Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sprajtowy

sprajtowy

Dołączył 9 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 143
  • Znaleziska 49
  • Mikroblog 94
  • Obserwujący 9
  • Obserwowane 5

365

Ułan na S8

Ułan na S8

Typ jedzie na koniu poboczem trasy...

bart-alek
z
youtube.com
dodany: 04.05.2018, 08:49:03
  • 46
  • #
    polska
  • #
    wideorejestrator
  • #
    niebezpiecznedrogi
  • #
    konie
  • #
    smieszne
sprajtowy
sprajtowy 04.05.2018, 16:55:59
  • 2
Odpalił savy Red Dead Redemption w GTA
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

448

IT Startup – Gra Karciana | Wydaję autorską grę karcianą. :)

IT Startup – Gra Karciana | Wydaję autorską grę karcianą. :)

Od prawie roku rozwijałem pomysł gry karcianej osadzonej w świecie IT. W grze wcielamy się w karcianą wersję firmy IT. Zagrywamy programistów, wzmacniamy ich kartami wiedzy, podkradamy sobie pracowników działem HR i sabotujemy przeciwnika kartami akcji.

JavaDevMatt
z
wykop.pl
dodany: 05.02.2018, 09:53:03
  • 54
  • #
    karciankait
  • #
    grybezpradu
  • #
    javadevmatt
  • #
    it
  • #
    gry
  • #
    nieprogramowanie
sprajtowy
sprajtowy 05.02.2018, 13:25:59
  • 0
Ależ odpalił! :) projekt zapowiada się super także nie dziwi mnie tak szybki sukces.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprajtowy
sprajtowy 28.01.2018, 13:57:08
  • 13
Ktoś chce przetestować mroczne #rpg akcji? Dziś wieczorem wysyłamy kolejną wersję demka Sapu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapisy na sapugame.com

Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev

sprajtowy - Ktoś chce przetestować mroczne #rpg akcji? Dziś wieczorem wysyłamy kolejn...

źródło: comment_GU6llOzL0LBV3bBl0sykSiMbekPncv7a.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy
Autor
28.01.2018, 14:32:43
  • 0
@wacek_1984: ciężko powiedzieć :D może na kalkulator to za dużo, ale na 3-4 letnim kompie powinno całkiem śmigać.
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
28.01.2018, 14:50:14
  • 0
@Sachees: jeśli potwierdziłeś tego maila, to szansa wynosi 100% :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
28.01.2018, 14:53:04
  • 0
@Sachees: a zobacz czy tydzień temu nie dostałeś maila od Ende Games (bo pisaliśmy przypomnienie, że dziś wysyłka)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
28.01.2018, 14:56:35
  • 2
@Sachees: tak, dziwne że tego ostatniego nie dostałeś? może do spamu weszło? w razie czego obadaj też spam
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy 25.11.2017, 10:06:05
  • 15
Mirki (87.9%), Mirabelki (9.5%) i cała reszta (2.6%)! //dane z ankiety Larian Studios dot. graczy RPG :) LINK

Nareszcie przyszedł ten czas, kiedy możemy ogłosić datę wysyłkę 2 wersji naszego demka #sapu. A co w nim? Między innymi:

- ulepszony system walki (teraz Sapu będzie sporo wolniejszy w walce i trzeba będzie się bardziej nastawić na właściwe używanie spelli/kombosów)
- w związku ze zmianą walki, 2 nowe
sprajtowy - Mirki (87.9%), Mirabelki (9.5%) i cała reszta (2.6%)! //dane z ankiety La...

źródło: comment_gSIIKAIrZUsyfDYYuQA7z4Li3hpSVYds.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Alajaman
Alajaman
Alajaman
25.11.2017, 10:16:02
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

JavaDevMatt
JavaDevMatt
08.11.2017, 14:23:26
  • 17
W przyszłym tygodniu nagrywamy podcast z @sortris o #blockyfarm. Porozmawiamy sobie trochę o pracy nad takim projektem. (Playlista ostatnich odcinków podcastu Retrospektywa.com - podcastu, w którym rozmawiamy o projektach).
Jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście bym zadał, to walcie śmiało na PW albo w komentarzu pod wpisem.

Gra wyszła jakieś 2 tygodnie temu, a ma już prawie 200 000 (!) pobrań w Appstore!

Na załączonym obrazku screen z mojej
JavaDevMatt - W przyszłym tygodniu nagrywamy podcast z @sortris o #blockyfarm. Porozm...

źródło: comment_QPBev7QzVJrRcNAznEGjo1KWI42Di9Yf.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy 08.11.2017, 16:53:23
  • 0
Fajnie! Czekam z niecierpliwością i btw. nie bój się zadać @sortris trudnych pytań, choćby o to waj self publishing, czemu to aż tyle zajęło, skąd mieli na chleb itd. :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy 24.09.2017, 18:38:54
  • 22
Hej ho!

Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:

1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały
sprajtowy - Hej ho!

Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG ...

źródło: comment_RetZcpqIpv7jBxoObhMk57WZ0GtVbOrQ.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy
Autor
25.09.2017, 07:55:45
  • 0
@Netheos @koniarz Chcemy odejść od wersji pre żeby właśnie to nie wyglądało tak naturalnie (jak setki innych gier), ale faktycznie chyba całość trochę przesadzona. Będziemy jeszcze z tym walczyć - dzięki za feedback :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy 17.09.2017, 16:02:52
  • 9
Nowe lokacje, nowe czary i jeszcze straszniejsze potwory. Przez 3-4 miesiące nie dzieliliśmy się co tam u nas także czas to zmienić :) Za tydzień grubsze podsumowanie ostatnich działań!

Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev
sprajtowy - Nowe lokacje, nowe czary i jeszcze straszniejsze potwory. Przez 3-4 miesi...

źródło: comment_ibvR8dArdRDI2X8FLJTzruSxTY8B986d.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy
Autor
17.09.2017, 16:12:14
  • 0
@DonislawDev: nie umiem into gify jak chcę pokazać trochę więcej niż 2 sekundy na w miarę dobrej jakości :D dzięki!
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy 10.06.2017, 13:12:26
  • 7
Hej :)

Za tydzień wysyłamy demo #sapu do wszystkich, którzy zapisali się do nas na newsletter... Trzymajcie kciuki żeby feedback nas nie zjadł :D

Więcej info na: http://sapugame.com/2017/06/10/sapu-demo-announcement-and-quick-report/

Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev
sprajtowy - Hej :)

Za tydzień wysyłamy demo #sapu do wszystkich, którzy zapisali s...

źródło: comment_V3w8ptVNK8x00fschDCzfWRRyv43zNqj.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy 03.05.2017, 14:26:09
  • 9
Krótka relacja z #pyrkon od strony Indyków :)

https://www.youtube.com/watch?v=T5FK_g3bmsA

Dzięki wszystkim, którzy wpadli i zagrali w Sapu! Wasz feedback jak i cała atmosfera Pyrkonowa były zajebiste - dostaliśmy mega pozytywnego kopa do działania dalej.

Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sachees
Sachees
03.05.2017, 16:52:19
  • 1
@sprajtowy: mówiłem że macie usunąć konta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy 21.04.2017, 10:12:54
  • 15
Chciałem podziękować wszystkim mirkom, mirabelkom i wykopkom za głosy, gdyż wczoraj ujrzeliśmy taki obrazek :) Do zobaczenia za tydzień na Pyrkonie!

Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev

sprajtowy - Chciałem podziękować wszystkim mirkom, mirabelkom i wykopkom za głosy, gd...

źródło: comment_thsVfL1AwD788KtdEuFL4OGaymvOwl4a.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy
Autor
21.04.2017, 10:16:26
  • 0
@Rewowler_Ocelot: Nie myślałem o tym specjalnie, zobaczymy jakie będą perspektywy przed premierą.
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
23.04.2017, 13:16:08
  • 0
@crisey9: Dzięki! Unity 3D (C#)
  • Odpowiedz
arkadikuss
arkadikuss
08.04.2017, 13:32:23
  • 18
No, mireczki i mirunie - trochę mnie tu nie było, ale cieszy mnie strasznie, że mimo wszystko #gpt lądowało na mirko :) Dzięki serdeczne! I zapraszam przy okazji do nowego odcinka, który już na tubie :)

Wołam też @sprajtowy i @NukeButton bo i o Waszych grach - Sapu i Shootrage - tutaj mówię :)

Co do Shootrage - to musicie wybaczyć mi za "spis tresci" - tam wrzucałem
arkadikuss - No, mireczki i mirunie - trochę mnie tu nie było, ale cieszy mnie strasz...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy 08.04.2017, 19:43:33
  • 0
@arkadikuss: Pełna profeska :) Dzięki!
  • Odpowiedz

360

Sapu - polski mroczny RPG liczy na Twój głos na Steam Greenlight

Sapu - polski mroczny RPG liczy na Twój głos na Steam Greenlight

Po ponad 2 latach pracy po godzinach (jeszcze nie rzuciliśmy korpo) w 3-osobowym zespole, pojawiliśmy się z naszym RPG akcji na Steam Greenlight. Jeżeli Wam się podoba, zachęcam do oddania głosu. Wszelkie komentarze mile widziane!

sprajtowy
z
sapugame.com
dodany: 05.04.2017, 11:56:25
  • 80
  • #
    gamedev
  • #
    steam
  • #
    unity3d
  • #
    gry
  • #
    rpg
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 13:12:30
  • 37
@tdk2005: Mamy, zapraszamy na Pyrkon pod koniec kwietnia, gdzie będzie można zagrać :) Ew. prowadzimy też listę mailingową dla chętnych do przetestowania także jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam na sapugame.com (na dole można się zapisać).
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 16:42:29
  • 2
@lukr: Fajnie, dzięki!
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 17:00:47
  • 10
@moooka: Dzięki za komentarz :)

1. Demko dla wszystkich - też będzie, ale to już raczej koło września/października.
2. Apropo porównania do Crimsonland - może to tak wygląda na tym gifie, ale combat bym bardziej porównał do hm... Dark Souls: czyli raczej mniej przeciwników, ale za to każda walka jest na swój sposób wyzwaniem. Każdy przeciwnik jest dość ciężki i trzeba umiejętnie dobierać taktykę + robić dobre kombinacje różnych spelli.
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 17:22:22
  • 6
@moooka: Roger - takie coś jest dużo prostsze niż wymagający potwór, także pewnie też dodamy tego typu przejście przez tłum :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:28:14
  • 1
@Patryk: Dzięki! Po demko jak w komentarzu wcześniej zapraszam na naszą stronkę i zapisanie się do newslettera. 2 opcja to Pyrkon pod koniec miesiąca, a trzecia to poczekać do września/października na otwarte demo :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:29:08
  • 2
@PanPawel000: Taki mamy plan :) Dzięki!
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:36:59
  • 2
@piegu92: Jedna klasa - tytułowy chłopiec Sapu. Natomiast będą różne ścieżki rozwoju postaci (umiejętności/czary, masterowanie danego żywiołu).
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:40:27
  • 3
@Lookazz: Pająk będzie jednym z piękniejszych potworów w grze :) Nie będziemy robić wczesnego dostępu - to single player. Chyba, że nie poradzimy sobie z ogarnięciem przyzwoitych wewnętrznych testów... ale nie sądzę.
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:42:37
  • 1
@piegu92: Dzięki! :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:43:56
  • 2
@Lookazz: Dzięki!
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 20:46:04
  • 1
@PanPawel000: Nawiązań i Easter Eggów w głowie jest więcej niż czasu :D
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 21:18:33
  • 3
@Tical25:

1. W 100% Role-Playing Game - wcielamy się w młodego chłopca zwanego Sapu :) Ale rozumiem, że pytasz bardziej właśnie o przeliczanie statystyk, szans, itemów itd. Rozłożyłbym to na 70%/30% (walka z przeciwnikami będzie mocno wymagająca pod względem zręcznościowym, ale bez odpowiedniego rozwoju postaci + taktyki na dany typ przeciwnika nawet najlepszy skill gracza nie pomoże).
2. Nie, walka będzie pod pewnymi względami taktyczna, ale jednak real time (bez
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 21:30:12
  • 0
@Tical25: Mechanika Diablo, ale trudność przeciwników bardziej Dark Soulsowa - nie jest to typowa rąbanka "chodzę, klikam, zabijam". Raczej trzeba poznać słabe strony (swoje bądź przeciwnika) i odpowiednio reagować. Po bardziej turowy gameplay sprawdź tą gierkę chłopaków - to może Tobie bardziej podejść.
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 21:30:59
  • 1
@MagnaPomerania: Affirmative :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 21:59:45
  • 1
@Breaux: Animacji modeli/postaci tak? Możesz rozwinąć?
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 22:10:38
  • 3
@Breaux: Racja, podziałamy :) dzięki!
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 22:21:52
  • 4
@Breaux: Konstruktywna krytyka to najlepsza rzecz jaka może nas spotkać, bo jak siedzisz w jednej grze przez 2 lata to już czasem nie wiesz co fajne, a co nie :D Dlatego też prosiłem o rozwinięcie czy dobrze Cię zrozumiałem :) Dzięki bardzo!
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 06:49:09
  • 1
@januszwypoku: wystarczy subscribe :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 06:59:05
  • 2
@Detonator: może trochę na początku przy rozkminianiu spelli, ale teraz już raczej mamy swoją strategię/ścieżkę rozwoju postaci.
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 07:07:58
  • 1
@arkadikuss: supee! Dzięki :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 16:42:48
  • 0
@patefoniq: HnS kojarzy mi się z mało taktyczną napierdzielanką w hordy potworów... zatem to będzie bardziej RPG :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 16:45:46
  • 1
@kuzyn123: Dzięki za opinię! To prawda, trailer kleiliśmy trochę na szybko żeby jeszcze zdążyć na Greenlight. Ogólnie mamy camera shake podczas otrzymywania obrażeń / mocnych ciosów, ale słabo to uchwycone na trailerze. Wiemy co zmieniać na lepsze :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 16:46:38
  • -1
@AdamMickiewicz: Magicka + Limbo + Diablo + Dark Souls :)
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 22:13:44
  • 0
@ErgoSumVictor: Dzięki :) oprócz Pyrkona będziemy starali się wystawiać właśnie poprzez konkursowe zgłoszenia jak np. Pixel Heaven. Na mirko w powiązanych napisałem nasz skład: 1 programista, 1 grafik, 1 kompozytor i ja cała reszta, ale z uwagi na mały skład to każdy ma wpływ na design gry.
sprajtowy
sprajtowy 05.04.2017, 11:22:27
  • 224
Hej wszystkim!

Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki, drugi odpowiedzialny za #programowanie + od niedawna młody i utalentowany kompozytor) działamy nad naszą pierwszą poważną grą - Sapu. Jest to magiczna gra akcji RPG o mrocznym klimacie, która udowadnia, że czasami ucieczka też może być rozwiązaniem :)

Niedawno weszliśmy na Steam Greenlight, gdzie możecie sprawdzić trailer, obejrzeć kilka zrzutów i przeczytać trochę więcej na temat gry. Jeśli Wam
sprajtowy - Hej wszystkim!

Od ponad 2 lat wraz z trzema magikami (jeden od grafiki...

źródło: comment_nxSWSYooedzE9DrF9tA4Wm4ZgWNPvvMx.gif

Pobierz
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 11:31:01
  • 1
@Rewowler_Ocelot: dopracujemy :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 11:32:05
  • 1
@Rewowler_Ocelot: action bar - do wymiany będzie, tak na prawdę nie bardzo go chciałem do "marketingowych" gifów, ale ludzie wtedy mówią, że to nie gameplay tylko jakieś fixed zrobione video :D
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 11:38:42
  • 1
@that_ugly_dude: tak, dodamy w opcjach możliwość "pochylenia" kamery
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 11:48:59
  • 2
@venomik: Dzięki :) Do bety jeszcze nam trochę brakuje, ale mamy listę mailingową dla chętnych do przetestowania także jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam na sapugame.com (na dole można się zapisać).
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 13:07:31
  • 0
@FuLame: bo jak się modelarz uczył to musieliśmy być pewni czy wie co robi ( ͡º ͜ʖ͡º) teraz tworzymy raczej potwory, które ciężko będzie nazwać (mutanty/dziwne połączenia różnych istot etc.). Na trailerze to jest w sumie namiastka całego świata gry, która jest najbardziej wykończona/nadaje się do pokazania.
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 14:06:00
  • 0
@skk1993: Podczas dotychczasowych testów gracze nawet chwalili oryginalność, dopiero teraz jak wypłynęliśmy na głębszą wodę ze Steam Greenlight to dostaliśmy feedback czy jest opcja pochylenia kamery. Dopiero się tym zajmiemy (także w grze będzie taka opcja, ale jeszcze jej nie ma).
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 14:20:23
  • 0
@vg24_pl: Done
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 14:32:10
  • 1
@kufelmleka: oczywiście :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 15:21:22
  • 0
@HeavyNuts: fakt, trochę przesadziłem :D
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 15:50:29
  • 1
@Slowbro: Poprawione :D Mirko nie zawodzi :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 16:07:08
  • 0
@zalewa-rozlewa: xD, zajrzyj jeszcze może z domu (ʘ‿ʘ)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 16:23:09
  • 0
@razenas: Mówisz o trailerze czy gifie?
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 16:41:49
  • 1
@Scalp994: Dzięki! :)
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 16:50:12
  • 0
@jack-lumberjack: Nie będziemy robić wczesnego dostępu. No chyba, że nie poradzimy sobie bez tego porządnie przetestować gry.
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 17:08:53
  • 0
@jack-lumberjack: Jeszcze trochę niestety... druga połowa 2018 pewnie, ale zobaczymy. Ogólnie Greenlight planowaliśmy na wrzesień, ale w związku z tym, że go teraz zamykają to na szybko zrobiliśmy trailer i weszliśmy teraz.
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
05.04.2017, 17:28:17
  • 0
@razenas: Tzn. na tym kilku sekundowym gifie użyłem 4 spelli także ogólnie gra nie jest "prosta" typu chodzę, klikam i zabijam. Trzeba dość dobrze ogarniać kombinacje spelli i taktykę na każdego potwora. Co do dynamiki to popracujemy nad tym (+ jak pokażemy walkę z wielkimi bossami to też inne odczucia będą).
  • Odpowiedz
sprajtowy
sprajtowy
Autor
06.04.2017, 07:06:52
  • 0
@Raziel92: no niestety, coop mógłby nas przerosnąć już. Zobaczymy po wydaniu pełnej wersji, może uda się ją fajnie rozszerzyć o coop w jakimś dodatku/czy przy "Sapu 2". Na razie skupiamy się na stworzeniu pełnoprawnego singla.
  • Odpowiedz

37

Odbijasz samochody zamiast kulek w tym Pinballu!

Odbijasz samochody zamiast kulek w tym Pinballu!

Gra potrzebuje wsparcia na Greenlajcie. Jest trochę zakręcona i robiona z przymrużeniem oka. Trzeba naprawić samochód odbijając go od wszystkiego co się znajduje na planszy tak jak w pinballu. Mechanicy biegają po warsztacie. Wszędzie przechodnie, policja, taksówki. Podriftuj w takim tłoku ;)

PixelFlipper
z
wykop.pl
dodany: 04.04.2017, 10:03:24
  • 8
  • #
    unity3d
  • #
    gamedev
  • #
    steam
  • #
    android
  • #
    marketing
  • #
    grafika
sprajtowy
sprajtowy 04.04.2017, 10:46:08
  • 3
Mega :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

6610

Rzuciliśmy stałą pracę i zrobiliśmy grę w rok. Rozdajemy klucze Steam!

Rzuciliśmy stałą pracę i zrobiliśmy grę w rok. Rozdajemy klucze Steam!

Rok temu razem z cumplem postanowiliśmy wyrwać się z corpo, więc rzuciliśmy stałą robotę i zrobiliśmy własną grę. Dzisiaj jest jej premiera na Steam.

draculeq
z
wykop.pl
dodany: 10.05.2016, 17:01:40
  • 723
  • #
    rozrywka
  • #
    polska
  • #
    steam
  • #
    rozdajo
  • #
    gamedev
sprajtowy
sprajtowy 10.05.2016, 18:23:45
  • 0
Rewelacja - gierka wygląda zajebiście :) Powodzenia!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.02.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking