Ups I did it... #drozdzowkarze znów atakują... 1025km bez spania, bez przerw innych niż żarcie, fizjologiczne, sklepy itd. Również bez jazdy na kole. Z #krakow nad #morze. 39h netto, trochę ponad 26km/h średnia. 5164m w górę, żeby nie było za łatwo. Pierwszy dzień bajka, drugi pogodowa tragedia. Ale się udało. Dzięki za kibicowanie.
Mirki, mój trud skończony. Cel osiągnięty. Miała być Warszawa i jest, a że kilometrów wyszło trochę więcej... ;-) Trzymajcie kciuki za @metaxy, bo przed nim druga, czyli ta trudniejsza połowa dystansu. A kto może, niech go łapie na endo i pokręci z nim chociaż parę km.
Ostatnio mój kolega inferno8 stworzył na silniku Unity 5 techniczne demo przedstawiające Kryptę 13 z Fallouta. Jeżeli kiedykolwiek wyobrażaliście sobie klasyczne, izometryczne Fallouty na silniku Unity - albo po prostu grafikę z Fallout 1&2 na sterydach - to tutaj możecie to zobaczyć.
Otóż gra została dzisiaj wydana na kolejną platformę - Kongregate. Co za tym idzie możecie teraz łupać sobie w Reactorka wygodnie siedząc przy swoim komputerze i przeglądając mirko w drugiej zakładce ( ͡°͜
No elo. Na koniec maja rzuciłem pracę żeby dokończyć ten pieprzony projekt, a wczoraj wypuściłem oficjalne demko. Nie jest łatwo (ale jest na czynsz i jakieś żarcie xD) więc zarzucam wam linkiem do oceny bo jak jest lipnie to w sumie po uj mam się dalej męczyć. xD
#sdm #krakow A tak razem z rodziną i sąsiadami pomagamy pielgrzymom miejscowość obok Brzegów :-) darmowa woda, kawa, herbata i zraszacz z wodą ze studni ( ͡°͜ʖ͡°) jest MEEEEEGA! ( ͡°͜ʖ͡°)
Całość się na tyle rozrosła, że powstał e-book związany z blogiem/YT, który jest reklamowany w "Programiście", pojawiły się pierwsze zlecenia nagrywania materiałów sponsorowanych... i jakoś się kręci i da się z tego powoli zarabiać. Ot mozolna i regularna praca.
Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 100k :D i łącznie z wersją na iOS ma ponad 124k pobrań (。◕‿‿◕。)
Pijcie ze mno kompot, teraz czekamy na kolejny próg - 500k :)
#gamedev #programowanie #jaeger #intuicio
źródło: comment_OyKen5chB98qd58QhfyFTVk4E4kIjXB8.jpg
Pobierz