Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
panDocent

panDocent

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1885
  • Znaleziska 860
  • Mikroblog 1025
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 28
Polasz
Polasz
20.11.2025, 05:02:25
  • 1677
Dzień dobry :)
Polasz - Dzień dobry :)

źródło: temp_file4675324448878078082

Pobierz
  • 79
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 20.11.2025, 08:45:23 via Wykop
  • 0
A wszystko to było po to, żeby zachować skalę i żeby wartości pomiędzy 50 a 100 km/h było w miarę łatwo widoczne dla kierowcy. To, że jakiś samochód miał 260 nie znaczyło, że tyle musi przejechać. Ale oczywiście może.
  • Odpowiedz
Mariusz30
Mariusz30
20.11.2025, 08:32:21
  • 9
Jak moglo dojsc do atakow na tory kolejowe? Jak sluzby do tego dopuscily? Przeciez goscia z audytu obywatelskiego lapia zawsze kiedy ochronie, policji albo innym sluzbom cos sie wydaje a czasem nawet jak im sie nic nie wydaje?

#audytobywatelski #polska #prawo #policja
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 20.11.2025, 08:43:08 via Wykop
  • 2
@Mariusz30: bo Audyt chodzi pod głównymi bramami wejściowymi do różnego rodzaju instytucji, czy (kiedyś gdy można było) jednostek. Nie krył się z tym w żaden sposób. A taki sabotażysta poszedł sobie w nocy w jakieś miejsce w samym środku pola, to wiadomo, że go nikt nie zauważy. A nawet jak zauważy to zanim ktoś tam przyjedzie to jego już dawno nie będzie.
  • Odpowiedz

3467

Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!

Pokaż treści 18+

Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!

Bieruńscy policjanci z garnizonu śląskiego wymyślili prawo w okolicach kopalni Ziemowit, następnie postanowili je egzekwować i brutalnie mnie zaatakowali nie mając kompletnie racji! Gdyż się dowiedzieli jak bardzo są w czarnej d*pie, kontynuowali upokarzanie mnie i trzymanie w kajdankach przez kilka

jarek04
z
youtube.com
dodany: 19.11.2025, 17:16:52
  • 384
  • #
    audytobywatelski
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    policja
panDocent
panDocent 19.11.2025, 18:19:00 via Wykop
  • 14
@Riolet: najlepiej gdyby go z komendy wynieśli w trumnie?
panDocent
panDocent 19.11.2025, 19:45:35 via Wykop
  • 3
@Riolet: w którym momencie filmu jest jak to napisałeś

p----------y ?


Gdy mówi, policjantom, że nie łamie żadnych przepisów, gdy mówi, że nie mają podstawy prawnej, żeby go legitymować, gdy mówi, że zakaz, który wisi jest nielegalnie powieszony, czy gdy mówił, że nie ma potrzeby, żeby go skuwać kajdankami?
panDocent
panDocent 19.11.2025, 21:01:38 via Wykop
  • 4
@Riolet: a jego hobby to nagrywanie obiektów, które można w danej chwili nagrywać. To, że Ty masz inne hobby nie znaczy, że ktoś inny musi robić coś z Twojego "katalogu zainteresowań"...
YaGo_
YaGo_
18.11.2025, 05:52:02
  • 5
#konfitura #uprzejmiedonosze #samochodoza po lewej sciezka dla rowerow, po prawej dla przechodniow (。◕‿‿◕。)
YaGo_ - #konfitura #uprzejmiedonosze #samochodoza po lewej sciezka dla rowerow, po pr...

źródło: b1491230-a6a6-47d3-9d8d-dd0e02879998

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 18.11.2025, 06:17:52 via Wykop
  • 2
A może to Rover? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 18.11.2025, 08:02:58 via Wykop
  • 0
@YaGo_:
panDocent - @YaGo_:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
TheTostu
TheTostu
17.11.2025, 09:25:04
  • 123
Parkować na przejściu muszę bo się uduszę

I cyk donosik z rana ʕ•ᴥ•ʔ

#samochodoza #konfitura
TheTostu - Parkować na przejściu muszę bo się uduszę 

I cyk donosik z rana ʕ•ᴥ•ʔ

#s...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 17.11.2025, 10:45:40 via Wykop
  • 0
To jest ulica poprzeczna do Prostej w Warszawie. Wybudował lub wyremontował ją deweloper w ramach prac przy "Mennica Legacy Tower", ale wygląda na to, że ZDM jej jeszcze nie odebrał "bo coś" - https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,32261958,przelom-w-sporze-inwestorow-o-wiezowiec-w-centrum-miasta-przybedzie.html

https://maps.app.goo.gl/2afX1zDx4grniGjX9
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 17.11.2025, 10:50:05 via Wykop
  • 0
@ignorancie: no tak, bo ZDM jej nie odebrał, więc nie może być otwarta czy jakoś tak. Nie znam się na prawie budowlanym.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 17.11.2025, 11:41:09 via Wykop
  • 0
@TheTostu:
panDocent - @TheTostu:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz

472

Trzeba zawrócić (Deotymy - Odc. 5)

Trzeba zawrócić (Deotymy - Odc. 5)

Czy pieszego można próbować rozjechać, jeśli ten stoi na chodniku? Czy grożą za to jakiekolwiek konsekwencje? Czy pieszy powinien czuć się winny? Jak kończy się zgłaszanie takich zdarzeń? Oto pierwszy prawomocny wyrok dotyczący sytuacji spod "bazarku". Chcesz wesprzeć moją działalność? Zajrzyj tutaj

maria_kiribati
z
youtube.com
dodany: 16.11.2025, 08:02:09
  • 133
  • #
    stopcham
  • #
    konfitura
  • #
    patologiazmista
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochodoza
panDocent
panDocent 16.11.2025, 11:30:58 via Wykop
  • 19
kim trzeba byc zeby marnotrawic pieniadze obywateli na slupki ktore mozna wyjac latwo


@adamus89: kim trzeba być żeby w ogóle myśleć o tym, żeby wyjmować słupki?
mirko_anonim
mirko_anonim
15.11.2025, 12:51:51
  • 4
✨️ Kierowcy to debile? Ⓘ
Tak sobie oglądam czasem konfiturę i samochodozę i widać, że kierowcy to debile, Ale nawet nie mówi tu o parkowaniu i PoRD. Jakby mi się tak zdążyło, że gdzieś bym zaparkował z premedytacją w miejscu gdzie nie można i taki gość jak oni by do mnie podeszli, to bym kulturalnie powiedział, że nie zauważyłem znaku i czy mogą mnie asekurować. Wtedy bez mandatu i bezpiecznie bym się ulotnił,
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 15.11.2025, 19:38:47 via Wykop
  • 2
to bym kulturalnie powiedział


@mirko_anonim: niestety kultura to nie jest coś co dostajesz gratis z prawem jazdy tylko coś co zdobywasz od dziecka. Niektórzy jej zwyczajnie nie mają i zamiast przyznania się do błędu, albo próby jakieś kulturalnej rozmowy w celu ustalenia, czy taktycznie jest zakaz to oni krzyczą rzeczy w stylu "od tego są służby", "nikomu to nie przeszkadza", czy najlepsze czyli "weź się za robotę"...
  • Odpowiedz
chudykbr
chudykbr
14.11.2025, 15:16:08
  • 838
#konfitura #samochodoza #samochody
Zaczynam odliczać
chudykbr - #konfitura #samochodoza #samochody 
Zaczynam odliczać

źródło: temp_file3291322690648614519

Pobierz
  • 125
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 14.11.2025, 16:36:53 via Wykop
  • 7
@chudykbr: nie wolno dokonywać zatrzymania obywatelskiego za wykroczenie. Ostatnio jeden wykopek mi to uświadomił. Zatrzymanie można robić tylko w przypadku przestępstwa.
  • Odpowiedz
c.....r
c.....r
konto usunięte 14.11.2025, 09:01:33
  • 262
Tutaj mamy przykład jednego z poważniejszych wykroczeń drogowych które zgłosiłem. Na przedstawionym zdjęciu widzimy deptak w Brzeźnie w Gdańsku. Mamy tu drogę dla rowerów, chodnik i stragany. Na wprost znajduje się plaża. Kierujący jechał slalomem między pieszymi i rowerzystami. Zachowanie bardzo niebezpieczne z uwagi na dużą ilość dzieci. Ta szaleńcza jazda mogła się naprawdę źle skończyć.

Za jazdę wzdłuż po chodniku grozi mandat 1500 zł i 8 pkt karnych. W tym przypadku
c.....r - Tutaj mamy przykład jednego z poważniejszych wykroczeń drogowych które zgło...

źródło: szalencza jazda

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 14.11.2025, 09:25:41 via Wykop
  • 12
@czerwony_kmer I punkty też zaoszczędził...

To w ogóle dziwne, że wg prawa jak komuś pożyczysz samochód to nie odpowiadasz za to w takiej samej kwocie jak za to samo wykroczenie odpowiadałby kierowca, który się przyznał. To powinno być jak z biletem na okaziciela w komunikacji miejskiej. Imienny za miesiąc w Warszawie kosztuje 180 zł a na okaziciela 230 zł czyli prawie 30% więcej. W przypadku mandatów, gdy wiesz, komu pożyczasz swoją
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 14.11.2025, 10:04:00 via Wykop
  • 4
domniemanie właściciela jako sprawcy


@To_ja_moze_pozamiatam: no ale w Polsce z tego co rozumiem, to jest zasada domniemania niewinności. Dopiero jak masz dowody można kogoś obciążyć.

Albo wskazujesz inne sprawcę


@To_ja_moze_pozamiatam: tak jest teraz z parkowaniem i mandatami. Mówisz, że samochodem kierował Kaczor Donald i pyk, po roku umorzenie bo nie wykryto sprawcy
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 14.11.2025, 11:12:28 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Lolenson1888
Lolenson1888
13.11.2025, 07:59:10
  • 1561
Od kilku dni w polskim internecie jest gigantyczny kwik o tę grafikę.
No ale kto normalny zapierdaIa ponad 100 km/h w zabudowanym, i około 200 na ekspresówce/autostradzie? Zdawałoby się, że taki przepis uderzy tylko w jakichś Sebixów prujących swoimi bmkami po wsiach stwarzając zagrożenie, gdzie nie ma żadnych kontroli, albo tych notorycznie jeżdżących na zderzaku i migających światłami żeby im natychmiast zjechać z lewego pasa na drodze szybkiego ruchu xD
#polskiedrogi
Lolenson1888 - Od kilku dni w polskim internecie jest gigantyczny kwik o tę grafikę. ...

źródło: e3e8b5c9aace5a93c95bdbdc6c67ce8ebac3d0b7efda822d48727dd6207f1483

Pobierz
  • 432
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 13.11.2025, 20:40:39 via Wykop
  • 0
@Lolenson1888: ludzie zapomnieli, że to musi być combo czyli to co wrzuciłeś + rażące naruszenie innych przepisów, np. niebezpieczne wyprzedzanie, czy jazda na czerwonym. W "normalnych" warunkach oczywiście nikt nie pójdzie siedzieć za to, że jedzie 100 km/h w mieście. Ale moim zdaniem to nadal jest idiotyzm, że ludzie mówią "a bo w polu będzie znak 50, a ja jechałem na krajówce 110 bo dwa pasy były"... Na znaki trzeba
  • Odpowiedz
pestis
pestis
13.11.2025, 10:46:59
  • 25
[ #innewojny #starwars #gwiezdnewojny ]
pestis - [ #innewojny #starwars #gwiezdnewojny ]

źródło: obraz

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 13.11.2025, 11:13:49 via Wykop
  • 12
Przejdź na ciemną stronę torów
  • Odpowiedz

2560

Koniec 800 plus oraz 13. i 14. emerytury? Petycja już w Sejmie

Koniec 800 plus oraz 13. i 14. emerytury? Petycja już w Sejmie

W zamian likwidacja podatku dochodowego, zyskaja pracujacy legalnie. Autor przekonuje, ze jest to neutralne dla budzetu. Czy rzadzacy maja wystarczajaco odwagi?

kasyx
z
gospodarka.dziennik.pl
dodany: 13.11.2025, 08:56:58
  • 433
  • #
    800
  • #
    emerytura
  • #
    praca
  • #
    podatki
  • #
    finanse
panDocent
panDocent 13.11.2025, 10:26:33 via Wykop
  • -8
@fioletowy_czlowiek: a może chciałbyś przeprowadzić się na bezludną wyspę? Tam potomstwa się nie dorobisz. Do emerytury też nie dożyjesz. Poświęcisz się dla nas, proszę? (。◕‿‿◕。)

2248

Pierwszy prawomocny wyrok

Pierwszy prawomocny wyrok

Czy pieszego można próbować rozjechać, jeśli ten stoi na chodniku? Czy grożą za to jakiekolwiek konsekwencje? Czy pieszy powinien czuć się winny? Jak kończy się zgłaszanie takich zdarzeń? Oto pierwszy prawomocny wyrok dotyczący sytuacji spod "bazarku". Film ze zdarzenia sprzed roku: https://youtu.be

panDocent
z
youtube.com
dodany: 10.11.2025, 08:16:14
  • 390
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    kierowcy
  • #
    motoryzacja
  • #
    policja
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 09:01:39 via Wykop
  • 38
@Wykopaliskasz: dodatkowo koleś ma już wyrok karny, więc jeżeli będzie potrzebował w jakiejś pracy zaświadczenie o niekaralności to może się z tą robotą pożegnać. Ale to pewnie dla niego i tak nie będzie problem.
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 09:02:08 via Wykop
  • 14
@Bzdula: absolutna racja, przepraszam, zły tag mi się dodał :(
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 10:28:12 via Wykop
  • 3
@Bzdula poprawione! Dzięki za czujność!
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 10:29:42 via Wykop
  • 22
@sildenafil: ja tak robię. Kilku nawet udało mi się przekonać, że jeżeli chodnik ma więcej niż 2 metry, to oni nadal nie mogą jeździć po nim, bo obok jest droga na której jest ograniczenie do 50 więc niech sobie jeżdżą tam. Nawet udało mi się tak kilu kurierów glovo/uber czy innych na tych śmiesznych motorkach przekonać, że ich miejsce jest na ulicy a nie na chodniku, który ma ledwo 1.5m.
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 11:11:27 via Wykop
  • 26
@Riolet: ale przecież audytor wygrał więcej spraw niż Konfitura. I jego sprawy też są ważne, jak np. z tym fotografowaniem czy bezpodstawnym legitymowaniem...
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 11:12:04 via Wykop
  • 15
@congobongo: sąd twierdzi coś innego
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 12:44:14 via Wykop
  • -2
@Riolet: ich prawa nie są ograniczane. Tak samo mogą też mieć włączony rejestrator w samochodzie jak przejeżdżają obok jednostek wojskowych. Tu masz jakiś marny artykuł o tym - https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cmentarz-we-wroclawiu-z-kontrolami-wojska-kaza-zaklejac-kamery-w-autach/3dkhe80

Tylko tak się składa, że obecne brzmienie 616a punkt 3 brzmi

obrazu stanowiącego jedynie szczegół całości, w szczególności takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza lub obraz zarejestrowany podczas przemieszczania się
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 16:12:44 via Wykop
  • -2
@congobongo: chyba trochę czasy pomyliłeś...
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:18:13 via Wykop
  • 27
@dybligliniaczek: on w sumie został dwa razy ukarany raz za jazdę po chodniku na miejscu, przez Najlepszego Policjanta w Polsce (TM) a drugi raz za to potrącenie w sądzie.

https://www.youtube.com/shorts/xfpjrFjmKWA
panDocent - @dybligliniaczek: on w sumie został dwa razy ukarany raz za jazdę po chod...
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:21:18 via Wykop
  • 19
@login0654: ale to nie tylko Konfitura, to też od nas zależy. Nie możemy zrzucać wszystkiego na Stop Chamy, Audytorów czy inne Samochodozy. To my jako obywatele, którzy widzą samochód na chodniku gdy schodzimy mu z drogi dajemy na to ciche przyzwolenie. Te czasy mogłyby już się skończyć. Rozumiem, że ludzie kiedyś mieli większe problemy i nie chciało im się jeszcze robić awantury, bo trzeba było zarobić. Ale teraz pokolenie wychowywane
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:31:03 via Wykop
  • 2
@hazet24: takie coś moim zdaniem podchodzi pod SLAPP, czyli Strategic Lawsuit Against Public Participation. Osoby "znane" stać na to, żeby takim Konfiturom robić pozwy o zniesławienia itp., a że Konfiturze pewnie szkoda na to czasu (bo i tak już robi masę dobrej roboty) to mu się wcale nie dziwię. Tu trzeba tylko i wyłącznie szybkiej egzekucji kar przez policję i tyle. Ale nie na zasadzie 100 zł za niszczenie trawnika,
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:34:13 via Wykop
  • 1
pan zza bugu wami rządzi

napisałes 100% prawdy


@plyty_chodnikowe: @piotr-lebek właśnie, że tu jest 0% prawdy. Maksym to Polak. Mówił o tym kiedyś i dodatkowo nawet sama prokuratura "przepraszała" za wskazanie błędnego obywatelstwa.

https://www.facebook.com/konfiturak/photos/prokuratura-t%C5%82umaczy-nazwanie-mnie-obywatelem-ukrainy-jako-pomy%C5%82k%C4%99-kt%C3%B3ra-nie-mia/122266067162200793/
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:34:24 via Wykop
  • -2
@OscarGoldman: https://www.facebook.com/konfiturak/photos/prokuratura-t%C5%82umaczy-nazwanie-mnie-obywatelem-ukrainy-jako-pomy%C5%82k%C4%99-kt%C3%B3ra-nie-mia/122266067162200793/
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:36:13 via Wykop
  • 2
@CapsLock3: ale wiesz o tym, że osoby, które jeżdżą po chodniku to też te osoby, które później parkują na drogach pożarowych czy kopertach? One zwyczajnie mają przepisy w nosie i nie będą się do nich dostosowywać. Ani do zakazu jazdy po chodniku, ani do zakazu parkowania na drodze p. pożarowej ...
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 18:38:15 via Wykop
  • 0
antyspołecznej


@przemek-zkielc: przecież jego zachowanie jest właśnie prospołeczne. Na takim bazarku babcie wymijały się z samochodami na wąskim chodniku. Dzięki jego działaniom (i innych osób, mieszkańców z pobliskich osiedli) ZDM w końcu się ogarnął i postawił tam wielkie blokady prawie jak na czołgi i teraz babcie już nie wymijają się z samochodami na chodniku. Przecież to jest w 100% prospołeczne!
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 20:01:19 via Wykop
  • 1
@jan-dzbansjdje: do referatu skarg np. w Warszawie jest to tu https://www.strazmiejska.waw.pl/struktura/pion-komendanta-sm/wydzial-kontroli-wewnetrznej/referat-skarg
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 20:02:18 via Wykop
  • 15
@PanieAreczku: to jakieś dawne dzieje. Teraz jak się kogoś na chodniku próbuje przejechać, nawet kilkukrotnie to trzeba liczyć się z tym, że się za to zapłaci. Wrzucanie tu zdjęć ORMO to jakieś nieporozumienie.
panDocent
panDocent
Autor
10.11.2025, 22:54:38 via Wykop
  • 9
@piotr-lebek: on jest Polakiem, nawet prokuratura to potwierdza (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 08:04:42 via Wykop
  • 3
@PuchaczLesny: a Ty oglądałeś ten film? Konfitura stoi na chodniku, przyjeżdża Toyota i pyk zderzakiem po nogach... Tak się nie robi w cywilizowanym kraju. Ta Toyota to jakiś taran na pieszych?
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 09:11:30 via Wykop
  • 0
@PuchaczLesny: wystarczyło, że koleś zjedzie z chodnika tą samą drogą, z której korzystał, żeby tam wjechać czyli powinien cofnąć. Najlepiej by było, gdyby też jego żona (czy w jakim tam związku są) wysiadła i pomogła mu cofać, żeby nikogo nie rozjechał i można się rozejść.

Po co on ma bardziej wjeżdżać na chodnik, żeby z niego zjechać? Przecież tam dalej nie ma żadnego zjazdu. Jest tylko przejście dla pieszych.

a
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 10:04:04 via Wykop
  • -2
To nie jest koncert życzeń.


@PuchaczLesny: oczywiście. Jak Toyociarz chciał, żeby Konfitura się odsunął to było jego życzenie, którego Konfitura nie chciał spełnić. Kurtyna.
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 10:43:30 via Wykop
  • -1
@PuchaczLesny: to jest wyrok nakazowy od którego można się odwołać i właśnie to zrobiła ta pozwana osoba. Dodatkowo to jest zupełnie inna sytuacja niż ta na filmie bo dotyczy Bydgoszczy.

typie zrozum, że od ścigania wykroczeń są służby a nie jakiś jutjuber xD


@PuchaczLesny: a zatrzymanie obywatelskie w momencie ujawnienia wykroczenia lub przestępstwa? Następnym razem jak ktoś będzie chciał ukraść Ci rower to jedyne co będziesz mógł zrobić
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 11:43:17 via Wykop
  • -1
stwierdziła wykroczenie po stronie konfitury


@PuchaczLesny: https://www.facebook.com/share/r/1CnX79y4yK/

Tam nie było Konfitury tylko ktoś mu filmik wysłał. Tak jak pisałem to dwie różne sprawy i tu odnoszę się do tej z Warszawy, a nie z Bydgoszczy. W Bydgoszczy koleś mógł jechać do przodu całą szerokością chodnika przed nim, ale wolał jechać do
panDocent
panDocent
Autor
11.11.2025, 14:19:08 via Wykop
  • -1
Ale ja uważam, że to nadal są dwie różne sytuacje. I co najważniejsze za tą sytuację z Warszawy kierujący dostał mandat 1500 zł za jazdę po chodniku i teraz uprawomocnił się wyrok związany z potrąceniem.

W Bydgoszczy inna osoba robiła zupełnie co innego, więc nie mów, że to ta sama sytuacja. Zobacz filmik, z którego kadr wcześniej wrzuciłeś. Na Ursynowie chodnik miał nieco ponad 2m szerokości w Bydgoszczy był to jakiś placyk
panDocent
panDocent
Autor
12.11.2025, 10:27:10 via Wykop
  • -3
@PuchaczLesny: ale Ty teraz wchodzisz na inny poziom dyskusji i argumentujesz to, że ludzie jeżdżą po chodniku, bo nie mają miejsca. Konfitura już kilka razy na filmach z bazarku pokazywał, że to miejsce jest tylko jakieś 100m dalej. Dodatkowo niedaleko są przystanki autobusowe i zwykli ludzie nie mają problemu, żeby tam się dostać. Problemem są tylko krzykacze, którzy myślą, że jak przez 20 lat łamali prawo, to teraz też mogą.
panDocent
panDocent
Autor
12.11.2025, 10:51:42 via Wykop
  • -3
@kapusta5: przecież twórca tego portalu ma sprawy w sądzie o pomówienia - https://brd24.pl/spoleczenstwo/bloger-z-portalu-warszawskiego-skazany-za-pomawianie-aktywisty-walczacego-o-bezpieczniejsze-drogi/. Konfitura jest Polakiem, co potwierdziła prokuratura - https://www.facebook.com/konfiturak/posts/pfbid028AfLLjwJ7u7jv8CZwaqipoxpzdLcobmuvK8pDGbSj26zVCuUh5gY4up9Q5ZpugiFl.

Dodatkowo ten samochód z filmu to auto zaparkowane na tyłach stacji benzynowej Orlen (wcześniej Bliska) przy bazarku na Olimpii. Jak widać, chciał zrobić dowcip kierowcy i spróbować podpompować mu koło ze stojaka z narzędziami rowerowymi, który znajduje się tu - https://www.google.pl/maps/@52.2383927,20.9556325,3a,75y,320.13h,82.04t/data=!3m7!1e1!3m5!1swuQOfTQ5DqOxASg17rw8Sw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D7.956118818429147%26panoid%3DwuQOfTQ5DqOxASg17rw8Sw%26yaw%3D320.1306696634683!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEwOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D. Na tym zdjęciu z google go nie widać,
panDocent - @kapusta5: przecież twórca tego portalu ma sprawy w sądzie o pomówienia -...
panDocent
panDocent
Autor
12.11.2025, 10:54:52 via Wykop
  • -3
W sumie to nawet z chęcią bym zapytał @konfitura_w_akcji w akcji, czy pamięta ten dzień i co tam się działo, ale nie wiem, czy on ma czas na takie pierdoły, oszczerstwa i pomówienia.
panDocent
panDocent
Autor
12.11.2025, 12:35:35 via Wykop
  • -3
@kapusta5, i co Ty na to? Faktycznie ciekawy ten film (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
panDocent
panDocent
Autor
12.11.2025, 23:55:14 via Wykop
  • -3
@PuchaczLesny:

nie, nie jest potrzebny.


Tak, jest potrzebny, bo w miejscach gdzie ludzie rozjeżdżają chodniki i trawniki zaczyna stopniowo pojawiać się porządek. Chodnik (o ile nie jest wyznaczony tam parking) i trawnik to nie są miejsca do parkowania i nic tego nie
c.....r
c.....r
konto usunięte 11.11.2025, 09:53:55
  • 823
Mógł zaparkować jeszcze bardziej na środku. Chodnik do chodzenia? Kto to słyszał

Mandat w komentarzu

#samochodoza #konfitura
c.....r - Mógł zaparkować jeszcze bardziej na środku. Chodnik do chodzenia? Kto to sł...

źródło: OTt0xdx7fesT,co

Pobierz
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 11.11.2025, 10:05:33 via Wykop
  • 11
@jutrobedzieinaczej: dobrze, że każdy z Porshe to uczciwy człowiek (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz

841

Chuligański wybryk nieobyczajny

Pokaż treści 18+

Chuligański wybryk nieobyczajny

Policja nie dojechała do zgłoszenia? Nikogo nie interesuje zastawiony chodnik? Wystarczy, że napiszesz coś flamastrem zmywalnym na szybie samochodu - przyjadą w 30 minut! Kolejna dawka bezczelności kierujących i wtórujących im służb, które nie dostrzegają prawdziwego problemu. Chcesz wesprzeć moją d

maria_kiribati
z
youtube.com
dodany: 09.11.2025, 08:02:26
  • 196
  • #
    konfitura
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    samochodoza
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:13:43 via Wykop
  • 16
@Dzejzkej: pomalowanie twarzy to naruszenie nietykalności cielesnej. Co innego, jak ktoś coś napisze na samochodzie, co zejdzie w ciągu 30 sekund, gdzie nie ma trwałego czy tam nieodwracalnego uszkodzenia mienia.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:14:56 via Wykop
  • -3
@ksetlak: @A330 to nie tylko kwestia IQ ale też uprawnień. Z tego co wiem, to SM nie ma do tego prawa. Wystarczy zmienić prawo zgodnie z Agendą Parkingową i problem w 80% się rozwiąże.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:21:12 via Wykop
  • -3
@A330: bo albo im się nie chce, albo się boją, że ich komendant opierniczy, albo jakaś inna głupota.

W Polsce powinna być reforma prawa o ruchu drogowym w tej kwestii parkowania. Powinien być mandat dla właściciela pojazdu i niech on sobie dochodzi, kto prowadził. Jakoś jak nie opłacisz parkowania w SPPN to karę administracyjną można wystawić automatycznie (tymi samochodami z kamerami), ale mandat za parkowanie na chodniku, przed przejściem, itp.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:27:46 via Wykop
  • 2
@Tukoruzi: a po co miałbyś mi robić kupę na samochód? Wszystko ok z Twoją głową?
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:44:14 via Wykop
  • 2
@Tukoruzi: a skąd wiesz, że skład Twojego kału nie ma wpływu na szybę samochodu? W ogóle co to za pomysł, żeby komuś robić na szybę? Musiałbyś w tym celu wejść na samochód, a to już by mogło być niszczenie mienia, bo maska samochodu nie jest przeznaczona do tego, żeby po niej chodzić.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 11:46:12 via Wykop
  • 14
@r_a_f: za co się wziął? Za generowanie roboty kolegom i koleżankom na komisariacie i pracy w sądzie? Wystarczy, że będą wystawiać mandaty za nielegalne parkowanie i konfitura zamknie kanał, bo nie będzie już potrzebna żadna taka akcja.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 12:53:44 via Wykop
  • 0
@A330: ja kiedyś codziennie zgłaszałem samochody, które dosłownie "całowały" znak przejście dla pieszych. Najpierw przez 19115 to mi wysyłali listy, że nie ma wykroczenia, później telefonicznie to też nikt nie przyjeżdżał, a teraz przez zgłosparkowanie. Napisałem do radnych to odpisywali że oni nie chcą zabierać miejsc parkingowych i słupka tam raczej nie postawią...

A przykład z Kaczorem Donaldem oczywiście znam. Nawet sam kiedyś byłem "po drugiej stronie barykady". Z 12
panDocent
panDocent 09.11.2025, 15:04:06 via Wykop
  • 1
@Dzejzkej: jeżeli czyn jest odwracalny (np. da się umyć taki mazak kredowy) to wtedy nie ma niszczenia i wszyscy mogą się rozejść.
panDocent
panDocent 09.11.2025, 18:22:01 via Wykop
  • 5
@asurmar: może policja niech się weźmie za robotę i przestanie być pouczeniówką w przypadku fach oczywistych wykroczeń jak jazda po chodniku? Jakoś wystawianie mandatów za przekroczenie prędkości czy picie piwa pod chmurką to dla nich nie problem, ale jazda po chodniku już tak...

Widać to po akcji Maksyma w Łodzi. Dopiero jak upomniał się w odpowiednich pismach to ci wystawili mandaty na łączną kwotę 23k za jeden dzień. Dodatkowo złapali
panDocent
panDocent 10.11.2025, 00:01:14 via Wykop
  • -1
@Dzejzkej: skoro dyżurny przyjął zgłoszenie to przyjeżdża patrol i robi rozeznanie. Na filmie widać że babka sama to zmywa, gdy policjant rozmawia z Maksymem, więc wystarczy że policjant podejdzie i zobaczy, że to faktycznie łatwo schodzi, powie, że jest niska społeczna szkodliwość czynu i jeżeli właściciel chce to może złożyć zawiadomienie i sprawa będzie toczyć się z powództwa prywatnego, a nie na wniosek Policji. Policjant nie powinien wtedy wystawiać mandatu
wscieklykabanos
wscieklykabanos
07.11.2025, 12:15:18
  • 2838
Na Bemowie ludzie sprawdzili pozwolenia na budowę bilbordów. Na 125 tylko DWA posiadały.
Zaczyna się usuwanie. W niektorych lokalizacjach nielegalnie stało nawet 12 sztuk.

Pytanie: gdzie byli urzędnicy, że to ludzie musieli odkryć?

#warszawa #polska
wscieklykabanos - Na Bemowie ludzie sprawdzili pozwolenia na budowę bilbordów. Na 125...

źródło: 574559329_1131719332277612_231937386027605055_n

Pobierz
  • 103
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 08.11.2025, 11:46:51 via Wykop
  • 0
@armagedon444: https://www.facebook.com/p/Pogromcy-Reklamozy-100063186673734/?locale=pl_PL

To oni się tym zajmują. Myślę, że jak się do nich odezwiesz to wskażą co i jak.
  • Odpowiedz
Szoser
Szoser
Szoser
06.11.2025, 10:11:27
  • 417
Miło mi poinformować, że w Warszawie:
1. policja ukarała mandatem kierowcę jeżdżącego po chodniku po zgłoszeniu mailowym na Stop Agresji Drogowej,
2. policja zostawiła wezwanie/mandat za wycieraczką samochodów zaparkowanych na całej szerokości chodnika po zgłoszeniu przez Zgłoś Parkowanie,
3. straż miejska przyspieszyła przyjmowanie zgłoszeń z Uprzejmie Donoszę i zmobilizowała się do walki z parkowaniem na trawnikach.
#konfitura #samochodoza #stopcham #warszawa
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 06.11.2025, 12:01:44 via Wykop
  • 0
@modzelem , na UD podajesz swoje dane, wysyłasz zdjęcie i oni na podstawie zdjęcia podejmują decyzję. W moim przypadku nie zawsze to działało. Często gdy ktoś parkował "na" słupku ze znakiem przejście dla pieszych (dosłownie całując go zderzakiem) SM często odpisywali, że nie widzą znamion czynu zabronionego. A w odwołania nie chciało mi się bawić.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 12:26:07 via Wykop
  • 1
@Szoser: OT IV na Sołtyka. Oni rządzą się swoimi prawami. Często wzywają mnie do prostych sytuacji np. ten samochód "całujący" znak przejście dla pieszych, albo samochód na P-21. Robią tylko sobie dodatkową robotę tymi wezwaniami...
  • Odpowiedz
Bzdula
Bzdula
06.11.2025, 06:59:06
  • 41
Fajnie że mają takie kamizelki, będzie łatwiej ustalić (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#parkowanie #samochodoza #konfitura #wroclaw #polskiedrogi #zabka
Bzdula - Fajnie że mają takie kamizelki, będzie łatwiej ustalić (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#parkowani...

źródło: IMG_1017

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 06.11.2025, 07:55:20 via Wykop
  • 33
@typ53B: a czemu ten koleś nie może zatrzymać się na jakimś parkingu, albo nawet na ulicy i z tego miejsca dostarczyć paletę? Przecież ma ładny wózeczek.

Czemu nie mógł stanąć jak ten tu? https://x.com/KonfituraWAkcji/status/1985773549190361291
panDocent - @typ53B: a czemu ten koleś nie może zatrzymać się na jakimś parkingu, alb...
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 08:08:54 via Wykop
  • 55
@typ53B: Ale przecież ma wózek. Przy przejściu dla pieszych jest obniżenie, więc niech podjedzie tak, na ulicy, żeby mu było wygodnie tym wózkiem podjechać i gotowe. Po co pakować się dostawczakiem na chodnik i go niszczyć. Te chodniki od takich rzeczy się psują i później trzeba je naprawiać z budżetu miasta...

A jak odbiorca nie zapewnia odpowiedniego miejsca na dostawę, to niech dodatkowo płaci za odbiór z dalszego miejsca.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 08:36:48 via Wykop
  • 8
@typ53B: to powiedz dostawcy, że ma miejsce do zaparkowania za bramą, ale ona jest mała, więc musi przyjechać czymś mniejszym jak ten Hert ze zdjęcia powyżej. To oni wtedy powiedzą, super Panie Januszku, ale to będzie kosztować 10 czy 15 zł więcej za dostawę, bo to inny kurier do drobnicy jest i będzie nadrabiać drogi. A Ty wtedy powiesz "no dobra, od 10 czy 15 zł nie zbiednieję, a przynajmniej
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 09:18:45 via Wykop
  • 2
@typ53B: no to niech sobie inaczej transport organizuje zamiast niszczyć chodniki.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 09:35:24 via Wykop
  • 2
@typ53B: jak prowadzi się biznes, to trzeba brać pod uwagę koszty. W szczególności, że tak jak inni piszą tam są miejsca dla dostawców.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 06.11.2025, 11:59:33 via Wykop
  • 2
@ziemniaki149: gdzie w jeżdżeniu po chodniku takim wielkim pojazdem jest rozsądek? Jeszcze dodatkowo zaparkowany przed pasami. Na szczęście tam światła są, więc nikt "zza" tego samochodu nie będzie. Ale pewnie z perspektywy pieszego na pasach, czy dojeżdżającego nie wygląda to tak źle.
  • Odpowiedz
Tywin_Lannister
Tywin_Lannister
04.11.2025, 13:56:14
  • 302
#konfitura #samochodoza #motoryzacja #samchody #majtczak #warszawa #lodz

Działalność Konfitury i tego drugiego psychola z Wawy, to absolutny rak tworzony pod wyświetlenia i zarobek. Brzydzę się tym udawanym „mesjanizmem” i ich poczuciem, że są strażnikami moralności. Jak chcą próbować eliminować patologię z dróg, to niech zaczną od:
- majtczaków, perettich i innych różnej maści agresorów drogowych oraz z-----------y;
- pijaków wsiadających
Tywin_Lannister - #konfitura #samochodoza #motoryzacja #samchody #majtczak #warszawa ...
  • 181
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 04.11.2025, 15:49:34 via Wykop
  • 29
Ot bohaterowie filmów popełniają zwykle wykroczenie co konfiturą mógłby sfotografować i wysłać na straż miejską. Zamiast tego wciska ludziom kamerę w twarz, blokuje przejazd, a jak ktoś jakkolwiek na to zareaguje to wyląduje na YouTubie. Powinni zamknąć gościa bo sam łamie prawo.


@hub_bub: ale problem polega na tym, że zgłaszanie tego służbom kończy albo na niewykryciu sprawcy, albo na pouczeniach, które nic nie dają. W związku z tym ludzie chcą to
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.11.2025, 16:01:42 via Wykop
  • 17
@Tywin_Lannister:

to niech zaczną od:


To może Ty zacznij? Wrzucisz filmik powiedzmy 1 grudnia o 9 rano na YT? Taki gdzie chodzisz i patrzysz, czy w mieście w którym mieszkasz nie jeździ żaden pijak, albo czy ktoś komu na zderzaku nie jeździ. Masz mojego suba! Chociaż pewnie będziesz mieć dużą konkurencję bo już jest kanał Polskie Drogi, Bandyci Drogowi i inne podobne, więc ciężko będzie się przebić.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.11.2025, 17:44:37 via Wykop
  • 2
Tu macie najlepsze podsumowanie tego "zgłaszania" do odpowiednich służb...

https://www.facebook.com/share/p/17ig3iGBk8/
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
  • Strona 4 z 12
  • >

Marcin

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.04.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.07.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 15.01.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking