Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
panDocent

panDocent

Dołączył 10 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2328
  • Znaleziska 1079
  • Mikroblog 1249
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 30
dlugijohn
dlugijohn
20.02.2026, 09:56:28
  • 239
Czyli co samochodoza rozwalil z buta dziadkowi szybe w aucie i materialu z tego nie ma? No ale jak to, jak samochodziarze cos odwalaja to zawsze jest zeby pokazac jakie to chamy i prostaki.

No ale jemu akurat puscily nerwy, to co innego, on tylko tak na 15 minut sie zdenerwowal i nie nagral. Hipokryzja potezna.

Do tego dochodzi informacja o tym, ze obrzucali sniezkami auta, strzelam ze to nie pierwsza taka
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 20.02.2026, 09:59:10 via Wykop
  • 9
Moze powinien tez powstac tego typu kanal dla rownowagi


@dlugijohn: będę pierwszym subskrybentem takiego kanału!
  • Odpowiedz

31

Oświadczenie

Oświadczenie

Oświadczenie w związku z incydentem, który miał miejsce 19 lutego 2026 roku około godziny 11 na ul. Noakowskiego w Warszawie.

panDocent
z
youtube.com
dodany: 19.02.2026, 19:28:27
  • 65
  • #
    samochodoza
  • #
    konfitura
panDocent
panDocent
Autor
19.02.2026, 19:40:12 via Wykop
  • 3
Kolejna sytuacja, gdzie ludzie wolą eskalować problem i wozić innych na masce niż poczekać, aż ulica zablokowana przez jakiegoś kuriera, który ma innych w nosie.

A zachowanie Wojtka oczywiście do potępienia, bo o ile komuś nakleisz karną naklejkę, czy pomalujesz markerem kredowym to taka akcja to już przesada. Tylko tu przynajmniej Wojtek raz dwa przyznał się do błędu. A w 90% przypadków z jego czy z filmów Konfitury widać tylko butę i
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panDocent
panDocent
Autor
19.02.2026, 20:12:40 via Wykop
  • 5
@bitrab: wg relacji z miejskiego reportera po przejechaniu na masce w jakiś sposób wskoczył na samochód i wybił szybę piętą.

W tym czasie – jak wynika z relacji – mężczyzna, który wcześniej znajdował się na masce, miał usiąść na dachu Citroena i kopnięciem wybić przednią szybę w aucie.


To już było po akcji, jak dziadek wjechał na parking przy PW, więc niestety Wojtek koncertowo to spier****ł.
panDocent
panDocent
Autor
20.02.2026, 07:21:17 via Wykop
  • 0
@congobongo: gościowi puściły nerwy bo od kilkunastu lat stara się, żeby miejsce samochódw było na jezdni. Dodatkowo dziadek z Citroena przewiózł go na masce.

Tak jak pisałem wcześniej - zachwianie Wojtka było karygodne i powinien za to dostać mandat. Jego koledzy powinni go powstrzymać przed tym, ale w sumie Wojtek to dorosły facet i nikt nie powinien go niszczyć.

Tylko cały czas oczy społeczeństwa patrzą nie w tą stronę. Problemem
panDocent
panDocent
Autor
20.02.2026, 08:58:17 via Wykop
  • 1
@congobongo:
To może jednak przeczytaj?

Tak jak pisałem wcześniej - zachwianie Wojtka było karygodne i powinien za to dostać mandat.

Dziadkowi nie mogly puscic nerwy wg ciebie?
panDocent
panDocent
Autor
20.02.2026, 09:17:36 via Wykop
  • 2
@congobongo: a tu masz odważnych kierowców, którzy nie zwracają uwagi na wiek pieszych na chodniku:
- https://chelmno.policja.gov.pl/kb7/informacje/wiadomosci/161115%2CUstalenia-po-wypadku-w-Chelmnie.html
- https://radiosudety24.pl/wjechala-na-chodnik-i-wiozla-pieszego-na-masce-jest-nagranie-i-apel-o-pomoc-w-ustaleniu-kierowcy-wideo%2Ca7487
= https://tvn24.pl/lodz/sieradz-ul-pilsudskiego-i-aleja-zwyciestwa-potracenie-6-latka-st8803152
panDocent
panDocent
Autor
20.02.2026, 09:26:41 via Wykop
  • 5
@congobongo: co do Wojtka z kanału Samochodoza to masz jak najbardziej rację. Niestety tym razem przesadził i takie akcje trzeba potępiać.

Co do Konfitury to nadal uważam, że robi to dużo lepiej niż Samochodoza, więc jemu nie należy się za to ostracyzm. Bo kto inaczej będzie to robić? Zostanie tylko Szymon ze Stop Cham Szczecin? Takie sytuacje jak jazda po chodniku i lenistwo służb trzeba pokazywać i piętnować, bo inaczej
Szoser
Szoser
Szoser
19.02.2026, 11:54:11
  • 7
Potrzebujemy zmian w przepisach, potrzebujemy zmian w naszych miastach. We wspólnym interesie.

Zastanowiłem się, jak pogodzić twórców i widzów kanałów takich jak #konfitura, #samochodoza, #stopcham z ludźmi, którzy na co dzień korzystają z samochodów, wykonując pracę dostawców zaopatrzenia i kurierów, bez której trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie współczesnej gospodarki.

Na pewno wielokrotnie widzieliście na własne oczy, a także na nagraniach, sytuację, w której furgonetka kuriera
Szoser - Potrzebujemy zmian w przepisach, potrzebujemy zmian w naszych miastach. We w...

źródło: parking dla dostawców

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 19.02.2026, 14:25:20 via Wykop
  • 4
@Szoser, ogólnie pomysł jest bardzo fajny, przemyślany itp., ale zwyczajnie jest "za mądry" na nasze społeczeństwo.

Tak jak sam napisałeś - w Szczecinie Audi TT identyfikuje się jako dostawca i co mu zrobisz?

Jedyna rzecz, jaką teraz można zrobić (i to całkiem małym kosztem, bo Twoje rozwiązania niestety będą kosztowne) to karanie mandatami i wymuszenie na dostawcach, żeby prawidłowo wykonywali swoje usługi. Już to pisałem kilka razy - jak kiedyś
  • Odpowiedz

555

Cwaniak ze służb próbował wmówić mi wykroczenie

Cwaniak ze służb próbował wmówić mi wykroczenie

Jeden z najbardziej wkurzających typów ludzi. Były pracownik służb oczekuje odpowiedzi, wylegitymowania, wmawia łamanie prawa i pieprzy głupoty klasyczne dla "pana władzy". Odwiedzam Białe Błota i zakłady Belma, które powiesiły słynne znaki zakazu i mają gdzieś prawo. Jeśli masz ochotę i możliwości,

xxwykopekxxxx
z
youtube.com
dodany: 17.02.2026, 15:43:21
  • 55
  • #
    audytobywatelski
  • #
    policja
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
panDocent
panDocent 17.02.2026, 23:28:54 via Wykop
  • 9
kręcą pod zakładem


@Miszczu_wszystkiego: a w jaki sposób można źle wpłynąć na działanie "zakładu" kręcąc się pod jego bramą? Dla kolegi pytam.
panDocent
panDocent 18.02.2026, 08:24:25 via Wykop
  • 2
@Miszczu_wszystkiego: to skoro to jest takie tajne, co oni tam w tych zakładach elektromechanicznych robią, to może niech sobie zbudują dookoła płot. I mówię to całkiem serio. Dlaczego, jeżeli jakaś firma, która uważa, że robi tajne rzeczy nie omuruje się dookoła, nie zrobi wewnętrznego parkingu, żeby nie było widać, kto wjeżdża i wyjeżdża z terenu?

Dodatkowo skoro to co robią jest tajne, to dlaczego w Internecie publikują listę rzeczy, które robią?
panDocent
panDocent 18.02.2026, 11:20:40 via Wykop
  • 1
płot nie rozwiąże kwestii informacji o tym co i kto wjeżdża/wyjeżdża z zakładu


jeżeli ich rzeczy mają być ściśle tajne, to niech wywożą je w nocy po północy, a pracownicy niech będą teleportowani do zakładu. Trochę to podpada w paranoję, nie sądzisz?

ale jesteś w stanie wyobrazić sobie że mogą robić coś innego niż to co publikują na stronie?


to
panDocent
panDocent 18.02.2026, 12:15:37 via Wykop
  • 1
@Miszczu_wszystkiego: zdrowy rozsądek jest wtedy, gdy firma, która uważa, że robi sprzęt który ma jakieś krytyczne znaczenie dla działania np. obronności państwa powinna podjąć wszystkie kroki w celu zabezpieczenia siebie i swoich pracowników. A oni sobie wywieszą nielegalnie tabliczkę zakaz fotografowania i YOLO, my już jesteśmy bezpieczni. To tak jakby na budowie dać wszystkim kaski i powiedzieć, że mają chodzić boso, bo przecież kaski mają, a kaski dają bezpieczeństwo dla
panDocent
panDocent 18.02.2026, 12:34:49 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: oczywiście, że nie. Po co miałbym to robić? Dodatkowo jest to zabronione prawem, a ja staram się przestrzegać przepisów prawa.
panDocent
panDocent 18.02.2026, 12:59:11 via Wykop
  • 0
a po co filmować obiekty strategiczne i wrzucać do neta?


@Miszczu_wszystkiego: bo można i nie niesie to za sobą żadnych komplikacji, które mogłyby wpłynąć na bezpieczeństwo państwa

po co atakować ludzi którzy przychodzą sprawdzić co sie
Tomborus
Tomborus
17.02.2026, 12:12:27
  • 1
Dostałem w spadku po devie projekt napisany w c# z frontem w angularze, dosyć obszerny - żeby było ciekawiej nie mam wiekszego doświadczenia w tych technologiach(taki klimat). Uzywam VS oraz vsc. Który model ogarnia całe projekty i waszym zadaniem będzie najlepszy w "ogarnieciu" tego bajzla? Slyszałem ze #claude daje rade, prawda to ? #ai
#chatgpt #gemini #it
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 17.02.2026, 12:19:53 via Wykop
  • 1
Moim zdaniem model to ważna rzecz, ale przy obecnych małych różnicach pomiędzy Claue a ChatGPT-Codex ważniejszy jest odpowiedni AGENTS.md oraz np. Skile, które pozwolą odpowiedzieć na ważne pytania, których sam model znać nie może a i w sumie nie powinien.
  • Odpowiedz

2944

Marcin Meller zły, bo nie mógł wjechać na drogę rowerowa

Marcin Meller zły, bo nie mógł wjechać na drogę rowerowa

Twórca kanału "Konfitura" nagrywał kierowców, którzy chcieli omijać korek drogą dla rowerów. Jednym z nich okazał się sfrustrowany Marcin Miller.

Edonik
z
brd24.pl
dodany: 15.02.2026, 11:19:26
  • 730
  • #
    meller
  • #
    konfitura
  • #
    warszawa
  • #
    polska
panDocent
panDocent 16.02.2026, 09:45:03 via Wykop
  • -4
@luki201: a kto tu chce jeździć po ścieżce rowerowej samochodem, który waży ponad 2 tony? A kto tu blokuje ruch samochodów w miejscu, gdzie jest zakaz zatrzymywania się i postoju z odholowaniem? Czemu ten dostawca nie zaparkuje w jakiejś bramie? Na tej ulicy są chyba 4 takie bramy, gdzie można się zatrzymać i dostarczyć towar. Przecież nikt nikomu problemu robić nie będzie, bo wiadomo, że dostawa jest ważna.
panDocent
panDocent 16.02.2026, 09:57:51 via Wykop
  • 0
@olimpijczykzauszwic: a widziałeś, w jakim stanie jest ta ścieżka przez to "omijanie"? Dlaczego to jest robione kosztem infrastruktury?

Kiedyś zamówi któryś dostawę mebli czy lodówki z wniesieniem, a niewykształcony fizol powie, że nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla dostaw, więc nie dostarczy albo mu zostawi pod klatką. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ja kiedyś zamówiłem paletę płytek do łazienki, bo robiłem remont. Kurier przyjechał dużym dostawczakiem (nie
panDocent
panDocent 16.02.2026, 10:03:05 via Wykop
  • -3
@Vaclav: 3.5 tony mogą pewnie ważyć zapakowane te auta z Frisco.

Ale tu nie chodzi o dramatyzm tylko o normalne podejscie do życia - chodnik czy droga dla rowerów to nie miejsce na jazdę samochodem, a środek ulicy w centrum Warszawy to nie miejsce na dostawę, która trwa dłużej niż 2-3 minuty.
panDocent
panDocent 16.02.2026, 12:08:02 via Wykop
  • -1
@Charvel: a najlepsze jest to, że taki prawdziwy kurier to akurat powinien walczyć z taką patokonkurencją. Normalny kurier (jak np. taki z Raben, który kiedyś mi przywiózł płytki na palecie i powiedział, że pod klatką nie ma miejsca i zatrzyma się około 100 metrów dalej, a ja sobie na wózeczku te towary zabiorę) właśnie powinien "plusować" takie wpisy jak mój, bo takie patologiczne zachowanie kurierów, którzy przyzwyczajają klientów, że zawsze
panDocent
panDocent 16.02.2026, 12:09:54 via Wykop
  • -1
@luki201: ale kogo ja blokuję? Ja nie zatrzymuję się nielegalnie na środku ulicy, bo jadę do jakiejś knajpy na 18:00, bo mam tam rezerwację, a w pobliżu nie ma miejsc. Jak wiem, że mam pojechać samochodem do centrum na 18:00, to wyjadę wcześniej, sprawdzę, gdzie są większe parkingi w pobliżu i zaparkuję tam, żeby nie być burakiem wobec innych kierowców, pieszych, rowerzystów itp..
panDocent
panDocent 16.02.2026, 12:42:18 via Wykop
  • -1
ale trzeba czasem być człowiekiem.


@pmichalo: a czemu ten kurier, który żeby zarabiać pieniądze dla siebie na dostarczaniu paczek blokuje innym ludziom drogę? Czemu zmusza kierowców, żeby musieli łamać przepisy? Co innego, jak komuś się samochód faktycznie rozwali, to wtedy prawnie można to legalnie zrobić. A tu kurier włączył "awaryjki" i zadowolony idzie zarabiać pieniądze na roznoszeniu paczek.
panDocent
panDocent 17.02.2026, 07:11:21 via Wykop
  • 0
@olimpijczykzauszwic:

utrudniajcie sobie nawzajem życie.


Jeżeli ktoś na ulicy jednokierunkowej zostawia samochód i idzie gdzieś na pół godziny, to chyba on utrudnia innym życie a nie my jemu. Mi nikt nie płaci za to, że sobie gdzieś jadę ulicą, a jemu za dostarczenie zamówienia już tak. Już pisałem kilka razy w różnych miejscach - te miejsca na dostawy są, tylko czasami trzeba przejść się kilkadziesiąt metrów, załatwić otwarcie bramy wjazdowej
NissanZ32
NissanZ32
16.02.2026, 19:39:16
  • 10
beke mam z tego waszego #konfitura który w zasadzie generuje content na poziomie patostreamu tylko dla odbiorców z warszawki.
chad #usunznak to przykład na to, jak powinien wyglądać kanał zajmujący się patologiami drogowymi w kartonlandzie.

#samochodoza #polskiedrogi
NissanZ32 - beke mam z tego waszego #konfitura który w zasadzie generuje content na p...

źródło: chad usun znak

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 16.02.2026, 20:22:19 via Wykop
  • 12
@NissanZ32:

1. tak, ten rage content tych patokierowców też mnie martwi. Ciągle tylko krzyczą na Konfiturę zamiast zwyczajnie przestrzegać przepisów i np. nie jeździć po chodniku/drodze dla rowerów czy nie parkować na pasach.

2. tak, taki kierowca, co zastawi chodnik czy przejście dla pieszych nieźle uprzykrza życie ludziom. Albo taki co zaparkuje w miejscu przeznaczonym na dostawy. Ale w sumie taki kurier, co legalnie wykonuje swoją robotę też jest w czarnej
  • Odpowiedz

546

Rowerzyści blokują drogę

Rowerzyści blokują drogę

Kierowca jedzie po drodze dla rowerów? Okej. Kierowca blokuje jezdnię? Okej. Kierowca nie ustępuje pierwszeństwa? Również okej. Rowerzysta jedzie lub stoi na drodze dla rowerów? SKANDAL!

skeeto666
z
youtube.com
dodany: 15.02.2026, 08:01:51
  • 228
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    stopcham
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:24:45 via Wykop
  • 0
@misiozaur: bo tacy rowerzyści niestety nie mają tablic rejestracyjnych, żeby ich łatwo "rozliczyć". W przypadku jazdy samochodem po chodniku czy ścieżce można przynajmniej próbować składać zawiadomienia związane z wykroczeniem i wskazać konkretny pojazd. Gdy masz jakiegoś rowerzystę czy motorowerzystę to jak będziesz go ścigać? "Panie policjancie, to był koleś o ciemnych rysach twarzy z charakterystycznym żółtym plecakiem". Przecież to z miejsca kwalifikuje się na "niewykrycie sprawcy".

Mnie też takie osobniki
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:27:16 via Wykop
  • 0
@jessroncen: dodaj tag na czarną listę zamiast zaśmiecać komentarze ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:27:57 via Wykop
  • 2
@leenny44: tak, sporo jeszcze takich co myślą, że mogą wszystko, że wszystko im wolno bo mają samochód i MUSZĄ gdzieś zaparkować, nawet jeżeli w ten sposób będą tamować innym ruch.
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:29:28 via Wykop
  • 3
@CzasemTuZerkam: ale przecież ta droga jest całkowicie przejezdna. Co innego, gdy jakiś dostawczak zatrzyma się na środku ulicy. Wtedy trzeba go zgłaszać i piętnować takie zachowanie.
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:41:07 via Wykop
  • 1
@misiozaur: motorów z tablicami nigdy nie widziałem. Widziałem za to motorowery elektryczne z manetkami, które tablic nie posiadają. Coś podobnego do tego ze zdjęcia z Internetu
panDocent - @misiozaur: motorów z tablicami nigdy nie widziałem. Widziałem za to moto...

źródło: image

Pobierz
panDocent
panDocent 15.02.2026, 19:44:31 via Wykop
  • 0
@jessroncen: no widzisz, tyle lat a zawsze czegoś nowego można się nauczyć. Cieszę się, że pomogłem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
panDocent
panDocent 15.02.2026, 21:33:44 via Wykop
  • 0
@nilmerg: parking jest już obok. To centrum miasta, a nie jakaś fabryka obok której muszą być ciągle jakieś wielkie dostawy wielkimi dostawczakami, które nie mają miejsc.

Na długości całej tej ulicy są też wjazdy na przynajmniej 4 podwórka. Wystarczy, że samochód z paczką tam wjedzie i nie będzie problemu.

Ale po co komu zastanawiać się gdzie zaparkować, jak można na ścieżce czy na środku ulicy, żeby inni jeździli po ścieżce.
panDocent
panDocent 15.02.2026, 23:52:31 via Wykop
  • 0
@nilmerg:

wjazd na podwórka to raczej dla mieszkańców


lokale są "częścią" wspólnoty mieszkaniowej, która jest też właścicielem podwórka. Jeżeli dostawy są do tych lokali, albo do mieszkańców, to psim obowiązkiem osób zamawiających jest dopilnowanie, żeby w momencie dostawy było miejsce dla dostawcy. Gdy ja kiedyś zamówiłem do domu płytki i przyjechał kurier z Raben takim dużym dostawczakiem (nie jakimś większym busikiem) to zaparkował 200m od mojego bloku, bo powiedział, że
panDocent
panDocent 16.02.2026, 08:14:52 via Wykop
  • -1
@nilmerg:

absurd, nikt nie będzie po niego szedł i guzik zostawisz, a klient zgłosi, że nie dowiozłeś na wskazany adres i tyle. Kurier to nie jest "dostawa tam gdzie mi się podoba a klient niech sobie dojdzie", więc musisz zanieść towar.


Firmy kurierskie mają umowy i ogólne warunki usług i jeżeli kurier nie jest w stanie legalnie dostarczyć przesyłki to ma prawo odmówić dostawy i np. zostawić paczkę w jakimś
Chuopijak
Chuopijak
12.02.2026, 15:41:27
  • 1
#marvel #mcu
Znalazłem takie coś w necie: https://jacks-custom-mcu.fandom.com/wiki/Alpha:_Rise_of_the_Phoenix_Force

Nigdzie nie mogę znaleźć więcej informacji o tym filmie. Ktoš się orientuje co to? Czy on w ogóle powstał?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 12.02.2026, 16:40:11 via Wykop
  • 1
@Chuopijak: przecież to fake...
  • Odpowiedz

72

Dostawcy ponad prawem 4 - Samochodoza

Dostawcy ponad prawem 4 - Samochodoza

Czy dostawcy towarów do sklepów, restauracji, innych instytucji oraz osób prywatnych mają jakieś szczególne prawa? Jeśli tak, podajcie mi konkretne artykuły, bo mogłem coś przegapić.

zawisza
z
youtube.com
dodany: 09.02.2026, 20:08:37
  • 64
  • #
    samochodoza
  • #
    konfitura
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    stopcham
  • #
    kierowcy
panDocent
panDocent 10.02.2026, 07:49:40 via Wykop
  • 1
@kubako: no patrz, a u mnie jest jednokierunkowa uliczka osiedlowa, na której nigdy nie było pługu, piaskarki czy solarki i jest coś w rodzaju "kolein" w śniegu. Niektóre samochody nawet osłoną silnika obcierają o ten śnieg, który zaleguje sobie cały czas. więc wydaje mi się, że jeżeli pług przejedzie, to 80% roboty jest już zrobione. Resztę tak jak piszesz robią już samochody, ale gdyby nie te 80% zrobione przez pług
panDocent
panDocent 10.02.2026, 07:50:26 via Wykop
  • -2
@encopenco: wykop :)
panDocent
panDocent 10.02.2026, 08:25:55 via Wykop
  • -4
@teh_m: odkop (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

@encopenco: okoń!
panDocent
panDocent 10.02.2026, 10:57:14 via Wykop
  • 0
@kubako: wszystko fajnie, ale to prosto tak nie działa. Podstawa to pług + chemia. Jeżeli szybko się tej pierwszej warstwy nie ogarnie to później to wszystko się zbryla i tworzą koleiny jak na osiedlowej uliczce. Wzmożony ruch faktycznie pomaga, ale jako dodatek po pierwotnym poprawnym przejechaniu pługiem.

Tu masz też ciekawy dokument na ten temat - https://highways.dot.gov/media/6236

Other than the influence that traffic volume has on the assignment of level
panDocent
panDocent 10.02.2026, 14:57:46 via Wykop
  • -1
@kubako: Dziękuję! W sumie to był ciekawy punkt widzenia z tymi silnikami.

Niestety wyszło na to, że to nieróbstwo włodarzy odpowiada za taką sytuację na chodnikach (╯°□°)╯︵ ┻━┻
panDocent
panDocent 10.02.2026, 14:58:37 via Wykop
  • 3
@congobongo: które to znalezisko o tym, że ludzie jeżdżą samochodami po chodnikach zamiast znaleźć sobie legalny parking? Ludzie! LUDZIE!!!
panDocent
panDocent 11.02.2026, 00:21:29 via Wykop
  • 0
@Saeglopur: jak prowadzisz biznes to musisz sobie ogarnąć kwestie dostawy. Głupio pakować się z biznesem w miejsca, gdzie nie będziesz mógł legalnie zrobić dostawy.

Ale nawet gdyby miasto robiło takie miejsca (jak np. w Szczecinie) to i tak pewnie by się znalazł jeden z drugim co przyjadą Audi czy BMW i oni powiedzą, że też dostawa. I wtedy kierowca busa co ma zrobić?

Wiem też że np. w Warszawie często
panDocent
panDocent 11.02.2026, 14:38:59 via Wykop
  • -1
dostawa mebli, przeprowadzka, dostawy paczek, jedzenia?


@Saeglopur: już kiedyś to pisałem i napiszę jeszcze raz. Jak robiłem remont mieszkania, to koleś z Raben z płytkami podjechał chyba z 300 m od mojej klatki, bo powiedział, że tam nie ma gdzie zaparkować zgodnie z prawem. I ja sobie te rzeczy później moim wózeczkiem za 100 zł z Leroy przewiozłem sam. Więc nie mów mi, że osoby, które swoją działalność opierają właśnie

452

Zrobiliśmy więcej niż straż miejska

Zrobiliśmy więcej niż straż miejska

Wracamy na przejścia dla pieszych w pobliżu parku i górki, gdzie zaparkowanie jest ważniejsze od bezpieczeństwa. Pokazujemy przy tym brak efektywności w działaniach straży miejskiej.

o__0
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 08:01:09
  • 112
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    strazmiejska
  • #
    prawo
panDocent
panDocent 08.02.2026, 08:19:04 via Wykop
  • 5
No tragedia na tej górce. Nic tam nie jeździ, żeby podjechać komunikacją. Ani autobus, ani tramwaj, ani metro, ani nawet pociąg... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:12:44 via Wykop
  • 5
@Sevotumir: byłem 2 tygodnie temu, podjechałem autobusem z Metra Młynów aż do kładki przy Czorsztyńskiej i później sankami. Było git! Proszę mi tu nie kłamać ᕦ(òóˇ)ᕤ
panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:13:29 via Wykop
  • 36
@friesee: bo dla większości takich ludzi przyznanie się do błędu to metafizyka
panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:51:32 via Wykop
  • 0
@o__0: pewnie zabrali Ci w szkole, razem z kanapkami...
panDocent
panDocent 08.02.2026, 13:20:00 via Wykop
  • 4
zagrożenie, dla bezpieczeństwa w komunikacji ¯\(ツ)/¯


@kolejne_juz_konto: spoko, zawsze można zaparkować na pasach. Wtedy Twoje bezpieczeństwo jest ok.
panDocent
panDocent 08.02.2026, 14:56:51 via Wykop
  • 3
@piwakk: mam to samo pod garażem. U mnie nawet P-21 jest namalowane, ale wszyscy mają to w nosie. Wiadomo, że jak podjedzie tam kurier na 5 minut to jeszcze nie tak źle, bo wiadomo, że jego zaraz nie będzie i akurat on jest w ciągu dnia, gdy mało ludzi korzysta z wyjazdu. Ale wieczorem zaparkuje jeden z drugim po jednej i drugiej stronie i nic nie widać. A jak jakiś
panDocent
panDocent 08.02.2026, 15:09:00 via Wykop
  • 1
@kolejne_juz_konto: oczywiście, że komunikacja nie jest do tego przystosowana. Ale ja nadal uważam że Twoje podejście "będę pchać się na górkę samochodem" uważam za bezsensowne. Na taką górkę nie jedziesz z dzieckiem, które jest jeszcze w wózku, bo to nie jest górka dla takich dzieci. Tam jedzie się z dzieckiem w wieku minimum 3-4 lata. Jeżeli masz dwójkę, to znaczy, że jedno ma przynajmniej 4-5 lat, a drugie 3-4. Jak
panDocent
panDocent 08.02.2026, 15:10:14 via Wykop
  • 3
To może chociaż jabłuszko ?


@Sevotumir: też mu zjedli (╥﹏╥)
panDocent
panDocent 08.02.2026, 17:22:56 via Wykop
  • 6
@piotr-lebek: polecam blokadę tagu. Życie będzie łatwiejsze.
panDocent - @piotr-lebek: polecam blokadę tagu. Życie będzie łatwiejsze.

źródło: 1000042776

Pobierz
panDocent
panDocent 08.02.2026, 17:33:16 via Wykop
  • 0
@kolejne_juz_konto: faktycznie. Nie napisałeś tego słowo w słowo. Wyciągnąłem błędny wniosek, że skoro twierdzisz, że jazda komunikacją się nie nadaje to w takim razie trzeba pchać się samochodem na przejście.

To mój błąd, przepraszam. Udanego mirkowania!
panDocent
panDocent 08.02.2026, 22:07:55 via Wykop
  • 5
@MagicznyLolek: przecież od tego są służby xD

Ale nie, czekaj, on już odśnieżał

https://www.facebook.com/share/r/1P4EVARbmF/
panDocent
panDocent 11.02.2026, 09:37:31 via Wykop
  • 0
@Woo-Cash1900:

czyli w jednym pojeździe będzie z 5-10 takich rodziców z dziećmi i sankami.


moja "satystyka" (z Instytutu Badań Z Końca Układu Pokarmowego) raczej wskazuje na to, że obłożenie autobusów w weekendy w tym miejscu jest bardzo małe. Sam kilka razy tak jechałem w tamtej okolicy i w autobusie było kilka

949

Jak ja nie cierpię KSeFu!

Jak ja nie cierpię KSeFu!

TAJEMNICA HANDLOWA NIE ISTNIEJE

piotrek-michal
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 23:07:02
  • 180
  • #
    ksef
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    ciekawostki
panDocent
panDocent 10.02.2026, 15:09:18 via Wykop
  • 1
@interlude: podobnie jak z fakturami wojskowymi. Z tego co czytałem te są domyślnie wyjęte z jawności, więc do KSeF nie trafią.

@Sider a po co Ty jako przedsiębiorca masz ścigać kogoś, kto wziął fakturę na paliwo na Twój NIP? W FSeF oznaczasz, że nie przyjmujesz tej faktury i YOLO. Ja w mojej księgowości jak dostaję mail rano z importem faktur mam później w panelu dostęp do opcji zaksięguj/odrzuć i
panDocent
panDocent 10.02.2026, 15:13:58 via Wykop
  • 0
@szczekacz666: a masz jakieś informacje ile osób w ogóle tak zrobiło? Jak dla mnie to jest jakiś margines, który skończył skończył się pewnie w pierwszym dniu wprowadzenia KSeF.
Znachor_enjoyer
Znachor_enjoyer
Znachor_enjoyer
09.02.2026, 16:49:05
  • 5
W jaki sposób najskuteczniej zgłaszać kogoś łamiącego przepisy -> jazda wzdłuż po chodniku + niszczenie zieleni + 2,5 tony na chodniku?
Bus pewnego sklepu z elektroniką i agd zrobił sobie po moim osiedlu przejazd po chodnikach (z zakopaniem się w śniegu na trawniku). Nagrałem filmik - gdzie to najlepiej wysłać?
#konfitura #samochodoza #parkowanie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 09.02.2026, 16:51:19 via Wykop
  • 0
Może https://dlakierowcow.policja.pl/dk/stop-agresji-drogowej/87103,Stop-agresji-na-drodze.html ?
  • Odpowiedz

4554

Zrobiliśmy z Polaków 38 mln śmieciarzy. Ten system kaucyjny miał sens 20-30 lat

Zrobiliśmy z Polaków 38 mln śmieciarzy. Ten system kaucyjny miał sens 20-30 lat

ale nie teraz, bo sortownie same wyłapują to co trzeba - branża komunalna podsumowuje system kaucyjny.

alibaski
z
streamable.com
dodany: 09.02.2026, 11:27:26
  • 600
  • #
    ekologia
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    butelki
  • #
    polska
panDocent
panDocent 09.02.2026, 14:08:42 via Wykop
  • -9
@wykraczajacypozapole: ale zniechęcenie do kupowania np. butelkowanej wody w sytuacji gdy można sobie nalać ją do bidonu to jeden z celi wprowadzenia tego systemu kaucyjnego, żeby "utrudnić" kupowanie takiej wody.

Wiadomo, że docelowo to miało pomóc wszystko ogarnąć od strony sortowania i żeby wywóz śmieci był tańszy, albo przynajmniej nie był droży, ale jak to w Polsce wyszło na odwrót :D

877

Pomóżcie uzyskać stanowisko sponsorów kanału zero czy wiedzą co finansują

Pomóżcie uzyskać stanowisko sponsorów kanału zero czy wiedzą co finansują

Cześć mirki, w sławnych już materiałach kanału zero o Rosji, na samym końcu mamy listę sponsorów. Poniżej lista adresów mail do każdego z nich: SFD sekretariat@sfd.pl ZEN.COM hello@zen.com Bielenda Group kontakt@bielenda.com VASCO Electronics kontakt@vasco-e

Dhxhxh
z
wykop.pl
dodany: 08.02.2026, 13:19:59
  • 301
  • #
    ukraina
  • #
    kanalzero
  • #
    stanowski
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:00:27 via Wykop
  • -3
@RobertinoIncelino: to, że nie popierasz jakiejś opcji, nie znaczy, że popierasz jej "przeciwników".

Dodatkowo jak można mówić, że ktoś kto nie popiera rosyjskiej propagandy jest antypolski? Szefowie kanału zero wpadli na pomysł, żeby zrobić marny film, który pokazuje że Rosja nie jest taka zła (coś jak Tucker Carson z rok czy dwa lata temu), co wg niektórych jest czymś w rodzaju propagandy i próby wybielania rosji. Komuś to się nie
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:02:03 via Wykop
  • 7
@Karboksymetyloceluloza: bo zastraszanie działa tylko w jedną stronę. W drugą stronę to "świadome pomijanie marki". No chyba że później potrzeba pojechać po patelnię.
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:04:07 via Wykop
  • 2
@gl0wa: od rigczu. Nikt normalny nie będzie robić materiału o tym, jak to się w Rosji teraz żyje. Rosja to kraj zbrodniczy. Jej elity ciągle nam grożą bombardowaniami i mordami. Nie ma zgody na wybielanie Rosjan, ludzie którzy to popierają. Jak im tak źle to czemu ciągle Putin jest u władzy?
panDocent
panDocent 09.02.2026, 13:23:02 via Wykop
  • -1
@RobertinoIncelino:

Ja w tym filmie nic złego nie widzę,


Tu nie chodzi o to, że ten film jest zły, bo prezentuje jakieś złe rzeczy. Obejrzałem go i on moim zdaniem jest zły, bo wysłali jakąś babkę, która z tego co rozumiem ma jakieś romantyczne nastawienie do rosji po to, żeby pokazywać, że "hej, oni tam w rosji mają technologię, można kartę wyrobić w 4 godziny, jedzenie i jakiś ozon i
panDocent
panDocent 09.02.2026, 13:47:51 via Wykop
  • -1
@RobertinoIncelino: ja mam zupełnie inne odczucia. Dla mnie ten pierwszy odcinek to takie jaranie się tym, czego oni tam w tym kaliningradzie nie mają, a w sumie każdy dorosły człowiek wie, że w Polsce mamy to samo pod względem technologicznym, a i nawet lepiej. To tylko pokazuje, że starsi ludzie zwyczajnie nie są dobrymi osobami, żeby pokazywać ich w takim kontekście. Dodatkowo babka rzuca jakieś suchary, że "przesmyka się przez

708

Niemcy (po cichu) odchodzą od Zielonego Ładu?

Niemcy (po cichu) odchodzą od Zielonego Ładu?

Zielony wał już nawet Niemcom nie pasuje. A wy jak tam? Butelki do skupu posortowane?

pangkor
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 19:07:22
  • 119
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    oze
  • #
    energetyka
  • #
    finanse
  • #
    niemcy
  • #
    gospodarka
panDocent
panDocent 08.02.2026, 22:28:01 via Wykop
  • -1
Wystarczy nie kupować nic w butelkach i problem rozwiązany.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CleMenS
CleMenS
08.02.2026, 09:43:59
  • 0
#ksef da się zalogować do tego gówna jakoś szybciej niż poprzez autoryzacje bankiem, przepisywaniem gówien z aplikacji bankowych i to jeszcze dwa razy? P-------a dostaję
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 08.02.2026, 20:22:51 via Wykop
  • 1
@CleMenS: jeżeli masz dowód z "warstwą cyfrową" to chyba najszybciej tym. Jest aplikacja eDo App i nią podpisujesz te "logowania" do KSeF.
  • Odpowiedz

323

65 Ćwok, typowy Warszawiak

65 Ćwok, typowy Warszawiak

Pamiętajcie, empatia wobec egoisty to podstawa zdrowego społeczeństwa!

panDocent
z
youtube.com
dodany: 04.02.2026, 16:36:36
  • 104
  • #
    stopchamwarszawa
  • #
    konfitura
  • #
    samochody
  • #
    warszawa
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 20:12:51 via Wykop
  • -1
@Kudlaty777: #konfitura #samochodoza #stopchamwarszawa #stopchamszczecin i na dobry początek wystarczy (。◕‿‿◕。)
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 20:28:30 via Wykop
  • 4
@Miszczu_wszystkiego: czyli spoko, ktoś już coś rozwalił, to inni też mogą to rozwalać, po co w mieście normalny chodnik, po którym mogą sobie ludzie przejść, skoro może być taki rozwalony. Przecież on się "sam" rozwalił.

A tak serio - to właśnie m.in. ta budowa po drugiej stronie muru sprawiła, że po tym chodniku jeździ teraz masa samochodów, bo deweloper zamiast wyznaczyć miejsce dla pracowników na placu budowy ma ich w
panDocent
panDocent
Autor
06.02.2026, 11:36:08 via Wykop
  • -2
@Ciekawy85: Ja nie lubię Fame MMA czy innych tego podobnych freek fight, mam je na czarnej liście i nawet nie wiem, że takie znaleziska są i ich nie zakopuję.

Zwracam uwagę, że ktoś źle parkuje, a jeśli nie reaguje – wysyłam zdjęcie na policję i koniec.


Ale tak się dzieje od kilku lat i nic się nie zmienia. A dzięki takim filmom widać, że problem istnieje i trzeba go naświetlać,
pan_koracz
pan_koracz
04.02.2026, 17:09:10
  • 10
#konfitura - gościnny film z #wroclaw
https://youtu.be/dtEw2cvRoC4
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 04.02.2026, 17:54:32 via Wykop
  • 22
@witam12: na ulicy też jest wystarczająco dużo miejsca dla samochodów, pieszych i rowerzystów. Ale ktoś wymyślił, że ulica to miejsce dla samochodów, ścieżka rowerowa dla rowerów a chodnik dla pieszych. Jeżeli któreś z powyższych znajduje się nie na swoim miejscu to łamie prawo.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 18:03:16 via Wykop
  • 19
@witam12: jedyna patologia to kierowca, który jeździ po ścieżce rowerowej i stwarza zagrożenie i tak jak napisałeś - łamie prawo. Na filmie było powiedziane, że są miejsca, ale ludzie i tak wolą robić głupoty.

To że nie chcesz być nagrywany to Twój problem. W Polsce nie ma prawa, które w miejscu publicznym zakazuje nagrywania. Niby w jaki sposób ktoś ma zgłosić wykroczenie, skoro Ty sobie nie życzysz, żeby Ciebie nagrywać?
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 18:25:14 via Wykop
  • 8
@witam12: czyli uważasz, że pobicie czy rozbój to najlepsza opcja wyjaśnienia takiej sytuacji? Może wystarczy, żeby samochody jeździły po ulicy i problemu nie będzie?

Ty chyba nigdy w tym miejscu nie byłeś że wypisujesz takie bzdury


Na filmie widać, że jest znak "koniec drogi dla rowerów" i samochód jedzie w stronę tego znaku. To oznacza, że jedzie po ścieżce rowerowej, a nie po ulicy. Dodatkowo wcześniej jest nagranie z drona
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 19:17:03 via Wykop
  • 1
dobra pisze z gościem który nawet nie jest z Wrocławia xD


@witam12: to, że nie jestem z Wrocławia nie oznacza, że nie znam znaków xD

Zobacz sobie zdjęcie, z map z kilkuset metrów wcześniej. Tam jest znak Strefa Ruchu, który mówi, ze w tym miejscu jest ruch pieszych, rowerów i samochodów. Znak, który Ty wysłałeś, to znak informacyjny, że jest ciąg pieszo-rowerowy i nie oznacza, że ktoś "powinien jechać górą,
panDocent - >dobra pisze z gościem który nawet nie jest z Wrocławia xD

@witam12: to,...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 19:43:16 via Wykop
  • 0
zwykły patoyoutuber szukający poklasku.


@witam12: powiedział patokierowca nie rozróżniający znaków...

kończąca się klepiskiem - parkingiem dla ROD.


w strefie zamieszkania nie ma czegoś takiego, jak klepisko. Parking musi być oznaczony odpowiednio znakami. Jeżeli znaków nie ma, to nie ma parkingów. Na filmie widać, że właściciel terenu musiał ustawić tam słupki, żeby nikt nie parkował. A parking jest tu, gdzie na zdjęciu lub za szlabanem w strefie "Parkuj i jedź".
panDocent - >zwykły patoyoutuber szukający poklasku.

@witam12: powiedział patokierow...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 05.02.2026, 09:00:12 via Wykop
  • 0
@witam12:

w sezonie jeżdżę tamtędy codziennie rowerem
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 05.02.2026, 09:01:45 via Wykop
  • 0
@KillzoneJ:
1. jedź samochodem po drodze dla rowerów
2. ktoś przemawia Ci do rozsądku i mówi CI, że to droga dla rowerów i nie powinien tu jeździć
3. miej to w nosie, bo ciężko przemówić patokierowcy do rozsądku

nie ma punktu 4.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
  • Strona 5 z 11
  • >

Marcin

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.04.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.07.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 15.01.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking