Przypominam, że już jutro (i pojutrze xd) odbędzie się w #lodz 9. Finał Konkursu Zespołowego Tworzenia gier Komputerowych! Jeśli chcecie wpaść pograć w nasze gry, popatrzeć co robimy, spotkać ludzi z branży #gamedev czy posłuchać konferencji CGI to zapraszam do Art_Inkubator na Tymienieckiego! :) Wstęp wolny! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#gry #indiegamedev #indiegames #grafikakomputerowa
#gry #indiegamedev #indiegames #grafikakomputerowa
- konto usunięte
- harnas_sv
- konto usunięte
- mavf
- konto usunięte
- +2 innych
@nathaliekill następnym razem wezmę wolne! :P
@mirek_januszy: to za rok :D
- 1266
Kolejna moja ilustracja wykonana poprzez połączenie programowania generatywnego i malarstwa, tyle, że w przestrzeni 3D.
Mówiąc prościej... piszę skrypty, które generują mi abstarakcyjne formy w 3d, z których potem składam obrazy inspirowane ludzkim ciałem.
https://www.behance.net/gallery/53670743/People-from-Jupiter więcej o projekcie, większa rozdzielczość i w ogóle lepiej i weselej.... :)
Mój profil na Behance: https://www.behance.net/januszjurek
#art #sztuka #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #grafika #januszjurek #rysunek #januszegrafiki #tworczoscwlasna #technologia #chwalesie #pogopasztukaspam
Mówiąc prościej... piszę skrypty, które generują mi abstarakcyjne formy w 3d, z których potem składam obrazy inspirowane ludzkim ciałem.
https://www.behance.net/gallery/53670743/People-from-Jupiter więcej o projekcie, większa rozdzielczość i w ogóle lepiej i weselej.... :)
Mój profil na Behance: https://www.behance.net/januszjurek
#art #sztuka #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #grafika #januszjurek #rysunek #januszegrafiki #tworczoscwlasna #technologia #chwalesie #pogopasztukaspam
- 7
@fideriankoons: zawsze się zastanawiam - przy tworzeniu Twoich prac jest więcej programowania czy 3d?
- fideriankoons
- Formek
- konto usunięte
- konto usunięte
- Rzuku
- +2 innych
@wanderlust00: Raczej nie planuję. Poświęciłem dużo czasu na eksperymenty i jeśli kiedkolwiek zabiorę się za tutoriale to raczej typowo zawodowe dla grafików, związane z rynkiem sztuki, pracą jako freelancer i tworzeniu kariery jako ilustrator....
natomiast w niedalekiej przyszłości planuję otworzyć sklep z wydrukami... jestem w trakcie tworzenia :)
natomiast w niedalekiej przyszłości planuję otworzyć sklep z wydrukami... jestem w trakcie tworzenia :)
- vexov
- Awerege
- Cockatrice
- Maxiu
- absens
- +8 innych
Tradycyjnie #politechnikalodzka organizuje Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych. Gdybyście byli chętni zobaczyć na żywo i zagrać w gry tworzone przez studentów (chyba mogę powiedzieć że głownie przez studentów technologii gier i grafiki na informatyce na wydziale FTIMS wink wink ( ͡° ͜ʖ ͡°)) oraz przy okazji spotkać ważnych ludzi z #gamedev to zapraszam na finał konkursu do #lodz 29 i 30 czerwca (⌐ ͡■ ͜ʖ
- 13
- mnik1
- konto usunięte
- jigsaw96
- Rv0000
- konto usunięte
- +8 innych
- 2
@chris3d: Ja #!$%@?ę. Jestem wielkim "fanem" firm, które w XXI wieku, w czasach gdzie internety można przeglądać nawet na lodówkach, do ogarniania PRu zatrudniają ludzi nie tylko niekompetentnych... ale po prostu "szkodników", psujących wizerunek marki. Co ten egzpierd chce osiągnąć w wojnie "średnio-znane-studio-odpowiedzialne-za-masę-crapu-i-parę-jako-takich-strzelanek" z "jednym z największych serwisów o grach w Polsce"? xD
- 5
Po co takie rzeczy jak się ma porządne zachodnie serwisy, a nie polskie gówno
@AKAPony: Idiota zatrudniony na stanowisku "PR manager" ;p
Dobry PR polega na budowaniu pozytywnego obrazu marki niezależnie od sytuacji - nawet jeśli ktoś "nas" obraża, w jakikolwiek sposób. Pełna profeska, na wbity albo nie reagujemy wcale, albo robimy to z maksymalną grzecznością, opanowaniem... i cóż - lizodupstwem. Public relations, jak w znanym dowcipie, polega na tym, by
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@nilfheimsan: Ładne. Na czym polega ta technika cięcia kwadratów?
- 2431
- Sakura555
- DannyMurillo
- pilot122
- cheft
- benzdriver
- +2426 innych
- 325
@GraveDigger: ja wiem, i co Ty na to
- GraveDigger
- konto usunięte
- RozpalamPiec
- escobar
- zygmuntt
- +905 innych
- 71
Hejka :) Jeden z stworów jakie można spotkać w naszej słowiańskiej grze przygodowej, o której pisałem wcześniej. Fajny, niefajny?
#gamedev trochę #rysujzwykopem #grafika
#gamedev trochę #rysujzwykopem #grafika
- Miszkurka2000
- Bemiko
- sorasill
- Tekedo
- Carcinoma
- +66 innych
- 16
Siema, nagrałem wczoraj video z trybu dla 2 graczy w Cubers, walka o punkty, chaos i dużo zabawy :) Na wideo gram z największą fanką gry, moją zoną, która smashowała przyciski na padzie jak pokręcona :P
Po więcej zawsze zapraszam na Facebook'a https://www.facebook.com/CubersGame/
#indiegamedev #gamedev #unreal
Po więcej zawsze zapraszam na Facebook'a https://www.facebook.com/CubersGame/
#indiegamedev #gamedev #unreal
- Priya
- konto usunięte
- L3stko
- RudyNinja
- Wigitorax
- +11 innych
Komentarz usunięty przez autora
- 0
@Dziobson: daj troche przezroczystoci na te czarne tła z napisami i będzie o wiele lepiej wyglądać
- 339
Prom kosmiczny Atlantis podczas transportu na platformę startową, 1996. Widok z góry.
#ciekawostki #fotografia #nasa #astronautyka #kosmos
#ciekawostki #fotografia #nasa #astronautyka #kosmos
- konto usunięte
- Sepp1991
- konto usunięte
- kopernic
- robekk1978
- +334 innych
@4833478: jedną z rzeczy jaką żałuje jest fakt, że nie zacząłem interesować się lotami kosmicznymi i ogólnie kosmosem jeszcze w czasach gdy wahadłowce latały ( ͡° ʖ̯ ͡°) Powtórki z youtuba to jednak nie to samo.
- 10
W Stanach Zjednoczonych standardowa odległość między torami kolejowymi to 4 stopy 8,5 cala (143,5 cm). Nie jest to liczba szczególnie poręczna. Skąd więc się wzięła? No i co to wszystko ma do końskich zadków nie mówiąc już o promach kosmicznych?
Cóż, taka jest standardowa odległość między torami w Anglii, a to w końcu angielscy emigranci wybudowali koleje amerykańskie. Ale dlaczego Anglicy wybrali tak nietypową odległość?
Stało się tak, ponieważ ludzie, którzy budowali
Cóż, taka jest standardowa odległość między torami w Anglii, a to w końcu angielscy emigranci wybudowali koleje amerykańskie. Ale dlaczego Anglicy wybrali tak nietypową odległość?
Stało się tak, ponieważ ludzie, którzy budowali
- 40
- mgmuras
- konto usunięte
- lubie-sernik
- Kuork
- mrspumi4
- +35 innych
- 12
Siema, kolejny sobotni post na FB, kolejny materiał :) Niedawno zacząłem prace nad lokalnym versus modem na punkty w #cubers więc musiałem zmienić hud w grze, dodatkowo chciałem pokazać jak wyglądają pułapki z kwasem którym gracz może zarazić siebie, albo wykorzystać je do zabicia przeciwników. Możecie obejrzeć wideo i podzielić się opiniami. Zapraszam jak zawsze na Fanpage :)
#unreal #indiegamedev #gamedev
#unreal #indiegamedev #gamedev
- Styrmir
- Pan_Leszy
- murarz208
- applicattura
- trisek
- +7 innych
- 20
Hejka, po 3 tygodniach skryptowania,modelowania, animacji i robienia dzwięków po godzinach mam krótkie video pokazujące jak będzie wyglądać pierwsza walka z bossem w #cubers. Odbywać się będzie na innej arenie, jednak, że jeszcze jej nie mam to pokazówka jest na tej :)
Jeśli się wam podoba to zapraszam na facebook https://www.facebook.com/CubersGame/ łapka w góre i tam zawsze newsy na bieżąco.
#indiegamedev #gamedev #ue4
Jeśli się wam podoba to zapraszam na facebook https://www.facebook.com/CubersGame/ łapka w góre i tam zawsze newsy na bieżąco.
#indiegamedev #gamedev #ue4
- Styrmir
- Freakz
- vans
- applicattura
- djzidane
- +15 innych
- 1
- 2895
- rrobot
- villain
- BeCometA
- wbutachorangutan
- kinollos
- +2890 innych
- 15
- konto usunięte
- konto usunięte
- Gimbazjon303
- konto usunięte
- Alunir
- +10 innych
- Rnck
- konto usunięte
- StaraSzopa
- dasdwe
- ChestNoot
- +81 innych
- 24
Robię sobie grę, wymyślam plansze, bawie się ... i raptem widzę coś takiego.
I oglądam to już pół godziny jak debil od nowa z każdej strony, bo ładne.
I weź tu pracuj :D
#praca #pracbaza #gamedev #gamedesign #indiegamedev #gry #ios
I oglądam to już pół godziny jak debil od nowa z każdej strony, bo ładne.
I weź tu pracuj :D
#praca #pracbaza #gamedev #gamedesign #indiegamedev #gry #ios
- Dahek
- KIJU87
- rbielawski
- konto usunięte
- applicattura
- +19 innych
- 3
@Lord_Mefisto: jasne :) gra to Art Of Gravity. Będzie to gra logiczna, gdzie trzeba rozwalic wszystko na planszy, używając różnych zależności, które na planszy występują :) Oparta o voxele i silnik fizyczny, wygląda cholernie fajnie i można się na to patrzyć w nieskończoność. Wyjdzie niedługo (miesiąc?) na Steam i iOS, będzie kosztować dolca :)
Szukam testerów :)
Szukam testerów :)
- 1
@TadeuszSynZygmunta: bo ta w sumie jest lepsza, bo nie chciało mi sie z tamtym ziomem uzerac, bo mi to nie robi roznicy :)
- 14
#screenshotsaturday
gifor numer 1 z naszej giery
#pixelart #art #gif #gry
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=888919580
#warlocks2
gifor numer 1 z naszej giery
#pixelart #art #gif #gry
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=888919580
#warlocks2
- Shiede
- konto usunięte
- Vivec
- l-da
- aknozorm
- +9 innych
- 1
- 2
@skolland: jedni się skupiają na grafice (i mają zespół 300 grafików), a inni na gameplayu (i mają zespół 6 osób na cały projekt). Jeśli uważasz, że za wyborem stylu graficznego w grach stoi lenistwo to nie wiem nawet co na to powiedzieć
Kumpel robi gierkę na UE4 ale się cyka reklamować ją gdzieś po za fb... zobaczcie i może zostawcie mu jakieś komenty czy się podoba czy nie.
Dodam tag #cubersgame i zobaczymy jak pójdzie - staram się go namówić by tu sam założył konto i coś więcej dorzucił od siebie pod tym tagiem :)
Link do fb: CUBERS
#gamedev i chyba #programowanie
Dodam tag #cubersgame i zobaczymy jak pójdzie - staram się go namówić by tu sam założył konto i coś więcej dorzucił od siebie pod tym tagiem :)
Link do fb: CUBERS
#gamedev i chyba #programowanie
- leesiuu
- TadeuszSynZygmunta
- Mariusss82
- Wigitorax
- Lemanx
- +23 innych
@nightstalk3r: Kozacko wygląda :D
- 3
Hej hej, dzieki za ciepłe przyjęcie mojej gry :) Dodam niedługo osobny temat o progresie gry skoro tak zachęcacie, a wieczorem napiszę tutaj pare info o grze. Pozdrawiam! #cubers
- 224
Hej wszystkim!
Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki, drugi odpowiedzialny za #programowanie + od niedawna młody i utalentowany kompozytor) działamy nad naszą pierwszą poważną grą - Sapu. Jest to magiczna gra akcji RPG o mrocznym klimacie, która udowadnia, że czasami ucieczka też może być rozwiązaniem :)
Niedawno weszliśmy na Steam Greenlight, gdzie możecie sprawdzić trailer, obejrzeć kilka zrzutów i przeczytać trochę więcej na temat gry. Jeśli Wam
Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki, drugi odpowiedzialny za #programowanie + od niedawna młody i utalentowany kompozytor) działamy nad naszą pierwszą poważną grą - Sapu. Jest to magiczna gra akcji RPG o mrocznym klimacie, która udowadnia, że czasami ucieczka też może być rozwiązaniem :)
Niedawno weszliśmy na Steam Greenlight, gdzie możecie sprawdzić trailer, obejrzeć kilka zrzutów i przeczytać trochę więcej na temat gry. Jeśli Wam
- booxa
- konto usunięte
- Prophet1111
- unluckysoap
- sometwo
- +219 innych
- konto usunięte
- sprajtowy
- venomik
- konto usunięte
- tolstyy00
- +4 innych
- 7
@sprajtowy:
helped his parents on everyday duties. <- with everyday duties (zwrot to: help somebody with something)
a peacefully mountainous area with the forest near a house. <- "a peaceful, mountainous area with a forest near their house." (spokojna, górzysta okolica a nie spokojnie górzysta + pomieszane a/the)
Sapu was venturing deep into the forest, to collect mushrooms <- "Sapu would venture deep into the forest to collect mushrooms"
helped his parents on everyday duties. <- with everyday duties (zwrot to: help somebody with something)
a peacefully mountainous area with the forest near a house. <- "a peaceful, mountainous area with a forest near their house." (spokojna, górzysta okolica a nie spokojnie górzysta + pomieszane a/the)
Sapu was venturing deep into the forest, to collect mushrooms <- "Sapu would venture deep into the forest to collect mushrooms"
- konto usunięte
- sprajtowy
- konto usunięte
- fisti
- Vamteusz
- +2 innych
- 69
Cześć wszystkim!
Od roku pracowałem nad Samochodowym Flipperem i nagle dowiedziałem się, że mogę przegapić Steam Greenlight, który będzie niedługo zamknięty. Rzućcie okiem na moją grę i jeśli spodoba wam się koncepcja odbijania samochodów zamiast kulek w pinballu (+ oczywiście driftowania) to zapraszam do wsparcia pozytywnym głosem:
Link do Greenlight z trailerem video i obrazkami
Wygląda na to, że gra bardzo potrzebuje Waszego wsparcia;)
Gra jest trochę zakręcona i robiona z przymrużeniem
Od roku pracowałem nad Samochodowym Flipperem i nagle dowiedziałem się, że mogę przegapić Steam Greenlight, który będzie niedługo zamknięty. Rzućcie okiem na moją grę i jeśli spodoba wam się koncepcja odbijania samochodów zamiast kulek w pinballu (+ oczywiście driftowania) to zapraszam do wsparcia pozytywnym głosem:
Link do Greenlight z trailerem video i obrazkami
Wygląda na to, że gra bardzo potrzebuje Waszego wsparcia;)
Gra jest trochę zakręcona i robiona z przymrużeniem
- konto usunięte
- shpoora
- konto usunięte
- sortris
- beret121
- +64 innych
@PixelFlipper: opcjonalnie zamiast zoo dałbyś pastwisko z krowami, kozami i końmi XD serio. Samochód ttrafia w krowę i z głosników dobywa się głośne MUUUUUUUUUUU itd Xd
- piotrpl
- jazmojegopokoju
- MojHonorToWiernosc
- wkrk
- piotras-85
- +2 innych
@dob3k: w grze musisz naprawiać i tuningować samochody. Do tuningu używasz narzędzi, które trzeba zebrać w sklepach [mini gra w zbieranie narzędzi]. Żeby otworzyć sklepy muszisz driftować wokół drzew [minigra]. Potem lecisz do jednego z trzech warsztatów i tuningujesz np. silnik [minigra w tuning silnika]. Gdy naprawsz np. akumulator to pojawia się bonus z krowami [minigra w odbijanie krów]. Jest też drugi tryb gry - dla tych co nabiją trochę coinsów
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 139 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev