Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego ołowiowe
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego ołowiowe
źródło: 425267049_782981770528985_4526604766483632285_n
Pobierz


















Przez ostatnie 20 lat miałem pięć (różnych marek) i nigdy w życiu mi się ani raz DPF nie zaświecił pomimo, że 95% (a niektórymi 100%) jazdy w mieście.
Ludzie starej daty (często taksówkarze) jeżdżą "nowymi" dieselami z turbiną i wtryskiem jak starymi wolnossącymi. Ich mondrości typu "dizla trzeba głaskać synek" czyli zamulać nie wchodząc powyżej 2500-3000 obrotów i to na jak najwyższym biegu, a to skutkuje właśnie zapychaniem. Niestety te swoje mondrości przekazują młodszym pokoleniom które wolnossącego ropniaka nie widziały na oczy. Ja jeżdżę dość dynamicznie choć bez przesady,