Wpis z mikrobloga

@Anteuke: Nie wiem jak kwestie sprzedazy tej gry czy jej 1 czesci, ale mam pytanie - czy styl graficzny, ktory poskutkuje wpadnieciem w bagno z setkami czy tysiacami podobnym pixelartowych gier byl podyktowany - lenistwem (bo sie nie chcialo robic sensownej grafiki na unity czy UE czy na czymkolwiek), brakiem umiejetnosci czy juz przemijajaca (na szczescie) moda na retro styl graficzny?
@skolland: Rozwiń myśl jeśli możesz. Skoro wybór pixelartu można wytłumaczyć lenistwem lub brakiem umięjętności to jaki styl graficzny poza 3D uważasz za bardziej pracochłonny od wspomnianego pixelartu? Czym jest sensowna grafika na unity? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@aknozorm: uwazam ze:
1. z gier w tym stylu moze 5 ma jakas wartosc wieksza niz "kupujcie i grajcie bo retro modne!"
2. lenistwo - bo nie chce sie grafikowi czy designerowi czy animatorowi (lub nie potrafi = brak umiejetnosci) tworzyc tekstur, animacji ciala, miesni, efektow czasteczkowych (chyba jedyny przyklad odwrotny - Resogun - slaba grafika z mega spektakularnymi efektami czasteczkowymi) czy mimiki czy nawet efektow nieba i jego koorelacji do
@Anteuke: na gameplayu? moze z 5 no, 6 gier "retro" wyrozna sie gameplayem - czy to Braid czy Super Meat Boy czy Papers Please. Reszta to najczesciej ripoffy w stylu - "co z tego ze jest juz 69 klonow i przerobek SMB, zrobimy kolejny i tez zarobimy!" - przez to Greenlight stal sie szambem i wybijal po kilkaset gownogierek przez lata.

Nie nad wyborem stylu graficznego, a za wyborem tego wymeczonego,