Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kuna999

kuna999

Dołączył 8 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12995
  • Znaleziska 4838
  • Mikroblog 8157
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 31

461

Po co w ogóle próbować - mój syn zszokował mnie swoją przyszłości pokolenia Z

Po co w ogóle próbować - mój syn zszokował mnie swoją przyszłości pokolenia Z

Mój syn powiedział mi, że on i wielu jego przyjaciół wierzy, że przyszłość obróciła się przeciwko nim do tego stopnia, że czasami zastanawiają się, czy w ogóle warto próbować.

osetnik
z
youtube.com
dodany: 21.03.2026, 17:14:43
  • 432
  • #
    pokoleniez
  • #
    kultura
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    przyszlosc
  • #
    demografia
kuna999
kuna999 21.03.2026, 21:57:43 via Wykop
  • 60
W Polsce 25 lat temu stopa bezrobocia sięgała 20%, dzisiaj jest 6. Przekładanie tego co było w USA czy nawet na zachodzie Europy na sytuację w Polsce nie ma żadnego sensu.


@zwirz: No i co to ma do rzeczy w związku z rozkminkami dziecka tego gościa? Polska z powodu globalizacji dołączyła do Zachodu z wszelkimi tego konsekwencjami (z powodu łatwości podróży). Aktualnie możesz znaleźć pracę ale w większości przypadków ta
kuna999
kuna999 22.03.2026, 10:30:24 via Wykop
  • 11
@kuna999: to jest po prostu najbardziej bezpośrednia odpowiedź na dokładnie takie samo p---------e ze strony obecnej młodzieży, jak to oni mają gorzej, a pokolenie lat 90 miało lepiej ¯\(ツ)/¯


@kubako: Śmiało, możesz tak odpowiadać, ale faktem jest, że młode pokolenie zwłaszcza facetów ma p--------e i nie adresując ich problemów pogłębiasz obecny najgorszy kryzys naszej cywilizacji - kryzys demograficzny.

Fakty są takie:
kuna999
kuna999 22.03.2026, 11:54:16 via Wykop
  • 1
"jesteśmy zalewani arabosko-murzyńsko agresywnym ludzkim śmieciem" - Wyjdź z Internetu, okaże się że tak nie jest XD


@Vixay: Wystarczy wyjść poza dom w dowolnym mieście 200k+ w dowolnym kraju Europy Zachodniej. Miasta takie są dosłownie zalane arabami i murzynami, wieczorem proporcja araby+murzyni vs lokalsi to co najmniej 50/50.

"niemożliwość znalezienia partnerki" - jak masz mentalność przegrywa jak opisujesz swój lament, to oczywiste że nikogo nie
kuna999
kuna999 22.03.2026, 12:19:35 via Wykop
  • 3
Mówisz o świecie, w którym lekarze zabijali celowo ludzi, bo dostawali kasę od zakładów pogrzebowych (to akurat lata 90.). Do lekarza, czy urzędnika bez koperty nie podchodź, policjanci zatrzymywali z wymyślonymi wykroczeniami również po to, aby dostać kopertę.


Każde pokolenie staje przed pewnymi trudnościami, nieraz odmiennymi niż pokolenia przed i po nich. Warto być wyrozumiałym dla innych pokoleń, starać się zrozumieć ich problemy i nie traktować z góry. Jednak jeśli chodzi akurat o
kuna999
kuna999 22.03.2026, 12:37:24 via Wykop
  • 0
Dyskusja się skupia na względach ekonomicznych, bo sami młodzi podnoszą ten argument jako jeden z najważniejszych i akurat w tej jednej kwestii najzwyczajniej w świecie nie mają racji (w Polsce).


@Brut_all: I na Zachodzie mają 100% racji. W Polsce sytuacja jest inna bo nasz poziom startowy był bardzo bardzo niski. Co nie zmienia faktu, że 30 lat "wolnej Polski" nie sprawiło, że mieszkania są bardziej dostępne dla przeciętnego człowieka(a to
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:18:58 via Wykop
  • 5
@Brut_all: Nie powinieneś podawać siebie jako punktu odniesienia, ja siebie też nie podaje bo wiem, że nie jestem w okolicach średniej zarobków czy mediany zarobków. Zarabiam kupę kasy ale kosztem ogromnych wyrzeczeń w teoretycznie najlepszych latach mojego życia.

Prawdą jest, że kupno mieszkania w latach 90 - 2000nych było jakąś abstrakcją zarezerwowaną dla bogatych. Tylko różnica jest taka, że wtedy stopy procentowe były na poziomie 20% więc nikogo nie było stać
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:31:50 via Wykop
  • 2
@osetnik: Nie wiem do czego się konkretnie odnosisz xD

Możesz doprecyzować co masz na myśli? Uważasz, że teraz jest trudniej kupić mieszkanie czy łatwiej? I do czego pijesz z tym "matematyka jest rasistowska"?
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:46:37 via Wykop
  • 0
@zwirz:
Złote myśli i rady od boomerów do młodego pokolenia:
"weź się w garść ja miałem gorzej"
"weź się w garść, pokolenie lat 90 miało gorzej"
dodane od Vixay
"po prostu wyjdź z
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:56:11 via Wykop
  • 2
@zwirz: Nie jestem z tego pokolenia o którym tu mówimy i mam dobrą sytuacje finansowa xD

Jedyne co ludzie twojego pokroju robią to umniejszanie innym a umiejętność czytania//słuchania ze zrozumieniem jest "pedalska".

Jesteś jak stary Janusz p--------y kocopoły.
"Kurła kiedyś to było problemy, nie to co teraz! Tym młodym to się w dupach poprzewracało"
kuna999
kuna999 22.03.2026, 14:15:38 via Wykop
  • 0
@Brut_all: To co sobie możesz kupić wpływa na radość z życia tak jak mówisz - ale tylko w małym stopniu. Większość osób kupujących sobie iPhone albo nowy ciuch ma z niego radość na moment a potem potrzebują kupić coś nowego(w zdecydowanej większości przepłaconego aby nie być gorszym od rówieśników). I jest to w sporej mierze uwarunkowane przez media społecznościowe, które mają na Ciebie mniejszy wpływ niż na twoje dziecko -
kuna999
kuna999 22.03.2026, 14:44:07 via Wykop
  • -2
@Vixay: O jakiej Polsce xD K---a masz dosłownie filmik z USA jako wyjscie do rozmowy. A to, że wiekszość skręca w stronę Polski to inna kwestia. Nie rozumiem tylko dlaczego mam się dostosować do ciebie i jak zaczynasz mówić o innym temacie to ja mam robić dokładnie to samo xD

A jeśli chodzi o s----------e Tiktokowe to jest 10x większe wśród kobiet niż wśród mężczyzn w młodym pokoleniu. I znalezienie
kuna999
kuna999 22.03.2026, 14:58:37 via Wykop
  • 0
I z tej perspektywy oni mają po prostu całkiem nieźle, bo mają znacznie lepiej od sąsiadujących pokoleń żyjących na danym obszarze.


@Brut_all: No i ja się z tym zdaniem nie zgadzam ale tu wracamy do tego co jest priorytetem - dobre finanse czy dobre relacje międzyludzkie.

I chyba obecne pokolenie uważa tak samo (że ma
kuna999
kuna999 przedwczoraj, 19:01:15 via Wykop
  • 0
@ostatni_lantianin: Oczywiście, że można porównywać USA do PL, a wręcz powinno się to robić. Z tym, że jest jedna kolosalna różnica między USA a Polską - obecne pokolenia w PL żyją "dostatniej" niż ich starzy, kiedy w USA jest zupełnie odwrotnie. I z jakiegoś nieznanego mi powodu wszyscy się uczepili tego akurat argumentu(może dlatego, że jest wygodny do "obalania" narracji młodych mężczyzn).

Poza tym nie zgadzam się też, że rynek matrymonialny
kuna999
kuna999 przedwczoraj, 22:59:05 via Wykop
  • -1
ale to z------e babek w USA szło w dużo mniejszym tempie


@ostatni_lantianin: Szło w dużo mniejszym tempie bo USA było pionierem jeśli chodzi o feminizm i to s----------e. Plus tam dochodzi mentalność która potenguje wszystkie cechy włącznie z byciem bezczelnym ;)

Co nie zmienia faktu, że aktualnie jesteśmy w miejscu w jakim jesteśmy i USA ma opinie absolutnie najgorszego miejsca na Świecie na
kuna999
kuna999 wczoraj, 11:54:08 via Wykop
  • 0
@ostatni_lantianin: Generalnie rzecz biorąc masz trochę racji, że idzie to w złym kierunku ale pamiętaj, że gospodarka to "organizm" z opóźnionym zapłonem. Także to co opisujesz (import Kolumbijczyków, utrudnianie działalności ect) będzie miało wpływ na Twój poziom życia za parę lat. Na ten moment Polska jest jednym z najlepszych miejsc w Europie na "awans" w drabince społecznej. Ja cały swój rozwój finansowy osiągnąłem od 2015 roku i trwa to do
JanTrajbal2
JanTrajbal2
przedwczoraj, 19:12:58
  • 1104
Wyobraźcie sobie, że ludziom wmówili, że lepszym prezydentem będzie kibol bijący się na ustawkach, "niezależny" obywatelski kandydat niż prezydent stolicy jednego z bogatszych krajów w Europie, znających języki, mających kontakty?
#bekazpisu #bekazprawakow #polityka
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 przedwczoraj, 23:08:41 via Wykop
  • 0
@wicherq: podstawowe to masz ty i inni wyborcy Nawrockiego xD


@JanTrajbal2: @wicherq:

Ziomku wiesz, że po takim zgaszeniu należy usunąć konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
  • Odpowiedz

459

Nigeryjczyk przeprowadził niezależne IQ Testy w swoim kraju.

Nigeryjczyk przeprowadził niezależne IQ Testy w swoim kraju.

Jakie były rezultaty? Czy testy są rasistowskie?

editores
z
youtube.com
dodany: 22.03.2026, 02:22:02
  • 247
  • #
    afryka
kuna999
kuna999 22.03.2026, 12:08:37 via Wykop
  • 13
@otonavauni: Ale wciąż niższe niż biali i azjaci xD

Nikt nie przeczy, że edukacja czy "pełnowartościowa" żywność są jednymi ze składowych. Problemem jest to, że odklejeni progresywiści zaprzeczają, że kolor skóry też jest jedną z tych składowych i to jedną z najważniejszych.
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:05:34 via Wykop
  • 1
@otonavauni: Nie wyjaśnię bo nie jestem specjalistą od genetyki, nie za bardzo też mam się w tym ochotę edukować, zwłaszcza biorąc pod uwagę wpływ ruchów lewicowych na naukę(jak zapytasz chataGPT to odpowie według progresywnych wyuczonych formułek którymi jest cały internet zasrany). Ale każdy kto ma więcej niż 2 komórki mózgowe różnice między czarnymi a resztą ludzi widzi. A wychowywanie się w slumsach przez czarnych to nie jest powód dla którego
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:29:50 via Wykop
  • 1
@editores: Ani słowa prady nie napisałeś, nie wiem czy w ogóle rozumiesz czym jest rozkład normalny i jak "zaprojektowane" są testy IQ.

Testy IQ były standaryzowane pod to aby połowa populacji była powyżej 100 a druga połowa poniżej 100. Więc wśród białych na pewno nie masz 80% populacji w przedziale 100-110. Cytuje z google:

"Wyniki testów IQ są tak skalowane, aby tworzyły rozkład normalny (krzywą Gaussa) w populacji, ze średnią 100
kuna999
kuna999 22.03.2026, 13:41:03 via Wykop
  • 1
@editores: Ok masz rację, sorki.
kuna999
kuna999 22.03.2026, 17:58:35 via Wykop
  • -1
@kuna999: czyli jednak mówisz dokładnie to samo, tylko zamiast lat 90 podkładasz swoje lata, za to problemom tamtych lat "odejmujesz". Przekładasz dzisiejszy obraz rzeczywistości do jakichś pustych statystyk.


A prawda jest taka, że tamte pokolenia miały swoje problemy, nowe mają swoje - jego problemy oczywiście każdemu pokoleniu jawią się jako największe, bo to są jego problemy, jemu bliskie, a tamte problemy innych są odległe i niepojęte. Jak widać działa to w
kuna999
kuna999 22.03.2026, 18:03:47 via Wykop
  • 0
Na biedę zawsze można powiedzieć: pracuj ciężko, rozwijaj się, albo wyjedź. Być może się nie uda, ale przynajmniej jest jakiś pomysł, jakiś plan, nadzieja.


@Brut_all: Zgadzam się z całą Twoją wypowiedzią, poza tym punktem. Problemem jest to, że obecne "zasady gry" są takie, że Ci minimalnie słabsi faceci nie widzą żadnej nadzieji. I się poddają na starcie. Po prostu nie ma dla nich żadnego sensu zaczynać skoro już na starcie

116

Masakra irańskich dziewczynek w Minab to najgorsza zbrodnia Zachodu w XXI wieku

Jednym z argumentów za atakiem na reżim w Teheranie była walka o wolność i prawa kobiet. Skończyło się najkrwawszą zbrodnią wojenną Zachodu w XXI wieku zabiciem 168 dziewczynek w szkole.

badtek
z
panbartek.pl
dodany: 15.03.2026, 19:18:30
  • 39
  • #
    iran
  • #
    izrael
  • #
    islam
  • #
    zydzi
  • #
    wojna
  • #
    polityka
kuna999
kuna999 15.03.2026, 22:10:47 via Wykop
  • 2
Czy tego chcemy czy nie, Zachód przestają obowiązywać te same standardy co dawniej, z tego powodu, że inni je łamią (Rosja wyrżneła//porwała koło 100k ludzi w samym Mariupolu).

Dziewczynek szkoda ale takich sytuacji będzie coraz więcej w świecie w którym do głosu dochodzą p----y typu Putin czy Ajjatolachowie. Nie da się wygrać z przeciwnikiem którego obowiązują inne zasady niż nas.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

adam-yxz
adam-yxz
15.03.2026, 13:19:18
  • 64
#izrael #iran

Nie wiem jak bardzo trzeba mieć ograniczone horyzonty żeby popierać zbrodniczy reżim w Iranie. Iran jest bliskim sojusznikiem naszego największego wroga - Rosji. Popieranie Iranu tylko dlatego, że nienawidzą Izraela to po prostu żałosne. Chociaż mam taką teorię że prawakom imponuje ten reżim i może mają jakąś nadzieję, że udaloby się wprowadzić coś podobnego i przez to być może zobaczyliby w końcu żeńskie gonady na własne
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 15.03.2026, 15:17:07 via Wykop
  • 3
Mnie już od tego łeb boli. Banda idiotów z nienawiści do żymian i głupiego Trumpa postuja i popierają wprost propagandę drugiej strony łykajac dezinformację i cały ten syf. Znaleźć na wykopki ludzi którzy mają rozsądny dystans i starają się być rzetelni coraz ciężej co świadczy o tym jaki ten portal zrobił się z------m miejscem ¯\(ツ)/¯ To w jakie bagno się ten tag zamienił to mnie wcale nie dziwi że tu taki mały
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 15.03.2026, 15:30:43 via Wykop
  • 2
@kuna999: przecież wojna z Iranem i blokada cieśniny Ormuz pompuje ceny ropy i Putasa,wyczerpuje zapasy i osłabia USA i to powoduje właśnie że wszystkiego będzie mniej lub wcale dla Ukrainy. Pomarańczowy wdepnął na minę i grozi nam potężny kryzys gospodarczy a wy jeszcze zyrujecie te głupkowatą politykę w interesie państwa położonego tam gdzie chce, które według statystyk zabilo wiele razy więcej dzieci przez dluzo krótszy okres czasu niż putas xD
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 15.03.2026, 15:52:18 via Wykop
  • 0
Iran jest ofiarą izreala, tak samo jak ukraina rosji. Poza tym wystarczy zapoznać się z historią izraela.

Mi tyle wystarczy aby życzyć im zniszczenia.


@r5678: Ukraina jest ofiarą Rosji z ogromnym wsparciem Iranu. Czy Iran nie zasługuje na to co właśnie dostaje chociażby z tego powodu?
  • Odpowiedz

600

Administracja Trumpa grozi mediom za krytyczne relacjonowanie wydarzeń w Iranie

Administracja prezydenta Donalda Trumpa ostrzegła, że mediom mogą zostać odebrane licencje nadawcze za krytyczne relacje na temat wojny z Iranem, oskarżając media o zniekształcanie.

konradpra
z
x.com
dodany: 15.03.2026, 06:56:37
  • 69
  • #
    trump
  • #
    usa
  • #
    bliskiwschod
  • #
    iran
  • #
    polityka
kuna999
kuna999 15.03.2026, 12:03:15 via Wykop
  • -3
Czy właśnie powołujecie się na profil Al Jazeera xD?

Na co następne się powołacie na sputnik czy Russia Today?
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kuna999
kuna999 15.03.2026, 13:31:34 via Wykop
  • 3
@konradpra: No i super, tylko czemu takie g---o-źródło jest w tym znalezisku jako główny link?

Źródła takie jak wymieniłem są z definicji niewiarygodne(i powinny być zakopywane z definicji). Nie każdy ma czas i ochotę szukać sobie potwierdzenia w alternatywnych bardziej wiarygodnych kanałach.

Jak narracja w którą wierzysz będzie się zgadzać w Sputniku to też wykopiesz?
kuna999
kuna999 15.03.2026, 13:41:48 via Wykop
  • 1
@konradpra: Owszem, jest dokładnie tak jak piszesz - z definicji to co widzę na kanałach informacyjnych traktuję jako nieprawdę(a informację z kanałów jak Al Jazeera czy ruskie kanały propagandowe to nawet szkoda czasu, żeby czytać).

To ty jesteś tutaj reardem który plusuje//wykopuje//wierzy we wszystko co zgadza się z jego światopoglądem niezależnie od źródła.
kuna999
kuna999 15.03.2026, 13:53:58 via Wykop
  • 0
@kuna999: A kto tą listę tych prowomyślnych mediów będzie generował? XD


@konradpra: Trzeba być retardem aby zadawać takie pytanie bo odpowiedź jest oczywista.

Jesteś Polakiem i Europejczykiem więc media które powinny być traktowane z definicji jako podające nieprawdziwe informacje są zależne od źródła. Zaczynając od krajów
kuna999
kuna999 15.03.2026, 14:57:31 via Wykop
  • 1
@konradpra: Masz straszliwe problemy z logicznym myśleniem. Nigdzie nie powiedziałem, że POWINIENEŚ nie czytać źródeł nie-polskich.

To co powiedziałem to to, że pewne źródła, z definicji są mniej wiarygodne niż inne. A te o najmniejszym poziomie wiarygodności nie powinny być podawane dalej jako wiarygodne źródło(co się zdarzyło w tym przypadku z Al Jazeera).

A to, że jesteś braunowcem który "wyłączył TV i załączył myślenie" i porównujesz TVN, onet czy SkyNews do Al
kuna999
kuna999 15.03.2026, 15:02:13 via Wykop
  • 2
@konradpra: Wobec braunowców takich jak ty żadne argumenty nie działają bo nawet ich nie czytasz.

Również żegnam ;p
kuna999
kuna999 15.03.2026, 15:26:14 via Wykop
  • 2
@DanteTooMayCry: Napisałem dokładnie to samo co Ty tutaj:

https://wykop.pl/link/7907471/administracja-trumpa-grozi-mediom-za-krytyczne-relacjonowanie-wydarzen-w-iranie/komentarz/136020973/czy-wlasnie-powolujecie-sie-na-profil-al-jazeera-xd-na-co-nastepne-sie-powolacie-na-sputnik-czy-russia-today

Ja k---a nie rozumiem jak wysoki poziom s----------a trzeba reprezentować aby powoływać się na źródła OTWARCIE nam wrogie czy to ze strony arabskiej czy ruskiej czy chińskiej. To jakiś wyższy poziom upośledzenia umysłowego...

A najgorsze jest to, że obie skrajne strony to robią(lewica i prawica powołująca się na źródła arabskie i ruskie jeśli tylko uderzają one we "wrogą" im stronę)
@kuna999 +5
Czy właśnie powołujecie się na profil Al Jazeera xD?

Na co następne się powołacie na sputnik czy Russia Today?
więcej
jackpir
jackpir
jackpir
13.03.2026, 20:25:26
  • 405
Tusk popełnił jeden fundamentalny błąd wystawiając Trzaskowskiego zamiast Sikorskiego na prezydenta
deal with it (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#bekazpisu #polityka #polska #wojna #tusk #heheszki #sejm
jackpir - Tusk popełnił jeden fundamentalny błąd wystawiając Trzaskowskiego zamiast S...

źródło: Zrzut ekranu 2026-03-13 212442

Pobierz
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 13.03.2026, 21:37:52 via Wykop
  • 2
prywatnie jest bucem i narcyzem, może nie jest jeszcze zakochany w sobie jak Rafał Trzaskowski, ale niedużo mu brakuje


@Podstarzaly_Mandalorianin: Bycie bucem i narcyzem niczego nie przekreśla dla wyborców a zwłaszcza wyborców prawicy xD

Za to bycie "pedziopodobnym" narcyzem już tak.
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
13.03.2026, 14:33:46
  • 186
Gdzieś tam, w alternatywnej rzeczywistości, gdzie świat jest normalny i dużo bezpieczniejszy dla nas wszystkich.

#bekazpisu #safe #polityka
Jabby - Gdzieś tam, w alternatywnej rzeczywistości, gdzie świat jest normalny i dużo ...

źródło: Cupace20260313153218268

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 13.03.2026, 16:40:02 via Wykop
  • 3
@ciabass: Sikorski by wygrał bo dużo wyborców Mentzena nie ma do niego uprzedzeń(które w stosunku do niego wynikają w większości z PiSowskiej propagandy). A Rafał jest uważany za warszawskiego gogusia, lalusia i pacynke globalistów od stref czystego transportu, LGBT ect. Gość jest po prostu dla ludzi o prawicowych poglądach niewybieralny. Sikorski poza zatwardziałymi PiSowskimi głowami takiego postrzegania nie ma.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 13.03.2026, 19:23:38 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 13.03.2026, 20:34:00 via Wykop
  • 1
Kandydat tu nie miał znaczenia a jedynie jego przynależność polityczna. Jeśli ktoś z prawej strony mowi ze on by zagłosował na sikorskiego ale na trzaskowskiego nie bo lgbt majac nawrockiego po drugiej stronie to sa to bajki po prostu.


@kingbruceleekaratemistrz: Ja jestem takim prawicowcem, że zagłosowałbym na Sikorskiego. I wiem, że jest dużo więcej takich ludzi jak ja ;p Chodzi oczywiście o wyborców Mentzena, dla PiSowców każdy wobec kogo jest
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 13.03.2026, 20:59:31 via Wykop
  • 0
@kingbruceleekaratemistrz: To nie był hipotetyczny scenariusz, ja wiedziałem na kogo będę głosował na długo przed drugą turą i kibicowałem Sikorskiemu żeby te "prawybory Tuskowe" wygrał.

A te trolle pod ciśnięciem Czarnka przez Mentzena to:
1) Ruskie trolle
2) PiSowskie trolle

Oni tylko sprawiają w internecie wrażenie licznych bo najgłośniej ujadają.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 13.03.2026, 21:10:17 via Wykop
  • 0
@kingbruceleekaratemistrz: Nie głosowałem wcale.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 13.03.2026, 21:25:53 via Wykop
  • 1
@kingbruceleekaratemistrz: Sprawy gospodarcze miały znaczenie ale uważam, że oboje kandydaci pod tym względem byli kompletnie niewiarygodni (a Nawrocki do tego jest po prostu głupi więc cokolwiek powiedział o gospodarce było wyuczonymi na pamięć frazesami).

Oboje nawijali na uszy makaron który każdy chciałby usłyszeć + oboje są marionetkami swoich prezesów xD
Sikorski mimo bycia marionetką, jest trochę mniej zależny od Tuska niż Trzaskowski. Ale nie mam żadnych wątpliwości, że podpisywałby absolutnie
  • Odpowiedz
mexxl
mexxl
04.03.2026, 21:28:26
  • 78
#iran #polityka #wojna #usa
Kurdowie wykorzystywani i zdradzani przez USA obecnie
mexxl - #iran  #polityka #wojna #usa
Kurdowie wykorzystywani i zdradzani przez USA ob...

źródło: 1000006350

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 04.03.2026, 23:00:53 via Wykop
  • 9
@mexxl: Kurdowie mają dwie alternatywy:
1) Obietnice USA które zostaną złamane
2) Obietnice islamistów które zostaną złamane - a przy okazji zostaną przez nich wymordowani

Także wiem, że odpowiadam na mema ale Kurdowie są w tak niezręcznej sytuacji, że chwytają się każdej nawet najgłupszej możliwości.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 05.03.2026, 09:02:06 via Wykop
  • 0
@kuna999: W pierwszym przypadku znowu będą mordowani przez Turków.


@Mario7400: Przez Turków będą mordowani w obu wypadkach niezależnie co wybiorą.
  • Odpowiedz

2581

Izrael rozpoczął atak na Iran

Izrael rozpoczął atak na Iran

IDF wysłała krajowy komunikat ostrzegający obywateli, aby pozostali w pobliżu obszarów chronionych.

krpfff
z
jpost.com
dodany: 28.02.2026, 06:32:15
  • 656
  • #
    wojna
  • #
    izrael
  • #
    iran
  • #
    usa
kuna999
kuna999 28.02.2026, 08:30:38 via Wykop
  • 1
@kill15you: Izrael się męczył xD? Przecież Iran stracił praktycznie całą obronę przeciwrakietową w dwa dni. Nie mieli się czym bronić i jedyne co mogli to wysyłać drony które były strącane w 99%. W tym samym czasie Izrael i USA uderzały w to co chciały i jedyne co ich powstrzymywało to ich zdolności militarne(ilość rakiet i wiedza gdzie mogą//powinni uderzać).

Ja rozumiem, że ktoś może być anty-żydowski ale trzymajmy się faktów
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
Average-CottonWorld-Enjoyer
24.02.2026, 08:45:18
  • 0
Taki spadający nóż znalazłem z kumulacją negatywnych newsów

#gielda
Average-CottonWorld-Enjoyer - Taki spadający nóż znalazłem z kumulacją negatywnych ne...

źródło: Screenshot_20260224_094351

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 24.02.2026, 09:05:00 via Wykop
  • 1
@Average-CottonWorld-Enjoyer: Zobacz sobie TeamViewer ;) Ja zacząłem kupować od 5.15 i będę dokładał dopóki nie wróci na poziomy 6+ za akcje ;p
  • Odpowiedz
Wodzislaw_Kanaris
Wodzislaw_Kanaris
23.02.2026, 08:41:49
  • 171
GERMANOFOBIA

Niemcy chcą nas zniszczyć, zabrać ziemie, rządzi nami Niemiec (vel Volksdeutsch na smyczy Berlina), Niemcy nas drenują bla bla bla bla

K---a Trump r---------a system bezpieczeństwa w EU, wstrzymuje finansowanie Ukrainy przez USA, grozi inwazją na Grenlandię ale to NIEMCY są wrogiem #1 dla polskiej patoprawicy, ci Niemcy, z którymi mamy nadwyżkę handlową i którzy zainwestowali w PL masę hajsu (dla $$, ale i tak przyniosło to efekt wymierny dla rozwoju Polski) i
Wodzislaw_Kanaris - GERMANOFOBIA

Niemcy chcą nas zniszczyć, zabrać ziemie, rządzi na...

źródło: Zrzut ekranu 2026-02-23 o 09.36.29

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 23.02.2026, 10:30:12 via Wykop
  • 4
Niemcy chcą nas zniszczyć, zabrać ziemie, rządzi nami Niemiec (vel Volksdeutsch na smyczy Berlina), Niemcy nas drenują bla bla bla bla


@Wodzislaw_Kanaris: Na ten moment to oczywista bzdura ale poczekaj aż do władzy dojdzie AFD ;p Prawaki sami sobie wywróżą to o czym szczekają od tak dawna.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
17.02.2026, 17:51:39
  • 1
✨️ Porównanie kursów walut euro i dolara Ⓘ
Mam taką propozycję, żeby porównać kto ma najlepsze kursy walut euro i dolara. Kto może się dołączyć, to zapraszam. Od wtorku 17 lutego do niedzieli 22 lutego o godzinie 20 sprawdzamy kursy kupna sprzedaży dolara i euro i piszemy w komentarzu. Ważne żeby napisać skąd kurs. Ja mogę podawć z kantoru walutowego Alior banku. #gielda #inwestowanie #finanse #waluty
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 17.02.2026, 18:29:15 via Wykop
  • 0
@minor983: TMS Kantor ma dobre kursy, lepsze kiedy porównuje do:
- Revoluta Premium
- Wise
- kantoru Alior
- mBanku konta firmowego z kursami negocjowanymi indywidualnie (polepszyli mi kursy kiedyś jak przed kupnem mieszkania negocjowałem stawkę)
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 17.02.2026, 18:39:49 via Wykop
  • 0
@minor983: Ja używam kantor Premium. A tak by the way to Komfort ma dokładnie takie same kursy jak Premium.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 17.02.2026, 18:48:47 via Wykop
  • 0
@minor983: Jest dokładnie tak jak mówisz, rozsądne spready są do 18. Ale w innych miejscach jest tak samo - spread się zwiększa wieczorem. Tak jest na przykład w mBanku (który u mnie zajmuje drugie miejsce w najlepszym kursie wymiany).

Jedynym wyjątkiem jest walutomat ale on działa na innej zasadzie - to jest transakcja między dwoma indywidualnymi stronami a walutomat tylko pobiera prowizje. Więc tam godzina transakcji nie ma znaczenia.
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 20.02.2026, 13:23:11 via Wykop
  • 0
Test robiony o tej godzinie jest bez sensu, powinieneś robić to o 17:00 a nie 20:00.

O 20 są większe spready a celem jest znalezienie miejsca do jak najlepszej wymiany kursu walut.
  • Odpowiedz

545

Macron proponuje parasol nuklearny dla Europy. Polska w grze

Macron proponuje parasol nuklearny dla Europy. Polska w grze

Kilka dni bez amerykańskich danych wywiadowczych dla Ukrainy w marcu 2025 r. wystarczyło, by w Europie rozpoczęła się strategiczna debata, która jeszcze niedawno była politycznym tabu. W stolicach UE wraca pytanie o własną broń atomową i przyszłość amerykańskiego parasola nuklearnego. Główną rolę od

sub_zero_1
z
businessinsider.com.pl
dodany: 13.02.2026, 21:15:49
  • 107
  • #
    atom
  • #
    bronatomowa
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    wojna
kuna999
kuna999 14.02.2026, 12:50:35 via Wykop
  • 12
@homofobodaktyl_: Generalnie wszystko co napisałeś to prawda poza jednym - zasugerowałeś, że mamy jakiś możliwy wybór czy chcemy mieć b--ń atomową. Nie mamy takiej możliwości bo nadrobienie faktu, że nie mamy praktycznie niczego powiązanego z szeroko pojętym tematem energii jądrowej nie jest możliwe do nadrobienia nawet w 10 lat.

Także obecnie jesteśmy w sytuacji bez wyjścia, musimy negocjować z takimi Francuzami ochronę nuklearną i to nie "osobiście" jako Polska(co jest
mistejk
mistejk
02.02.2026, 14:06:50
  • 131
Dobra rada dla wszystkich mireczków.
Ja w dwa dni na metalach p---------m 1.5 roczną pensję.

#gielda
mistejk - Dobra rada dla wszystkich mireczków.
Ja w dwa dni na metalach p---------m 1...

źródło: 7557A5EA-2DFA-404E-8D31-C099C6764FCF

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 02.02.2026, 14:56:39 via Wykop
  • 33
@mistejk: Na XTB?
  • Odpowiedz
jegertilbake
jegertilbake
25.01.2026, 11:00:02
  • 106
Pamiętacie jak prawacy rospisywali co sie stanie gdy muzułmanie w danym kraju osiągną X % społeczeństwa i gdy do tego dojdzie to Szwecja i inne lewicowe kraje upadną?

Bo na tą chwile to prawica ma 100% władzy w USA i pokazuje jak wygląda podporzadkowanie sobie reszty obywateli, tylko ze oni nie maja zadnych zasad dzieki ktorym mozna uniknac bycia z-------m w bialy dzien i nazwanym terrorysta. Masz pecha to na glebe i kula
jegertilbake - Pamiętacie jak prawacy rospisywali co sie stanie gdy muzułmanie w dany...

źródło: images (49)

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 25.01.2026, 13:02:50 via Wykop
  • 1
zdarzało mi się zobaczyć na ulicy rower, który nie był do niczego dopięty i miał tylko blokadę na tylne koło, w Polsce nawet jak jest dopięty to potrafi nie przetrwać paru godzin


@Tommy__: W Polsce rowery są dużo bezpieczniejsze niż w Zachodniej Europie. W Hiszpanii kradną rowery na potęgę i nie robią tego rodowici Hiszpanie tylko małolaty z Maroka i każdy k---a o tym wie(ukradli mi rower na Północy Hiszpanii
  • Odpowiedz
kuna999
kuna999 25.01.2026, 13:16:28 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Vamyss
Vamyss
Vamyss
25.01.2026, 10:25:05
  • 61
Jestem prawicowcem do szpiku kości. Nigdy nie głosowałem i nie będę głosował na lewice, Ale na litość Boska. Tak jak lewicowcy krytykują skrajne lewactwo, tak w naszym interesie jest odsunięcie Trumpa od władzy - jest dla nas po prostu niekorzystny.

Tego co zrobiło ICE nie da się bronić, ja rozumiem że pewnie byl chaos, oni mieli sekundy na podjęcie decyzji, ale to nie jest tak że zastrzelili gościa bo do nich mierzył
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 25.01.2026, 12:15:02 via Wykop
  • 2
@Vamyss: Powiem więcej to co o--------a Trump będzie szkodziło prawicy przez kolejne dziesięciolecia xD Zrobił sobie Radę i mianował się przewodniczącym bez możliwości odwołania, następnie zażądał składki 1 miliard USD - a tępe prawaki z całego Świata łykają tego baita jak pelikany xD
  • Odpowiedz

523

Bojkot USA. Nowa ulubiona aplikacja Duńczyków

Bojkot USA. Nowa ulubiona aplikacja Duńczyków

W Danii wzbiera fala konsumenckiego buntu przeciwko Stanom Zjednoczonym. Aplikacja NonUSA (znana lokalnie jako UdenUSA) błyskawicznie wspięła się na szczyt listy najczęściej pobieranych za darmo, wyprzedzając nawet takich gigantów jak ChatGPT czy TikTok.

linuksiara
z
bankier.pl
dodany: 23.01.2026, 20:24:05
  • 236
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    grenlandia
  • #
    dania
  • #
    polityka
kuna999
kuna999 24.01.2026, 09:04:42 via Wykop
  • 7
@dzem_z_rzodkiewki: Jakie mapy są lepsze niż Google Maps według Ciebie?
kuna999
kuna999 24.01.2026, 09:55:57 via Wykop
  • 3
@dzem_z_rzodkiewki: Mówimy o samochodach a rowerzyści oczywiście mogą sobie używać dowolnych navi i to nie jest żaden argument za//przeciwko czemukolwiek jeśli chodzi o navi samochodowe. W Polsce Google Maps jest lepsze niż cokolwiek inne jako navi samochodowe. Są kraje gdzie są navi lepsze na przykład UAE(Dubaj) gdzie Google Maps ssie ale to wyjątki.
OperatorPompy
OperatorPompy
16.01.2026, 11:52:30
  • 5
Nagrałem filmik pokazujący jak trzymam złoto fizyczne za granicą i na co zwrócić uwagę jakby ktoś też chciał.

PS.
Nie mówię tego na filmie, ale wszystkie skrytki (pokazane na filmie i parę innych) otwierałem jak cena złota wynosiła ok. 1200 USD za uncję, czyli przy okazji wyszła fajna inwestycja (ale celem było po prostu posiadanie aktywa fizycznego na wypadek jakichś mega zawirowań systemu finansowego a nie uzyskiwanie super ROI, bo normalnie inwestuję głównie w
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kuna999
kuna999 22.01.2026, 23:18:18 via Wykop
  • 1
@OperatorPompy: Ciekawy filmik + oba tematy które podałeś są warte nagrania filmu :)

Zawołaj jak byś nagrał któryś z tych filmików!
  • Odpowiedz

853

Afryka po 50 lat wspierania jest jeszcze bardziej biedna.

Afryka po 50 lat wspierania jest jeszcze bardziej biedna.

Afryka od 50 lat jest wspierana różnymi inicjatywami finansowymi. Ludzie żyjący w skrajnym ubóstwie 1950r -12% 1992-30% 2025 - 46%

Neocaridina
z
youtube.com
dodany: 17.01.2026, 08:52:14
  • 287
  • #
    ciekawostki
  • #
    afryka
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    biznes
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
kuna999
kuna999 17.01.2026, 15:14:23 via Wykop
  • 147
@cyther: Afryka jest biedna bo ich średnie IQ wynosi około 70. Choćbyś im wysłał wszystkich najlepszych nauczycieli Świata i im zasponsorował najlepsze szkoły - nadal będą imbecylami.

Na 100% miałeś w swojej klasie w podstawówce jednego albo paru gagatków co mieli problem z ogarnięciem czytania nie mówiąc już o podstawowych działaniach matematycznych - taki gość to jest "przeciętny" m----n.
kuna999
kuna999 17.01.2026, 19:19:20 via Wykop
  • 7
@AlexBrown: Są badania i o niskim IQ i o ekstremalnej przemocy wśród czarnych, głównie z USA. Tylko musisz sobie przeglądać badania z lat 90 jak poprawność polityczna jeszcze nie miała wpływu na wyniki badań ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale żeby to zrobić to musisz wcześniej wyjść z lewicowej bańki światopoglądowej(dopóki nie wyjdziesz, żadne fakty Cię nie przekonają, wiem bo już to przerabiałem z dwójką ludzi). Bo
kuna999
kuna999 18.01.2026, 15:31:24 via Wykop
  • 2
@Cozwykopem: Żadna ilość eksperymentów nie przekona lewaka ;p Wszystko to "czynniki ekonomiczne" i c--j nie pogadasz.
kuna999
kuna999 19.01.2026, 20:19:04 via Wykop
  • 1
@Akuzativ94: żeby być równie głupimi to byśmy musieli mieć ładowany tik tok od małego od rana do wieczora, a murzyniatko nauczane indywidualnie.

No to wtedy się wyrówna. @kuna999 już samo plądrowanie sklepów mi dość pokazuje.

To i jeszcze jak kradli w fabrykach


@Cozwykopem: Na to są dokładnie zmierzone dane. Na przykład przestępczość per 100 000 szczególnie te najbardziej brutalne. Te dane jasno pokazują, że nawet czarne kobiety
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 10
  • Strona 1 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.04.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.01.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking