To uczucie gdy znajdujesz w sklepie Googla podróbkę swojej gry. Ktoś się napracował, porobił dość podobne grafiki, sama gra to totalna kupa, ale i tak w jakiś sposób szanuję, a sam fakt że moja gra doczekała się klona juz o czymś świadczy (✌゚∀゚)☞
-------------------------------------------------------- Do końca roku pozostało 139 dni.
Kolejna moja ilustracja wykonana poprzez połączenie programowania generatywnego i malarstwa, tyle, że w przestrzeni 3D. Mówiąc prościej... piszę skrypty, które generują mi abstarakcyjne formy w 3d, z których potem składam obrazy inspirowane ludzkim ciałem.
@wanderlust00: Raczej nie planuję. Poświęciłem dużo czasu na eksperymenty i jeśli kiedkolwiek zabiorę się za tutoriale to raczej typowo zawodowe dla grafików, związane z rynkiem sztuki, pracą jako freelancer i tworzeniu kariery jako ilustrator.... natomiast w niedalekiej przyszłości planuję otworzyć sklep z wydrukami... jestem w trakcie tworzenia :)
Tradycyjnie #politechnikalodzka organizuje Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych. Gdybyście byli chętni zobaczyć na żywo i zagrać w gry tworzone przez studentów (chyba mogę powiedzieć że głownie przez studentów technologii gier i grafiki na informatyce na wydziale FTIMS wink wink ( ͡°͜ʖ͡°)) oraz przy okazji spotkać ważnych ludzi z #gamedev to zapraszam na finał konkursu do #lodz 29 i 30 czerwca (⌐͡■͜ʖ
@chris3d: Ja #!$%@?ę. Jestem wielkim "fanem" firm, które w XXI wieku, w czasach gdzie internety można przeglądać nawet na lodówkach, do ogarniania PRu zatrudniają ludzi nie tylko niekompetentnych... ale po prostu "szkodników", psujących wizerunek marki. Co ten egzpierd chce osiągnąć w wojnie "średnio-znane-studio-odpowiedzialne-za-masę-crapu-i-parę-jako-takich-strzelanek" z "jednym z największych serwisów o grach w Polsce"? xD
Po co takie rzeczy jak się ma porządne zachodnie serwisy, a nie polskie gówno
@AKAPony: Idiota zatrudniony na stanowisku "PR manager" ;p
Dobry PR polega na budowaniu pozytywnego obrazu marki niezależnie od sytuacji - nawet jeśli ktoś "nas" obraża, w jakikolwiek sposób. Pełna profeska, na wbity albo nie reagujemy wcale, albo robimy to z maksymalną grzecznością, opanowaniem... i cóż - lizodupstwem. Public relations, jak w znanym dowcipie, polega na tym, by
Hejka :) Jeden z stworów jakie można spotkać w naszej słowiańskiej grze przygodowej, o której pisałem wcześniej. Fajny, niefajny? #gamedev trochę #rysujzwykopem #grafika
Siema, nagrałem wczoraj video z trybu dla 2 graczy w Cubers, walka o punkty, chaos i dużo zabawy :) Na wideo gram z największą fanką gry, moją zoną, która smashowała przyciski na padzie jak pokręcona :P Po więcej zawsze zapraszam na Facebook'a https://www.facebook.com/CubersGame/ #indiegamedev #gamedev #unreal
@4833478: jedną z rzeczy jaką żałuje jest fakt, że nie zacząłem interesować się lotami kosmicznymi i ogólnie kosmosem jeszcze w czasach gdy wahadłowce latały ( ͡°ʖ̯͡°) Powtórki z youtuba to jednak nie to samo.
W Stanach Zjednoczonych standardowa odległość między torami kolejowymi to 4 stopy 8,5 cala (143,5 cm). Nie jest to liczba szczególnie poręczna. Skąd więc się wzięła? No i co to wszystko ma do końskich zadków nie mówiąc już o promach kosmicznych?
Cóż, taka jest standardowa odległość między torami w Anglii, a to w końcu angielscy emigranci wybudowali koleje amerykańskie. Ale dlaczego Anglicy wybrali tak nietypową odległość?
Mały prototyp nad którym aktualnie siedzę. 8 godzin pracy za mną, czysta przyjemność. Sorry za kursor ale już mi się nie chciało nagrywać nowego gifa. xD #gamedev #gry #android
Siema, kolejny sobotni post na FB, kolejny materiał :) Niedawno zacząłem prace nad lokalnym versus modem na punkty w #cubers więc musiałem zmienić hud w grze, dodatkowo chciałem pokazać jak wyglądają pułapki z kwasem którym gracz może zarazić siebie, albo wykorzystać je do zabicia przeciwników. Możecie obejrzeć wideo i podzielić się opiniami. Zapraszam jak zawsze na Fanpage :) #unreal #indiegamedev #gamedev
@Dziobson: super to wygląda. Przy dochodzeniu do granic areny, szczególnie na dole, kamera ustawia się w niewygodny sposób- chciałoby się również wtedy widzieć więcej ( ͡°͜ʖ͡°)
Hejka, po 3 tygodniach skryptowania,modelowania, animacji i robienia dzwięków po godzinach mam krótkie video pokazujące jak będzie wyglądać pierwsza walka z bossem w #cubers. Odbywać się będzie na innej arenie, jednak, że jeszcze jej nie mam to pokazówka jest na tej :) Jeśli się wam podoba to zapraszam na facebook https://www.facebook.com/CubersGame/ łapka w góre i tam zawsze newsy na bieżąco. #indiegamedev #gamedev #ue4
@Dziobson: Paradoksalnie telefon działa mi właśnie szybciej niż laptop a na razie za dużo się przemieszczam żeby złożyć kompa, może jakoś się wyrobię przed premierą bo zaciekawiła mnie ta gra strasznie i kibicuję
Robię sobie grę, wymyślam plansze, bawie się ... i raptem widzę coś takiego. I oglądam to już pół godziny jak debil od nowa z każdej strony, bo ładne. I weź tu pracuj :D
@Lord_Mefisto: jasne :) gra to Art Of Gravity. Będzie to gra logiczna, gdzie trzeba rozwalic wszystko na planszy, używając różnych zależności, które na planszy występują :) Oparta o voxele i silnik fizyczny, wygląda cholernie fajnie i można się na to patrzyć w nieskończoność. Wyjdzie niedługo (miesiąc?) na Steam i iOS, będzie kosztować dolca :) Szukam testerów :)
@skolland: Rozwiń myśl jeśli możesz. Skoro wybór pixelartu można wytłumaczyć lenistwem lub brakiem umięjętności to jaki styl graficzny poza 3D uważasz za bardziej pracochłonny od wspomnianego pixelartu? Czym jest sensowna grafika na unity? ( ͡°ʖ̯͡°)
@skolland: jedni się skupiają na grafice (i mają zespół 300 grafików), a inni na gameplayu (i mają zespół 6 osób na cały projekt). Jeśli uważasz, że za wyborem stylu graficznego w grach stoi lenistwo to nie wiem nawet co na to powiedzieć
Kumpel robi gierkę na UE4 ale się cyka reklamować ją gdzieś po za fb... zobaczcie i może zostawcie mu jakieś komenty czy się podoba czy nie. Dodam tag #cubersgame i zobaczymy jak pójdzie - staram się go namówić by tu sam założył konto i coś więcej dorzucił od siebie pod tym tagiem :) Link do fb: CUBERS #gamedev i chyba #programowanie
Hej hej, dzieki za ciepłe przyjęcie mojej gry :) Dodam niedługo osobny temat o progresie gry skoro tak zachęcacie, a wieczorem napiszę tutaj pare info o grze. Pozdrawiam! #cubers
Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki, drugi odpowiedzialny za #programowanie + od niedawna młody i utalentowany kompozytor) działamy nad naszą pierwszą poważną grą - Sapu. Jest to magiczna gra akcji RPG o mrocznym klimacie, która udowadnia, że czasami ucieczka też może być rozwiązaniem :)
Niedawno weszliśmy na Steam Greenlight, gdzie możecie sprawdzić trailer, obejrzeć kilka zrzutów i przeczytać trochę więcej na temat gry. Jeśli Wam
@sprajtowy: helped his parents on everyday duties. <- with everyday duties (zwrot to: help somebody with something) a peacefully mountainous area with the forest near a house. <- "a peaceful, mountainous area with a forest near their house." (spokojna, górzysta okolica a nie spokojnie górzysta + pomieszane a/the) Sapu was venturing deep into the forest, to collect mushrooms <- "Sapu would venture deep into the forest to collect mushrooms"
Cześć wszystkim! Od roku pracowałem nad Samochodowym Flipperem i nagle dowiedziałem się, że mogę przegapić Steam Greenlight, który będzie niedługo zamknięty. Rzućcie okiem na moją grę i jeśli spodoba wam się koncepcja odbijania samochodów zamiast kulek w pinballu (+ oczywiście driftowania) to zapraszam do wsparcia pozytywnym głosem: Link do Greenlight z trailerem video i obrazkami Wygląda na to, że gra bardzo potrzebuje Waszego wsparcia;)
Gra jest trochę zakręcona i robiona z przymrużeniem
@PixelFlipper: opcjonalnie zamiast zoo dałbyś pastwisko z krowami, kozami i końmi XD serio. Samochód ttrafia w krowę i z głosników dobywa się głośne MUUUUUUUUUUU itd Xd
@dob3k: w grze musisz naprawiać i tuningować samochody. Do tuningu używasz narzędzi, które trzeba zebrać w sklepach [mini gra w zbieranie narzędzi]. Żeby otworzyć sklepy muszisz driftować wokół drzew [minigra]. Potem lecisz do jednego z trzech warsztatów i tuningujesz np. silnik [minigra w tuning silnika]. Gdy naprawsz np. akumulator to pojawia się bonus z krowami [minigra w odbijanie krów]. Jest też drugi tryb gry - dla tych co nabiją trochę coinsów
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 139 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev