Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Lord_Nikon
Lord_Nikon

Lord_Nikon

Dołączył 3 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 924
  • Znaleziska 462
  • Mikroblog 462
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 4

727

Szpital tonie w długach, lekarze zarabiają miliony. "Systemowa patologia"

Szpital tonie w długach, lekarze zarabiają miliony. "Systemowa patologia"

Szpital w Kaliszu ma dług, a lekarze miliony na koncie. Czterech z nich zarabia po dwa i pół miliona złotych rocznie. Dyrektor mówi o braku chętnych do pracy, pacjenci o braku umiaru. Warto pamiętać, że w tym roku na ich leczenie, w skali kraju, zabraknie ponad 10 miliardów złotych.

marekrz
z
polsatnews.pl
dodany: 15.11.2025, 09:32:57
  • 166
  • #
    polska
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    szpital
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 15.11.2025, 15:20:36 via iOS
  • -1
@Grzesiok dodajmy do tego fakt że pracodawca jest jeden i jest to NFZ, szpitale walczą między sobą jakby była konkurencja a to fikcja. Jakby wprowadzili maks zarobki typu 50k mc to efekt byłby ten sam bo taki neurochirurg musi gdzieś pracować.

938

Rząd chce ostatecznie zaorać B2B dla programistów, lekarzy i innych specjalistów

Rząd chce ostatecznie zaorać B2B dla programistów, lekarzy i innych specjalistów

Minister (a właściwie ministra, bo pani jest z lewicy) rodziny, pracy i polityki społecznej - Agnieszka Ewa Dziemianowicz-Bąk, chce ostatecznie zaorać pracę na kontrakt. Chce ona dać Państwowej Inspekcji Pracy prawo do konwertowania umów typu B2B i zlecenie na umowę o pracę, bez decyzji sądu.

mathix
z
wykop.pl
dodany: 29.10.2025, 08:31:18
  • 988
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    programista15k
  • #
    pracait
  • #
    prawo
  • #
    polityka
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 29.10.2025, 13:23:20 via Wykop
  • 8
@Vetinari: Jest jeszcze koszt pracodawcy o ktorym wszyscy zapominają czyli wychodzi 24k dla pracodawcy na UOP. Tego kosztu nie ma przy B2B
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 29.10.2025, 13:32:33 via iOS
  • 1
@Vetinari nie ma znaczenie kto ponosi koszt. Ważne że różnica idzie do podmiotu trzeciego (państwa). Wypłata netto pracownika będzie skorygowana o wyższy koszt po stronie pracodawcy bo on będzie musiał więcej na tobie zarobić aby pokryć twój koszt. Może to w części jest ziać na siebie i mieć niższą marżę, ale ciebie w pensji Netto też zaboli może nie od razu ale w kolejnych rundach (np w premii, podwyżkach czy awansach)
iluvmypickle
iluvmypickle
27.10.2025, 17:32:26
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 27.10.2025, 18:12:05 via iOS
  • 0
@iluvmypickle jakie miasto panie? To kluczowe pytanie
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 27.10.2025, 18:28:16 via iOS
  • 0
@iluvmypickle to może trochę łapie Trójmiasto. W większości laski zapewne mają ustawione default opcję czyli 25km lub nawet mniej. Biorąc to pod uwagę to bardzo dobry wynik. Jak rozumiem to 30 like + 18 match czyli łącznie 48
  • Odpowiedz
Lecimy_koko
Lecimy_koko
15.09.2025, 16:26:07
  • 2
Pierwszy dzień na tinderze, na ten moment 74 like w tym 33 pary. Nagle stałem się zupełnie niewidoczny, strasznie dziwnie działają te ich algorytmy
#tinder
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 15.09.2025, 18:28:17 via iOS
  • 0
@Lecimy_koko jakie miasto? W mniejszych rynek się szybko kończy
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 15.09.2025, 19:04:46 via iOS
  • 0
@Lecimy_koko ok to powinien być jakiś w miarę stabilny inflow. Ja zazwyczaj mam tak że faktycznie pierwsze 24h spory wpływ a później to się stabilizuje powiedzmy na około 25% wielkości, ale zakładam że te algorytmy się zmieniają i testują co efektywniejsze. U Ciebie był drop do 0 po pierwszych 24h. Czasem bywa że to idzie takimi seriami czyli długo nic aby w godzinie wpadło nagle X a później znowu cisza
  • Odpowiedz

234

CPK na GPW? Pełczyńska-Nałęcz z nową propozycją finansowania inwestycji

CPK na GPW? Pełczyńska-Nałęcz z nową propozycją finansowania inwestycji

Zainwestowalibyście w CPK na giełdzie?

michal-fitz
z
fxmag.pl
dodany: 06.08.2025, 12:14:40
  • 101
  • #
    cpk
  • #
    gielda
  • #
    gpw
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 06.08.2025, 19:13:30 via iOS
  • 6
@buliyo XD widać że mało znasz się na inwestycjach infrastrukturalnych. Taka strategia jest jak najbardziej normalna, pożądana (ze względu na wyższą stopę zwrotu) i ma nawet swoją nazwę - greenfield. Ale co przeciętny krajan może o tym wiedzieć

524

CPK zyskało inwestora, który wyłoży 8 mld złotych na budowę lotniska

CPK zyskało inwestora, który wyłoży 8 mld złotych na budowę lotniska

Konsorcjum francuskiej spółki Vinci Airports i australijski fundusz inwestycyjny IFM Global Infrastructure Fund zostanie strategicznym inwestorem w budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego.

PolonPL
z
polon.pl
dodany: 24.10.2023, 10:06:05
  • 235
  • #
    polska
  • #
    cpk
  • #
    lotnisko
  • #
    inwestycje
  • #
    transport
  • #
    lotnictwo
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 24.10.2023, 19:44:29 via Wykop
  • 0
@mango2018: To tak nie działa. CPK będzie finansowany długiem zapewne w przedziale 60-70% czyli łączne kapitał własny to około 15-20 mld zł, z czego 8 mld zł wykłada IFM/Vinci i obejmuje mniejszościowe udziały w kapitale własnym (49%). Jak dla mnie matematyka się w miarę spina

7

Nowe przepisy geologiczne zablokują budowę

Nowe przepisy geologiczne zablokują budowę

Zmiany zaproponowane w nowelizacji prawa geologicznego i górniczego, która w maju trafiła do Sejmu, mogą okazać się niebezpieczne dla właścicieli

Danny33
z
prawo.pl
dodany: 20.05.2023, 16:05:06
  • 2
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
  • #
    ciekawostki
  • #
    prawobudowlane
  • #
    polska
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 20.05.2023, 18:47:56 via Wykop
  • 1
państwo pis w pigułce, zablokować i utrudnić co się da
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

g.....6
g.....6
konto usunięte 16.04.2023, 10:01:31
  • 13
Rozwiązaniem problemu braku mieszkań w dużych aglomeracjach jest stworzenie dobrych warunków do życia poza duży i miastami i zahamowanie emigracji z małych miast do dużych. Czy nikt tego nie widzi? Wysokie ceny mieszkań to efekt tego, że w jednej chwili mnóstwo ludzi chciałovy by zamieszkać w jednym z sześciu największych ośrodków.

Model polaryzacyjno-dyfuzyjny wyczerpał się i trzeba go zastąpić czymś innym. Po co prowadzicie jałowe dyskusje na tagu nieruchomości zamiast oferować klarowne rozwiązania.
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.04.2023, 12:43:37 via iOS
  • 0
@giggle556 na przykład co chcesz zrobić? Wybudować zakłady pracy płacące po 10k? To naturalne ze ludzie chcą migrować do dużych miast bo tam jest biznes i nie odwrócisz tego trendu. To tak jakbyś chciał zatrzymać rzekę, można ale po co? I jakim kosztem?
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.04.2023, 12:49:47 via iOS
  • 0
@giggle556 twoje propozycje są droższe społecznie niż obecna sytuacja.
Musiałbyś wydawać miliardy tylko żeby sztucznie podtrzymać atrakcyjność małych ośrodków a za x lat problem nie zniknie bo duże ośrodki zawsze bedą bardziej atrakcyjne bo taka jest natura naszego świata. Duże miasta to dużo więcej interakcji, niższe koszty transakcyjne, niższy koszt infrastruktury itp.
  • Odpowiedz

239

Rolnicy dogadali się z rządem - jest porozumienie ws. ukraińskiego zboża.

Pokaż treści 18+

Rolnicy dogadali się z rządem - jest porozumienie ws. ukraińskiego zboża.

Porozumienie rządu z rolnikami - treść Poniżej przedstawiamy pełną treść porozumienia, które podpisali zarówno związkowcy, jak i minister.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
salon24.pl
dodany: 30.03.2023, 06:34:46
  • 211
  • #
    rolnictwo
  • #
    ukraina
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 31.03.2023, 08:26:25 via Wykop
  • 0
@MlecznySzkolniak: Dzieki temu mamy tańsze zboże i niższą inflację, rolnicy spekulowali i chcieli zarobić kosztem społeczeństwa, stracili i to z korzyścią dla reszty obywateli

521

Kiedyś: Bloki co 50 metrów od siebie. Patodeweloperka dziś: 12 metrów styknie!

Kiedyś: Bloki co 50 metrów od siebie. Patodeweloperka dziś: 12 metrów styknie!

Wciskają nam, że luksusem jest to, co kiedyś było nieludzkie. Gdy 60 lat temu budowano osiedle Tysiąclecia w Katowicach, bloki stawiano od siebie nie bliżej niż co 50 metrów. Dziś agentka nieruchomości mówi, że na przedmieściach Warszawy są szeroko rozstawione i używa miary... 12 metrów!

Slazag
z
slazag.pl
dodany: 17.03.2023, 09:39:45
  • 193
  • #
    patodeweloperka
  • #
    nieruchomosci
  • #
    budownictwo
  • #
    polska
  • #
    deweloperka
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 18.03.2023, 09:39:01 via Wykop
  • -1
Śmieszą mnie takie komentarze mówiące o tym jak wspaniałe są bloki z PRLu
Gdyby tak było to ceny za m2 mieszkań w nich byłyby dużo wyższe niż w nowych blokach w podobnej lokalizacji a jest zupełnie odwrotnie. PRLowskie mrówkowce często są o 20-40% tańsze za m2 niż nowe bloki.
Co z tego ze masz inny blok 50 metrów od siebie skoro wysokość pomieszczeń to 250 cm, brak garażu, mini balkon lub jego
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 18.03.2023, 10:12:22 via Wykop
  • 0
@Kaviar: dlatego każdy dostawał klitkę 45m2 w mrówkowcu? Teraz masz wybór, mozesz kupić apartament 120 m2, dom za miastem albo klitke 25m2 jak chcesz. Jak chcesz 120m2 to musisz więcej kontrybuowac do społeczeństwa w postaci pracy a jak twój wkład jest mały to narzekasz na 25m2. Ja uważam ze obecny system jest znacznie sprawiedliwszy i bardziej proludzki bo jest wybór
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 20.03.2023, 08:57:41 via Wykop
  • 0
@WesolyLudwiczek: masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
Właśnie mowię ze obecne budownictwo bardziej przypomina kamienice jeśli chodzi odległości i nowe budownictwo ma inne zalety vs bloki z PRLu. Jeśli by tak nie było nowe bloki byłyby tańsze od blokowisk w podobnych lokalizacjach a chodzą z premią nawet 40%

102

Osiedle zaprojektowane w latach 80. XX w. Późny PRL, w którym chce się mieszkać

Osiedle zaprojektowane w latach 80. XX w. Późny PRL, w którym chce się mieszkać

Nieduże osiedle Sadyba w Katowicach powstało w latach, w których dobra architektura umierała. Lata 80. i 90., gdy PRL umierał i rodził się kapitalizm, nie były łaskawe dla wizjonerskich projektów mieszkaniowych. A tu, proszę państwa, zdarzył się cud.

Slazag
z
slazag.pl
dodany: 18.03.2023, 20:06:26
  • 35
  • #
    polska
  • #
    budownictwo
  • #
    architektura
  • #
    mieszkanie
  • #
    katowice
  • #
    slask
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 18.03.2023, 22:44:36 via Wykop
  • 4
@marnynick: Że co? Gęsta zabudowa jest szkodliwa dla infrastruktury? Chyba właśnie rozlewanie się miast jest szkodliwe dla infrastruktury bo ona nie nadąża za rozbudową, tworzą się korki, infra jest znacznie droższa itd. Dlatego właśnie miasta się dogęszcza a polskie miasta mają bardzo niska gestosc zabudowy vs zachodnie
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 20.03.2023, 08:53:58 via Wykop
  • 0
@GeraltRedhammer: lol parkingów sie nie robi? Czytałeś w ogóle jakieś MPZP w życiu? Często są zapisy o nawet 2 miejscach na 1 mieszkanie, generalnie miejsc parkingowych robi sie za dużo i dlatego są korki.
Ponadto to władze w MPZP planują drogi a nie deweloperzy i drogi są właśnie wyznaczane przez urzędników tak samo jak gęstość zabudowy. Deweloperzy tego nie ustalają!!!
a.....w
a.....w
konto usunięte 16.01.2023, 15:36:28
  • 0
Czy ostatecznie na długą metę ma znaczenie jakość wykończenia osiedla, ile jest wypasione podwórko (plac zabaw, ławeczki, leżaki itp)? Czy raczej takie rzeczy jak piętro, układ, lepsza lokalizacja decydują? Niby cały czas się spędza w mieszkaniu i tak, ale zauważyłem jak słabo się prezentują i zniechęcają do zakupu brzydkie osiedla, i że osiedla w gorszych lokalizacjach ale ładniejsze szybciej się sprzedają.
#nieruchomosci
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 16:18:38 via iOS
  • 0
@arsen-zujew: @WafleMichaua: niby duży plus ale jak dostajesz za darmo. Mało kto chce płacić w cenie mieszkania za plac zabaw czy bliskość infrastruktury (dlatego tez deweloperzy maja te rzeczy w dupie). Liczy sie lokalizacja, układ, piętro, może widok ale tez nie jakoś bardzo (zależy od lokalizacji) i te czynniki wpływają w 90% na cenę
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 16:24:43 via iOS
  • 0
@WafleMichaua: Dokładnie, ale klient nie zapłaci ci więcej o np 20-30% za mieszkanie za 3 metry więcej od okien czy wiekszy plac zabaw (a tyle pewnie „kosztuje” dewelopera aby cos takiego zrobić)
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 16:27:05 via iOS
  • 0
@arsen-zujew: No może zależy gdzie i zależy jaka cena. Jeśli masz cenę np 10k ale bez placu zabaw a obok inny identyczny z dużym placem zabaw czy generalnie przestrzenią wspólna za 11-12k to stawiam ze ten za 10k szybciej sie sprzeda mimo wszystko. Cieżko porównać czy tylko to czy są tez inne czynniki
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
16.01.2023, 12:20:49 via AMWv2
  • 90
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 13:00:00 via iOS
  • 2
@mackbig: Tak, to normalność bo każdy może sobie mieszkanie albo kupić albo zbudować. Może zarobić odłożyć i samemu dom zbudować. Co więcej ci którzy maja mieszkania zarobili te pieniądze uczciwie (znacząca większość z nich przynajmniej) wiec równie dobrze mogli je wydać na podróże czy samochody ale wydali je akurat na mieszkania. Możliwość podróżowania czy samochody tez byś opodatkował katastrem?
  • Odpowiedz
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 13:13:35 via iOS
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

564

Koniec boomu na nieruchomości. „Deweloperów czeka walka o przetrwanie”

Koniec boomu na nieruchomości. „Deweloperów czeka walka o przetrwanie”

Oczekuję do końca II kw. 2023 r. spadku cen nominalnych o 15 proc. W 2023 r. będziemy mierzyć się z niezwykle mocnymi hamulcami rozwoju rynku nieruchomości we wszystkich jego segmentach. Konsekwencją będą bankructwa oraz kolejna faza konsolidacji i przejmowania majątku mniejszych firm.

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 16.01.2023, 06:41:34
  • 175
  • #
    polska
  • #
    finanse
  • #
    nieruchomosci
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 16.01.2023, 10:14:04 via iOS
  • 5
@Pedator: Liczy sie stopa zwrotu a nie sama marza. Jeśli musisz przez 3-4 lata zainwestowany kapitał w grunt a marże pokazujesz tylko w ostatnim roku czy dwóch bo wtedy sprzedajesz lokale to już nie wyglada tak dobrze
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
15.01.2023, 11:15:29 via AMWv2
  • 240
#anonimowemirkowyznania
W Polsce nie rodzą się dzieci, sprowadzani są imigranci - uuuu, wina rządów, wina p0lek, wina młodych. Katastrofa

Ma być wprowadzony kataster - uuu socjalizm. Odbierdolda się od moich pieniędzów. Masa ziemi leży odłogiem.

Powiem Wam tak, jako młoda osoba, która planuje założyć rodzinę, a którą blokuje na ten moment jedynie kwestia mieszkania (powoli odkładam na wkład i inwestuję pieniądze) - walcie się. Będę popierał kataster i opodatkowanie najmu/flipów i innego
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 15.01.2023, 13:01:43 via iOS
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Zmień pracę i zacznij zarabiać więcej to będzie cię stać a nie okradaj innych ludzi.
  • Odpowiedz

31

Opodatkowanie dodatkowych mieszkań. Rząd ma się tym zająć w najbliższym czasie

Opodatkowanie dodatkowych mieszkań. Rząd ma się tym zająć w najbliższym czasie

W najbliższym czasie rząd zajmie się przepisami dotyczącymi opodatkowania dodatkowych mieszkań – powiedział w sobotę w RMF FM premier Mateusz Morawiecki. Nowe przepisy mają objąć głównie fundusze kupujące setki mieszkań, ale należy się też przyjrzeć osobom posiadającym 7-8 mieszkań.

botereq
z
serwisy.gazetaprawna.pl
dodany: 14.01.2023, 08:47:03
  • 17
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    inwestycje
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 14.01.2023, 12:09:37 via iOS
  • -3
@M_Assacre: Ale dlaczego ci co maja 20 maja płacić jakiś dodatkowy podatek? Przecież i tak już płaca gigantyczne podatki. To jakiś gorszy rodzaj obywatela?

10

Jednak będzie spadek stóp? Największy bank wyjawił, kiedy się ich spodziewa

Jednak będzie spadek stóp? Największy bank wyjawił, kiedy się ich spodziewa

Kredytobiorcy o stopy procentowe nie muszą się martwić: już wiadomo, że ich poziom się nie zmieni. A może jednak? Największy bank w Polsce sugeruje możliwą datę, choć Glapiński nie ma zbyt wielkich nadziei.

Palladyn400
z
innpoland.pl
dodany: 12.01.2023, 08:25:49
  • 14
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    inflacja
  • #
    nieruchomosci
  • #
    finanse
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 12.01.2023, 11:15:40 via iOS
  • 0
@witam12: A dlaczego stopy maja być powyżej inflacji? Jest jakieś konkretne uzsadanienie na to? W ostatnich 15 latach stopy w UE nie były powyżej inflacji. Dlaczego nagle w pl ma być inaczej ?

1046

Z Bydgoszczy taniej polecieć do Londynu, niż pojechać PKP do Krakowa!

Z Bydgoszczy taniej polecieć do Londynu, niż pojechać PKP do Krakowa!

Według raportu z 2020 roku, podróż koleją jest najbardziej ekologicznym środkiem transportu. Niestety, obecnie w Polsce – również coraz droższym. 11 stycznia PK...

Eska_News
z
eska.pl
dodany: 11.01.2023, 14:13:34
  • 82
  • #
    polska
  • #
    londyn
  • #
    pkp
  • #
    intercity
  • #
    kolej
  • #
    pociagi
Lord_Nikon
Lord_Nikon
Lord_Nikon 12.01.2023, 11:03:10 via iOS
  • 3
Kwestia monopoli państwowych. W Czechach podobny dystans 2-3x tańszy bo jest trzech przewoźników a nie jeden. Podobnie jak z orlenem drogo ale przynajmniej państwowe xD
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 15.08.2022

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 21.05.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking