Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko242
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Xing77
Xing77

Xing77

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 26177
  • Znaleziska 18103
  • Mikroblog 8074
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 41

509

Niemcy: Mężczyźni poniżej 45 l. muszą się ubiegać o pozwolenie na wyjazd z kraju

Niemcy: Mężczyźni poniżej 45 l. muszą się ubiegać o pozwolenie na wyjazd z kraju

Każdy wyjazd dłuższy niż 3 miesiące musi mieć odpowiednie zezwolenie xD (artykuł po niemiecku)

glowie
z
fr.de
dodany: 03.04.2026, 13:04:19
  • 99
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    wojna
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    swiat
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 55 min temu via Wykop
  • 0
@marian-g: Przecież tak właśnie zrobili na początku i nikomi nie wyszło to na dobre.
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 53 min temu via Wykop
  • 0
@mattmd: Politycy z prawdziwego zdarzenia to robią wszystko by ich kraj w wojnach nie uczestniczył.
Jak widać w Europie nie ma poważnych polityków.
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 52 min temu via Wykop
  • 0
@Niezapominajka2930: No i co to tak naprawdę zmienia?
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 51 min temu via Wykop
  • 0
@SmerfMaruda-777: Ale właśnie to że nikt o tym nie wie w sytuacji gdzie istnieją te przepisy, to katastrofa i ignorancja społeczna.
Niemcy przynajmniej aktywnie protestują. A u nas?
U nas to co najwyżej zostaniesz zwyzywany przez jednych i drugich od „rusofilów".
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 0
@taer2000: Nie zapominaj że nie w każdym kraju tak jest. W Skandynawii kobiety również idą do wojska. W Holandii podlegają kwalifikacji wojskowej zgodnie z przepisami.
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 48 min temu via Wykop
  • 0
@MilionoweMultikonto: A kto te bzdury rozpowszechnia jak nie politycy?
Kto uprawia pod tym względem hipokryzję jak nie politycy?
Kogo ludzie wybierają i powinni rozliczać jak nie polityków?
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 48 min temu via Wykop
  • 1
@Voger: Jak Ty nic nie wiesz o Chinach...
@jozek99 Właśnie mnie to też zastanawia.
Xing77
Xing77
Xing77 9 godz. i 44 min temu via Wykop
  • 0
@Fattek: Dużo ludzi nie ma książeczek wojskowych bo zgubiła czy utraciła.

2

Byliśmy w SEJMIE. Powiedzieliśmy o patologii i o innych sprawach żołnierzy. Skró

Byliśmy w SEJMIE. Powiedzieliśmy o patologii i o innych sprawach żołnierzy. Skró

O patologiach w wojsku i szkoleniach rezerw. A podobno już tego nie ma...

Xing77
z
youtube.com
dodany: 17.04.2026, 17:01:54
  • 0
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    sejm
  • #
    polska
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    wojsko

527

Europejska młodzież nie chce przymusowego poboru. I słusznie

Europejska młodzież nie chce przymusowego poboru. I słusznie

Poboru chcą głównie ci, których on nie obejmie ze względu na podeszły wiek. Młodzi nie są skorzy do przywdziewania munduru.

Xing77
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 24.03.2026, 04:24:18
  • 306
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pacyfizm

620

Czy kwalifikacja wojskowa powinna objąć także kobiety? Mężczyźni na tak, kobiety

Czy kwalifikacja wojskowa powinna objąć także kobiety? Mężczyźni na tak, kobiety

Obowiązkowa kwalifikacja wojskowa kobiet to coraz częściej podnoszona kwestia. Z sondażu przeprowadzonego przez SW Research dla Zero.pl większość mężczyzn popiera to rozwiązanie. Sprzeciwiają się temu kobiety.

Xing77
z
zero.pl
dodany: 17.03.2026, 04:06:21
  • 132
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    rozowepaski
  • #
    wojsko
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    logikarozowychpaskow

281

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm i społeczny sado-masochizm

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm i społeczny sado-masochizm

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm w książce "Ucieczka od wolności" twierdzi, że tak, i wyjaśnia, jak społeczeństwo może popaść w społeczny sado-masochizm, poddając się autorytarnej ideologii i przywódcom, którzy ją głoszą.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 17.05.2021, 08:30:31
  • 71
  • #
    nauka
  • #
    prawo
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:01:41 via Wykop
  • 0
Oczywiście że może. Jest wolność negatywna i wolność pozytywna. Wolność do i wolność od.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:04:22 via Wykop
  • 0
@niecodziennyszczon: To nawet nie musi być alfa. Równie dobrze można taką wolność odbierać przez prawo lub w inny sposób. I tu już zależy czy ktoś bardziej ceni swoją wolność do czy wolność od.

Osobiście wychodzę z założenia że ludzie nie są wolni, a żyją jedynie w iluzji wolności. W wielu wypadkach ta iluzja jest rzeczywistą hipokryzją i w kulturach ceniących prawa jednostki jak Europa czy Ameryka widać to aż za
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:04:38 via Wykop
  • 0
@MichalLachim: Zgadzam się.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:05:19 via Wykop
  • 0
@j.....a: Wolność też jest zamordyzmem.
Z miłości to i na śmierć można zagłaskać.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:07:36 via Wykop
  • 0
@Earna: Każde cywilizowane społeczeństwo zawsze wybierze bezpieczeństwo kosztem nadmiernej wolności. Co komu po wolności jeżeli różni ludzie mogą ją różnie interpretować? I tak jak jest wolność do, tak też i jest wolność od. Bezpieczeństwo harmonia społeczna i jednolitość zawsze były ważniejsze dla ludzkości niż nadmierny liberalizm.
Dzisiaj właśnie widzimy na przykładzie wielu państw czym się kończy nadmierny liberalizm, i to jest tragedia.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:08:48 via Wykop
  • 0
@Polonius888: W punkt!
Poza tą polityką klimatyczną, bo akurat to już jest nadinterpretacja.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:09:22 via Wykop
  • 0
@Bartholomew: Właśnie o to chodzi że wśród normalnych ludzi takie zjawisko jest częste.
beemarr
beemarr
beemarr
14.11.2015, 18:46:59
  • 1
Człowiek, który od­da­je wol­ność w za­mian za bez­pie­czeństwo, nie zasługu­je na żad­ne z po­wyższych.

Zna ktos dokladny kontekst tej wypowiedzi?
#historia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:00:53 via Wykop
  • 0
@beemarr: @oxygenium92ver-2
W życiu większych bzdur nie czytałem.
Bezpieczeństwo, społeczna harmonia i jednolitość to podstawa dla wolności i rozwoju cywilizacyjnego. Co z tego że ma się wolność gdzie za rogiem byle typ może Cię zabić?
  • Odpowiedz

11

Ziobro: Gotówka to wolność, niezależność i bezpieczeństwo własności.

Ziobro: Gotówka to wolność, niezależność i bezpieczeństwo własności.

Dlatego będziemy bronić gotówki. Czekam teraz na podobną deklarację od tuska, hołowni, zandberga, biedronia, kosiniaka i innych którzy jutro będą maszerować w marszu rzekomej "wolności". Czekam, ale pewnie się nie doczekam...

Dziaders
z
twitter.com
dodany: 03.06.2023, 17:21:32
  • 14
  • #
    polityka
  • #
    ziobro
  • #
    gotowka
  • #
    wolnosc
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:55:14 via Wykop
  • 0
Przecież nikt nie zakazuje gotówki.
Zmienia się jedynie forma z papierowej gotówki na gotówkę elektroniczną. Tak to działa w Szwecji, i tak to się określa w większości krajów, a u nas jakieś cyrki.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:55:59 via Wykop
  • 0
@Corranh: No tak, bo w UE która jest jeszcze większą biurokracją i dyktaturą masz więcej wolności. xD
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:59:09 via Wykop
  • 0
@Dziaders: Bzdura. Można być przywiązanym do własnej kultury i nie być nacjonalistą.
Problem z nacjonalizmem w jest właśnie taki że jest on utożsamiany z byciem własnością państwa, dlatego każdy nacjonalizm jest sam w sobie idiotycznym konceptem. Dodać do tego jeszcze zachowanie i brak konsekwencji w szanowaniu swej kultury wśród europejskich nacjonalistów, i mamy gotowy przepis na katastrofę cywilizacyjną.
To właśnie przez państwa narodowe powstają wojny i niesnacki wszystkich ludzi, dlatego

200

Możesz stracić prawo jazdy, auto, a nawet wolność! Oto nowe, drakońskie przepisy

Możesz stracić prawo jazdy, auto, a nawet wolność! Oto nowe, drakońskie przepisy

Rząd przyjął aż 17 projektów deregulacyjnych. . Wiele się zmieni. Łatwiej będzie stracić prawo jazdy - czasowo jak i bezterminowo, otrzymać karę pozbawienia wolności, czy przepadku pojazdu.  Głównym tematem jest tutaj organizacja i uczestnictwo w nielegalnych wyścigach czy rajdach, odbywających się

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 02.07.2025, 11:29:57
  • 140
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:37:07 via Wykop
  • 0
@krefi10: I właśnie dlatego przydałby się system na wzór chińskiego systemu społecznego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:38:56 via Wykop
  • 0
@intri: Serio sądzisz że Polacy będą protestować? W tym kraju to co najwyżej protestować potrafią rozwydrzone feministki i może rolnicy. Reszta społeczeństwa ma wszystko i wszystkich w d..
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:39:30 via Wykop
  • 1
@Utnapisztim2023: Dlaczego w konfederatów?
@mleko3-2procent Też się zgadzam.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:41:00 via Wykop
  • 0
@GoodGuyHelping: , @Utnapisztim2023
A co z tego co napisał jest nieprawdą?
Poza tym, ktoś kto ma Annę Marię Żukowską raczej nie zalicza się do kategorii kucy.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:44:19 via Wykop
  • 0
@doomzdayzz: Ale co w tym złego?
Poza tym gdzie indziej też masz podobne albo i ostrzejsze przepisy pod tym względem.

@polakpatriota2137:

Bo wschód nie ma kultury. Na wschodzie ktoś kto ma lepszy/nowszy/większy samochód uważa, że wolno mu więcej niż mniejszemu. Dla wielu samochód to symbol statusu, a marka wyznacznikiem bogactwa. W Niemczech czy Holandii byle robotnik pomyka stosunkowo nowym Audi albo BMW i nie są to marki uznawane za
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:50:09 via Wykop
  • 0
@RyczyszNaSzyszka: Lepiej iść w kierunku czegoś na wzór chińskiego systemu społecznego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:51:55 via Wykop
  • 0
@PepikPL: No niestety ale motvik ma rację.
Przecież też jesteś niewolnikiem będąc podatnikiem dla państwa które potem może Cię wykorzystać.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:52:53 via Wykop
  • 0
@Rachey: Wszystko można zmienić jeśli wprowadzi się umiejętnie prawo oraz zadba o edukację od małego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:53:48 via Wykop
  • 0
@otyly_pan: Może to właśnie świadczy o lepszej skuteczności polskiej policji? Niemiecka mogłaby się uczyć.
szyderczy_szczur
szyderczy_szczur
15.07.2023, 01:00:53
  • 3
Ludzie oddali za bardzo wolność za bezpieczeństwo i zaraz nam zlikwidują gotówkę

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:34:39 via Wykop
  • 0
@szyderczy_szczur Co komu po wolności jeśli bezpieczeństwo jest zagrożone? Bezpieczeństwo to podstawa cywilizowanego społeczeństwa.

@KotBojowy: Tak. Sporo ludzi na całym świecie, łącznie ze mną i wieloma milionami Polaków.
  • Odpowiedz

436

Pobór w Niemczech. Uczniowie opuścili lekcje i wyszli na ulice.

Pobór w Niemczech. Uczniowie opuścili lekcje i wyszli na ulice.

Protesty przeciw poborowi w Niemczech. W Niemczech rośnie napięcie wokół nowego obowiązku wojskowego. W środku tygodnia setki uczniów opuściły lekcje i wyszły na ulice, żeby zaprotestować przeciwko decyzji władz. Transparenty, skandowane hasła i szkolny strajk - tak wyglądał strajk w 90 miastach.

Xing77
z
polskiobserwator.de
dodany: 06.03.2026, 17:06:39
  • 97
  • #
    neuropa
  • #
    wojsko
  • #
    niemcy
  • #
    protest
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
16.03.2026, 08:54:39 via Wykop
  • 0
@bama-kala: Chęć stabilizacji i pokoju nie świadczy o byciu agentem Rosji. To właśnie politycy znowu wywołują wojny kosztem ludzi, choć to u nas się ciągle gada jaka to Rosja jest zła.
Kiedyś to samo mówili o pacyfistach, a potem przyszedł rok 1968. Oby było tak i tym razem.

