Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko234
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Kaczus2B
Kaczus2B

Kaczus2B

Dołączył 17 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 42985
  • Znaleziska 33409
  • Mikroblog 9576
  • Obserwujący 30
  • Obserwowane 32
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 03.06.2024, 16:14:05
  • 4
Zainteresowanych tym co było na part Decrunch w 2024r: https://kaczus.zrzeda.pl/decrunch2024/index.html

#amiga #commodore #demoscena #retrocomputing
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alt_
alt_
03.06.2024, 17:42:09 via Wykop
  • 1
O ho! Kwity wypłynęły :D
  • Odpowiedz

580

Uniwersytet Chicago nie wyda dyplomów 4 uczestnikom propalestyńskich protestów.

Uniwersytet Chicago nie wyda dyplomów 4 uczestnikom propalestyńskich protestów.

Niedługo po zdaniu egzaminów końcowych, czterej studenci Uniwersytetu Chicago zostali poinformowani, że ich stopnie naukowe zostają wstrzymane do czasu rozstrzygnięcia szkolnego procesu dyscyplinarnego związanego z ich udziałem w obozowisku na propalestyńskim kampusie w Hyde Parku (Wolności Slowa).

Pokojowa
z
deon24.com
dodany: 02.06.2024, 04:04:20
  • 119
  • #
    usa
  • #
    studbaza
  • #
    ciekawostki
  • #
    izrael
  • #
    prawo
  • #
    palestyna
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 02.06.2024, 09:51:39 via Wykop
  • 4
Komuchy opanowały uniwersytety i teraz ideologia jest najważniejsza od nauki.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

498

Zastrzeganie numeru PESEL od 1 czerwca

Zastrzeganie numeru PESEL od 1 czerwca

Od 1 czerwca Polacy mają mieć możliwość zastrzeżenia numeru PESEL w państwowym rejestrze. Ma to zapobiegać braniu kredytów na cudze dane, ale też innym rodzajom przestępstw i wyłudzeń. Jak będzie wyglądała procedura?

washington
z
niebezpiecznik.pl
dodany: 01.06.2024, 08:21:19
  • 200
  • #
    ciekawostki
  • #
    kredyt
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    finanse
  • #
    kredyty
  • #
    pieniadze
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:17:25 via Wykop
  • 0
@gjdfsh: Jak zweryfikować osobę po peselu, który jest powszechnie znany i trudniej go zmienic niz nazwisko?
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:18:28 via Wykop
  • -1
@JackDaniels: winien idiota, który wmawiał wszystkim, że to dana, której znajomość cokolwiek potwierdza.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:19:43 via Wykop
  • 35
@jasper-jons: udzielanie kredytu na pesel, to taka sama patologia, jak udzielanie kredytu na nazwisko.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:20:41 via Wykop
  • 5
@kidi1: sama zabawa z zastrzeganiem jest idiotyzmem. Czemu nazwiska nie zastrzegać?
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:22:16 via Wykop
  • 2
@WuZet_: po co zastrzeganie PESEL-u? PESEL powinno byc taką sama daną jak nazwisko - do identyfikacji w zbiorach danych i niczym ponadto.
Dana, którą musisz podawac na lewo i prawo, więc jest w zasadzie znana nie może być uznawana jako tajny kod cokolwiek potwierdzający.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 02.06.2024, 06:41:29 via Wykop
  • 3
@WuZet_: Ale jakie dane ma ukraść, skoro PESEL nie powinien niczego potwierdzać! To tak jakbyś chciał imię albo nazwisko zastrzec - rozumiesz?
Jakiś DEBIL wymyślił, ze będzie to tajna dana potwierdzająca tożsamość osoby znającej tą daną - problem w tym, ze jest to dana, którą musisz powszechnie zostawiać w wielu miejscach.
Normalnie rozwiązujemy problemy, które sami najpierw tworzymy. Gdyby nikt nie uznawał znajomości tej danej jako danej, której znajomość cokolwiek
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 02.06.2024, 07:46:56 via Wykop
  • 2
@WuZet_: Ja rozumiem, to Ty nie rozumiesz, że istnieje w prawie coś takiego jak domniemanie niewinności, a wprowadzanie takiego zastrzegania to właśnie odwracanie tego. Musimy udowadniać, że nie jesteśmy wielbłądem zastrzegając wszystko. W normalnych praworządnych krajach to bank musiałby udowodnić, ze to Ty się na coś zgodziłeś, a nie ty musisz udowadniać, że nie godziłeś się.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 02.06.2024, 09:42:48 via Wykop
  • 1
@WuZet_: Gdyby takie oskarżenia nieporyte niczym poza tym, ze ktos wpisał twoje dane, które sa powszechnie dostępne nie przechodziły w sądzie, a oskarżyciel nie ponosi z tego powodu konsekwencji nie było by problemu o którym piszesz. Znowu, zamiast przyczyny starasz się usprawiedliwić pudrowanie trupa. Jestes jak ten niewolnik, którego się pytają czym woli być obity i kalkuluje, czy bat czy kij będzie mniej inwazyjny miast rozważyć to, czemu w ogóle
k.....j
k.....j
konto usunięte 01.06.2024, 09:32:16
  • 5
"Rewolucja weszła w życie. Numer PESEL sprawdzą w rejestrze"

"Od 1 czerwca, jeżeli ktoś zaciągnie kredyt na zastrzeżony PESEL, to obywatel, którego numer został wykorzystany, nie będzie musiał spłacać zobowiązania. Wszystkie instytucje finansowe, zanim udzielą komuś pożyczki czy podpiszą umowę, będą musiały sprawdzać Rejestr Zastrzeżeń Numerów PESEL."

https://www.money.pl/gospodarka/rewolucja-weszla-w-zycie-numer-pesel-sprawdza-w-rejestrze-7033713060215488a.html

#mobywatel #technologia #prawo #polityka #informatyka #polska #finanse #ciekawostki
k.....j - "Rewolucja weszła w życie. Numer PESEL sprawdzą w rejestrze"

"Od 1 czerwca...

źródło: Grafika2

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:08:50 via Wykop
  • 0
@open_or_die: rozwiazywanie problemu, który samemu sie stworzyło. PESEL-u nie powinno sie zastrzegać, tak jak się nie zastrzega nazwiska, to powinna byc dana potrzebna do identyfikacji, a nie potwierdzenia tożsamości.
Zastrzeżenie PESEL-u ma na celu ograniczenie wypłaty gotówki ludziom, którzy go zastrzegą.....
  • Odpowiedz

8

Walka o czyste powietrze ma swoją ciemną stronę

Walka o czyste powietrze ma swoją ciemną stronę

Rok 2023 pod wieloma względami okazał się rekordowo ciepły. Zaskakująco, bo przewidywania klimatologów nie zakładały aż

TechnoBoss
z
benchmark.pl
dodany: 01.06.2024, 10:30:57
  • 6
  • #
    technologia
  • #
    nauka
  • #
    benchmark
  • #
    smog
  • #
    co2
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.06.2024, 22:04:15 via Wykop
  • 0
@sbar33: Ci sami ludzie kilkadziesiąt lat temu walczyli z ochłodzeniem klimatu....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 31.05.2024, 16:15:54
  • 4
Jakby do kogoś nie trafiła jeszcze informacja: Jest już 4 numer magazynu Amiga Friendship. Tradycyjnie możemy go mieć w zamian za zrzutkę na pomoc dla SirLeo na minimum 20zł.
Szczegóły:
https://www.ppa.pl/aktualnosci/amiga-friendship-4.html

#amiga #retrogaming #retrocomputing #commodore #demoscena
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
31.05.2024, 17:15:57 via Wykop
  • 1
@AltCtrlSpace: Taka gazeta, do której koledzy tworzą artykuły, wydają raz na jakis czas, by w ten sposób zebrać kasę na pomoc dla osoby, która stworzyła to miejsce, jakim jest ppa.pl a od lat choruje na rzadką chorobę (wcześniej robili aukcje charytatywne na różne ciekawe eksponaty, ale tak jest to bardziej powszechna pomoc - więcej osób może się dorzucić i miec też coś w zamian).
W gazecie, jak w starych tego
  • Odpowiedz

2980

Przypomnijmy: Przestępca Rafał Gaweł nadal poszukiwany przez Policje

Pokaż treści 18+

Przypomnijmy: Przestępca Rafał Gaweł nadal poszukiwany przez Policje

Skoro w Polsce zapanowała praworządność, to Norwegia może już wydać Gawła?

Komisja
z
poszukiwani.policja.gov.pl
dodany: 10.05.2024, 20:24:36
  • 193
  • #
    kryminalne
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    polska
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 11.05.2024, 09:24:57 via Wykop
  • 11
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: większość ich oskarżeń jest bezpodstawna i dowody są zmanipulowane. Głównie skazani są ci, którzy z różnych powodów nie mogli się bronić.
brednyk
brednyk
09.05.2024, 15:42:20
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.05.2024, 21:32:45 via Wykop
  • 2
@Erlade: ceny z rozdzielnika to najgłupszy pomysł.
Czemu nikt nie podnosi, że książkę papierową po przeczytaniu legalnie można odsprzedać, e-booka, czy audiobooka juz nie bardzo...
  • Odpowiedz

40

Unia umiera na naszych oczach! Witold Modzelewski

Unia umiera na naszych oczach! Witold Modzelewski

Podsumowanie 20 lat w Unii okiem profesora Witolda Modzelewskiego i kilka rad na przyszłość

Kaczus2B
z
youtube.com
dodany: 02.05.2024, 18:15:28
  • 29
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    polska
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    finanse
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 21:14:21 via Wykop
  • -5
@Miniu30: czy te ruskie głosy też sa teraz z tobą w pokoju?
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 21:35:27 via Wykop
  • -5
@Miniu30: ale masz jakieś niezłe jazdy - szczególnie z tym bólem tyłka o NS2...
Rozumiem, nie lubisz słuchać osób innych niż te, z którymi się zgadzasz, Twój wybór. Ja lubię posłuchać każdego, nawet osobę, która jest konstruktorem jednego z bardziej patologicznych systemów podatkowych, ale Ty wolisz wszędzie słyszysz ruskie głosy... Współczuję....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 21:45:56 via Wykop
  • -4
@Miniu30: Tak tak, oczywiście, wiesz lepiej.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 21:55:23 via Wykop
  • -6
@Miniu30: tak i źródło tez niezłe (idę w Twoja narrację), okopress.... Jeszcze dorzuc demagoga, będę miał cały ogląd sytuacji....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 22:03:51 via Wykop
  • -5
@Miniu30: nie, twierdzę, ze Twoja narracja jest z d--y i zarzucasz każdemu z kim się nie zgadzasz, ze jest ruskiem. Twoje "żelazna logika" jest bardzo powalająca, to, ze z kimś się w jakiejś kwestii ktoś zgadza, to dla Ciebie, z każdym zdaniem się zgadza. To mi wygląda na jakiegos wyznawcę, który myśli, ze każdy inny jest tak samo zaczadzony.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 22:13:26 via Wykop
  • -4
@Miniu30: Na razie największe ciągoty komunistyczne to widziałem w cytowanym tu okopress. Wiec nie byłbym taki jednoznacznie nastawiony....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 22:30:53 via Wykop
  • -4
@Miniu30: Tzn, że nie wiesz co tu mówisz.... Wmawiasz mi, ze popierałem kiedykolwiek NS2, że chwalę gdziekolwiek PRL. Piszesz, że nie widzisz problemu z okopress (a kto jest za ideologiczną cenzurą? Więc tak nie dogadamy się, bo sam przeczysz sobie twierdzac jedno, a pisząc co innego. No ale to może przez te ruskie głosy w Twoim pokoju....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
02.05.2024, 22:46:48 via Wykop
  • -5
ty mi je dajesz do sluchania - od bólu d--y o to ze blokowalismy Nord Stream 2 po ostatnio juz nawet nie ukrywanie ze z Piskorskim to jest jedno i to samo towarzystwo.


@Miniu30: Gdzie takie coś dałem?

to jest kuzwa w Polsce caly czas jedno i to samo srodowkisko dlatego tak jak ktos sie minimalnie orientuje bardzo wylapac wasza sowiecka patologie.

Wsadz sobie swoj sierp i mlot w dupe
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
03.05.2024, 07:32:42 via Wykop
  • -4
Nie UE to nie jest komunizm i to jest obraza dla wszystkich którzy mieli styczność z tym prawdziwym. W Polsce tez nie wybierasz ani bezpośrednio ministrow ani premiera i nie oznacza to ze mamy komunizm.


@Miniu30: tak zostawię dla potomności...
zastąpienie Schumanna Spinellim to nie komuna. Tak tak, wygląda na to, ze nie za bardzo rozumiesz świat, ale nie dziwię się Tobie, skoro nie oceniasz wypowiedzi przez to co jest
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
03.05.2024, 07:35:05 via Wykop
  • -3
@wersre: Pisanie o cenzurze w kontekście okopress, która dąży do cenzury prewencyjnej (zakazanej u nas w konstytucji) to niezły fikołek...
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
03.05.2024, 08:15:12 via Wykop
  • -2
@Miniu30: cały układ gospodarczo prawny dąży obecnie do centralizacji. Przegranulowanie już jest, a będzie większe... Dla mnie obecnie UE dąży w takim samym kierunku jak Rosja, ale dla Ciebie to są 2 różne byty, w co najwyraźniej wierzysz i przeciwstawiasz te systemy, a to to samo, tylko zamiast oligarchów z Rosji masz międzynarodowe fundusze inwestycyjne, które skorumpowały komisarzy unijnych...
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
Autor
03.05.2024, 10:01:58 via Wykop
  • -1
@Miniu30: komunizm to ideologia, której celem jest "równość" poprzez brak własności prywatnej. Wszelkiego rodzaju nowe pomysły komisarzy UE właśnie do tego dążą... Przyświeca im stwierdzenie "nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy". Korumpowanie urzędników nie jest celem a narzędziem. Celem jest zabranie nam własności i wolności, jesli tego nie widzisz, to jesteś ślepy poprzez zaczadzenie ideologią partyjną....

567

Skok cen gazu od lipca o 45%. PGNiG tłumaczy, co kryje się za pismami.

Skok cen gazu od lipca o 45%. PGNiG tłumaczy, co kryje się za pismami.

Od lipca rachunki za gaz wzrosną. Jeśli rząd nie wprowadzi osłon, Polaków czeka 45 proc. skok cen.

konradpra
z
money.pl
dodany: 02.05.2024, 12:04:02
  • 210
  • #
    ogrzewanie
  • #
    gaz
  • #
    kryzys
  • #
    finanse
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 02.05.2024, 22:17:37 via Wykop
  • 8
Cóż, ludzie ciagle popierają tych samych z POPiSoPSLD2050 i dziwią się, że ciągle jest źle....

576

Epidemia kradzieży w sklepach w Nowym Jorku

Pokaż treści 18+

Epidemia kradzieży w sklepach w Nowym Jorku

Zaczęło się Sklepy spożywcze w Nowym Jorku zamykają się z powodu kradzieży.

starnak
z
youtube.com
dodany: 30.04.2024, 20:24:54
  • 157
  • #
    nowyjork
  • #
    kradziez
  • #
    zlodzieje
  • #
    sklepy
  • #
    kryminalne
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 01.05.2024, 07:57:52 via Wykop
  • 46
Tam gdzie niszczy sie prawo i wprowadza komunistyczny "ład" to takie rzeczy się dzieją. Co ciekawe, w miejscach gdzie respektowany jest bardziej tradycyjny system wartości, takich problemów nie ma... Ale dalej chwalcie lewackie pomysły.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1201

Szybko poszło. YouTube zaczyna proces demonetyzacji Kanału Zero

Szybko poszło. YouTube zaczyna proces demonetyzacji Kanału Zero

Krzysztof Stanowski przyznał, że Kanał Zero mierzy się z problemem demonetyzacji swoich nowych filmów. Przy nagraniach pojawił się tzw. żółty dolar. Kwestia czasu kiedy kanał spadnie z rowerka.

voyac
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 26.04.2024, 08:29:33
  • 492
  • #
    cenzura
  • #
    youtube
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 27.04.2024, 10:45:11 via Wykop
  • -1
@zaufaj_mi_jestem_inzynierem: Nie - od jakis 4 lat yt zrobiło się bardzo "poprawne polityczne" domonetyzuje a z czasem również usuwa wszelkie kanały, gdzie mówi się coś, co jest niezgodne z aktualną narracją. Szczególnie narażone sa kanały z dużą ilością wejść - te są skrupulatniej oglądane pod tym kontem, w pozostałych przypadkach zajmuje się tym automat (więc wystarczy unikać niepopularnych aktualnie słów).
p.....a
konto usunięte 26.04.2024, 09:41:22
  • 633
Jeżeli jest teraz kryzys w IT i firmy nie zatrudniają juniorów to wszyscy nowi co wchodzą teraz do IT powinni od razu się na mida uczyć bo midów rekrutują a nie juniorów. Tacy kumaci niby a jednak jak dzieci we mgle.

#programowanie #programista15k #programista25k #pracait #it #korposwiat
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 26.04.2024, 18:06:30 via Wykop
  • 0
@pieczony_szczur_z_ogniska: Po prostu wraca się do starego znaczenia juniora, czyli osobę, która potrafi programować, ale nie ma doświadczenia komercyjnego.... Tak było kiedy ja zaczynałem pracę zawodową.
  • Odpowiedz

1210

UE zmienia zasady płacenia gotówką. Niektórzy biją na alarm. Jest się czego bać

UE zmienia zasady płacenia gotówką. Niektórzy biją na alarm. Jest się czego bać

UE chce ograniczyć płatności gotówkowe do 10 tys. euro (ok. 43 tys. zł) i wprowadzić obowiązkową weryfikację klienta prz

voyac
z
money.pl
dodany: 25.04.2024, 19:30:32
  • 245
  • #
    pieniadze
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    finanse
  • #
    prawo
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 25.04.2024, 21:43:00 via Wykop
  • 0
Tia, jak szury mówiły, że to bedzie, to "nie skądże"....
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kepak
kepak
24.04.2024, 18:46:32
  • 1
#retrogaming #retrocomputing #amiga #pcmasterrace
Mała zagadka. To co widzicie na tych dwóch zdjęciach to pozornie zwykła dyskietka do IBMa (chyba nawet ma wgrany soft na amigę, ale nie o to chodzi). Całkiem estetyczna jak na lata 90 w Polsce. Ta dyskietka ma jednak pewien sekret. Ciekawe czy ktoś zgadnie.
kepak - #retrogaming #retrocomputing #amiga #pcmasterrace 
Mała zagadka. To co widzic...

źródło: IMG_3863

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 25.04.2024, 21:37:24 via Wykop
  • 0
@ZawzietyRobaczek: oryginalne Amigowe nie rozpoznawały czy dyskietka gęsta czy rzadka, na stacjach pc-towych miało to znaczenie, albo na nowszych stacjach dysków przy nowszych wersjach Amigi. Więc zalepianie miało tylko wtedy sens, albo jak przenosiłeś dane :) Tudzież jak kupiłeś sobie gęstą stację do Amigi.
  • Odpowiedz
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 25.04.2024, 21:38:17 via Wykop
  • 0
@alt_: chyba w Escomowych A1200 miało to znaczenie :) Przynajmniej w niektórych, wsadzano tam PC-towe stacje :)
  • Odpowiedz

526

Przyjmujesz albo płacisz! Pakt migracyjny zatwierdzony!

Przyjmujesz albo płacisz! Pakt migracyjny zatwierdzony!

Studio Wolna Europa odc.2 Anna Bryłka

moim-skromnym-zdaniem
z
youtube.com
dodany: 23.04.2024, 12:57:33
  • 82
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 23.04.2024, 21:56:38 via Wykop
  • 0
@misiozaur: na razie do nas nie jadą... Więc raczej trzebaby wyjśc z UE. To dla naszego dobra, patrząc na to co chca nam zaserwowac w ramach ff55 i zielonego ładu... Planują przejęcie ziemi i nieruchomości, tak abyś nie miał niczego i był szczęśliwy, znaczy się poddany.....
pyroxar
pyroxar
23.04.2024, 16:14:29
  • 0
Dlaczego #javascript jest taki popularny? Bo jest po prostu dobry? #programowanie #webdev #linux
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 23.04.2024, 21:45:31 via Wykop
  • 3
@pyroxar: Bjarne Stroustrup kiedyś powiedział:

There are only two kinds of languages: the ones people complain about and the ones nobody uses

:)
  • Odpowiedz

419

Profesor tłumaczy błedy w metodyce badań skuteczności masek.

Pokaż treści 18+

Profesor tłumaczy błedy w metodyce badań skuteczności masek.

Merytoryczne omówienie błędów które doprowadziły do mylnego przeświadczenia że maski redukują ilość infekcji. Warto się zapoznać! Oczywiście są tez dobrze przeprowadzone badania jak DANMASK 19 które pokazuje że maski nie działały.

konto usunięte
z
drvinayprasad.com
dodany: 29.03.2024, 17:22:00
  • 448
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    bekazcovidian
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 05:46:45 via Wykop
  • -1
@LittleDonkey wszystko dla Ciebie jest globalnym spiskiem.... To, że dziś słońce świeci zapewne też. Piszę o tym co jest faktem, a każdy fakt jest dla Ciebie spiskiem. I kto tu jest spiskowym teoretykiem? Tylko Ty oficjalnie starasz się to wypierać, ale wszędzie tych globalnych spisków szukasz...
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 07:53:19 via Wykop
  • -1
@LittleDonkey Głupolu, przecież wszystko jest napisane. Zniewolić chcą nas politycy, co robią od zawsze betonując scenę i dlatego trzymają się posad rękami i nogami.Chcą wprowadzenia systemu komunistycznego. Przecież nawet o tym mówią jasno. Zmienili wizje Schumana w wizje Spinellego.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 09:41:50 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile przykładowe powody były podane i eksponowałem je. MOżna dodać wiele innych, o których mówił choćby prof. Pyrć: wystarczy się nie ogolić i już z powodu braku idealnego przylegania mamy dużą nieszczelność, więc tracimy wszelkie zalety tego rodzaju maski (mowa o FFP2), w danych naukowych było jeszcze o zawilgoceniu filtra (przez co tracił on swoje funkcje), konieczność zmieniania, itd itd. O normalnych życiowych potrzebach, jak choćby picie nawet nie wspominam.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 10:09:49 via Wykop
  • 1
LudzieToDebile tylko tłumaczenia, czemu wyniki wychodzą takie a nie inne.... Na to zwalane są takie a nie inne wyniki badań.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 10:12:43 via Wykop
  • -1
@LittleDonkey ci którzy zabetonowali scenę polityczną. Ci którzy wzajemnie się kryją, ci którzy są zawodowymi politykami tudzież urzędnikami.Czyli ci, którzy pomimo sprzeciwu chcą wprowadzać ślepo ideologiczne zmiany niezgodne z prawami człowieka i zmieniające system polityczny na totalitarny.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 11:27:09 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile ale przecież tzw "szury" mówiły również że jest to bez sensu, czyli noszenie maski tylko gdy są klienci(w sklepie)/pacjenci. Tak - to też może być problem, ale badania były różne i ludzie różnie do tego podchodzili. W zależności od badania podawano różne możliwości ewentualnych problemów. Te o których pisałem - też było. Dodatkowo zwiększanie się problemów przy noszeniu maski materiałowej (powoduje, że więcej kropli jest małych - więc w powietrzu.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 13:15:02 via Wykop
  • -1
@LittleDonkey a ja wysyłam na drzewo, bo każdy widzi i nie mam zamiaru robić listy, bo mógłbym kogoś pominąć.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 13:22:01 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile

Szury to mówiły, że wirusa nie ma, potem że jest niegroźny oraz że maski nie działają, więc nie warto ich nosić. A jak zostali przymuszeni, to wkładali jakieś gunwomaski materiałowe, koronkowe, szaliki, bandany, a potem inni wyciągają z tego wnioski, że maski nie działają i są nieszczelne ¯\(ツ)/¯ Zaczynasz to dostrzegać?


Że maski nie działają mówili w zasadzie wszyscy uczeni jeszcze w lutym 2019, jeszcze 2 dni przed wprowadzeniem obowiązku
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 15:41:13 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile: tak wszyscy liczący się naukowcy i "propagatorzy nauki zdrowotnej" itp. To, ze badano, bo zastanawiano się po co noszą w krajach azjatyckich. Jenak taki Gut, Grzesiowski, Simon czy Pyrć mówili to samo: to nie działa, ale jak ludzie chcą niech noszą... Tak mówili jeszcze w lutym i na poczatku marca, a potem nagle zmienili zdanie. Żadnych przełomowych badań w tym okresie nie było.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 17:24:29 via Wykop
  • -1
@LittleDonkey: czyli Spinelli, który zamienił na sztandarach Schumana to nie jest komunista? Oj inteligent z Ciebie....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 05.04.2024, 22:12:20 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile: proszę czytać uważnie: napisałem "w zasadzie" - choć cały czas badano, by sprawdzić, czy może jakiś błąd zrobiono w innych badaniach. Mam teraz szukać audycji? Ponieważ dużo wtedy trójki słuchałem, a Grzesiowski wtedy tam był bardzo aktywny, więc mogłem go tam słyszeć. Natomiast z Gutem miał jakąś dysputę.... Szkoda, ze nie pytałeś wcześniej - jak było dostępne takie nieoficjalne archiwum, może bym znalazł, niestety tak daleko ono nie sięga
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 06.04.2024, 09:56:04 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile: Szukali odpowiedzi. Wielu osobom wydaje się, że ffp2 mogły mieć jakiś skutek, a że nie udawało się tego udowodnić dobrej jakości badaniami, to szukano przyczyn (sam do czasu aż nie dotarłem do większych opracowań badań randomizowanych tak myślałem, a tu właśnie niespodzianki).

Grzesiowski to ja nie wiem, czy w ogóle coś w formie pisanej popularnego popełnił, pisałem o czym mówił w mediach.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 06.04.2024, 10:13:08 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile: Na razie żadne badania jednoznacznie nie potwierdziły tego, więc mogą miec co najwyżej nadzieję na to.

Chcesz powiedzieć, że nie jesteś w stanie znaleźć JEDNEGO cytatu z Grzesiowskiego, w którym mówił, że maski nie działają?

nie wiem nie szukałem, mozliwe, że są, jak napisałem, wtedy dość często występował w trójce, a pamiętam, ze słyszałem, a nie że widziałem , więc powinno być jakieś nagranie. Mozliwe, ze jest tez gdzieś
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 08.04.2024, 18:51:16 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Ale o artykułach pisałem, ze są, pisałem, ze zdarzają się nawet badania randomizowane potwierdzające (ale mają jeden problem, próbują badać jednocześnie kilka czynników, więc w zasadzie nie wiadomo który był skuteczny), ale brak badań randomizowanych, które potwierdzałyby skuteczność masek. W artykułach czy tez badaniach niższego poziomu wyniki osiągamy w sposób, który moze dawac nadzieję na potwierdzenie, ale traktowanie ich jako cokolwiek przesądzającego - to tak nie działa. Dlatego projektuje
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 08.04.2024, 20:50:50 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: badanie czy mycie rąk i noszenie maseczki pomaga w kontekście do tego, ze nie nosimy i nie myjemy w określonych sytuacjach rąk - Tu jesli wyjdzie coś in plus to nie wiemy co spowodowało to in plus, mycie rąk, noszenie maski, czy tylko jedno i drugie... O takich badaniach napisałem...
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 08.04.2024, 21:26:56 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: jednym wychodzi, ze działają, ale jak robią randomizowane, to przestają działać.... Gdzieś jest błąd, ale to można przeczytać tylko jako domysły...
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 08.04.2024, 21:54:45 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: czasami w małych działają, ale może być to właśnie bład - np zwiazany z tym o czym pisałem, że na szerszą skalę nie jesteśmy w stanie zapewnić szczelności. Przecież pisze to od samego początku.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 06:04:20 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile ogólnie na coś działają, ale 1) jeśli chodzi o wirusy to i tak conajmniej FFP2, a po wtóre, nie da się tego robić powszechnie, bo przychylam się do tłumaczenia, dlaczego w randomizowanych nie widać tych róznic, że zbyt łatwo traci się szczelność tychże, co powoduje, że przestają działać.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 07:05:35 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile nie da się ze względów właśnie logistycznych używac ich prawidłowo - o to chodzi. Jesli to problem łatwego rozszczelniania, to mamy wiele problemów, od tego, ze musi łatwo się dopasowywać do twarzy, przez to, ze osoba nosząca musi być ogolona na gładko, aż po warunki atmosferyczne, czyli wilgotność powietrza, zmiana temperatury w pomieszczeniach itd itd.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 07:43:06 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile tylko odpowiedniej jakości i jak napisałem w pewnych zastosowaniach - nie nie da się nosić prawidłowo więcej. Tak jak parasolka chroni przed zmoczeniem, to przy opadach z silnym wiatrem, często bardziej przeszkadza niż jest skuteczny. Więc nie można powiedzieć, że parasol nie chroni przed opadami, ale życie pokazuje, że jest skuteczny tylko w pewnych warunkach w innych może bardziej przeszkadzać niż pomagać. Tu jest podobnie - w warunkach laboratoryjnych, gdzie
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 08:03:49 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile
Przecież badania randomizowane nie są prowadzone na Kai godek. Inna sprawa, skuteczność, maska pani Godek była skuteczna, aby nie zostać spisanym. Był jeszcze weselszy okres, że policjant ustalał, że komin np nie może być, ale już ten sam materiał, jak ma wypustki do wiązania jest skuteczny. A co zabawniejsze w nielegalnych przepisach nic takiego nie było, tylko w którymś wystąpieniu któryś z ministrów tak powiedział, ze takie prawo byłoby dobre,
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 08:21:55 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile nie to nie miało żadnego sensu, Było nieskuteczne Na gondoli - zmiana teperatur powoduje wykroplenie się i szybki spadek szczelności, więc mogliby nie mieć tych masek. DOdatkowo - człowiek z nartami, deską ect na pewno ma możliwość prawidłowego przechowywania takiej maski... Mamy tu właśnie takie opady z silnym wiatrem i parasolka nie chroni, a wręcz przeszkadza.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 09:00:28 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile
Na szybko tylko artykuł i to z miejsca promaseczkowego, więc chyba powinien być wiarygodny dla Ciebie: https://enel.pl/enelzdrowie/koronawirus/dlaczego-mokra-lub-wilgotna-maseczka-jest-nieskuteczna
Na dole widzę jakieś źródła, nie mam teraz czasu zajrzeć które to są.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 11:31:17 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile masz kilkukrotnie tu o problemach z wilgotnością
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9915213/
tylko, ze to też bardziej teoretyzowanie....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 17:56:58 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Naprawdę? A może nienazbyt uwaznie czytałeś? Fakt - większość to są slogany i odsyłaja do innych prac (część z nich ma dostęp płatny niestety), ale nie dość, ze masz "artykuł naukowy", to podkreslany jest problem wilgotności w skuteczności filtracji:

Furthermore, they reviewed the mechanism of nanoparticle filtration and the effects of nanoparticle physical morphology, temperature, and humidity on the filtration performance, emphasizing the importance of studying these parameters

In
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 19:59:33 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: to jest też artykuł i do niego są badania, niestety większość z nich jest płatnych... Poza tym tam o wielu innych aspektach związanych z rozszczelnianiem jest...Poza tym nawet czepiając sie warstwy elektrostatycznej, to w jakich maskach jej nie ma?
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 20:31:54 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: ile spada - nie wiem, jest to jeden z elementów, gdzie spada, w wypowiedziach z lutego - w mediach w zasadzie wszyscy to podkreślali w tym ci co później jednak zaczęli naganiać na noszenie masek, gdy się zmieniła narracja. W tym artykule masz jeszcze wiele innych czynników powodujących rozszczelnienia. Niestety większość odniesień do miejsc z dostępem płatnym, więc sorrki, ale nie mam aż takiego ciśnienia, by wykupywać takowe, by
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 20:50:38 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Nie wiem czy jest, masz czas, szukaj. Jak pisałem w wielu miejscach na ten problem zwracano uwagę, podałem co najmniej 2 źródła, że jest to jeden z możliwych problemów. Spodziewam się, ze jest ich więcej - tu w tym artykule tez masz wymienione inne problemy wymienione. Jest ich wystarczająco dużo, by powodować rozszczelnienie,a to powoduje, że taka maska traci sens przy tego typu wirusach.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 09.04.2024, 21:41:54 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Powtarzane jest to w wielu badaniach, że jest to niebezpieczne - z logiki tak jest. Natomiast jest to JEDEN z problemów - inne przykładowe problemy są opisane nawet w tym artykule..
Tak wilgotne maski sa nieskutecznie, skoro nawet w ulotkach informacyjnych maski to jest napisane.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 10.04.2024, 07:24:47 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile Dla mnie najważniejszą jest badanie randomizowane, a to są domysły na podstawie choćby instrukcji obsługi strony tej, której powinno zależeć na tym, by nie była to prawda, a skoro podaje, to znaczy że jest to jedna z przyczyn nieskuteczności. Jak napisałem, nie moim zadaniem jest szukanie ciągłe każdego istotnego potwierdzenia, dla mnie nie jest to istotne, aby poświęcać temu zbyt wiele czasu. Chcesz - poszukaj.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 10.04.2024, 09:22:02 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile Pisałem wielokrotnie, to ktos wprowadzający pewne rozwiązania musi udowodnić jego skuteczność, a nie odwrotnie. Jako tłumaczenie nieskuteczności mamy między innymi takie elementy wymieniane, jak rózną podatność masek na bycie nieszczelnymi, co powoduje, że tracą swoje właściwości. Jednym z elementów opisywanych jest to, ze maska wilgotna ze względów fizycznych traci właściwości filtracyjne. Jest to jeden z elementów. Skoro pisze o tym ktoś, kto próbuje udowodnić skuteczność i w randomizowanym badaniu nie
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 12.04.2024, 14:21:13 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile nie, ja pisałem wielokrotnie, natomias tnie pasuje to do Twojego szablonu - nie na to nie poradzę. Tak usprawiedliwiają brak skuteczności w badaniach randomizowanych, dodatkowo w instrukcjach noszenia maski jest dość jasno napisane, że należy dbać o to by nie były wilgotne. Gdzie to jest zbadane - nie interesuje mnie to - ponieważ nie muszę, skoro ktoś komu powinno zależeć na tym by maska była skuteczna sam pisze, że w
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 12.04.2024, 16:25:55 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Przykład czego? Że w instrukcjach piszą, że wilgotna jest nieskuteczna? https://enel.pl/enelzdrowie/koronawirus/dlaczego-mokra-lub-wilgotna-maseczka-jest-nieskuteczna
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 12.04.2024, 18:46:28 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: dałem ogólną, ale jak poszukasz znajdziesz szczególne: https://lavagroup.pl/products/3702
https://i.cdn.nrholding.net/document/47341512
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 12.04.2024, 19:08:41 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: no tak, bo tak dla picu napisali, ze wilgotna należy wymienić....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 12.04.2024, 19:26:16 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: tu piszą, że nie należy, w innych artykułach - podałem - na stronie promaseczkowej lekarz pisze, że traci skuteczność....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 19:25:28 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: nie szukałem, bo pisałem, że dla mnie nie jest to aż tak istotne. Wedle gradacji na wyższym poziomie mamy ustalone, ze nie działa, dlaczego - niech szukają ci co mają w tym interes.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 19:34:38 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: randomizowane badania nie wykazały, ze działają - przyczyn może być wiele, więc osoby, które chcą udowodnić, że to przez to i że jak to wyeliminujemy to zacznie działać, niech dowodzą.... Jak pisałem, różne były opisywane potencjalne przyczyny - mozliwe, że prawdziwe, niektóre z nich mozliwe, ze sa w jakichś badaniach wykazane (część linkuje do badań niedostępnych darmo), ja nie mam interesu w tym, żeby tego szukac, wiem, że nie
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 20:12:30 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Pisałem wielokrotnie, tylko wspomnienia jako uzasadnienie, dlaczego mogły nie działać ogólnie - bo były mokre. Pisałem to wielokrotnie. Uzasadnienia były akurat linkowane do materiałów niedostępnych dla mnie, więc nie szukałem dalej, tym bardziej, że na stronach, które są za tym by maski nosić mimo wszystko, też masz takie informacje. Więc czemu mam nie wierzyć, tym bardziej, że dla mnie jest to bez większego znaczenia.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 20:18:41 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: w tym, co jest dla mnie istotne. Nie rozumiesz co to jest stopień istotności? Są rzeczy istotne i nieistotne.

A jak uważasz, że enel to szury, zgłoś do demagoga stronę, pośmieję się https://enel.pl/enelzdrowie/koronawirus/dlaczego-mokra-lub-wilgotna-maseczka-jest-nieskuteczna
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 20:29:47 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Czytasz ze zrozumieniem, to dla mnie nie jest istotna rzecz, czy ma randomizowane badania, to mnie nie interesuje, - możesz poszukać. Dla mnie istotne jest co innego, ale proszę, poznęcaj się nad enelem, skoro twierdzisz, że piszą głupoty, to nie moja bajka ta firma, więc chętnie pooglądam dyskusję. A może pokażą ci badania, w końcu firma sądzę, że mają dostęp do badań niedostępnych darmo.
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 21:30:12 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: no wg wszelkich opisów nie działają, z fizycznego punktu widzenia jest taka możliwość dość duża i będą za to odpowiadały 2 przeciwstawne działania - więc mechanicznie jest to jak najbardziej zasadne. Jesli jest coś dostępne łatwo, mogę sprawdzić, bo dla mnie nie jest to informacja pierwszorzedna, potencjalnych możliwości dlaczego na testach rzeczywistych wychodzi, ze nie działają, jednym z uzasadnień jest właśnie ta. Jest jeszcze kilka innych, ale wszystkie odnoszą
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 17.04.2024, 21:51:12 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: podałem tez artykuł, w którym twierdzono, ze ma złe działanie, ale tam były odnośniki do badań za paywallem.

Nie, To Ty chcesz wierzyc, ze nie trzyma się kupy - dla mnie jasne jest, że nie ma dowodów, że działa takie maskowanie, a to dlaczego - udowodnij Ty. Podałem przykłady 2 instrukcji obsługi masek, by wymienić, gdy staną się wilgotne, podałem artykuł na stronie na której zachęcano do noszenia masek
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 18.04.2024, 05:46:18 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile poszlaki są zawsze poszlakami - znajdź dowody zatem i radośnie zaprezentuj, może tym razem zostaniesz bohaterem....
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 18.04.2024, 16:57:09 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Maskowanie ogólnie nie działa, jesli chodzi o te typy masek, to może być jedna z przyczyn (pewnie jest, ale naprawdę mam lepsze rzeczy do roboty niż szukać Tobie 100% uzasadnienia, bo artykuły (w tym jeden naukowy) Tobie nie wystarczają). Nie działa na wyższym poziomie, ten poziom moze być przyczyną, ale nie musi (bo naprawdę nie chce mi się szukać). Tak czy inaczej zakładanie maski wilgotnej jest niezgodne z instrukcją,

290

Radni PO, PSL i Trzeciej Drogi dogadali się z PiS-em

Pokaż treści 18+

Radni PO, PSL i Trzeciej Drogi dogadali się z PiS-em

Egzotyczna koalicja w Ostrzeszowie w województwie wielkopolskim. Radni PO, Trzeciej Drogi, PSL oraz PiS-u porozumieli się, aby mieć większość w przyszłej radzie miasta.

kleopatrixx
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 16.04.2024, 14:26:19
  • 86
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    polska
  • #
    wybory
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B 16.04.2024, 19:46:40 via Wykop
  • 4
A jak piszę o POPiSoPSLD2050, to niektórzy powątpiewają, że to jeden front...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 31
  • Strona 6 z 31
  • >

Tomasz Kaczanowski

  • Bawię się w programowanie (przy okazji zacząłem dzielić się wiedzą na stronie http://kaczus.ppa.pl ). Bawię się też komputerami i systemami niestandardowymi. Od czasu do czasu coś przeczytać (w obu tego słowa znaczeniach) też mi się zdarzy :)
  • http://kaczus.zrzeda.pl

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 22.01.2021

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 16.10.2019

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 03.11.2020

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 11.07.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 10.04.2018

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking