95-proc. rabat na spoty. Tak wyglądały umowy Republiki ze sztabami

Telewizja Republika przez 2,5 miesiąca kampanii prezydenckiej wyemitowała blisko 1500 spotów Karola Nawrockiego z 95-procentowym rabatem - wynika z ustaleń WP. Stacja pokazywała więc około dwudziestu spotów Nawrockiego dziennie za średnio 109 zł każdy. Dodatkowo spółka zainkasowała ponad 768 tys. zł
z- 4
- #
- #
- #
- #
- #
















Irminka oczywiście jest jego byłą serketarką, niedawno awansował ją na wiceprezesa swojego browaru w uznaniu wybitynych kompetencji.
Marek zostawił swoją starą żone i dwoje dzieci.
A ślub oczywiście w hotelu, bo głupia sprawa, ale z poprzednią żoną był kościelny i nie dali unieważnienia.
#polityka #zwiazki #konserwatyzm
źródło: 16a60cafc6f20a5c36c295245ae3fce90f600cef2add50abbb9aa7c867a074a5,w400
Pobierz