528

Już nie ma odwrotu, wszyscy wracają do silników spalinowych.

Już nie ma odwrotu, wszyscy wracają do silników spalinowych.

Jeszcze 5 lat temu stawiano na napęd elektryczny. Teraz tendencja się zmienia i do łask wracają samochody z silnikami spalinowymi.

HardWax
z
youtube.com
dodany: 07.03.2026, 10:56:14
  • 531
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:50:50 via Wykop
  • -19
Każdy rozsądny stawia na wodór a nie na elektryki. Elektryki to typowo europejska fanaberia.
Spalinowe będą zatruwać środowisko i tak czy siak, więc nie da się uniknąć rozwoju w tym kierunku.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:52:34 via Wykop
  • -6
@ArnoldZboczek: Dlaczego zbędnych? Z tymi bajerami czułbym się bezpieczniej (gdybym oczywiście miał prawko i samochód, ale...).
Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:53:13 via Wykop
  • -2
@PopeLeon: Dokładnie. Albo na wodór.
Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:54:12 via Wykop
  • -4
@Uaephean: Elektryki to typowo europejska fanaberia.
Każdy rozsądny stawia albo na wodór, albo na hybrydy. Jeszcze inni w ogóle nie mają samochodów i żyją.
Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:55:27 via Wykop
  • -12
Wszystko tylko nie elektrownie atomowe w Polsce!
Będzie to mieć w przyszłości jeszcze gorszy wpływ na ludzi i środowisko, choć dzisiaj nie jesteśmy jeszcze tego świadomi.
Xing77
Xing77
Xing77 08.03.2026, 04:56:27 via Wykop
  • -1
@KRogala2512: Bzdura. Elektryki są drogie i nieopłacalne w utrzymaniu na dłuższą metę. Tylko Europejczycy są tak napaleni na elektryki. Dla przykładu Japończycy wolą wodór lub hybrydy, dlatego w tym kierunku należy podążać.

14

Koniec pracy do 65. roku życia. Emerytura nawet 7 lat wcześniejeśniej

Koniec pracy do 65. roku życia. Emerytura nawet 7 lat wcześniejeśniej

Projekt Solidarności w sprawie emerytur stażowych przewiduje, że osoby spełniające wymagania będą mogły odejść na emeryturę 5-7 lat wcześniej. Nie wiek, a długość stażu decydowałaby o przejściu.

Xing77
z
pulshr.pl
dodany: 08.03.2026, 04:49:43
  • 15
  • #
    polska
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    rozowepaski
  • #
    emerytura
  • #
    praca
  • #
    pracbaza

372

Stało się. Zapadła decyzja ws. powrotu Rosjan.

Stało się. Zapadła decyzja ws. powrotu Rosjan.

Przełom w świecie siatkówki stał się faktem. Europejska Konfederacja Piłki Siatkowej podjęła decyzję o dopuszczeniu rosyjskich reprezentacji młodzieżowych do startów w międzynarodowych turniejach. Młodzi sportowcy będą występować pod swoją flagą, a przed ich meczami rozbrzmiewać będzie rosyjski hymn

smutny_kojot
z
sportowefakty.wp.pl
dodany: 06.03.2026, 19:14:30
  • 59
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    siatkowka
  • #
    mecz
  • #
    sport
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:35:18 via Wykop
  • -15
Bardzo dobrze.
Sport nie ma i nie powinien mieć narodowości, a Rosjanie to tacy sami ludzie jak my. To nie ich wina że mają taki a nie inny rząd. O nas też można to samo powiedzieć.
Sport ponad polityką!
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:35:43 via Wykop
  • 11
@Reiter1906: Ależ oczywiście że są bojkoty.
Tylko nie w naszym kraju.
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:36:26 via Wykop
  • 0
@Kobcxdaa: A dlaczego miałyby śmierdzieć?
Czym ci rosyjscy sportowcy zawinili?
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:38:27 via Wykop
  • -1
@hiroszi: Jaka zachodnia propaganda? Zachód właśnie wspiera Rosję lub robi wszystko by do tej eskalacji nie doszło. To właśnie Polska i inne kraje bałtyckie oraz Skandynawia i europejskie elity podjudzają społeczeństwa do zbrojeń i wojen. Wojna nigdy nie jest plusem dla nikogo, nawet dla elit.
To właśnie my tak lubimy myśleć o Ukraińcach i Rosjanach.
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:41:48 via Wykop
  • 4
@orejpolenatraktore: Odpowiedzialność zbiorowa nie zależy od demokracji a od kultury społecznej. W Europie jest wiele społeczeństw „demokratycznych" w których jest wolność jednostki i odpowiedzialność indywidualistyczna. Właściwie cały system Zachodu opiera się niestety na indywidualizmie a nie na zbiorowości.
W demokrację nie wierzę bo tak naprawdę nie ma nigdzie prawdziwej demokracji. To tylko ułuda dla uspokojenia społeczeństw i zaspokajania potrzeb obecnych elit, dlatego piszę o tym w cudzysłowiu.
Prawdziwą odpowiedzialność zbiorową
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:43:31 via Wykop
  • 4
@ZaskroniecPapierzasty Całkowicie się zgadzam. Sport nie powinien mieć narodowości. Wojny i wojsko właśnie można zastąpić przez sportową rywalizację na poziomie globalnym.

@milo1000: Idąc tą logiką najlepiej byłoby znieść państwa bo państwa zawsze będą doprowadzać do wojen prędzej czy później. I to mi się podoba.

1706

Miasto to jeden wielki wychodek dla psów

Miasto to jeden wielki wychodek dla psów

Mieszkaniec Bielska-Białej zwrócił się do prezydenta i straży miejskiej o egzekwowanie kar za niesprzątanie po psach. Bo miasto to jeden wielki wychodek. Podobnie jest w innych miastach w Polsce.

Wincyyyyj
z
beskidzka24.pl
dodany: 06.03.2026, 12:33:17
  • 387
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    psiarze
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:32:53 via Wykop
  • -4
To w ogóle nie jest śmieszne. Pomyśl nim napiszesz. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:33:08 via Wykop
  • -1
Co to za rasa psa na zdjęciu? Bardzo ładny.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:33:46 via Wykop
  • 1
@jediwolf: Nie ma to jak dzielić świat na siebie i gorszych jednocześnie należąc do tej samej grupy którą się ma za gorszą od siebie.

262

Polacy poczekają na niższe koszty kredytów.

Polacy poczekają na niższe koszty kredytów.

Stopy procentowe w Polsce mogą nie ulec zmianie przez dłuższy czas w obliczu wojny w Iranie. Choć Rada Polityki Pieniężnej obniżyła kilka dni temu główną stopę do poziomu 3,75%, eskalacja konfliktu na Bliskim Wschodzie może przekreślić nadzieje inwestorów i kredytobiorców o kolejnych obniżkach

Nicolau
z
fxmag.pl
dodany: 06.03.2026, 13:13:16
  • 110
  • #
    nieruchomosci
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    kredyt
  • #
    finanse
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:30:46 via Wykop
  • 13
@MrCreosote: To wina wszystkich polityków.
Świat się nie dzieli na ugrupowania polityczne. Oni wszyscy są winni.
I dziwi mnie że Polacy jeszcze nie wyszli protestować skoro na głupoty jak Safe kasę znajdują ale na naprawę gospodarki, edukacji, zabezpieczenia przyszłości młodszego pokolenia to już kasy nie mają.
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 08:31:49 via Wykop
  • -6
Dziwi mnie że Polacy jeszcze nie wyszli protestować skoro na głupoty jak Safe kasę znajdują ale na naprawę gospodarki, edukacji, zabezpieczenia przyszłości młodszego pokolenia i mieszkania to już kasy nie mają.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

296

Weteran siłą usunięty z posiedzenia. Protestował przeciwko działaniom w Iranie

Weteran siłą usunięty z posiedzenia. Protestował przeciwko działaniom w Iranie

Weteran Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych został w środę usunięty z posiedzenia Podkomisji ds. Gotowości i Wsparcia Zarządzania Sił Zbrojnych Senatu za protest przeciwko działaniom wojskowym w Iranie. Brian McGin

cacyyy
z
youtube.com
dodany: 06.03.2026, 15:03:52
  • 47
  • #
    usa
  • #
    iran
  • #
    bliskiwschod
Xing77
Xing77
Xing77 07.03.2026, 05:05:37 via Wykop
  • 21
USA takie fajne xD

