Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko208
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
velmar
velmar

velmar

Dołączył 18 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 13069
  • Znaleziska 8665
  • Mikroblog 4404
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 26

633

Armia urzędników i przywileje niszczą polski system emerytalny

Armia urzędników i przywileje niszczą polski system emerytalny

Ponad 50 tysięcy urzędników, rozproszone instytucje (ZUS, KRUS, systemy mundurowe i sędziowskie) oraz setki branżowych wyjątków. Polskim systemem emerytalnym rządzą kosztowne mikroprzywileje, które blokują mobilność zawodową i obciążają budżet.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 09.07.2026, 06:45:17
  • 73
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 08:58:46 via Wykop
  • -2
@Chris_Karczynski:

Słusznie.
Aczkolwiek bez ZUS, inżynieria społeczna uprawiana przez pozornie głupich i tępych polityków, straciła by duże narzędzie do regulowania przyrostu naturalnego, nastrojów społecznych, poziomu ubóstwa, zaplecza "swoich" do głosowania itp itd
Dlatego nikt ZUSu nie zlikwidował i nie ma nawet zamiaru zlikwidować.
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 15:31:19 via Wykop
  • 0
@noHuman:

"Bo sprawiedliwość społeczna ma tyle wspólnego ze sprawiedliwością, co krzesło elektryczne z krzesłem" - J. Korwin-Mikke.
^
I
Przy tym pierwszym, pracujący mają mniej, bo trzeba im zabrać, żeby dołożyć innym, czego oczywiście lewica nie ogarnia, bo dla nich pieniądze to się biorą z drukarki (to chyba słowa Biejat), a nie z pracy i

9

Holandia ogranicza produkcję rolną. Czy podobny scenariusz czeka inne kraje UE?

Holandia ogranicza produkcję rolną. Czy podobny scenariusz czeka inne kraje UE?

To, co dzieje się obecnie w Holandii, z dużą uwagą obserwują rolnicy w całej Europie. W ramach działań związanych z ograniczaniem emisji azotu i realizacją celów środowiskowych państwo przeznacza miliardy euro na wykup gospodarstw oraz programy zachęcające producentów do zakończenia działalności.

VoxClamantisInDeserto
z
cenyrolnicze.pl
dodany: 08.07.2026, 15:08:57
  • 9
  • #
    europa
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    rolnictwo
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    holandia
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 13:34:05 via Wykop
  • -1
@blank2:

może jak nastanie głód to w końcu europejczycy ruszą d--y


Może Polacy tak, ale wiatraki na pewno nie.
Za dobrze ich znam i wiem, że w zdecydowanej większości sobie to jakoś zracjonalizują, no bo "rząd zawsze o nas dbał i teraz na pewno też się postara"...
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 13:39:04 via Wykop
  • -2
@siodemkaxx:

Dokładnie tak jest.
Pierwszy ZONK zaliczyłem już parę lat temu, gdy zobaczyłem, że nawet groszek czy paprykę im się opłacało ściągać samolotami właśnie z Afryki. O kwiatach nie wspominam, bo one non stop latają do Holandii właśnie stamtąd.
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 13:48:39 via Wykop
  • -2
@siodemkaxx:

Zgadza się.
Dlatego kupowanie holenderskich produktów traktuję jako ostateczność.
Póki co, to mi znajomi z Polski regularnie wszystko przywożą, bo wtedy mam pewność, że jadam zdrowiej.
Moja ulubiona anegdota, w dużej mierze zgodna z rzeczywistością:
wszystko tutaj smakuje jak ogórek, nawet truskawki czy rzodkiewka, oprócz oczywiście ogórków, które nie smakują w ogóle( ͡° ͜ʖ ͡°)
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 14:09:19 via Wykop
  • -1
@siodemkaxx:

Zgadza się, widziałem nie raz takie bzdury.
O mięsie czy wędlinach też.
Od razu wtedy wiadomo, że ktoś taki nie ma bladego pojęcia o rzeczywistości.

492

Ewa Zajączkowska trafiła na listę wrogów ukrainy po wystąpieniu w PE

Ewa Zajączkowska trafiła na listę wrogów ukrainy po wystąpieniu w PE

"Właśnie dowiedziałam się, że po wystąpieniu w Parlamencie Europejskim, gdzie potępiłam ludobójców z UPA, trafiłam na stronę Myrotworeć - listę "wrogów Ukrainy" prowadzoną przez ukraińskie służby."

60groszyzawpis
z
x.com
dodany: 09.07.2026, 09:29:47
  • 124
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    wydarzenia
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 11:25:41 via Wykop
  • 33
@thorgoth:

o to ze konserwatywka i turbo-katoliczka nie zna ojca swojego pierwszego gowniaka
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 11:31:47 via Wykop
  • 1
@FuzzyWuzzy_:

Ależ nikt Ukrainy teraz do UE nie przyjmie, to tylko dobry sposób na skłócenie naszych narodów, poprzez wymuszanie na nas działań temu przeciwnych, oraz wmówienie ukraińcom, że to nasza wina.
Na Ukrainie jest za dużo zachodniego kapitału, który tam produkuje bez unijnych norm, wwozi i sprzedaje do Uni z dużą marżą, zarabiając krocie i przy okazji wykańczając małe i średnie firmy krajów unijnych.
Być że może to się zmieni

11

Braun głosował PRZECIWKO potępieniu banderyzmu promowanego przez Zełeńskiego!

Braun głosował PRZECIWKO potępieniu banderyzmu promowanego przez Zełeńskiego!

Braun od lat jeden z najostrzejszych krytyków Ukrainy, podczas kluczowego głosowania znalazł się po stronie sprzeciwiającej się zapisowi potępiającemu decyzję Zełenskiego o uhonorowaniu UPA. Głosowanie wywołało ogromne zaskoczenie i falę komentarzy, bo taki ruch stoi w sprzeczności z dotychczasową..

ZionOfel
z
wm.pl
dodany: 09.07.2026, 08:53:08
  • 22
  • #
    polityka
  • #
    onucowewpisy
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    neuropa
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 09:39:41 via Wykop
  • 2
@Griev:

Temat był wczoraj grzany i jak pamiętam, było też o tym jakieś znalezisko, które się nie przebiło, z powodów opisanych powyżej.
Na mirko również było kilka wpisów, dlatego zakopałem jako duplikat.
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 09:53:57 via Wykop
  • 4
@Griev:

Rezolucja dotyczyła czegoś więcej, niż tylko promowania banderyzmu.
Inni z Konfy też głosowali przeciwko temu, nie tylko Braun.
velmar - @Griev: 

Rezolucja dotyczyła czegoś więcej, niż tylko promowania banderyzmu...

źródło: rezolucja

Pobierz
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 10:36:17 via Wykop
  • 1
@Griev:

Nie będę wchodził w polemikę. Wnioski z głosowania Brauna pozostawiam Tobie.
Dopuściłeś się jednak manipulacji w tytule, gdyż głosowanie dotyczyło kilku aspektów, a nie tylko potępienia banderyzmu.
Abstrahując już nawet od tego, że głosowanie Brauna można spokojnie zakwalifikować jako antyrosyjskie, co oczywiście przegrzewa styki pożytecznym i trolowni.
Zakopałem jako duplikat bo tak pamiętam, że wczoraj to już
velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 10:43:40 via Wykop
  • 0
@Griev:

O wybacz, teraz sprawdziłem autora.
Przeoczenie, którego nie mam zamiaru się wypierać.
Miłego dnia
mirko_anonim
mirko_anonim
09.07.2026, 08:53:02
  • 2
✨️ Tęsknota za pandemią: Czas, gdy wszyscy byliśmy równi Ⓘ
Wstyd się przyznać ale tęsknie za czasami pandemii jako przegryw.. Nagle wszystkie poważne problemy przestały mieć znaczenie i ludzie nawet byli znacznie życzliwsi dla siebie, bo każdy przechodził przez to samo a jeszcze potem śmieszkowali i była taka fajna atmosfera. Nawet w pracy przestano dokręcać śrubę i jakieś wyniki przestały mieć znaczenie, puszczano ludzi wcześniej do domu, pozwalano na więcej, większy luz i
mirko_anonim - ✨️ Tęsknota za pandemią: Czas, gdy wszyscy byliśmy równi Ⓘ
Wstyd się p...

źródło: Mr-Robot-F-Society

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velmar
velmar
velmar 09.07.2026, 09:08:17 via Wykop
  • 2
@michal1498:

jedyny plus że można było zakryć zakazaną mordę kawałkiem szmaty na co dzień


Ależ nadal możesz to robić.
No chyba, że sam nie umiesz podejmować decyzji i czekasz na polecenie, wtedy poproś znajomego o rozkaz i po sprawie.
  • Odpowiedz

383

Były szef ukraińskiego IPN ostrzega przed pogromami w Polsce. "Dżin nienawiści"

Były szef ukraińskiego IPN ostrzega przed pogromami w Polsce. "Dżin nienawiści"

"Poziom dyskusji w polskim społeczeństwie niewiele odbiega od tego, co działo się w Rosji tuż przed wojną. W najgorszym razie doprowadzi to do pogromów na Ukraińcach. Jest ich wielu, łatwo ich rozpoznać i są bezbronni, jeśli państwo polskie ich nie ochroni" - stwierdził Wołodymyr Wiatrowycz.

Z_ostatniej_chwili
z
polskieradio24.pl
dodany: 07.07.2026, 19:58:53
  • 149
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    polska
  • #
    wolyn
  • #
    zbrodniawolynska
  • #
    historia
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 17:53:20 via Wykop
  • 3
@desygnat:

Zdania hisoryków są podzielone, co do tych wydarzeń w Kielcach.
Proponuję nie przesądzać tak
velmar - @desygnat: 

Zdania hisoryków są podzielone, co do tych wydarzeń w Kielcach....

źródło: Screenshot 2026-07-08 at 19-50-55 Pogrom kielecki – Wikipedia wolna encyklopedia

Pobierz
stjimmy
stjimmy
08.07.2026, 13:20:14
  • 320
A rebe Braun to dlaczego przeciwko?
#bekazprawakow
#wolyn #wolyn2026
#ukraina #rosja #braun #konfederacja
#polityka
stjimmy - A rebe Braun to dlaczego przeciwko?
#bekazprawakow
#wolyn #wolyn2026
#ukrai...

źródło: 1000108235

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:30:25 via Wykop
  • 2
@KarmelkowyZubr:

Z pewnością coś jeszcze tam było.
Ja też czekam z osądem na dodatkowe informacje, ale jak widać, trolownie już grilują Brauna, chociaż nie poparcie tej rezolucji, nijak się ma do prorosyjskości, no ale na to już nie wpadli( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:36:51 via Wykop
  • 3
velmar

źródło: rezolucja

Pobierz
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:52:45 via Wykop
  • 1
@H_Moody:

Nie wiesz sam, co masz myśleć?
Zawsze ktoś Ci to musi podpowiedzieć?
Bo dla mnie interes Polski jest najważniejszy, więc póki jesteśmy w Uni, to ukraina nam tutaj nie potrzebna.
Gdybyśmy byli poza Unią, to niech sobie inne kraje robią co chcą.
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 14:36:25 via Wykop
  • 1
@van-der-staas:

Braun pilnuje interesu Polski, bo póki jesteśmy w Uni to dla Polski jest lepiej, że Ukraina jest poza nią.
Poważnie to trzeba tłumaczyć?
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 15:20:37 via Wykop
  • 0
@Gjbgghbhhjj:

Zresztą tak samo u nas UE zaprowadziła cywilizacje te 22 lata temu.


Przed Unią, Polska miała dużo większy wzrost gospodarczy, niż po wejściu do niej.
Nawet obecnie Unia się zwija gospodarczo, blokując nam rozwój, poprzez swoje socjalistyczne zapędy
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 15:53:30 via Wykop
  • 1
@krzysztof48:

Zgadzam się z Tobą, prawie we wszystkim.
Mi sam Braun nie przeszkadza, natomiast niepokoją mnie niektórzy ludzie dookoła niego, jak na przykład Kamraci czy Torkowska.
Oczywiście ma on też wielu dobrych ludzi w okół siebie, ale w/w to dla mnie czerwona flaga.
Ja natomiast bał bym się u władzy kogokolwiek z bandy czworga, bo oni regularnie, od 89 roku, nam pokazują, że nie grają na naszą korzyść. Głosowanie na tych samym, zweryfikowanych
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 16:47:47 via Wykop
  • 0
@van-der-staas:

Póki jesteśmy w Uni, to Ukraina jest w niej zagrożeniem naszych interesów.
Jak z niej zdążymy wyjść, zanim całkiem upadnie, a upadnie, bo się zwija gospodarczo i żyje ponad stan i za pożyczone, to nie ch tam sobie Ukraina wchodzi.

że Braun działa w interesie ruskim i wtedy jego działania stają
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 17:27:00 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

368

Oświadczenie KAS po fali krytyki po kontroli w szczecińskiej pierogarni

Oświadczenie KAS po fali krytyki po kontroli w szczecińskiej pierogarni

Ziobro zaskoczenia. Marcin Łoboda sprzeciwił się wszelkim przejawom szykanowania, obrażania, pomawiania oraz publicznego atakowania funkcjonariuszy i pracowników Krajowej Administracji Skarbowej". Czyli morda w kubeł biedaki, mandat za butelkę wody słuszny. I będziemy dalej tak kontrolować.

Buckshot_00
z
gs24.pl
dodany: 07.07.2026, 16:40:14
  • 114
  • #
    pieniadze
  • #
    skarbowka
  • #
    podatki
  • #
    urzadskarbowy
  • #
    pierogi
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 11:05:36 via Wykop
  • -3
Tak się kończy brak lustracji i pozostawienie komuchów na stanowiskach administracyjnych po 89 roku.
Oni się ładnie okopali na swoich pozycjach i przekazują swój mental na kolejne pokolenia.
Swój mental, czyli "lepsi od plebsu", "służ temu, kto da więcej" oraz "my zawsze mamy rację".
Oj przydałoby się paru takich "urzędasów" obić kijami, polać smołą i posypać pierzem, żeby reszta sobie przypomniała, skąd im nogi wyrastają.
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 11:17:46 via Wykop
  • -2
@D4Ru73K:

Nie ma nic gorszego niż idiota z dyplomem.
I większość urzędasów to właśnie takie dyplomowane matoły, które się uważają za lepszych, a jednocześnie nic nie potrafią, więc są idealnym bezmyślnym urzędasem, który może wylać swoją frustrację na przedsiębiorcach.
Normalny człowiek nigdy by nie zrobił takiej akcji z kupnem wody, jak powyżej, ale taki matoł jak widać to chętnie i jeszcze wali fikoły, żeby to zracjonalizować.
Powtórzę się - kilka przykładowych akcji ze
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 11:20:40 via Wykop
  • -2
@szaloneneutrino:

Gdyby była lustracja, to by się zresetowało dawne, komunistyczne układy, pasące się od lat na stanowiskach.
Bez niej, to ta mafia została na stołkach i efekty masz powyżej.
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 11:59:55 via Wykop
  • -2
@szaloneneutrino:

Wiedza o nim może nie, ale usunięcie ze stanowiska i zakaz powrotu na kolejne 15-20 lat, naprawiłby wszystko.
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:07:12 via Wykop
  • -2
@szaloneneutrino:

Może tak, jak z wywaleniem połowy ludzi poradziły sobie inne, post komunistyczne kraje?
Kolega w jakim urzędzie pracuje, że tak broni komunistyczno-administracyjnego betonu?
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 15:23:30 via Wykop
  • -2
@szaloneneutrino:

Oczywiście, że jest, ale na dużo mniejszą skalę, niż u nas.
Bo takie kraje jak Czechy czy Słowacja to potrafią jednak zadbać o swój interes i powiedzieć czasem STOP dla np unijnych urzędasów, a u nas się wszystko robi na szkodę Polaków jeszcze mocniej, niż Unia kazała.
No to w jakim urzędzie pracujesz, że tak bronisz tego urzędniczo-mafijnego układu?

306

Egzekucja kary 174,5 mln zł od Gazpromu zablokowana. To decyzja ministra finansó

Egzekucja kary 174,5 mln zł od Gazpromu zablokowana. To decyzja ministra finansó

Polska nie ściągnie z zamrożonych aktywów Gazpromu 174,5 mln zł prawomocnej kary nałożonej przez UOKiK. Egzekucję zablok

nixodus
z
money.pl
dodany: 08.07.2026, 10:03:01
  • 64
  • #
    gazprom
  • #
    gaz
  • #
    rosja
  • #
    koalicja13grudnia
  • #
    polityka
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:45:18 via Wykop
  • -2
Trole, tutaj macie ruską onucę podaną na tacy.
Gdzie jesteście, jak was potrzeba?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

586

Zarobki w budżetówce wyższe niż w firmach prywatnych. "To kurs na górę lodową"

Zarobki w budżetówce wyższe niż w firmach prywatnych. "To kurs na górę lodową"

Zarobki w budżetówce są o 25 proc. wyższe niż w firmach prywatnych. "Staram się nie szafować górnolotnym straszeniem, ale właśnie wchodzimy na kurs na górę lodową" - ocenia dr ekonomii Marek Łangalis. Tylko w tym roku do końca maja zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło o 9,4 proc., czyli 183,7 mld zł.

zwyklychlopakszary
z
skarbiec.biz
dodany: 08.07.2026, 10:15:05
  • 111
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    polska
  • #
    informacje
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 12:48:02 via Wykop
  • 0
Ciąg dalszy wywracanie polskiej państwowości, poprzez nadmierne, olbrzymie zadłużanie, zwiększanie kosztów państwa, rozdawnictwo i złodziejskie kontrakty.
To musi jebnąć...
...wtedy zaakceptujemy każde rozwiązanie, które nam podsuną wierzyciele.
Grecja już po, my jeszcze przed.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:09:30 via Wykop
  • -3
Wołam @D4Ru73K:

Napisałeś mi jak poniżej.
Jestem ciekaw, jak skomentujesz powyższe znalezisko?
velmar - Wołam @D4Ru73K: 

Napisałeś mi jak poniżej.
Jestem ciekaw, jak skomentujesz ...

źródło: Screenshot 2026-07-08 at 15-08-07 Tak się kończy brak lustracji i pozostawienie komuchów na stanowiskach... (@velmar) - strona 1 Wykop.pl

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

emptr
emptr
08.07.2026, 12:24:04
  • 13
Grzesiu nie potępia UPA.
#polityka #bekazprawakow #bekazkonfederacji
emptr - Grzesiu nie potępia UPA.
#polityka #bekazprawakow #bekazkonfederacji

źródło: HMtH8MYWsAAbEZW

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 13:02:13 via Wykop
  • 0
@emptr:

Grzesiu nie potępia UPA.
  • Odpowiedz

1287

Jest rezolucja PE ws. UPA. "Eskalacja ze strony prezydenta Ukrainy"

Parlament Europejski przyjął w środę rezolucję, w której wyraził "ubolewanie z powodu eskalacji ze strony prezydenta Ukr

raszko754
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 08.07.2026, 11:07:30
  • 150
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    polska
  • #
    polityka
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 12:52:35 via Wykop
  • -10
@Grzesiok:

Znam Twoją twórczość i nigdy bym nie pomyślał, że kiedykolwiek dam Ci plusa.
A jednak tym razem zaplusowałem, bo dobrze mówisz( ͡° ͜ʖ ͡°)

290

Podpalacze Europy. Jak Rosja werbuje dywersantów i ile im płaci. Także w Polsce

Podpalacze Europy. Jak Rosja werbuje dywersantów i ile im płaci. Także w Polsce

Vot Tak - rosyjskojęzyczna redakcja TVP - opublikował wyniki trwającego pół roku śledztwa ws. działającej na Telegramie sieci werbowników służb specjalnych Rosji. Dzięki przeprowadzonym prowokacjom dziennikarze ujawnili, ile Moskwa płaci za podpalenia samochodów wojskowych i infrastruktury

Fire_Scout
z
centrumeuropy.pl
dodany: 07.07.2026, 12:07:03
  • 63
  • #
    dywersja
  • #
    sluzbyspecjalne
  • #
    kontrwywiad
  • #
    wywiad
  • #
    wojna
  • #
    proxy
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 11:55:56 via Wykop
  • 0
@Jamniki2:

Przydało by się w końcu, żeby nas też zaczęli ostrzegać przed Ukraińcami, bo to oni coraz częściej nas oczerniają, czy wręcz grożą.

https://wykop.pl/link/7974815/budanow-polska-przygotowuje-eskalacje-w-rocznice-wolynia
https://wykop.pl/link/7974955/msz-ukrainy-wysyla-polsce-ostrzezenie
https://wykop.pl/link/7974681/czlowiek-zelenskiego-przestrzega-polske-nie-zaakceptujemy-ultimatum
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 12:04:17 via Wykop
  • -1
@Jamniki2:

Oczywiście, że by się to przydało.
Tylko gdzie są nasze służby czy politycy od reagowania na takie jawne naruszanie naszej racji stanu i kłamstw na nasz temat?
Gdzie są jakieś konsekwencje? Dlaczego nadal się zadłużamy na wspieranie kogoś, kto nam zaczyna grozić?
O tym jakoś nikt nie mówi z klasy politycznej, oprócz części Konfy czy Brauna, którzy niestety nie maja żadnej mocy sprawczej.
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 12:16:01 via Wykop
  • -3
@Jamniki2:

Kolego, nie wypisuj mi tych bzdur na temat Brauna, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie, posłuchałem sobie jego słów, zamiast paru zmanipulowanych wycinków z tefałenopodobnych mediów jak Ty i tam żadnej prorosyjskości nie ma.
Za to widzę pełno ukraińskiej propagandy, która m.in. jego próbuje oczerniać, bo im przeszkadza w biznesie dojenia Polski na grubą kasę.
I nie, nie jest wcale naszym interesem utrzymywanie na nasz koszt Ukrainy, bo ta

227

Budanow: Polska przygotowuje eskalację w rocznicę Wołynia

Napięcia w relacjach Ukrainy z Polską mogą wkrótce osiągnąć punkt kulminacyjny, ale Kijów nie zamierza przyjmować ultima

Kaviar
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 07.07.2026, 11:29:34
  • 79
  • #
    polityka
velmar
velmar
velmar 08.07.2026, 10:52:11 via Wykop
  • 2
@DoktorMorela:

Konfa jak Konfa, ale Braunem to powoli wszyscy zaczynają gadać, bo ludzie otwierają oczy i już tak łatwo się nie nabierają na ich populistyczne hasełka o "wielkiej przyjaźni", "czołgach pod Warszawą" i "walczeniu za nas".
Oczywiście trol komando nadal wali swoje ruskoonucowanie w każdym temacie, ale na szczęście to już się sprało i nie działa, a zaczyna działać wręcz odwrotnie.
Ja mocno trzymam kciuki za pogonienie bandy czworga w

319

Rosja walczy z kryzysem paliwowym. Na stacjach dochodzi do bójek

Rosja walczy z kryzysem paliwowym. Na stacjach dochodzi do bójek

Rosyjskie media opisują kolejne bójki i awantury na stacjach paliw. Wielogodzinne kolejki, niedobory benzyny i próby omijania oczekujących prowadzą do coraz częstszych konfliktów. Kryzys jest skutkiem ukraińskich ataków dronów na rosyjską infrastrukturę naftową - opisuje Meduza.

rybak_fischermann
z
money.pl
dodany: 07.07.2026, 10:27:46
  • 53
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    paliwo
  • #
    benzyna
  • #
    motoryzacja
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 19:38:23 via Wykop
  • -1
Rosyjskie media opisują kolejne bójki i awantury na stacjach paliw.


Aaa to już rozumiem, dlaczego @vince87 jest taki zdenerwowany ostatnio.
No cóż, jak się gra w głupie gry, to się wygrywa głupie nagrody.

To jeszcze ci dołożę, bo popieram #minynagranicy z Białorusią, Rosją i Ukrainą, czego ty bardzo nie chcesz, prawda Wania?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 20:03:36 via Wykop
  • -2
@vince87:

To co, minujemy granice, żeby kacapy, ciapaci z białorusi i ukraińcy z PTSD się do Polski nie dostawali, czy jednak będziesz protestował, Wania, jak zawsze?
dqdq1
dqdq1
07.07.2026, 09:21:27
  • 351
#szuryzglownej #ukraina #wojna #rosja
dqdq1 - #szuryzglownej #ukraina #wojna #rosja

źródło: image_picker_6871B2A1-8B4A-49B9-8C6C-FB08BEB7D00D-631-000000341FC77A9C

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 17:01:30 via Wykop
  • 0
@vince87:

Wania, granice Polski z ruskimi, białorusią i ukrami trzeba koniecznie zaminować, żeby się twoja wschodnia swołocz w Polsce mnie panoszyła.
Ale próbuj dalej.
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:08:39 via Wykop
  • 0
@vince87:

Wania, twoja logika jest na wysokim poziomie.
No bo przecież każdy rusek się domaga min na granicy z Polską, co nie?( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na szczęście wykopki nie są takie głupie, jak byś chciał i sobie łatwo mogą sprawdzić w historii, kto i co mówi i pisze.
Was trzeba trzymać od Polski z daleka, dlatego #minynagranicy z Białorusią, Rosją i Ukrainą to konieczność
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:54:05 via Wykop
  • 0
@vince87:

Dobrze ci idzie, jesteś taki bystry...
Popieram #minynagranicy z Białorusią, Rosją i Ukrainą.
  • Odpowiedz
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 19:46:30 via Wykop
  • 0
@vince87:

Tak Wania, waszą wschodnią swołocz trzeba trzymać od Polski z daleka.
  • Odpowiedz

350

Człowiek Zełenskiego przestrzega Polskę. "Nie zaakceptujemy ultimatum"

Człowiek Zełenskiego przestrzega Polskę. "Nie zaakceptujemy ultimatum"

Polska przygotowuje całą serię niedojrzałych kroków eskalacyjnych w relacjach z Ukrainą

jaros69-ja
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 07.07.2026, 08:29:45
  • 100
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    ukraina
  • #
    upa
  • #
    historia
  • #
    ludobojstwo
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:19:28 via Wykop
  • 1
Kolejne zaostrzanie konfliktu.
Ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia, do czego to prowadzi i czym to się może skończyć, gdy nas zaleją fale ludzi z okopów, z PTSD i nielegalną bronią?

@vince87 tutaj możesz coś napisać o ruskich onucach, skoro ich widzisz wszędzie tam, gdy tylko ktoś coś źle napisze o Ukraińcach.
Śmiało, nie krępuj się i pokaż, jaki jesteś gieroj i który kraj ci jest bliższy, antypolski trolu.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:57:09 via Wykop
  • -1
@vince87:

No to jakie masz zdanie o powyższym znalezisku?
Znowu staniesz po stronie ukrów, prawda trolu?
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 19:16:42 via Wykop
  • -2
@vince87:

No wiem, Wania, że nie macie łatwo, od kiedy świat się dowiedział o Wołyniu, dzięki waszemu żydkowi Zelenskiemu i ci nerwy puszczają.
Powiem ci szczerze, że ja się dobrze bawię, jak ciebie czytam.
Mam nadzieje, że wkrótce więcej Polaków otworzy oczy na wasze zagrywki i zaminujemy cała naszą wschodnia granicę z Białorusią, Ruskimi i Ukrami.
Wasza tandetna propaganda tylko to przyspiesza, tak że nie przestawaj się błaźnić.
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 19:27:26 via Wykop
  • -2
@vince87:

Kontynuuj, Wania.
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 19:41:25 via Wykop
  • 2
@KptStopczyk:

Pełna zgoda.
I ruscy i niemcy nie przypadkiem nam wybijali prawdziwe Polskie i patriotyczne elity.
Narodem bez elit łatwo sterować i napuszczać na siebie, co widać niestety.

494

Polska: W naczepie ciężarówki było 54 imigrantów

Polska: W naczepie ciężarówki było 54 imigrantów

Wśród zatrzymanych osób znajdowało się 30 obywateli Pakistanu, 15 obywateli Afganistanu oraz 9 obywateli Bangladeszu.

deafpool
z
lublin112.pl
dodany: 07.07.2026, 10:27:59
  • 44
  • #
    polska
  • #
    imigranci
  • #
    uchodzcy
  • #
    strazgraniczna
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    wydarzenia
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:21:28 via Wykop
  • -5
@ACM04: @PakaBaka:

Pełna zgoda.
I dodatkowo zaminować wszystkie zielone przejścia.
Inaczej nie powstrzymamy napływu tego elementu.

445

Ukraina nie przyjmie ultimatum. Budanow ostro o relacjach z Polską

Ukraina nie przyjmie ultimatum. Budanow ostro o relacjach z Polską

Szef BPU Budanow w ostrych słowach skomentował obecne relacje na linii UA-PL. Jak stwierdził, wkrótce napięcie może osiągnąć punkt kulminacyjny. Ostatnio to RU próbowała postawić nam ultimatum - bez urazy wobec PL, ale (RU) jest nieco potężniejsza niż PL mówił Budanow w wywiadzie dla RBK-UA.

meomatic
z
rmf24.pl
dodany: 07.07.2026, 10:35:06
  • 181
  • #
    budanow
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wojna
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 16:13:35 via Wykop
  • -1
@congobongo:

Analizując wykop i zachowanie troli, to odnoszę wrażenie, że ruskiej propagandy jest tutaj zdecydowanie mniej niż ukraińskiej i to od samego początku konfliktu. Ruscy mają swoich agentów w Polsce już od czasów komunizmu, dzięki czemu gruba kasa do nich leci bez problemów, więc zabawa w trolownie na wykopie to strata czasu.
Natomiast ukraińcom się zwyczajnie opłacało od samego początku, inwestować w ocieplanie wizerunku, tuszowanie wałków, korupcji i czynnego nazizmu, który
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 17:41:11 via Wykop
  • -2
@congobongo:

...Chociaż z niemcami to za daleko posunięte.


Z jakiegoś powodu nadal nie chcą z nami podpisać traktatu pokojowego oraz co jakiś czas wysuwają swoje roszczenia terytorialne.
Obym się mylił oczywiście, ale jakoś mi to pasuje do układanki, bo przed wojną też obiecywali ukraińcom to i owo, żeby ich wykorzystać do swoich celów. Teraz widać podobne zagrania.
velmar
velmar
velmar 07.07.2026, 18:03:43 via Wykop
  • -1
@congobongo:

Oficjalnie jak najbardziej masz rację.
Po skończeniu wojny przyjadą do nas ludzie z PTSD i bronią, z pogardą do nas i pretensjami, co może zmienić naszą sytuację.
I tego ja jednak się obawiam.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.04.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.03.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking