Wpis z mikrobloga

@chris3d: Ja #!$%@?ę. Jestem wielkim "fanem" firm, które w XXI wieku, w czasach gdzie internety można przeglądać nawet na lodówkach, do ogarniania PRu zatrudniają ludzi nie tylko niekompetentnych... ale po prostu "szkodników", psujących wizerunek marki. Co ten egzpierd chce osiągnąć w wojnie "średnio-znane-studio-odpowiedzialne-za-masę-crapu-i-parę-jako-takich-strzelanek" z "jednym z największych serwisów o grach w Polsce"? xD
@mnik1: @chris3d: ja tam tego nie kapuje - polacy to i tak piraci więc kasy nie zarobią, CI jest jednym z trzech tytanów branży w pl, a gol jest równie interesujący jak tvp. Po co takie rzeczy jak się ma porządne zachodnie serwisy, a nie polskie gówno :P
Po co takie rzeczy jak się ma porządne zachodnie serwisy, a nie polskie gówno


@AKAPony: Idiota zatrudniony na stanowisku "PR manager" ;p

Dobry PR polega na budowaniu pozytywnego obrazu marki niezależnie od sytuacji - nawet jeśli ktoś "nas" obraża, w jakikolwiek sposób. Pełna profeska, na wbity albo nie reagujemy wcale, albo robimy to z maksymalną grzecznością, opanowaniem... i cóż - lizodupstwem. Public relations, jak w znanym dowcipie, polega na tym, by