Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko161
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Yazlav
Yazlav

Yazlav

Dołączył 6 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 206
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 144
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 10
chuopum3
chuopum3
chuopum3
przedwczoraj, 21:56:15
  • 5
I potem przychodzi pis i polska prawica i każą tuskowi płacić kasę za udział w hucpie pdf'a xDDDD po tym co teraz publicznie lata po necie powinna być kara bezwzględnego więzienia za popieranie trumpa i USA

#usa #bekazlewactwa
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav przedwczoraj, 22:56:05 via Wykop
  • 0
@chuopum3: Jeśli myślisz, że Epstein to sprawa tylko Trumpa albo tylko jednej strony, to jesteś debilem.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 21 godz. i 34 min temu via Wykop
  • 0
@Yazlav: no jakoś Biden, Harris ani Obama nie występują w tych dokumentach.


@Filipterka25: A Clintonowie to co? Ludzie bezpośrednio związani z Demokratami jak John Podesta to co? Aktywiści, sponsorzy, etc?

Skoro Demokraci są tacy prawi i sprawiedliwi, to czemu Biden nie ujawnił całości za swojej prezydentury?

K---a, nic dziwnego, że to wszystko im wyszło i pewnie ujdzie na sucha z takimi naiwniakami. Zaraz Trump uniewinni gościa od Grześka
  • Odpowiedz
red7000
red7000
przedwczoraj, 19:44:19
  • 1
Widzę, że Jeff Bezos oprócz tego, że wydał 70 mln dolarów na przychylność Trumpa, to jeszcze opłacił pracowników Amazona, żeby pisali pozytywne recenzje tego arcydzieła.

PS. Żartuję. Jeff Bezos nigdy by czegoś takiego nie zrobił.
PS2. Najnormalniej zagroził im wywaleniem z roboty. xDDD

#trump #jeffbezos #usa #melaniatrump #film #rottentomatoes
red7000 - Widzę, że Jeff Bezos oprócz tego, że wydał 70 mln dolarów na przychylność T...

źródło: Melka

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav przedwczoraj, 23:14:21 via Wykop
  • 0
@red7000: Widać w tym rękę Trumpa, ktoś rozsądny zapłaciłby za 80-90%, dla Trumpa 99% wygląda legitnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
star-blade
star-blade
przedwczoraj, 21:44:06
  • 10
#epstein #usa #trump Tego jest tak dużo.. że to co jest na X i w necie ukazane to jakieś 1%.. ogarnijcie teraz że teoria PAND EYES to prawda XD
star-blade - #epstein #usa #trump Tego jest tak dużo.. że to co jest na X i w necie u...

źródło: PANDA EYES

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav przedwczoraj, 23:09:38 via Wykop
  • 9
@star-blade: Panda to prawda, Pizzagate to prawda... Nagle okazało się, że szury nie tyle miały racje, co jest jeszcze gorzej. To jest k---a dramat.
  • Odpowiedz
Usunelem_Konto
Usunelem_Konto
przedwczoraj, 21:24:58
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav przedwczoraj, 23:03:23 via Wykop
  • 10
@Usunelem_Konto: Po to właśnie istnieje lewactwo i prawactwo, żeby plebs sie naparzał miedzy sobą, kiedy elity zabawiają się z nieletnimi w luksusie.
  • Odpowiedz

596

Czołgi K2 sypią się jak choinki. "Robimy za poligon dla Korei"

Czołgi K2 sypią się jak choinki. "Robimy za poligon dla Korei"

Czołgi K2GF, która Polska kupiła od Korei Południowej, mają poważne problemy techniczne. Sprawę ujawnił Jarosław Wolski,

starnak
z
spidersweb.pl
dodany: 29.01.2026, 15:42:20
  • 188
  • #
    polska
  • #
    armia
  • #
    wojsko
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    bron
Yazlav
Yazlav
Yazlav 30.01.2026, 16:27:25 via Wykop
  • 2
Sprawę ujawnił Jarosław Wolski


Ekspert od cytowania encyklopedii militarystyki = zakop
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

84

Sprawe zabojstwa w Minneapolis poprowadzi DHS. Juz usprawiedliwili dzialanie ICE

Sprawe zabojstwa w Minneapolis poprowadzi DHS. Juz usprawiedliwili dzialanie ICE

Jak moga sie czuc juz nie obywatele, tylko sama rodzina i przyjaciele czlowieka zastrzelonego przez ICE gdy prezydent kraju od razu wydal na niego wyrok, a sprawe bedzie badac instytucja, ktora juz usprawiedliwila dzialanie ICE.

sosiwoczostkowe
z
youtube.com
dodany: 25.01.2026, 16:30:30
  • 84
  • #
    usa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazpisu
  • #
    prawo
  • #
    policja
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 16:52:47 via Wykop
  • -13
Jak moga sie czuc juz nie obywatele, tylko sama rodzina i przyjaciele czlowieka zastrzelonego przez ICE gdy prezydent kraju od razu wydal na niego wyrok, a sprawe bedzie badac instytucja, ktora juz usprawiedliwila dzialanie ICE.


Dla rodziny i podobnych psycholi to może być szok, ale normalni ludzie nie jeżdżą za funkcjonariuszami z bronią i nie wyrywają się przy aresztowaniu (bo np. NIE MA ZA CO) więc ten problem ich nie dotyczy.
  • 46
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 17:05:09 via Wykop
  • -8
@MiKeyCo: Twoje myślenie jest inwalidą. Nie został odstrzelony za to, że miał bron, tylko za "resisting arrest" mając b--ń.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 17:19:18 via Wykop
  • -7
@MiKeyCo:

3. Czy wierzganie się leżąc na ziemi będąc przyciśniętym do podłoża to stawianie oporu?


Tak, do tego nie p-----l, bo zrzucił z siebie kilku chłopa i próbował
Yazlav - @MiKeyCo: 
3. Czy wierzganie się leżąc na ziemi będąc przyciśniętym do podło...

źródło: image

Pobierz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 17:54:45 via Wykop
  • -4
@Yazlav: Czyli jak funkcjonariusz nie zauważy faktów to daje mu to podstawy do użycia broni, tak? XD


@MiKeyCo: Eee... tak? Czemu to jest takie trudne do zrozumienia? Chłop miał b--ń, wyrwał się z próby aresztowania, mam liczyć na to, że "jakoś to będzie"? Że ktoś mu zabrał b--ń w tym chaosie i nie ma drugiej?

Chyba ktoś zapomniał w jakim celu używa się broni - w celu wyeliminowania zagrożenia.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 18:13:03 via Wykop
  • -8
1. cieżar dowodu leży po stronie administracji publicznej czy funkcjonariuszy a nie obrony. A więc ICE musi udowodnić legalność działań.


@MiKeyCo: No i udowodni bez problemu, tak samo jak z Rene.

2. Zatrzymany leżał na ziemi, przyciśnięty przez funkcjonariuszy i otoczony przez funkcjonariuszy.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 18:14:33 via Wykop
  • -6
@ukradlem_ksiezyc: Masz rację, mam nadzieję, że czym prędzej wyjedziesz do US i pokażesz wszystkim prawackim niewolnikom, jak kozak z polski nie wykonuje poleceń byle psa.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 18:43:10 via Wykop
  • -6
@MiKeyCo:

@Yazlav: Ale nie mówimy o twitterku tylko o sali sądowej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Szczerze mówiąc, patrząc na upolitycznienie sędziów (w obie strony), to raczej nic nie zmieni.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 19:18:06 via Wykop
  • -7
@ukradlem_ksiezyc:

A po co mam jechać do miejsca które ja uważam za miejsce zapadające się a ty uważasz za niebo? Kolejny nielogiczny… nawet nie argument tylko c--j wie co.


Słucham? Jakie niebo? Po prostu nie rozumiem tej samobójczej empatii, która kieruje ludźmi broniącymi kryminalistów przed ICE. Funkcjonariusze wykonują swoja pracę, coś za czym ludzie głosowali, a ty mi p--------z o mentalnosci niewolnika.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 22:04:52 via Wykop
  • -1
@ukradlem_ksiezyc: Jakich kryminalistów? Czyli nie wiesz nawet, co robi ICE? Szkoda strzepic ryja.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 22:16:32 via Wykop
  • -2
@MiKeyCo: Po kolejnym obejrzeniu zgadzam sie, że agenci są do w-------a, bo cała akcja była strasznie amatorska i chaotyczna.
Co nie zmienia faktu, że lewactwo nie ma prawa jeździć za ICE i pajacować, powinni zostać zgarnięci od razu. W innych stanach odpowiada za to policja i nie dochodzi do takich tragedii. Myslisz, że to przypadek?

Clue jest takie - nie powinni go zastrzelić, a on nie musiał doprowadzać do tej
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 22:39:37 via Wykop
  • 0
@Yazlav: na razie ice zabija rdzennych amerykanów, więc działa wbrew prawu - ale widzę,że z rozumem u ciebie krucho.Idź się prześpij dzieciaku, bo próbujesz bronić przegranej sprawy.Ice nie jest od mordowania pracowitych obywateli.Im się w mózgach poprzewracało, jak tobie.(╯︵╰,)


@mareczny: Rdzennych amerykanów? Winnetou też był na protestach? Lewica nie wysłała dzisiaj najlepszych...
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 17:28:51 via Wykop
  • 2
@ukradlem_ksiezyc:
Przyznaje że byłem w błędzie, ten przypadek jest nie do obrony i agenci którzy strzelali powinni dostać śledztwo i zostac w--------i z roboty.

Co nie zmienia faktu, że sytuacja nie powinna w ogóle mieć miejsca bo:
a) Ludzie jeżdżący za ICE to chore p----y i powinno się ich zamykać
b) Policja powinna współpracować tak jak w
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 19:09:38 via Wykop
  • 1
Gratuluję umiejętności przyznania się do błędu. Bardzo ciężko o to w tak spolaryzowanych tematach. Plusik


@ukradlem_ksiezyc: Co jest o tyle smutne, że biedny lewak ma więcej wspólnego z biednym prawakiem, niż z bogatym lewakiem i w drugą stronę. Wierzę nawet w celową polaryzacje społeczeństwa, żeby skupiło się na wojnie ideologicznej, zamiast klasowej.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 22:36:04 via Wykop
  • 0
@mareczny: I gdzie tu jest napisane o ich zabijaniu, owieczko?
tallman
tallman
26.01.2026, 01:06:16
  • 1
Czemu za czasów Obamy i Bidena nie było protestów? #usa #trump
tallman - Czemu za czasów Obamy i Bidena nie było protestów? #usa #trump

źródło: 1000005982

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 02:44:54 via Wykop
  • 0
@ssauczo_pauczo:
Nie, zgony też się zdarzały, ale społeczeństwo nie było tak zindoktrynowane i spolaryzowane:

Based on data from Immigration and Customs Enforcement (ICE) obtained through Freedom of Information Act (FOIA) requests and reports from advocacy groups, approximately 56 to 67 individuals died in ICE custody during the two terms of the Obama administration (2009–2017).
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 02:47:12 via Wykop
  • 0
@tallman: BTW, te liczby są przekłamane, bo za czasów Obamy i Bidena liczono tez jako "deportacje" ludzi, którym odmówiono wstepu na przejściach granicznych.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 17:22:23 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

1444

Badanie: 92 procent Polaków popiera elektrownię jądrową

Badanie: 92 procent Polaków popiera elektrownię jądrową

Ministerstwo energii przedstawiło wyniki badań poparcia budowy elektrowni jądrowych w Polsce. Według nich, 92 procent Polaków jednoznacznie popiera rozbudowę mocy energetyki jądrowej w kraju.

Biznesalert
z
biznesalert.pl
dodany: 26.01.2026, 09:53:36
  • 276
  • #
    elektrowniajadrowa
  • #
    atom
  • #
    energetyka
  • #
    polska
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 12:02:16 via Wykop
  • 52
Rząd tez popiera, ale głównie etap budowy - pociotki pilnujące pustej działki za gruba pensyjke, to jest to. A nie jakas tam elektrownia.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 12:21:56 via Wykop
  • 28
@Yazlav: Prace całe czas trwają wg harmonogramu, budowa EJ to nie stawianie wiaty u szwagra na działce, jak wykopki sobie myślą


@deeprest: Doprawdy, "wykopku"? Spółka "Polskie Elektrownie Jądrowe" była założona w 2009r, elektrownia planowana na 2036+. Gdzie sie buduje elektrownie tyle lat, w starożytnym Egipcie?
RedTiger
RedTiger
26.01.2026, 12:10:57
  • 1
#wykop #usa Asterix jednak wyciągnał b--ń na ICE
https://x.com/Israel2252/status/2015608620893769941
RedTiger - #wykop #usa Asterix jednak wyciągnał b--ń na ICE
https://x.com/Israel2252/...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 12:15:52 via Wykop
  • 0
@RedTiger: I gdyby w tym momencie opróżnili na niego magazynek, to byłoby ziobro zaskoczenia.

Ale te strzały w plecy, wynikające z tego, że nie ogarneli sytuacji, to jednak amatorszczyzna nie do obrony.
Wszyscy Ci debile jeżdżący za ICE powinni być wyłapywani do pierdla tho.
  • Odpowiedz

739

30 tys. zabitych w dwa dni. Przerażający bilans demonstracji w Iranie.

Pokaż treści 18+

30 tys. zabitych w dwa dni. Przerażający bilans demonstracji w Iranie.

Ponad 30 tys. osób mogło zostać zabitych przez irańskie siły bezpieczeństwa podczas antyrządowych demonstracji 8 i 9 stycznia. Takie informacje podał amerykański dwutygodnik "Time". Gazeta powołała się na informacje uzyskane od dwóch wysokich rangą pracowników resortu zdrowia w Teheranie.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 26.01.2026, 10:31:33
  • 187
  • #
    iran
  • #
    bliskiwschod
  • #
    swiat
  • #
    informacje
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 12:10:37 via Wykop
  • 1
@bregath: Lewactwo jeżdżące za ICE to prawdziwi męczennicy w walce z okrutnym rezimem, a nie jakiś tam Iran. ( ͡º ͜ʖ͡º)
saakaszi
saakaszi
25.01.2026, 12:11:36
  • 37
Kanał zero i jego widzowie, moralne dno (-‸ლ)

#neuropa #usa #trump #kanalzero #stanowski #bekazprawakow #patologiazewsi #rakcontent
saakaszi - Kanał zero i jego widzowie, moralne dno (-‸ლ)

#neuropa #usa #trump #kanal...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:14:53 via Wykop
  • 0
@saakaszi: Utrudnianie ICE ścigania przestępców to te wyżyny lewackiej moralności?
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:27:48 via Wykop
  • 1
@DrGreen_2: Co jest skandalicznego w wyłapywaniu nielegalnych imigrantów? Jak zwykle absurdalne porównanie.

Jeśli nie rozumiesz, jak jazda za agentami ICE, do tego z gwizdkami jest przeszkadzaniem (kiedy OCZYWISTE jest, że nielegalsi spróbują uciec), to nie mamy o czym rozmawiać.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:35:49 via Wykop
  • 0
@Drmscape2:

W jaki sposób utrudniał? Przecież są nagrania na których tylko stoi z boku i nagrywa telefonem, to ICE do niego podchodzi i wali w niego gazem. To ICE eskalowało sytuację bez wyraźnego powodu, po czym rozbrojonego, klęczącego na ziemi zabiło strzelając z przyłożenia w plecy i głowę.

37-letni biały Amerykanin korzystał ze swojego prawa gwarantowanego mu przez drugą poprawkę do konstytucji i w żadnym momencie nie stanowił zagrożenia dla
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:50:11 via Wykop
  • 0
@Drmscape2:

całe szczęście, że to nie tacy jak ty stanowią prawo. Tacy jak ty, którzy chcieliby stanowić prawo to właśnie zamordowali niewinnego człowieka.


Nie, rządzą tacy jak somalijski gubernator Walz, który nie pozwala policji ochraniać działań ICE. W innych stanach policja wyłapuje takich debili, ICE może spokojnie robić swoje i nikomu nie dzieje się krzywda.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 13:24:38 via Wykop
  • 0
@DrGreen_2: Jeśli niewygodne fakty to trolling...
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 11:54:26 via Wykop
  • 0
@krakenoslaw: weź leki
  • Odpowiedz
MYexodus
MYexodus
MYexodus
25.01.2026, 11:30:28
  • 660
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 11:46:15 via Wykop
  • 15
@MYexodus: Oczywiście, krzywda innych ludzi jest tylko wtedy, kiedy ICE coś zrobi, prawda? Krzywda ze strony nielegalnych imigrantów jest w pyte, bo jest politycznie poprawna?

Banda hipokrytów.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:02:22 via Wykop
  • 13
@MYexodus:

ICE to jest służba państwa. Państwa, które ma obowiązek chronić obywateli. Nielegalni imigranci nie są nigdzie zrzeszeni. Rząd USA popiera mordowaniem swoich obywateli na ulicy, jest jakiś rząd nielegalnych imigrantów żebym mógł porównać ich opinie?

A no nie ma. A ty jesteś faszystą


Zabawne, bo właśnie to robi ICE - próbuje chronić obywateli wyłapując przestępców. Nagle banda nawiedzonych lewaków chce w tym przeszkodzić, narażając życie swoje
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 12:04:59 via Wykop
  • 11
@IPKISS:

ale jaki jest sens tego wszystkiego skoro działania imigrantów oraz ICE prowadzą do krzywdy obywateli USA?


Ale wiesz, że ICE robi to w całym kraju, a tylko w tym lewackim wypizdowie dochodzi do takich tragedii, bo panuje przyzwolenie na prześladowanie i przeszkadzanie funkcjonariuszom?

To nie są biedni, niewinni obywatele dostający z rykoszetu, tylko zindoktrynowani psychole, gotowi oddać życie za przestępców, bo tak im podpowiada chora ideologia.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 13:05:14 via Wykop
  • 3
@MYexodus:

nazisci też właśnie próbowali oczyścić kraj z tych "złych". No słuchaj Ty tu jawnie określiłeś ludzie na tych lepszych i gorszych, na tych do których nie można strzelać i tych do których można.

A co kiedy ktoś uzna że trzeba Świat z Ciebie oczyścić? Polakow juz to spotkalo. Co wtedy zrobisz? Co jak już nie będzie kto się mógł za Tobą wstawić?

Ty jesteś morlanym dnem


Ty tak na
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 13:11:41 via Wykop
  • 3
@Wink:

Chłop ani nie był nielegalnym imigrantem, ani bezrobotnym, nudzącym się aktywistą (pielęgniarz pracujacy w szpitalu dla żołnierzy) ani nikim złym (stanął przed kobietą, którą śmieć popychał, bo jednak jak chcesz kogoś skuć to nie zachowujesz się jak pospolity seba czy gangus).

Aż tak ci polityka łeb wyprała, że zapominasz jak to jest być człowiekiem?


Ci ludzie przeszkadzają samą swoja obecnością. ICE to nie drogówka, mają wjechać szybko i zgarnąć nielegalsów. Jest
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 13:59:37 via Wykop
  • 2
@Wink: A nie? Nie rozumiesz, że twoi idole z gwizdkami nie tylko pozwalają nielegalsom uciec, ale potencjalnie przygotować się do zasadzki na ICE?
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 17:16:18 via Wykop
  • 1
@Yazlav: No nie wiem, bo w przeciwieństwie do ciebie nie był liżącym dupę faszolskiej hołocie tchórzem?


@Filipterka25: Nie zesraj się
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 22:26:18 via Wykop
  • 1
@Velociraptor_w_kubku:

Żadna z ofiar nie była przestępcą, nie była nielegalnym imigrantem, a agenci ICE nie byli nawet przez chwile w sytuacji zagrożenia. Zrobili to, co zrobili, bo chcieli tak postąpić, żeby pokazać, że im wolno.


W momencie przeszkadzania w działaniach ICE łamiesz prawo, a resisting arrest to już przestępstwo.
I nie, nie zrobili tego "żeby pokazać", zrobili to, bo są beznadziejni w swojej pracy i powinni zostać w------i ze sluzby. Cała
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 22:52:03 via Wykop
  • 1
@Velociraptor_w_kubku: Mówimy o definicji, bo kluczowe jest, że głupie działania mogą spełnić warunki do użycia broni. Ale nie zrozumiesz tego, bo w twojej głowie jest tylko ICE = BAD.
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 11:53:14 via Wykop
  • 1
@SarahC:

Prawda jest taka że bojówki Trumpa najpierw biją a potem zadają pytania. I jasne - jak są oddelegowani do konkretnej sprawy to są skuteczni - jeśli chodzi do wyjazdy po ćpunów były bokserów i pewnie jeszcze inne udane akcje też mieli ale jak widzisz w tłumie dostało się po prostu normalnym obywatelom.


Nieprawda, jest pełno filmików, gdzie puszczają jeżdżace za nimi karyny wolno, bo zaczynaja płakać, albo generalnie tylko
  • Odpowiedz

301

Rewolucja w 800 plus dla Ukraińców. ZUS wprowadza nowe zasady. Znamy szczegóły

Rewolucja w 800 plus dla Ukraińców. ZUS wprowadza nowe zasady. Znamy szczegóły

Od początku lutego zasady wypłaty 800 plus dla obywateli Ukrainy ze statusem UKR [ochrony czasowej dla obywateli tego kraju] ulegną znaczącej zmianie. Będą musieli spełnić warunek aktywności zawodowej

rybak_fischermann
z
businessinsider.com.pl
dodany: 25.01.2026, 08:51:36
  • 175
  • #
    800plus
  • #
    500plus
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    pieniadze
  • #
    dzieci
Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 03:26:08 via Wykop
  • 2
@kris-komar:

u swych podstaw ma na na celu zwiekszenie urodzen


U swych podstaw ma na celu zwiększenie poparcia* - poprawione, nie ma sprawy btw. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kagernak
Kagernak
25.01.2026, 19:17:22
  • 548
Okej, Książulo tym ostatnim filmem tak mnie zirytował, że normalnie aż mnie skręca z żenady. Goście wzieli ze sobą g---o warte urządzenie, które ma "testować azotany" a w rzeczywistości to dziadostwo, które mierzy przewodnictwo elektryczne, które może być zakłócane na pierdyliard sposobów, choćby zwykłym potasem, albo solą. Nic dziwnego, że im w------o skalę jak "sprawdzili ile jest azotynów" w przesolonej zupie. Najgorsze jest jednak to, że kupili ten syf za ponad 1500
Kagernak - Okej, Książulo tym ostatnim filmem tak mnie zirytował, że normalnie aż mni...

źródło: obraz

Pobierz
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 03:07:27 via Wykop
  • 0
Kagernak to pewnie ten "ważniak" o którym wspominali w filmie, nice try ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
greedy_critic
greedy_critic
26.01.2026, 00:58:27
  • 92
xDDD #bekazlewactwa #usa #trump #humorobrazkowy
greedy_critic - xDDD #bekazlewactwa #usa #trump #humorobrazkowy

źródło: image

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 02:57:50 via Wykop
  • 5
@Seentas:

@greedy_critic: A to nie było przypadkiem tak, że agenci popchnęli kobietę na ziemię, on próbował jej pomóc wstać i osłonić ją własnym ciałem? Wtedy dostał gazem po oczach i został rzucony na glebę przez 5-6 chłopa? Czy coś pomyliłam?


Kluczowe jest to, że agenci o------i maniane. Najprawdopodobniej nie dogadali sie między soba (krzyki "gun", kiedy chodziło najprawdopodobniej o to, że zabrali mu gnata, a któryś doszedł do
  • Odpowiedz

46

Demograficzna katastrofa już trwa. Czy Polska potrafi jeszcze ją zatrzymać?

Demograficzna katastrofa już trwa. Czy Polska potrafi jeszcze ją zatrzymać?

Demograficzna katastrofa już trwa. Czy Polska potrafi jeszcze ją zatrzymać? Michał Kot o demografii

politologug
z
youtube.com
dodany: 25.01.2026, 13:56:34
  • 90
  • #
    demografia
  • #
    polska
  • #
    dzieci
  • #
    rodzicielstwo
  • #
    rodzina
  • #
    zwiazki
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:16:09 via Wykop
  • 5
Szczere pytanie - czy malejąca populacja, w czasie kiedy automatyzacja i AI zaczynaja wchodzić na pełnej, nie jest nam na rękę?
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 26.01.2026, 00:16:31 via Wykop
  • 9
@AtlantyQ: PKB akurat mnie nie przekonuje, to nie jest coś ważnego dla przeciętnego kowalskiego - porównaj nasze PKB przed i po COVID - wykres wywaliło w kosmos, a poziom życia w najlepszym przypadku został taki sam, realistycznie spadł.
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:58:48
  • 5
Kolejny pokemon, @ShadyTalezz:

@Yazlav: działania ICE to jest polityka Trumpa, co za żałosny fikoł ja p------e xDDDD tym bardziej, że WIĘKSZOŚĆ AMERYKANÓW chce zniesienia ICE w ogóle - jak myślisz, czy dlatego że uważają, że Trump jest zbyt łagodny? Naprawde masz tak ostre delulu?


Doprawdy? Trump kazał ostatnio tej ekipie agentów być niepełnosprytnymi przy interwencji? Czy wprost kazał im wpakować w ten dzień
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chad-z-Boboli
Chad-z-Boboli
25.01.2026, 23:07:51
  • 4
Trump żeby jeszcze bardziej poddymić mógłby teraz ogłosić że ułaskawi tego policjanta od Floyda - czyli Dereka Chauvina XD ale to byłoby już chyba trochę za grubo.

#usa
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:41:23 via Wykop
  • 6
@Chad-z-Boboli: Spokojnie, musi mieć jeszcze cos na wypadek, gdyby wrócił temat Epsteina. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
NaczelnyWoody
NaczelnyWoody
25.01.2026, 23:14:54
  • 15
Ten rok będzie przełomowy.
Elon Musk zapowiada Kolonizację Marsa do 2020 roku i powstanie nowego państwa ludzkiego na Marsie.
Historia toczy się na naszych oczach.

#spacex #elonmusk #kosmos #trump #usa #antykapitalizm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:39:50 via Wykop
  • 2
@oktII: Immaterium go złapało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
25.01.2026, 20:58:22
  • 37
Nie rozumiesz lewaku, amerykanie na to głosowali, to im się podoba!!!

#trump #usa #antykapitalizm
ShadyTalezz - Nie rozumiesz lewaku, amerykanie na to głosowali, to im się podoba!!!

...

źródło: Zrzut ekranu 2026-01-25 215739

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 21:52:30 via Wykop
  • 0
@ShadyTalezz: Jak zwykle, jakakolwiek analiza danych przerosła lewaka...
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:05:56 via Wykop
  • 1
@ShadyTalezz:

@Yazlav: rozwiń myśl misiu kolorowy, bo akurat z analizą danych mam sporo wspólnego zawodowo, może nauczysz mnie prawilnej prawicowej analizy a nie lewackiej (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Yazlav
Yazlav
Yazlav 25.01.2026, 23:25:08 via Wykop
  • 0
@ShadyTalezz: Misiu, robisz mi tu wysryw na temat ICE, kiedy ja pisze o polityce Trumpa.

Skup się, może ogarniesz rozumkiem - Jeśli Trump zrobiły w MInnesocie porządek z władzami, które zabraniają policji współpracy z ICE, nie byłoby tych ofiar. ICE działa w całym kraju, ale jakoś tylko w Minnesocie ciągle ktoś ginie. Co za przypadek.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 27.12.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking