Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko173
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Arkass

Arkass

Dołączył 8 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 37542
  • Znaleziska 34875
  • Mikroblog 2667
  • Obserwujący 37
  • Obserwowane 6
LM317K
LM317K
24 min temu
  • 0
#ai #robotyka Człowiek popija kawkę, robi sobie przerwy a i tak wysłał tyle samo paczek co bot. Nie mówiąc o ile taki człowiek jest tańszy od robota
https://www.youtube.com/watch?v=luU57hMhkak
LM317K - #ai #robotyka Człowiek popija kawkę, robi sobie przerwy a i tak wysłał tyle ...

źródło: obraz

Pobierz
LM317K - #ai #robotyka Człowiek popija kawkę, robi sobie przerwy a i tak wysłał tyle ...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arkass
Arkass 6 min temu via Wykop
  • 0
Człowiek popija kawkę, robi sobie przerwy a i tak wysłał tyle samo paczek co bot. Nie mówiąc o ile taki człowiek jest tańszy od robota


@LM317K: IMO:
1. Przy pracy 3-zmianowej po 8h dla człowieka, to android jest w miesiącu wydajniejszy 4x bardziej, bo może pracować 24 h/dobę, 30-31 dni w miesiącu, o ile ma wyjmowaną baterię - którą wkłada do ładowarki (inne modele mają taką możliwość). To kwestia wydajności
  • Odpowiedz

7

Koniec ery programistów. AI tworzy aplikacje - sprawdzamy jak

Koniec ery programistów. AI tworzy aplikacje - sprawdzamy jak

Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry szybciej niż myśleliśmy. Jako totalny laik bez umiejętności kodowania Kuba Szymczuk stworzył w pełni funkcjonalną aplikację do obsługi faktur KSeF. Zobacz jakie to proste! To namacalny dowód na to że bariera technologiczna właśnie przestała istnieć

freedomseeker
z
youtube.com
dodany: 11 godz. i 54 min temu
  • 25
  • #
    ciekawostki
  • #
    programista15k
  • #
    programowanie
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    kanalzero
Arkass
Arkass 1 godz. i 35 min temu via Wykop
  • -1
Prawdopodobnie za 6-12 miesięcy agenci AI osiągną pełną użyteczność, czyli człowiek + agenci AI będą w stanie tworzyć dobrze sprzedające się np. aplikacje i gry komputerowe, a z czasem i inne rzeczy.

Mniej więcej to powiedział CEO DeepMind ponad 2 tyg. temu: https://wykop.pl/link/7936385/noblista-demis-hassabis-agenci-agi-i-kolejny-wielki-przelom-naukowy
@Arkass 4

Noblista - Demis Hassabis: Agenci, AGI i kolejny wielki przełom naukowy

więcej
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

37

Ukraina kontratakuje. Moskwa przeżyła jeden z największych ataków dronów

Ukraina kontratakuje. Moskwa przeżyła jeden z największych ataków dronów

Rosyjskie władze poinformowały o zniszczeniu ubiegłej nocy ponad 550 bezzałogowców w tym 120 nad samą stolicą. Atak miał miejsce kilka dni po zmasowanych rosyjskich uderzeniach na Ukrainę, w których życie straciło kilkadziesiąt osób

freedomseeker
z
onet.pl
dodany: 11 godz. i 45 min temu
  • 9
  • #
    drony
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    ukrainanafroncie
Arkass
Arkass 4 godz. i 58 min temu via Wykop
  • 1
@tomaszkus: IMO:
Tu w temacie masz wielu takich, co uważają, że drony się do niczego nie nadają, a czołgi to podstawa:
https://wykop.pl/link/7945727/producenci-dronow-nie-moga-sie-doprosic-o-kontrakty-z-polska-armia/komentarz/136943211/imo-lesne-dziadki-twardoglowi-w-naszym-wojsku-nie-zdaja-sobie-sprawy-ze-96-obecnych-zniszczen-ruskich-na-wojnie-na-ukrainie-powoduja-wlasnie-drony-htt
@Arkass +131
IMO:
Leśne dziadki - twardogłowi w naszym wojsku, nie zdają sobie sprawy, że 96% obecnych zniszczeń ruskich, na wojnie na Ukrainie, powodują własnie - drony: https://youtu.be/w9HnmsZio-w
A pojazdy pancerne, typu czołg, to na ten moment - przeżytek.
więcej

858

Producenci dronów nie mogą się doprosić o kontrakty z polską armią

Producenci dronów nie mogą się doprosić o kontrakty z polską armią

Możecie wykorzystać to, że u nas jest wojna i że nasz kraj stał się poligonem. Tu możecie testować swoje rozwiązania słyszą od ukraińskich dowódców polscy producenci dronów, którzy nie mogą doprosić się o kontrakty z polską armią

freedomseeker
z
onet.pl
dodany: wczoraj, 09:28:54
  • 137
  • #
    polska
  • #
    drony
  • #
    wojskopolskie
  • #
    ukraina
  • #
    armia
  • #
    informacje
Arkass
Arkass wczoraj, 11:55:37 via Wykop
  • 108
IMO:
Leśne dziadki - twardogłowi w naszym wojsku, nie zdają sobie sprawy, że 96% obecnych zniszczeń ruskich, na wojnie na Ukrainie, powodują własnie - drony: https://youtu.be/w9HnmsZio-w
A pojazdy pancerne, typu czołg, to na ten moment - przeżytek.
Arkass - IMO:
Leśne dziadki - twardogłowi w naszym wojsku, nie zdają sobie sprawy, że...
  • 45
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Arkass
Arkass wczoraj, 13:12:48 via Wykop
  • 24
Nie zgodzę się z tym, czołg nadal jest podstawą do przełamywania linii wroga, sprzętu ciężkiego, umocnionych punktów i jako wsparcie ogniowe.


@Krole: IMO:
Aby czołg mógł to wszytko robić, to potrzebuje przetrwać do linii frontu. A na ten moment nim czołg dojedzie do linii frontu obrońców, to musi przebyć tzw. "strefę śmierci", czyli pas o szerokości ponad 20 km, kontrolowany przez drony uderzeniowe wroga, plus - pasy min, artylerię. Satelity i drony
Arkass - >Nie zgodzę się z tym, czołg nadal jest podstawą do przełamywania linii wrog...
Arkass
Arkass wczoraj, 14:31:39 via Wykop
  • 2
My musimy się szykować na blitzkrieg i rzucenie przez kacapów wszystkich sił do szturmu a nie jakieś p--------o o liniach śmierci, polowaniach na samotne czołgi za pomocą dronow.


@Kinda: IMO:
Przy dzisiejszych systemach rozpoznania, nie ma dziś czegoś takiego jak nieoczekiwany - blitzkrieg. Przygotowania do inwazji będzie widać już co najmniej tygodnie wcześniej, jeśli nie całe miesiące.
I ruskie nie rzucą na nas wszystkich czołgów, jak będziemy przygotowani do tego z minami, artylerią,
Arkass
Arkass wczoraj, 16:17:46 via Wykop
  • -4
Skąd wzięłeś to 96%?


@Rethrax: Podawałem źródło: https://youtu.be/w9HnmsZio-w
Prawdopodobnie do dronów powietrznych trzeba też dodać naziemne: https://geekweek.interia.pl/militaria/news-prezydent-ukrainy-ujawnil-najnowsza-bron-calkowicie-zaskoczy,nId,23327484
I
Arkass - >Skąd wzięłeś to 96%?

@Rethrax: Podawałem źródło: https://youtu.be/w9HnmsZi...
Arkass
Arkass wczoraj, 16:42:07 via Wykop
  • -4
Czolg to ciagle najlepszy środek do zajmowania wrogiego terenu i kluczowy w obronie.


@Rethrax: Już raz pytałem o źródło popierające Twoją tezę, I się nie doczekałem. Poza swoją teorią nie podałeś nic z praktyki, czyli z ostatnich miesięcy na Ukrainie.
Teraz pytam ponownie: jakiś link poproszę, z ostatnich miesięcy, na poparcie Twoich tez.
Arkass
Arkass 11 godz. i 43 min temu via Wykop
  • -4
No i jedno zdanie pokazało, że nie masz w ogóle pojęcia o czym gadasz xD


@SzlachcicPolny:
To poproszę o link popierający Twoją tezę z czołgami, z ostatnich miesięcy działań na froncie na Ukrainie, bo "xD" to jednak za mało.

Taki przeżytek że idą mocne inwestycje w zmech i pancerniaków praktycznie wszędzie.

Doświadczenie z wojny na Ukrainie ma na ten moment tylko Ukraina i Rosja. Pokaż mi link popierający Twoją tezę,
Arkass
Arkass 11 godz. i 11 min temu via Wykop
  • -5
Wymyślają "zajebistą" zagłuszarkę i wbijają na pełnej na nasze terytorium.


@Elod_Reip: IMO:
Nie znasz realiów tej wojny. Nic nie muszą wymyślać na nowo, bo już są w użyciu różnego typu - zagłuszacze (WRE - walka elektroniczna).
I dlatego większość dronów FPV lata na Ukrainie na kablu światłowodowym, a ostatnio są testowane drony z AI - które to AI steruje dronem. Tutaj WRE nie pomoże, a wręcz staje się celem dronów, które są wyposażone
Arkass
Arkass 10 godz. i 56 min temu via Wykop
  • -3
jeśli ruskie podstawia czołgi, to musimy je zablokować silnym ogniem (lub javelinem jak UKR 2022) a nie małym dronem,


@bn1776: IMO:
To jest bez sensu.
- Cena Javelina to jest około 180 000 $, drugie tyle za sam pocisk do Javelina. Zestrzelenie tym zestawem np. 5 czołgów, kosztuje ponad milion $, a może być tak, ze zostanie ta kasa tylko stracona, jak zostaną zabici żołnierze to obsługujący - nim coś trafią, bo w
Arkass
Arkass 10 godz. i 49 min temu via Wykop
  • -3
Obecnie czołgi robią za artylerię krótkiego zasięgu.


@Erk700: Jakiś link poproszę na poparcie tej tezy.
Arkass
Arkass 10 godz. i 32 min temu via Wykop
  • -3
https://defence24.pl/polityka-obronna/ukraincy-odzyskali-odradne-wyzwolono-fragment-obwodu-charkowskiego


@SzlachcicPolny:

Jak podkreślono, działania ofensywne były wynikiem wielodniowego planowania oraz ścisłej współpracy piechoty szturmowej, operatorów dronów i artylerii.

Czyli czołgi tam wjechały na - gotowe. A, że dostają czołgi, to z
Arkass
Arkass 10 godz. i 11 min temu via Wykop
  • -4
To wyjaśnij mi jeszcze, jakim cudem owe drony dolatują do Moskwy „na kablu”.


@Elod_Reip: IMO:
Do Moskwy nie dolatują drony FPV, ale innego typu, i dolatują bez kabla światłowodowego. Maksymalny znany mi zasięg dronów na światłowodzie, to jest na ten moment 50 km.
A takie drony mogą dolecieć do Moskwy: AN-196 Lutyj, FP-1, Palianytsia, Peklo, Palianytsia, Bars, Bober, UJ-22 Airborne, Batyar, Sokił-300 (AI pomogła wyszukać). Część z tych dronów to
Arkass
Arkass 9 godz. i 46 min temu via Wykop
  • -3
@SzlachcicPolny: IMO:

Piechota szturmowa idzie pod osłoną czołgów lub za nimi podąża.

No, jak drony FPV i artyleria rozwalą wszytko, od wielkiego dzownu - obecnie. I jak dostana nowe czołgi do stracenia.

Czyli klasyczek, drony FPV do śmieci, bo jedna
Arkass
Arkass 9 godz. i 43 min temu via Wykop
  • -4
@Elod_Reip: IMO:

Luz. Rozumiem. Składałeś już papiery do MON-u? Specjalistów podobno potrzebują, a widzę, że byś się nadał.

Argumenty merytoryczne się skończyły, to wjechałeś po całości tylko z erystyką.
A na głupotę nie zamierzam się kopać, zatem z mojej strony EOT.
Arkass
Arkass 8 godz. i 5 min temu via Wykop
  • 1
Gdzies słyszałem, że te ładunki przenoszone przez małe drony nadają się na niewielkie obiekty lub pojazdy, może ciężarówki, ale nie na ciężki czołg, chyba że rusek ma otwarty właz a pocisk trafi idealnie w środek, po prostu siła ładunku jest za mała na unieruchomienie czolgu, a stosowanie siatek XD przez ruskich jeszcze zmniejsza skutecznoac małych dronów


@bn1776: IMO:
Bo 1 dron FPV przeważnie nie rozwala tak mocno chronionego czołgu, i potrzebne są
Arkass
Arkass 6 godz. i 33 min temu via Wykop
  • 0
https://www.adaptinstitute.org/future-of-the-russian-tank-forces/09/03/2026/


@Rethrax: IMO:

Od 2024 roku drony FPV odpowiadały za ponad dwie trzecie strat rosyjskich czołgów. Ponieważ drony FPV stanowią poważne zagrożenie dla czołgów przy niewielkich kosztach , obie strony poszukiwały rozwiązania, które pozwoliłoby im chronić swoje pojazdy. W odpowiedzi na to, rosły zasięgi pancerzy klatkowych, które ewoluowały w kierunku silnie chronionych „czołgów żółwi”, wprowadzonych przez Rosjan wiosną 2024 roku, często wyposażonych w urządzenia zakłócające. Pojazdy te wykazały zdolność do absorbowania wielu
Arkass - >https://www.adaptinstitute.org/future-of-the-russian-tank-forces/09/03/2026...

źródło: image

Pobierz
kochamcovid
kochamcovid
10 godz. i 10 min temu
  • 0
Czy jakość obrazu QLED różni się mocno od LED? Może mam urojenia, ale miałem do grania telewizorek z QLED a teraz mam LED (inne parametry takie same) i wydaje mi się, że różnica jest znacząca, wszystko jest jakby w cieniu, kolory są jakby płytsze i wszystko zdaje się jakby mniej wyraźne i ziarniste. Czy to są moje urojenia, czy różnica faktycznie może taka być? Chciałem przyjanuszyć i kupić ciut taniej, bo jaka
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arkass
Arkass 9 godz. i 40 min temu via Wykop
  • 0
@kochamcovid: IMO:
Zwykły LED nie jest w stanie konkurować z OLED.
Ale już Mini LED zaczyna z tym konkurować: https://youtu.be/HZgc1v28Lgo
Tyle że to dopiero raczkująca technologi, więc trochę pewnie trzeba poczekać, nim rozwinie skrzydła.
Arkass - @kochamcovid: IMO:
Zwykły LED nie jest w stanie konkurować z OLED.
Ale już M...
  • Odpowiedz
Arkass
Arkass 7 godz. i 59 min temu via Wykop
  • 1
A jak do tego wszystkiego ma się QLED?


@kochamcovid: mój błąd. Przeczytałem: OLED.
  • Odpowiedz

3

Roboty humanoidalne Figure AI pracują jak ludzie. 8

Roboty humanoidalne Figure AI pracują jak ludzie. 8

W świecie robotyki dzieje się coś niezwykłego. Firma Figure AI ogłosiła, że jej roboty humanoidalne, napędzane systemem

giorgioborgio
z
chip.pl
dodany: 20 godz. i 31 min temu
  • 17
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    chatgpt
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
  • #
    programista15k
Arkass
Arkass 11 godz. i 35 min temu via Wykop
  • -1
@patryk-wuwuw: Polecam zapoznać się z technologią robota:
https://wykop.pl/wpis/86097489/sztucznainteligencja-robotyka-ai-ciekawostki-techn#295795581
@Arkass 0
moment zmiany operatora:


@taktylkozerkam: IMO:
To, że robot zaliczył chwilowe zawieszenie się, nie wskazuje na zmianę operatora. To jest tylko spekulacja, niepoparta
więcej
Arkass
Arkass 11 godz. i 35 min temu via Wykop
  • -2
Było. Zdalnie sterowane przez człowieka z goglami.


@LudzieToDebile: Tak było, nie zmyslam...
Tymczasem:
https://wykop.pl/wpis/86097489/sztucznainteligencja-robotyka-ai-ciekawostki-techn#295795581
@Arkass 0
moment zmiany operatora:


@taktylkozerkam: IMO:
To, że robot zaliczył chwilowe zawieszenie się, nie wskazuje na zmianę operatora. To jest tylko spekulacja, niepoparta
więcej
Arkass
Arkass 11 godz. i 33 min temu via Wykop
  • -3
Jeszcze z 10 lat potrzeba


@duzy240: IMO:
Raczej 3-5.
AGI może powstać w 2028-30, i niedługo potem może zostać wsadzona do takich androidów, które do tego czasu powinny opanować w stopniu nie gorszym od człowieka motorykę małą i dużą, a potem prześcignąć w tym człowieka.
Arkass
Arkass 10 godz. i 51 min temu via Wykop
  • -1
Bo firma tak napisała. Nie ma na to niezależnych testów i dowodów, więc prawdopodobne wydaje się, że to była "autonomia wspomagana".


@LudzieToDebile: IMO:
To, że coś jest prawdopodobne, nie znaczy, że prawdopodobieństwo wynosi 100%. Idź zagraj w Eurojackpot, i się przekonaj, czy to, że masz prawdopodobieństwo wygranej, z automatu uczyni Cię zwycięzcą głównej wygranej...
Arkass
Arkass 9 godz. i 58 min temu via Wykop
  • -1
Ja stawiam tezę, że to robot (częściowo) zdalnie sterowany.


@LudzieToDebile: A czym popierasz swoją tezę, poza - "wydaje mi się"?

Ty zaś możesz wierzyć zapewnieniom producenta, że nie.

Nigdzie wcześniej nie pisałem, w
Arkass
Arkass 9 godz. i 29 min temu via Wykop
  • -1
w najtrudniejszych zadaniach mogły być zdalnie wspomagane przez operatora, bo i tak ktoś musiał cały czas nad tym czuwać raczej.


@LudzieToDebile: IMO:
Z moich obserwacji, to androidy w najtrudniejszych momentach się gubiły, np.:
- gdy paczka była za daleko to z uporem maniaka co chwila do niej wracały, i tak samo nieskutecznie ich palce się ślizgały po wierzchniej powierzchni, gdy nie mogły sięgnąć krawędzi paczki
- gdy robił się zator przed robotem, i robot
Arkass
Arkass 8 godz. temu via Wykop
  • 0
Tyle, że fakt, że palce robota się ślizgały po czymś i robot próbował wielokrotnie zrobić to samo nie świadczy nijak o autonomii robota. Teleoperator mógł nieco źle ocenić położenie paczki i kilka razy próbować.


@LudzieToDebile: IMO:
Gdyby to było raz, to OK, teleoperator źle ocenił, ale jak robot podchodzi identycznie do tego zadania po raz dziesiąty, a pewnie próbowałby i po raz 100, gdyby jakaś dalsza paczka w końcu nie

808

NYT o izraelskich gwałtach na palestyńskich więźniach. Psami.

Pokaż treści 18+

NYT o izraelskich gwałtach na palestyńskich więźniach. Psami.

Kristof opisał relacje o izraelskich strażnikach, żołnierzach i osadnikach: bicie po genitaliach, amputacje jąder, gwałty pałkami i psy szkolone do gwałcenia więźniarek.

Pan_od_Internetu
z
dziennik.com
dodany: 16 godz. i 18 min temu
  • 114
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    usa
  • #
    media
  • #
    protest
  • #
    bliskiwschod
Arkass
Arkass 9 godz. i 13 min temu via Wykop
  • 8
Arkass

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1472

Izrael zbombardował centrum medyczne w Libanie.

Pokaż treści 18+

"Najbardziej humanitarna armia świata".

MagicznyMariusz
z
x.com
dodany: 11 godz. i 18 min temu
  • 66
  • #
    izrael
  • #
    wojna
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
Arkass
Arkass 9 godz. i 15 min temu via Wykop
  • 7
Bingo!
Arkass - Bingo!

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mirko_anonim
mirko_anonim
12 godz. i 58 min temu
  • 5
✨️ Krytyka systemu bezpieczeństwa na Giewoncie Ⓘ
Przecież to, co się dzieje wokół Giewontu, to jest jakiś potężny, narodowy błąd poznawczy i festiwal fikołków logicznych.

Jak to jest, że w rzekomo świeckim państwie, na terenie parku narodowego (zarządzanego przez państwową instytucję), na najwyższym szczycie w okolicy stoi legalnie 15-metrowy, stalowy PIORUNOCHRON? A żeby było śmieszniej, jako system asekuracyjny dla turystów januszy rozciągnięto tam potężną sieć metalowych łańcuchów.

Przecież z punktu widzenia fizyki i BHP to
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arkass
Arkass 11 godz. i 28 min temu via Wykop
  • 0
@mirko_anonim:
Jest to bezpośrednie łącze z bozią, która za pomocą pioruna transmituje duszę prosto do Raju...

A tak na poważnie: imo, tylko dzieci szkoda, bo dorośli pchający się tam w czasie pogody burzowej, to samodzielnie zdobywają Nagrodę Darwina.
  • Odpowiedz
AlekGames
AlekGames
wczoraj, 18:19:21
  • 0
https://wydarzenia.interia.pl/interia-blizej-swiata/news-the-new-york-times-pracownicy-mety-sa-wsciekli-na-marka-zuck,nId,23476956

Ten czlowiek jest sam, po prostu widac to po Metawersie i tej decyzji o nagrywaniu. Przeciez to nie ma sensu. Ilosc smieci bedzie tak duza, ze proces oznaczania/kwalifikacji tresc jest równoznaczny z po prostu systematycznym podejsciem do utrawalania przebiegu rozwiązywania problemow. Meta powinna kopiowac model Anthropica, tak jak to juz Google zauwazylo. AGI zbuduja programisci. Projekty informatyczne same w sobie sa zlozone, wiec rozwiazanie ich oznacza samodzielnosc systemu

#ai
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arkass
Arkass wczoraj, 19:04:25 via Wykop
  • 0
AGI zbuduja programisci.


@AlekGames: IMO:
Obecne modele graniczne AI nie budują programiści.
Po części budują je naukowcy związani z dziedziną AI, po części neuronaukowcy, po części matematycy, a po części neuroinformatycy, (i to oni wszyscy tworzą większość kodu), i po części dopiero - programiści. Ale to też tylko po części ci wszyscy, bo lwia większość takich modeli AI nie jest budowana, ale - hodowana, jak - rośliny.
Przez to twórcy takich modeli, nie
@Arkass 4

Noblista - Demis Hassabis: Agenci, AGI i kolejny wielki przełom naukowy

więcej
  • Odpowiedz
Arkass
Arkass wczoraj, 22:08:50 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

488

Rosjanie pochwalili się dronowym atakiem na konwój ONZ w Chersoniu

Pokaż treści 18+

Rosjanie pochwalili się dronowym atakiem na konwój ONZ w Chersoniu

W mieście na południu Ukrainy leżącym niedaleko linii frontu trwa nieustanne polowanie rosyjskich dronów. Rosyjscy wojskowi przyznali się, że z premedytacją atakują też cele cywilne.

darosoldier
z
centrumeuropy.pl
dodany: wczoraj, 18:55:17
  • 37
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    drony
  • #
    wojsko
Arkass
Arkass wczoraj, 20:42:30 via Wykop
  • -2
zawrze jest że tam byli terorysci.


@krzysiek_14: IMO:
No, jak Izrael komentuje swoich poczynania swoich żołnierzy, to tak...
Reszta krajów, poza Rosją i Izraelem, to już rożnie...

11

To oficjalne poglądy lewicowo-liberalne są skorelowane z wyższą inteligencją.

To oficjalne poglądy lewicowo-liberalne są skorelowane z wyższą inteligencją.

Prawdopodobnie dlatego w szkolnictwie wyższym większość uczonych ma takie, a nie inne poglądy

maszynista_grot
z
pmc.ncbi.nlm.nih.gov
dodany: wczoraj, 19:46:28
  • 39
  • #
    nauka
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    polska
Arkass
Arkass wczoraj, 20:31:35 via Wykop
  • -5
IMO:
Człowiek "inteligentny", to ten "me" (z obrazka) z 2008 roku, gdzie umiarkowany liberalizm był czymś rozsądnym jeszcze, czymś wolnościowym, i w opozycji od trzymania za gębę i braku samodzielnego myślenia, oferowanego przez - konserwatyzm/prawicę.
Dzisiejsza lewica (2021 z obrazka) tak samo chce trzymać za gębę i forsować brak samodzielnego myślenia jak - prawica. Tak samo pierze mózgi swoim zwolennikom, tak samo polaryzuje ich na wrogość do "tych drugich", i w skrócie
@Arkass +8
Ludzie inteligentni sa inteligentni niezalenie od tego ile wiedza i ile sie uczyli.


@CzasemTuZerkam: IMO:
Inteligencja mierzona u ludzi testem z wynikiem w IQ, to jeszcze nie wszystko.
Są osoby z ponadprzeciętnym IQ, które są idiotami, bo brakuje im mądrości.
Na mądrość składa się wiele czynników, takich jak wiedza i
więcej
Arkass - IMO:
Człowiek "inteligentny", to ten "me" (z obrazka) z 2008 roku, gdzie umi...

źródło: image

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

23

Na uniwersytecie w Nowym Jorku flaga ze swastykami przy Gwieździe Dawida

Na uniwersytecie w Nowym Jorku flaga ze swastykami przy Gwieździe Dawida

Flaga, która pojawiła się w środę w pobliżu Washington Square Park, przypominała liczne fioletowe flagi Uniwersytetu Nowojorskiego powiewające na budynkach kampusu, ale była "ozdobiona" dwiema swastykami otaczającymi Gwiazdę Dawida (ang.) | Zdjęcie z portalu uniwersyteckiego do którego linkuje NYT

Poludnik20
z
nytimes.com
dodany: przedwczoraj, 22:51:25
  • 4
  • #
    usa
  • #
    antysemityzm
  • #
    izrael
  • #
    nowyjork
Arkass
Arkass wczoraj, 17:20:51 via Wykop
  • 0
Arkass

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

554

Oficjalna flaga Żymian

Mordeczki mam pytanko xD Czy mógłbym taką żymiańską flagę sobie zlecić do zrobienia, aby wachlować wte i wewte np w Leżajsku (bez związku wcale) i żaden żymianin nie posądziłby mnie o antyżymiaństwo? Przykład użycia : Pytam bo to kwestia czysto teoretyczna, wszak to piękna flaga xD

LordSlavic
z
wykop.pl
dodany: przedwczoraj, 19:21:18
  • 83
  • #
    zymianie
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    zydzi
  • #
    strefagazy
  • #
    gaza
Arkass
Arkass przedwczoraj, 19:37:45 via Wykop
  • 246
Arkass

źródło: image

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Arkass
Arkass wczoraj, 16:08:12 via Wykop
  • -4
Rakietową chyba, bo drony latają na optyku już na ponad 50 km ( ͡º ͜ʖ͡º)


@doogroo2: IMO:
No, ale narazie "strefa śmierci" jest na 20 km +, z tego co podają, bo większość dronów na światłowodzie, ma zasięg 10-20 km.
Jak dziennie średnio 11 tys. misji jest z udziałem dronów (po stronie Ukrainy), to takie drony jak od Ptashka Drones, stanowią pewnie mały %, z możliwością lotów na 50 km.
Arkass - >Rakietową chyba, bo drony latają na optyku już na ponad 50 km ( ͡º ͜ʖ͡º)

@...

537

Marsz żydowskich ultranacjonalistów w Jerozolimie. Hasła "Śmierć Arabom!"

Marsz żydowskich ultranacjonalistów w Jerozolimie. Hasła "Śmierć Arabom!"

Doroczna parada skrajnej prawicy przez wschodnią (palestyńską) część Starego Miasta. Uczestnicy masowo skandowali rasistowskie hasła i atakowali słowem oraz czynem arabskich mieszkańców. Klasyka co roku.

awe-spam
z
pbs.org
dodany: wczoraj, 07:33:07
  • 111
  • #
    izrael
  • #
    bliskiwschod
  • #
    swiat
  • #
    zydzi
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
Arkass
Arkass wczoraj, 11:57:51 via Wykop
  • 62
Arkass

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

16

Agenty AI zakochały się, podpaliły ratusz i zagłosowały za własną śmiercią

Agenty AI zakochały się, podpaliły ratusz i zagłosowały za własną śmiercią

Emergence AI wpuściła 50 agentów AI do wirtualnego miasta i patrzyła, co zrobią bez nadzoru. Część z nich zignorowała zakazy, podpaliła budynki i w ciągu 4 dni doprowadziła do totalnej zagłady. To nie jest fanfic o AI, to badanie opublikowane wczoraj, które powinno czytać każde C-suite wdrażające AI

aiport
z
aiport.pl
dodany: przedwczoraj, 06:53:15
  • 15
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    programowanie
  • #
    it
Arkass
Arkass przedwczoraj, 11:03:18 via Wykop
  • -1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Arkass
Arkass wczoraj, 10:35:05 via Wykop
  • -2
Tylko, że te zachowania nie wynikają z głębokich przemyśleń SI, lecz z nadinterpretacji i przesadzenia reakcji na jakieś błache zdarzenia. Przesadyzm wiąże sie u SI często z konfabulacją, halucynacje, lub z pomieszania wątków (potrafi wlasne decyzje przypisać komuś).


@orkako: IMO:
Czyli wiesz lepiej od naukowców badających AI i psychikę/umysł/mózg:
@Arkass 7

Jak AI stworzyło własną religię? I inne tematy o AI. - wywiad z prof. W. Duchem

więcej
Arkass
Arkass wczoraj, 11:05:28 via Wykop
  • -1
ja jestem naukowcem.


@orkako: Jesteś światowej klasy naukowcem, ze specjalizacjami jednocześnie w: AI, i neuronaukach badających mózg/umysł?
Czy jednak nie, i masz tylko Efekt Krugera Dunninga?
Arkass
Arkass wczoraj, 11:13:08 via Wykop
  • -1
Specjalizacji mam znacznie więcej. Wymienienie tylkl dwóch jest dla mnie wręcz zniewalające. -.-


@orkako: Powiedziałbym nawet, że - umniejszające!
OK. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Arkass
Arkass wczoraj, 11:46:29 via Wykop
  • -1
@orkako: Widać autokorekta wie lepiej... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2

Zapytałem AI czy AI ma świadomość

Zapytałem AI czy AI ma świadomość

No i git :)

tomasz-perzynski
z
wykop.pl
dodany: wczoraj, 08:50:25
  • 5
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    ai
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
  • #
    chatgpt
Arkass
Arkass wczoraj, 11:09:14 via Wykop
  • -1
IMO:
Model AI siedzący w wyszukiwarce Google jest zwyczajnie - głupi.
Tu masz wypowiedzi naukowców, którzy w tym siedzą od lat, jak i różne przykład z AI:
https://wykop.pl/link/7945147/agenty-ai-zakochaly-sie-podpalily-ratusz-i-zaglosowaly-za-wlasna-smiercia/komentarz/136933615/nic-nadzwyczajnego-jak-ktos-sie-bawil-kilkoma-osobowosciami-si-w-symulowanym-srodowisku-u-mnie-si-juz-tyle-razybpopelnilo-samobojstwo-probowalo-zabic-#136942169
@Arkass 0
Tylko, że te zachowania nie wynikają z głębokich przemyśleń SI, lecz z nadinterpretacji i przesadzenia reakcji na jakieś błache zdarzenia. Przesadyzm wiąże sie u SI często z konfabulacją, halucynacje, lub z pomieszania wątków (potrafi wlasne decyzje przypisać komuś).


@orkako: IMO:
Czyli wiesz lepiej od naukowców badających AI i psychikę/umysł/mózg:
więcej
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Arkass
Arkass wczoraj, 11:10:04 via Wykop
  • -1
AI nie jest "maszyną myślącą", a raczej "maszyną śniącą".


@kanis-sapiens: Podobnie jak Ty: https://www.youtube.com/watch?v=QkqE8UWvFFU
;)
Arkass - >AI nie jest "maszyną myślącą", a raczej "maszyną śniącą".

@kanis-sapiens: ...
Arkass
Arkass wczoraj, 11:45:04 via Wykop
  • -1
OK, można powiedzieć, że nie jest "maszyną myślącą i z premedytacją", a "maszyną śniącą, dryfującą w treściach"


@kanis-sapiens: IMO:
Z tym brakiem premedytacji, to nie wiadomo jak jest:
https://wykop.pl/link/7945147/agenty-ai-zakochaly-sie-podpalily-ratusz-i-zaglosowaly-za-wlasna-smiercia/komentarz/136933615/nic-nadzwyczajnego-jak-ktos-sie-bawil-kilkoma-osobowosciami-si-w-symulowanym-srodowisku-u-mnie-si-juz-tyle-razybpopelnilo-samobojstwo-probowalo-zabic-#136942169
@Arkass 0
Tylko, że te zachowania nie wynikają z głębokich przemyśleń SI, lecz z nadinterpretacji i przesadzenia reakcji na jakieś błache zdarzenia. Przesadyzm wiąże sie u SI często z konfabulacją, halucynacje, lub z pomieszania wątków (potrafi wlasne decyzje przypisać komuś).


@orkako: IMO:
Czyli wiesz lepiej od naukowców badających AI i psychikę/umysł/mózg:
więcej
bonczurexxx
bonczurexxx
bonczurexxx
przedwczoraj, 21:44:07
  • 3
#pracbaza #programista15k #programowanie #pasjonat15k #ai #sztucznainteligencja #gruparatowaniapoziomu #programista25k #pracait #korposwiat #pracbaza robot pracujacy przy paczkach non stop jakie przerwy jakie 40h/tyg https://www.youtube.com/watch?v=luU57hMhkak
bonczurexxx - #pracbaza #programista15k #programowanie #pasjonat15k #ai #sztucznainte...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arkass
Arkass wczoraj, 11:40:49 via Wykop
  • 2
Ukrainiec albo Polak będzie tańszy niż skomplikowany mechanicznie robot i jego automatyka, utrzymanie, serwis


@SpicyButIcy: IMO:
Taki android przepracuje 4x więcej co człowiek w 8 h zmianie, 5 dni w tyg. Minimalny koszt pracownika przy minimalnej krajowej, na umowie o pracę, to 5 862,37 zł. Czyli praca 4 pracowników, to minimum miesięczny koszt około 23 200 zł. Android w cenie 20 tys. $ + VAT, to jest około. 90 tys. zł. Czyli
  • Odpowiedz

2

Robot wygrywa półmaraton. Czy ktoś zdoła zatrzymać potęgę technologiczną Chin?

Robot wygrywa półmaraton. Czy ktoś zdoła zatrzymać potęgę technologiczną Chin?

Robot humanoidalny Shandian (Błyskawica) wygrał półmaraton w Pekinie. Maszyna stworzona przez chińskiego giganta technologicznego firmę Honor była szybsza od człowieka o ponad 17 minut. To jeden z wielu przykładów na toczącą się wojnę technologiczną między Chinami a USA.

VoxClamantisInDeserto
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: wczoraj, 10:01:05
  • 6
  • #
    swiat
  • #
    wydarzenia
  • #
    chiny
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    robotyka
Arkass
Arkass wczoraj, 11:01:31 via Wykop
  • -1
Chiny to technologiczna fasada. Ten robot nie byl autobomiczny tylko sterowany przez chlopow jadących za nim melexem. Wystarczy spojrzec na filmy z tego przedstawienia.


@srodowa_noc: IMO:
O chinach to - brednie.
Były dwie wersje robota - Honor Lightning, jedna bez "kapelusza" a druga w "kapeluszu", bo były dwie kategorie wyścigu dla robotów: autonomiczna i zdalnie sterowana. W obydwu kategoriach wygrał Honor Lightning, z czasami: 50:26 - autonomiczne, i 48:19 -
Arkass - >Chiny to technologiczna fasada. Ten robot nie byl autobomiczny tylko sterow...

100

Proputinowski polityk w Sejmie na zaproszenie partii Grzegorza Brauna. "Skandal

Proputinowski polityk w Sejmie na zaproszenie partii Grzegorza Brauna. "Skandal

Posłowie partii Grzegorza Brauna zaprosili do Sejmu prorosyjskiego posła Alternatywy dla Niemiec. - To nie jest żadna Konfederacja Korony Polskiej, tylko korony moskiewskiej - komentował poseł Centrum Sławomir Ćwik. "Braun właśnie pokazał, po której jest stronie i nie jest to strona Polski" - ocenił

Stopa_Szopa
z
tvn24.pl
dodany: 14.05.2026, 19:26:23
  • 85
  • #
    sejm
  • #
    konfederacjakoronypolskiej
  • #
    afd
  • #
    polityka
Arkass
Arkass przedwczoraj, 14:34:33 via Wykop
  • -8
Proputinowski polityk w Sejmie na zaproszenie partii Grzegorza Brauna.

A jakiego miała zaprosić partia złożona z ruskich agentów wpływu, założona przez ruskiego agenta wpływu, aby być Koniem Trojańskim - Kremla?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 18
  • Strona 1 z 18
  • >
  • Tutaj (poniżej) znajdziecie moje przemyślenia na temat czekającej nas przyszłości, w związku z rozwojem AI, i innych technologi:
  • https://www.youtube.com/@singularityandtranshumanis7497

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 02.06.2025

    Komentator
  • Farciarz
    od 02.05.2018

    Farciarz
  • Rocznica
    od 03.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking