Grę robiliśmy od podstaw (wliczając design, projektowanie grafiki, implementację, optymalizację oraz wstępne testy) przez 5 tygdni w Unity. Chcieliśmy zrobić coś prostego, ale w miarę oryginalnego jak na Google Play. Inspiracją dla naszego tworu była prastara gra Paperboy. Grafikę tworzyliśmy w całości sami używając Inkscape’a oraz
Tak właściwie to studiujemy i postanowiliśmy aktywnie spędzić końcówkę naszych wakacji. Poza tym nigdy nie tworzyliśmy gry "w całości" , chcieliśmy choć odrobinę poczuć i sprawdzić jak wygląda praca indie developera ;)
wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem MightyCows) tworzyliśmy naszą pierwszą produkcję: Halloween Pumpkin Massacre ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MightyCows.HalloweenPumpkinMassacre ) którą wrzuciliśmy niedawno na Google Play.
Grę robiliśmy od podstaw (wliczając design, projektowanie grafiki, implementację, optymalizację oraz wstępne testy) przez 5 tygdni w Unity. Chcieliśmy zrobić coś prostego, ale w miarę oryginalnego jak na Google Play. Inspiracją dla naszego tworu była prastara gra Paperboy. Grafikę tworzyliśmy w całości sami używając Inkscape’a oraz
Tak właściwie to studiujemy i postanowiliśmy aktywnie spędzić końcówkę naszych wakacji. Poza tym nigdy nie tworzyliśmy gry "w całości" , chcieliśmy choć odrobinę poczuć i sprawdzić jak wygląda praca indie developera ;)