Brawo dla weterana. Oby więcej takich akcji!
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

51

"Nie jesteśmy Ukrainie nic winni". Demonstracja po słowach Zełenskiego

"Nie jesteśmy Ukrainie nic winni". Demonstracja po słowach Zełenskiego

Kilkaset osób zebrało się w piątek po południu na wezwanie szefa węgierskiego MSZ Petera Szijjarto przed ambasadą Ukrainy po słowach Wołodymira Zełeńskiego.

Xing77
z
rmf24.pl
dodany: 07.03.2026, 05:04:19
  • 29
  • #
    wegry
  • #
    ukraina
  • #
    niedlaukrainy
  • #
    protest
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
Xing77
Xing77
Xing77 05.03.2026, 10:14:10
  • 0
@sildenafil Proszę o kontakt. Pilne.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

36

Przeciw poborowi! 1110 studentów z Mönchengladbach planuje protesty

Przeciw poborowi! 1110 studentów z Mönchengladbach planuje protesty

Strona po niemiecku, można sobie przetłumaczyć. 1100 młodych ludzi z Mönchengladbach planuje robić protesty przeciwko badaniom lekarskim przed poborem do których mieliby zostać zobowiązani mężczyźni od lipca 2027. Protesty odbyły się w grudniu 2025 w całym kraju i będą znów od 5.03.2026 (powiązane).

Xing77
z
rp-online.de
dodany: 02.03.2026, 04:04:39
  • 27
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    niemcy
  • #
    protest
  • #
    niebieskiepaski
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
02.03.2026, 04:34:28 via Wykop
  • 7
@Selina_: Podsuwałem wiele razy, ale oni na razie skupiają się na uświadamianiu społecznym. Powiedzieli że jeśli ktoś chce organizować takie strajki to powinien to robić we własnym zakresie lub przedstawić tę propozycję u nich.

Podobnie jak rozmawiałem z partią Libertarianie która organizowała takie akcje w grudniu 2022. Zero kontaktu. Tutaj właśnie pytanie do tagu #libertarianie. Dlaczego już nie organizujcie?

Są jeszcze grupy anarchistyczne i tam można uderzać. Można
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
05.03.2026, 07:54:19 via Wykop
  • 0
@lemek123: Przecież prawach też sobie zmieniają płeć.
@tomasz-koperka W Niemczech jest prawo samostanowienia o płci.
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
05.03.2026, 07:56:10 via Wykop
  • 0
@LegendarnyOdkurzacz: Całkowicie się z Tobą zgadzam.
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
05.03.2026, 07:59:01 via Wykop
  • 1
@Khorne_: No tak, bo jak ktoś nie chce ryzykować życiem za interesy starych dziadów co traktują ludzi jak mięso armatnie, to musi wspierać ruskich. Piękna manipulacja ze strony massmediów propagujących militaryzację.
Nie ważne że to wcale nie chodzi o obronę kraju a o wymuszanie na ludziach pewnych zachowań. Argument ad kacapum to sprytne odwrócenie uwagi od problemów psychicznych mężczyzn którzy przeżywają pobór i potencjalną wojnę.
Zaatakować to równie dobrze może
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
05.03.2026, 08:01:45 via Wykop
  • 1
@blargotron: Właśnie też tego nie wiem. Kontaktowałem się z nimi, ale bez odpowiedzi.
Partia Libertarianie zmieniła nazwę na Alternatywa, ale od dawna nie ma z nimi kontaktu.
Xing77
Xing77
Xing77
Autor
05.03.2026, 08:06:34 via Wykop
  • 0
@Jan_Nowak: A niby jakimi mieli się obwiesić? I co to ma do rzeczy tak po prawdzie?
Poza tym to postaw się na ich miejscu. Tu nawet nie tyle chodzi o pobór co o niesprawiedliwość społeczną.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 31
  • Strona 1 z 31
  • >

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 18.06.2023

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 06.04.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.08.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 29.06.2020

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 22.05.2023

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking