Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jon_snowflake
jon_snowflake

jon_snowflake

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 72
  • Znaleziska 60
  • Mikroblog 12
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 12

840

Poznańscy "bohaterowie" braku szacunku do cudzej własności

Poznańscy "bohaterowie" braku szacunku do cudzej własności

Bohaterowie" poznańskiego włamania do mieszkania to specjaliści w braku szacunku do cudzej własności. Cytat z ich strony internetowej: "Skłotersi to ludzie, którzy nie mając gdzie mieszkać, chcą zmienić ten chory układ i po prostu zajmują i mieszkają w pustych domach. Zajmowanie pustostanów to...

tojestlewekonto
z
wykop.pl
dodany: 22.10.2019, 15:56:38
  • 214
  • #
    poznan
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 22:53:52
  • -51
@girabaldi: Eh no ja rozumiem żę ktoś może się nie zgadzać z lewicowymi poglądami ale wypadałoby wiedzieć co krytykujesz. Właśność prywatna to nie szczoteczka do zębów czy dach pod którym mieszkasz.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 22:55:02
  • -19
Czym innym jest wykup i wykurzanie a czym innym zakup mieszkania i otrzymanie niechcianego "spadku"


@matkaPewnegoMirka: A co jak ktoś świadomie kupuje mieszkanie z wkładką?
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 23:30:19
  • -64
@girabaldi: Nie uważam się za mądrzejszego, po prostu wiem o czym mówią, bo dopiero wtedy można się zgadzać albo nie. Własność prywatną trzeba odróżniać od własności osobistej. W takim najbardziej klasycznym marksistowskim (ale nie tylko) rozumieniu własność prywatna to środki produkcji.

Takie dwa cytaty z FAQ:

Anarchiści definiują "własność prywatną" (lub krócej - "własność") jako chronione przez państwo monopole na pewne przedmioty bądź przywileje służące do wykorzystywania/eksploatowania innych. Natomiast "mienie
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 00:01:56
  • -42
jeśli przyjąć taka definicje własności prywatnej to cała gospodarka i wszystkie firmy traci rację bytu.


@Sarza01: No jakby na tym polega socjalizm. Gospodarka nie traci racji bytu tzn nie przestaje istnieć, zmienia się jej charakter.

Rozumiem że uspoleczniamy wtedy wszystko i przejmuje to państwo. Później następuje centralne planowanie i gospodarka
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 00:03:12
  • -35
po pierwsze, ten facet nie miał spisanej umowy z tą kobietą, nie wynajmował jej mieszkania a jedynie nabył je przez licytację komorniczą,


@girabaldi: Ale co mnei to obchodzi czy on podpisał? Eksmisja w naszym kraju ma konkretne ramy prawne i on doskonale o tym wiedział dokonując zakupu.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 00:16:51
  • -31
ale dalej nie rozumiem w jaki spośób WŁASNOŚĆ PRYWATNA jest tutaj źródłem patologii.


@girabaldi: Z lewackiego punktu widzenia: Gościu chce mieć mieszkanie na własność i zrobić z nim co chce, żeby zarobić na posiadaniu go. Nie na swojej pracy tylko samym fakcie posiadania. Albo je sprzeda z zyskiem (bo kupił i tak po taniości), albo wynajmie komuś kto jest bardziej wypłacalny (zapewne za absurdalnie wysoki czynsz bo takie są realia).
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 01:14:37
  • -22
@Sarza01: Po kolei

no najlepiej to jedli na Ukrainie w '33 - siebie nawzajem.


Głód na Ukrainie to bez wątpienai wielka tragedia i efekt nieudolności władz kierującej się "większym dobrem". Z tego co wiem historycy nie są do końca zgodni co do tego czy bylo to specjalnie żeby dojechać Ukraińców, czy tylko wliczało się w "akceptowalne straty" industrializacji. Gneralnie klęski głodowe nie były w ZSRR niespotykane i w tamtym czasie
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 01:46:51
  • -24
Ideowcy anarchistyczni którzy będą chcieli wprowadzić jakieś zasady zginą jako pierwsi z rąk najbardziej zdemoralizowanych jednostek którym nie przypadną do gustu jakiekolwiek "prawa".

Anarchia to dla mnie definicja upadku. Change my mind.


@Sarza01: Ideowcy anarchistyczni nie będą wprowadzać zmian według idei, tylko zgodznie z tym co chcą ludzie operujący na tych samych wartościach (no bo z kapitalistami to się nie doagadają akurat). Inaczej to nie będzie anarchia. Oczywiście zakładająć że
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 14:09:15
  • -8
@Sarza01: Na to kojarzę dwie popularne odpowiedzi ale jak mówiłem jest ich więcej, włącznie z najbardziej radykalnymi mniejszościami jak prymitywiści postulującymi powrót do społeczności zbieracko-łowieckich.

Jedna jest taka, że zostawiamy rynek tylko inaczej rozumiemy własność i wartość która jest źródłem największych niesprawiedliwości. Niestety nigdy nie wnikałem w dokładniejsze uzasadnienie i dokładną wizję rynku według mutualistów.

Druga jest komunistyczna. Tu też nie chodzi o zabranianie handlu czy jakiejkolwiek wymiany, a jedynie o odrzucenie
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 14:16:59
  • -5
90% kluczowych dla obecnego utrzymania przy życiu ludzi produktów nie ma racji bytu bez dużych, zorganizowanych w skali co najmniej krajowej specjalistycznych firm, głównie produkcyjnych i technologicznych. To p%$%%?#olo o jakichś mikrospołecznościach czy barterach bo ludzie chcą coś mieć nie przekłada się w żadnym stopniu ani na wydobycie, ani na produkcję surowców czy energii ani tym bardziej na stworzenie czegokolwiek bardziej skomplikowanego niż kredens...


@ZiobroV: Anarchizm nei zakłada braku organizacji
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 15:47:49
  • -4
Sprawiedliwe jest Twoim zdaniem w imię wyższego dobra odebrać jednym by dać drugim.


@Sarza01: Odwróciłbym to stwierdzenie. Osobiście przychylam się do nazwania niesprawiedliwością tego jak działają te firmy obecnie. Nie znam początków każdej z tych firm, ale dziś jest ona w rękach potomków, albo akcjonariuszy. Do tego co napisałem wcześniej o autorytaryzmie dochodzi fakt, że pracodawca odbiera im sporą część tego co wypracowali, po prostu nikt nie zatrudnia pracownika który
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 21:00:37
  • -2
zawsze wszystkie hasła promujące oddolna inicjatywę brzmią pięknie i rewolucyjnie tylko nikt nigdy w tych haslach nie bierze pod uwagę głupoty motłochu. Uważasz, że zamiast osoby decyzyjnej w postaci osoby kompetentej i mającej doświadczenie w kierowaniu spółką lepiej sprawdzili by się pracownicy produkcji?


@girabaldi: Problem w tym że kapitalizm wcale nie jest merytokracją, po prostu właściciel ma kapitał. Nawet najlepszy szef czy CEO nie podejmuje decyzji sam, ma od tego sztab

465

PKO BP pozwie Młodzieżowy Strajk Klimatyczny za fałszywe reklamy w Poznaniu

PKO BP pozwie Młodzieżowy Strajk Klimatyczny za fałszywe reklamy w Poznaniu

W Poznaniu pojawiły się fałszywe reklamy PKO BP zarzucające bankowi, że finansuje inwestycje szkodząc środowisku, m.in. budowę elektrowni Ostrołęka C. - Najszczersza kampania informacyjna w historii bankowości? - spytał Młodzieżowy Strajk Klimatyczny. Bank zapowiedział, że pozwie organizację.

adrianna1992
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 22.10.2019, 12:50:56
  • 139
  • #
    polska
  • #
    ekologia
  • #
    klimat
  • #
    pkobp
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    ciekawostki
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 22:20:03
  • -4
@kokosik: Podobają, ale nie takie. Właśnie dlatego że nie chcą w---------ć do tych jaskiń jak się ekosystem posypie.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 22:21:50
  • -10
@gundis24: Mają się uczyć od dorosłych odpowiedzialności? Od tych samych dorosłych, którzy nie przejmują się zmianami klimatu i niezliczonymi ofiarami?
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 22:25:25
  • -45
@Kolsky: Ale ciągle jest na węglu. Jak wymieniamy stare technologie to zmieńmy je od razu na coś lepszego, zamiast ostatnim rzutem stawiać kolejną spalarnię węgla.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 23:32:52
  • -35
@mibmib2: Ale po co iść w węgiel skoro wiemy że i tak musimy od niego odejść? To bez sensu, a wręcz szkodliwe.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 23:35:18
  • -7
od tych diroslych, ktorzy stworzyli ci obecny wspanialy swiat. Co ty zrobiles?


@mibmib2: tak pewnie jeszcze sami stworzyli ci którzy stoją za tymi decyzjami. Wcale nie dlatego że pracują na to miliardy ludzi. Miliardy które nie będą zbyt szczęśliwe z postępującego globalnego ocieplenia. Świat jest lepszy bo cały świat na to pracował i dzięki rozwojowi nauki. Nie będzie lepszy jak teraz olejemy naukę i jej ostrzeżenia co do nadchodzącej katastrofy.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 22.10.2019, 23:39:03
  • -6
@mibmib2: W takim razie powodzenia w mierzeniu się z kosztami zmian klimatu, ogromnych fal migracji, kosztów upałów, susz, zmian w ekosystemie, a w efekcie też potencjalnych wojen. Pomyśl że już dziś byle susza podbija ceny, to co będzie jak susze staną się o wiele bardziej powszechne, albo inne zmiany spowodują zmniejszenie plonów.

Musimy ponieść ten koszt, a im szybciej tym będzie mniejszy. Nikt nie chce zmian dlatego że chce droższej
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 00:09:02
  • -24
@Masson: grozi przez debilne decyzje właśnie, czy może ich brak. Już lepiej byłoby postawić choćby gazową, albo jakikolwiek OZE bo o atomie to aż wstyd wspominać. Nie udawajmy że tylko węgiel nas uratuje, szczególnei gdy stopniowo zamykamy swoje kopalnie albo wręcz nie kupujemy swojego własnego węgla. Mamy inne opcje niż węgiel, więc możemy je wykorzystać.

Ten problem nie pojawił się wczoraj, ale skoro już nas tak ciśnei to zróbmy to
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 13:01:18
  • 0
@Kot_w_butach7: Ale co ja ci poradzę że jesteśmy w dupie i nic się nie zmieni za darmo? Jak będziemy trzymali się węgla to te koszty nie będą mniejsze, tylko większe i odłożone w czasie.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 23.10.2019, 13:03:40
  • 1
dlaczego o atomie wstyd?


@leopoldek: Bo atom jest jednym z najlepszych rozwiązań, a nie zanosi się na jakąkowliek sensowną inwestycję, a na pewno nie na realne efekty w ciągu najbliższych lat. Z tego co wiem takie rzeczy trzeba planować na dekady do przodu ze względu na to ile reaktorów jest produkowane rocznie.
J.....D
J.....D
konto usunięte 09.10.2019, 18:34:44 via iOS
  • 696
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 10.10.2019, 00:31:04
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Takiseprzecietniak
Takiseprzecietniak
02.10.2019, 07:19:43
  • 219
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 02.10.2019, 07:32:43
  • 0
@Adwokat_Boga: Już widzę te zakopy za źródło
  • Odpowiedz
Ahmed345
Ahmed345
01.10.2019, 21:41:22
  • 7
@Ahmed345: Ostatnio tak byłem zajęty szkalowaniem Papaja że bym zapomniał złożyć wszystkiego najlepszego Chińskiej Republice Ludowej. To już 70 lat minęło od kiedy Chiny z ubogiego kraju zniszczonego przez Monarchów ,Nacjonalistów i Japończyków wyrosło na wielką potęgę . Chiński smok już w handlu dawno wydymał Amerykańskiego kuraka teraz wystarczy utrzymać zapał rewolucyjny w Azji i Ameryce Południowej . Aby znów rewolucja powróciła do Europy
NIECH ŻYJE CHIŃSKA REPUBLIKA LUDOWA I
Ahmed345 - @Ahmed345: Ostatnio tak byłem zajęty szkalowaniem Papaja że bym zapomniał ...

źródło: comment_9gpNnWoCLMygNV0ml47euVUMujuI2ZeU.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 01.10.2019, 22:56:54
  • 0
@PeknietaMorda: Obstawiam że to różne grupy osób, chociaż mogę się mylić i niektórzy faktycznie nie mogą się zdecydować.
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker
10.09.2019, 22:04:56
  • 15
Czyż można wątpić, że w dniu, w którym narzędzia produkcji zostaną oddane do użytku ogółu, gdy wszyscy pracować będą wspólnie, a praca, odzyskując należne jej miejsce, wytwarzać będzie o wiele więcej, niż potrzeba na zaspokojenie wszystkich potrzeb ludzkich, - czyż można wątpić, że wtedy tendencja ta, już dziś tak potężna, upowszechni się tak dalece, iż stanie się właśnie zasadą życia społecznego?


~Piotr Kropotkin (Zdobycie chleba, 1892)

#antykapitalizm #socjalizm
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 10.09.2019, 23:18:32
  • 2
przypomina mi się Keynes, który też fantazjował o tym, co będzie trzeba robić z tym nadmiarem towarów, jak tylko wprowadzi się jego perpetuum mobile w życie.


@bh933901: Kropotkin postulował zmianę celu pracy z zarobku (głównie dla szefów) na zaspokojenie potrzeb ludzkich, co nie jest nieosiągalnym konceptem. To nie ma nic wspólnego z naklejaniem plastra na kryzys ekonomiczny żeby PKB czy inne wskaźniki się nie posypały.
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 00:11:28
  • 2
Jest po prostu niezrozumieniem, że praca dla szefa też jest pracą na zaspokojenie potrzeb ludzkich, tylko z udziałem pośrednika i organizatora tej pracy.


@bh933901: W obecnym systemie liczy się tylko zysk (pomnażanie kapitału) i każdy właściciel biznesu, CEO czy akcjonariusz do tego dąży. Jeśli zysk przypadkiem pokrywa się z potrzebami ludzkimi to spoko. Jeśli nie to np. kilka milionów umrze głodu, a tym najedzonym wmówi się i zmusi swoją polityką do
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 00:35:40
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 11:36:39
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 13:09:39
  • 1
Chcesz pokazać wady kapitalizmu, to się bardziej postaraj, bo jest ich wiele.


@szpongiel: Co jest w takim razie większą wadą niż wyzysk, drenaż, brak poszanowania praw pracowniczych, czyli wszystko to co powoduje priorytetyzacja zysku? Jeśli mówimy o biedzie to tak czy siak wracamy do tej jednej przyczyny. Bezos inwestuje (nie daje) to co ma z pracy innych. Amazon spoko usługi, ale robi to kosztem nieludzkich warunków pracy nawet w krajach
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 14:29:27
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 18:39:43
  • 1
No dobrze, więc kto ma zatrudniać tego managera i w czym będzie to lepsze od zatrudniania managera przez właściciela firmy?


@bh933901: Podstawowa różnica jest taka, że wypracowany zysk zostaje pod kontrolą pracowników i w znacznym % wraca do ich kieszeni. Pracownicy mają prawo głosu i są lepiej reprezentowani co przekłada się na warunki pracy i pensje. Poza tym ludziom bardziej zależy i są szczęśliwsi.

marksistowska definicja wyzysku jest konstruktem samym w sobie
  • Odpowiedz
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 11.09.2019, 21:01:47
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

2800

Menedżer parady równości próbował umówić się z 14-latkiem, na zabawy sado-maso

Pokaż treści 18+

Menedżer parady równości próbował umówić się z 14-latkiem, na zabawy sado-maso

Fikcyjne konto 14-letniego chłopca założone przez dziennikarzy śledczych szwedzkiego dziennika “Svenska Dagbladet” w celu zbadania rozprzestrzeniania się pedofilii w szwedzkiej społeczności LGBT otrzymało ponad 100 propozycji seksualnych, m.in. od „kluczowej osoby w społeczności parady...

konto usunięte
z
dzienniknarodowy.pl
dodany: 18.06.2019, 10:01:13
  • 406
  • #
    swiat
  • #
    lgbt
  • #
    pedofilia
  • #
    dzieci
  • #
    homoseksualizm
  • #
    4konserwy
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.06.2019, 11:17:59
  • -2
Tak, ale widoczna jest hipokryzja pewnych środowisk w stylu zwyrole w kościele = cały Kościół jest be. Zwyrole w LGBT = w każdej dużej grupie zdążają się zwyrole.


@MarkZark: Nie widzisz różnicy między "środowiskiem LGBT" które jest terminem na wszelkie osoby w nim działające lub identyfikujące się, a organizacją ze sztywną hierarchią i systemowym problemem pedofilii?

Pedofile potrafią się chować nawet w organizacjach pomagających ofiarom, niestety znajdą się zawsze i

446

Dramatyczna sytuacja w krakowskich szpitalach! "Na Frajerach Zarobimy"

Dramatyczna sytuacja w krakowskich szpitalach! "Na Frajerach Zarobimy"

– Płace składki zdrowotnej jest chyba tylko po to, by móc na własnej skórze przekonać się, że NFZ to bubel – pisze do KRKnews pan Janusz, który jest świeżo po przejściach z krakowskimi szpitalami. Na co dzień korzystam z prywatnej opieki medycznej, za którą płaci pracodawca.

ipkis123
z
krknews.pl
dodany: 17.06.2019, 09:31:11
  • 111
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    sluzbazdrowia
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.06.2019, 00:08:13
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

457

Szwecja: Imigranci mogą podwoić koszty utrzymania systemu emerytalnego

Pokaż treści 18+

Szwecja: Imigranci mogą podwoić koszty utrzymania systemu emerytalnego

Z raportu Pensionsmyndigheten przygotowanego dla szwedzkiego rządu wynika, że dalsze przyjmowanie niewykwalifikowanych imigrantów spowoduje podwojenie kosztów utrzymania emerytów do 2060 roku.

konto usunięte
z
translate.google.pl
dodany: 16.06.2019, 17:26:21
  • 71
  • #
    szwecja
  • #
    4konserwy
  • #
    ciekawostki
  • #
    ciekawostkigrubego
  • #
    swiat
  • #
    bekazlewactwa
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 16.06.2019, 21:30:35
  • -15
Ale to zaraz, co jest dziwnego w tym, że niewykwalifikowani pracownicy zarabiają najmniej i że ich zarobki nie starczają na system socjalny? Ktoś i tak by wykonywał te prace, prawda?

W prognozie jest jednak kilka niepewności . Opiera się on na prognozach Szwedzkich Statystów i Statystyk Szwedzkich dotyczących przyszłej imigracji około 110 000 osób rocznie. Raport zakłada również, że integracja nowo przybyłych również nie uległa poprawie.


Tylko czy to jest dobre założenie,
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 17.06.2019, 10:54:25
  • -3
@Pokretny: @zwirz: @Mamiser: Eurostat pewnie jest zbyt lewacki?

871

Black Pigeon Speaks zbanowany na Youtube bez ostrzeżenia! Cały kanał skasowany!

Black Pigeon Speaks zbanowany na Youtube bez ostrzeżenia! Cały kanał skasowany!

Możecie go nie lubić za poglądy, ja sam go nie lubię ale pamiętajcie, że wy możecie być następni. W linku jego konto na najlepszej obecnie alternatywie dla Youtube.

konto usunięte
z
bitchute.com
dodany: 13.06.2019, 15:13:15
  • 230
  • #
    swiat
  • #
    wolnosc
  • #
    cenzura
  • #
    kultura
  • #
    youtube
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 13.06.2019, 19:11:36
  • -12
Ojoj jaka wielka szkoda że jakiś mizoginiczyny baran został zbanowany.
Jak ktoś nie boi się poświęcić ~40 minut to tutaj g(o)łąb jest ładnie "zaorany".

edycja: bardziej ciekawskim proponujhę wpisać w szukajce youtube "shaun black pigeon" i macie kilka podobnych nagrań, głównie pokazujących że gołąb nie wie o czym mówi albo przekręca źródła jak mu wygodnie... to o czym mówił to nie fakty, to jego widzimisię
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 13.06.2019, 19:30:25
  • -5
@Barnaba666: rozumiem, że łatwiej pisać durne komentarze niż się czegoś nauczyć ale jak to niektórzy mawiają... faktów nie obchodzą Twoje uczucia.

716

Czarne wesele.

Pokaż treści 18+

Czarne wesele.

Czarna zabawa.

lewacka_betoniarka
z
vimeo.com
dodany: 09.06.2019, 10:56:06
  • 152
  • #
    swiat
  • #
    patologia
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 09.06.2019, 21:10:54
  • -3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

960

niebezpieczna winda, która nie chce się zatrzymać

niebezpieczna winda, która nie chce się zatrzymać

wsiadanie w biegu

Ka2a
z
youtube.com
dodany: 02.06.2019, 16:23:42
  • 134
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
  • #
    budownictwo
  • #
    nauka
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 02.06.2019, 21:33:00
  • -1
Zacznij się leczyć z alkoholizmu.


@bojownik69: Rzucasz kamieniem, a czy nigdy sam nie wróciłeś do domu n------y? Ze schodów można spać i nic sobie nie zrobić. Wczołgać się można w razie gdyby walka z samym sobą nie szła po myśli. A winda co zrobi jak zostaniesz "w progu" ?

3634

Zelmer znika ze sklepów. BSH likwiduje markę

Zelmer znika ze sklepów. BSH likwiduje markę

Niemiecka grupa BSH, właściciel takich marek, jak Bosch czy Siemens, kupiła Zelmera w 2013 r. za 500 mln zł. O polską firmę walczyło wtedy sporo chętnych i nic dziwnego - była zdecydowanym liderem małego AGD nie tylko w Polsce, ale też np. w Rosji.

ssakul
z
fakt.pl
dodany: 29.05.2019, 20:25:07
  • 600
  • #
    polska
  • #
    zelmer
  • #
    biznes
  • #
    niemcy
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 29.05.2019, 22:18:30
  • -3
matolki powiedzą, że kapitał nie ma narodowości


@reddml: bo nie ma. Myślisz że CEO i inni wpływowi kapitaliści walczą o zysk dal dobra swojego narodu? Większość nawet podatków nie chce u siebie płacić. To wada kapitalizmu, a nie narodowości.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 30.05.2019, 16:18:54
  • 0
FIAT chronił produkcję we Włoszech, przenosząc produkcję modelu Pandy z Polski, do mniej efektywnej fabryki we Włoszech, żeby utrzymać miejsca pracy na prośbę rządu w czasie kryzysu.


@marcus1a: Za darmo tego nie zrobili. Pytanie co na tym zyskali, jakie ulgi albo gwarancje dostali. Tak wielkie decyzje biznesowe nie są podejmowane "bo rząd prosił" i z dobrego serca. Nawet fundacje są zakładane żeby płacić mniejsze podatki lub mieć inne korzyści majątkowe.

796

La La Poland - Wizyta u przyszłych teściów

La La Poland - Wizyta u przyszłych teściów

To przez Segierzki, czy od Soroczyc? Samo życie :)

peterp
z
youtube.com
dodany: 29.05.2019, 12:54:05
  • 114
  • #
    rozrywka
  • #
    heheszki
  • #
    polska
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 29.05.2019, 22:26:55
  • 55
@jabolsy: Moim zdaniem to takie p---------e. Jak ktoś nie jest pewien to się nie powinien hajtać, a że kiedyś była presja to i wiele małżeństw było "bo wypada". Dziś nikogo poza pokoleniem babć nie dziwi nawet 30-letni singiel czy singielka więc można wybrać kogoś kompatybilnego. Tzn. uważam że dziś nie ma wymówki na pochopny ślub przy braku absolutnej pewności że to dobra osoba, bo większość nieudanych małżeństw po prostu nigdy

521

Osoba z zakrytą twarzą zrywa i depcze plakat upamiętniający samobójstwo

Osoba z zakrytą twarzą zrywa i depcze plakat upamiętniający samobójstwo

A to wszystko przy akompaniamencie ody do radości

olcayn
z
youtube.com
dodany: 25.05.2019, 12:57:17
  • 283
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    lgbt
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 25.05.2019, 16:24:30
  • 5
@Vasco: Przecież wystarczy wyjść i pobiegać czy coś...
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 25.05.2019, 16:26:11
  • 31
@FLAC: P--------z. Jakby nie było ruchu LGBT to takie osoby też by istniały i tym bardziej nie miałyby żadnego wsparcia. To co nazywamy LGBT jedynie walczy o prawa tych osób i jak widać po nagraniu ciągle ma co robić.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 25.05.2019, 19:09:00
  • 2
akoś kiedy żadnego "ruchu LGBT" nie było, nie było też żadnych problemów i nikt nie narzekał na brak wsparcia czy jakichś praw.


@ibilon: Bo pewnie był alkoholikiem żeby sobie jakoś poradzić z emocjami albo dostał w------l jak się odezwał za głośno. Nie tak dawno geje byli bici przez policjantów, w ogóle sam język wskazuje na to jak traktowane były osoby LGBT (obelgi typu "pedał").

W takim razie albo ci ludzie

8

Cnoty kardynalne korwinizmu

Pokaż treści 18+

Cnoty kardynalne korwinizmu

„Nigdy nie zostawiam dzieci na pastwę losu”, twierdzi co prawda pan Janusz, jednak dawniej bywało nieco inaczej. Matka Ryszarda i Krzysztofa pisała na początku lat 80. do władz, że jej były mąż uchyla się od płacenia alimentów, i prosiła, aby nie wydawać mu paszportu, gdyż może zbiec za granicę...

Wotto
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 23.05.2019, 14:49:25
  • 6
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    krul
  • #
    wybory
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    polska
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 24.05.2019, 00:22:37
  • 1
@inzynierBek: Wskaż co jest nieprawdziwe w takim razie :)
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 24.05.2019, 08:46:37
  • 0
@inzynierBek: Wystarczyło rozłożyć to co piszą o Korwinie, informacje które nie są tajemnicą. W artykule nawet nie padło słowo takie jak f-----m czy patriotyzm.

1133

Trener uwodzenia pozwie YouTubera za film ujawniający mechanizmy jego szkoleń

Trener uwodzenia pozwie YouTubera za film ujawniający mechanizmy jego szkoleń

"Nie zgadzam się na to, by ktokolwiek przeinaczał moje wypowiedzi kompilując je w całość. Jest to bowiem krzywdzące".

Czarodziejka91
z
donald.pl
dodany: 19.05.2019, 17:41:35
  • 199
  • #
    polska
  • #
    gargamel
  • #
    podryw
  • #
    ciekawostki
  • #
    polskiyoutube
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 20.05.2019, 07:10:51
  • 34
@Fugi88888: Vincent akurat wyrywał, poznałem go nawet osobiście. Nie będę oceniał (używając ich terminologii) "jakości" kobiet jakie wyrywał, czy były trzeźwe itp itd, ale wyrywał. Co nie zmienia faktu że ten biznes to w 95% naciągactwo, mizoginia, budowanie wartości siebie na przypadkowym seksie i inna patologia. Ślepi prwoadzą ślepych jak być pewnymi siebie. Zostawiam 5% bo można zaleźć sensowne porady, w końcu nawet zepsuty zegar ma rację 2 razy na
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 20.05.2019, 07:37:04
  • 77
@arbuz77: Masz trochę racji, jednak gdbyś zobaczył to środowisko od środka i rzeczywiście śledził ich działania, zobaczybłyś, że to wcale nie jest takie spoko. Trzeba patrzeć na całośc ich działalności, a nie bronić Vincenta wrzucając pseudonaukowy wykład Stilla.

Wiele lat temu odeszli od samych technik bo to po prostu przestało działać bardzo szybko i poszli w rozwój osobisty.... tylko że rozwój osobisty w wykonaniu samozwańczych guru to też jedna wielka bujda
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 20.05.2019, 18:45:06
  • 1
@majkel_bialkov: Na starcie podkreślę że większość tej sceny znam od strony kilku konkretnych osób/firm i przez polskich znajomych którzy obracali się m.in ze Stillem czy Vincentem. No jest jeszcze RooshV ale to już hardkorowy mizogin (może nawet alt-rightowiec) który musi nawet tłumaczyć że pieczenie jest męskie bo jest kreatywne. Możliwe że pewne podgrupy miały inne podejście, bo "współczesne" teorie pojawiały się już mniej więcej w tym samym czasie w którym

421

Raport ONZ: Powszechne choroby stają się nieuleczalne

Raport ONZ: Powszechne choroby stają się nieuleczalne

Nasze choroby uodparniają się na antybiotyki. Jeśli trend się nie zmieni, to umierać z tego powodu będzie 10 mln ludzi rocznie. (...)musimy przestać traktować antybiotyki jak standardowy produkt na wolnym rynku,a zacząć postrzegać je jako dobro publiczne, które jest kluczowe dla funkcjonowania społ.

HaHard
z
twojezdrowie.rmf24.pl
dodany: 18.05.2019, 20:22:29
  • 117
  • #
    swiat
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    antybiotyki
  • #
    biologia
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 19.05.2019, 07:44:28
  • -5
@K-S-: sterydy (niektóre) akurat są wporzo np na zatkany nos, a przynajmniej lepsze niż ksylometazolin.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 19.05.2019, 20:49:26
  • 0
@markaina: JA dostałem jakiś tam sterydowy środek od laryngologa z informacją że to bezpieczne i niektórzy nawet uzywają tego całe życie (alergia czy inne problemy), więc nie powinno być problemu z używaniem na czas infekcji. Może to taki słaby środek, a może kiedyś tego pożałuję.

944

USA: 76 Uniwersytetów organizuje uroczystości z których wykluczeni są biali

Pokaż treści 18+

USA: 76 Uniwersytetów organizuje uroczystości z których wykluczeni są biali

Stowarzyszenie National Association of Scholars sprawdziło 173 uniwersytety i szkoły wyższe. Okazało się, że 76 z nich czyli 44% organizuje uroczystości wręczenia dyplomów tylko dla czarnych studentów.

konto usunięte
z
thecollegefix.com
dodany: 17.05.2019, 15:38:34
  • 97
  • #
    usa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    ciekawostkigrubego
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 17.05.2019, 22:14:06
  • -11
Dla ścisłości - biali nie są wykluczeni, mogą przyjść. Też się kiedyś na to oburzałem ale to jest zupełnie co innego niż się wydaje na pierwszy rzut oka. To jest celebracja i podkreślenie tego że coraz więcej czarnych się uczy, tego że po setkach lat dyskryminacji mają coraz bardziej równe szanse. Nikt nie zastępuje tradycyjnych urzoczystości anie nie zmusza nikogo do brania udziału w "czarnej".

Zresztą to wszystko jest napisane w artykule.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 00:50:40
  • -5
Tak, tylko to ma sens kiedy biali tez by mogli miec taka uroczystosc.


Biali "zawsze" mieli dostep do edukacji, nie mają takich wyzwań jak grupy dyskryminowane od setek lat po dziś dzień. Jakbyśmy ciągle mieli podział klasowy niczym za feudalizmu to wtedy miałoby sens identyfikowanie się z "chłopstwem" czy inną dyskryminowaną grupą. Można powiedzieć że ta uroczystość zawsze była biała, dlatego właśnie czarni robią swoje - kompletnie nieobowiązkowe i dodatkowe. Azjatów też
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 08:45:19
  • -3
@kontomierz: @Camilli: To zapraszam do znalezienia współczesnej i uznanej naukowej publikacji, która opisuje rasę z biologicznego punktu widzenia i nie dochodzi do wniosku, że pojęcie rasy w ogóle się nie nadaje do określania podgrup homo sapiens. Już sama wikipedia powinna dostarczyć źródeł mówiących dokładnie to co napisałem, w tym linków do badań lbu magazynów naukowych. Trzeba czytać magazyny naukowe i rzetelne artykuły, a nie prawicowych deniaistów nauki.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 09:02:40
  • -5
Każdy mądry człowiek wie, że największymi rasistami są właśnie czarnoskórzy, gdzie mszczą się za...ch#@ wie w sumie za co. Za to, że wypracowali sobie opinie na swój temat.


@yorimo: Zignorowałeś setki lat dyskryminacji, która trwa do dziś. Jak mają mieć równy start skoro jeszcze poprzednie pokolenie było bite za pokojowe domaganie się równych praw? Jak mieli zdobyć bogactwo i edukację, skoro przez dziesiątki pokoleń byli powtstrzymywani przed gromadzeniem czegokolwiek czy
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 09:12:23
  • -2
@Camilli: rozumiem że nie wiesz czym jest wikipedia i jak wyszukać pojęcie rasy albo "race"?

Ale skoro nalegasz, to prsozę link, jeden z pierwszych z wyszukiwarki https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3737365/
A tutaj to samo tylko sam abstrakt https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1369848613000460?via%3Dihub
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 09:37:57
  • -1
@kontomierz: Popisujesz się rażącą niewiedzą. Rasa istnieje jako pojęcie w socjologii, przede wszystkim dlatego że ludzie ciągle używają tego pojęcia. Dlaczego chcą karać za rasizm? Bo rasistom nie przeszkadza że rasa nie istnieje i sieją rasizm jakby to było naukowo udowodnione pojęcie. Wielu rasistom nie przeszkadzało dzielenie białych na lepsze i gorsze rasy (Irlandczycy albo Słowianie). Idź być rasistą gdzie indziej. Nawet boisz się kliknąć w link do naukowej publikacji.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 11:40:43
  • 0
@Teraznaspokojnie: Skąd masz informacje że zostali wygnani z Indii?

Oni od dawna byli ofiarami prześladowań, trudno się dziwić że nie mogli się zasymilować skoro stosowano wobec nich p-----c i nie brano pod uwagę czego chcą. Podrzucam kilka linków ze źródłami. Zakłądam że tak samo jak większość z nas Europejczyków wiesz o tej grupie dokładnie nic i kierujesz się stereotypami.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 15:54:07
  • 1
@kontomierz: Ciekawe jak inteligentnym trzeba być, żeby uprawiać taki naukowy denializm jak ty i obrażać się na fakty.
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 18.05.2019, 15:57:15
  • 0
@Teraznaspokojnie: Trzymaj, przyda ci się.
jon_snowflake - @Teraznaspokojnie: Trzymaj, przyda ci się.

źródło: comment_L7xI76KqmEDBEPxSJgzwoljTKZTRRF2U.jpg

Pobierz

559

Co te komary?

Co te komary?

Tego nie da się słowami opisać

AlojzyKoniowal
z
liveleak.com
dodany: 16.05.2019, 20:35:44
  • 93
  • #
    ciekawostki
  • #
    natura
jon_snowflake
jon_snowflake
jon_snowflake 17.05.2019, 11:22:49
  • 4
@Emill: W sowieckiej Afryce to komar jest zjadany.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking