony do sześcianu. Dzisiejszego problemu wśród młodych dopatrywałbym się w społecznościówkach, które orają im głowy na potęgę. Potem im się wydaje, że każdy może mieć pieniądza w brut leżąc i nic nie robiąc.
@era347 Nawet gdyby chcieli mieć dzieci, to zwyczajnie nie ma za co ich utrzymać. W miastach żłobki są
@munioman: W pickupach też są, chyba że pisząc ciężarówka masz na myśli właśnie pickupa, bo oni na to mówią truck. Teraz mają tzw. Truck law, które ma zabronić rejestracji diesli starszych niż z 2010 roku.
@niezawodny: Pewnie miałeś kontakt z jakąś świeższą wersją, bo jak je przywieźli na testy dziennikarskie do Europy, to oprogramowanie było chyba najsłabszą stroną tych samochodów. System się zacinał na potęgę. Tego nie kupisz, tylko bierzesz w wynajem lub leasing. Nie da się ich kupić. Moim zdaniem pierwsza marka koncernu Geely do odstrzału. Dopóki była hossa na rynku, to Chińczycy w typowy dla siebie sposób klepali wiele gratów pod różnymi znaczkami. Teraz
Co najmniej 60% komponentów z Chin i muszą mieć 6 mld zł na to, gdzie obecnie są problemy z budżetem. A muszą mieć więcej kasy, bo to będzie palić pieniądze przez pierwsze lata.
Zachód ma uczelnie, gdzie motoryzacja jest bardzo ważnym punktem. W Niemczech nawet praktyki masz w dużych firmach moto, do tego fajne konkursy inżynieryjne. Ludzie po tym co zobaczyli na yt
@devu: To nie będzie krajowa alternatywa, tylko brandowany Chińczyk od Geely. Polacy nie mają kasy nawet na chińskie elektryki, dla których sieć serwisowa jest żadna. To będzie przychodziło prawie gotowe z Chin i u nas ewentualnie będzie tylko ostatni montaż. Teraz niech taki Nowak kupi to badziewie i się dowie za 3 lata, że projekt nie wypalił, a tak będzie. Chińscy producenci już byli w Europie, nawet traktorów i po pewnym
Z początku czarnoskóra pani stwierdziła, że ufo nie miały pochodzenia pozaziemskiego, śmiechy na sali, żarty o ET etc.
Następnie John Kirby wyszeł i rzucił kilka konkretów. Ufo zostały wykryte po zwiększeniu wrażliwości systemów NORAD. Opisał, że od lat zjawisko UFO jest raportowane nie tylko w USA ale także w partnerskich krajach na całym świecie. Do dziś część przypadków pozostaje niewyjaśnionych. Jednakże programy uruchomione kilka lat temu powinny umożliwić lepsze zrozumienie
@zgubilem-konto: Raczej nie będzie żadnej militarnej konfrontacji z USA. Chiny to eksporter, który musi mieć taniego juana do zalewania świata tanimi produktami i zachęcania firmy zachodnie do utrzymywania fabryk tam. Bez tego będą mieli bardzo duże gospodarcze problemy, bo pomimo dużego rynku wewnętrznego Chińczycy nie są skłonni do dużej konsumpcji, sporo swoich zarobków oszczędzają. To raz. Dwa, to trzon ich lotnictwa, to myśliwce, które nie radzą sobie w walkach powietrznych ze
@Bulletproof-50: Po co USA mają kopać swojego sojusznika? To że US i UE mają czasem spiny, to nie oznacza, że jeden drugiego będzie niszczył. To nie trzepak pod blokiem. I Jednemu i drugiego potrzebny jest silny partner w opozycji do Rosji, Chin i rzeszy zamordystycznych kacyków i innych wynalazków, którym szkodzi wolność.
@Amadeo: Temat rzeka z tymi bezdomnymi. Trzeba wiedzieć, że Amerykanie to przeróżni ludzie i tracą pieniądze na różne sposoby. Są przypadki bankructw medycznych, niewypłacalności, ale również zwyczajnie uwielbienia do takiego styli życia. Narkotyki i alkohol są powszechne wśród czarnych chociażby. Dochodzą takie kwiatki jak ludzie kupujący krypto, które reklamował Musk za dom (serio).
@abraca: Grubsza tarcza jest dla wydłużenia trwałości, a nie pojemności cieplnej. Nie robi się grubszych tarcz dla zwiększenia pojemności cieplnej, tylko je nacina lub rozwierca po to by się szybciej chłodziły. Gdyby tak było, to wszystkie samochody sportowe miałyby jak najgrubsze tarcze. A jakimś cudem mają tarcze cięte, nawiercane i duże dla większej ilości tłoczków.
@mepps: Tylko, ze wraz z wersją Performance masz wyszczególnione, że dostajesz lepsze hamulce, a tu zamiast tych lepszych hamulców masz zwykle z nakładką imitującą lepsze.
@majk90: Nowa Monza SP2 kosztowała 2,59 miliona dolarów amerykańskich. Do tego trzeba być wybranym przez producenta do zakupu. Dziś pewnie używki już chodzą drożej.
Przymierzam się do kupna samochodu, myślałem o zakupie Tesli X Long Range Plus, 4x4,. Czy warto kupować takie elektryczne auta jeśli były używane ? #motoryzacja #samochody #tesla
@Xefirex: Jeśli już, to nowsze wersje, bo im starszy X tym gorzej. Chyba najbardziej olewczo zrobiona Tesla, dużo problemów chociażby z mechanizmem podnoszonych drzwi. Pierwsze X miały też hamulce domowej roboty i są fatalne, szukaj tylko z Brembo. Jest też problem z serwisem i potencjalnymi naprawami, bo im młodszy model, tym więcej problemów chociażby z częściami - polityka Tesli na ciągłych poprawkach już po wypuszczeniu na rynek boli. No i jeszcze
@Pedator: Litwa to kraj tanich produktów i słabej gospodarki. Jeśli nie umieją robić tanio produktów, to są w potrzasku i pewnie tak jest, bo żeby robić tanio trzeba mieć technologie. Zakładam, że euro przyjęli głównie na integracje europejską, co by nie być bez ochrony w razie ruskiej inwazji.
@Pedator: Straciły, bo Włochy klepały dużo tanich produktów. Wraz z wprowadzeniem euro stracili możliwość dewaluacji waluty. Co ciekawe Niemcy nie chciały przyjąć euro, bo przez to nie mają nad nim takiej kontroli jak nad marką, co pozwalałoby im wyciskać więcej z eksportu. Dla takich krajów jak Czechy, Włochy, Japonia, Niemcy posiadanie waluty, którą można dewaluować, to złoty interes.
@Marcinxxx: Tylko, że w takiej hybrydzie silnik elektryczny nie pracuje non stop. W przypadku Toyoty mowa o hybrydach klasycznych, a nie plug in, gdzie bateria musi się rozgrzać do szybkiego ładowania.
@Ethernit: Bosch, Hilti, Festool, Fein i pewnie jeszcze ktoś. Trzeba pamiętać, że mają różne fabryki i różne produkty robią w różnych miejscach. Bosch na przykład robi swoje rzeczy w Chinach, na Węgrzech, Niemczech, Szwajcarii i pewnie jeszcze gdzieś.
@djtartini1: Tylko z tego co pamietam oni nie robili takich porównań samochodów używanych jak nowych. Pamietam, że w nowych były punkty, a samochody używane były inaczej rozliczane, o ile w ogóle tam były jakieś punkty
@djtartini1: Jak chcesz sprawdzić bezawaryjność na przykładzie jednego samochodu? Przecież do tego potrzebujesz kilka tysięcy egzemplarzy na przestrzeni kilku lat. Stąd właśnie mierzenie bagażnika czy przestrzeni w kabinie.
@patykiem_pisane: Niderlandy i Szwajcaria są katolickie. Szwecja już nie, ale oni mieli i mają duże złoża żelaza. Z czasem poszli dalej i zaczęli wspierać powstawanie nowych firm. W 2019 roku 3,4% PKB wydali na badania i rozwój (Niemcy 3,2%) i jest to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy wynik w UE i jeden z najwyższych na świecie. Skutkuje to takimi firmami jak: Hexagon, Klarna, Koenigsegg, Heart Aerospace czy Spotify. Mają najwięcej
Artykuł prima sort jak zwykle u pająka. Pojedź elektrykiem w zimę do Zakopanego, który w granicach miasta ma 7 ładowarek, z czego około połowa jest w hotelach i płacz, że znowu się Greenway zepsuł. Dobra robota.
Coś jak Bart TV czy jak to się zwało.
Potem produkują komentarze o tym, że lit jest rzadki, że sieć nie wytrzyma, że elektryki palą się częściej niż spalinowe.